«Θρησκευτική βραδιά» με συναυλία, μακαρόνια και Καζαντζάκη στον Ι. Ν. Αγίου Νικολάου Πατρών!

Σε πρόσφατο άρθρο του ο βοηθός επίσκοπος της Ιεράς Μητροπόλεως Πατρών, Κερνίτσης Χρύσανθος, έγραψε για τον Μητροπολίτη Πατρών Χρυσόστομο: «Η Εκκλησία μας, δια της Ιεράς Συνόδου, εμπιστεύθηκε στους ώμους του πεπειραμένου και αεικίνητου Αρχιγραμματέως τα όνειρα και τις προσδοκίες μιας Αποστολικής Ιεράς Μητροπόλεως και ενός εκλεπτισμένου και αρχοντικού λαού, του λαού της πόλεως των Πατρέων, αναζητώντας στο πρόσωπό του το νέο πνεύμα, τις καινούριες ιδέες, τις καινοτόμες πνευματικές παρεμβάσεις, τον εκσυγχρονισμό των δράσεων και της ποιμαντικής διακονίας

Μετά και την χθεσινή «θρησκευτική βραδιά» στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Πατρών μπήκαμε στο «νόημα» για το πως οι δύο επίσκοποι εννοούν τα περί καινούριων ιδεών, καινοτόμων πνευματικών παρεμβάσεων, εκσυγχρονισμό δράσεων και ποιμαντικής διακονίας. Δεν γνωρίζουμε βέβαια εάν σε αυτά περιλαμβάνεται και η συμπροσευχή του Μητροπολίτη Πατρών με τον σχισματικό ΨευδοΟλβίας, η συμμορία του οποίου διώκει αυτήν την στιγμή τους αδελφούς μας στην Ουκρανία. Ο επίσκοπος Κερνίτσης, μέσα στον καταιγισμό των επαίνων και των κολακειών προς το πρόσωπο του Πατρών παρέλειψε να μας το αναφέρει.

Διαβάσαμε στα τοπικά μέσα ενημερώσεως για την «θρησκευτική συναυλία με ύμνους της Μεγάλος Εβδομάδος» που θα ελάμβανε χώρα εντός του Ιερού Ναού του Αγίου Νικολάου Πατρών. Την εκδήλωση διοργάνωσε η «Πύλη Πολιτισμού «Εν Πάτραις»» υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως.

Η παρατηρούμενη αυξανόμενη συνεργασία των Μητροπόλεων με διάφορες οργανώσεις «πολιτισμικού» και «κοινωνικού» χαρακτήρα, οι οποίες δεν έχουν «από την φύση τους» ιδιαίτερες σχέσεις με την Εκκλησία θα πρέπει να μας ανησυχήσουν ιδιαιτέρως. Όπως θα πρέπει να μας ανησυχήσει και ο συχνός εκκλησιασμός των αντίχριστων πολιτικών, ιδιαιτέρως σε περιστάσεις όπου παραβιάζεται η εκκλησιαστική τάξη και καταπατούνται οι Κανόνες της Εκκλησίας. Φαίνεται ότι μεταξύ των άλλων η παρουσία τους γίνεται και για να δώσει πολιτική χροιά στις παραβιάσεις των Κανόνων, έτσι ώστε να μην μπορεί ο πιστός να διακρίνει εύκολα την προδοσία της Πίστεως. Ή, και αν το κάνει, να μην ξέρει που να απευθυνθεί. Στην συγκεκριμένη εκδήλωση, ήταν παρόντες εκπρόσωποι φορέων, του Δήμου, βουλευτής, περιφερειάρχης και λοιποί. Δεν μας κάνει εντύπωση αυτό;

Πώς είναι δυνατόν να επιτρέπεται σε λαϊκούς να μετατρέπουν τους Ναούς σε θέατρα; Να στέκονται με τους πισινούς τους στραμμένους στην Ωραία Πύλη, εκεί όπου στέκεται ο ιερεύς που τελεί τα άγια Μυστήρια; Πως είναι δυνατόν σε άλλες περιπτώσεις (δείτε και ΕΔΩ) να τους δίνεται ο λόγος για την καθοδήγηση, υποτίθεται, του πιστού λαού; Τί άλλο θα επιτρέψουν να γίνει για να εκκοσμικεύσουν πλήρως το φρόνημα του πιστού λαού;

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΜΕ ΒΙΟΛΙΑ

Η παράσταση περιλάμβανε ενορχηστρωμένα κομμάτια και ποίηση. Μεταξύ των άλλων ακούστηκε και ο Καζαντζάκης μέσα στον Ιερό Ναό και ο «εκλεπτισμένος» και «αρχοντικός» λαός της Πάτρας, όπως τον θεωρεί ο επίσκοπος Κερνίτσης, δεν κατάλαβε τίποτα. Αντιθέτως, στο τέλος της συναυλίας χτύπησε και παλαμάκια! Αυτή είναι η πνευματική ανυδρία των ανθρώπων που φέρνει τον θάνατο στην Πατρίδα μας.

ΠΑΛΑΜΑΚΙΑ

Αξίζει να δώσουμε όμως προσοχή στο πρόγραμμα της μουσικής εκδήλωσης που ακολουθεί :
Marcia Funebre (F. CHOPIN)
Dolores Marcia Funebre (ORSOMANDO)
Adagio (T. ALBINONI)
Ave Maria (GOUNOD)
Lacrimosa (W. A. MOZART)

Η Βυζαντινή μουσική είναι η μουσική των Αγγέλων, αρχοντική και συνάμα ταπεινή για να ανεβάζει στους ουρανούς τις δεήσεις των πιστών. Εν αντιθέσει με τις συναισθηματικές τσιρίδες των δυτικών που εγκλωβίζουν τον άνθρωπο στην εξωτερικότητα και την αυταρέσκεια. Ποιός ο λόγος λοιπόν να προβάλλονται αυτά μέσα στον Ιερό Ναό, ο οποίος προορίζεται για την λατρεία του Θεού και τίποτε άλλο;

Οι ορχήστρες αυτές που έχουνε τόσο καλές σχέσεις με τους τοπικούς άρχοντες, δεν μπορούνε να βρουν ένα θέατρο ή κάποια αίθουσα για τις παραστάσεις τους; Και βέβαια μπορούν αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός. Θέλουν να εμφανίζονται μαζί με τους τοπικούς άρχοντες και τους ταγούς της Εκκλησίας μέσα στους Ιερούς Ναούς για να τους κάνουν ανίερους. Θέλουν να εξαλείψουν την εναπομείνασα πνευματικότητα από τους Ορθόδοξους Έλληνες. Να τους κάνουν να νομίζουν ότι προσευχή είναι μια απαλή μουσική που τους συνεπαίρνει και τους χαλαρώνει. Θέλουν να μας φραγκέψουνε. Να μας εξοικειώσουνε στα δυτικά ακούσματα για να μην νοιώθουμε καμμία διαφορά με τους καταδικασμένους αιρετικούς.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε και ποίηση. Φαίνεται ότι οι Πατέρες της άσκησης, της νήψεως και της μετανοίας είναι πολύ αυστηροί και πρέπει να αντικατασταθούν με πρότυπα διανοούμενων, όχι Αγίων, κάποιοι εκ των οποίων είχαν επηρεαστεί από τις θεοσοφικές ιδέες της εποχής τους: Σικελιανός, Βάρναλης, Σολωμός, Βρεττάκος, Ρίτσος, Παλαμάς, Καζαντζάκης, ακούστηκαν στον Άγιο Νικόλαο Πατρών.

Για αυτόν τον Καζαντζάκη δε πόσα έχουνε ειπωθεί από Αγίους της Εκκλησίας; Παρουσίασαν μάλιστα το ποίημα «Μαγδαληνή» του Καζαντζάκη, το οποίο φαίνεται να απεικονίζουν και στην αφίσα της εκδήλωσης. Ο Άγιος Παΐσιος, ούτε να βλέπει το όνομα αυτού του ανθρώπου, ούτε να το ακούει δεν ήθελε, λόγω της αθεΐας του και των βλασφημιών του. Ο Άγιος Αμφιλόχιος Μακρής θεωρούσε ότι ο Καζαντζάκης ήταν ο ίδιος ο Σατανάς ενσαρκωμένος και ήλπιζε οι χριστιανοί να τον αποκηρύξουν. Οι πατέρες π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, και +Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης, είχανε εκφρασθεί με τα μελανότερα λόγια για αυτόν τον άνθρωπο, τον οποίον τίμησε ο προϊστάμενος του Ναού και οι δύο Επίσκοποι της Μητροπόλεως.

Μήπως να βγάλουμε τους Αγίους από τον Ιερό Ναό για να στεγάσουμε μέσα το νέο πνεύμα του Μητροπολίτη Πατρών που ανέφερε στο άρθρο του ο Επίσκοπος Κερνίτσης;

Πώς να συμπορευθούμε και να συσταυρωθούμε με τον Κύριο Σεβασμιώτατε όταν εσείς δεν το κάνετε; Σταυρωθήκατε εσείς από τους άρχοντες του τόπου για να κρατήσετε και να τιμήσετε το Πνεύμα των Αγίων του Τριαδικού Θεού μας; ΌΧΙ. Γιατί λοιπόν υποκρίνεστε τον χριστιανό που σηκώνει σταυρό; Γιατί υποτιμάτε το Πνεύμα το Άγιο; Γιατί προβάλλετε μέσα στους Ναούς ανθρώπους που βλασφημούν τον Άγιο Τριαδικό Θεό μας; Γιατί κοροϊδεύετε το ποίμνιό σας;

ΝΑ ΣΥΣΤΑΥΡΩΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ

Ο Επίσκοπος Κερνίτσης μετέφερε τις εγκάρδιες ευχές του Μητροπολίτη Πατρών στον προϊστάμενο του Ναού π. Ιερόθεο, ο οποίος διέθεσε τον Ναό για την παράσταση! Προχώρησε δε να χαρακτηρίσει την όλη εκδήλωση ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ!

ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ

Αλλά και η εκπρόσωπος της Πύλης Πολιτισμού «Εν Πάτραις» εξέφρασε την χαρά της που η πρώτη συναυλία του Συλλόγου ήτανε θρησκευτικού χαρακτήρα και έγινε μέσα στον Ιερό Ναό που προσεύχονται οι πιστοί. Δηλαδή, κάνουν και άλλες εκδηλώσεις όχι σαν και τούτη που την χαρακτηρίζουν «θρησκευτική». Και εξέφρασε την χαρά της που πήραν την ευλογία του Θεού στο ξεκίνημά τους. Αυτό τους άφησε να καταλάβουν ο «επί-σκοπόν» επίσκοπος. Ότι είναι ευάρεστο στον Θεό αυτό που κάνουν. Μπράβο του!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΓΚΙΝΗΜΕΝΟΙ ΠΟΥ Η ΠΡΩΤΗ ΜΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΗΤΑΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ…

Και να μην ξεχάσουμε τον προϊστάμενο του Ναού στο τέλος, ο οποίος προέτρεψε τους θεατές (δεν μπορώ να τους αποκαλέσω πιστούς) να αγοράσουν από το «παζάρι» στην είσοδο. Εκεί έβλεπε κανείς κεριά, βιβλία, καρβουνάκι, λιβάνια, φαγώσιμα, μέχρι και χρωματιστά μακαρόνια! Το πνευματικό κέντρο του Ναού βρίσκεται λίγα μέτρα πιο πέρα. Πόσο δύσκολο ήταν να μεταφέρει την «πραμάτεια» σε εκείνον τον χώρο; Να κάνουμε τον καλό λογισμό ότι θα βοηθηθούνε φτωχοί άνθρωποι. Τον κάνουμε. Τί δουλειά έχουνε όμως αυτά μέσα στον Ναό; Δεν γνωρίζει ο προϊστάμενος τί έκανε ο Ιησούς Χριστός όταν είδε τους εμπόρους στην αυλή του ναού στα Ιεροσόλυμα; Γιατί τόση απαξίωση των λόγων και των έργων του Χριστού;

Λυπούμεθα για το κατάντημα του Ιερού Ναού του Αγίου Νικολάου Πατρών. Παλαιότερα ήτανε τόπος ιερός πνευματικής παρηγοριάς και ανάτασης. Σήμερα τί είναι;

Οι θρησκευτικοί και πολιτικοί ταγοί ξηλώνουνε μαζί την Ορθόδοξη Πίστη. Ας ετοιμαζόμαστε. Έρχονται πολύ χειρότερα.


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

33 thoughts on “«Θρησκευτική βραδιά» με συναυλία, μακαρόνια και Καζαντζάκη στον Ι. Ν. Αγίου Νικολάου Πατρών!

  1. Πάει το χάσατε τελείως κι εκεί στην Πάτρα..
    Προεκλογικός για τους βουλευτές, προεκλογικός
    και για τους αρχιερείς…Αμ πως που λέει κι ο
    Χατζηχρήστος…Τι παραπάνω έχουν οι Μεσσηνίας,
    Νέας Ιωνίας,Δημητριάδος(χαίρετε κ.Λωρίτου),
    Μεσογαίας κ.ο.κ. από τον Χρυσοστομάκο της Πάτρας;
    Ε μπήκε κι αυτός στο κόλπο..Τελέφωνα (sic) από Φανάρι
    μεριά,κάτι απ’ εκεί κάτι απ’ εδώ κλείστηκε η συμφωνία..
    Και να η σοπράνο και να ο Σικελιανός(άλλος ένθεος αυτός)
    και να τα άβε μαρία και βέβαια κι ο Καζαντζάκης.Τι
    μονοπώλιο του Ευγένιου του Κρητικού είναι;
    Και πάτο δεν έχει το βαρέλι..
    Στο νταβαντούρι σκέφτηκε κι ο παπάς το παζαρλίκι..
    Μακαρόνια πολύχρωμα και λοιπές λιχουδιές…
    Να βγει και το κατιτίς για την ενορία…
    Για μεγάλο θρήνο είμαστε αγαπητή Φαίη…
    Ο Θεός να μας ελεήσει…

    Ιννοκέντιος

      • Παρηγορήσου αδελφή, ότι εμείς το χάσαμε απο τους (πρώτους)!!! Στα Μεσόγεια.

    • Τώρα θα κάνουμε ανταγωνισμό ποιός το έχασε νωρίτερα ?

      Ύπάρχουν ευάλωτες ψυχές , που λίγο άν τους διαταράξεις τα καθιερωμένα , φτάνουν στην πραγματική τρέλλα . Ο Θεός βοηθά τον άνθρωπο νά οικοδομηθεί στην αρετή . Η αρετή είναι το κατά φύσιν του ανθρώπου , αυτό που του ταιριάζει , που του προσιδιάζει . Έρχεται και κουμπώνει fix μέ την ψυχή . Οι εκμοντερνισμοί διασαλεύουν τον άνθρωπο .

      Κάποιοι στ’ αλήθεια έχουν σαλτάρει . Δεν απέμεινε κουκούτσι μυαλό στους οικουμενιστές νά δούνε τα ανοίκεια αποτελέσματα ?

      Χαίρετε κ. Ιννοκέντιε !

      Συγγνώμη . Έχουμε βάλει τα μεγαλύτερα γκόλ στην τρέλλα . Βόλος .

  2. Μοναχός Βασίλειος Καυσοκαλυβίτης,ο αόρατος ασκητής:»οι Εκκλησίες θα γίνουν αποθήκες!!!».Ο δε Χρυσόστομος ερμηνεύων τον Παύλο υπογραμμίζει πως σε όλες τις εκκλησίες θα ενθρονισθη ο Αντίχριστος!!!Ορα δε και την αποκάλυψη που εδέχθη ο άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης από τον άγιο Σεραφείμ του σαρωφ -καθ’ ύπαρ ου κατ’ όναρ-οπου στους ναούς θα λατρεύεται ο Αντίχριστος…όπως και συνέβη επί σοβιέτ με τους ναούς της «Ζώσης Εκκλησίας» των Λένιν-Σταλιν!!! Λυπούμαι για το ελεεινο καταντημα του … πιστού ελληνικού λαού και την οικτρά κατάσταση στην οποία ευρίσκεται ο κλήρος:»ει κληρικός καθαιρεισθω ή δε λαϊκός αφοριζεσθω»!!!και στην μητρόπολη Περιστερίου έγινε κάτι ανάλογο όπου μέσα στον ναό δήμαρχος Παχατουριδης καθόταν σταυροπόδι…σα να βλέπω τον Θεσβιτη με την χαντζαρα να κοντοζυγωνει…

  3. Συμπεριφορὰ στὸ σπίτι τοῦ Θεοῦ:

    Ἡ Ἐκκλησία εἶναι τάξις καὶ εὐπρέπεια. Δὲν εἶναι ἀκαταστασία (Α΄ Κορ. ιδ’ 33). «Ἂν ἡ Ἐκκλησία εἶναι ὁ ἴδιος ὁ Ἰησοῦς Χριστός, ὁ Θεάνθρωπος Κύριος, καὶ ὁ Χριστὸς ὡς Θεὸς Ποιεῖ τὰ πάντα μὲ ἁρμονία καὶ τελειότητα, ἄρα καὶ στὴν Ἐκκλησία ὅλα πρέπει νὰ λειτουργοῦν μὲ εὐρυθμία καὶ ἁρμονία. Γι’ αὐτὸ καὶ ὑπάρχουν οἱ κανόνες λειτουργίας καὶ Ζωῆς τῆς Ἐκκλησίας. Ὑπάρχουν στὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ στὴν παράδοση τῆς Ἐκκλησίας. Ἕνας ἀπ’ τοὺς λόγους, ποὺ γράφει ὁ Παῦλος τῆς Ἐπιστολή του πρὸς τὸν Τιμόθεο, εἶναι καὶ αὐτός: Νὰ ξέρουν πὼς σὲ κάθε περίσταση θὰ βαδίζη ὁ ποιμένας καὶ κάθε πιστός. «Ἐὰν δὲ βραδύνω, ἶνα εἴδης πὼς δεῖ ἐν οἴκῳ Θεοῦ ἀναστρέφεσθαι, ἥτις ἐστὶν Ἐκκλησία Θεοῦ Ζῶντος, στῦλος καὶ ἑδραίωμα τῆς ἀληθείας» (στ. 15). Ἀπόδοσης στὴν ἁπλοελληνική: «Ἂν βραδύνω, σοῦ τὰ γράφω γιὰ νὰ ξέρῃς πῶς πρέπει νὰ συμπεριφέρεται κανεὶς στὸν οἶκο τοῦ Θεοῦ, ποὺ εἶναι ἡ Ἐκκλησία τοῦ Θεοῦ τοῦ ἀληθινοῦ, ὁ στῦλος καὶ ἡ στερεὰ βάσις τῆς ἀλήθειας».
    • Οἶκος Θεοῦ ἡ Ἐκκλησία. Μέσα στὸν παράδεισο τοποθετήθηκε ὁ ἄνθρωπος, ἀλλὰ δὲν «ἀναστράφηκε» ὅπως ἔπρεπε, ὅπως εἶχε ὁρίσει ὁ Δημιουργὸς Θεὸς καὶ ὅπως συνέφερε στὸν ἄνθρωπο. Ἔκανε τοῦ κεφαλιοῦ του! Πῆγε κόντρα στὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ. Ἀποτέλεσμα ἡ ἁμαρτία, τὸ δρᾶμα τῆς ἐξώσεως, ὁ θάνατος. Ο Κύριός μας Ἰησοῦς Χριστός, μὲ τὴ σάρκωσί Του καὶ τὸ σταυρικό Του θάνατο καὶ τὴν ἀνάστασή Του, ξανανοιξε τὸν παράδεισο. Μᾶς τοποθέτησε μέσα στὴν Ἐκκλησία.
    ‘Ἀλλοίμονο, ἂν τὴν πάθουμε καὶ τὴ φορὰ αὐτή!

    Ἀλλοίμονο, ἂν δὲν προσέξουμε καὶ δὲν μάθουμε πῶς πρέπει νὰ μποῦμε μέσα στὴν Ἐκκλησία, ὡς μέλῃ τῆς Ἐκκλησίας! Η τιμωρία θὰ εἶναι σκληρότερη, διότι γιὰ τὸ ἄνοιγμα τοῦ παραδείσου, γιὰ τὴν ἐγκαθίδρυση τῆς Ἐκκλησίας ἐπὶ τῆς γῆς, θυσιάστηκε ὁ Θεάνθρωπος Κύριος ἔχυσε τὸ πανάγιο Αἷμα Του.

    Προς Τιμόθεον Α ‘
    Ερμηνεία προς οικοδομήν
    Αρχ.Δανιήλ Αεράκη

  4. Αχ καημένε Νικόδημε, έλα να δεις τα χάλια τους !!!!!
    Αφού το εμβόλιο είναι δώρο Θεού, κατά τόν Χρυσόστομο, αντιλαμβάνεται και ο πιο αδαής, πόσο εντεταγμενος στα κελεύσματα τής Νέας Εποχής είναι….

  5. Από οικουμένιστες, αντίχριστους τι καλό να περιμένουμε; ο Θεός να μας ελεηση.. Καλή Ανάσταση να έχουμε!!?

  6. Οι Ορθόδοξοι Ναοί θα γίνουν κατά τα δυτικά πρότυπα, χώροι εκδηλώσεων, συναυλιών, παραστάσεων. Και στο τέλος θα ενοικιάζονται ή θα πωλούνται για καταστήματα. Αυτό γίνεται στα δυτικά κτίσματα που τα λένε Ναούς σε πολλές πόλεις της Ευρώπης.

  7. Ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης αναρωτιέται για το θείον και, στην ουσία, *στοιχειοθετεί και το ζήτημα της ναοδομίας: «Πώς παραστήσω το άυλον; Πώς να δείξω το αϊδές; Πώς διαλάβω το αμέγεθες, το άποσον, το άποιον, το ασχημάτιστον, το μήτε τόπω, μήτε χρόνω ευρισκόμενον, το εξώτερον παντός πειρασμού, και πάσης οριστικής φαντασίας;».
    Από την ημέρα των Εγκαινίων, ενός νέου ναού, ο ναός αποκαλείται άγιος, διότι καθιερώνεται αποκλειστικά στη λατρεία του Θεού, και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί για άσχετη (δόλια) κοσμική χρήση.

    Διὸ βασιλείαν ἀσάλευτον παραλαμβάνοντες ἔχωμεν χάριν….

    Διὰ τοῦτο, ἀφοῦ ἐπαραλάβαμεν διὰ μέσου τῆς πίστεως εἰς τὸν Χριστὸν βασιλείαν, ποὺ δὲν σαλεύεται ποτέ, ἀλλὰ μένει αἰωνία καὶ ἡ βασιλεία αὐτὴ εἶναι ἐκείνη, ποὺ ἐγκαθίδρυσεν ὁ Χριστὸς διὰ τῆς Ἐκκλησίας του ἂς ἀποδίδωμεν εἰς τὸν Θεὸν εὐχαριστίαν. Καὶ μὲ τὴν εὐγνωμοσύνην, ποὺ θὰ δεικνύωμεν διὰ τῆς εὐχαριστίας αὐτῆς, ἂς λατρεύωμεν τὸν Θεὸν εὐαρέστως μετὰ σεβασμοῦ καὶ εὐλαβείας.
    Πρέπει δὲ μὲ φόβον καὶ εὐλάβειαν νὰ τὸν λατρεύωμεν, διότι ὁ Θεός μας εἶναι φωτιά, ποὺ κατακαίει καὶ ἐξολοθρεύει κάθε ἀσεβῆ καὶ ἀνευλαβῆ.

    Προς Εβραίους επιστολή
    Κεφ.. 12 (ΙΒ) 28-29

  8. Πώς να διατηρήσω την απαιτούμενη ηρεμία και να συναισθανθώ την πνευματικότητα των ημερών με αυτά που βλέπω , ακούω και διαβάζω; Όχι, αδελφοί , δεν τρελάθηκε ο Πατρών , ούτε τα ..»εξαπτέρυγα» που τον περιτριγυρίζουν πατώντας τη γλώσσα τους από την οσφυοκαμψία. Το σχέδιο προχωράει με μέθοδο και προγραμματισμό. Θέλουν να μας απο-ορθοδοξοποιήσουνε αργά , σταδιακά και….. με χάρη καλλιτεχνική. Εν όψει της ένωσης του 2025 με την παπική παρασυναγωγή , βάλθηκαν οι οικουμενιστές αγαπούληδες να προλειαίνουν το έδαφος κυρίως εντός των ναών μας. Άραγε, τον χαλάνε των Πατρών οι βυζαντινοί ύμνοι και θέλει εξ εσπερίας τα λατινοπρεπή μουσικά ακούσματα; Τον βαραίνει , μήπως, το κατανυκτικό κλίμα της Μεγάλης Τεσσαρακοστής και είπε λίγο να ξεσκάσει μαζί με το ακατήχητο ποίμνιο που βαράει παλαμάκια λες και βρίσκεται πρώτο τραπέζι πίστα; Τύφλα να ΄χουν τα ξενυχτάδικα …Σεβασμιώτατε και συν αυτώ !!!! Και καλά, οι ρασοφόροι οφιτσιούχοι και παρατρεχάμενοι του Επισκόπου εκτελούν άνωθεν εντολές εν σκοτία περιπατούντες , το ποίμνιο πόσο πια ακόμα θα καταπίνει αμάσητο τον σανό τον εκ Φαναρίου και εκ Βατικανού προερχόμενο; Πόση αναίδεια πια , θράσος και βέβηλη απαξίωση μέσα σε έναν ορθόδοξο χριστιανικό ναό ; Και μάλιστα σε ναό του Αγίου Νικολάου που άστραψε το χαστούκι στον Άρειο χωρίς πολλές φιοριτούρες !! Είναι άραγε ικανοποιημένος από το πασχαλινό σώου με τις πριμαντόνες και τα ηχητικά εφέ ο … «θρόνων μέτοχος και τρόπων διάδοχος » Πατρών;

  9. Ποσος σκανδαλισμος εν μεσω Σαρακοστης! Τι καταντημα για ορθοδοξους ναους! Εκει οπου αναζητουμε τη χαρα του Θεου, την κατανυξη, την ιεροτητα. Ποσο ανευλαβεις Επισκοποι, ιερεις κ λαος!Δοξα τη μακροθυμια σου Κυριε, που μας ανεχεσαι..

  10. Επειδή δέχομαι πολλά τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας για τη μουσική εκδήλωση με απαγγελία και Καζαντζάκη, στον Ι. Ναό Αγ. Νικολάου, στην ενορία μου, ας μου επιτραπεί να δηλώσω ότι δεν είχα την οποιαδήποτε συμμετοχή στο προπασχάλιο ενοριακό event! Μάλιστα, πληροφορήθηκα τη διοργάνωση της εκδηλώσεως αυτής από την αφίσα που αναρτήθηκε στην πόρτα του Ναού. Ασφαλώς δεν συμφώνησα και βέβαια δεν παρακολούθησα την εκδήλωση…
    Αν η ορχηστρική μουσική και συναυλία εντός ιερού Ναού -ωσάν να μην υπήρχαν άλλοι χώροι- μας υπενθυμίζει την Κυριακή διαμαρτυρία (Ματθ. 21, 13) «ὁ οἶκός μου οἶκος προσευχῆς κληθήσεται· ὑμεῖς δὲ αὐτὸν ἐποιήσατε…» κοινό χώρο συναυλιών, η απαγγελία ποίησης του αντίχριστου Καζαντζάκη και μάλιστα του βλάσφημου ποιήματος «Μαγδαληνή», που παρουσιάζει την Αγία ως την πόρνη, παραπέμπει ευθέως στην Κυριακή προφητεία για τα έσχατα: «Τό βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως… ἑστὸς ἐν τόπῳ ἁγίῳ» (Ματθ. 24,15). Ναι, αυτό συνέβη: «Τό βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως ἑστὸς ἐν τόπῳ ἁγίῳ»!
    Αν τα ανωτέρω διοργανωθήκαν για να “προετοιμαστούν” κατάλληλα οι ψυχές των πιστών να συμπορευτούν με τον Κύριο «Από το Γολγοθά στην Ανάσταση», όπως ήταν ο τίτλος της εκδήλωσης, η εκτέλεση του «Αve Maria» (του Ch. Gounod) σε Ορθόδοξο Ναό προετοιμάζει τις συνειδήσεις των Ορθοδόξων για να συμμορφωθούμε σε όσα μας προετοιμάζουν να ζήσουμε το 2025 με τον κοινό εορτασμό του Πάσχα με τους παπικούς, αντιχαλκηδόνιους, προτεστάντες κλπ….
    Ο Θεός να μας ελεήσει…
    Καλή Μ. Εβδομάδα, καλή Ανάσταση, χωρίς άλλους πειρασμούς…
    π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος
    6945-377621

    • Και οι πέτρες γνωρίζουν το ορθόδοξο φρόνημα και τους αγώνες που δίνει ο σεβαστός π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος εντός και εκτός των ιερών ναών, προκειμένου να κρατηθεί αμόλυντη η πίστη και ορθό το δόγμα. Ως εκ τούτων , τα όσα έκτροπα και βέβηλα έγιναν μέσα τον ναό του Αγίου Νικολάου ούτε καν με έκαναν να σκεφτώ ότι ο π. Αναστάσιος θα είχε την παραμικρή ανάμιξη στην έγκριση και πολλώ μάλλον στην οργάνωση τέτοιων αθλιοτήτων . Επιπλέον ,σκέφτομαι , κυρίως και μετά την ανάγνωση της παραπάνω δήλωσής του, ότι ….. οι ιερατικοί αξιωματούχοι της Μητροπόλεως Πατρών ίσως και επίτηδες να επέλεξαν τη διεξαγωγή αυτού του happening σε αυτόν τον συγκεκριμένο ναό ,έτσι ώστε να προσπαθήσουν να κάμψουν τη μη συμμόρφωσή του π. Αναστασίου στις όποιες κακοδοξίες και υποτιθέμενες λειτουργικές ανανεώσεις που εν όψει του 2025 μαγειρεύουν να μας σερβίρουν… οικουμενιστές ,αυτοί «ογκόλιθοι της ορθοδοξίας» !!!!

  11. Γιαυτό απομάκρυναν, τον πατέρα Αναστάση από την θέση του προϊστάμενου, ώστε να έχουν το πεδίο ελεύθερο για να πραγματοποιήσουν τα οικουμενικά τους «καθήκοντα»! Τον δε πατέρα Αναστάση τον έσυραν στα δικαστήρια γιατί είχε ανοίξει τον ναό «παράνομα» να ανάψει ο κόσμος κεράκι και να προσευχήθεί! Ωστόσο, συγχαρητήρια στον αρθογράφο!

  12. Στο προσφατο Ψυχοσάββατο εντός του συγκεκριμένου Ναού, είχαν τοποθετήσει στο κέντρο του Ναού μπροστά μπροστά ένα τραπέζι. Πλησιάσαμε να τοποθετήσουμε τα κόλλυβα αλλά διαπιστώσαμε ότι το τραπέζι το είχε βάλει ο Προϊστάμενος ιερέας μόνο για να τοποθετήσει έναν…κουμπαρά από το παγκάρι, για όποιον ήθελε να του διαβάσει ονόματα. Το ωραίο είναι ούτε ότι στο τέλος ούτε καν μπήκε στον κόπο να διαβάσει τρισάγιο με τα ονόματα όπως είθιστε, αλλά είπε ένα γενικό: υπέρ πάντων γονέων, τέκων και διδασκάλων και μετά το Δι’ευχών.

    • Αγαπητή αδελφή, δε νομίζω ότι είναι σωστό να γράφουμε τέτοια σχόλια δημοσίως. Εδώ είναι που μπορεί να πέφτουμε στην κατάκριση. Μήπως θα ήτανε καλύτερα να πηγαίνατε να του μιλήσετε; Μπορεί να συνέβαινε κάτι άλλο. Το έχει ξανακάνει; Τα κόλλυβα δεν τα δέχτηκε; Συγνώμη. Αλλά κι εγώ δεν θα ήθελα να έχω αυτά τα πράγματα βάρος στην ψυχή μου. Αν ο κουμπαράς ήταν εκεί για τα ονόματα θα έπρεπε να του το αναφέρετε και να το κάνετε θέμα. Να το καταλάβει εκείνος, όχι εμείς εδώ. Η Εκκλησία είναι το Σώμα του Χριστού. Δεν είναι κερδοσκοπική εταιρεία.

    • Το παραπάνω σχόλιο έγινε διότι το εν λόγω συμβάν έλαβε χώρα σε μικρό κύκλο, και δεν γνωρίζουμε την ακρίβεια των πραγμάτων, για να μην αδικούμε κανέναν το αναφέρω. Όταν όμως επαναλαμβάνονται τα πράγματα, και αφού το έχουμε επιβεβαιώσει, δεν λέω ότι είναι κακό να τα κοινοποιούμε, όχι για να κατακρίνουμε αλλά για να προβληματιστούμε για το όντως μεγάλο πρόβλημα σε πολλούς ναούς σήμερα που είναι η αναζήτηση των χρημάτων. Μην ξεχνάμε ότι αυτή η πράξη του Ιούδα να προδώσει τον Χριστό για 30 αργύρια επαναλαμβάνεται συνέχεια μέσα στην ανθρώπινη ιστορία.

      • Αγαπητή Φαίη, να διευκρινίσω, ήταν το Ψυχοσάββατο του Άγίου Πνεύματος 2022. Ο π. Ιερόθεος είχε τοποθετήσει στο κέντρο του Ναού, μπροστά στην Ωραία Πύλη, δίπλα από το τραπέζι των κολλύβων, χωριστό τραπέζι με τον κουμπαρά του παγκαριού. Στο τέλος της Θείας Λειτουργείας του Ψυχοσάββατου, αναμέναμε να βγεί στην Ωραία Πύλη με τα χαρτιά όλων των ονομάτων, για τους οποίους είχαμε προσφέρει τα κόλλυβα. Δεν κράταγε κανένα χαρτί με ονόματα για μνημόνευση, έκανε μόνο κήρυγμα και Απόλυση. Και να τα αναφέραμε αυτά στον οικείο Μητροπολίτη, πιστεύετε πραγματικά ότι θα έκανε τον παραμικρό έλεγχο στον εκλεκτό του Προϊστάμενο? Άλλωστε, ο Μητροπολίτης είναι πολύ απασχολημένος να αποκαλύπτει συνέχεια προτομές και να κάνει δωρεάν τον προεκλογικό αγώνα των υποψηφίων τοπικών βουλευτών. Βέβαια, όταν επρόκειτο για την δίωξη του άξιου π. Αναστασίου, ήταν δραστικότατος.

  13. Οι εκλεπτυσμένοι καρνάβαλοι, οι μασκαράδες του κόβιντ θέλουν τώρα και την ανάλογη μουσική υπόκρουση.
    Μα δεν έχουν την αίσθηση που βρίσκονται; δεν κτυπά ένα καμπανάκι μέσα τους να σεβαστούν την ιερότητα του χώρου; και γίνονται ασεβείς,βέβηλοι, ανίεροι, και ιερόσυλοι! Όταν όμως θα πέσει η «καμπάνα» από τον Άγιο θα ξυπνήσουν.(;)Μάλλον είμαστε στην εποχή που έλεγε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός ότι «Οι κληρικοί θα γίνουν οι χειρότεροι και οι ασεβέστεροι των όλων» με τους ανάλογους ακολούθους φυσικά.
    Ευτυχώς όμως έχουμε και τις λαμπρές εξαιρέσεις!

  14. Άριστα πράττετε και ασκείτε έντονη κριτική στους ενόχους του συγκεκριμένου σκανδάλου.
    Πρόκειται περί αίσχους για το οποίο θα πρέπει να ντρέπονται (εάν έχουν έστω και ίχνος φιλότιμου) οι εμπνευστές, διοργανωτές, όσοι το υλοποίησαν και οι συμμετέχοντες σε αυτό. Αλλά και όσοι θα υποτιμήσουν τη σημασία του και θα σπεύσουν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
    Λίγες ημέρες προ της ενάρξεως της Μεγάλης Εβδομάδας βάλθηκαν να μας αναστατώσουν με τις ασχημίες τους.
    ΝΤΡΟΠΗ τους!»

  15. Χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε.
    Υπέροχος ο πολιτισμός, συγκλονιστικά και τα δημιουργήματα των μεγάλων μας λογοτεχνών, του Σολωμού, του Σικελιανού, του Παλαμά, του Ρίτσου, του Βάρναλη και όλων των υπολοίπων.
    Τον άνθρωπο ύμνησαν άπαντες οι μεγάλοι μας λογοτέχνες, τις αξίες της ανθρωπιάς, της αλληλεγγύης, της θυσίας υπέρ του κοινού καλού.
    Υπέροχα όλα αυτά.
    Τους χρωστάμε χάρες πολλές.
    Αλλά οι ναοί της εκκλησίας του Χριστού είναι φτιαγμένοι για τη λατρεία του Τριαδικού Θεού.
    Όχι για κονσέρτα με μελοποιημένη ποίηση.
    Υπέροχος ο Βάρναλης αλλά ήταν άθεος. Υπερήφανος μαρξιστής, πάει να πει οπαδός του Ιστορικού Υλισμού.
    Δικαίωμά του, βεβαίως βεβαίως, αλλά τι δουλειά έχει σε ένα ναό του Υψίστου;
    Υπέροχο, κατά τη γνώμη μου, το ποίημά του για τη «Μάνα του Χριστού».
    Αλλά ζωγραφίζει τη Θεοτόκο σαν μια πονεμένη γυναίκα, σαν την οποιαδήποτε γυναίκα.
    Και επειδή φέτος συμπληρώνονται 400 χρόνια από τη γέννηση του μεγάλου Μπλαιζ Πασκάλ (1623-1662), ας θυμηθούμε τα λόγια του από το περίφημο έργο του, «Στοχασμοί» :
    «Για μένα υπάρχει μόνον ένα ερώτημα, άξιο να απαντηθεί:
    Αναστήθηκε ο Ιησούς Χριστός ή όχι; Όλα τα υπόλοιπα μοιάζουν εντελώς ασήμαντα σε σχέση με αυτό.»
    Συγκλονιστικη η Τέχνη και άξιοι κάθε επαίνου οι λειτουργοί της.
    Αλλά στο τέλος, όταν βλέπεις να πλησιάζει το κοκαλιάρικο χέρι του θανάτου, η Τέχνη σε αφήνει μόνο και έρημο μέσα στην απελπιστική παγωνιά αυτού του κόσμου.

Σχολιάστε