Προσοχὴ στοὺς ὑπερήφανους μεταδότες, ἀλλὰ καὶ στοὺς μιανθέντες ….ἀναμεταδότες !!!

Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 12//25.6.2023.
Κυριακή τῶν Ἁγίων Νεομαρτύρων.
Ἁγίων Πέτρου Ἀθωνίτου καὶ Ὀνουφρίου.

Ἡ ἡμέρα ὑπερηφάνειας-κιναιδισμοῦ ἔλαβε τέλος χθὲς 24 Ἰουνίου (ν.ἡμ.) στὴν συμβασιλεύουσα τῆς Ρωμανίας καὶ πόλη τοῦ Ἁγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκη σὲ συνέχεια τῶν μιαρῶν δρώμενων τῶν Ἀθηνῶν τῆς 10ης Ἰουνίου (ν.ἡμ.), ἡμέρες αἰσχύνης συνοδευόμενες ἀπὸ μολυσματικὲς παρελάσεις κιναιδισμοῦ, ἀλλὰ καὶ μὲ ποικίλες παρδαλές «ἐμποροπανηγύρεις», ὑπὸ τὴν αἰγίδα μάλιστα τῶν ἀντίστοιχων δήμων καὶ φυσικά μὲ πληθώρα ἐκλεκτῶν συνεργατῶν καὶ μέγα χορηγῶν !

Δὲν πρόφτασε ν’ ἀναχωρήσει ἡ Πάνσεπτη Ἱερὰ Εἰκόνα τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου «Ἄξιόν Ἐστιν» -17η Μαΐου (ν.ἡμ.), μετὰ τὴν «τυχαία»… παράταση τῆς παραμονῆς της- καὶ οἱ δαίμονες βάλθηκαν νὰ μαγαρίσουν ὄχι μόνο τὴν εὐλογία ὅλων τῶν προηγούμενων ἡμερῶν στό κατασπαραγμένο – ἀπ’ τὰ πάθη – κλεινὸν ἄστυ, ἀλλὰ καὶ τὴν Ἁγιοτόκο Θεσσαλονίκη. Ἐπισημαίνεται μάλιστα τὸ παράδοξο γεγονὸς στήν παραμονὴ ἐθνικῶν ἐκλογῶν, ἐξ ὁλοκλήρου προκλητικὸ καὶ ἀπαγορευτικό. Συμπεραίνεται εὔλογα ὁ ἀπώτερος ματαιόδοξος στόχος τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων ….ἡ παγιοποίηση μετ’ ἐπιβολῆς τοῦ ἐτήσιου φεστιβὰλ τῆς εὐρωπαϊκῆς ὑπερηφάνειας -κιναιδισμοῦ…..europride τό 2024-(21 ἕως 29 Ἰουνίου -ν.ἡμ.-), μὲ ἀναμενόμενη συμμετοχὴ, κατά τά λεγόμενά τους, τουλάχιστον 40.000-50.000 διεθνῶν ὑπερήφανων- κίναιδων!

Ἀξιοσημείωτος καὶ ἀξεπέραστος βέβαια καὶ ὁ ἐμετικὸς πολιτικὸς, πολιτειακός καὶ ὄχι μόνο…… καιροσκοπισμὸς καὶ τὸ ἐπακόλουθο ψηφοθηρικὸ πλιατσικολόγημα καὶ ψυχοφθόρα ποδηγέτηση τοῦ ἀποίμαντου λαοῦ. Ἀκόμα πιὸ ἀξεπέραστος -στὰ ὅρια τοῦ ἀξιοθρήνητου πλέον-, ἡ σιωπὴ τῶν Ἱεραρχῶν τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας, τῶν ἐκκλησιαστικῶν μας ταγῶν… μιὰ σιωπὴ ἐκκωφαντικὴ μέσα στὸν ὀρυμαγδὸ τῶν πανεθνικῶν ἠθικῶν ἐκπτώσεων. Ἠθικὸς ξεπεσμός; Πνευματικός σκοτασμός; Ἢ ἀλλιῶς … ἐναγκαλισμὸς τοῦ Μορφέως –κοινῶς τῆς ψυχοκτόνου ραθυμίας- τῶν ἐκκλησιαστικῶν ταγῶν ἐπαναπαυόμενοι ἀδρανῶς στά χρυσοποίκιλτα ἄμφια καί ἐξευρωπαϊσμένα σαλόνια τους; Ποῦ εἶναι οἱ πνευματικοὶ ταγοὶ τοῦ ἔνδοξου ἔθνους των Ρωμηῶν τοῦτες τίς ἔσχατες ὧρες ποὺ βάλθηκαν ἀπροκάλυπτα νὰ ἀσελγοῦν εἰς βάρος τοῦ τελευταίου κυττάρου τοῦ γένους μας, τῆς οἰκογένειας, μαγαρίζοντας τό μέλλον τοῦ γένους μας, τή νεολαία ;…

Ἐπισημαίνουμε ἀπ’ τοὺς ἁγιασμένους βραχότοπους τοῦ Ἁγίου Ὄρους τὸ ὀλισθηρὸ καὶ ἐπικίνδυνο τῆς πνευματικῆς αὐτῆς καταπτώσεως, ὥστε νὰ ΜΗ γίνει ἀποδεκτὸ στὴ συνείδηση τοῦ Χριστεπωνύμου πληρώματος, διότι οἱ συνπανηγυρίζοντες μὲ τοὺς σοδομιστές, ΔΕΝ εἶναι μόνον βλάσφημοι ὑβριστὲς τῶν Ἁγίων καὶ Ἱερῶν τῆς Ὀρθοδοξίας μας, τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους καὶ τοῦ θεσμοῦ τῆς Οἰκογένειας, ἀλλὰ τελικά καὶ… ψωριασμένοι (τῷ πνεύματι) καὶ μεταδίδουν ἑπομένως τὴν πνευματικὴ ψώρα σ’ ὁλόκληρο τὸ σῶμα τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ ……….!

«Καὶ οἱ τόποι ποὺ παρίστανται οἱ βλάσφημοι κίναιδοι μολύνονται», θὰ μᾶς ἔλεγαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες μας.

Μήπως χρειάζεται ν’ ἀκολουθήσουν ἱερὲς πράξεις … καθάρσεως καί καθαγιασμῶν;

Καὶ ὕστερα, δυστυχῶς, ἔρχονται κάποιοι καὶ μᾶς σερβίρουν ἀποκοιμιστικὰ νωγαλεύματα (μελιτούττα, κοπτοπλακοῦς καί τά συναφή ….ὦ τί ἠδεῖς λέξεις) ….ὅτι δῆθεν δὲν ὑφίσταται μαγαρισμός…

Δηλαδή παντοῦ, πλέον, οἱ μαγαρισμένοι λέγονται δικαιωματιστές» ;;;;….

Οἱ ἀνόητοι καί μεθυσμένοι γνῶστες τῆς …. «ἐλευθερίας τῶν δικαιωμάτων», πιστεύουν ὅτι προσεγγίζουν τὴν ἀγάπη τοῦ Κυρίου καί Δημιουργοῦ μας Θεανθρώπου Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἐνῶ κατ’ οὐσίαν ἡ προσέγγισή τους εἶναι ἀνακατεμένος μολυσμὸς καὶ μαγαρισμός, μὲ τὰ διάφορα παραμύθια ποὺ ἀραδιάζουν γιὰ ν’ ἀνακηρύξουν τήν βλασφημία τους στό σώμα τους σὲ δήθεν δικαίωμα αὐτοδιάθεσης- αὐτονομίας του, ἀγνοῶντας παντελῶς ὅτι τό σῶμα προορίζεται πρὸς ἁγιασμὸ καὶ ἐν τέλει κατοικητήριο τοῦ Ἁγίου Πνεύματος !!!

Ἄλλωστε ποιός ἀσχολεῖται σήμερα μὲ τὸ μεγαλύτερο δικαίωμα τοῦ αὐτεξουσίου-ἐλευθέρας βουλήσεως πού μᾶς ἔδωσε ὁ Θεός;; Τί πιὸ πολύτιμο, ψυχωφελές καὶ σωτηριῶδες; Τὸ δικαίωμα τῆς μετάνοιας-ἐξομολογήσεως καὶ συγχωρήσεως. Ἕνα δῶρο ποὺ δὲν τὸ χαρίζει οὔτε κάποια κυβέρνηση, οὔτε κάποιo κοινοβούλιο, οὔτε κάποιος κοσμικός ἀγῶνας, μήτε κάποιος κατηχητικός λόγος. Μᾶς τὸ χάρισε ὁ Θεάνθρωπος Ἰησοῦς Χριστὸς μὲ τὴν Σταυρικὴ θυσία Του καὶ εἶναι δικαίωμα διὰ βίου, ποὺ μποροῦμε νὰ τὸ «ἐνεργοποιήσουμε» μέχρι καὶ τὴν τελευταία μας ἀναπνοή!

Καθαγιαζόμαστε καὶ συγχωρούμαστε γιά ὅ,τι καὶ ἂν ἔχουμε πράξει, ἀρκεῖ νὰ μετανοήσουμε μέσα ἀπὸ τὸν δρόμο ποὺ μᾶς παρέδωσε ὡς ἱερὰ παρακαταθήκη ὁ Θεάνθρωπος Χριστὸς στὴν Ἐκκλησία Του.

Ἐν τέλει ἡ πράξη τῆς ζωῆς εἶναι αὐτὴ ποὺ δικαιώνει (ἡ Ὀρθοδοξία μετὰ ὀρθοπραξίας) ἢ ἀντίθετα εὐτελίζει τὸ πρόσωπο (τό δημιουργηθέν ὡς κατ’ εἰκόνα Θεοῦ). Ἰδεολόγοι καί Ἰεροκήρυκες ὑπῆρξαν πολλοί. Ὡστόσο, ὁδηγοῦνται στὸν ἀνθρώπινο ἆθλο τῆς μετανοίας μόνο οἱ ἐν Χριστῷ συνειδητοὶ ἀγωνιστὲς καὶ ὄχι οἱ δικαιωματιστές ποὺ δροῦν ἐν ὀνόματι…. τῆς σκοτισμένης «ἀγάπης» τους….

Προσοχὴ συνάνθρωποι: μὴν δυσανασχετεῖτε γιὰ τὴν ὕπαρξη τοῦ Τρισυποστάτου Θεοῦ.

Ὑπάρχει ὁ Θεὸς πρό τῶν παθῶν μας!!!

Καλὴ Μετάνοια λοιπόν σ’ ὅλους μας.

Ἁγιορείτικη Κελλιώτικη Φωνή.


4 thoughts on “Προσοχὴ στοὺς ὑπερήφανους μεταδότες, ἀλλὰ καὶ στοὺς μιανθέντες ….ἀναμεταδότες !!!

  1. Πώς δεν την «ξηλώνετε» ΚΑΙ αυτήν την θαυματουργή εικόνα της Παναγίας του «Αξιον εστίν» καθ’ότι φέρει (συμβολικώς πάντα)ζωγραφισμένη απάνω,στην κορυφή,την Αγία Τριάδα;
    Πάλι λάθος έκανε η Αγία Τριάδα και η Παναγία και στείλανε την Θεία Χάρη τους σε αυτήν την εικόνα;
    Χάριν προβληματισμού επιμένω και θέτω τα ερωτήματα επιδή το θέμα είναι σοβαρό,δογματικό και λελυμένο τελεσίδικα απο τις Οικουμενικές Συνόδους και όχι ως «νεανίσκος πειράζων αυτόν και λέγων».
    Ελπίζω να μήν αντιδράσετε σαν 5 χρονών παιδί πάλι και μου πείτε:»ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ!»
    Ὁ δέ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός, ὁ μεγάλος αὐτός Ἅγιος τῆς Ἐκκλησίας ὁ ὁποῖος ἐπολέμησε μέ σφοδρότητα τούς Εἰκονομάχους,  λέγει:

      «Οἴδαμεν οὖν, ὅτι οὔτε Θεοῦ, οὔτε ψυχῆς, οὔτε δαίμονος δυνατόν θεαθῆναι φύσιν, ἀλλ᾽ ἐνμετασχηματισμῷ τινί θεωροῦνται ταῦτα, τῆς Θείας Προνοίας τύπους καί σχήματα περιτιθείσης τοῖς ἀσωμάτοις καί ἀτυπώτοις…

    »Μή θέλων οὖν ὁ Θεός παντελῶς ἀγνοεῖν ἡμᾶς τά ἀσώματα, περιέθηκεν αὐτοῖς τύπους, καί σχήματα, καί εἰκόνας κατά τήν ἀναλογίαν τῆς φύσεως ἠμῶν, σχήματα σωματικά ἐν ἀΰλῳ ὁράσει νοός ὁρώμενα· καί ταῦτα σχηματίζομεν καί εἰκονίζομεν. Ἐπεί, πῶς ἐσχηματίσθη καί εἰκονίσθη τά Χερουβίμ; ἀλλά καί Θεοῦ σχήματα καί εἰκόνες ἡ Γραφή ἔχει».

    • Εννοείς στο κάλυμμα του 1836 και όχι ζωγραφισμένη στην εικόνα…
      Ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός (ανάμεσα σε αμέτρητες αναφορές στο θέμα της μη απεικόνισης της Θεοτητας) εξηγεί:
      «Γιατί λέει˙δεν έχετε δει την όψη του. Πόσο μεγάλη είναι η σοφία του νομοθέτη! Πώς να εικονισθεί το αόρατο; πώς να παρασταθεί το απερίγραπτο; πώς να ζωγραφισθεί αυτό που δεν έχει ποσότητα, όγκο και όρια; πώς να αποδοθεί ο χαρακτήρας αυτού που δεν έχει μορφή; πώς να παρασταθεί με χρώματα το ασώματο; Τι είναι λοιπόν αυτό που αποκαλύπτεται με αινιγματικό τρόπο;
      Είναι φανερό πως λέει· Όταν βλέπεις ο ασώματος να γίνεται άνθρωπος για σένα, τότε μπορείς να κάνεις την εικόνα της ανθρώπινης μορφής όταν ο αόρατος γίνεται ορατός κατά τη σάρκα, τότε να απεικονίσεις το ομοίωμα αυτού που φανερώθηκε˙όταν ο ασώματος και ασχημάτιστος και άποσος και άπειρος και πέρα από κάθε μέγεθος με την υπεροχή της φύσεως του, αυτός που, ενώ υπάρχει με μορφή Θεού, παίρνοντας μορφή δούλου, με αυτή τη μορφή περιορίζεται σε όρια ποσού και μέτρου και αποκτά χαρακτηριστικά σώματος, τότε σχεδίαζε τον σε πίνακες και βάλε τον να τον βλέπουν, αυτόν που καταδέχτηκε να γίνει ορατός.»
      Επίσης στα «σχηματα» που αναφέρει ο Άγιος εξηγεί
      «Γιατί βλέπουμε στα κτί­σματα εικόνες οι όποιες μας φανερώνουν αμυδρά τις θειες ανταύγειες όπως όταν λέμε ότι η αγία Τριάδα, η ύπεράρχια, ει­κονίζεται με τον ήλιο και το φως και τις ακτίνες· η με την πηγή που αναβλύζει και με το νάμα που πηγάζει και με τη ροή η με το δικό μας νου και το λόγο και το πνεύμα, η μεν την τριαντα­φυλλιά, το τριαντάφυλλο και την ευωδιά.»

      Επίσης «Στα παλιά χρόνια ο Θεός, ο ασώματος και ασχημάτιστος, δεν εικονιζόταν καθόλου. Τώρα όμως, επειδή ο Θεός φανερώ­θηκε με σάρκα και επικοινώνησε με τους ανθρώπους, απεικονί­ζω το ορατό του Θεού. Δεν προσκυνώ την ύλη, προσκυνώ όμως τον δημιουργό της ύλης, αυτόν που έγινε ύλη για μένα και κα­ταδέχτηκε να κατοικήσει μέσα στην ύλη και πραγματοποίησε τη σωτηρία μου μέσω της ύλης, και δεν θα παύσω να σέβομαι την ύλη, με την οποία πραγματοποιήθηκε η σωτηρία μου. »

      Και πολλά-πολλά ακόμη στον «Λόγο απολογητικά προς τους διαβάλλοντας της Αγίας εικόνας» και αναφερόμενοι μόνο στον Άγιο Ιωάννη…

  2. Ὑμεῖς γὰρ ἐπ’ ἐλευθερίᾳ ἐκλήθητε, ἀδελφοί· μόνον μὴ τὴν ἐλευθερίαν εἰς ἀφορμὴν τῇ σαρκί, ἀλλὰ διὰ τῆς ἀγάπης δουλεύετε ἀλλήλοις.

    Ἀγανακτῶ ἐναντίον των, διότι σεῖς, ἀδελφοί, προσεκλήθητε ἀπὸ τὸν Κύριον διὰ νὰ εἶσθε ἐλεύθεροι ἀπὸ κάθε δουλείαν. Μόνον προσέξατε, μήπως ἐκλάβετε τὴν ἐλευθερίαν ὡς πρόφασιν διὰ νὰ ζῆτε κατὰ τὰς ἐπιθυμίας τῆς σαρκός. Ἀλλὰ τοὐναντίον πρέπει νὰ γίνεσθε δοῦλοι μεταξύ σας ὁ ἕνας εἰς τὸν ἄλλον διὰ τῆς ἀσκήσεως τῆς ἀνιδιοτελοῦς χριστιανικῆς ἀγάπης.

    Διότι η σαρξ, ο παλαιός άνθρωπος, επιθυμεί και επιζητεί αντίθετα προς το πνεύμα, και το πνεύμα, η ανωτέρα φύσις του ανθρώπου, που εμπνέεται από το Αγιον Πνεύμα, επιθυμεί αντίθετα προς την σάρκα. Αυτά δε αντιτίθενται και ανταγωνίζονται το ένα το άλλο, ώστε να μη πράττετε εκείνα, τα οποία θέλετε.

    Τὰ ἔργα δέ, εἰς τὰ ὀποῖα μᾶς παρασύρει ἡ διεφθαρμένη σαρκικὴ προαίρεσίς μας, εἶναι φανερά. Εἶναι δὲ αὐτὰ μοιχεία, πορνεία, κάθε πράξις ἀκατονόμαστος ποὺ κάνει τὸν ἄνθρωπον ἀκάθαρτον, ἀκολασία καὶ ἀχόρταστος μανία πρὸς ἀπόλαυσιν τῆς ἡδονῆς.

    ☧ Επιστολή Προς Γαλάτας
    Κεφ.5,13

Σχολιάστε