Γράφει ο Μέτοικος
«…έχω πολλούς ομόφυλους που έρχονται σε μένα και εξομολογούνται, και γνωρίζω την ευαισθησία τους και, γιατί έχουν την ιδιαιτερότητα και αγαπούμε την ιδιαιτερότητά τους»! Δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος.
Σοκάρει η ομολογία του. Τι να υποθέσουμε; Ότι πράγματι «μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι»; Ότι από το έρκος των οδόντων του επισκόπου εξήλθε φθόγγος κραυγαλέας ανοησίας;
Στην πράξη, όμως, ο Κρήτης Ευγένιος πως δείχνει ότι αγαπά την «ιδιαιτερότητα» των σοδομιτών»;
«Είμεθα και δεν είναι κακό να το πούμε επαγγελματίες και μάλιστα κακοί» παραδέχτηκε πρόσφατα ένας ρασοφόρος επαγγελματίας και, ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος, αυτό το «διαμάντι» του σβησμένου Φαναριού, επιβεβαιώνει την αλήθεια της ομολογίας.
Ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος που «αγαπά την ιδιαιτερότητα» των αρσενοκοιτών συνεντευξιάστηκε σε τηλεοπτικό σταθμό της Κρήτης* και πήρε θέση για το γάμο και την τεκνοθεσία των ομοφυλόφιλων ζευγαριών.
Είναι να απορείς πως, ο άνθρωπος αυτός τελείωσε τη Θεολογική Σχολή των Αθηνών. Όμως, ως μεταπτυχιακός της αντίστοιχης Σχολής στη Θεσσαλονίκη, είναι κατανοητή η θεολογική του στραβωμάρα.
«…δεν είμαι άξιος να κρίνω κανένα από αυτούς [τους σοδομίτες]. Γιατί ο Χριστός μου είπε μην κρίνεις για να μην κριθείς»! Κανονικά Αρχιεπίσκοπε Κρήτης πρέπει να στα ξαναπεί τα θεία γράμματα κάποιος παπάς στο αυτί και, ο διάκος να στα βάλει στο κεφάλι.
Που και πως κολλάει μισθωτέ ποιμένα το «Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε…» με τη βδελυρή αμαρτία του σοδομισμού;
Υποκριτή! Γιατί αποφεύγεις την κρίση των αμαρτωλών; Τι σε τρομάζει από το λόγο του Κυρίου και χρησιμοποιείς μόνο το πρώτο μέρος της πρότασής Του; Γιατί αποφεύγεις επίσκοπε Ευγένιε την αναφορά στο «ἐν ὧ γὰρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε…»;
Ποτέ σου δεν ανέγνωσες ότι ο Κύριος Ιησούς Χριστός έλεγξε τους γραμματείς και τους Φαρισαίους λέγοντας τους: «Οὐαί ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί»;
Ο Κύριος έλεγξε δριμύτατα τους υποκριτές και, θα κρίνει δίκαια τους αμαρτωλούς.
Εσύ! Επίσκοπε Ευγένιε, μήπως κατηγορείς τον Κύριο για ασυνέπεια λόγων και έργων;
Δεν έτυχε μισθωτέ ποιμένα Ευγένιε να διαβάσεις την πρώτη προς τους Κορινθίους επιστολή του Αποστόλου Παύλου όπου, ο Άγιος σαφέστατα λέγει : «οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι θεοῦ βασιλείαν οὐ κληρονομήσουσιν; μὴ πλανᾶσθε [Κρήτες]· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται…βασιλείαν θεοῦ κληρονομήσουσιν…»;
Ο Απόστολος των Εθνών για ποιο λόγο Αρχιεπίσκοπε Κρήτης λέει στον μαθητή του Τιμόθεο : «Ἔλεγξον, ἐπιτίμησον, παρακάλεσον, ἐν πάσῃ μακροθυμίᾳ καὶ διδαχῇ» καὶ «Τοὺς ἁμαρτάνοντας ἐνώπιον πάντων ἔλεγχε»;
Λοιπόν τι; Για εσένα δεν είναι αμαρτάνοντες οι αρσενοκοίτες, επειδή «Είναι αδέρφια μας, είναι άνθρωποι που έχουν έναν προσανατολισμό…»; Όμως, επίσκοπε Ευγένιε, οι σοδομίτες είχαν έναν «προσανατολισμό» ή έχασαν τον προσανατολισμό τους και γι’ αυτό τους έκαψε πανοικεί ο Θεός ;
«Αγαπούμε τον αμαρτωλό, αλλά δεν δεχόμαστε την αμαρτία» λέει ο Κρήτης Ευγένιος αποκαλύπτοντας στη συνέντευξη πως: «…γιατί έχουν την ιδιαιτερότητα [οι σοδομίτες] (και) αγαπούμε την ιδιαιτερότητά τους»!
Πως τολμάς Αρχιεπίσκοπε Κρήτης Ευγένιε και, απροκάλυπτα ομολογείς ότι αγαπάς την αμαρτία, δηλαδή την «ιδιαιτερότητα» των αρσενοκοιτών;
Δεν άκουσες ότι ο Θεός έριξε φωτιά και θειάφι και κατέκαψε τους ενεργούς σοδομίτες, και όσους αγαπούσαν την ιδιαιτερότητα τους;
Ο Ευγένιος Κρήτης με αυτές του τις προτροπές και θέσεις, ως πνευματικός, όντως δεν είναι «άγγελος και αρχάγγελος» του φωτός, αλλά οπαδός του σκοτεινού αγγέλου.
Ο επίσκοπος Ευγένιος μπέρδεψε την αποστολή του και, λάθος διαβάζει το παράδειγμα του Κυρίου.
Ο Κύριος Ιησούς Χριστός συνομιλούσε με τους αμαρτωλούς για να τους σώσει διαβλέποντας τη μετάνοιά τους, όχι για να γίνει ίδιος με αυτούς, όπως εσύ Ευγένιε!
* Η συνέντευξη του Κρήτης Ευγένιου, όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» στις 11/01/24
Νομίζω ότι τα άκρα είναι πολύ επικίνδυνα.
Δεν κατακρίνουμε ποτέ τους ομοφυλόφιλους ως πρόσωπα γιατί και εμείς έχουμε αμαρτίες, πάθη. Αυτό είναι το να μην κρίνεις για να μην κριθείς.
Την ομοφυλοφιλία όμως σίγουρα την καταδικάζουμε ξεκάθαρα και χωρίς καμία αντιλογία.
Οι αρχιερείς τονίζουν μόνο το πρώτο μέρος.
Και αντί να πετύχουν την επιστροφή του αμαρτωλού, τον αναπαύουν στα πάθη του.
Είναι ακριβώς αυτό που λέει ο απόστολος Παύλος ότι θα εμφανιστούν ποιμένες που θα χαϊδεύουν τα αυτιά των χριστιανών και αυτοί θα τους ακούν με ευχαρίστηση.
Επειδή η «καραμέλα» με το
«Δεν κατακρίνουμε ποτέ τους ομοφυλόφιλους ως πρόσωπα»
διαδίδεται μαζικά τελευταία, φυσικά με σκοπιμότητα :
ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος,
ΚΑΤΕΚΡΙΝΕ και μάλιστα ΔΗΜΟΣΙΑ και ΔΙΑΡΚΩΣ τον Ηρώδη,
ως πρόσωπο,
επειδή είχε πάρει την γυναίκα του αδερφού του,
ΝΑΙ ή ΟΧΙ:;;
Κατέκρινε μόνον την αμαρτία, την μοιχεία,
ή ονομαστικά τον Ηρώδη. Θυμάσαι;;;
«Οὐκ ἐξεστὶ σοὶ ἔχειν …» σε ποιον το έλεγε; γενικά κ αόριστα ή δημοσίως στον Ηρώδη;
Ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός ΚΑΤΕΚΡΙΝΕ ΔΙΑΡΚΩΣ και ΔΗΜΟΣΙΑ τους Γραμματείς και Φαρισαίους, ΝΑΙ ή ΟΧΙ:
Να τολμήσω να παραθέσω μερικές φράσεις πως τους αποκαλούσε;
Ασβεστωμένους τάφους;
Γεννήματα οχιών;
Που θα κρυφτείτε από την οργή του Θεού έλεγε.
Αν θέλετε να βοηθήσετε τους ομοφυλόφιλους να τους κλείσετε την πόρτα από τις εκκλησίες (μόνον στον νάρθηκα) και από την Θεία Κοινωνία και να τους καλέσετε σε ΜΕΤΑΝΟΙΑ.
Γιατί ξεχάσαμε στην Ορθόδοξη εκκλησία ότι υπάρχει και το Ιερό Πηδάλιο και ο καθένας κάνει ότι νομίζει ο ίδιος σωστό, ότι του λέει η λογική του.
Τις ενστάσεις σου στον Άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο και στον Κύριό μας. Αν δεν σας αρέσει η ορθοδοξία, φτιάξτε μια δική σας θρησκεία, όπως σας αρέσει εσάς.
Χαίρετε
Δε νομίζω ότι ο αδελφός απορρίπτει τους Αγίους και το παράδειγμα που μας έδωσε ο ίδιος ο Κύριος. Πάντως σας ευχαριστούμε που μας τα υπενθυμίζετε όλα αυτά.
Καυτηριαζουμε σε καθε ευκαιρία το πάθος της ομοφυλοφιλίας και ελέγχουμε αυτούς που αμαρτάνουν αλλά δεν τους κατακρίνουμε.
Προσευχόμαστε να μετανοησουν.
Εχει διαφορά ο έλεγχος από την κατακριση.
Η κρίση ανηκει μόνο στον Κύριο.(κατά Ιωάννη 5.22)
Πολυ διαφωτιστικος είναι ο δεκατος λόγος του Αγίου Ιωάννη του Σιναιτου στο βιβλιο της Κλιμακος.
Ωραία, ας το πούμε έλεγχο τότε. Ο Κύριος ήλεγχε τους Γραμματείς και Φαρισαίους όταν τους αποκαλούσε φίδια, υποκριτές και ασβεστωμένους τάφους.
Ο Μέτοικος – αν και χρησιμοποιεί γλώσσα τραχειά- καλά τα λέει. Δεν ξέρω μόνον, γιατί δεν διακρίνει μεταξύ αμαρτίας και αμαρτωλού, καθ’υποδειξιν των Αγίων Πατέρων. Ώστε, να δειχθεί ακόμη περισσότερο η αγνωσία του Αρχιερέα. Δεν αγαπούμε την ιδιαιτερότητα- αμαρτία,
Σεβασμιώτατε μου, ουαί και αλίμονον. Αυτήν την μισούμε. Απλά αγαπάμε και αγκαλιάζουμε τον παθόντα συνάνθρωπο και προσευχόμαστε γι αυτόν.
Από πότε η ανωμαλία και η διαστροφή, το κτηνώδες και βδελυκτό σοδομιτικό πάθος, συνιστούν απλώς «ιδιαιτερότητα»;
Τι διαλαμβάνουν εν προκειμένω ο απολύτου ισχύος και αιωνίου κύρους αγιογραφικός και αγιοπατερικός λόγος;
Δεν αποφορτίζεται, κατ αυτόν τον τρόπο, από το αρνητικό σημασιολογικό της φορτίο, η έννοια και η πραγματικότητα της λεγόμενης ομοφυλοφιλίας;
Για μία ακόμη φορά ο κρίμασιν οις οίδε Κύριος κατέχων τον εν Κρήτη αρχιεπισκοπικό θρόνο, κατασκανδάλισε με τα καμώματά του το υγιώς φρονούν ποίμνιο αλλά και κάθε εχέφρονα και στοιχειωδώς έντιμο άνθρωπο.
Μετά το σκανδαλώδες γονάτισμά του στον τάφο ενός εκ των χυδαιοτέρων υβριστών του Θεανθρώπου που έριψε βόρβορο ακαθαρσιών στη σεπτή Του μορφή , ασχολήθηκε, συνεντευξιαζόμενος, και με το θέμα του λεγόμενου «γάμου» των σοδομιτών και της υπ αυτών τεκνοθεσίας αθώων παιδιών. Και αντί ο λόγος του να συντονισθεί με τη «μάχαιρα του Πνεύματος» (προς Εφεσίους κεφ 6 στίχος 17) ωμίλησε την «αγαπουλίστικη» και «πολιτικά ορθή » γλώσσα, αποκομίζοντας τα εγκώμια και αποσπώντας τα εύσημα των εκκοσμικευμένων «χριστιανών», των αντίχριστων δημοσιογράφων και των αθέων….
Αλλά είναι, άραγε, ο μόνος που φρονεί και διακηρύσσει τις ίδιες ή και συναφείς προς αυτές , ιδεοληψίες; Κάθε άλλο, δυστυχώς! Έχουν προηγηθεί, του περί ου ο λόγος εκκλησιαστικού αξιωματούχου, οι γνωστοί και μη εξαιρετέοι, μητροπολίτες (δυστυχώς…) Νέας Ιωνίας Γαβριήλ και Αργολίδος Νεκτάριος και οι πρεσβύτεροι π.Βασίλειος Θερμός και π.Φιλόθεος Φάρος, ενώ «αξέχαστη» παραμένει στη μνήμη μας η ανεκδιήγητη προσλαλιά του επίσης γνωστού και μη εξαιρετέου π.Αλεξάνδρου Καριώτογλου την οποία κατέθεσε ενώπιον των παρισταμένων κατά τη βάπτιση «τέκνου» σοδομιτών «γονέων» , ο εις εκ των οποίων έσπευσε να την προβάλλει και διαδικτυακά…. Επειδή, προφανώς, αυτή «δικαιώνει» την, εν προκειμένω, εγκληματική επιλογή του….(Ο συγκεκριμένος κύριος προέβη και σε δηλώσεις εν όψει της μελετώμενης τεκνοθεσίας και δηλώνει «αόρατος γονιός»…
Καλούμαστε, αδελφοί, να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας γιατί θα δούμε πολλά ακόμη… βλέπε εδώ https://www.ethnos.gr/theatre/article/297074/mixalhsoikonomoynomikadeneimaitipotagiatongiomoyeimaiaoratosgonios ).
ἔσται γὰρ καιρὸς ὅτε τῆς ὑγιαινούσης διδασκαλίας οὐκ ἀνέξονται, ἀλλὰ κατὰ τὰς ἐπιθυμίας τὰς ἰδίας ἑαυτοῖς ἐπισωρεύσουσι διδασκάλους κνηθόμενοι τὴν ἀκοήν.
Κάτι ήξερε ο απόστολος Παύλος αιώνες πριν.
Εμ, θα επέλεγε κάποιον ο ένοικος του Φαναρίου, αν δεν ήταν μειωμένων ορθοδόξων χαρακτηριστικών?
Δυστυχώς όμως, όλη του η στάση,θα επιφέρει κανόνα σε όλο το νησί….
Μπορεί να νομίζουν όλοι τους πως είναι έξυπνοι και ισχυροί, αλλά ο Τριαδικός Θεός δεν εμπαιζεται !!!!
«όποιος κηρύσσει έτερον Ευαγγέλιον καν άγγελος εξ ουρανού ητω ΑΝΆΘΕΜΑ!!!»…»ουκ οιδατε ότι αγγέλους κρινουμεν μητι γε τα βιωτικα;»
Υπάρχει ορθόδοξος κληρικός που να διαφωνεί ότι η αρσενοκοιτία δηλαδή το σεξ μεταξύ ανδρών(γιατί συνουσία δεν υφίσταται, πιθανόν ούτε ερωτική πράξη) είναι αμαρτία; Αναρωτιέμαι αν οι κληρικοί που αγαπολογούν γύρω από αυτό το θέμα, έλκονται από την ευαισθησία των ομοφυλόφιλων και το αντίστροφο. Αν συμβαίνει αυτό είναι διαστροφή. Εκτός αν θέλουν να καταργήσουν την λέξη διαστροφή στα πλαίσια της πολιτικής ορθότητας.