Με «δημοκρατικό» τρόπο θα βγάλει ο Περιστερίου τον Εσταυρωμένο από το Ιερό.

Την Κυριακή 14 Μαΐου, έλαβε χώρα στην Μητρόπολη Περιστερίου ομιλία με θέμα: «Η θέση του Εσταυρωμένου στην Εκκλησία». Ακολούθησαν παρεμβάσεις λαίκών. Ο Μητροπολίτης ισχυρίστηκε ότι μέσα στο Ιερό δίνεται πολύ μεγάλη έμφαση στην Σταύρωση και όχι στην Ανάσταση και πρότεινε την απομάκρυνση του Εσταυρωμένου από το πίσω μέρος της Αγίας Τράπεζας. Η συμμετοχή των λαϊκών ήτανε συγκινητική με την επισήμανση φυσικά ότι η Σταύρωση και η Ανάσταση δεν διαχωρίζονται.

Άκρως αποκαρδιωτική ήταν η συμπεριφορά των ιερέων που εμφανίστηκαν στην ομιλία. Δυστυχώς συμφωνούσαν με την απομάκρυνση του Εσταυρωμένου και σύμφωνα με πληροφορίες κατέφευγαν σε μπούλινγκ κατά των ομιλητών που διαφωνούσαν. Φαίνεται άλλωστε και η στάση τους στο βίντεο, με την ειρωνεία και την απαξίωση γραμμένη στα πρόσωπά τους όταν οι λαϊκοί προσπαθούσαν να υπερασπιστούν τον Εσταυρωμένο.

Είναι όμως πραγματικά συγκινητική η εμφάνιση όλων των λαϊκών και θα πρέπει να σταθούμε σε αυτό το σημείο, να πάρουμε θάρρος από την πίστη τους, την παρρησία τους και την ομολογία τους.

Ο Μητροπολίτης, βλέποντας ότι υπάρχουν αντιδράσεις και για να αποφύγει την κατακραυγή εφηύρε έναν πονηρό τρόπο για να ξεγελάσει το ποίμνιο. Τους είπε ότι μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν, λες και έχουν να διαλέξουν από κάποιο μενού στο εστιατόριο. Όποιος θέλει βγάζει τον Εσταυρωμένο και όποιος δεν θέλει δεν βγάζει τον Εσταυρωμένο. Τί σημαίνει αυτό; Ότι ο ιερεύς που θα θελήσει να τα έχει καλά με τον επίσκοπο θα βγάλει τον Εσταυρωμένο και θα έλθει σε κόντρα με τους εκκλησιαζόμενους, οι οποίοι, είτε θα οδηγηθούν σε άλλη Ενορία είτε θα συμβιβαστούν.

Έτσι όμως λειτουργεί η Εκκλησία; Άλλα βλέπουμε σε έναν Ναό και άλλα σε άλλον; Γιατί το κάνει αυτό ο Μητροπολίτης; Μα για να χαρακτηρισθεί «δημοκράτης» (θα τον δείτε πόσο πασχίζει να ακουστούν όλες οι φωνές) και όχι αιρετικός αποδομητής της Ορθόδοξης Παράδοσης, ενώ παράλληλα θα έχει εισάγει το μικρόβιο μέσα στην ζωή της Εκκλησίας.

Το βίντεο ΕΔΩ.


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

22 thoughts on “Με «δημοκρατικό» τρόπο θα βγάλει ο Περιστερίου τον Εσταυρωμένο από το Ιερό.

  1. Σωστά λέει ότι ο σταυρός πρέπει να είναι πάνω από την ωραία πύλη επειδή συμβολίζει την Σταύρωση.

    Όμως αγνοεί ότι ο τύπος του Σταυρού δεν υπάρχει μόνο στη Σταύρωση.

    Όταν ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο τους είπε :
    Αυξάνεστε και Πληθύνεστε … δίνοντας έτσι και τον Τύπο του Σταυρού
    αφού το αυξάνεστε έχει να κάνει με την ουράνια κάθετη πνευματική αύξηση προς τη θεογνωσία
    και το πληθύνεστε έχει να κάνει με την οριζόντια πλήθυνση των ανθρώπων στην γη.

    Επίσης συμβολίζει την αγάπη προς τα Άνω ,κάθετα, προς τον Θεό ΚΑΙ οριζόντια , προς τους ανθρώπους.

    Γι αυτό και , Σταυρόν χαράξας Μωσής επ΄ ευθείας ράβδω, την Ερυθράν διέτεμε
    λέμε στις καταβασίες του Σταυρού …

    Οπότε θεολογικώς δεν είναι λάθος επειδή είναι σύμβολο Θεϊκό και όχι μόνο της Σταύρωσης .

    Επίσης:
    Οι προτυπώσεις του Σταυρού στην Παλαιά Διαθήκη
    https://www.dogma.gr/diafora/oi-protyposeis-tou-stavrou-stin-palaia-diathiki/33363/

    • Ο Σταυρός δεν συμβολίζει την Σταύρωση αλλά την Σταυρανάσταση. Οτι ο Σταυρός ειναι μονον Σταύρωση είναι οι αιρετικές δυτικές,ρηχές αντιλήψεις. Αν δεν υπήρχε Σταυρός, δεν θα υπήρχε και Ανάσταση, ειναι άρρηκτα συνδεδεμένα, αυτά τα δύο δεν διαχωρίζονται. Σταυρός από μόνος του δεν υπάρχει, μονον Σταυρανάσταση. «Θανάτω θάνατον πατήσας» ψάλλομε διθυραμβικά, διότι ο θάνατος (σταύρωση) του Κυρίου μας είναι χαρά και θρίαμβος αφού θανάτωσε τον θάνατο και έφερε την Ανάσταση. Για τον Σταυρό καυχιέται κάθε χριστιανός, όπως γράφει και ο Απ. Παύλος . Και η άποψη πολλών ότι πρέπει να κρύψουμε τον Σταυρό γιατί είναι σύμβολο πένθους και θλίψης κι όχι δόξας, θριάμβου και καύχησης ειναι παντελώς αντι-ευαγγελική, αντι-πατερική και αντι-ορθόδοξη. Με τα στίγματα της Σταύρωσης εμφανίστηκε στους Αποστόλους και στο Θωμά ο Κύριος μας μετά τη Ανάστασή Του και εμείς, το εσταυρωμένο Σώμα Του κοινωνούμε σε κάθε Θεία Λειτουργία. Και με το εσταυρωμένο Σώμα Του δοξάζεται ο Θεάνθρωπος στη Βασιλεία των Ουρανών, άρα, σωστά τοποθετείται στον Αγιο Βήμα. Και δεν το κρύβει όπως θέλουν και ζητούν μερικοί. Να κρύψει την αιώνια ζωοποιό δόξα Του ; Έλεος !

      • Αυτός που θέλει να κρύψει τον Εσταυρωμένο για να προβάλει δήθεν την Ανάσταση, θα κρύψει στο τέλος και την Ανάσταση… απλά πρέπει να ξεκινήσει από κάπου.

    • … αλλά όπως σας έχω ξαναγράψει , την άποψη μου , και εμείς σαν λαός πρέπει να ψάξουμε τις ευθύνες μας ,
      επειδή στην παράδοση της εκκλησίας ΉΤΑΝ και το κάλυμμα στα κεφάλια των γυναικών.

      Το αφήσαμε και το πετάξαμε και κοιτάμε το ‘look’ μας να αρέσει στον κόσμο και κάνουμε τους κινέζους περί του θέματος και της σεμνότητας ίσως επειδή δεν έχουμε σαν λαός φόβο Θεού.

      Αν είχαμε κρατήσει αυτήν την παράδοση και γενικώς τη σεμνότητα τότε ίσως και μην είχαμε τέτοιους κληρικούς,
      ίσως να απαντούσαμε όπως έπρεπε σε τέτοιους κληρικούς , επαναφέροντας και ‘κείνους.

      Ἐλέησον ἡμᾶς τοὺς πταίοντάς σοι πολλὰ καθ’ ἑκάστην ὥραν, ὢ Χριστέ μου,
      καὶ δὸς πρὸ τέλους τρόπους, τοῦ μετανοεῖν σοι.

  2. από την άλλη πάλι ο Σταυρός (μέσα στο θόλο )ή παραινέσεις-σύμβολα δεν υπάρχουν στη Βασιλεία των ουρανών . πείτε μας σχετικά

  3. Γεώργιος Βλάχος / 16. 5. 2023
    ΄Οταν όλοι οι χριστιανοί πιστεύουμε πως ο σταυρός είναι το σύμβολο του χριστιανισμού, πως είναι δυνατόν ορθόδοξος αρχιερέας να απαξιώνει το σύμβολο αυτό ; Mήπως ανήκει σε κρυφή στοά από την οποία έλαβε εντολή να προβεί σε τέτοια αντιοορθόδοξη ενέργεια ; Eάν ισχύει, τότε του ταιριάζει περισσότερο η ποδίτσα της στοάς και όχι τα ιερά άμφια !!

    • Συγνώμη ο σταυρός τον πείραξε;;;; Έχει κάνει του κόσμου τις καινοτομίες, έχει κάνει ένα κάρο συνέδρια με αιρετικούς και τον πήρε δήθεν ο πόνος να εξηγήσει θεολογικά την υπαρξη του σταυρου πίσω από την Αγία Τράπεζα!! Καλά οκ.. Μας έπεισε…
      Και ουτε να κάνει ο καθένας ότι θέλει είναι σωστό φυσικά. Είναι δεν είναι ορθόδοξο, η Εκκλησία το έχει αποδεχθεί και πλεον ειναι στην παράδοση. Ό,τι γίνει διαφορετικό, είναι καινοτομία, δηλαδή άρνηση της παράδοσης.

  4. Είδαμε και με τον κορονοιο τι έγινε με την Θεία Κοινωνία .μέχρι πλαστικά κουταλάκια έδιναν την Θεία Κοινωνία.ζουμε μέρες εσχατολογικές.φτανει πια η οικουμενιστικη κατάσταση,,εδώ στην Ορθόδοξη Ελλάδα εμείς κάνουμε αυτά που μας έδωσαν οι πατέρες της εκκλησίας μας.-

  5. Απο ψυχολογικης αποψεως ο περι ου ο λογος επισκοπος διακατεχεται απο το συνδρομο της επιδειξεως. Κατι να πουμε, κατι να ανακατεψουμε ετσι για ν ακουστει τ ονομα μας βρε αδελφε. Δεν εχει αραγε η μητροπολη του σοβαρα προβληματα; η θεση του Σταυρου τον βασανιζει; Βλεπουμε τον Εσταυρωμενο ν απλωνει τα παναγια χερια του ματωμενα κ ν αγκαλιαζει ολους μας στο ναο κ γαληνευει η ψυχη μας. Δωσε, Κυριε, φωτιση στους αλλοπαρμενους επισκοπους της Ελλαδικης Εκκλησιας…

  6. Κάθε μεγάλη καθαίρεση στα της τάξης της Εκκλησίας και της Πίστεως ξεκίνησε από μικρές και «ασήμαντες» κινήσεις.
    Έτσι η εικονομαχία ξεκίνησε από την ύψωση των Αγίων Εικόνων λίγο παραπάνω στους τοίχους των Ιερων Ναών και στη συνέχεια η καθαίρεσή των.
    Έτσι και ο οικουμενισμός, μια απογευματινή χορωδία παρέα μεταξύ ορθοδόξων και αιρετικών, ένας μικτός εσπερινός, και φτάσαμε στο Κολυμπάρι να κολυμπάμε στη λάσπη και την ανοησία.
    Κάθε τι που γκρεμίζεται από την τάξη και το σεβασμό της Αγίας Εκκλησίας, δηλώνει και την παγκόσμια οικουμενικότητα της τάξης και της Πίστεως, που το Πανάγιο Πνεύμα εγκατέστησε, όπως το ιώτα και η κεραία, και συνήθως αυτοί που γκρεμίζουν κατά αυτό τον τρόπο, δεν έχουν χτίσει ποτέ τους και τίποτα.

  7. Οταν οι χριστιανοι βαλλονται απο παντου και οι Ελληνες κινδυνευουν ν’ αφανιστουν, ο μητροπολιτης Περιστεριου βρηκε θεμα ν’ ασχολειται: »Πως να εξαφανισει τον Εσταυρωμενο απο το ιερο.» Αυτο μασωνοι, γιαχωβαδες και σατανιστες θα το εκαναν. Ο Σταυρος για μας σημαινει εκουσια θυσια του Κυριου για τη σωτηρια μας. Ο Χριστος εδωσε τη ζωη του στο Σταυρο »ως λυτρον αντι πολλων» και μετετρεψε το οργανο του εγκληματος σε οργανο σωτηριας. Σιγουρα αυτο που εκαναν οι Ρωμαιοι και οι Εβραιοι εναντιον Του ειναι μεγα εγκλημα και το καταδικαζουμε απεριφραστα, αλλα πιστευουμε παραλληλα στην αξια της αυτοθυσιας του Ιησου, Τον πιστευουμε ως Θεανθρωπο και τον ευγνωμονουμε με συγκινηση και αγαπη.

  8. Ο εν λόγω Μήτρο(μ)πολίτης, έχει δώσει πολλά δείγματα γραφής….
    Δεν τον λαμβάνω πλέον στα σοβαρά…
    Να θυμίσω, έχει κάνει εισήγηση στην ΔΙΣ, να καθαιρέσει το Πατριαρχείο Μόσχας!!!!!!

  9. Απόσπασμα από το βιβλίο ο Χριστιανικός Ναός και τα τελόυμενα εν αυτώ.
    Πρωτοπρεσβυτέρου Κωνσταντίνου Καλλινίκου.

    Κεφάλαιο ΛΔ’ Ο Σταυρός το κατ’ εξοχήν σύμβολο.

    Εν τη εισόδω του ναού ο Σταυρός. Επί των τάφων ο Σταυρός. Επί του κωδωνοστασίου ο Σταυρός. Επί των θυροφύλλων ο Σταυρός. Επί του κουβουκλίου ο Σταυρός, είτε μόνος, είτε μετά των συμβόλων του πάθους. Επί των βηλοθύρων ο Σταυρός. Επί του κιβωρίου ο Σταυρός. Επί του παρατραπεζίου ο Σταυρός. Παραπλεύρως της Αγίας Τραπέζης και «όπισθεν του θυσιαστηρίου αυτού εξ ανατολών, το ευλογημένο όργανο της θυσίας, ο θείος ίσταται Σταυρός, τετραμερής ων δια τον εν αυτώ προσπαγέντα, τα τε άνω και τα κάτω και τα σύμπαντα πεποιηκότα τε και συνέχοντα». (Συμεών Θεσσαλονίκης, Migne 155, 341).

    Επί της αγίας ενδυτής κεντητός ο Σταυρός. Επί των λοιπών αμφιασμάτων, στολών και παραπετασμάτων ο Σταυρός. Αρχιτεκτονικόν σχέδιον και τρόπον τινά θεμέλιον του ναού ως τα πολλά ο Σταυρός. Στεφάνωμα δε κατά γενικόν κανόνα, υπερτέλλον του επηρμένου θόλου και ως αστήρ καθοδηγών τα βήματα των πιστών προς την μετά του Θεού συνάντησιν, είναι και πάλιν ο Σταυρός ο ερυσίπτολις.

    Κ΄εις θόλους υψηλών ναών,εγγίζων προς τα νέφη,
    ως άστρον στερεώματος την οικουμένη στέφει.

    Τον Συμεών Θεσσαλονίκης τον γνωρίζει ο καινοτόμος Περιστερίου;

  10. Θέλουν νά αλλάξουν την θεολογία του Σταυρού και νά την κάνουν χαζοχαρούμενη και τραλαλά . Βλέπουν τον Σταυρό και δαιμονίζονται . Αυτός δεν είναι που επίσκοπος ών γονάτισε και χτυπούσε παλαμάκια στον μπουζουξή ?

    Ας τον χαίρεται ο Δημητριάδος που τον έχει συνεργάτη . Στο θεολογικό εργαστήρι (ακαδημία ) τα μαγειρεύουν αυτά .

  11. Γιατί θέλει το αλαλάζον σκύβαλο να καταργήσει το Σταυρό του Κυρίου από το Ιερό?

    Γιατί ανακινεί θέμα εκ του μη όντος?

    ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ για την ταμπακιέρα?

    Όχι βέβαια… Απλά θα προσπαθεί με τις γνωστές πλέον σοφιστίες της μεταπατερικής αίρεσης να υλοποιεί τις επιταγές της Νέας Τάξης και των στοών που τον διαφεντεύουν…

    Και αλγεινή εντύπωση προκαλούν οι καπιστρωμένοι κληρικοί αλλά και οι ξεκαπίστρωτοι που χασκογελούν κατά τη διάρκεια της «εκδήλωσης»…

    Η σαπίλα είναι στο μεδούλι… Και μόνο ένας τρόπος υπάρχει για να σταματήσει τη γάγγραινα… Να αποκόψει τα σάπια μέλη…

  12. Κρατάω το τελευταίο σχόλιο του Γέροντα Γαβριήλ Διονυσιάτη:
    «Χίλια χρόνια μείναμε Ορθόδοξοι, δε θα φραγκέψουμε στο τέλος».
    Η ειρωνεία της υπόθεσης είναι ότι οι νομιζόμενοι παραδοσιακοί, υπερασπίζονται μια αθεολόγητη καινοτομία, λόγω…. συναισθηματικής συνήθειας.

    • Εγώ λέω να παρακολουθήσετε τις παρεμβάσεις των πιστών και να σκεφθείτε ότι τον Εσταυρωμένο τον δέχθηκαν οι Άγιοι και το πλήρωμα της Εκκλησίας.

      • Εγώ λέω να ακολουθήσετε την Ιερά Παράδοση και όχι την ανθρώπινη παράδοση του τελευταίου αιώνος.

Σχολιάστε