Ἀντίσταση νεήλυδος, στὴν ἀσυμμάζευτη ἐκτροπὴ τῆς ποιμαινούσης (;) Ἐκκλησίας

π.Στυλιανὸς Ἐμμ. Καρπαθίου

Καλοκαίρι τοῦ 2022.

Ὁ Ἐπίσκοπος μιᾶς Μητροπόλεως, ὄχι πολὺ μακρὰν τῆς Ἀττικῆς, ἐπισκέφθηκε σὲ μιὰ κατασκηνωτικὴ περίοδο, τοὺς μικροὺς καὶ ἐφήβους κατασκηνωτές, ποὺ σοφῶς ἡ Ἐκκλησία, ὡς ὄρνις ὑπὸ τὰς πτέρυγας αὐτῆς ἐπισυνάγει, σκέπει καὶ παιδαγωγεῖ.

Φιλοδόξησε ὅμως, νὰ γίνει in μὲ τὸ συρμὸ τῆς κορωνοεποχῆς, γιὰ νὰ μὴ θεωρηθεῖ προϊστορικὸ ἀπολίθωμα, ἐφ’ ὅσον ὁ κόσμος προοδεύει μὲ ἀπίστευτα ἐπιστημονικὰ ἐπιτεύγματα, ποὺ ὅποιος τὰ ἀμφισβητεῖ εἶναι ἄρρωστος, ὅπως τοῦ δίδαξε κάποιος ἄλλος συνεπίσκοπός του, ὁ ὁποῖος, μάλιστα, ἦλθε κι’ ἀπὸ τὴν Ἀμερική! Λησμόνησε ὅμως, «ὅτι τὸ μωρὸν τοῦ Θεοῦ σοφώτερον τῶν ἀνθρώπων ἐστί, καὶ τὸ ἀσθενὲς τοῦ Θεοῦ ἰσχυρότερον τῶν ἀνθρώπων ἐστί» (Α’Κορ.1,25). Καὶ μὲ νομιζόμενη, ἀλλὰ κίβδηλη, μαεστρία, θέλησε νὰ μεταφέρει στὰ παιδιὰ τὴν ‘’ὑψηλὴ ἐπιστημονικὴ γνώση’’, αὐτή, ποὺ χωρὶς πιθανῶς νὰ τὸ γνωρίζει, χαρακτηρίσθηκε ὡς τὸ μεγαλύτερο φιάσκο στὴν ἱστορία τῆς Ἰατρικῆς, αὐτή, ποὺ παραβίασε μὲ πρωτοφανῆ βία καὶ γιὰ πρώτη φορὰ στὴν ἱστορία τοῦ ἀνθρωπίνου γένους, κάθε ἠθικὸ φραγμό, θεῖο καὶ ἀνθρώπινο. Τοὺς εἶπε λοιπόν:

«Παιδιά μου, ἕνας νέος ἱερέας, σαρανταδύο ἐτῶν, πέθανε ἀπὸ κορωνοϊό. Θὰ μποροῦσε βέβαια νὰ μὴν εἶχε πεθάνει. Κάποιες φορὲς πρέπει νὰ ἀκοῦμε τὴν ἐπιστήμη

Καὶ τότε, ἕνας μπόμπιρας, μέσα στὴν ‘’ἐκκωφαντική’’ ἀφέλειά του, ζήτησε εὐθαρσῶς τὸν λόγο, ἀπέναντι στὸν Ἀρχιερέα τοῦ Θεοῦ.

«Πάτερ, τοῦ εἶπε, καλλίτερα σαράντα δύο χρονῶν καὶ στὸν Παράδεισο, παρὰ πενῆντα καὶ στὴν Κόλαση

Ὄντως, «τὰ μωρὰ τοῦ κόσμου ἐξελέξατο ὁ Θεός, ἵνα τοὺς σοφοὺς καταισχύνῃ» (Α’ Κορ.1,27).

Γιὰ τὴν ἀκρίβεια τῶν ἀνωτέρω

π.Στυλιανὸς Ἐμμ. Καρπαθίου

12 thoughts on “Ἀντίσταση νεήλυδος, στὴν ἀσυμμάζευτη ἐκτροπὴ τῆς ποιμαινούσης (;) Ἐκκλησίας

  1. Σοφία Σολομώντος Κεφάλαιο 4

    ἡρπάγη, μὴ κακία ἀλλάξῃ σύνεσιν αὐτοῦ ἢ δόλος ἀπατήσῃ ψυχὴν αὐτοῦ·

  2. Η επιστήμη πρέπει να ακούει και να σέβεται Τον Θεό επίσκοπε! Έχεις μπερδευτεί μου φαίνεται.

    «Βέλτιον έν ταίς αρρωστίαις μείναι, η διά την απαλλαγήν της ασθενείας είς ασέβειαν καταπεσείν»…

    Έίναι προτιμότερο να μείνουμε άρρωστοι, παρά να σωθούμε απο την ασθένεια πέφτοντας στην ασέβεια.
    Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος.

    ο Κλήμης ο Αλεξανδρέας συμβουλεύει:
    «Να μη φοβάσαι λοιπόν την εξωτερική νόσο αλλά τα αμαρτήματα που προκαλούν τη
    νόσο».

  3. Τίς σοφὸς καὶ ἐπιστήμων ἐν ὑμῖν; δειξάτω ἐκ τῆς καλῆς ἀναστροφῆς τὰ ἔργα αὐτοῦ ἐν πραΰτητι σοφίας.(Επιστ. Ιακώβου κεφ. 3, 13-18)
    Ποιός μεταξύ σας είναι αληθινά σοφός και επιστήμων, φωτισμένος από τον Θεόν άνθρωπος; Ας το δείξη όχι μόνο με τα λόγια του, αλλά προ παντός και κυρίως με τα ενάρετα έργα του καλού του βίου, με πραότητα, την οποίαν χαρίζει στον άνθρωπον η αληθινή σοφία.
    Αυτή η ανόητος υψηλοφροσύνη, ότι είσθε σοφοί, δεν είναι η θεία σοφία, που κατεβαίνει από τον ουρανόν· αλλ’ είναι σοφία επίγειος, σαρκική και εμπαθής, δαιμονική.
    Διότι όπου υπάρχει ζηλοφθονία και φατριασμός και εριστικότης, εκεί επικρατεί ακαταστασία και αναταραχή και κάθε φαύλο πράγμα.
    Η δε σοφία, που δίδεται εκ των άνω, από τον Θεόν, πρώτον μεν είναι καθαρά και αμόλυντος από κάθε τι φαύλον και αμαρτωλόν, έπειτα δε είναι ειρηνική και ειρηνοποιός, επιεικής και συγκαταβατική εις την άγνοιαν και τας αδυναμίας των άλλων, πρόθυμος να υποτάσσεται εις την αλήθειαν, γεμάτη από ευσπλαγχνίαν και από αγαθά έργα, απηλλαγμένη από ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ και ΟΛΙΓΟΠΙΣΤΙΑΣ, καθαρά και αμόλυντος από κάθε υποκρισίαν.
    Ο δε καρπός της αγιότητος και κάθε αρετής σπείρεται εις τας καρδίας των ανθρώπων με ειρήνην και πραότητα από εκείνους, που έχουν ειρήνην και μεταδίδουν ειρήνην, από τους αληθινά σοφούς και εναρέτους διδασκάλους.
    Σας ευχαριστούμε Πάτερ,Φαίη

    • Η᾿Ιατρική καί ἡ Βιολογία, ὡς ἐπιστῆμες πού ἔχουν ὡς ἀντικείμενό τους τόν ἀνθρώπινο βίο καί πιό συγκεκριμένα τίς σωματικές λειτουργίες, θεωροῦνται ὅτι ἐπιτελοῦν θεῖο ἔργο, στό μέτρο βέβαια πού μέ τίς ἐπιστημονικές παρεμβάσεις τους δέν παραβιάζεται ἡ ἐλευθερία τοῦ προσώπου καί δέν ἀντιμετωπίζεται ὁ ἄνθρωπος ὡς μιά ἀποκλειστικά βιολογικά μηχανή. Τό θέμα εἶναι, ὅτι ἡ ἱερότητα τοῦ ἰατρικοῦ λειτουργήματος προϋποθέτει τήν ἀναγνώριση τῆς ἀνθρώπινης προσωπικότητας ὡς μοναδικῆς ψυχοσωματικῆς ὀντότητας.
      Η ᾿Ιατρική καί Βιολογία ὀφείλουν νά λειτουργοῦν ἐπικουρικά καί ὄχι ἐξουσιαστικά καί κυριαρχικά.

      • ΒΙΟΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
        ῾Υπό Κωνσταντίνου Β. Σκουτέρη
        Καθηγητοῦ τοῦ Πανεπιστημίου ᾿Αθηνῶν

  4. Ακριβώς! Προσυπογράφω κάθε λέξη, Νίκο. Δεν κατανοώ που εδράζεται η απολυτότητα με την οποία εκφράζονται. Έχουν διαψευσθεί οικτρά όλα όσα υποστήριξαν από κοινού με την κυβέρνηση.
    Κκ Ιερώνυμε επιμένετε στο περιβόητο «από ‘δώ το εμβόλιο και από ‘δώ ο τάφος»;

    • Οι ανεμβολίαστοι κατηγορούνται για το θάνατο των υπολοίπων ανθρώπων και για έλλειψη ατομικής ευθύνης από τον ίδιο τον πρωθυπουργό.

      • Ένας πολιτικός που στρέφει μία κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης δείχνει πόσο επικίνδυνος και συνάμα άχρηστος είναι.

      • ΠΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΝ Α’ Δ´ 1 – 5

        1 Τὸ δὲ Πνεῦμα ῥητῶς λέγει ὅτι ἐν ὑστέροις καιροῖς ἀποστήσονταί τινες τῆς πίστεως, προσέχοντες πνεύμασι πλάνοις καὶ διδασκαλίαις δαιμονίων, 2 ἐν ὑποκρίσει ψευδολόγων, κεκαυστηριασμένων τὴν ἰδίαν συνείδησιν, 3 κωλυόντων γαμεῖν, ἀπέχεσθαι βρωμάτων ἃ ὁ Θεὸς ἔκτισεν εἰς μετάληψιν μετὰ εὐχαριστίας τοῖς πιστοῖς καὶ ἐπεγνωκόσι τὴν ἀλήθειαν. 4 ὅτι πᾶν κτίσμα Θεοῦ καλόν, καὶ οὐδὲν ἀπόβλητον μετὰ εὐχαριστίας λαμβανόμενον· 5 ἁγιάζεται γὰρ διὰ λόγου Θεοῦ καὶ ἐντεύξεως.

      • Οι κατηγορίες κι από τον νυν «πρωθυπουργό» αποτελούν τίτλο τιμής.
        Όταν μας αποκαλείτε «ανεμβολίαστους», επαναλαμβάνετε την προπαγάνδα των ΜΜΕ της λίστας Πέτσα.
        Γιατί πρέπει να επαναλαμβάνει σαν χαλασμένο γραμμόφωνο ο κ. Ιερώνυμος, ό,τι υποστηρίζουν οι εκάστοτε κυβερνώντες;

    • Ναι Γιάννη, έχουν διαψευστεί οικτρά. Η απολυτότητά τους δεν έχει καμία σχέση με την ιατρική. Βλέπουν ότι η μάζα των ανθρώπων, είναι φοβισμένοι, αυτό εξυπηρετεί τα συμφέροντά των πολιτικών της Αντίχριστης ελίτ και νυν των
      προσκυνημένων εκκλησιαστικών (νύχι κρέας). Δεν αγωνίζονται υπέρ της πίστεως. Και έτσι καταλήγουμε όλο αυτό, να είναι καθαρά, υπερηφάνεια, εξουσιαστικότητα και επικυριαρχία.

Σχολιάστε