Σε ποιους αναφέρεται ο Αρχιεπίσκοπος όταν λέει ότι δεν θα ανεχθεί καμία χυδαία απόπειρα χρησιμοποίησης της Εκκλησίας ως εργαλείο για την επιδίωξη αλλότριων σκοπών;

Λυκούργος Νάνης, ιατρός

Άνοιξε το στόμα του και ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος ο Β. Ο «αφωνότερος ιχθύος και απραγότερος βατράχου».
Μήπως για να καυτηριάσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ την προβολή της διαστροφικής βρωμοταινίας; Μήπως για να αναγγείλει την λήψη πνευματικών μέτρων σε βάρος των όσων την ενέκριναν, προώθησαν προς προβολή και προέβαλαν προς μεγίστη πνευματική ζημία των παιδιών μας;
ΟΧΙ, …

…ο κ.Ιερώνυμος αναγκάσθηκε, προφανώς , να μιλήσει με αφορμή βρωμερά ( εκ δημοσιογραφικών υπονόμων γαρ…), στοχευμένα δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για δήθεν εργαλειοποίηση της Εκκλησίας και του θρησκευτικού συναισθήματος από τη μεριά πιστών και ανιδιοτελών ανθρώπων που πολιτεύθηκαν οργανωμένοι σε κόμμα στις τελευταίες εκλογές, λαμβάνοντας ένα ουχί ευκαταφρόνητο ποσοστό ψήφων και λίγο έλλειψε να εισέλθουν από τώρα στη Βουλή και ταυτόχρονα στοχοποιούσαν μητροπολίτες, ιερές μονές και ιεραποστολικές αδελφότητες, ηγουμένους, μοναχούς με προφανέστατο σκοπό να πλήξουν και την Εκκλησία ως θεσμό, όπως και το μοναχισμό και τις αδελφότητες, διαβάλλοντάς Την ότι δήθεν κομματίζεται αλλά και το ελπιδοφόρο αυτό κόμμα το οποίο και ορθώς ουδέποτε μονοπώλησε την ιδιότητα του πιστού χριστιανού, ούτε ποτέ αυτοπροβλήθηκε ως «χριστιανικό κόμμα».

Πολύ ορθώς ο αρχιεπίσκοπος τόνισε τα αυτονόητα, ότι δηλαδή εξ ορισμού η Εκκλησία, ως εκ της φύσεώς της δεν κομματίζεται. Δυστυχώς, στην Κύπρο, είδαμε να συμβαίνει το εκ διαμέτρου αντίθετο, στην περίπτωση του καθαιρεθέντος υπό της Κανονικής Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κύπρου, τέως αρχιεπισκόπου Μακαρίου του Γ (Μούσκου). Η περίπτωσή του δίχασε τον Κυπριακό λαό και παρουσίασε την Εκκλησία στα μάτια του ως υπηρέτη των πολιτικών συμφερόντων του Μακαρίου.

Στη συνέχεια της δήλωσής του τόνισε εμφατικά τα εξής: «Δεν θα ανεχθώ καμία χυδαία απόπειρα χρησιμοποίησης της Εκκλησίας μας ως εργαλείο για την επιδίωξη των αλλότριων σκοπών οιωνδήποτε και της οικειοποίησής Της από τους οιουσδήποτε παραχαράκτες της πίστης μας, που, εκμεταλλευόμενοι το θρησκευτικό συναίσθημα των ανθρώπων, επιζητούν να δημιουργήσουν οπαδούς και στρατούς».

Σε ποιους, άραγε, αναφέρεται ο κ.Ιερώνυμος;
Μήπως στους μασόνους, σκανδαλοποιούς, αθέους και θεομπαίκτες πολιτικούς που ενώ ψηφίζουν στη Βουλή διαστροφικά και αντίχριστα νομοσχέδια σπεύδουν αγαλλομένω ποδί, αναίσθητοι και αδιάντροποι, στις πρώτες θέσεις, ώστε να είναι θεατοί απ’ όλους σαν το Φαρισαίο της παραβολής, στις πανηγύρεις ναών και μονών, στους εσπερινούς και τις Θείες Λειτουργίες, στις Δοξολογίες ή στα γραφεία των μητροπολιτών και του αρχιεπισκόπου με τους οποίους και φωτογραφίζονται, ειδικά παραμονές εκλογών; Ή σε εκδηλώσεις μητροπόλεων και ενοριών όπου επίσης καταλαμβάνουν τις πρωτοκαθεδρίες;
Αυτό δεν είναι εργαλειοποίηση της Εκκλησίας και του θρησκευτικού συναισθήματος μακαριώτατε;
Πώς μετά ισχυρίζεσθε πομπωδώς ότι δεν πρόκειται να ανεχθείτε κάτι τέτοιο;


25 thoughts on “Σε ποιους αναφέρεται ο Αρχιεπίσκοπος όταν λέει ότι δεν θα ανεχθεί καμία χυδαία απόπειρα χρησιμοποίησης της Εκκλησίας ως εργαλείο για την επιδίωξη αλλότριων σκοπών;

  1. Πω πωωωω μας θεωρεί εντελώς @#$%^&*(%^& ο ένοικος της αγίας Φιλοθέης: αυτός που διοικούσε την εκκλησία με ΚΥΑ του Καθεστώτος…. αυτός κ οι λοιποί συγκηρηναιοι που ανεγνωρισαν τον Ντουμενκο και συλλειτουργησαν με το μίασμα αυτο επειδή προφανώς δεν ήθελε να «εργαλειοποιηθή» η Εκκλησία…αχαχαχχχχχα αχααα…. μιλάμε για πολύ γέλιο!!!ΕΚΤΙΘΕΣΘΕ,ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΕ!!! ΕΚΤΙΘΕΣΘΕ ΑΝΕΠΑΝΌΡΘΩΤΑ!!! ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΤΕ ΣΤΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΙΜΙΏΔΟΥΣ ΣΙΩΠΗΣ ΣΑΣ ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΑΤΑΦΎΓΙΟ!!!

  2. Εργαλιοποιηση ήταν σε μέγιστο βαθμό, η έλευση της εικόνος Άξιον Εστίν στην Αθήνα, εν μέσω εκλογών…
    Και άλλα ών ουκ έστιν αριθμός!!!!
    Αλλά νομίζω πώς όλα αυτά καταδεικνύουν έλλειψη ψυχραιμίας….
    Κάθε παρέμβαση θα προσθέτει και 1% στον δάσκαλο….συνεχίστε

  3. «Δεν θα ανεχθώ καμία χυδαία απόπειρα χρησιμοποίησης της Εκκλησίας μας ως εργαλείο για την επιδίωξη των αλλότριων σκοπών οιωνδήποτε και της οικειοποίησής Της από τους οιουσδήποτε παραχαράκτες της πίστης μας, που, εκμεταλλευόμενοι το θρησκευτικό συναίσθημα των ανθρώπων, επιζητούν να δημιουργήσουν οπαδούς και στρατούς».

    Αυτό ισχύει και για τον αφορισμενο κ. Μητσοτάκη; Τί πάει να κάνει του Αγίου Πνεύματος στο Άγιο Όρος;

  4. Να μην ξεχάσουμε και την εργαλειοποιηση των ιερών εικόνων που μεταφέρθηκαν παραμονές εκλογών στο κέντρο της μασονικης και πολιτικοοικονομικης διαπλοκής, δηλαδή στην Αθήνα..
    Παναγιωτατε, ο καθένας μπορεί να σκαρφιστεί ένα σωρό παραδείγματα εργαλειοποιησης. Ακόμα και η σιωπή των επισκοπων και των αρχιεπισκοπων σε θέματα που αφορούν το υπουργείο Παιδείας και θρησκευματων μπορει να παρεξηγηθει και να εκληφθει ως εκκουσια συγκατάβαση εργαλειοποιησης της ιεραρχίας προς όφελος της Κυβερνήσεως..

  5. το ότι ορθόδοξη εφημερίδα έκανε πρωτοσέλιδο [μονοκούκι στον Κυριάκο] δεν τον πείραξε! γιατί άραγε?

  6. Για την προβολή στα σχολεία της αισχύνης του σοδομισμού,με έγκριση της Υπουργού,έχει να πεί κάτι ο Ιερώνυμος;
    Το ότι ο Μητσοτάκης είναι υπερασπιστής των εκτρώσεων και των κιναίδων,τους οποίους έχει και οικονομικούς συμβούλους στο γραφείο του μάλιστα,έχει να πεί κάτι ο παραπάνω;

  7. Τα ρήματα του στόματος αυτού ανομία και δόλος, ουκ ηβουλήθη συνιέναι του αγαθύναι.

  8. Μάλλον αναφέρεται σε αυτούς που ανέχεται να έρχονται δίπλα του στα Άγια Θεοφάνεια στην τελετή Αγιασμού των υδάτων και να τους δίνει να πετούν τα περιστέρια ενώ είναι δηλωμένοι άθεοι, συζούν παρανόμως κατά Θεόν και έχουν αβάπτιστα τέκνα, ενώ τους παρομοιάζει με τον Σαούλ. Ή σε αυτούς που έβγαλάν διατάγματα να κλείσουν οι Ναοί, να αλλάξει ώρα εορτασμού της Ανάστασης του Κυρίου, να κυνηγούνται οι λειτουργοί του Υψίστου επειδή μεταλάμβαναν πιστούς και να κόβονται πρόστιμα σε λιτανέυοντες εικόνες της Κυρίας Θεοτόκου. Ουαί υμίν…

  9. Πέραν τοῦ φαρισαϊσμοῦ καὶ τῆς ἀντίστροφης προπαγάνδας, τὰ ὁποῖα κυριαρχοῦν στὴ δήλωση, ὁ ταλαίπωρος, θλιβερὸς Ἀρχιεπίσκοπος, γιὰ μία φορά ἀκόμη, φανέρωσε τὴν προσπάθεια παποποίησης τῆς Ὀρθοδοξίας ἀπὸ πλευρᾶς Διοικούσης Ἐκκλησίας, βάσει τῆς ὁποίας οἱ Λαϊκοί Χριστιανοὶ -ὁ Λαὸς τοῦ Θεοῦ, γιὰ τὴν σωτηρία τοῦ ὁποίου ὑπάρχει ὁ Κλῆρος καὶ ὄχι ἀντιστρόφως- δὲν ἔχουν τὸ δικαίωμα νὰ ἐκφέρουν ἄποψη. Ἀναφέρει, χαρακτηριστικά, σὲ ἀποστροφὴ τοῦ λόγου του: «… τὴν Ἐκκλησία μας ἐκπροσωπεῖ καὶ ἐκφράζει ἀποκλειστικὰ καὶ μόνον ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας μας καὶ ὁ Πρόεδρός της, ὁ ἑκάστοτε Ἀρχιεπίσκοπος, καὶ ἕτερος οὐδείς».
    Εἶναι ἔτσι, ἄραγε; Δεδομένου ὅτι π.χ., ἐν ἔτει 1848, οἱ Πατριάρχες τῆς Ανατολῆς, ἀπευθυνόμενοι στὸν τότε «πάπα» Πίο τὸν Θ΄, εἶχαν πεῖ: «… παρ’ ἡμῖν οὔτε Πατριάρχαι, οὔτε Σύνοδοι ἐδυνήθησάν ποτε εἰσαγαγεῖν νέα, διότι ὁ ὑπερασπιστὴς τῆς θρησκείας ἐστὶν αὐτὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, ἤτοι αὐτὸς ὁ λαός, ὅστις ἐθέλει τὸ θρήσκευμα αὐτοῦ αἰωνίως ἀμετάβλητον καὶ ὁμοειδὲς τῷ τῶν Πατέρων αὐτοῦ».
    Τελικά, τί ἰσχύει; Τὴν συνείδηση τῆς Ἐκκλησίας ἐκφράζει ἡ ρασοφοροῦσα διοίκησή της ἤ ὁ Λαὸς τοῦ Θεοῦ, ὁ ὁποῖος στὸ διάβα τῶν αἰώνων ἔχει χαρακτηρίσει ληστρικὲς ὅσες Συνόδους «εὐηγγελίζοντο αὐτῷ (τῷ Λαῷ) παρ’ ὃ παρέλαβεν»;..

  10. Νομίζω ότι είναι προφανές σε όλα τα επίπεδα ότι δεν υπάρχει πνευματική σχέση μεταξύ κράτους και εκκλησίας.

  11. ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 (Ϛ)

    4 καὶ οἱ πατέρες μὴ παροργίζετε τὰ τέκνα ὑμῶν, ἀλλ’ ἐκτρέφετε αὐτὰ ἐν παιδείᾳ καὶ νουθεσίᾳ Κυρίου.

    ΠΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 (Β)

    15 καὶ ἀπαλλάξῃ τούτους, ὅσοι φόβῳ θανάτου διὰ παντὸς τοῦ ζῆν ἔνοχοι ἦσαν δουλείας.

    Είναι προφανές σε όλα τα επίπεδα ότι δεν υπάρχει πνευματική σχέση μεταξύ κράτους και εκκλησίας. Αν υπήρχε θα είχαν οπλίσει τα παιδιά με ορθόδοξη πίστη για να ξεπεράσουν όλους τους φόβους τους. Έτσι θα επέλεγαν ελεύθερα και συνειδητά αυτό που θα ήθελαν πραγματικά. Αντί το κράτος να υπακούει στην εκκλησία ή διοίκηση της εκκλησίας υπακούει στο κράτος.

  12. Όδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες!

    Οδηγοί τυφλοί, που στραγγίζετε από το κρασί το κουνούπι ως ακάθαρτο σύμφωνα με το νόμο, καταπίνετε όμως την καμήλα, που κι αυτή σύμφωνα με το νόμο είναι ακάθαρτη. Δίνετε ολόκληρη την προσοχή σας μόνο στα μικρά, τη στιγμή που ταυτόχρονα και χωρίς τύψη κάνετε μεγάλα και πολλά αμαρτήματα.

    Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον
    Κεφ.23,24

  13. «Κράτος καὶ Ἐκκλησία, βαδίζουν στὸ ἴδιο μονοπάτι»
    Αὐτὸ εἶναι δίκαιo, μὴ χυδαῖο, δημοκρατικὸ καὶ ἄκρως ποιμαντικό !

  14. Υπάρχει έστω και μία έξωθεν επιβαλλόμενη πολιτική (εκτρώσεις, λαθρομετανάστευση, gay pride, αλλαγή φύλου για παιδιά από 15 χρονών, Πρέσπες, σύμφωνο συμβίωσης, υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια, αναγνώριση σχηματικού Ντουμένκο, πειραματικά «εμβόλια»), που να ‘χει αντιταχθεί εμπράκτως ο «από εδώ το εμβόλιο και από εδώ ο τάφος»;
    Αν εξαιρέσω τον περιβόητο «φάκελο θρησκευτικών» του Γαβρόγλου, που όντως αντέδρασε προς τιμήν του, έχει υποστηρίξει εμμέσως ή αμέσως όλες τις κυβερνήσεις από την ενθρόνισή του και μετά. Περί εργαλειοποίησης ο λόγος…

    • Φλαμή, εν τέλει είχαν δίκιο τα αδέλφια μου, είσαι αδιόρθωτος!!! Δεν σέβεσαι τίποτα. Είσαι τελείως άφρων! Συγνώμη αδέλφια μου, που σας σκανδάλισα για αυτόν! Δεν το αξίζει! Δεν παίρνει με το καλό αυτός. Ζητώ ταπεινά συγνώμη και σε εσένα αδελφή Φαίη, ξέρεις εσύ.

  15. Αγαπητή Φαίη κάνε έναν έρανο για τον άνθρωπο δεν έχει να φάει!

    Θα μου πει κάποιος μα είναι και ο πακτωλός από τα ΕΣΠΑ.
    Ε, αυτά είναι για τα γεράματα.

    • Μητσοτάκη! Να το Λάβεις και ‘συ σοβαρά υπόψην, ότι Θα σου ‘ρθει σαν αστραπή!!!

      • Παρατηρήσεται ὁ ἁμαρτωλὸς τὸν δίκαιον καὶ βρύξει ἐπ᾿ αὐτὸν τοὺς ὀδόντας αὐτοῦ· ὁ δὲ Κύριος ἐκγελάσεται αὐτόν, ὅτι προβλέπει ὅτι ἥξει ἡ ἡμέρα αὐτοῦ.

        Θα παρατηρήσει με μίσος ο αμαρτωλός τον δίκαιο και θα τρίξει εναντίον του τα δόντια του.
        Όμως ο Κύριος θα γελάσει σε βάρος του, γιατί βλέπει εκ των προτέρων ότι θα φθάσει η μέρα της τιμωρίας του.

        Ψαλμ.36

    • Ο νεοταξίτης πρωθυπουργός άδραξε την ευκαιρία και τοποθετήθηκε στη δήλωση του αρχιεπισκόπου.
      Είναι προφανές ότι τον έτσουξε και τον τσιγάρισε το συγκεκριμένο κύριο η παρ ολίγον είσοδος στη Βουλή του κόμματος «ΝΙΚΗ».
      Γενικά τις τελευταίες ημέρες βλέπουμε μια λυσσώδη επίθεση εναντίον του συγκεκριμένου κόμματος από την πλευρά πολιτικών αλλά και δημοσιογράφων.
      Είναι φανερό ότι έχουν θορυβηθεί από τη δυναμική που έχει δημιουργηθεί υπέρ του εν λόγω κόμματος.

  16. Κεσκεσέ Φλαμής; Άρον το πλαστικό σου δοχείο,
    τουτέστιν κουβαδάκι κι εις άλλην παραλίαν…
    Ασχολήσου ευλογημένε με τα ψηφαλάκια που
    λείπουνε του Κούλη για το σαράντα βάλε που
    θέλει κι άσε μας ήσυχους…

    Ιννοκέντιος

  17. Ήσαΐας 32,6 Ό γάρ μωρός μωρά λαλήσει και ή καρδία αύτού μάταια νοήσει. Απόδοση. Ό ανόητος λέει μόνο ανοησίες καί σκέφτεται αδιάκοπα το πώς θα κάνει το κακό. Καί μέ τά έργα του αλλά καί με τά λόγια του τόν Κύριο προσβάλλει.

Σχολιάστε