Πριν δύο χρόνια περίπου ο Μητροπολίτης Ταμασού και Ορεινής Ησαΐας δήλωνε για τους αχειροτόνητους σχισματικούς της Ουκρανίας:
Όσον αφορά τη συλλειτουργία με τον Μακαριότατο, ανέφερε ότι δεν μπορεί να συλλειτουργεί με κάποιον ο οποίος θα μνημονεύει τον Επιφάνιο, διότι αυτό θα σήμαινε ότι αναγνωρίζει κάποιον που δεν έχει χειροτονηθεί κανονικά. Ούτε και μπορώ να συλλειτουργήσω με τον Επιφάνιο ή τους συνοδούς του ή να τους επιτρέψω να μεταφέρουν στους πιστούς τα άγια μυστήρια, είπε ο Ταμασού Ησαΐας. Δεν μπορώ να τους επιτρέψω να εισέρχονται στη μητρόπολή μου, πρόσθεσε. Ανέφερε επίσης ότι δεν θα το κάνει όχι από ιδιοτροπία ή εγωισμό αλλά επειδή δεν επιθυμεί να συγκρουστεί με την αρχιερατική του συνείδηση.
Δύο χρόνια αργότερα η αρχιερατική συνείδηση του μητροπολίτη Ταμασού πήγε περίπατο αφού την παραμονή και ανήμερα του Αγίου Ανδρέου του Πρωτοκλήτου συμπροσευχήθηκε (29/11/22) και συλλειτούργησε (30/11/22) τελικά με αντιπροσωπεία των Ουκρανών σχισματικών στο Φανάρι.
Ο Ταμασού και Ορεινής Ησαΐας άρχισε να τα μασάει από τον Αύγουστο μετά από επίσκεψη στο Φανάρι και λίγους μήνες αργότερα κοινώνησε με τους αχειροτόνητους. Η «εξήγηση» που έδωσε αυτήν την φορά ήταν:
«με την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία και με τα θεολογικά δεδομένα, δεν μπορούσαμε παρά να στηρίξουμε τις αποφάσεις του Οικουμενικού Πατριάρχου».
Τί ακριβώς άλλαξε στο καθεστώς των αχειροτόνητων σχισματικών μετά την εισβολή της Ρωσσίας στην Ουκρανία; Άλλαξε κάτι και δεν το γνωρίζουμε; Μήπως τους χειροτόνησε ο πατριάρχης Βαρθολομαίος στα κρυφά; Σε ποια «θεολογικά δεδομένα» αναφέρεται ο Μητροπολίτης Ταμασού και Ορεινής; Σε αυτά που επικαλούνταν ο ίδιος πριν 2 έτη για να καταδικάσει την αντικανονική και βλάσφημη αναγνώριση των αχειροτόνητων σχισματικών από τον Χρυσόστομο Β’;
Ο Ταμασού και Ορεινής σε πρόσφατη ερώτηση για το πότε δημιουργείται ο άνθρωπος μέσα στη μήτρα της γυναίκας είπε:
‘’Αυτό είναι debatable (συζητήσιμο) και υπάρχουν συζητήσεις. Εγώ λέω να αφήσουμε την επιστήμη να μας καθοδηγήσει’’.
Ιεράρχης και δεν γνωρίζει την θέση της Εκκλησίας! Περιμένει από την επιστήμη να του πει! Λίγο αργότερα ανακάλεσε και σε αυτό το θέμα, με την δικαιολογία ότι δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει.
Πρόκειται για τραγελαφικές καταστάσεις, οι οποίες δυστυχώς δεν χαρακτηρίζουν μόνο τον συγκεκριμένο ιεράρχη. Είναι τόσο πολύ πρόθυμοι να ευχαριστήσουν τα κέντρα εξουσίας που δεν ξέρουν τί λένε, εμφανίζοντας την Αλήθεια της Εκκλησίας ελλιπή και λανθάνουσα.
Ο Μητροπολίτης Ταμασού και Ορεινής στην προσπάθειά του να δηλώσει υποτακτικός της αυλής του Φαναρίου και να κερδίσει την εύνοια του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, άνοιξε ένα ακόμη ρήγμα και δημιούργησε μονομερώς τετελεσμένα στο θέμα των σχισματο-αιρετικών της Ουκρανίας. Είναι ο μόνος που πήρε αυτήν την ακραία πρωτοβουλία. Ενήργησε για προσωπικό όφελος εις βάρος της Εκκλησίας της Κύπρου την ώρα που ιδρώνει να γίνει Αρχιεπίσκοπος!
Ειλικρινά, ο Θεός να βάλει το χέρι Του εκεί στην Κύπρο.
ΘΡΟΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ
https://www.facebook.com/ecumenicalpatriarchate/videos/824610768749337/
ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ
Βαρέθηκα και τους σιχάθηκα.
Μόνο ο Πανιερωτατος Μορφου Νεόφυτος είναι άξιος ιερέας Του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και ομολογητης.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη ο σεβασμιώτατος Μόρφου πρέπει να είναι ο επόμενος Αρχιεπίσκοπος Κύπρου.
Κρίμα.
Η κατάσταση με τον συγκεγκριμένο ιεράρχη είναι κυριολεκτικά
προς ιατρική διερεύνηση.Η οβιδιακή του μεταμόρφωση είναι
ακατανόητη θεολογικά.
Την ίδια ώρα φανταστήκατε μια ανάλογη κατάσταση στην Ελλάδα
με αντίστοιχους υποψήφιους τους Μεσσηνίας,Νέας Ιωνίας,
Δημητριάδος,Μεσογαίας κ.λ.π.
Θα είχαμε πάρει τα βουνά κυριολεκτικά…
Ιννοκέντιος