Για δεύτερη φορά ο Αρχιεπ. Ελπιδοφόρος σε αιρετικό ναό που υποστηρίζει τους ΛΟΑΤΚΙ.

Για δεύτερη χρονιά, ο επικεφαλής της Ελληνορθόδοξης Αρχιεπισκοπής Αμερικής Ελπιδοφόρος, αποφάσισε να εορτάσει την ονομαστική εορτή του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου σε Επισκοπελιανό ναό στο Μανχάταν.

Ο ναός, που πήρε το όνομά του από τον Απόστολο Βαρθολομαίο, είναι ρητά υπέρ της LGTBQ ατζέντας και όλοι οι συμμετέχοντες στον «μέγα εσπερινό» στις 10 Ιουνίου έπρεπε να περάσουν κάτω από την «Σημαία της Προοδευτικής Υπερηφάνειας» που κρέμεται πάνω από την είσοδο.

Ο ιστότοπος του ναού προβάλει επίσης φωτογραφίες του Τιμίου Σταυρού βλάσφημα «στολισμένου» με την σημαία του ουράνιου τόξου και τα γράμματα «ΛΟΑΤΚΙ» στην θέση της επιγραφής «Ιησούς ο Ναζωραίος, ο Βασιλεύς των Ιουδαίων».

Εκτός από τους ιεράρχες της Κωνσταντινούπολης ήταν επίσης παρών και ο Επίσκοπος Σάμπα, ο Γεωργιανός Ορθόδοξος ιεράρχης στην Αμερική.

Άκρη δεξιά ο Γεωργιανός επίσκοπος Σάμπα. Φωτογραφία Φέισμπουκ.

Στο κήρυγμά του κατά την λειτουργία ο Αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος εξήγησε γιατί ο εορτασμός έγινε στο ναό των Επισκοπελιανών:

Γιορτάζουμε την ονομαστική εορτή του Οικουμενικού Πατριάρχη εδώ σε έναν ναό μιας άλλης χριστιανικής κοινότητας, γιατί η Αυτού Παναγιότητα είναι ο ορισμός της οικουμενικότητας. Αυτός, ακολουθώντας τα χνάρια του Κυρίου, Θεού και Σωτήρα υμών Ιησού Χριστού, προσεγγίζει συνεχώς εκείνους που βρίσκονται πέρα από τον δικό του κύκλο και την οικογένεια της πίστης του.

Και συνέχισε:

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης είναι πνευματικός πατέρας όλων των ανθρώπων, είτε το αντιλαμβάνονται είτε όχι.

Ο Αρχιεπίσκοπος αναγνώρισε επίσης ότι ο εορτασμός του στον Επισκοπελιανό ναό θα αποδειχτεί σκανδαλώδης, κάτι που το αποδίδει στην αντιχριστιανική διάθεση των σκανδαλισμένων:

Το να βρισκόμαστε σε αυτόν τον ναό μιας άλλης Χριστιανικής παράδοσης, είναι σημάδι της διάχυτης και αγαπητικής μας αγκαλιάς για όλους τους ανθρώπους. Είναι μια συμβολική πράξη που πολλοί θα προσπαθήσουν να ερμηνεύσουν μέσα από τα δικά τους φίλτρα γκρίνιας, προκατάληψης και έλλειψης στοιχειώδους ανθρώπινης καλοσύνης. Αλλά η αλήθεια της παρουσίας μας και των προσευχών μας εδώ απόψε είναι ταυτόσημη με το όραμα του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, το οποίο εξήγγειλε πριν από μερικά χρόνια:

Είναι πεποίθησή μας και, ταυτόχρονα, ελπίδα μας ότι ο Χριστιανισμός μπορεί να θεωρηθεί η θρησκεία της αγάπης και του διαλόγου. Τα οράματα του Ευαγγελίου είναι αυτά που η Ορθόδοξη Εκκλησία επιδιώκει να ενσαρκώσει και να στηρίξει στον σύγχρονο κόσμο.

Κλείνοντας, ο Αρχιεπίσκοπος είπε:

Ας ευχαριστήσουμε τον Ελεήμονα Θεό μας, που χάρισε στην Εκκλησία και σε ολόκληρη την ανθρώπινη οικογένεια ένα πρόσωπο όπως τον Μέγα Οικουμενικό Πατριάρχη, τον Παναγιώτατο Βαρθολομαίο, Αρχιεπίσκοπο Κωνσταντινουπόλεως – Νέας Ρώμης.

Πηγή Orthodox Christianity


Σχετικά:

Ο Ελπιδοφόρος Αμερικής λειτούργησε σε αιρετικό ναό όπου προωθείται η ομοφυλοφιλία.

Μένουμε ἀνυπάκουοι…

8 thoughts on “Για δεύτερη φορά ο Αρχιεπ. Ελπιδοφόρος σε αιρετικό ναό που υποστηρίζει τους ΛΟΑΤΚΙ.

  1. Δηλαδή, κατὰ τὸν Ἐλπιδοφόρο, οἱ Ἅγιοι ποὺ πολέμησαν τὶς αἱρέσεις ὄχι μόνο δὲν εἶχαν ἀγάπη, ἀλλὰ οὔτε κἄν στοιχειώδη ἀνθρώπινη καλοσύνη. Ὅλη τὴν ἀγάπη καὶ τὴν καλοσύνη τὴν πῆραν ὁ ἴδιος κι ὁ Βαρθολομαῖος. Μόνο ποὺ ὀνομάζουν «ἀγάπη» τὸ πλῆρες ψεύδους χάϊδεμα τῶν αὐτιῶν τῶν ἀνθρώπων, ποὺ τοὺς ἐγκλωβίζει στὸ νὰ παραμένουν ἀμετανόητοι, πεσμένοι, κινδυνεύοντας ἔτσι νὰ χάσουν τὶς ψυχές τους. Πολὺ ἁπλά, ὁ Ἐλπιδοφόρος καὶ ὁ μέντοράς του Βαρθολομαῖος (καὶ σχεδὸν τὸ σύνολο τῆς Ὀρθόδοξης Ἱεραρχίας) κάνουν πράξη αὐτὸ ποὺ ἔλεγε ὁ μακαριστὸς Γέρων Ἀναστάσιος Κουδουμιανός, ἀναφερόμενος στὴ μεταπατερικὴ ἀγαπολογία: «Γλυκὰ λογάκια, ποὺ χαϊδεύουν τ’ αὐτάκια, κι εὔκολα πραματάκια, ποὺ βολεύουν τὰ παθάκια, καὶ καταντοῦν μαξιλαράκια γιὰ νὰ κοιμᾶται ἡ συνείδηση»…

  2. Ευχαριστούμε κύριε(?????) Ελπιδοφόρε για το κηρυγμα, ναιιιιιι, να μάθουμε κ εμείς επιτέλους ν, αγαπαμε… αυτά κ πολλά άλλα θα δουν τα ματάκια μας, όταν τι έγινε για το ένα κ δεν πειράζει για το άλλο.. δυστυχώς….

  3. «Και εξ υμών αυτών αναστήσονται άνδρες λαλούντες διεστραμμένα του αποσπάν τους μαθητές οπίσω αυτών”». (Πραξ.Αποστ.20)
    Ο Απόστολος Παύλος, πονάει βλέποντας ότι οι λύκοι του πνεύματος δέν θά έλθουν απ’ έξω. Θα προέλθουν από μέσα. Όπως ο Χριστός κοίταξε τούς μαθητές Του στα μάτια και είπε «είς εξ υμών παραδώσει με» (Ματθ. κστ’ 21), έτσι και ο Παύλος: Με πόνο κοίταξε στα μάτια τους συναγμένους «ποιμένες» και προείπε: «Κάποιοι από σας θα προδώσετε τον Χριστό. Θα μιλάτε για Χριστό, αλλά με διαστροφή. Θα υποκρίνεστε τους δασκάλους και θα ξεγελάτε μέ τίς διαστροφές σας τούς πιστούς μαθητές του Χριστού»! Σκληρή στιγμή! Ξέρεις τι είναι να βλέπης ποιμένες και διδασκάλους του Ευαγγελίου, να παραμορφώνωνται σε σατανικούς «δασκάλους»;

  4. Δεν αποκλείεται να τον δούμε και με άμφια τρικολόρ ουράνιο τόξο για να μας εμπεδώσει την διαστροφή

  5. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ, ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ.
    ΜΙΜΗΣΙΣ ΑΡΕΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ.
    ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΙΡΕΤΙΚΟ, ΕΦΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑ ή/και ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ ΑΙΡΕΣΗ , Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΣΤΗΝ ΟΡΘΗ ΠΙΣΤΗ.
    ΔΥΣΤΥΧΏΣ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ, ΑΣ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ.
    ΥΓ: ο σοφός λαός αναφέρει,διαχρονικά: 1 του κλέφτη, 2 του κλέφτη, 3 και την κακή του μέρα.

  6. »διὰ τοῦτο ἀναλάβετε τὴν πανοπλίαν τοῦ Θεοῦ, ἵνα δυνηθῆτε ἀντιστῆναι ἐν τῇ ἡμέρᾳ τῇ πονηρᾷ καὶ ἅπαντα κατεργασάμενοι στῆναι»
    Αποστόλου Παύλου Προς Εφεσίους 6,13

  7. ♰ Οὗτοί εἰσι πηγαὶ ἄνυδροι, νεφέλαι ὑπὸ λαίλαπος ἐλαυνόμεναι, οἷς ὁ ζόφος τοῦ σκότους εἰς αἰώνα τετήρηται…….

    Αυτοί είναι πηγές άνυδρες και ομίχλες που τις παρασύρει η λαίλαπα, για τους οποίους έχει διατηρηθεί ο ζόφος του σκότους.
    Γιατί, όταν μιλούν δυνατά τα μάταια υπέρογκα λόγια τους, δελεάζουν με σαρκικές επιθυμίες σε ασέλγειες αυτούς που πριν από λίγο είχαν αποφύγει όσους ζουν μέσα στην πλάνη. Τους υπόσχονται ελευθερία, ενώ αυτοί οι ίδιοι είναι δούλοι της διαφθοράς. γιατί από όποιον κανείς έχει ηττηθεί, σε αυτόν έχει υποδουλωθεί. Γιατί λοιπόν, αν πάλι ηττώνται από αυτά, επειδή μπλέχτηκαν στα δίχτυα τους, αφού απόφυγαν τα μιάσματα του κόσμου με την επίγνωση του Κυρίου μας και σωτήρα Ιησού Χριστού, έχει γίνει σ’ αυτούς η τελευταία κατάσταση χειρότερη από την πρώτη. Γιατί θα ήταν καλύτερα γι’ αυτούς να μην είχαν γνωρίσει καλά την οδό της δικαιοσύνης παρά, αφού τη γνώρισαν καλά, να στραφούν πίσω στην αμαρτία από την άγια εντολή που τους παραδόθηκε.

    Καθολική Πέτρου Β
    Κεφ.2,17-21

Σχολιάστε