Φρίκη: Βάζουν τόν Ἅγιο Πορφύριο καί τόν Ἅγιο Παΐσιο νά «διαφωνοῦν» μεταξύ τους!

  • Εἶχαν κοινή γραμμή καί στά θέματα τῆς πίστεως.
  • Καί ὁ Ἅγιος Παΐσιος ὅταν ρωτήθηκε γιά τό ἴδιο θέμα, εἶπε:
  • Ἕνα πνευματικοπαίδι ρώτησε κάποτε τόν Ἅγιο Πορφύριο.
  • Ὁ Ἅγιος Παΐσιος ρωτήθηκε γιά τόν Ἀντίχριστο:

Προσωπική μαρτυρία

«Βλέπετε μή πλανηθῆτε»

Ποιό εἶναι λοιπόν τό μήνυμα πού μᾶς προσφέρουν οἱ Ἅγιοι;

«Ἡμεῖς δέ νοῦν Χριστοῦ ἔχομεν»


9 thoughts on “Φρίκη: Βάζουν τόν Ἅγιο Πορφύριο καί τόν Ἅγιο Παΐσιο νά «διαφωνοῦν» μεταξύ τους!

  1. Εδώ ο μητροπολίτης Λεμεσού και ο προϊστάμενος του ναού Αγίου Δημητρίου Αττικής, είπαν δημοσίως πώς ότι αποδίδεται στον Άγιο Παϊσιο είναι προκατασκευασμένο!!!!!
    Τώρα που πολύς κόσμος βλέπει εκπλήρωση πολλών προφητικών του , αυτοί συντάσσονται τώ διαβολω!!!!
    Κρίμα….

    • Ἐδῶ φταῖμε κι ἐμεῖς.

      Ἄκουσα τήν ὀμιλία, ὁ Ἐπίσκοπος Λεμεσοῦ ἀναφέρεται σέ ἕναν «ἀδελφό» πού ὅ,τι λέγει γιά τόν Ἅγιο Παΐσιο εἶναι λάθος. Ἀλλά οὔτε ποιός εἶναι αὐτός ὁ ἀδελφός λέει, οὔτε τί εἶναι λάθος.

      Μετά λέει ὅτι ὅ,τι λέγεται στό διαδίκτυο γιά τόν Ἅγιο Παΐσιο εἶναι λάθος καί δέν ἰσχύει τίποτε!
      Δηλαδή, γιά παράδειγμα, ὅταν γράφουμε κάτι καί ἀναφέρουμε τήν πηγή (βιβλία βασικά) εἶναι λάθος;

      Οἱ μαρτυρίες ἑκατοντάδων ἀνθρώπων πού γνώρισαν τόν Ἅγιο κι ἐπιβεβαιώνουν αὐτά πού γράφονται στό διαδίκτυο καί ἰδιαιτέρως Μοναχοί, Ἱερομόναχοι καί Θεολόγοι, ὅλοι εἶναι λάθος;

      Πᾶμε τώρα στό ποῦ φταῖμε ἐμεῖς.
      Μόλις βγῆκε στό διαδίκτυο ἡ ὁμιλία τοῦ Λεμεσοῦ, βλέπω σέ χριστιανικά σάιτς νά τήν ἀναρτοῦν ὡς θέσφατο, χωρίς κριτική, λογική ἤ ἔστω μέ ἐρωτηματικό!
      Δέν ἐπιτάσσει ἡ κοινή λογική (πού μᾶλλον πῆγε περίπατο σέ πολλούς) νά ρωτήσουμε τόν Λεμεσοῦ: Σεβασμιώτατε, πεῖτε μας ἀκριβῶς ποιά εἶναι αὐτά τά λάθος πού λέγει ὁ «ἀδελφός» καί τό διαδίκτυο;

      Ὁ Θεός μᾶς ἔδωσε ἐντολή νά μήν κατακρίνουμε.
      Ἀλλά μᾶς ἔδωσε καί ἐντολή νά κρίνουμε τήν δικαίαν κρίσιν. Ποῦ εἶναι στήν προκειμένη περίπτωση ἡ κοινή μας λογική καί κρίση;

      Ἄν ἐμεῖς καταπίνουμε ἀμάσητα ὅσα λέγονται καί δέν ἐρευνᾶμε ἄν ἰσχύουν, τότε εἴμαστε ἄξιοι τῆς μοίρας μας.

      Κανονικά,
      πρέπει ὅλοι νά ἐπικοινωνήσουμε μέ τήν Μητρόπολη Λεμεσοῦ καί νά ζητήσουμε διευκρινήσεις.
      Ἔλεος πιά μέ αὐτό πού γίνεται μέ τόν Ἅγιο Παΐσιο!!! Μήπως εἶναι λάθος καί τό ὄτι ὅσο ζοῦσε τό ἔλεγε καί ὁ ἴδιος πώς τοῦ διαστρέφουν τά λεγόμενα; Γι’ αὐτό ἔγραψε τό χειρόγραφο «Σημεῖα τῶν Καιρῶν» καί ὄχι τυχαῖα γιά τό πιό καίριο ζήτημα πού ἀφορᾶ τούς Χριστιανούς! Τό σφράγισμα τοῦ Ἀντιχρίστου καί τήν αἰώνια ἀπώλεια πού ἐπιφέρει! Ἀλλά καί μέ αὐτό τρώγονται κάποιοι. Λάθος καί αὐτό… κι ἄς τό λέγει καί ἡ Ἀποκάλυψη…

      • «Πᾶμε τώρα στό ποῦ φταῖμε ἐμεῖς.
        Μόλις βγῆκε στό διαδίκτυο ἡ ὁμιλία τοῦ Λεμεσοῦ, βλέπω σέ χριστιανικά σάιτς νά τήν ἀναρτοῦν ὡς θέσφατο, χωρίς κριτική, λογική ἤ ἔστω μέ ἐρωτηματικό!
        Δέν ἐπιτάσσει ἡ κοινή λογική (πού μᾶλλον πῆγε περίπατο σέ πολλούς) νά ρωτήσουμε τόν Λεμεσοῦ: Σεβασμιώτατε, πεῖτε μας ἀκριβῶς ποιά εἶναι αὐτά τά λάθος πού λέγει ὁ «ἀδελφός» καί τό διαδίκτυο;»

        Αγαπητέ/τη, το πρόβλημα που εντόπισες είναι τεράστιο και χρειάζεται έναν τόνο μελάνι και δεν ξέρω πόσες ώρες από την ζωή μας για να το περιγράψουμε. Θα ‘ρθει η ώρα όμως που θα πάει.

      • Αδελφέ, η περίοδος του κορωνοιου ήταν μία ευκαιρία να πέσουν οι μάσκες, κυριολεκτικά, πολλών. Από τότε κατάλαβα πώς ο Αθανάσιος έχει συνταχθεί πλήρως με την Νέα Εποχή, οπότε αναμενόμενη η τοποθέτηση του
        Εκεί που ευθύνονται οι αδελφοί, είναι που επί ένα μήνα, ακούνε οικουμενιστικες αγαπολογιες και άλλα ανεξοδα στην εν λόγω ενορία….
        Εξυπακούεται πώς όσα ιστολόγια προβάλλουν την τοποθέτηση του κου Αθανασίου, ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν…

  2. Σεβασμιώτατε Λεμεσοῦ, τί ἐννοεῖτε πώς ΟΛΑ ὅσα διαδίδονται στό διαδίκτυο γιά τόν Ἅγιο Παΐσιο εἶναι ΨΕΜΑΤΑ καί ΠΛΑΝΕΣ;

    https://kaiomenivatos.blogspot.com/2023/10/blog-post_35.html

    Ἐμεῖς κάνουμε τό πάρ’ ἀνθρώποις καί ἀναμένομεν…

    Εὐχαριστῶ.

    • Ἀδελφέ Ἰωάννη, ξέρουν τί κάνουν δέν ξέρουν τί κάνουν, ἐμεῖς πρέπει νά κάνουμε αὐτό πού πρέπει νά κάνουμε καί νά ποῦμε αὐτό πού πρέπει νά ποῦμε καί νά καταδείξουμε καί τό πρόβλημα τῶν «χριστιανικῶν» ; ἱστολογίων χάριτι τῶν ἀναγνωστῶν πού λόγῳ ἔλλειψης κατηχήσεως καί δογματικῆς κατάρτισης πέφτουν εὔκολα θύματα καί γίνονται ταχτικοί πελάτες σέ αὐτά, χωρίς νά ἔχουν κακή πρόθεση πολλοί ἀπό αὐτούς.

      Πάντως αὐτό πού μᾶς κάνει ἐντύπωση εἶναι πώς ὁ Λεμεσοῦ πῆρε σωστή στάση στό θέμα τῶν ταυτοτήτων καί εἶπε ρητῶς νά μήν τίς πάρουμε. Ἐκεῖ γίνεται καί τό μεγάλο μπέρδεμα καί τόν καλοῦμε νά ἐξηγήσει. Ἀπό τήν μία γενικῶς καί ἀορίστως ἀναφέρει ψέματα καί πλάνες πού ἀφοροῦν τόν Ἅγιο Παΐσιο καί ἀπό τήν ἄλλη στό καίριο θέμα τῶν ταυτοτήτων (παραπέμπουμε στό ἱστολόγιό μας) δέν ἔρχεται σέ ἀντίθεση μαζί του.
      Μέχρι πού σκεφτήκαμε μήπως αὐτός ὁ «ἀδελφός» πού ἀναφέρει καί τό yutube εἶναι ὁ γνωστός ρασοφόρος γιά τόν ὁποῖο γράψαμε πρόσφατα 6, 7 φορές. Ἀλλά ὑποθέσεις κάνουμε.

      Ἄς μήν βιαζόμαστε λοιπόν νά βγάζουμε συμπεράσματα, ἄς μᾶς ἀπαντήσει ὁ ἴδιος τί ἐννοεῖ καί νά ἔχουμε κι ἐμεῖς ἤσυχη τήν συνείδησή μας ὅτι καί τήν ἀλήθεια ὑπηρετοῦμε καί τά πρόσωπα δέν ἀδικοῦμε.

  3. Δεν χρειάζεται ούτε η γνώμη του Αγίου Παϊσίου ούτε η γνώμη του Αγίου Πορφυρίου για να λάβει ένας άνθρωπος την Ορθόδοξη απόφαση για το θέμα των ταυτοτήτων… Αρκεί απλά να απαντήσει στην παρακάτω απλή ερώτηση :

    Αν ήταν προαιρετική η συγκεκριμένη ταυτότητα θα πήγαινα να την παραλάβω ;

    Αν η απάντηση είναι ΟΧΙ τότε το θέμα της παραλαβής τίθεται επί τη βάσει της υποχρεωτικότητας και του οικονομικού αποκλεισμού που έπεται της άρνησης.

    Επομένως θα πρέπει να ρωτήσουμε τον εαυτό μας :

    Είμαστε έτοιμοι σε πνευματικό επίπεδο να υποστούμε αυτόν τον αποκλεισμό ;

    Τί λέτε αδελφοί είμαστε έτοιμοι ;

    • Δεν είναι κακό το σκεπτικό, αλλά αφήνει δύο χαραμάδες.
      Η πρώτη ότι σε κανένα πνευματικό θέμα δεν παραγκωνίζουμε την αγία γραφή και τους αγίους τι αποφαίνονται. Έτσι δείχνουμε την ταπείνωσή μας και κόβουμε τα δικαιώματα απο τον διάβολο για να μας πλανήσει!

      Η δεύτερη είναι ότι για να φτάσεις στο σημείο να κάνεις αυτό το ερώτημα που γράψατε, πρέπει να υπάρχει πνευματικό επίπεδο, πράγμα που δεν φαίνεται να έχουμε ως πλειοψηφία οι Χριστιανοί.

      Άρα τι μας μένει;
      Να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο και να υπακούμε στον Λόγο του Θεού και στους Αγίους τους. Η υπακοή στην εκκλησία (όχι την διοίκηση, αλλά στις εντολές, στους κανόνες και στου Αγίους που τα τηρούν αυτά, είναι η ταπεινή και σίγουρη οδός για να ενεργήσουμε.

Σχολιάστε