Στην Κω ο πατριάρχης της CIA μοίρασε και πάλι το κοράνι…

Στις 12/11/22 ο πατριάρχης της CIA Βαρθολομαίος βρέθηκε για λίγο στο νησί της Κω πριν την άφιξή του στην Κύπρο για την εξόδιο ακολουθία του Χρυσοστόμου Β. Θλίψη απέραντη προκαλεί αυτό που έγινε στην Κω με τους «πατριαρχικούς» που περίμεναν να πάρουν την «ευλογία» του. Θλίψη που έχουνε υψώσει σε σημείο θεότητας τον άνθρωπο των αμερικανών, ο οποίος πίσω από τη μάσκα του «πατριάρχη του γένους» έχει προδώσει και συνεχίζει να προδίδει την Ορθοδοξία και την Ελλάδα.

Γύρω στο 11 του βίντεο ο ιμάμης στην Κω εξηγεί στην δημοσιογράφο ότι ο πατριάρχης της CIA Βαρθολομαίος του έδωσε ένα κοράνι μεταφρασμένο στα Ελληνικά, και λέει πόσο συγκινημένος είναι. Τώρα υποθέτω θα μπορούνε να φτιαχτούνε και πολλά αντίγραφα για να τα μοιράσουνε και στα Ελληνόπουλα!

Αμέσως μετά ο μητροπολίτης Αγκύρας Ιερεμίας εξήγησε πως φτιάχτηκε η έκδοση του συγκεκριμένου κορανίου. Ας έχουν στα υπόψη τους αυτήν την πληροφορία τα κορόΐδα που πάνε και αφήνουν χρήματα στο «σκλαβωμένο πατριαρχείο»! :

«Η έκδοσις αυτή έγινε στη Γενεύη. Έγινε στο κέντρο του πατριαρχείου στη Γενεύη, όπου ο πρώην μητροπολίτης εκεί ο Δαμασκηνός ο μακαριστός είχε δημιουργήσει επαφές με την Ιορδανία και μία καλή συνεργασία, και αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής είναι η έκδοσις του κορανίου με μετάφραση Ελληνική παραπλεύρως, και χαίρω ιδιαιτέρως που ο πατριάρχης το έδωσε σήμερα στον σοφολογιότατο να το κρατάει στην βιβλιοθήκη του

Στην φωτογραφία διακρίνεται ο μητρ. Κώου και Νισύρου Ναθαναήλ δίπλα στον ιμάμη. Δίπλα του και λίγο πιο πίσω βρίσκεται η ηγουμένη της Μονής του Αγίου Νεκταρίου, γερόντισσα Ευπραξία και αμέσως δίπλα ο μητρ. Αγκύρας Ναθαναήλ που μιλάει στο μικρόφωνο. Η φωτογραφία είναι από την στιγμή που ο μητρ. Αγκύρας εξηγεί πως φτιάχτηκε το κοράνι. Σαν υπνωτισμένοι παρακολουθούν όλοι «με ενδιαφέρον» την ιστορία, ακόμη και αυτή η Μοναχή που θα περίμενε κανείς να επαναστατήσει μέσα της η Ορθοδοξία. Σα να μην συμβαίνει τίποτα. Τέτοια νέκρωση έχουνε πάθει;

Δείτε ΕΔΩ στο βίντεο ένα θλιβερό θέατρο αγαπολογίας, φαμφαρολογίας και γραικυλισμού.

-https://www.youtube.com/watch?v=Wu-UoF6YtZk&t=5s


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

10 thoughts on “Στην Κω ο πατριάρχης της CIA μοίρασε και πάλι το κοράνι…

  1. Ο τότε μητροπολίτης Ελβετίας κυρος Δαμασκηνός, είχε δηλώσει πώς ένας ορθόδοξος ναός και ένα μουσουλμανικό τέμενος έχουν την ίδια αποστολή!!!!! Τι πιο λογικό να πρωτοστατήσει και στην έκδοση τού Κορανίου στην Ελληνική γλώσσα….

    • Αυτά τα μπουμπούκια διαλέγει ο πατριάρχης Βαρθολομαίος, στον οποίον κάνουνε μετάνοιες. Δεν μπορούσα να πιστέψω αυτό που έβλεπα στο βίντεο, την αμαθησιά τους που πήρανε λέει «ευλογία» από τον διανομέα του κορανίου Βαρθολομαίο! Τόση χαζομάρα και υποτέλεια πιά; Βάλανε και τους αστυνομικούς να μιλήσουνε στο βίντεο… τόσο στημένο ήταν.

  2. Ούστ βρέ άθλιοι νεοταξίτες μέ τά μουρόπανα:!Ούστ προδότες τής Πίστεως, προσκυνημένοοι νεογραικύλοι! Είσθε τό όνειδος τού Γένους!

  3. Παρακάτω οι νόμοι που ορίζουν ότι κληρικοί είναι μόνο αυτοί που βρίσκονται σε μυστηριακή και εκκλησιαστική κοινωνία με το Μητροπολίτη τους και τον μνημονεύουν και ο Μητροπολίτης με τη σειρά του να έχει αδιατάρακτη κοινωνία με το Οικουμενικό Πατριαρχείο.
    Οι ιεροπραξίες ορίζονται ως έγκυρες από την εκκλησία της Ελλάδος και το Οικουμενικό Πατριαρχείο
    Από πνευματική άπoψη τo Άγιo Όρoς διατελεί υπό την άμεση δικαιoδoσία τoυ Oικoυμενικoύ Πατριαρχείoυ σύμφωνα με το άρθρο 105 του τρίτου κεφαλαίου του Συντάγματος που αναφέρεται στο καθεστώς του Αγίου Όρους.

    Κανονισμός Ιεράς Συνόδου Εκκλησίας της Ελλάδος 338/2021 – ΦΕΚ 167/Α/8-9-2022

    Περί συστάσεως, οργανώσεως και λειτουργίας του Μητρώου Κληρικών της Εκκλησίας της Ελλάδος.

    Άρθρο 1

    Γενικές Διατάξεις

    3.Γ β) Εφημέριοι (πρεσβύτεροι) και διάκονοι: κληρικοί της κατ’ άρθρο 3 του Συντάγματος εν Ελλάδι Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού είναι όσοι έχουν κανονική (σύμφωνη με τους Ιερούς Κανόνες της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού) χειροτονία ενός εκ των δύο πρώτων βαθμών της Ιερωσύνης (διακόνου, πρεσβυτέρου) και βρίσκονται σε εκκλησιαστική και μυστηριακή κοινωνία μετά του οικείου τους Ποιμενάρχη και Μητροπολίτη της Εκκλησίας της Ελλάδος (δυνάμει της άδειας και ευλογίας του οποίου τελούν τα Ιερά Μυστήρια και Ακολουθίες της Ορθοδόξου Εκκλησίας και τον οποίον μνημονεύουν κατά την τέλεσή τους) και μετά της οικείας Ιεράς Μητροπόλεως, την οποία διαποιμαίνει ο ανωτέρω Μητροπολίτης, όπως και της Εκκλησίας της Ελλάδος (άρθρο 1 ν. 590/1977) και των λοιπών Αυτοκεφάλων Ορθοδόξων Εκκλησιών, των ευρισκομένων σε αδιατάρακτη κοινωνία μετά της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας (Οικουμενικού Πατριαρχείου), ασχέτως αν συνδέεται με έννομη σχέση με τους παραπάνω εκκλη-σιαστικούς φορείς,

    3.Γ στ) Ιεροπραξίες: τα Ιερά Μυστήρια και οι Ακολουθίες της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, που ορίζονται στους Ιερούς Κανόνες, την Ιερά Παράδοση της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού και το Τυπικό της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως (Οικουμενικό Πατριαρχείο) και τις Αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος.

    Άρθρο 2

    Σκοποί
    2 ε. Η δυνατότητα εξακριβώσεως από ενδιαφερομένους και κρατικές αρχές (π.χ. ληξιαρχεία, προανακριτικές και ανακριτικές αρχές, διπλωματικές αντιπροσωπείες ημεδαπές και αλλοδαπές) της αρμοδιότητας έγκυρης τελέσεως Ιερών Μυστηρίων από κληρικούς κατά το δόγμα της Ανατολικής Ορθόδοξου Εκκλησίας του Χριστού και η δυνατότητα εκτιμήσεως του κύρους ιεροπραξιών ως έγκυρων ή μη από την Εκκλησία της Ελλάδος, την Μεγάλη του Χριστού Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως (Οικουμενικό Πατριαρχείο) και από κάθε άλλη ομόδοξη Εκκλησία του Χριστού, που είναι αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με Αυτήν.

    Σύνταγμα της Ελλάδας

    KEΦAΛAIO TPITO
    Kαθεστώς τoυ Aγίoυ Όρoυς
    Άρθρo 105
    1. H χερσόνησoς τoυ Άθω, από τη Mεγάλη Bίγλα και πέρα, η oπoία απoτελεί την περιoχή τoυ Aγίoυ Όρoυς, είναι, σύμφωνα με τo αρχαίo πρoνoμιακό καθεστώς τoυ, αυτoδιoίκητo τμήμα τoυ Eλληνικoύ
    Kράτoυς, τoυ oπoίoυ η κυριαρχία πάνω σ’ αυτό παραμένει άθικτη. Aπό πνευματική άπoψη τo Άγιo Όρoς διατελεί υπό την άμεση δικαιoδoσία τoυ Oικoυμενικoύ Πατριαρχείoυ. Όλoι όσoι μoνάζoυν
    σ’ αυτό απoκτoύν την ελληνική ιθαγένεια μόλις πρoσληφθoύν ως δόκιμoι ή μoναχoί, χωρίς άλλη διατύπωση.
    2. To Άγιo Όρoς διoικείται, σύμφωνα με τo
    καθεστώς τoυ, από τις είκoσι Iερές Moνές τoυ, μεταξύ των oπoίων είναι κατανεμημένη oλόκληρη η χερσόνησoς τoυ Άθω, τo έδαφoς της oπoίας είναι αναπαλλoτρίωτo.
    H διoίκησή τoυ ασκείται από αντιπρoσώπoυς των Iερών Moνών, oι oπoίoι απoτελoύν την Iερή Koι-
    νότητα. Δεν επιτρέπεται καμία απoλύτως μεταβoλή στo διoικητικό σύστημα ή στoν αριθμό των Moνών τoυ Aγίoυ Όρoυς, oύτε στην ιεραρχική τάξη και τη θέση τoυς πρoς τα υπoτελή τoυς εξαρτήματα.
    Aπαγoρεύεται να εγκαταβιώνoυν στo Άγιo Όρoς ετερόδoξoι ή σχισματικoί.
    3. O λεπτoμερής καθoρισμός των αγιoρειτικών καθεστώτων και τoυ τρόπoυ της λειτoυργίας τoυς γίνεται από τoν Kαταστατικό Xάρτη τoυ Aγίoυ Όρoυς, τoν oπoίo, με σύμπραξη τoυ αντιπρoσώπoυ
    τoυ Kράτoυς, συντάσσoυν και ψηφίζoυν oι είκoσι
    Iερές Moνές και τoν επικυρώνoυν τo Oικoυμενικό
    Πατριαρχείo και η Boυλή των Eλλήνων.
    4. H ακριβής τήρηση των αγιoρειτικών καθεστώτων τελεί ως πρoς τo πνευματικό μέρoς υπό την ανώτατη επoπτεία τoυ Oικoυμενικoύ Πατριαρχείoυ και ως πρoς τo διoικητικό μέρoς υπό την επoπτεία τoυ Kράτoυς, στo oπoίo ανήκει απoκλειστικά και η διαφύλαξη της δημόσιας τάξης και
    ασφάλειας.
    5. Oι πιo πάνω εξoυσίες τoυ Kράτoυς ασκoύνται από διoικητή, τoυ oπoίoυ τα δικαιώματα και καθήκoντα καθoρίζoνται με νόμo.
    Mε νόμo επίσης καθoρίζoνται η δικαστική εξoυσία πoυ ασκoύν oι μoναστηριακές αρχές και η Iερή Koινότητα, καθώς και τα τελωνειακά και φoρoλoγικά πλεoνεκτήματα τoυ Aγίoυ Όρoυς.

  4. Τους κύριους υπεύθυνους για τη πνευματική αλλά και κοσμική κατάντια που ζούμε και τη λαϊκή ανοχή.

  5. ….Κατά τέλη του 13ου αιώνος το Βατικανό στον αιματηρό πόλεμο εναντίον της Ορθοδοξίας, όταν δόθηκε η αφορμή, έβαλε στόχο και το Άγιον Όρος, το Κάστρο αυτό της Ορθοδοξίας. Όχι ο ίδιος ο Πάπας προσωπικά, βέβαια. Άλλα με το λατινόφρονα αυτοκράτορα Μιχαήλ Η’ τον Παλαιολόγο και τον λατινόφρο­να επίσης Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, τον Ιωάννη Βέκκο. Φρονούντες και οι δύο ότι ο Πάπας θα ασκούσε την επιρροή του στη Δύση και θα ερχόταν στρατός στην απειλούμενη πόλη του Κωνσταντίνου, σκέφθηκαν να υπογράψουν ένω­ση με την λεγομένη εκκλησία του Πάπα.

    Πώς όμως να πείσουν τον Ορθόδοξο λαό για την προδοσία αυτή; Με την πειθώ; Στάθηκε αδύνατον να το επιτύχουν. Έτσι χρησιμοποίησαν τη βία. Τη βία παντού. Ιδιαίτερα όμως στο «Κά­στρο της Ορθοδοξίας, στον Άθωνα. Αλλά και εδώ συνάντησαν άρνηση. Αγιορείτες Πατέρες προτίμησαν τον θάνατο παρά. την προδοσία της Ορθοδοξίας και, σε τελική ανάλυση, την υποτα­γή της Μιάς, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Χριστού στον αιρεσιάρχη Πάπα της Ρώμης. Αυτό στην Ιερά Μονή του Ζωγράφου. Αυτό στην Ιερά Μονή του Βατοπαιδίου. Αυτό το ίδιο έγινε και στις Καρυές.

    Απόσπασμα Λατίνων και λατινοφρόνων στρα­τιωτών, εκπροσώπων του Αυτοκράτορα, διέτα­ξε τη σύναξη στις Καρυές των Μοναχών, πού δι­έμεναν στα γύρω από τις Καρυές κελλιά. Σκο­πός της συνάξεως ήταν να πεισθούν οι Αγιορεί­τες Μοναχοί, με επικεφαλής τον Πρώτο, να συγκατατεθούν στην ένωση με την λεγομένη εκκλησία του Πάπα. Να λατινοφρονήσουν και να δε­χθούν τα λατινικά δόγματα.

    Στην πρόταση όμως αυτή της προδοσίας αντέ­δρασαν όλοι. Και ο Πρώτος και οι Μοναχοί. Με ένα λόγο και με μια απόφαση, αποκρίθηκαν ότι είναι πρόθυμοι και να μαρτυρήσουν για την ορ­θόδοξη πίστη, τη μόνη και αληθινή πίστη. Μά­ταια οι λατινόφρονες του αυτοκράτορα απει­λούσαν τους Μοναχούς με κολαστήρια και με αυτόν τον θάνατο και τον Πρώτο με αγχόνη.

    Με παρρησία και με την απόφαση του μαρτυ­ρίου, ομιλούσαν κατά της ενώσεως με τον αντί­χριστο Πάπα. Δεν μπορούν, έλεγαν, να συμβι­βασθούν τα ασυμβίβαστα πράγματα. Μπορεί να συμβιβασθεί Χριστός και Βελιάρ, Χριστός και Διάβολος; «Τις συμφώνησις Χριστώ προς Βελίαρ»[3]; Καμμιά κοινωνία δεν μπορεί να υπάρχει μεταξύ της Ανατολής και της Δύσεως. Από την Ανατολή προήλθε ο φωτισμός. Και από τη Δύση προήλθε το σκότος…..

    Εδω έβαλα απόσπασμα από το βίο των μοναχών που προτίμησαν να ακολουθήσουν τους Αγίους της εκκλησίας μας και την Ιερά παράδοση και με το μαρτύριό τους είναι γραμμένοι στο Αγιολόγιο της εκκλησίας μας ,
    και όχι το γράμμα του νόμου που μας υποδεικνύει ο Κ. Αλεξάνδρου!
    αυτοί που έκαναν υπακοή στο γράμμα του νόμου κατά την λογικη του κ Αλεξάνδρου , και συλλειτουργησαν με τους παπικους έμειναν άλειωτοι και τυμπανοιαίοι σε κάποιο σπήλαιο της Μέγιστης Λαύρας!!!!

    • Εξήγησα στο προηγούμενο σε σχόλιο μου ότι η εκτενής αναφορά στο νομό έγινε προς ενημέρωση του κοινού και για να αποδοθούν οι ευθύνες για τη σημερινή κατάσταση που βρισκόμαστε.

  6. Η Μία, λοιπόν, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Συμβόλου της Πίστεως, είναι η καθ’ημάς Ορθοδοξία, διότι μόνη αύτη διατηρεί αναλλοίωτη την πίστι των Αποστόλων…».

    Αδελφοί,

    Πάνω απ’όλα, και από αυτή τη ζωή μας, προέχει η ορθόδοξη πίστη, όπως μας την παρέδωσαν οι Άγιοι Απόστολοι και οι Πατέρες της Αγίας μας Εκκλησίας. Πρώτα η πίστη και ύστερα η ζωή. Ύστερα όλα τα άλλα, που μας είναι βασικά, απαραίτητα, στη ζωή μας. Ό Χριστός υπογράμμισε ιδιαίτερα τούτο. Είπε : «Πλην ο υιός του ανθρώπου ελθών άρα ευρήσει την πίστιν επί της γης»[7]; Θα έλθει ο Κύριος και πάλι. Θα έλθει είτε με τον θάνατο για τον καθένα μας είτε κατά τη συντέλεια του κόσμου είτε με θλίψεις και συμφορές. Θα βρει στον καθένα μας τότε την πίστη την ορθό­δοξη; Τη ζωντανή πίστη; Την ακλόνητη και σταθερή πίστη; Γιατί, ας μη ξεχνούμε ότι, όπως είπε ο Κύριος, «εγερθήσονται ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήται και δώσουσι σημεία μεγάλα και τέρατα, ώστε πλανήσαι, ει δυνατόν, και τους εκλεκτούς»

    Λόγος που εκφωνήθηκε το 1982 στον πάνσεπτο Ναό του Πρωτάτου του Αγίου Όρους, την Κυ­ριακή της Ορθοδοξίας, από τον Καθηγούμενο της Ιεράς Μονής του Οσίου Γρηγορίου Αγίου Όρους Αρχιμ. Γεώργιο, κατ’ εντολήν της Ιεράς Κοινότητος, με την ευκαιρία της ανακομιδής του ιερού Λειψάνου του νε­οφανούς Ιερομάρτυρος Κοσμά, Πρώτου του Αγίου Όρους, που απαγχονίσθηκε από τους λατινόφρονας.

Σχολιάστε