Σε μία Μητρόπολη (Περιστερίου) η ίδια κίνηση, η αφαίρεση του Εσταυρωμένου πίσω από την Αγία Τράπεζα, θεωρείται όχι απλώς αποδεκτή αλλά επιβλητέα (που επιφέρει «ποινές» στους διαφωνούντες ιερείς και λαϊκούς), ενώ στην άλλη Μητρόπολη (Αιτωλοακαρνανίας) και μόνο ο υπαινιγμός ότι επιτελέστηκε, αντιμετωπίζεται με ανακοινώσεις και απειλές για μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμιση.
ήλθε στην αλληλογραφία
Πατήρ Σάββας Αχιλλέως Ο Εσταυρωμένος πρέπει να είναι μέσα στο Ιερό.
Πανέξυπνη σύγκριση για να βγει το συμπέρασμα ότι ναι μεν ο ένας είναι ο «κακός λύκος», και ο άλλος καλός! Ώστε να συνεχίσουν τα «πρόβατα» να βελάζουν ανέμελα.
Κάνοντας όμως ένα κλικ στις φωτογραφίες από τις εκκλησίες της μητρόπολης Αιτωλίας, βλέπετε την αλήθεια. Δείτε την : https://melissocosmos.blogspot.com/2024/03/diapseydoume-tin-mitropoli-aitwlias-oti-oi-estavrwmenoi-einai-stin-thesi-tous-me-apodeikseis.html
Σε κάθε «θέατρο» ανατίθενται ρόλοι. Αν είναι όλοι «κακοί», δεν θα καταφέρουν να κερδίσουν τους «θεατές».
Όπως φαίνεται, κάποιοι πετυχαίνουν τον ίδιο σκοπό (την τοποθέτηση δεσποτικού θρόνου στη θέση του Εσταυρωμένου) επιλέγοντας μια πιο ευγενική «μάσκα».
Όλα αυτά βέβαια με την ανοχή μισθωτών ποιμένων -πρώην συνεργάτες του προηγούμενου επισκόπου Αιτωλίας Κοσμά- που σκύβουν χωρίς τύψεις το κεφάλι, για να μην πέσουν στη δυσμένεια του νέου δεσπότη.