Μετατρέπουν τους Ιερούς Ναούς σε συναυλιακά κέντρα.

Επικαλούνται κάποια «εθνική καταστροφή» ή κάποιον «καλό σκοπό» (βλέπε βλάσφημη συναυλία Νταλάρα στον Ι.Ναό Αγίου Παντελεήμονα Αχαρνών, παρουσία του Αρχιεπισκόπου) για να μετατρέψουν τους Ιερούς Ναούς σε συναυλιακά κέντρα και να ασεβήσουν στην ιερότητά τους. Τόσοι κατάλληλα διαμορφωμένοι χώροι υπάρχουν, γιατί δεν πάνε εκεί; Η παρατηρούμενη επανάληψη αυτής της ασέβειας δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί τυχαία.

Γράφουν οι orthodox times: «…το Μορφωτικό Κέντρο Λόγου και Τέχνης “Αληθώς”, πολιτιστική έκφραση της Ιεράς Μητροπόλεως Ζακύνθου, προετοίμασε και παρουσίασε το βράδυ της 29ης Ιανουαρίου 2023, στον Ναό της Παναγούλας Βανάτου, με μιαν ειδική μουσικο-φιλολογική βραδιά τιμής και μνήμης, με γενικό τίτλο «Σμύρνη, η αφανισμένη πολιτεία». Στην εκδήλωση παρέστησαν εκπρόσωποι των πολιτικών αρχών και εκπρόσωπος του Μητροπολίτη Ζακύνθου Διονυσίου. Τόσο «της μόδας» είναι αυτού του τύπου οι εκδηλώσεις!

Μουσικο-φιλολογική βραδιά μέσα στον Οίκο του Θεού; Οι Μικρασιάτες δεν ασεβούσαν έτσι στα ιερά και στα όσιά τους. Τιμή θα ήταν η μνήμη και η μίμηση του τρόπου τους. Όχι να τσαλαπατάμε τα ιερά τους και να δηλώνουμε ότι έτσι τους θυμόμαστε και τους τιμάμε. Κακώς κάκιστα ο υπεύθυνος του «Αληθώς», Πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Θρόνου Παναγιώτης Καποδίστριας θεωρεί ότι έτσι «τιμάμε οφειλετικά τους Νεκρούς της μεγάλης Καταστροφής και συντελούμε στην διατήρηση της Μνήμης

Βλέπουμε πολύ καλά τι «τιμάμε» και τι «διατηρούμε» στην μνήμη μας. Το βλέπουμε καθαρά μπροστά στα μάτια μας δηλαδή, δεν χρειάζεται να μας το εξηγήσει κάποιος. Εδώ συμβαίνει το πολύ απλό: Επικαλούνται το παρελθόν την ώρα που διαλύουνε το μέλλον. Και το κάνουνε αυτό με τον ΤΡΟΠΟ που «τιμούνε» και «θυμούνται», εισάγοντας την ασέβεια και ροκανίζοντας το ήθος.

Όταν αλλάζουνε τον τρόπο που θυμόμαστε αλλάζουνε εμάς τους ίδιους. Εμείς είμαστε ο στόχος, ή ακριβέστερα, η ολίγη ευσέβεια που έχει απομείνει και κρατά ακόμα τούτο τον Τόπο όρθιο.

Έτσι εκφυλίζουνε κάτω από την μύτη μας την ελληνορθόδοξη κοινωνία οι διάφοροι προβαλλόμενοι «πολιτιστικοί επιμορφωτές», οι «καλλιτέχνες», οι «ποιητές», οι «λογοτέχνες», οι «μουσικοσυνθέτες», οι οποίοι έχουνε την πλήρη στήριξη της εκκλησιαστικής και της πολιτικής ηγεσίας.


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

13 thoughts on “Μετατρέπουν τους Ιερούς Ναούς σε συναυλιακά κέντρα.

  1. Όλα ας γίνονται με ευσχημοσύνη και με τάξη!

    Γιατί ο Θεός δεν είναι Θεός ακαταστασίας αλλά ειρήνης. Όπως γίνεται σε όλες τις εκκλησίες των αγίων, οι γυναίκες μέσα στις εκκλησίες να σωπαίνουν. γιατί δεν επιτρέπεται σ’ αυτές να λαλούν, αλλά να υποτάσσονται καθώς και ο νόμος το λέει. Και αν κάτι θέλουν να μάθουν, στον οίκο τους ας επερωτούν τους δικούς τους άντρες. γιατί είναι αισχρό για τη γυναίκα να λαλεί μέσα στην εκκλησία. Ή από εσάς ο λόγος του Θεού εξήλθε ή σ’ εσάς μόνους κατάληξε; Αν κάποιος νομίζει πως είναι προφήτης ή πνευματικός, ας γνωρίζει καλά ότι αυτά που σας γράφω είναι εντολή Κυρίου. Αν όμως κάποιος το αγνοεί, αγνοείται. Ώστε, αδελφοί μου, να ποθείτε με ζήλο το να προφητεύετε και το να λαλείτε σε γλώσσες μην το εμποδίζετε. Όλα όμως ευπρεπώς και με τάξη ας γίνονται.

    Προς Κορινθίους Ά επιστολή
    Κεφ.14,33-40

    Οὐρανὸς ἢ ἐκκλησία τότε………

    Οὐρανὸς ἤταν τότε ἡ Ἐκκλησία, ἀφοῦ τὸ Πνεῦμα τὸ Ἁγιο ἤταν τότε ὁδηγὸς τοῦ λαοῦ. Καὶ αὐτὸ κινοῦσε τὰ πάντα καὶ ἐνέπνεε καὶ τοὺς ἠγέτες. Τώρα ὅμως μόνο τὰ σύμβολα ἐκείνων τῶν χαρισμάτων κατέχουμε.

    Τότε καὶ αἱ οἰκίαι ἐκκλησίαι ἦσαν………..

    Τότε καὶ τὰ σπίτια ἦσαν ἐκκλησίες. Τώρα ὅμως καὶ ἡ ἐκκλησία ἔγινε σπίτι, μᾶλλον δὲ ἀπὸ κάθε σπίτι χειρότερη.

    Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου
    (Ε.Π.Ε. 18α,512)
    (Ε.Π.Ε. 18α,514)

    • Ει τις δοκεί προφήτης είναι ή πνευματικός, επιγνωσκέτω α γράφω υμίν, ότι του Κυρίου εισίν εντολαί.

      Αν κάποιος νομίζει πως είναι προφήτης ή πνευματικός, ας γνωρίζει καλά ότι αυτά που σας γράφω είναι εντολή Κυρίου. (Προς Κορινθ. 14,37

      Σχόλιο:
      Διότι υπάρχουν κάποιοι που διαστρέφουν τὴ διδασκαλία τοῦ Παύλου. Ἂν ὅμως διαστρέφῃς τὰ λόγια τοῦ Παύλου, διαστρέφεις τὸ εὐαγγέλιο τῆς Καινῆς Διαθήκης, διδάσκεις «ἕτερον εὐαγγέλιον» (Προς Γαλάτας κεφ.1,6)

  2. Ασεβείας τερατουργήματα! Αθλιότητες!
    1. «Εν τω ναώ εστώτες της δόξης σου, εν ουρανώ εστάναι νομίζομεν»!
    2. «Οι αναξίως εστώτες εν τω αχράντω σου οίκω, εσπερινόν ύμνον αναμέλπομεν»!
    3. «Υπέρ του αγίου και ιερού ναού τούτου και τον μετά πίστεως και ευλαβείας και φόβου Θεού εισιόντων εν αυτώ «!
    4. «Ο ναός σου, Θεοτόκε, ἀνεδείχθη παράδεισος ὡς ποταμούς ἀειζώους, ἀναβλύζων ἰάματα»!
    5. «Ουρανός πολύφωτος η Εκκλησία, ανεδείχθη άπαντας φωταγωγούσα τους πιστούς, εν ώ εστώτες κραυγάζομεν’ τούτον τον οίκον στερέωσον Κύριε»!
    6. «Εν εκκλησίαις ευλογείτε τον Θεόν «!
    7. «Εισελεύσομαι εις τον οίκον Σου, προσκυνήσω προς Ναόν Άγιόν Σου εν φόβω Σου»!
    (Ελάχιστες αναφορές στην αγιότητα του ναού από ακολουθίες της κοινής λατρείας)
    Από πού λοιπόν αυτό το «ίππειον θράσος» της καταπάτησης της ιερότητας; Συνεπώς και συνοπτικώς και γενικώς, μέσα στον ναό δεν γίνονται ούτε ωραία ούτε εντυπωσιακά ούτε άλλου είδους ασεβή και ξένα δρώμενα, παρά μόνον ΑΓΙΑ! ΜΟΝΟΝ ΑΓΙΑ!
    Συνέλθετε, οι της ασεβείας ερασταί!

  3. Μετατρέπουν τους Ιερούς Ναούς σε συναυλιακά κέντρα. Και για δροσιστικό κέρασμα στο διάλειμμα, μπυρίτσα “The Greek Monks!!! Ιεράς Μονής Τρικόρφου.

    Αρχική

  4. Σας συγχαίρω για την από της πλευράς σας ανάδειξη του όλου θέματος και για τον όλως τεκμηριωμένο και εμπεριστατωμένο αρνητικό σχολιασμό σας.
    Το δαιμονικό πνεύμα της εκκοσμικεύσεως, ως άλλο «βδέλυγμα της ερημώσεως»
    , με την πρωτοβουλία και την ανοχή των ποιμένων αλλά και τη σκανδαλώδη αδιαφορία και τον ένοχο συμβιβασμό ικανής μερίδας κλήρου και λαού, εισήλασε αναιδώς και θρασέως σε τόπους αγίους και φοβερούς, σε τόπους στους οποίους τελεσιουργείται το Μυστήριο των Μυστηρίων και το Θαύμα των Θαυμάτων.
    Οι παρατιθέμενες φωτογραφίες τυγχάνουν άκρως αποκαλυπτικές της συντελούμενης βλασφημίας και ασεβείας. Και το δίχως άλλο θα πρέπει να ξεσηκώσουν θύελλα αντιδράσεων από την πλευρά του υγιώς φρονούντος εκκλησιαστικού πληρώματος, αυτού, δηλονότι, που εκφράζει την αγρυπνούσα και γρηγορούσα, υγιά εκκλησιαστική συνείδηση.
    Μπροστά στο Άγιο Βήμα μουσικά όργανα, τραγούδια κοσμικά-ερωτικά, ανεκδιήγητη στάση και εμφάνιση ενίων εκ των συμμετεχόντων , άκρως προσβλητική της ιερότητας του χώρου, κ.τ.ό.
    QUO VADIS λοιπόν;
    Τόσο πολύ έχουν αλλοιωθεί και διαστραφεί τα ποιοτικά και αξιολογικά κριτήρια ποιμένων και ποιμαινομένων;
    Πώς συμβιβάζουν τα ασυμβίβαστα, πώς μειγνύουν τα άμεικτα, πώς καταπατούν αδεώς και ελαφρά τη καρδία τα όρια μεταξύ αγίου και βεβήλου;
    Αντί να εκκλησιαστικοποιηθεί ο κόσμος, κοσμικοποιείται, όλο και περισσότερο, ο εκκλησιαστικός βίος.
    Το χειρότερο, εν προκειμένω, συνίσταται σε αυτό που διαλαμβάνει η ανάρτηση, στο γεγονός δηλαδή ότι η όλη κατάσταση έχει γίνει πλέον μόδα…

  5. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ;
    -https://www.youtube.com/shorts/775_aeQA4KA
    Παράσταση με τίτλο «Ο θάνατος του Μοσχοβίτη» (πιο πολύ για λυντσάρισμα δείχνει) μέσα στον Ιερό Ναό, ο οποίος έχει καταληφθεί από την «Ορθόδοξη εκκλησία της Ουκρανίας» υπό τον «Μητροπολίτη» Επιφάνιο Ντουμένκο.

    • Κύριε, το συγκεκριμένο που μας βάλατε ΔΕΝ δείχνει να αφορά το περιστατικό στην Λαύρα των Σπηλαίων, όπου σε ροκ συναυλία τραγούδησαν για τον θάνατο των Ρώσσων. Όχι ότι αυτό που μας ανεβάσατε φαίνεται λιγότερο βλάσφημο αλλά δεν γνωρίζουμε ΠΟΥ έγινε και ΠΟΤΕ έγινε.

      Για τον «θάνατο του Μοσχοβίτη» τραγούδησαν σε ροκ συναυλία μέσα στην Λαύρα των Σπηλαίων.

      Συναυλία στον Ι. Ν. των Αγίων Αντωνίου και Θεοδοσίου της Λαύρας των Σπηλαίων, εκτέλεσαν τραγούδι με θέμα την δολοφονία του μοσχοβίτη.

    • Ίσως να έχετε δίκιο. Βέβαια το απόσπασμα από τη Λαύρα είναι πολύ μικρό και είναι λογικό να σκεφτούμε ότι μπορεί να συνυπάρχουν και άλλες σκηνές, το δε «αριστούργημα» αυτό σίγουρα δεν παίχτηκε μόνο σε ένα σημείο αλλά επαναλήφθηκε και σε άλλες εκκλησίες- αρένες…
      Το πιο σημαντικό για μένα είναι ότι τέτοιες βλάσφημες παραστάσεις συνηθίζονταν επί σοβιετικής εποχής στα πλαίσια αναμόρφωσης του λαού με τη λεγόμενη πρακτική βλασφημία, στην οποία συμμετέχουν εξ ίσου ηθοποιοί και θεατές. Άρα έχουμε επιστροφή σε δοκιμασμένες πρακτικές.

  6. Πρόκειται περί καταντήματος….
    Και όταν κάποιος τολμήσει να προβεί, κατά χρέος, σε στηλίτευση και στιγματισμό του άκρως εκφυλιστικού αυτού φαινομένου τότε ακούει τα σχολιανά του , κατά το κοινώς λεγόμενο …
    Ταλιμπάν, φονταμενταλιστής, ηθικιστής, πιετιστής, ασυγχρόνιστος και τα συναφή …
    Ακένωτο το λεξιλόγιο των εκκοσμικευμένων χριστιανών όταν πρόκειται να πλήξουν και απαξιώσουν όσους δεν προβαίνουν σε εκπτώσεις και αβαρίες με τη συνείδησή τους…
    Εκεί καταντήσαμε στους δύστηνους αυτούς καιρούς!
    Ποιμένες και πολλοί ποιμαινόμενοι να παρουσιάζουν το άσπρο μαύρο και τούμπαλιν …
    Για όλους ,όμως, αυτούς διαχρονικά θα ισχύει ο ταλανισμός του προφήτη Ησαΐα »
    Οὐαὶ οἱ λέγοντες τὸ πονηρὸν καλὸν καὶ τὸ καλὸν πονηρόν,
    οἱ τιθέντες τὸ σκότος φῶς καὶ τὸ φῶς σκότος,
    οἱ τιθέντες τὸ πικρὸν γλυκὺ καὶ τὸ γλυκὺ πικρόν.».
    Ο Σατανάς πέτυχε να μεταλλάξει το φρόνημα πολλών χριστιανών της σήμερον ούτως ώστε να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα και, φρικτόν ειπείν!, κάποτε -κάποτε να τα επενδύουν και με
    «θεολογικό» και «εκκλησιαστικό» μανδύα …
    Είναι να μη θρηνεί κανείς;

  7. Με συγχωρείτε, αλλά ποιος δίνει την άδεια να γίνει συναυλία μέσα σε Ναό;; Μήπως ο Μητροπολίτης;;;
    Αλήθεια, πώς γίνεται να υπάρχει εγκύκλιος της Ιεράς Συνόδου ώστε να μη στολίζετε ο κάθε Ναός από τα ανθοπωλεία και να μην πετάνε ρύζι στους γάμους για να μην αλλάξει ο χαρακτήρας του Ναού κι επιτρέπεται η κάθε συναυλία.

    Κάπου υπάρχει λάθος. Πολύ σωστά δεν πρέπει να γίνεται η κάθε Εκκλησία τσίρκο και ανθόκηπος για χάρη ενός μυστηρίου, αλλά η συναυλία γιατί να επιτρέπεται;;;;

    Νέρια

Σχολιάστε