Στις 14/5/2024 θα διοργανωθεί εκδήλωση προς τιμήν του θεσσαλονικιού δημιουργού Ν.Γ.Πεντζίκη (λογοτέχνη, ζωγράφου και ποιητή) εντός του Ιερού Ναού Αγίου Γεωργίου – Ροτόντα στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με την ανακοίνωση που υπάρχει αναρτημένη στον ιστοχώρο της Κοσμητείας της Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ. Ως συνδιοργανωτές αναφέρονται η Κοσμητεία της Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ, η Μητρόπολη Θεσσαλονίκης και το Ίδρυμα Ορμύλια (ίδρυμα που εποπτεύεται πνευματικά από την Ιερά Μονή Σίμωνος Πέτρας Αγίου Όρους και το Ιερό Κοινόβιο Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Ορμύλιας).
Στην εν λόγω εκδήλωση σημειώνεται ότι, θα απευθύνει χαιρετισμό ο Κοσμήτορας της Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ (2021-2024) Χρυσόστομος Σταμούλης. Μάλιστα, σε ένα από τα τραγούδια που θα ακουστούν η μουσική επένδυση ανήκει στον ίδιο. Στην ίδια εκδήλωση θα συμμετέχει και η «Μεικτή και Παιδική χορωδία ‘‘Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος’’ Θεσσαλονίκης», της οποίας διδασκάλισσα είναι η Ιωσηφίνα Κατωφλίδου, σύζυγος του Χρυσόστομου Σταμούλη. Τέλος, το ένα από τα δύο πρόσωπα που θα διαβάσουν κείμενα Πεντζίκη είναι η Αλεξάνδρα Σταμούλη, κόρη του Χρυσόστομου Σταμούλη.
Τί σκέπτεται, λοιπόν, κάποιος, διαβάζοντας το ίδιο επίθετο τόσες φορές; Αμέσως προκύπτουν προφανή ερωτηματικά, όπως:
Α) Δεν αποτελεί η συγκεκριμένη εκδήλωση κατεξοχήν παράδειγμα οικογενειοκρατίας; Μπορεί κάθε πολίτης, που προϊσταται μιας υπηρεσίας ΝΠΔΔ, να επιλέγει πρόσωπα της οικογένειάς-αρεσκείας του, προκειμένου να συμμετέχει σε εκδηλώσεις, τις οποίες συνδιοργανώνει το εν λόγω ΝΠΔΔ μαζί με άλλο ΝΠΔΔ, όπως εδώ η Μητρόπολη Θεσσαλονίκης; Τί είναι τα ΝΠΔΔ; Φέουδα των εκάστοτε παραγόντων που προϊστανται αυτών;
Β) Ποιο είναι το απαιτούμενο κονδύλιο για την περαίωση αυτής της εκδήλωσης και ποια τα κατά νόμον παραστατικά;
Γ) Από το 2021 η Κοσμητεία της Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ έχει οργανώσει ή συνδιοργανώσει και άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις με τη συμμετοχή προσώπων της οικογένειας-αρεσκείας Σταμούλη; Αν ναι, δεν πρέπει να διενεργηθεί αναδρομικός οικονομικός έλεγχος ως προς αυτές;
Άλλωστε και μόνο η χρήση, ως πολυχώρου, του ναού του Αγίου Γεωργίου-Ροτόντα εκ μέρους των συνδιοργανωτών ακυρώνει το ψήφισμα της επιστημονικής ημερίδας του Τμήματος Ποιμαντικής ΑΠΘ (21/3/1997), με θέμα: «Άγιος Γεώργιος-Ροτόντα, Λατρευτικός ή Μνημειακός χώρος;». Τότε, διατρανώθηκε προς πάσα κατεύθυνση το γεγονός πως: «Η νομοθεσία του νεοελληνικού κράτους […] διασφαλίζει την ιερότητα και το απαραβίαστο της φυσιογνωμίας των εκκλησιαστικών καθιδρυμάτων, απαγορεύοντας τη χρήση τους για άλλο σκοπό πλήν της θείας λατρείας» (Αρχιμ. Ιωάννης Τασσιάς, Ιερός Ναός Αγίου Γεωργίου (Ροτόντα)- Κατάθεση-Μαρτυρία, έκδοσις Ι.Ν.Αγίου Γεωργίου-Ροτόντα, Θεσσαλονίκη 1998, σ. 132).
Τέλος, σημειώνουμε ότι, επί των ημερών του μητροπολίτη Φιλοθέου στη Θεσσαλονίκη ο Άγιος Γεώργιος-Ροτόντα δεν είναι ο πρώτος ναός της μητροπόλεως που χρησιμοποιείται ως πολυχώρος εκδηλώσεων. Μάλιστα, σε κάποιους εξ αυτών, συμμετείχαν και μουσικά σχήματα του Σταμούλη. Και μπορεί ο Σεβασμιώτατος Κυθήρων, Σεραφείμ με το 374/8-12-2021 έγγραφό του προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος να ζήτησε απαντήσεις για τις δημοσιευμένες αιρετικές θέσεις του Σταμούλη, αλλά αυτές ουδόλως φαίνεται να απασχολούν τόσο τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Φιλόθεο όσο και το Ίδρυμα Ορμύλια (διά της παρουσίας του καθηγούμενου της Μονής Σίμωνος Πέτρας, Ελισαίου)…
Αθωνίτης
Σχετικό: Και ο Ελισαίος της Σιμωνόπετρας στα ξεφτιλίκια της Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης.
Η Μονή Σίμωνος Πέτρας,από πολύ παλιά, πρωτοστατεί στο ξεχαρβαλωμα τής πίστεως,δια τού οικουμενισμού, ουδεμία έκπληξη η συμμετοχή τού ηγουμένου …
Το δυστύχημα είναι ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Φιλόθεος, που θα μπορούσε να αποτελέσει έναν καλό ιεράρχη, έχει επιλέξει συνειδητά συμπόρευση με Θερμούς, Σταμουληδες, Παντοκρατορινους, Σιμωνοπετριτες, Βλάχους κλπ… Κρίμα, γιατί έχει τάλαντα….ας βρεθεί κάποιος να του πει θα χάσει την ψυχή του με αυτούς
Για να ξεκαθαρίσουμε ακόμα πιο πολύ την εικόνα, ας δούμε καλύτερα με ποιους έχει μπλέξει ο Θεσσαλονίκης Φιλόθεος. Αλλά θα έπρεπε να ήταν αυτονόητο ότι ανήκει την αυλή του Μητσοτάκη την στιγμή που η εκλογή του έγινε επί δικής του έξυπνης δικτατορίας. Όσο για την παραπληροφόρηση που διασπείρει περί του ουκρανικού, είναι πραγματικά να βαράς στον τοίχο το κεφάλι σου.
Όλο αυτό που συμβαίνει με τους ιερούς μας ναούς, δεν μας θυμίζει τις συναυλίες που κάνουν οι παπικοί στους δικούς τους;;
Εκεί, λοιπόν, καταλήγουμε, γιατί εκεί τους (τους δεσποτάδες) «πρέπει».. κατρακύλα.
Το ότι όλοι αυτοί είναι εντεταλμένα όργανα που έθεσαν τον εαυτό τους στην υπηρεσία του Αντίχριστου δεν χρειάζεται ειδική ανάλυση. Και καλά αυτοί την <<δουλεια>> τους κάνουν.
Προσωπικά λυπάμαι για τους αδελφούς που περιμένουν την ένωση για να κάνουν αποτείχειση αλλά με την παρουσία τους στους ναούς τους ενισχύουν την εμπέδωση της αποστασίας.
https://www.romfea.gr/oi-biblioparousiaseis/63282-ekthesi-xristianikoy-vivliou-stin-thessaloniki
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ….
Οι γνωστοί κύκλοι και πάλι «πρωταγωνιστούν»….
Αγυρτεία σημαίνει και αυτό εδώ:
https://dete.gr/i-christina-alexopoulou-stin-eorti-tis-panagias-tis-trypitis-sto-aigio-ekprosopise-ton-prothypourgo/
Καμία αντίδραση από κανέναν!
H «κα» Αλεξοπούλου έχει ψηφίσει ναι στον γάμο των ομοφ/λων