Φρίξον ήλιε, στέναξον γη. Ο μητροπολίτης Κατερίνης σε «χειροτονία» Ευαγγελικών!

Φρίξον ήλιεστέναξον γη..
Ο μητροπολίτης Κατερίνης σε «χειροτονία» Ευαγγελικών τους οποίους εγκωμιάζει!
Έπαυσαν να ‘ναι αιρετικοί πλέον αυτοί;
Αν είμαστε όλοι ένα, τότε ποια η διαφορά της Ορθοδοξίας;

Τώρα με την κοινωνία που έχουμε με τους αχειροτόνητους της Ουκρανίας, η «διαφορά» είναι μόνο στα ράσα!!.. θα μας απαντήσει ο Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος Γεώργιος!! Μην χολοσκάτε, θα συμπληρώσει!!

Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί καιγόμαστε και γιατί πνιγόμαστε.

Ολόκληρη η τελετή (έγινε 02/04/2023) στο βίντεο που ακολουθεί.

«Τελετή Χειροτονίας Αιδέσιμου Νικόλαου Σταμούλη | 02/04/2023»


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

17 thoughts on “Φρίξον ήλιε, στέναξον γη. Ο μητροπολίτης Κατερίνης σε «χειροτονία» Ευαγγελικών!

  1. Θεωρώ ότι ασυγκρίτως χειρότερο γεγονός από την παρουσία του μητροπολίτη Κίτρους και Κατερίνης στη «χειροτονία» του αιρετικού αυτού κυρίου , υπήρξε η βρίθουσα οικουμενιστικού συγκρητισμού προσφώνησή του.
    Μία προσφώνηση , αδιανόητη για ορθόδοξο ιεράρχη.
    Πού έχουμε φθάσει αλήθεια!

  2. Το άλλοτε «σπουδαίο» πουλέν του Μητροπολίτη Βεροίας.
    Μας τον σύστηνε ως ένα φέρελπι θεολόγο ακαδημαϊκό…
    Τώρα;;;;;
    Τι λαλήσωμεν περί του ανδρός;
    Αυτά που είπε, όπως επισημαίνει ο αγαπητός κ.Νάνης
    συνιστούν λόγο ασυμβίβαστο για Ορθόδοξο Χριστιανό,
    πολύ δε μάλλον για επίσκοπο.
    Πάει κι η ακαδημαϊκούρα,πάει κι η καλογερική,πάνε και
    οι γλωσσομάθειες,όλα στο βρόντο για να κάνει λεζάντα
    στους αιρετικούς…
    Ο Θεός να μας ελεήσει..

    Ιννοκέντιος

  3. Άλλος ένας δεσ.πα (δεσπότης περιορισμένης αντίληψης) των ημερών μας. Η λέξη δεσπότης καταχρηστικά χρησιμοποιείται εδώ, ως φέρων ο εν λόγω μόνο την περιβολή. Για γέλια και για κλάματα το βιντεάκι.

  4. Στην ομιλία του ο κ.Σταμούλης αναφέρθηκε ευφήμως στο γνωστό αιρετικό Ζωδιάτη τις διδαχές του οποίου καταδίκασε στο παρελθόν η Εκκλησία της Ελλάδος.
    Υπενθυμίζουμε στο μητροπολίτη Κίτρους που ήταν παρών στην εν λόγω ομιλία και άκουσε την εν θέματι εύφημη μνεία του ενός αιρετικού προς τον άλλο, το κάτωθι συνοδικό κείμενο-κόλαφο των στρεβλών διδαχών του Ζωδιάτη και κατ επέκτασιν των ευαγγελικών: https://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/heresies/repository/3049_09111960.pdf

  5. Τι πρέπει νά πράξουν οι ιερείς της Πιερίας πού τόν μνημονεύουν » ως ορθοτομου τα τον λόγο τής ορθοδόξου αληθείας » ;
    Η νά τόν ελέγξουν αυστηρά ή να παύσουν να τόν μνημονεύουν ως Μητροπολίτη Κίτρους καί Κατερίνης.
    Βλέπουμε τι από τα δύο θα συμβεί;

  6. Η μητρόπολη αυτή οζει προτεσταντισμού και εκκοσμικευσεως από μόνη της!αν δει λίγο κανείς το προφίλ της στο ινσταγκραμ και το πακέτο δραστηριοτήτων που διοργανώνει καθώς και το όλο πνεύμα εκφοράς λόγου και πράξεων θα φριξει ολόκληρος!!!οι οργανωσιακοι της «Ζωής» και του «Σωτήρος» φαντάζουν ως νηπτικοι,ησυχαστές ερημίτες και αναχωρηται του τετάρτου αιώνος μπροστά στην μητρόπολη Πιερίας!!!!!!!!!!!Η Ορθοδοξία ως δόγμα και ήθος σίγουρα δεν κατοικεί εντός των ορίων της!!!

  7. ♰ Ο δε ταράσσων υμάς βαστάσει το κρίμα, όστις αν η.

    Οἱ ταραξίες τῆς Ἐκκλησίας:

    Πάντοτε εἰσχωροῦν στὸ χῶρο τῆς Ἐκκλησίας τέτοια κακοποιὰ στοιχεῖα. Ὁ Διάβολος τοὺς ἔχει εἰδικὰ ἐπιλέξει καὶ ἐπιστρατεύσει καὶ τοὺς ἔχει πεῖ: Ἡ μεγάλη ζημιὰ γίνεται ἀπ’ τὴν Ἐκκλησία. Μπρός, μπῆτε μέσα. Είσχωρήστε βαθειά. Ἀνεβῆτε ψηλὰ σὲ ἐκκλησιαστικὰ σκαλοπάτια. Κι ὅταν εἶναι ἡ ὥρα, σὲ ἐνέργεια τὸ σχέδιο. Καταστρέψετε ὅ, τὶ μπορεῖτε. Κάνετε ζημιά, ὅσο γίνεται μεγαλύτερη, στὴν Ἐκκλησία, στὶς ψυχές. Πάντοτε θὰ ὑπάρχουν καὶ οἱ ταραξίες στὴν Ἐκκλησία, ποῦ καταστρέφουν τὴν εἰρήνη τῆς Ἀληθείας. Παίρνουν θάρρος, ὅταν τοὺς δίνης σημασία. Ἀποκτοῦν θράσος. Γίνονται περιώνυμοι. Ἔχουμε φτάσει σήμερα στὸ σημεῖο, τέτοιοι τύποι νὰ θεωροῦνται ἀπ’ τὸν πολὺ κόσμο ἐκπρόσωποι τῆς… Ἐκκλησίας! Ὁ λόγος τοῦ Παύλου εἶναι αὐστηρὸς γι’ αὐτοὺς τοὺς τύπους: «Ὁ δὲ ταράσσων ὑμᾶς βαστάσει τὸ κρίμα, ὅστις ἂν ἤ» (Γαλάτας 5,10).

    • ♰ Δεύτερον δέ γένος ἀθεΐας ἐστίν ἡ πολυσχιδής και πολύμορφος ἀπάτη τῶν αἱρετικῶν…

      Το δεύτερο είδος αθεΐας και απιστίας είναι η διαστροφή της εννοίας του Θεού, από τις αιρέσεις και από τις θρησκείες. Όταν κανένας διαστρέφει την έννοια, δεν πιστεύει στον έναν αληθινό Θεό και πιστεύει στα είδωλα, ή πιστεύει στο Μωάμεθ ή πιστεύει στο Βούδα ή πιστεύει εδώ-εκεί, αυτό είναι το δεύτερο είδος αθεΐας. Ας νομίζουν πως πιστεύουν στο Θεό και ότι είναι θρησκείες, άθεοι είναι και άπιστοι. Το δεύτερο λοιπόν είδος αθεΐας είναι οι αιρέσεις και οι άλλες θρησκείες και τα είδωλα.

      Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά

  8. Προσωπικά δεν εκπλησσομαι
    Στην ψευτοσυνοδο του Κολυμβαρίου δεν δόθηκε ο όρος εκκλησία σε όλες τις ετεροδοξες αιρετικές ομολογίες?
    Αυτό υπηρετεί ο κος Γεώργιος
    Δεν μνημονεύει Βαρθολομαίου?
    Δεν αναγνωρίζει τον αχειροτονητο Ντουμενκο? Μάλιστα ο ψευδο Ολβιας πολλάκις εθεάθη στην μητρόπολη του
    Αυτά είναι γνωστά
    Εναπόκειται στον λαό τής Πιερίας αν συνευδοκει ή όχι…

  9. ΑΙΣΧΟΣΚΑΙ ΝΤΡΟΠΉ ΔΕΝ ΈΧΩ ΛΌΓΙΑ ΈΧΩ ΠΆΘΕΙ ΣΟΚ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΕΊΠΕ ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΑΣ ΛΥΠΆΜΑΙ ΑΣ ΜΑΣ ΣΥΓΧΩΡΈΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΆ ΑΥΤΟΊ ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΕΣ ΟΔΗΓΟΎΝ ΤΟ ΠΟΊΜΝΙΟ ΣΤΗΝ ΑΠΏΛΕΙΑ.

  10. Σε άλλες εποχές, όταν υπήρχε ευαισθησία και φιλότιμο από την πλευρά ποιμένων και ποιμαινομένων , θα είχε εκδηλωθεί σεισμός αντιδράσεων και θα είχε κινηθεί ταχέως και άνευ χρονοτριβής σε βάρος του ενόχου αρχιερέως η διαδικασία που προβλέπεται από τους ιερούς κανόνες.
    Στην άθλια εποχή μας οι κανόνες χρησιμοποιούνται σε κάποιες περιπτώσεις ,κατά το δοκούν, ως κανόνια, προκειμένου να «πυροβολούνται» όσοι διαμαρτύρονται για τα κακώς συμβαίνοντα στον εκκλησιαστικό χώρο ….

  11. Αντί να τους φέρουμε στην Ορθοδοξία τους ανθρώπους από τις 1002 αιρέσεις που μπλέξανε θα πάμε εμείς προς τα εκεί σιγά σιγά.. Μόνο και μόνο η παρουσία ενός ιεράρχη εκεί δίνει εικόνα αποδοχής και πόσο μάλλον όταν συμβαίνει αυτό και σε χειροτονία.. σε μια ψευδοχειροτονία δηλαδή. Τώρα καταλαβαίνω γιατί η Κατερίνη έχει μαζέψει τόσες παραφυάδες, ευαγγελική «εκκλησία», αποστολική-πεντηκοστιανών «εκκλησία» κτλ. Δείτε το και εδώ ολόκληρο στο youtube με τίτλο (Τελετή Χειροτονίας Αιδέσιμου Νικόλαου Σταμούλη) και προσέξτε και συγκεκριμένα στο 1.47 κατά την διάρκεια της ψευδοχειροτονίας που λέει … <<Σ ευχαριστούμε Θεέ μου για τον ιεράρχη που είναι μαζί μας εδώ και για τον ιερέα της Αγία Άννας.. σ’ ευχαριστούμε για το παράδειγμα τους και για την μαρτυρία τους..>>. Δεν θα σχολιάσω ότι η ψευδοχειροτονία αυτή μου φάνηκε σαν ένα παραλήρημα λόγων (ότι του ρθει) αλλά ότι πράγματι η παρουσία εκεί ενός εκπροσώπου της Εκκλησίας της Ελλάδος αποτελεί μαρτυρία συμφωνίας-αποδοχής με αιρέσεις. Χιλιάδες αγώνες έκαναν οι Πατέρες για να ξεκαθαρίσει το δόγμα και ως απόφοιτος θεολογίας δεν βρήκα ποτέ κάτι τέτοιο. Νομίζω αυτό ξεπερνάει κάθε λογική. Σύμφωνα με τον καθηγήτη Τρεμπέλα <<τα τελούμενα Μυστήρια υπό σχισματικών ή αιρετικών εκτός της Εκκλησίας «είναι άκυρα κατά το αξίωμα Εκκλησίας.. Σχετικά με τις χειροτονίες των σχισματικών και αιρετικών, που είναι μυστήρια που τελέσθηκαν έξω από την Εκκλησία «δέον να λογίζωνται ως πάντη άκυρα. Στην διδασκαλία του Μεγάλου Βασιλείου που ακολούθησε την διακήρυξη του Κυπριανού και του Φιρμιλιανού, αναφέρεται ότι όταν έχουν απομακρυνθεί κάποιοι από την Εκκλησία, τότε διακόπτεται η μετάδοση της Χάριτος.>> (Παναγιώτου Τρεμπέλα, Δογματική της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, τομ. 3ος, εκδ. Αδελφότης Θεολόγων «Ο Σωτήρ», Αθήνα 1961, σελ. 314-319).

    Στην ομιλία του ο Σταμούλης (ο εκπρόσωπος των ευαγγελιστών) αναφέρθηκε επαινετικά στον γνωστό αιρετικό Ζωδιάτη τις διδαχές του οποίου καταδίκασε στο παρελθόν η Εκκλησία της Ελλάδος. Ο Μητροπολίτης Κίτρους που ήταν παρών στην εν λόγω ομιλία και άκουσε την εν θέματι εύφημη μνεία του ενός αιρετικού προς τον άλλο, είχε εις γνώσιν του και τον κάτωθι συνοδικό κείμενο των στρεβλών διδαχών του Ζωδιάτη και κατ επέκτασιν των ευαγγελικών; https://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/heresies/repository/3049_09111960.pdf

    Στο βιβλίο «Λόγοι Α΄. Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο» γράφονται τα εξής, τα οποία αποτελούν απάντηση στον διαθρησκειακό οικουμενισμό: «…Σήμερα δυστυχώς μπήκε η ευρωπαϊκή ευγένεια και πάνε να δείξουν τον καλό. Θέλουν να δείξουν ανωτερότητα και τελικά πάνε να προσκυνήσουν τον διάβολο με τα δύο κέρατα. «Μία» θρησκεία, σου λένε, να υπάρχει και τα ισοπεδώνουν όλα. Ήρθαν και σ’ εμένα μερικοί και μου είπαν : Όσοι πιστεύουμε στον Χριστό να κάνουμε μία θρησκεία’. ‘Τώρα είναι σα να μου λέτε, τους είπα, χρυσό και μπακίρι (χαλκό) να τα κάνουμε ένα… Έγινε τόσος αγώνας για να λαμπικάρη το δόγμα’. Οι Άγιοι Πατέρες κάτι ήξεραν και απαγόρευσαν τις σχέσεις με αιρετικό..>> (Λόγοι Α΄. Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο, Σουρωτή Θεσ/κης 2006, σ. 347.)

    Και αλλού αναφέρει: «… Αυτό που επιβάλλεται σε κάθε Ορθόδοξο είναι να βάζει την καλή ανησυχία και στους ετεροδόξους, να καταλάβουν δηλαδή ότι βρίσκονται σε πλάνη, για να μην αναπαύουν ψεύτικα τον λογισμό τους και στερηθούν και σ’ αυτήν την ζωή τις πλούσιες ευλογίες της Ορθοδοξίας και στην άλλη ζωή στερηθούν τις περισσότερες και αιώνιες ευλογίες του Θεού…»[6]. (Επιστολές, εκδ. 8η, 2004, σσ. 123, 149-150.)

    Όλα τα παραπάνω θα σταλούν στο contact@ecclesia.gr και πρέπει ως πιστά τέκνα της Ορθόδοξης Εκκλησίας να κάνουμε το ίδιο. Να ζητήσουμε επιπλέον να βγει έστω μια ανακοίνωση να πάρει μια ξεκάθαρη θέση για να μην ξανασυμβεί. Όπως βρήκα το 2014 και ο Σύρου παραβρέθηκε σε χειροτονία ρωμαιοκαθολικού.

  12. Μόνο και μόνο η παρουσία ενός ιεράρχη εκεί δίνει εικόνα αποδοχής και πόσο μάλλον όταν συμβαίνει αυτό και σε χειροτονία.. σε μια ψευδοχειροτονία δηλαδή. Τώρα καταλαβαίνω γιατί η Κατερίνη έχει μαζέψει τόσες παραφυάδες, ευαγγελική «εκκλησία», αποστολική-πεντηκοστιανών «εκκλησία» κτλ. Το βίντεο υπάρχει και ολόκληρο στο youtube στο κανάλι τους με τίτλο (Τελετή Χειροτονίας Αιδέσιμου Νικόλαου Σταμούλη | 02/04/2023)

    Εκτός της παρουσίας του ιεράρχη εντός ναού ευαγγελικών, εκτός και του ότι αυτή η παρουσία συμβαίνει και σε μια τελετουργική πράξη και προσευχή, παρατηρεί κανείς και το εξής: Στο 1.46.55 λέει ο εκπρόσωπος τους: <<… Με ένα οικουμενικό πνεύμα.. Σ ευχαριστούμε Θεέ μου για τον ιεράρχη που είναι μαζί μας εδώ και για τον ιερέα της Αγίας Άννας.. σ’ ευχαριστούμε για το παράδειγμα τους και για την μαρτυρία τους..>>. Και νομίζω πως έχει δίκιο διότι η παρουσία του μητροπολίτη είναι και μια έμμεση συμαρτηρία- αποδοχή των όσων συντελούνται εκείνη την στιγμή.

    Επιπλέον, ο ιεράρχης ανέφερε επί λέξη: «Η παρουσία μας δεν είναι μόνο συμβολική είναι και ουσιαστική, δείχνει την ετοιμότητα και την αποφασιστικότητά μας να εργαστούμε όλες οι χριστιανικές δυνάμεις όλες οι υγιείς δυνάμεις της πόλεως και του νομού να δώσουμε μια κοινή μαρτυρία στον σύγχρονο κόσμο…»

    Παρακάτω παρουσιάζεται συνοπτικά η θέση της Εκκλησίας η οποία είναι ξεκάθαρα αντίθετη προς τέτοια φαινόμενα (Ιερά Σύνοδος, Αγιοπατερική παράδοση, Θεολογία):

    1) Στην ομιλία του ο Σταμούλης (ο νέος «ποιμένας» των ευαγγελιστών στο 1.53.33) αναφέρθηκε επαινετικά και στον γνωστό αιρετικό Ζωδιάτη τις διδαχές του οποίου καταδίκασε στο παρελθόν η Εκκλησία της Ελλάδος. https://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/heresies/repository/3049_09111960.pdf (9η Νοεμβρίου 1960, Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ)

    2) Σύμφωνα με τον καθηγήτη Τρεμπέλα «τα τελούμενα Μυστήρια υπό σχισματικών ή αιρετικών εκτός της Εκκλησίας «είναι άκυρα κατά το αξίωμα Εκκλησίας. Σχετικά με τις χειροτονίες των σχισματικών και αιρετικών, που είναι μυστήρια που τελέσθηκαν έξω από την Εκκλησία “δέον να λογίζωνται ως πάντη άκυρα”. Στην διδασκαλία του Μεγάλου Βασιλείου που ακολούθησε την διακήρυξη του Κυπριανού και του Φιρμιλιανού, αναφέρεται ότι όταν έχουν απομακρυνθεί κάποιοι από την Εκκλησία, τότε διακόπτεται η μετάδοση της Χάριτος.» (Παναγιώτου Τρεμπέλα, Δογματική της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, τομ. 3ος, εκδ. Αδελφότης Θεολόγων «Ο Σωτήρ», Αθήνα 1961, σελ. 314-319).

    3) Στο βιβλίο «Λόγοι Α΄. Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο» γράφονται τα εξής, τα οποία αποτελούν απάντηση στον διαθρησκειακό οικουμενισμό: «…Σήμερα δυστυχώς μπήκε η ευρωπαϊκή ευγένεια και πάνε να δείξουν τον καλό. Θέλουν να δείξουν ανωτερότητα και τελικά πάνε να προσκυνήσουν τον διάβολο με τα δύο κέρατα. «Μία» θρησκεία, σου λένε, να υπάρχει και τα ισοπεδώνουν όλα. Ήρθαν και σ’ εμένα μερικοί και μου είπαν : Όσοι πιστεύουμε στον Χριστό να κάνουμε μία θρησκεία’. ‘Τώρα είναι σα να μου λέτε, τους είπα, χρυσό και μπακίρι (χαλκό) να τα κάνουμε ένα… Έγινε τόσος αγώνας για να λαμπικάρη το δόγμα’. Οι Άγιοι Πατέρες κάτι ήξεραν και απαγόρευσαν τις σχέσεις με αιρετικό.» (Λόγοι Α΄. Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο, Σουρωτή Θεσ/κης 2006, σ. 347.)

    Και αλλού αναφέρει: «..Αυτό που επιβάλλεται σε κάθε Ορθόδοξο είναι να βάζει την καλή ανησυχία και στους ετεροδόξους, να καταλάβουν δηλαδή ότι βρίσκονται σε πλάνη, για να μην αναπαύουν ψεύτικα τον λογισμό τους και στερηθούν και σ’ αυτήν την ζωή τις πλούσιες ευλογίες της Ορθοδοξίας και στην άλλη ζωή στερηθούν τις περισσότερες και αιώνιες ευλογίες του Θεού…»[6]. (Επιστολές, εκδ. 8η, 2004, σσ. 123, 149-150.)

    Ο Άγιος Παΐσιος όπως είναι γνωστό σε όποιον έχει διαβάσει τον βίο του, όχι μόνο δεν παραβρέθηκε ποτέ σε ναό αιρετικής διδασκαλίας αλλά έκανε αγώνα τον οποίο και κέρδισε ακόμη και αν οι εκκλησιαστικές αρχές της εποχής του δεν συνέβαλλαν σε αυτό. Διαβάζουμε:

    <<Γιά τό σοβαρώτατο αὐτό πρόβλημα ὁ Πατήρ Παΐσιος ἀπευθύνθηκε στίς ἐκκλησιαστικές ἀρχές ἀλλά δέν βρῆκε ἀνταπόκριση. Ἄρχισε λοιπόν μόνος του ἐντατικές προσπάθειες, γιά νά διαφωτίση τούς ἁπλούς ἀνθρώπους καί νά τούς στηρίξη στήν Ὀρθόδοξη πίστη. Πρῶτα-πρῶτα ἀνέθεσε σέ ἕναν ἔμπιστο καί συνετό ἄνθρωπο νά μάθη ποιοί πήγαιναν σέ αὐτές τίς συγκεντρώσεις (σ.σ.: τῶν εὐαγγελικῶν). Ὕστερα τούς πλησίαζε ἕναν-ἕναν καί τούς συμβούλευε νά μήν ξαναπᾶνε. Ἀκόμη καί νύχτα κατέβαινε στήν Κόνιτσα, γιά νά συναντήση κάποιους καί νά συζητήση μαζί τους. Γιά νά βοηθήση μάλιστα ὅλους τούς Κονιτσιῶτες νά καταλάβουν ὅτι ὁ προτεσταντισμός εἶναι αἵρεση, ἔγραψε ἕνα κείμενο ὑπό μορφήν ἐρωταποκρίσεων, τό ὁποῖο ἔβαλε σέ κορνίζα καί τό τοποθέτησε στόν ἐξωνάρθηκα τοῦ Ναοῦ στό Στόμιο. Ἐπίσης κάλεσε στό Μοναστήρι τόν ἀρχηγό τῶν Εὐαγγελικῶν ἀπό τήν Κατερίνη καί συζήτησε μαζί του μία ὁλόκληρη νύχτα. Οἱ Κονιτσιῶτες, πού τό ἔμαθαν αὐτό, περίμεναν νά δοῦν τί θά γίνη. Τήν ἄλλη μέρα τό πρωί εἶδαν τόν προτεστάντη ἀρχηγό νά φεύγη ἀπό τήν Κόνιτσα μέ κατεβασμένο τό κεφάλι. Ὁ δέ Ὅσιος ἔγραψε σέ ἐπιστολή του: «Εὐτυχῶς ἐδῶ τό προλάβαμε τό κακό. Δέν προλάβαμε νά διαλύσωμε τήν σφηκοφωλέαν τῶν Εὐαγγελικῶν καί ἄλλα ναυάγια παρουσιάστηκαν. Εὔχομαι ὁ Θεός νά φωτίση ὄλον τόν κόσμον καί αὐτούς, νά ἔλθουν εἰς ἐπίγνωσιν ἀληθείας». Αὐτή, λοιπόν, ἦταν ἡ πρακτική τῶν Ἁγίων ἀπέναντι στούς προτεστάντες. Καί ὀφείλουμε ὅλα τά μέλη τῆς Ἐκκλησίας, ἀπό τούς Ἐπισκόπους ὡς τούς λαϊκούς, νά ἀκολουθοῦμε τό δοκιμασμένο παράδειγμά τους, ἄν θέλουμε νά βοηθήσουμε τήν Ἐκκλησία, τούς ἑαυτούς μας ἀλλά καί τούς ἴδιους τούς προτεστάντες. Οἱ θρησκευτικές διπλωματίες καί ὁ οἰκουμενισμός δέν ἔχουν κανένα ὀρθόδοξο ἔρεισμα στή Γραφή καί στούς Πατέρες, ἀλλά ἀποτελοῦν προϊόντα παραθρησκευτικῶν ἀντιλήψεων.>>

    Όλα τα παραπάνω θα σταλούν στο contact@ecclesia.gr και πρέπει ως πιστά τέκνα της Ορθόδοξης Εκκλησίας να κάνουμε το ίδιο. Να ζητήσουμε επιπλέον να βγει έστω μια ανακοίνωση να πάρει μια ξεκάθαρη θέση για να μην ξανασυμβεί. Όπως βρήκα το 2014 και ο Σύρου παραβρέθηκε σε χειροτονία ρωμαιοκαθολικού.

Σχολιάστε