Το δαιμονικό πνεύμα της εκκοσμικεύσεως – Μπροστά στο Άγιο Βήμα μουσικά όργανα, τραγούδια κοσμικά-ερωτικά, ανεκδιήγητη στάση και εμφάνιση ενίων εκ των συμμετεχόντων…

Λυκούργος Νάνης, ιατρός

Το δαιμονικό πνεύμα της εκκοσμικεύσεως, ως άλλο «βδέλυγμα της ερημώσεως», με την πρωτοβουλία και την ανοχή των ποιμένων αλλά και τη σκανδαλώδη αδιαφορία και τον ένοχο συμβιβασμό ικανής μερίδας κλήρου και λαού, εισήλασε αναιδώς και θρασέως σε τόπους αγίους και φοβερούς, σε τόπους στους οποίους τελεσιουργείται το Μυστήριο των Μυστηρίων και το Θαύμα των Θαυμάτων.

Οι παρατιθέμενες φωτογραφίες τυγχάνουν άκρως αποκαλυπτικές της συντελούμενης βλασφημίας και ασεβείας. Και το δίχως άλλο θα πρέπει να ξεσηκώσουν θύελλα αντιδράσεων από την πλευρά του υγιώς φρονούντος εκκλησιαστικού πληρώματος, αυτού, δηλονότι, που εκφράζει την αγρυπνούσα και γρηγορούσα, υγιά εκκλησιαστική συνείδηση.

Μπροστά στο Άγιο Βήμα μουσικά όργανα, τραγούδια κοσμικά-ερωτικά, ανεκδιήγητη στάση και εμφάνιση ενίων εκ των συμμετεχόντων, άκρως προσβλητική της ιερότητας του χώρου, κ.τ.ό.

QUO VADIS λοιπόν; Τόσο πολύ έχουν αλλοιωθεί και διαστραφεί τα ποιοτικά και αξιολογικά κριτήρια ποιμένων και ποιμαινομένων; Πώς συμβιβάζουν τα ασυμβίβαστα, πώς μειγνύουν τα άμεικτα, πώς καταπατούν αδεώς και ελαφρά τη καρδία τα όρια μεταξύ αγίου και βεβήλου;

Αντί να εκκλησιαστικοποιηθεί ο κόσμος, κοσμικοποιείται, όλο και περισσότερο, ο εκκλησιαστικός βίος. Το χειρότερο, εν προκειμένω, συνίσταται σε αυτό που διαλαμβάνει η ανάρτηση, στο γεγονός δηλαδή ότι η όλη κατάσταση έχει γίνει πλέον μόδα…

Πρόκειται περί καταντήματος….

Και όταν κάποιος τολμήσει να προβεί, κατά χρέος, σε στηλίτευση και στιγματισμό του άκρως εκφυλιστικού αυτού φαινομένου τότε ακούει τα σχολιανά του, κατά το κοινώς λεγόμενο … Ταλιμπάν, φονταμενταλιστής, ηθικιστής, πιετιστής, ασυγχρόνιστος και τα συναφή … Ακένωτο το λεξιλόγιο των εκκοσμικευμένων χριστιανών όταν πρόκειται να πλήξουν και απαξιώσουν όσους δεν προβαίνουν σε εκπτώσεις και αβαρίες με τη συνείδησή τους… Εκεί καταντήσαμε στους δύστηνους αυτούς καιρούς! Ποιμένες και πολλοί ποιμαινόμενοι να παρουσιάζουν το άσπρο μαύρο και τούμπαλιν …

Για όλους, όμως, αυτούς διαχρονικά θα ισχύει ο ταλανισμός του προφήτη Ησαΐα
«Οὐαὶ οἱ λέγοντες τὸ πονηρὸν καλὸν καὶ τὸ καλὸν πονηρόν,
οἱ τιθέντες τὸ σκότος φῶς καὶ τὸ φῶς σκότος,
οἱ τιθέντες τὸ πικρὸν γλυκὺ καὶ τὸ γλυκὺ πικρόν.».

Ο Σατανάς πέτυχε να μεταλλάξει το φρόνημα πολλών χριστιανών της σήμερον ούτως ώστε να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα και, φρικτόν ειπείν!, κάποτε -κάποτε να τα επενδύουν και με «θεολογικό» και «εκκλησιαστικό» μανδύα …
Είναι να μη θρηνεί κανείς;


13 thoughts on “Το δαιμονικό πνεύμα της εκκοσμικεύσεως – Μπροστά στο Άγιο Βήμα μουσικά όργανα, τραγούδια κοσμικά-ερωτικά, ανεκδιήγητη στάση και εμφάνιση ενίων εκ των συμμετεχόντων…

    • O κ. Λυκούργος απο την αρχή της εκκλησιατικής ανωμαλίας δεν έπαυσε νά δίνει το στίγμα του εισπράττοντας προφανώς την χλεύη των ακατοίκητων κρανίων . Άν ο κ. Λυκούργος ήταν ακατοίκητος θα είχε στείλει μερικούς αδιάβαστους ξέρετε πού . Μερικοί ακατοίκητοι , άν είναι παπάδες , έχουν πιαστεί γερά απο την Αποστολική Διαδοχή . Και καλά κάνουν . Είναι πάρα πολύ σπουδαίο , ώστε νά πληροί την κάθε καρδιά και την αποστολή του κάθε ιερέως . Τί μεγαλύτερο αξίωμα ! Όμως ας προσέχουν άν είναι χρυσοί και ατσάλινοι κρίκοι της αλυσίδας ή πιάνονται σαν τις κάμπιες η μία απο τον πισινό της αλληνής . Συγγνώμη η εικόνα δεν είναι δική μου , αλλά του κυρ- Φώτη .

      Έχουμε όμως μία απορία . Όλους τους εγγάμους τους έχουν βάλει οι γυναίκες τους τα δυό ποδάρια σε ένα παπούτσι κι άν θέλετε είναι απολύτως δικαιολογημένο . Ο κ. Λυκούργος πώς την γλύτωσε ? Δύο τινά συμβαίνουν . Ή είναι ευλογημένος νά έχει σύζυγο άγγελο ή είναι κάργα Σαρακατσάνος και η σύζυγός του έκανε την ανάγκη φιλοτιμία .

      Πέρα απο το αστείο της υπόθεσης — που θέλουμε νά το βλέπουμε αστείο ,
      αλλά δεν είναι , μερικές φορές είναι τραγικό — τίποτα δεν γίνεται χωρίς κόστος . Και το κόστος στην περίπτωση του γάμου δεν είναι μόνο προσωπικό , αλλά το εισπράττει όλη η οικογένεια και μπορώ νά πώ σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα .

      Άς είναι ευλογημένοι .

      • Έκανες πολύ σωστά που αναφέρθηκες περί του γάμου εν Χριστώ αδελφή Ελένη! Και σ’ευχαριστούμε.
        Παραθέτω αγιογραφικά ευαγγελικά αναγνώσματα τα οποία, αν κάθε οικογένεια, άντρας, γυναίκα και παιδιά τα είχαν οδηγό στην ζωή τους, η ευλογία Του Χριστού μας, θα ήταν Παρών σε κάθε σπίτι.

        Όχι ειρήνη, αλλά μάχαιρα:
        «Μη νομίσετε ότι ήρθα να βάλω ειρήνη πάνω στη γη. Δεν ήρθα να βάλω ειρήνη αλλά μάχαιρα. Γιατί ήρθα να διχάσω άνθρωπο κατά του πατέρα του και θυγατέρα κατά της μητέρας της και νύφη κατά της πεθεράς της. Και εχθροί του ανθρώπου θα είναι οι οικιακοί του. Όποιος αγαπάει πατέρα ή μητέρα περισσότερο από εμένα δεν μου είναι άξιος, και όποιος αγαπάει γιο ή θυγατέρα περισσότερο από εμένα δεν μου είναι άξιος. Και όποιος δε λαβαίνει το σταυρό του και δεν ακολουθεί πίσω μου δεν μου είναι άξιος. Όποιος βρει τη ζωή του θα τη χάσει, και όποιος χάσει τη ζωή του για χάρη μου θα τη βρει».
        Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον
        Κεφ.10,34-39

        Οι σύζυγοι:
        Να υποτάσσεστε ο ένας στον άλλο με φόβο Χριστού. Οι γυναίκες να υποτάσσεστε στους δικούς σας άντρες όπως στον Κύριο, γιατί ο άντρας είναι κεφαλή της γυναίκας όπως ο Χριστός είναι κεφαλή της εκκλησίας. αυτός είναι σωτήρας του σώματος. Αλλά όπως η εκκλησία υποτάσσεται στο Χριστό, έτσι και οι γυναίκες να υποτάσσονται στους άντρες τους σε καθετί. Οι άντρες, αγαπάτε τις γυναίκες σας καθώς και ο Χριστός αγάπησε την εκκλησία και παράδωσε τον εαυτό του υπέρ αυτής, για να την αγιάσει, αφού την καθάρισε στο λουτρό του νερού με το λόγο, για να παρουσιάσει αυτός την εκκλησία ένδοξη στον εαυτό του, χωρίς να έχει κηλίδα ή ρυτίδα ή κάτι τέτοιο, αλλά να είναι άγια και άμωμη. Έτσι οφείλουν και οι άντρες να αγαπούν τις δικές τους γυναίκες σαν τα δικά τους σώματα. Όποιος αγαπά τη δική του γυναίκα αγαπά τον εαυτό του.
        Επιστολή προς Εφεσίους
        Κεφ.5,21-27

        Περί διαζυγίου:
        «Άραγε επιτρέπεται σ’ έναν άνθρωπο να αποδιώξει τη γυναίκα του για οποιαδήποτε αιτία;» Εκείνος αποκρίθηκε και τους είπε: «Δε διαβάσατε ότι ο Κτίστης από την αρχή τους έκανε αρσενικό και θηλυκό; Και είπε: Γι’ αυτό θα εγκαταλείψει ο άνθρωπος τον πατέρα του και τη μητέρα του και θα κολληθεί στη γυναίκα του, και θα είναι οι δύο μία σάρκα. Ώστε δεν είναι πια δύο, αλλά μία σάρκα. Αυτό λοιπόν που ο Θεός συνέζευξε ο άνθρωπος ας μην το χωρίζει». Του λένε: «Γιατί τότε ο Μωυσής έδωσε εντολή να δώσει έγγραφο διαζυγίου και να την αποδιώξει;» Τους απαντά: «Ο Μωυσής εξαιτίας της σκληροκαρδίας σας σας επέτρεψε να αποδιώξετε τις γυναίκες σας. από την αρχή όμως δεν έχει γίνει έτσι. Σας λέω μάλιστα ότι όποιος αποδιώξει τη γυναίκα του, όχι εξαιτίας πορνείας, και νυμφευτεί άλλη μοιχεύεται».
        Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον
        Κεφ.19,4-9

  1. Θα θέσω ερώτημα, ας σκεφτεί ο καθένας μας, άλλωστε μικρή είναι η Ελλάδα, γνωριζόμαστε
    1. Σε Ναούς που τηρήθηκαν όλες οι ΚΥΑ, μάσκες, αποστάσεις, κεκλεισμένων θυρών και οι ιερείς λειτουργούσαν κατά την τάξιν Χαρδαλια, κατέρχεται το Πνεύμα το Άγιον η όχι?
    2. Σε Ναούς που η Αναστασις μετετέθη το Μέγα Σάββατο, τι ισχύει?
    3. Σε Ναούς που την Κυριακή 25/7/2021 , ανεγνωσθη η απαράδεκτος και βλάσφημος εγκύκλιος τής ΔΙΣ, περί του δώρου Θεού ο εμβολιασμός και θεραπευτικής διακοπής της κυήσεως, παραμένει ιερός ή μετεβλήθη σε ανιερος?

    Ταπεινοί προβληματισμοί ….
    Αν δεν είναι πλέον ιεροί, τότε ο δαίμων γελοιοποιεί άπαντες…

    • Ναι! Είναι Ιερός Ο Ναός Του Θεού καλέ μου και ευλογημένε, αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Ιωάννη. Η υποκρισία των ανθρώπων φταίει.

  2. «Σιγησάτω πᾶσα σὰρξ βροτεία, καὶ στήτω μετὰ φόβου και τρόμου, καὶ μηδὲν γήϊνον ἐν ἑαυτῇ λογιζέσθω» .

    «Νῦν αἱ δυνάμεις τῶν οὐρανῶν σὺν ἡμῖν ἀοράτως λατρεύουσιν· ἰδοὺ γὰρ εἰσπορεύεται ὁ Βασιλεὺς τῆς δόξης. »

    » οι τα Χερουβίμ μυστικώς εικονίζοντες » .

    Ο Ναός είναι το εντευκτήριο Θεού και ανθρώπου , όπου οι άνθρωποι μυστικώς εξεικονίζουν τους αγίιυς αγγέλους . Ο άνθρωπος πρέπει μέσα στον Ναό νά στέκεται σαν άγγελος και νά βλέπει και τους άλλους
    ανθρώπους σαν αγγέλους . Το ερωτικό στοιχείο δεν το ξερριζώνουμε , αλλά το εκκλησιαστικοποιούμε , δηλαδή παίρνει τη θέση του μέσα στην εκκλησιαστική ζωή και ασφαλώς η θέση του δεν είναι μέσα στον Ναό , όπου υποχωρεί και κατακαίεται . Άν δεν συνέβαινε αυτη η υποχώρηση , τότε οι έγγαμοι και οι μέλλοντες έγγαμοι θα έπρεπε νά είναι αμέτοχοι της Θείας Μυσταγωγίας . Δεν πρόκειται περί διχασμού ή υποτίμησης , αλλά περί αρμονικής συνύπαρξης των δυνάμεων της ψυχής . Και ο τρόπος αυτής της αρμονικής συνύπαρξης και τακτοποίησης είναι η ταπείνωση . Οι εγωισμοί οδηγούν στον νεονικολαιτισμό . Συγγνώμη , μπορεί νά κάνω και λάθος , δεν είμαι και η αρμόδια νά πώ .

    Δηλαδή οι άγιοι , οι Μάρτυρες μέ τα ειλιτάριά τους , τα σεπτά Πάθη του Χριστού και των αγίων
    Μαρτύρων , η Θεοτόκος αποτελούν το κατάλληλο ντεκόρ για τραγούδια και βιολιά , σταυροπόδι , καφέ και πασατέμπο ? Ο Φώτης Κόντογλου έλεγε , όταν δούλευε σε αρχαίους Ναούς , οτι περπάταγε στα νύχια , για νά μήν διαταράξει την ησυχία των Προφητών και των
    αγίων Συγγραφέων των Γραφών .

    Συνέχεια …..

  3. Λένε κάποιοι οτι μεταφράζουν το Ευαγγέλιο για νά καταλαβαίνουν τα παιδιά , λές και μόνο το Ευαγγέλιο χρήζει κατανόησης . Η κατανόηση όμως δεν είναι διανοητική , αλλά μυστική που πραγματοποιείται στην καρδιά . Η κατανόηση είναι δώρο της Θείας Χάριτος . Η κατανόηση δεν γίνεται μόνο μέσω των νοημάτων της Αγίας Γραφής , αλλά και από την ατμόσφαιρα του Ναού , η οποία μετουσιώνει αυτά τα νοήματα σε έναν αέρα , που ο κάθε άνθρωπος οποιουδήποτε μορφωτικού επιπέδου ή κλίσεως θεωγητικής ή πρακτικής εισπνέει . Λέμε οτι οι άγιες εικόνες είναι το Ευαγγέλιο των αγραμμάτων , εάν έχουμε συμβιβαστεί μέ την ιδέα νά κρατήσουμε τους νέους στο στάδιο των αγραμμάτων . Τα πάντα μέσα στον Ναό διδάσκουν , ακόμα και η » συγκάληψη » η ατμόσφαιρα της μυστικότητας του Νού , άν το θέλουμε ακόμα και η » μή κατανόηση » . Υπάρχει άλλωστε και ο ψυχολογικός μηχανισμός της » μή κατανόησης » του οποίου μηχανισμού κάνουν μιά χαρά χρήση μέ μαεστρία οι ίδιοι οι οικουμενιστές . Ο Ναός δεν είναι αγορά , δεν είναι μπουζούκια , δεν είναι παιδική χαρά για νά πιάνονται τα παιδιά νά παίζουν το γύρω γύρω όλοι τάχα μου για νά αισθανθούν το Ναό οικείο τους χώρο . Η υποχρέωση νά καταλάβει το παιδί οτι στον Ναό στεκόμαστε ήσυχα μέ προσοχή για το παιδί είναι μάθημα , όχι βέβαια καλής συμπεριφοράς και πειθαρχίας , αλλά μιάς βιωματικής αντίληψης . Άν νομίζουμε οτι τα μπουζούκια όσο παραδοσιακά κι άν είναι — μα και ο Τσιτσάνης και η Σωτηρία Μπέλου είναι παραδοσιακοί– οτι μετουσιώνουν
    τα ειλιτάρια των αγίων και προσδίδουν στον Ναό τον αέρα εκείνο για νά συλλάβει ο άνθρωπος το υπερβατικό …..

    Σήμερα οι επιστήμονες και οι ψυχολόγοι μάς λέγουν ένα σωρό πράγματα…… οτι η επικοινωνία των ανθρώπων δεν γίνεται μόνο μέ τον λόγο , αλλά μέ τα φωτόνια , οτι δηλαδή τα κύτταρα του ανθρώπου απελευθερώνουν ενέργεια , η οποία επικοινωνείται . Ακόμα λέμε για την γλώσσα τού σώματος …… Είδαμε κανένα άγιο νά εικονίζεται σταυροπόδι ?

    Η πίστη δεν είναι ανεικονική . Οι αισθήσεις του ανθρώπου μέσα στο Ναό συλλαμβάνουν εικόνες , ακούσματα , μυρωδιές και αυτά πρέπει νά είναι τα προσιδιάζοντα .

  4. Συγνώμη , τις γυναίκες με τα ακάλυπτα περήφανα και μακιγιαρισμένα κεφάλια
    δεν τις είδατε πριν , εννοώ όχι στη συναυλία αλλά γενικώς στις συνάξεις; ,

    τις πλήρεις εωσφορικού φωτός και περήφανης καθρεφτικότητας –

    τα κραγιόν στις εικόνες σας διέφυγαν κι αυτά ;

    Δεν ξέρετε να γράψετε ή και να μιλήσετε για να κατηχήσετε ορθοδόξως έναν λαό εν πολλοίς ακατήχητο στην ορθοδοξία του Χριστού και κατηχημένο στην θρησκεία της μόδας ;

    Έχουν καταντήσει οι ναοί , εδώ και καιρό , εκκλησία πονηρευομένων(Ψ-25)
    , οπότε όψιμος και άκαιρος ο πόνος για τις συναυλίες ….

  5. Ευχαριστώ τους αδελφούς σχολιαστές για τα καλά τους λόγια, τα όντως υπερβολικά, τα οποία ενέπνευσε και υπαγόρευσε η εκτίμηση για το πρόσωπό μου και ιδιαιτέρως τη Σαρακατσάνα και μακρυνή συγγενή μου Ελένη Λωρίτου που και αυτή δίδει ομολογιακές μάχες , τόσο σε τοπικό επίπεδο, ως μέλος της τοπικής Εκκλησίας του Βόλου, όσο και γενικότερα, με την τόσο μαχητική της γραφίδα.
    Θα παρακαλέσω τους αδελφούς να προσεύχονται για την ταπεινότητά μου, γιατί πολλές φορές, όσοι γράφουμε πολλά και ποικίλα σχόλια, ενδέχεται να λαθεύουμε στις κρίσεις μας και να αδικούμε πρόσωπα και πράγματα επί τη βάσει του Σολομωντείου χωρίου «εκ πολυλογίας ουκ εκφεύξη αμαρτίαν».
    Χρειάζεται προσευχή και προσοχή για να μην προσθέτουμε και άλλες αμαρτίες στις ήδη υπάρχουσες.
    Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να τονισθεί το εξής: μακάρι, αντί για μας τους «παντελονάδες», τα λαϊκά μέλη της Εκκλησίας καθώς και τους λαϊκούς, μη θεολόγους, να έπιαναν την πένα και να σχολίαζαν και ήλεγχαν κατά χρέος τα αναντιλέκτως χρήζοντα αρνητικής κριτικής και δυσμενούς σχολιασμού οι φέροντες το τίμιο ράσο όπως και οι λαϊκοί θεολόγοι, πανεπιστημιακοί και μη.
    Δυστυχώς, οι πλείστοι εξ αυτών όχι μόνο δεν στιγματίζουν και καυτηριάζουν το παντοειδές και πολυειδές και κατακλυσμιαίων διαστάσεων κακό , όχι μόνο συμβιβάζονται με αυτό, όχι μόνο δια της ενόχου ανοχής και κραζούσης και βοώσης αφωνίας και απραξίας , συντελούν στην παγίωσή του, αλλά και απαξιώνουν και στοχοποιούν και περιθωριοποιούν και απομειώνουν ως προσωπικότητες, κάποτε και διώκουν, εκείνους που υπείκοντες στη φωνή της συνειδήσεώς τους και επόμενοι των αγωνιστικών υποθηκών και παρακαταθηκών των ηρώων της Πίστεώς μας καθώς και της Παυλείου επιταγής » και μη συγκοινωνείτε τοις έργοις της ακάρποις του σκότους, μάλλον δε και ελέγχετε «, δεν σφραγίζουν το στόμα τους ,ούτε δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα, αλλά ελέγχουν πρόσωπα και καταστάσεις , ειδικά επί θεμάτων Ορθοδόξου Δόγματος και Ήθους.
    Οι χριστιανοί δεν είναι «μουγγοθόδωροι»,όπως θα τους ήθελαν κάποιοι ποιμένες για να αλωνίζουν ανενόχλητοι και ανεμπόδιστοι και ανεξέλεγκτοι .

  6. Πώς επί παραδείγματι να σιωπήσει κανείς όταν λαμβάνει γνώση του παρακάτω αίσχους;
    https://docs.google.com/document/d/1k-nxnuxtzN3B6YxMd2GvufTzcN2_C0gk/edit?usp=drivesdk&ouid=109883897458266635420&rtpof=true&sd=true
    Όταν βλέπει τον πατριάρχη Βαρθολομαίο και τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο να «ευλογούν» τη διαβρωτική δράση του ανεκδιήγητου ΚΑΙΡΟΥ;
    Θα βγει ,μετά από αυτό, στα ίσια η ΠΕΘ και θα καταγγείλει με σκληρή και ωμή γλώσσα το πατριαρχικό και αρχιεπισκοπικό αυτό πνευματικό έγκλημα;
    Ή θα σιωπήσει και θα μασήσει τα λόγια της;

  7. Έχουν το απύθμενο θράσος τα ενεργούμενα της Νέας Τάξης, που συνεργάστηκαν με το αμαρτωλό Υπουργείο Παιδείας επί Φίλη και Γαβρόγλου καθώς και με το ελεεινό και τρισάθλιο ΙΕΠ και παρήγαγαν ως «ευκλεή καρπό» της συνεργασίας και συμπράξεώς τους ένα έκτρωμα, ένα μεταλλαγμένο και αγνώριστο μόρφωμα και τερατούργημα, ευθυγραμμισμένο με τις επιταγές της «πολιτικής ορθότητας» , να κόπτονται για το πολύπαθο μάθημα ,το οποίο αυτοί δεινώς κακοποίησαν, διοργανώνοντας και σχετικές διημερίδες με «εκλεκτούς ομιλητές», όπως προκλητικότατα έγραψε στο χαιρετισμό του ο πάπας του Βοσπόρου.

  8. Δεν τολμάει κανείς να πει κουβέντα σε ιερέα για τα όσα προκλητικότατα και σκανδαλώδη πράττει ή κηρύττει και σου αντιτείνει αμέσως ποιός είσαι ΕΣΥ να τολμάς να με ελέγξεις, ή σε αποκαλεί και διεστραμμένο ή ζηλωτή !!! η χριστιανική ταπείνωσή και μετάνοια αυτοπροσώπως… Και μετά κατηγορούν τους λαΪκους για εγωισμό και υπερηφάνεια !!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s