Τσαλικ-τσουμακ


13 thoughts on “Τσαλικ-τσουμακ

  1. ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΘΕΜΕΝΗ ΔΟΞΑ., ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ‘ΑΡΕΣΩ , παιδι μου, ΑΡΕΣΩ..’ Ως λαϊκό άσμα στα λαϊκά στρώματα που θέλουν παρα ταύτα να ειναι in, trendy , in fashion και να ακολουθουν το ‘ρευμα των καιρων’ δηλ να ειναι επίκαιροι με καθε τρόπο. Κι ας λόξησε η αίγλη κι ας λόξησε ο κάμπος…Μιια φορά ο γιαλός στραβός ήταν…. κι η βάρκα κατά πώς θα γέρνει;;

    Κι όμως εκει, στα ύψη τον θωρούν και τον αγναντεύουν και τον…. λατρεύουν. Γιατι αν τον δουν αλλιώς και τον κρίνουν θα πουν πως ειναι ρατσιστες και δεν πρεπει να τον labelize ( κολλουν την ετικέτα πως ειναι απο τους ‘αλλους’ ). Απλώς μονος του διαφημίζεται και καλά κάνει κι αν μας αρεσει…. κι όμως υπάρχουν άνθρωποι που τον χαριτολογουν και τον επιδοκιμάζουν και τους ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ….. επαξίως ή αναξίως ; Αναρωτιέται κανεις.

    Εγω απλώς λυπάμαι…. για άλλη μια φορά για μια κατάντεια που έρχεται…..και πάλι.

    ΜΦΧ/Λινα

  2. Μία ερώτηση.

    Πώς ξέρει ο Μέτοικος ότι ο Κασελακης λέει ψέματα για το σημείο στη βάπτιση του;

    Και πως ξέρει ότι στο μέλλον δεν θα μετανοήσει, κατά το παράδειγμα της οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας, επαληθεύοντας την προόριση του πατρός Ιακώβου;

    Δηλαδή αντί να σταθούμε έστω με λίγο θετικό προβληματισμό στο γεγονός ότι ο πρόεδρος του κατεξοχήν αθεϊστικού κόμματος δηλωνει δημοσίως πιστός και αυτόπτης μάρτυρας «σημείου», προσπαθούμε να κάνουμε δολοφονία χαρακτήρα και κανιβαλισμό και μάλιστα σε περίοδο νηστείας;

    • Θα δήλωνε πιστός εάν αποκήρυσσε την ομοφυλοφιλία. Εάν όντως είχε συμβεί αυτό που λέει, ΔΕΝ θα το έλεγε έτσι δημοσίως για ψηφοθηρία, αλλά θα το αξιοποιούσε ο ίδιος για την ψυχή του. Ο γκέυ Κασσελάκης είναι αντιπαθής στους Ορθοδόξους και προσπαθεί να μετριάσει τις απώλειες.
      Ποιά δολοφονία χαρακτήρων; Εδώ κάθε μέρα δολοφονούνε τα παιδιά μας, και δεν τους ενδιαφέρει αν είναι περίοδος νηστείας.

      • Αυτό όμως είναι δίκη προθέσεων. Δεν είμασταν παρόντες στην βαπτισή του για να ξέρουμε αν λέει αλήθεια και δεν είμαστε θεοί για να ξέρουμε τι πραγματικά αποσκοπεί ή πόσο ειλικρινής είναι.

        Άλλο το να κρατάμε μικρό καλάθι και να είμαστε επιφυλακτικοί και άλλο πράγμα να ψάχνουμε αφορμή για να κανιβαλήσουμε.

        Νομίζω πως θα έπρεπε να ευχόμαστε να εννοεί αυτά που είπε ο Κασελακης, και να έγιναν ακριβώς έτσι, γιατί ίσως υπάρχει μια μικρή φλόγα που θα τον οδηγήσει στη μετάνοια και την αγκαλιά του Χριστού, παρά να τον περιμένουμε με τις πέτρες στα χέρια. Στο κατω κατω ενας ασωτος υιος είναι και δεν ξέρω αν είναι περισσότερο άσωτος απο εμένα..

      • Έτσι ακριβώς , συν το γεγονός πώς ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μια αλλεργία σε κάθε τι με αναφορά σε Ορθοδοξία και Ελλάδα…

      • Ο Κασσελάκης είναι εκτός Εκκλησίας όταν παραμένει αμετανόητος σοδομίτης. Και σίγουρα δεν πρόκειται να μετανοήσει όταν του δίνουμε ασυλία για τις ιστορίες που μας σερβίρει.

  3. Από εδώ φαίνεται πόσο βαθιές ρίζες έχει η ανωμαλία και η ανηθικότητα στους Συριζαίους , αφού χάριν αυτών παραβλέπουν την ούτως ή άλλως αρρωστημένη «θρησκευτικότητα» και τα οικονομικά «πιστεύω΄» του Κασσελάκη. Και από την άλλη πλευρά ο Γεωργιάδης χαίρεται που ταυτίζεται με τον Κασσελάκη και δεν χρειάζεται να παραβλέψει κάτι. Υπερκομματικός συνδετικός κρίκος είναι ο εκφυλισμός. Όσο για τον συγγραφέα, ίσως δεν θα πρέπει να χρησιμοποιεί φράσεις για ιερά πρόσωπα χάριν αστεϊσμού.

  4. Όσο ο Κασσελάκης εμμένει, προβάλλει και υπερηφανεύεται για τον σοδομισμό του, ό,τι πει υπέρ της πίστεως γίνεται αιτία σκανδαλισμού από τη μια και χλευασμού των πολεμίων της Εκκλησίας από την άλλη, και αναλόγως πρέπει να αντιμετωπίζεται. Αν αύριο μετανοήσει ( ο Θεός να δώσει) και αγιάσει, να του φιλήσουμε τα πόδια.

    Υ.Γ. σχετικά με τον αστεϊσμό που ανέφερα, ίσως είμαι υπερβολικός ή και να μην κατάλαβα καλά, αλλά εννοούσα το λογοπαίγνιο του τίτλου και το θείο βρέφος.

    • Υπάρχει έκφραση «τσιλίκ τσουμάκ», αλλού τζουμάκ απ΄ότι είδα, αλλά δεν ξέρω τί ακριβώς σημαίνει. Αυτό με το «θείο βρέφος» τώρα τί είναι; Νομίζω ότι υπερβάλετε κύριε.

      • ΤΣΙΛΙΚ –ΤΣΟΥΜΑΚ = κοινώς  το ξυλίκι

        ( εννοιολογικά το ίδιο)

        Πρόκειται για το  παλιό  παραδοσιακό παιχνίδι που χρειαζόμαστε δυο βέργες (κομμάτια ξύλο κομμένα), ως συνήθως, από κλαδί ελιάς. Ένα κομμάτι
        μικρό
        10 έως 15 εκατοστά και πάχος 2-3 (το ξυλίκι-τσιλίκ) και μια βέργα μακριά 60 ή 70 εκατοστά και αρκετά γερή, για να παίξει το ρόλο του καμακιού (τσουμάκ).

        Παίρνει το κάθε παιδί 2 βέργες, μια μεγάλη
        και μια μικρή.

        Τοποθετούν τη μικρή βέργα στην άκρη μιας
        πέτρας, έτσι ώστε να προεξέχει. Τη χτυπούν δυνατά, με τη μεγάλη βέργα, από 3 φορές ο καθένας. Η μικρή βέργα πετάγεται μακριά. Μετρούν την απόσταση από εκεί που στέκονται,  δηλαδή από την πέτρα, μέχρι τη βέργα. Κερδίζει αυτός που έριξε τη βέργα πιο μακριά.

  5. Πληροφοριακώς θέλω να σας πω και αν θέλετε μην το δημοσιεύετε, ότι το τσιλικ τσουμακ είναι ένα παιχνίδι με δύο βέργες, μια μεγάλη και μια μικρή. Το παίζαμε στα παιδικά μας χρόνια. Εδώ προφανώς ο συγγραφέας χρησιμοποιεί τη φράση γιατί ο Κασσελάκης αντί να πει Άγιος Ιάκωβος έλεγε Άγιος Τσαλίκης.

Σχολιάστε