Ο καθαιρετέος Νέας Ιωνίας Γαβριήλ σε άρθρο του που φιλοξενείται σήμερα στην Καθημερινή γράφει τα εξής εξοργιστικά:
΄Έντονα συζητούνται στις μέρες μας το ζήτημα των σχέσεων του ίδιου φύλου και το δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό της σεξουαλικής ταυτότητας.΄΄
΄΄Είναι γεγονός ότι κατηγορούν πολλοί την Εκκλησία για φανατισμό, παραγνωρίζοντας την ακραία πολλές φορές διάθεση των ΄΄εκτός των τειχών΄΄ οι οποίοι αρνούνται πεισματικά τον διάλογο, καθώς και το δικαίωμα στη διαφορετική άποψη. Αναφέρομαι φυσικά και στη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα.
—Ούτε μπορούμε να ακυρώνουμε έτσι απλά τη μακραίωνη εκκλησιαστική παράδοσή μας ούτε όμως και να ρίχνουμε στον Καιάδα την διαφορετικότητα.
Η αμαρτία δεν είναι στίγμα, όλοι είμαστε αμαρτωλοί και αγωνιζόμαστε για να νικήσουμε το κακό, τα πάθη μας, τη σκοτεινή πλευρά του εαυτού μας.
Γι αυτό προτείνω την έναρξη ενός ουσιαστικού διαλόγου με την κοινωνία για το θέμα αυτό. Να δούμε όλες τις προεκτάσεις, να αντιληφθούμε κάθε επιστημονική και κοινωνική άποψη. Να πάψουμε τους αφορισμούς και να καταλάβουμε την ευαισθησία του όλου θέματος.
Η Εκκλησία δεν φοβάται να μιλήσει, δεν φοβάται να εκφράσει την πίστη Της, δεν φοβάται να αγκαλιάσει, να προσφέρει την μακραίωνη βιωματική εμπειρία της, να αποτρέψει τη βία απέναντι σε κάθε τι διαφορετικό, αλλά και να προβάλει τον δικό της δρόμο.
Ανεξάρτητα αν συμφωνεί ή διαφωνεί κάποιος.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν αυτόν τον διάλογο, έναν διάλογο αλήθειας για να προλάβουμε χειρότερα λάθη που δεν ρυθμίζονται από κανέναν ανθρώπινο Νόμο. [ΕκκλησίαOnline]
Χρησιμοποιώντας την (πολιτικά ορθή) μεζούρα του «φανατικού» και του «ακραίου» ο Νέας Ιωνίας βάζει την Εκκλησία και τους «εκτός των τειχών» στην ίδια μοίρα, για να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι χρειάζεται να γίνει μεταξύ τους διάλογος!
Καταρχάς, στην Εκκλησία δεν έχουμε «φανατικά» και «ακραία» δόγματα ή «φανατικές» και «ακραίες» διδασκαλίες, έχουμε μόνο Ορθόδοξες, εν Αγίω Πνεύματι διδασκαλίες και Ορθόδοξα, εν Αγίω Πνεύματι δόγματα. Αυτά δεχόμαστε έναντι των κακόδοξων και αιρετικών θέσεων. Ανθρώπους με «φανατικές» και «ακραίες» συμπεριφορές μπορεί να έχουμε, «ακραίες διδασκαλίες» όμως και «ακραία δόγματα» δεν έχουμε.
Ο Νέας Ιωνίας όμως εδώ φαίνεται ότι σκοπίμως χρησιμοποιεί κακή και ανάρμοστη ορολογία για να εμφανίσει την Εκκλησία ίσα και όμοια με τον έξω κόσμο και να τους βάλει στο ίδιο επίπεδο. Γράφει: «κατηγορούν πολλοί την Εκκλησία για φανατισμό» ……..«ακραία πολλές φορές διάθεση των ΄΄εκτός των τειχών΄΄». Μας λέει δηλαδή ότι υπάρχουνε φανατισμοί μέσα στην Εκκλησία όπως υπάρχουνε και ακρότητες στον έξω κόσμο. Και το κάνει αυτό για να περάσει μετά στο επόμενο (λογικό) βήμα και να προτείνει διάλογο! Έτσι κοσμικά εκφράζονται οι οικουμενιστές στο ακατήχητο ποίμνιο.
Επειδή όμως ο Νέας Ιωνίας παραβλέπει την πραγματική θέση της Εκκλησίας δεν μπορούμε να το κάνουμε κι εμείς. Του λέμε λοιπόν ότι η Εκκλησία δεν κάνει διάλογο με κανέναν για τις θεόσδοτες και αναλλοίωτες διδασκαλίες Της [Ἰησοῦς Χριστὸς χθὲς καὶ σήμερον ὁ αὐτὸς καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας], πόσο μάλλον με υπερήφανους ομοφυλόφιλους. Φαίνεται μάλιστα στο κείμενο να καλεί, εκ μέρους όλων μας δίχως να μας ρωτήσει, τους ΛΟΑΤΚΙ σε διάλογο, όταν στην πραγματικότητα αυτό που κάνει είναι ότι καλεί εμάς τους ίδιους σε διάλογο με τους ομοφυλόφιλους. Ναι. Αυτό κάνει. Περνάει μήνυμα στην κοινωνία ότι η διοικούσα Εκκλησία κάνει άνοιγμα στους κίναιδους.
Ο Νέας Ιωνίας Γαβριήλ δεν ομιλεί ως ποιμένας της Εκκλησίας, ούτε ως ιεράρχης που ορκίστηκε να διαδώσει το Ευαγγέλιο και να εκκλησιαστικοποιήσει τον κόσμο. Ομιλεί ως ένας λαγός που προετοιμάζει τον δρόμο για μεγάλους βλάσφημους συμβιβασμούς. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα προχωρήσουν πρώτα στην αποδοχή του πολιτικού γάμου των ομοφυλοφίλων, θέση η οποία αυτομάτως θα πυροδοτήσει το αίτημα της υιοθεσίας των παιδιών από ομοφυλόφιλους και βλέπουμε…
Η αποδοχή και η χρήση στον γραπτό του λόγο ψευδεπίγραφων εννοιών και διλημμάτων όπως της «διαφορετικότητας», οι οποίες εφευρέθηκαν μόνο και μόνο για να γκρεμίσουν την τάξη του Χριστού, είναι κάτι παραπάνω από απόδειξη για το που οδεύουν τα πράγματα. Τί είναι αυτή η αόριστη έννοια της «διαφορετικότητας»; Ένα «μαγικό κουτί» μάλλον είναι για να βάζουν μέσα ό,τι τους αρέσει. Την «διαφορετικότητα» στα φύλα ο Θεός την όρισε, έπλασε τον άνδρα και την γυναίκα. Τί θέλει τώρα ο Νέας Ιωνίας; Είναι Ευαγγέλιο η «διαφορετικότητα»; Αύριο θα μας πει ο άλλος ότι εκτός από ομοφυλόφιλος είναι και παιδόφιλος, νεκρόφιλος, κτηνοβάτης, σατανιστής. «Είμαι διαφορετικός, σεβάσου με», θα πει. Θα μιλάμε κάθε φορά για την «διαφορετικότητα» του κάθε ξεστρατισμένου ή για αυτό που δηλώνει και το αντίκτυπο που έχει στην διάπλαση του ανθρώπου, στην κοινωνία και στην σωτηρία της ψυχής;
Αφήνει το δροσερό νερό του Ευαγγελίου ο Νέας Ιωνίας και ασχολείται με βοθρολύματα για να εξυπηρετήσει την δαιμονική τάξη, και έχει την φαεινή ιδέα ότι ομιλεί εκ μέρους μας και ότι θα τον ακολουθήσουμε. Μαζί με την «διαφορετικότητα», βάζει στο τραπέζι και την «κοινωνική και επιστημονική άποψη». Τελευταία φορά που ακούσαμε την «επιστημονική άποψη» είδαμε σωβρακοφορεμένους μέσα στους Ναούς, κουταλάκια αντί της αγίας Λαβίδας, αποστάσεις, απολυμάνσεις και κλεισμένες Εκκλησίες. Νομίζω ότι μπορούμε να φανταστούμε τί ακόμα θα δούμε.
Ομιλεί πιο κάτω για «αμαρτία», δίχως βέβαια να την συνδέσει άμεσα με την ομοφυλοφιλία, αλλά ίσα ίσα να το υπονοήσει στους ευκολόπιστους αναγνώστες, κερδίζοντας έτσι την εμπιστοσύνη τους, παρ’ ότι ο ίδιος έχει πει στο παρελθόν ότι ο Χριστός βάζει το πάθος της ομοφυλοφιλίας στους ανθρώπους!
Πρόκειται για ένα κείμενο με πολιτικά ορθές κοινοτυπίες, με αοριστίες και παγίδες, το οποίο εξαφανίζει εντελώς την ξεκάθαρη θέση της Εκκλησίας για να ανοίξει άλλον έναν θολωμένο διάλογο που θα λειτουργήσει εις βάρος της Εκκλησίας. Τον ονομάζει μάλιστα «διάλογο αληθείας»!!
ἀλλοτρίῳ δὲ οὐ μὴ ἀκολουθήσωσιν, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ᾿ αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν. [Ιω. 10,5]
ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ
Πολύ σωστά!!!! Ο κος Γαβριήλ σε διατεταγμένη υπηρεσία, για την αποδόμηση τής Αγίας Γραφής…
Το θέμα τής ομοφυλοφιλίας έχει οριστικά λυθεί και στην Παλαιά Διαθήκη αλλά και στον Απόστολο Παύλο…
Κηρύσσει άλλο ευαγγέλιο, άρα ανάθεμα!!!!
Ευτυχώς αποκαλύπτονται
Μήπως είναι μία υποβάθμιση του θέματος νά το ονομάζει 《 παράδοση της εκκλησίας 》, ενώ είναι εντολή του Θεού ? Μού ακούγεται λίγο σόλοικο . Σιγά σιγά θα το πεί και έθιμο .
Ερώτηση κάνω πρός κάθε ειδήμονα .
Πολύ σωστή η παρατήρηση.
Αυτό ακριβώς θέλει, την υποβάθμιση.
Ο Θεός μαζί σας!
Σιγά σιγά θα πεί οτι τα δύο φύλα είναι μία κοινωνική συμβατικότητα , μιάς και η λέξη 《 παράδοση 》εύκολα παρεξηγείται και μπερδεύεται μέ τις πολιτιστικές παραδόσεις , το φολκλόρ κ.τ.λ. Ούτε καν διευκρινίζει ποιά παράδοση . Αν μή τι άλλο θέλει νά ξεκολλήσει το θέμα απο το στερεό έδαφος των εντολών του Θεού .
Ο Ν.Ιωνιας Γαβριήλ έχει φύγει από τον δρόμο Του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού εδω και πολύ καιρό! Μετάνοια!
οι υπόλοιποι «ποιμένες» που βόσκουν ;
Εκεινο που με προβληματίζει ειναι οτι υπαρχουν ακομα πιστοι που πανε στο ναο που λειτουργει ο εν λογω κυριος. Μονο αρχιερεας δε μοιαζει ο κ. Γαβριηλ κ οι ομοιοι του. Γεμισε η Εκκλησια με φιλοδοξους ηγεμονισκους που το μονο που δε διαθετουν ειναι η πιστη στον τριαδικο Θεο. Λυκοποιμενες.
Avem și în România astfel de indivizi în funcții episcopale, oameni de nimic care nu au absolut nimic în comun cu Ortodoxia , unde sunt ereziile mai mari, acolo sunt prezenți și ei
Μετάφραση:
«Τέτοια άτομα σε επισκοπικές θέσεις έχουμε και στη Ρουμανία, άτομα άχρηστα που δεν έχουν απολύτως τίποτα κοινό με την Ορθοδοξία, όπου υπάρχουν οι μεγαλύτερες αιρέσεις, εκεί είναι και παρόντες»
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ»Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ» ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΠΩΣ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΙΣΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ.
Το περιεχόμενο του κειμένου ξεκαθαρίζει τί είναι αυτό που δεν ‘συζητά’., δηλαδή τί είναι αυτό που δεν βάζει στο τραπέζι του διαλόγου. Γιατί αυτό θέλει ο Νέας Ιωνίας. Θέλει διάλογο. Τα δόγματα όμως της Εκκλησίας και η διδασκαλία Της δεν γίνεται να αλλάξουν.
♰ Τολμᾷ τις ὑμῶν, πρᾶγμα ἔχων πρὸς τὸν ἕτερον, κρίνεσθαι ἐπὶ τῶν ἀδίκων καὶ οὐχὶ ἐπὶ τῶν ἁγίων;
Τολμά κάποιος από εσάς, όταν έχει θέμα αντιδικίας ενάντια στον άλλο, να κρίνεται μπροστά στους αδίκους και όχι μπροστά στους αγίους; Ή δεν ξέρετε ότι οι άγιοι θα κρίνουν τον κόσμο; Και αν από εσάς κρίνεται ο κόσμος, ανάξιοι είστε για κριτήρια δίκης ελάχιστα; Δεν ξέρετε ότι αγγέλους θα κρίνουμε, και δεν μπορούμε κάποιες βιοτικές διαφορές; Αν, λοιπόν, έχετε δίκες για βιοτικές διαφορές, τους εξουθενωμένους μέσα στην εκκλησία, αυτούς καθίζετε κριτές; Για ντροπή σας το λέω. Έτσι, δεν υπάρχει μεταξύ σας κανείς σοφός που θα δυνηθεί να διακρίνει ανάμεσα στους αδελφούς του; Αλλά αδελφός κρίνεται μαζί με αδελφό και αυτό μπροστά σε άπιστους; Ήδη πράγματι, λοιπόν, είναι για σας εντελώς πνευματική ήττα το ότι έχετε δίκες μεταξύ σας. Γιατί μάλλον δεν αδικείστε; Γιατί μάλλον δεν αποστερείστε; Αλλά εσείς αδικείτε και αποστερείτε, και αυτό το κάνετε σε αδελφούς. Ή δεν ξέρετε ότι οι άδικοι τη βασιλεία του Θεού δε θα την κληρονομήσουν; Μην πλανάστε. ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτρες ούτε μοιχοί ούτε θηλυπρεπείς ομοφυλόφιλοι ούτε αρσενοκοίτες ομοφυλόφιλοι, ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες, ούτε μέθυσοι ούτε υβριστές ούτε άρπαγες δε θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού. Και αυτά ήσασταν μερικοί. αλλά απολουστήκατε, αλλά αγιαστήκατε, αλλά δικαιωθήκατε με το όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και με το Πνεύμα του Θεού μας.
Δοξάσατε τον Θεόν με όλην σας την προσωπικότητα, με το σώμα σας και με το πνεύμα σας, τα οποία είναι του Θεού.
Προς Κορινθίους Ά επιστολή
Κεφ.6,1-11
Πλάνη καὶ παγίδα τοῦ Σατανᾶ εἶναι να νομίζουμε, ὅτι ὄσες ἀδικίες κι ἂν διαπράξουμε, ὅλα θὰ τὰ καλύψῃ στην ἄλλη Ζωὴ ἡ φιλανθρωπία τοῦ Θεοῦ, τὴν ὁποία στῇ Ζωὴ αὐτὴ τὴν περιφρονήσαμε, δὲν τὴν Ζητήσαμε, δὲν μετανοήσαμε. «Ἢ οὐκ οἴδατε, ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι; Μὴ πλανᾶσθε»
Μυριάδες οἱ εὐκαιρίες σ’ αὐτὴ τῇ ζωῇ, για να σωθοῦμε. Ἂν ὄλες τις «κλωτσήσαμε», ἂν μόνοι μας κλείσαμε ἐρμητικὰ τὴν πόρτα τῆς βασιλείας τοῦ Θεοῦ, ἔτσι, ὥστε με τίποτε να μὴν ἀνοίγῃ, τότε πῶς θὰ ὑπεισέλθη στην ἄλλη Ζωὴ ἢ φιλανθρωπία τοῦ Θεοῦ;
♰ Λέγει χαρακτηριστικὰ ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος: «Λέγουσιν οἱ πολλοί…….»
Λένε οἱ πολλοί, ὅτι ὁ Θεός, ἀφοῦ εἶναι φιλάνθρωπος καὶ ἀγαθός, δὲν τιμωρεῖ αὐστηρὰ τὰ πλημμελήματα. Ἑπομένως ἂς μὴ φοβηθοῦμε, διότι δεν θὰ τιμωρήσῃ ποτὲ κανένα γιὰ τίποτε. Γι’ αὐτὸ ὁ Παῦλος λέγει: «Μὴ πλανᾶσθε». Διότι πρόκειται γιὰ τὴν πιὸ ἐπικίνδυνη πλάνη καὶ ἀπάτη, τὸ να ἐλπίσῃ κάποιος σπουδαία καὶ να λάβῃ τὰ ἀντίθετα. Καὶ μάλιστα να σκέφτεται κάτι τέτοιο γιὰ τὸ Θεό, ἀφοῦ δεν πρέπει κανεὶς οὔτε για ἀνθρωπο να τὸ σκέφτεται.
(Ε.Π.Ε. 18, 454-456)
Νέας Γομμόρας.
Ο Νέας Ιωνίας διαφορετικά!
Δηλαδή οι αγώνες ανωμάλου δρόμου θα λέγονται πλέον αγώνες διαφορετικού δρόμου;
Σ’αυτο το θέμα η εκκλησία και οι Αγιοι μίλησαν δια του Αγίου Πνεύματος. Τα Σόδομα έγιναν γιαυτο ακριβως το λόγο. Αρα δεν μπορεί να συζητά για «απόψεις η γνώμες» επι του θέματος κάποιων που επιδιώκουν να ειναι»in» η κάποιων που θέλουν δημοσιότητα, όταν εχει την Αγια Γραφή. Αυτό που πρέπει να κάνουν ολοι οι » διαφορετικοί» είναι μετάνοια, μετάνοια……. και τίποτα άλλο.
Νέας Γομμόρας !!!!!!
Επειδή κάποιοι έχουν μπερδευτεί με τον σχολαστικισμό της Δύσης.
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑ… ΒΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΗΡΥΤΤΕΙ (με τον γραπτό, με τον προφορικό λόγο και κυρίως με το παράδειγμα).
Η λέξη «συζητώ» προϋποθέτει την ανάλυση και τον διάλογο, ό,τι δηλαδή κάνουν οι οικουμενιστές που δεν έχουν μέσα τους Χριστό και πασχίζουν να φτιάξουν την πανθρησκεία του αντιχρίστου.
♰ Καθὼς παρεκάλεσά σε προσμεῖναι ἐν Ἐφέσῳ, πορευόμενος εἰς Μακεδονίαν, ἵνα παραγγείλῃς τισὶ μὴ ἑτεροδιδασκαλεῖν..
Καθώς σε παρακάλεσα, όταν πορευόμουνα στη Μακεδονία, παράμεινε στην Έφεσο, για να παραγγείλεις σε μερικούς να μη διδάσκουν διαφορετικά μήτε να προσέχουν σε μύθους και σε γενεαλογίες απέραντες, οι οποίες προκαλούν μάλλον άσκοπες αναζητήσεις παρά βοηθούν τη διαχείριση του έργου του Θεού που βασίζεται στην πίστη. Ενώ ο σκοπός της παραγγελίας του Θεού είναι αγάπη από καθαρή καρδιά και συνείδηση αγαθή και πίστη ανυπόκριτη, στις οποίες μερικοί αστόχησαν και εκτράπηκαν σε ματαιολογία, θέλοντας να είναι νομοδιδάσκαλοι, χωρίς να καταλαβαίνουν μήτε αυτά που λένε μήτε για ποια πράγματα διαβεβαιώνουν. Ξέρουμε όμως ότι είναι καλός ο νόμος, αν κάποιος τον χρησιμοποιεί σύμφωνα με το σκοπό του νόμου, ξέροντας αυτό: ότι για τον δίκαιο ο νόμος δεν τίθεται, αλλά για τους άνομους και για τους ανυπότακτους, για τους ασεβείς και για τους αμαρτωλούς, για τους ανόσιους και για τους βέβηλους, για τους πατροκτόνους και για τους μητροκτόνους, για τους φονιάδες, για τους πόρνους, για τους αρσενοκοίτες, για τους δουλέμπορους, για τους ψεύτες, για τους επίορκους και για ο,τι άλλο αντιτίθεται στην υγιή διδασκαλία, κατά το ευαγγέλιο της δόξας του μακάριου Θεού, το οποίο εμπιστεύτηκε σ’ εμένα.
Προς Τιμόθεον Ά επιστολή
Κεφ.1,3-11
Τί εἶναι ἡ ὁμοφυλοφιλία;
Η ἀληθινή ὀνομασία της ομοφυλοφιλίας καί τό οὐσιαστικό της περιεχόμενο εἶναι «μανία», πού σημαίνει τρέλλα. Ἔτσι τήν ὀνομάζει ὁ Ἱ. Χρυσόστομος ἀλλά καί «ἀλλόκοτη λύσσα». Γιατί αὐτό; Διότι, ὅπως γράφει, «θά μπορούσαμε νά ποῦμε ὅτι στίς παρά φύσιν σχέσεις δέν ὑπάρχει ἡδονή, γιατί γνήσια ἡδονή εἶναι ἡ φυσική («ἡ γάρ γνησία ἠδονή ἡ κατά φύσιν ἐστίν»). Ὁμοίως κατά τόν ἅγιο Κύριλλο οἱ Σοδομῖτες ἦσαν «εἰς ἀσέλγειαν ἀχαλίνως ἐκλελυττηκότες» δηλ. εἶχαν ἀχαλίνωτη λύσσα γιά τήν ἀσέλγεια. Ὁ ἅγιος Γρηγόριος Νύσσης κι αὐτός «ἐμπαθῆ» καί «κατά τῶν ἀρρένων λύσσα» ὀνομάζει τήν ὁμοφυλοφιλία.
Ἡ λέξη «μανία», παρμένος ἀπό τήν ἀρχαιοελληνική γλῶσσα καί ἐμπειρία εἶναι σήμερα ὅρος πού περιγράφει ψυχιατρική νόσο. Στά χαρακτηριστικά τῆς μανίας περιλαμβάνεται καί ἡ ἀχαλίνωτη ἐρωτική δραστηριότητα! Μήπως καί ἡ Ἀμερικανική Ψυχιατρική ἐταιρεία, δέν εἶχε μέχρι τό 1973 χαρακτηρίσει τήν ὁμοφυλοφιλία διανοητική διαταραχή;
Τι συνέβη όμως; Στις 15 Δεκεμβρίου 1973 η αμερικανική ψυχιατρική εταιρεία (dsm), αφαιρεί την ομοφυλοφιλία από τον κατάλογο των ψυχιατρικών διαταραχών, δεχόμενη πιέσεις, απο το παγκόσμιο σύστημα που προωθεί τήν ομοφυλοφιλία.
Ασκήθηκε ποικιλόμορφη βία, ἐκφοβισμοί καί σατανικές μεθοδεῖες ἐκ μέρους ὀργανωμένων ὁμάδων «ακτιβιστῶν», αὐτῶν τῶν φασιστικῶν φρουρῶν τὴς Ν. Εποχῆς.
Όταν λέμε ότι τα πάθη είναι διαφορετικότητα, σε τι μπορεί να χρησιμεύσει ο διάλογος; Για επιβράβευση; Η διαφορετικότητα δεν χρειάζεται θεραπεία!
Ξύρισμα κόντρα θέλει ο κύριος αυτός, ο Νέας Ιωνίας. Καθαίρεση.
Για όσους έχουν απορία…να πώς θα γίνει ο διάλογος(«διαλογισμός») και η συνεργασία(«συνεργία»)… http://aktines.blogspot.com/2023/10/blog-post_68.html?m=1