Ο πατριάρχης Βαρθολομαίος λέει ότι όταν κοινωνεί Σώμα και Αίμα Χριστού, εκτός του ότι ενώνεται με τον Θεό ενσωματώνει και την ύλη!!

σ.σ. Ο ευφάνταστος αιρετικός πατριάρχης για να ιεροποιήσει το ψευδοοικολογικό αφήγημα των Ροκφέλλερς λέει ότι με την Θεία Ευχαριστία κοινωνεί, προσλαμβάνει, αποδέχεται και καταξιώνει το φυσικό περιβάλλον !!

https://eugenikos.blogspot.com/2023/08/blog-post_139.html


Το μήνυμα του Οικουμενικού Πατριάρχη για την Αρχή της Ινδίκτου: Η Θεία Κοινωνία είναι η αποδοχή και καταξίωση του φυσικού μας περιβάλλοντος

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. κ. Βαρθολομαίος, ο επονομαζόμενος και «πράσινος» Πατριάρχης για τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει σε παγκόσμιο επίπεδο για την προστασία του περιβάλλοντος, στο μήνυμά του για την πρώτη ημέρα της Ινδίκτου, του νέου εκκλησιαστικού έτους που ξεκινά από 1ης Σεπτεμβρίου, εκφράζει αρχικά την ικανοποίηση του για την απήχηση που έχουν οι οικολογικές πρωτοβουλίες του Οικουμενικού Πατριαρχείου όχι μόνο στον Χριστιανικό κόσμο αλλά και στο πολιτικό, τον επιστημονικό και την κοινωνία μας γενικότερα με επίκεντρο τη νεολαία.

Στο μήνυμα του ο Οικουμενικός Πατριάρχης  αναφέρεται στη μεγάλη οικολογική καταστροφή που προκαλεί ο πόλεμος στην Ουκρανία, τονίζοντας πως πρέπει άμεσα να σταματήσει ο πόλεμος και να αρχίσει ο διάλογος.

Ενώπιον όλων αυτών των προκλήσεων” συνεχίζει ο Προκαθήμενος της Ορθοδοξίας “η Αγία του Χριστού Μεγάλη Εκκλησία συνεχίζει τον αγώνα της υπέρ της ακεραιότητος της δημιουργίας, γνωρίζοντας ότι η μέριμνά της διά το φυσικόν περιβάλλον δεν είναι μία πρόσθετος δράση στη ζωή της, αλλά ουσιαστική έκφραση και πραγμάτωση αυτής, ως προέκτασις της Θείας Ευχαριστίας . Αυτή υπήρξε και η τιμαλφεστάτη παρακαταθήκη του εισηγητού της οικολογικής θεολογίας μακαριστού Μητροπολίτου Περγάμου Ιωάννου“.

Το μήνυμα του Οικουμενικού Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου

Τιμιώτατοι ἀδελφοί Ἱεράρχαι καί προσφιλέστατα τέκνα ἐν Κυρίῳ,

Εὐδοκίᾳ τοῦ Ἀρχηγοῦ καί Τελειωτοῦ τῆς πίστεως ἡμῶν, εἰσερχόμεθα σήμερον εἰς τό νέον ἐκκλησιαστικόν ἔτος καί ἑορτάζομεν ἐν ψαλμοῖς καί ὕμνοις, διά τριακοστήν πέμπτην φοράν, τήν Ἡμέραν προστασίας τοῦ φυσικοῦ περιβάλλοντος.

Χαιρόμεθα διά τήν ἀπήχησιν τῶν οἰκολογικῶν πρωτοβουλιῶν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου ὄχι μόνον εἰς τόν χριστιανικόν κόσμον, ἀλλά καί εἰς ἄλλας θρησκείας, εἰς κοινοβούλια καί πολιτικούς, εἰς τόν χῶρον τῆς κοινωνίας τῶν πολιτῶν, τῆς ἐπιστήμης, τῶν οἰκολογικῶν κινημάτων καί τῆς νεολαίας. Οὕτως ἤ ἄλλως, ἡ οἰκολογική κρίσις, ὡς παγκόσμιον πρόβλημα, μόνον μέ παγκόσμιον εὐαισθητοποίησιν καί κινητοποίησιν δύναται νά ἀντιμετωπισθῇ.

Ἐκφράζομεν ἐπίσης τήν ἱκανοποίησιν μας, ἐπειδή ἔχει ὁριστικῶς κατανοηθῆ ἡ ἄμεσος συνάφεια οἰκολογικῶν καί κοινωνικῶν προβλημάτων, καί δή τό γεγονός ὅτι ἡ καταστροφή τοῦ φυσικοῦ περιβάλλοντος θίγει πρωτίστως τούς πτωχούς τῆς γῆς. Ὁ συνδυασμός περιβαλλοντικῶν καί κοινωνικῶν δράσεων ἀποτελεῖ ἐλπίδα διά τό μέλλον, ἐφ᾿ ὅσον μόνον τότε ὑπάρχει βιώσιμος ἀνάπτυξις καί πρόοδος, ὅταν μεριμνῶμεν συγχρόνως διά τήν ἀκεραιότητα τῆς δημιουργίας καί τήν προστασίαν τῆς ἀξιοπρεπείας καί τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου.

Εἶναι χαρακτηριστικόν, ὅτι τονίζεται σήμερον ἡ ἀναγκαιότης μιᾶς «οἰκολογικῆς διευρύνσεως» τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου. Γίνεται μάλιστα λόγος περί «τετάρτης γενεᾶς» δικαιωμάτων, ὁμοῦ μετά τῶν ἀτομικῶν καί πολιτικῶν, κοινωνικῶν καί πολιτισμικῶν καί τῶν δικαιωμάτων ἀλληλεγγύης, ἡ ὁποία ἀναφέρεται εἰς τήν ἐξασφάλισιν τῶν περιβαλλοντικῶν προϋποθέσεών των. Ὁ ἀγών διά τά δικαιώματα τοῦ ἀνθρώπου δέν εἶναι δυνατόν νά ἀγνοήσῃ τό γεγονός ὅτι αὐτά ἀπειλοῦνται ὑπό τῆς κλιματικῆς ἀλλαγῆς, ὑπό τῆς ἐλλείψεως ποσίμου ὕδατος, εὐφόρου ἐδάφους καί καθαρᾶς ἀτμοσφαίρας, καί γενικώτερον ὑπό τῆς «περιβαλλοντικῆς ὑποβαθμίσεως». Αἱ ἐπιπτώσεις τῆς οἰκολογικῆς κρίσεως ὀφείλουν νά ἀντιμετωπίζωνται ἐξόχως εἰς τό ἐπίπεδον τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου. Εἶναι αὐτονόητον ὅτι αὐτά, εἰς ὅλας των τάς πτυχάς καί διαστάσεις, ἀποτελοῦν ἀδιάσπαστον ἑνότητα καί ὅτι ἡ προστασία των εἶναι ἀδιαίρετος.

Εἰς αὐτήν τήν συνάφειαν ἀνήκει καί ἡ ἀντιμετώπισις τῶν δεινῶν, τά ὁποῖα προεκάλεσεν ἡ ἐπίθεσις τῆς Ρωσσίας κατά τῆς Οὐκρανίας καί συνδέονται μέ φοβεράς οἰκολογικάς καταστροφάς. Κάθε πολεμική ἐνέργεια εἶναι καί πόλεμος κατά τῆς κτίσεως, εἶναι μία σοβαρωτάτη ἀπειλή κατά τοῦ φυσικοῦ περιβάλλοντος. Ἡ ρύπανσις τῆς ἀτμοσφαίρας, τῶν ὑδάτων καί τοῦ ἐδάφους ἀπό τούς βομβαρδισμούς, ὁ κίνδυνος πυρηνικοῦ ὁλοκαυτώματος, ἀπελευθερώσεως ἐπικινδύνου ἀκτινοβολίας ἀπό τούς πυρηνικούς σταθμούς παραγωγῆς ἠλεκτρικῆς ἐνεργείας, ἡ καρκινογόνος σκόνη τῶν βομβαρδισμένων κτιρίων, ἡ καταστροφή τῶν δασῶν καί ἡ ἀχρήστευσις καλλιεργησίμων ἀγροτικῶν ἐκτάσεων, ὅλα αὐτά μαρτυροῦν ὅτι ὁ λαός καί τό οἰκοσύστημα τῆς Οὐκρανίας ὑπέστησαν καί συνεχίζουν νά ὑφίστανται ἀνυπολογίστους ἀπωλείας. Ἐπαναλαμβάνομεν γεγονυίᾳ τῇ φωνῇ: Νά τερματισθῇ ἀμέσως ὁ πόλεμος καί νά ἀρχίσῃ ὁ εἰλικρινής διάλογος.

Ἐνώπιον ὅλων αὐτῶν τῶν προκλήσεων, ἡ Ἁγία τοῦ Χριστοῦ Μεγάλη Ἐκκλησία συνεχίζει τόν ἀγῶνα της ὑπέρ τῆς ἀκεραιότητος τῆς δημιουργίας, ἐν ἐπιγνώσει ὅτι ἡ μέριμνά της διά τό φυσικόν περιβάλλον δέν εἶναι μία πρόσθετος δρᾶσις εἰς τήν ζωήν της, ἀλλά οὐσιαστική ἔκφρασις καί πραγμάτωσίς αὐτῆς, ὡς προέκτασις τῆς Θείας Εὐχαριστίας εἰς ὅλας τάς μορφάς καί διαστάσεις τῆς καλῆς μαρτυρίας της ἐν τῷ κόσμῳ. Αὐτή ὑπῆρξε καί ἡ τιμαλφεστάτη παρακαταθήκη τοῦ εἰσηγητοῦ τῆς οἰκολογικῆς θεολογίας μακαριστοῦ Μητροπολίτου Περγάμου Ἰωάννου.

Τιμῶντες τήν μεγάλην προσφοράν του, κατακλείομεν τό παρόν Πατριαρχικόν Μήνυμα ἐπί τῇ ἑορτῇ τῆς Ἰνδίκτου μέ ὅσα ἔγραψε περί τῆς Θείας Εὐχαριστίας ὡς ὁλιστικῆς ἀπαντήσεως εἰς τά σύγχρονα περιβαλλοντικά προβλήματα: «Στή Θεία Λειτουργία ὁ φυσικός καί ὑλικός κόσμος καί ὅλες οἱ αἰσθήσεις μετέχουν σέ μία ἑνότητα ἀδιάσπαστη. Δέν ὑπάρχει ἀντίθεση μεταξύ ὑποκειμένου καί ἀντικειμενικῆς πραγματικότητος, δέν ὑπάρχει ἡ κατακτητική στάση τοῦ ἀνθρώπινου λόγου ἀπέναντι στόν κόσμο πού τόν περιβάλλει. Ὁ κόσμος δέν κεῖται ἔναντι, δέν (εἶναι) ἀντικείμενον τοῦ ἀνθρώπου, ἀλλά προσλαμβάνεται καί κοινωνεῖται.

Ἡ Θεία Κοινωνία εἶναι ὄχι μόνο ἕνωσή μας μέ τόν Θεό καί τούς ἄλλους, ἀλλά καί πρόσληψη τροφῆς, ἀποδοχή καί καταξίωση τοῦ φυσικοῦ μας περιβάλλοντος, ἐνσωμάτωση τῆς ὕλης καί ὄχι χρήση τῆς ὕλης. Ἡ ἱερότητα πού συνοδεύει αὐτή τή στάση, τό θεῖο ρῖγος πού διαπερνᾶ αὐτή τή σχέση, εἶναι ὁ ἀντίποδας τῆς Τεχνολογίας καί ἡ ἀπάντηση στό οἰκολογικό μας πρόβλημα. Ἡ Θεία Εὐχαριστία εἶναι καί γι᾿ αὐτόν τόν λόγο ὅ,τι καλύτερο ἔχει νά προσφέρῃ ἡ Ὀρθοδοξία στόν σύγχρονο κόσμο».

(Ορθοδοξία News Agancy)


7 thoughts on “Ο πατριάρχης Βαρθολομαίος λέει ότι όταν κοινωνεί Σώμα και Αίμα Χριστού, εκτός του ότι ενώνεται με τον Θεό ενσωματώνει και την ύλη!!

  1. https://www.larissanet.gr/2023/09/01/m-charakopoulos-pros-prasino-patriarchi-vartholomaio-eimaste-efimeroi-chreos-na-diafylaxoume-tin-aeiforia-tou-planiti/
    Ο βουλευτής Λαρίσης της ΝΔ κ.Μάξιμος Χαρακόπουλος, Γενικός Γραμματέας της ΔΣΟ , με αφορμή την οικουμενιστικής και ουμανιστικής κοπής και εμπνεύσεως «παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος», κάνει λόγο για την αγωνία του πατριάρχη Βαρθολομαίου για την πανορθόδοξη ενότητα (αυτήν που ο ίδιος κατέλυσε κύριε Χαρακόπουλε;;;) καθώς και για την αποκατάσταση της ειρήνης στην Ουκρανία που απειλείται από τις δυνάμεις του αναθεωρητισμού….
    Και ακολούθως εκτρέπεται σε επαίνους προς τον ολετήρα της παγκόσμιας Ορθοδοξίας, τον και αρχιτέκτονα της εκκλησιαστικής εν Ουκρανία ανωμαλίας
    Παρέστη και ο λαϊκός με ράσα κ.Ντουμένκο….

  2. Η Θεία Ευχαριστία είναι πρόσληψη ( υλικής ) τροφής …… δηλαδή την ώρα εκείνη σκέφτεται κανείς ένα ωραίο μουσακά ….😁😁😁😁😁😁😁😁 💤 ….. έτσι καταξιώνεται η ύλη …..

    Το θείο ρίγος που διαπερνά αυτή την σχέση ( θείας Κοινωνίας και μουσακά ) είναι ό,τι καλύτερο έχει νά προσφέρει η ορθοδοξία στον κόσμο …… είναι η ενσωμάτωση της ύλης και όχι η χρήση της ύλης . Δηληδή τότε εγώ ενσωματώνομαι μέ τον μουσακά …. γίνομαι ένα μέ τον μουσακά . Τελικά τον μουσακά τον τρώω ή μέ τρώει ? Κάτι όπως λέμε υποστατική ένωση μέ τον μουσακά …..

    Δηλαδή στην δευτέρα Παρουσία άν εγώ αναστηθώ , θα αναστηθεί και ο μουσακάς …. δεν νομίζω οτι θα διασπασθεί αυτή η ιερή σχέση .

    Και εγώ που νόμιζα οτι κάνουμε ευχαριστιακή χρήση των πραγμάτων του κόσμου τούτου του φθαρτού ……. και εγώ που έχω διαβάσει οτι η θεωρία των όντων — η απλή θεωρία χωρίς ενσωμάτωση — ανάγει τον νού στον Θεό ……

    Οικολογική θεολογία σου λέει κατα Ζηζί . Στο εξής ο πνευματικός αγώνας συνίσταται στο νά ενσωματώσουμε την ύλη , κουραμπιέδες , σουβλάκια κ.τ.λ.
    Η πρόσκληση σε γεύμα θα λέει πνευματικώ τω τρόπω : ελάτε νά ενσωματώσουμε την ύλη . 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Πού πάς κυρά μου χωρίς ενσωμάτωση της ύλης ?

    Ο πράσινος πατριάρχης όταν κοινωνά αισθάνεται οικολογικό ρίγος …. βλέπει ακρογιαλιές , βουνά , περιβόλια ….

    Κάτι τέτοια έλεγε ένας παπαδάκος στην ενορία τις προάλλες , όταν ευλογούσε το γέννημα της αμπέλου , το σταφύλι . Εκεί το πήγαινε . Μας πληροφορούσε οτι ο άνθρωπος δεν είναι μόνο πνεύμα είναι και ύλη . Είπα
    και εγώ η γυναίκα , πού τον θυμήθηκε τον Μανιχαίο ! Οικολογικά σεμινάρια τους κάνουν δίκην ντήλερς ?

    Απο το κατα Ζηζί ευαγγέλιο !

    Σας αφήνω …. πάω νά ενσωματώσω την ύλη ….

  3. Ἡ πραγματικότητα σέ σχέση μέ τήν προσκομιδή.

    Ἀφοῦ μέχρι τώρα εἴδαμε τούς συμβολισμούς τῆς προσκομιδῆς, πρέπει νά ἀναφερθοῦμε στήν πραγματικότητα. Πρῶτα-πρῶτα, τά ἴδια τά εὐχαριστιακά δῶρα δέν εἶναι πλέον μετά τή διαδικασία, ἤ καλύτερα ἱερουργία, τῆς προσκομιδῆς ἁπλές ἀνθρώπινες τροφές. Εἶναι πλέον «ἀντί-τυπα τοῦ σώματος καί αἵματος τοῦ Κυρίου» (λειτουργία Μεγ. Βασιλείου, εὐχή ἀναφορᾶς), ἔχουν δεχθεῖ μίαν… εὐλογία, ἕναν «προαγιασμό»47 καί ἀναμένουν τόν καθαγιασμό τους στή θεία λειτουργία. Εἶναι πλέον ἱερά καί λειτουργοῦν κατά τρόπο προτυπωτικό. Γιά νά γίνουμε πιό σαφεῖς, στήν ἱερά προσκομιδή ἔχουμε συμβολική θυσία σέ σχέση μέ τήν πραγματική θυσία τῆς θείας λειτουργίας.

    Ἡ Θεία Λειτουργία
    Ἀπό τά Σύμβολα στήν Πραγματικότητα
    Πρωτοπρεσβύτερου Κωνσταντῖνου Καραϊσαρίδη

    • Θεία μετάληψη

      Τέλος, ἀκολουθεῖ ἡ θεία μετάληψη τοῦ λειτουργοῦ καί τῶν πιστῶν καί στή συνέχεια ἡ συστολή τῶν δώρων, ἡ ἀνάδειξη καί ἐναπόθεσή τους στήν προσκομιδή, προκειμένου νά καταλυθοῦν ἀπό τό λειτουργό στό τέλος τῆς θείας λειτουργίας. Ὅπως διαπιστώσαμε, ὅσο βα-δίζαμε πρός τό τέλος τῆς θείας λει- τουργίας οἱ συμβολισμοί περιορί-στηκαν. Ἔχουμε, πλέον, τόν Κύριο ἐ-νώπιόν μας. Αὐτό πού μᾶς διακα-τέχει εἶναι θάμβος καί ἔκπληξη, ὅπως τότε οἱ μαθηταί Του ζοῦσαν τίς ἐμφανίσεις Του μετά τήν Ἀνάστασή Του. Γι᾽ αὐτό καί μεῖς ἐδῶ σταμα-τᾶμε τά δικά μας λόγια, ἀφοῦ τή θέση τους καταλαμβάνει ἡ πνευμα-τική ἐμπειρία ἀνάλογα μέ τό πνευματικό ἐπίπεδο τοῦ καθενός. Ἐμπειρία πού μπορεῖ νά φτάσει μέχρι τήν ἔκφραση τοῦ Ἀποστόλου Πέτρου «κοινωνοὶ θείας φύσεως».

      Ἡ Θεία Λειτουργία
      Ἀπό τά Σύμβολα στήν Πραγματικότητα
      Πρωτοπρεσβύτερου Κωνσταντῖνου Καραϊσαρίδη

  4. Ἡ Θεία Εὐχαριστία εἶναι καί γι᾿ αὐτόν τόν λόγο ὅ,τι καλύτερο ἔχει νά προσφέρῃ ἡ Ὀρθοδοξία στόν σύγχρονο κόσμο».

    Μήπως θα προσφέρεται αδιάκριτα στον σύγχρονο κόσμο ;;;;
    Και για να γίνω σαφέστερος :
    Μήπως δε βαριέσαι χωρίς εξομολόγηση , και ακόμα χειρότερα όποιος να είναι αβάπτιστος αλλόθρησκος;;;;;
    Είναι πολιτικού τύπου δήλωση άραγε αυτή;;;;

  5. Καλό θα είναι εάν ο περί περιβάλλοντος λαλίστατος και» ακτιβιστής «, «πράσινος πατριάρχης» (οποίον κατάντημα , ο διάδοχος του Χρυσοστόμου, του Πρόκλου, του Γενναδίου Σχολαρίου και του Γρηγορίου του Ε’ να αποκαλείται ασμένως υπό των κοσμικών και τινων εκκοσμικευμένων «χριστιανών» «πράσινος πατριάρχης»…) , αντί να αναμηρυκάζει τις αμπελοφιλοσοφίες του κεκοιμημένου Περγάμου Ιωάννη να μας πει ποια είναι η άποψή του για τη σχέση του συγχρόνου οικολογικού κινήματος και των διαφόρων περιβαλλοντικών οργανώσεων -ΜΚΟ που φυτρώνουν σαν μανιτάρια με τη δυσώνυμη «πολιτική ορθότητα».
    Επίσης καλό θα ήταν να καυτηριάσει , κάποτε, τη νοσηρή, σύγχρονη «ζωοφιλία» (εννοείται ότι κάθε χριστιανός αγαπά τα ζώα ως πλάσματα του Θεού και δεν διαθέτουν το μονοπώλιο της αγάπης προς αυτά οι αυτο-αποκαλούμενοι «ζωόφιλοι») που αντιστρέφοντας την πυραμίδα των αξιών έφθασε στο ανήκουστο σημείο να τοποθετεί την αξία άνθρωπος κάτωθεν της αξίας ζώο.
    Η Ορθόδοξη Εκκλησία επ ουδενί δύναται να καταστεί θεραπαινίδα της «πολιτικής κορρεκτίλας».

Σχολιάστε