Για τους ψευτο-προοδευτικούς οικουμενιστές το κοινό Πάσχα με τους αιρετικούς παπικούς είναι θέμα αστρονομίας και όχι αίρεσης!

Νέα αναφορά του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου : Σε εξέλιξη συνομιλίες Καθολικών και Ορθοδόξων για να γιορτάσουν το Πάσχα την ίδια ημερομηνία

Joachin Meisner Hertz

Μια συμφωνία για τον εορτασμό της Ανάστασης του Ιησού θα ήταν μια από τις πιο σημαντικές στιγμές του Ιωβηλαίου του 2025.

(ZENIT News / (Κωνσταντινούπολη), 15.11.2022). – Ο Οικουμενικός Πατριάρχης σε συνέντευξή του σε τουρκικό ΜΜΕ, δήλωσε ότι βρίσκονται σε εξέλιξη συνομιλίες μεταξύ εκπροσώπων της Καθολικής και της Ορθόδοξης Εκκλησίας για να καταλήξουν σε συμφωνία για τον κοινό εορτασμό της πιο σημαντικής ημερομηνίας για τους Χριστιανούς, δηλαδή του Πάσχα.

Οι συνομιλίες γίνονται στο πλαίσιο του εορτασμού για την 1700 επέτειο της Συνόδου της Νίκαιας, που πραγματοποιήθηκε το 325 μ.Χ., της οποίας οι διατάξεις συνεχίζουν να είναι δεσμευτικές και για τις δύο χριστιανικές ομολογίες. 

Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος αποκάλυψε ότι θα ζητηθεί η γνώμη ειδικών για να προσδιοριστεί η πιο ακριβής ημερομηνία για τον εορτασμό του Πάσχα, δεδομένου ότι δεν πρόκειται για θρησκευτικούς λόγους αλλά για κάτι που έχει να κάνει με την αστρονομία, έναν επιστημονικό τομέα της ανθρώπινης γνώσης. «Στόχος μας είναι σε αυτό το πλαίσιο της επετείου να βρούμε μια λύση για το Πάσχα. Ο Πάπας έχει τις καλύτερες προθέσεις και νομίζω ότι έφτασε η στιγμή, τόσο για την Ορθόδοξη Εκκλησία όσο και για την Καθολική, να ορίσουμε μια κοινή ημερομηνία για τον εορτασμό της Ανάστασης του Χριστού. Ελπίζω ότι με αυτή την ευκαιρία θα μπορέσουμε να καταλήξουμε σε συμφωνία», είπε ο Πατριάρχης……  

Η ΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ ΕΔΩ

ΑΚΤΙΝΕΣ


Σχετικό: Πατρ. Βαρθολομαίος: «Ευχή και προσπάθεια» για κοινό Πάσχα Ορθόδοξων – Καθολικών.

15 thoughts on “Για τους ψευτο-προοδευτικούς οικουμενιστές το κοινό Πάσχα με τους αιρετικούς παπικούς είναι θέμα αστρονομίας και όχι αίρεσης!

  1. Τὸ γεγονὸς καὶ μόνο ὅτι ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος χρησιμοποιεῖ τὸν ὅρο «Ἐκκλησία» γιὰ νὰ περιγράψει τὴν θρησκευτικὴ κοινότητα τῶν αἱρετικῶν παπικῶν καὶ ἀποδέχεται τὸν αὐτοπροσδιορισμὸ «Καθολικὴ» συνιστᾶ ἐκ μέρους του αἵρεση. Τὸ δεύτερο, μάλιστα, ἀφήνει νὰ ἐννοηθεῖ ποιός μεθοδεύεται νὰ βρίσκεται στὸ μέλλον κάτω ἀπὸ ποιόν. Διότι, ἀποδεχόμενοι τὸν αὐτοπροσδιορισμὸ «Καθολικὴ καὶ Καθολικὸς», αὐτομάτως ἀφαιροῦμε τὸ στοιχεῖο τῆς Καθολικότητος ἀπὸ τὴν Μία, Ἁγία, Καθολικῆ καὶ Ἀποστολική, ὄντως Νύμφη τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ, Ὁρθόδοξο Ἐκκλησία, καὶ τὸ παραδίδουμε δουλικῶς στὴν αἵρεση τοῦ Παπισμοῦ…

    • Δεν είναι ο μόνος που αποκαλεί τους αιρετικούς «Εκκλησία». Είναι η ψευδοσύνοδος που το έκανε και όσοι την αποδέχθηκαν. Το «πρωτείο» απ’ ότι ακούγεται το έχουν δώσει.

      • Δυστυχῶς, ἔτσι εἶναι. Ἀλλὰ δὲν θ’ ἀφήσει ὁ Θεός. Καὶ νὰ μὴν παρέμβει στὸ «παρά πέντε», θὰ παρέμβει στὸ «καὶ πέντε»…

  2. Και θα βγουν οι Πειραιώς,Εδέσσης, Μουλατσιώτης και λοιποί καί θά λένε πως η εαρινή ισημερία είναι πλέον 21/3 με το νέο ημερολόγιο, οπότε είναι λάθος ο υπολογισμός τού Πάσχα με εαρινή ισημερία 21/3 με το Ιουλιανό ημερολόγιο… οπότε θα το περάσουν….
    Αποτέλεσμα? Θα εορτάζεται το Πάσχα σε διαφορετικές ημερομηνίες…όπως τα Χριστούγεννα…. άλλη μια επιτυχία τών Βαρθολομαίου, Ιερωνύμου

  3. αν το καταφέρουν πολλοί κληρικοί θα λειτουργήσουν μαζί με τους παπικούς, για να μην γίνει σχίσμα στην εκκλησία!!!!! όπως έκαναν και με την Ανάσταση του Κυρίου μας, τη δεύτερη μέρα, για να μην γίνει σχίσμα στην εκκλησία!!!!
    και οι πολλοί και στο Άγιον όρος, για να μην γίνει σχίσμα στην εκκλησία!!!!!

  4. Αχά,τώρα το θέμα ΕΙΝΑΙ αίρεση και δεν είναι απλά θεμα αστρονομίας.Οπως είναι και το αλλο θέμα το οποιο απαγορεύεται να το κατονομάζεις εδω μέσα,γιατι ξύνει πληγές και συνειδήσεις….μάαλιστα..

    • Για να μην μπερδεύεστε. «Αίρεση» είναι η αίρεση των αιρετικών με τους οποίους θα κάνουν «εορταστικές εκδηλώσεις». Να μην «γλιστράει» ο νους. Το έχουμε πληρώσει πολύ ακριβά στην Εκκλησία της Ελλάδος με το σχίσμα του ημερολογίου και τις διαιρέσεις και δώσαμε πολλή χαρά στους μασόνους.

    • Άχα ! Πολύ πλάκα έχετε εδώ μέσα νά μιλάτε μέ υπονοούμενα . Μέ υπονοούμενα και καταλαβαίνεστε , φαντάσου και χωρίς υπονοούμενα !

  5. Τους ευχαριστούμε , που μας διαφωτίζουν οι πεφωτισμένοι ! Γίναμε σοφότεροι. Αυτό δεν το ήξεραν οι Πατέρες της Οικουμενικής εν Νικαία Συνόδου , οτι είναι θέμα αστρονομίας ! Τους βάλατε γυαλιά . Την μυωπία σας δεν την βλέπετε . Δεν βλέπετε την μύτη σας .

  6. Ψαλμός 25

    5 ἐμίσησα ἐκκλησίαν πονηρευομένων καὶ μετὰ ἀσεβῶν οὐ μὴ καθίσω.


    οπότε υπάρχουν και εκκλησίες πονηρευομένων ; τι λέει ο ψαλμωδός ;

    τα φώτα σας παρακαλώ .

  7. Ο όρος «εκκλησία» γενικά σημαίνει συγκέντρωση-συγκοινωνία κλπ,αναλόγως πάντα και του περικειμένου(χοροχρόνος).
    Εκκλησία του Χριστού όμως είναι η Εκκλησια(συγκέντρωση-κοινωνία) ΘΕΟΥΜΕΝΩΝ.
    Γενικά, κάνετε πως δεν καταλεαβαίνετε ή όντως δεν καταλαβαίνετε;..

      • αστρονομίας και όχι αίρεσης!:
        Αυτό ακριβώς,τίποτα άλλο.Απλά απάντησα στον Γεώργιο Γ.,παραπάνω που ρωτάει πειράζων,αν ο ψαλμωδός Δαυίδ αναγνωρίζει ως Εκκλησίες τις εκκλησίες πονηρευομένων…(αλλά δεν του πάτησα «reply»,λάθος μου)

    • Κατά την ταπεινή μου άποψη :
      Καταλαβαίνω ότι οι παπικοί , οι ‘οικουμενιστές’ κτλ , είναι εκκλησία πονηρευομένων.

      Ο όρος λοιπόν εκκλησία (καλώ , κλήση , έκκληση) , πιθανόν να μην είναι ορθοδόξως έγκυρο σημείο αντιπαραθέσεως
      αφού θα μπορούσε να είναι και θεουμένων αλλά και πονηρευομένων.
      Καλεί δλδ ο Χριστός αλλά και ο εξ’ αποδώ καλεί και εκείνος.

      Έχε νου και διάκριση λοιπόν ο αμαρτωλός εγώ.

Σχολιάστε