Εξοργιστικά αλλοτριωμένες θέσεις ιερέως στο θέμα της βάπτισης των δύο παιδιών στην Γλυφάδα.

ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ Ο ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΑΣ

Έγραψε ο π. Σπυρίδων Σκουτής για την βάπτιση με τον Αρχ. Ελπιδοφόρο:

(πάρτε μια βαθειά ανάσα, κάντε καλύτερα πρώτα μία προσευχή, και μπείτε μετά να διαβάστε)

«Μου στέλνετε πολλοί διάφορα σχόλια σχετικά με τη βάφτιση δύο παιδιών από ομοφυλοφιλους γονείς. Σχόλια με ειρωνείες, προβληματισμούς, ότι η εκκλησία έχει προδώσει τον κόσμο κλπ κλπ. Καλά έκανε ο Αμερικής κ. Ελπιδοφόρος και βάφτισε τα παιδιά τα οποία βαφτίστηκαν στο ονομα της Αγίας Τριάδος και “μπολιαστηκαν” με τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος. Έχουμε στη ουσία δύο υποψήφιους Αγιους της Εκκλησίας. Που είναι το κακό; Καταρχήν, δεν υπάρχει κάποιος κανόνας άρνησης βαπτισματος σχετικά με τη σεξουαλικοτητα των γονέων ή αν οι γονείς που έχουν υιοθετήσει τα παιδιά είναι του ίδιου φύλου. {Αν υπάρχει παρακαλώ να μου το πείτε, μήπως κάνω λάθος}. Αν οι γονείς ήταν γυναίκα και άντρας αλλά ήταν εγκληματίες. Θα βαπτιζαμε τα παιδιά; Ναι; ή όχι; Τα παιδιά βιολογικά γεννήθηκαν από γυναίκα που θα είναι η βιολογική τους μάνα και βαπτίστηκαν στην εκκλησία. Ξέρετε ποιο είναι το φάουλ στο Μυστήριο εδώ; Αυτό που διάβασα και δεν ξέρω αν ισχύει. Το ότι υπήρχαν 8 νονοί!! Εδώ είναι το πρόβλημα. Ποιός θα διδάξει από τους 8 στα παιδιά αυτά την ορθόδοξη πίστη και το ορθόδοξο βίωμα; Βασικά ανάδοχος είναι ένας! Αυτός που αναδεχεται το παιδί στην λευκή πετσέτα μετά το βάπτισμα. Για μένα εκεί είναι το πρόβλημα και πρέπει η εκκλησία να μην δέχεται 5,10 άτομα νονούς ταυτόχρονα διότι το μυστήριο γίνεται τσίρκο. Ας συνέλθουμε επιτέλους… Βαπτίστηκαν δύο παιδιά και τέλος. Δεν υπάρχει κάτι άλλο.
π. Σπυρίδων Σκουτής / euxh. Gr»

Ο π. Σπυρίδων μάλλον δεν έμαθε ότι ο νηπιοβαπτισμός γίνεται με προϋποθέσεις. Με θράσος δηλώνει ότι ο Αμερικής Ελπιδοφόρος έκανε καλά που βάπτισε τα δύο παιδιά, αδιαφορώντας που βρίσκονται στα χέρια υπερήφανων ομοφυλοφίλων. Βαφτίστηκαν λέει στο όνομα της Αγίας Τριάδας. Και μετά τί; Τα πετάμε στα σκουπίδια;

Τί σεβασμό δείχνουμε στο Μυστήριο; Απολύτως κανένα. Απλά προσφέρουμε το Μυστήριο της Ιεράς Βαπτίσεως ως ένα κατακτημένο οχυρό στην κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ. Και δημιουργούμε προηγούμενο για να καταστήσουμε και τα άλλα Μυστήρια της Εκκλησίας απροϋπόθετα, ‘Μυστήρια χωρίς σύνορα‘ για όσους κάνουν κέφι.

Πού είναι οι προϋποθέσεις για την Ορθόδοξη ανατροφή; Βάζουμε ή δεν βάζουμε ταφόπλακα στην σωτηρία αυτών των παιδιών; Μήπως περιμένουμε να έλθουν μελλοντικά σε σύγκρουση με τους ομοφυλόφιλους που παριστάνουν τους γονείς τους; Λογικά όχι. Δεν μπορεί να κάνεις το ένα και μυστικά να περιμένεις να γίνει το άλλο. Η Εκκλησία δεν συμπεριφέρεται έτσι, να κάνει κάτι στα φανερά και να περιμένει κάτι άλλο στα κρυφά. Άρα όσοι δεν έχουν πρόβλημα με τέτοιες υπερήφανες βαπτίσεις, δέχονται και την ομοφυλοφιλία και έρχονται σε αντίθεση με την διδασκαλία της Εκκλησίας. Σε περίπτωση πάλι που αυτά τα παιδιά έλθουν σε σύγκρουση κάποια στιγμή στη ζωή τους με τους υποτιθέμενους «γονείς» τους, γιατί να βρουν καταφύγιο στην Εκκλησία που τους είχε πει ότι είναι καλά με αυτούς; Θα την μισήσουνε την Εκκλησία που χρύσωσε την δυστυχία τους.

Δεν μιλάμε εδώ για μία απλή αμαρτία. Εδώ πάμε ενάντια στην φύση.

Πως είναι δυνατόν ιερέας να μην τρέμει στην σκέψη ότι με τις εμετικές αγαπολογίες του παρατάει τα δύο παιδιά μέσα στο βόθρο του παρά φύσιν και της διαστροφής;

«...βαφτίστηκαν στο όνομα της Αγίας Τριάδος και “μπολιαστηκαν” με τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος. Έχουμε στην ουσία δύο υποψήφιους Αγίους της Εκκλησίας. Που είναι το κακό;» λέει ο π. Σπυρίδων.

Το κακό είναι ότι ο πατήρ το παίζει «πολύς» με τα Χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος, ξεχνώντας ότι το πνεύμα θέλει αίμα. Πάτερ Σπυρίδων, εσείς τί θα κάνετε για αυτά τα παιδιά; Εκτός από το να μοιράζετε δεξιά και αριστερά κάτι που δεν σας ανήκει, θα γίνετε εσείς το άλας της ζωής για αυτά τα παιδιά; Θα έλθετε σε σύγκρουση με το κατεστημένο ή θα την αράξετε στον καναπέ για να καθαρίσει το Άγιο Πνεύμα; Βλέπετε «δύο υποψήφιους Αγίους της Εκκλησίας»! και δεν βλέπετε τους δύο ντεφάκτο «εξαγιασμένους» από την Εκκλησία ομοφυλόφιλους που αναλαμβάνουν την καταστροφή τους;

«Καταρχήν, δεν υπάρχει κάποιος κανόνας άρνησης βαπτίσματος σχετικά με τη σεξουαλικότητα των γονέων ή αν οι γονείς που έχουν υιοθετήσει τα παιδιά είναι του ίδιου φύλου. {Αν υπάρχει παρακαλώ να μου το πείτε, μήπως κάνω λάθος}

Ειλικρινά ντρέπομαι που απαντώ σε τέτοιες θέσεις ιερέως. Ποτέ δεν πέρασε από το μυαλό μου ότι θα ζούσα μια τέτοια στιγμή. Αναζητά ο ιερεύς κανόνα άρνησης βαπτίσματος σχετικά με την σεξουαλικότητα των γονέων κι εγώ τότε, δεδομένου ότι ο νηπιοβαπτισμός καθιερώθηκε με την υποχρέωση της Ορθοδόξου κατήχησης από ανάδοχο, αναζητώ να μου παραθέσει κανόνα που να λέει ότι ο νουνός ή η νουνά θα κατηχούν διαφορετικά τα παιδιά που έχουν υιοθετηθεί από ομοφυλόφιλους. Να μας το βρει αυτό και να μας το παραθέσει παρακαλώ. Και να μας εξηγήσει γιατί η Εκκλησία να επιτρέπει μία τέτοια πρακτική η οποία θα κατέληγε εκ των πραγμάτων σε αντι-κατήχηση. Δηλαδή, ο νουνός η νουνά σε αυτές τις περιπτώσεις να μην μπορούν να κατηχήσουν τα παιδιά σωστά και σύμφωνα με την διδασκαλία της Εκκλησίας λόγω των ομοφυλόφιλων «γονέων». Γιατί να επιτρέπει η Εκκλησία μία πρακτική η οποία θα καταργούσε την βασική προϋπόθεση του νηπιοβαπτισμού; Άρα εδώ κάτι λείπει. Και λείπει το περιβάλλον το οποίο η Εκκλησία οφείλει να δημιουργήσει, συνήθως με αγώνες και θυσίες, για να εναποθέσει μέσα το Μυστήριο έτσι ώστε αυτό να καρποφορήσει στις ψυχές των ανθρώπων. Δεν το πετάμε έτσι το Μυστήριο σα να είναι μυξόχαρτο πάτερ. Πείτε μας πότε η Εκκλησία στην δισχιλιόχρονη ιστορία της βάπτιζε παιδιά και τα παρατούσε σε χέρια ομοφυλοφίλων; Να μας το πείτε και αυτό π. Σπυρίδων.

Και συνεχίζει: «Αν οι γονείς ήταν γυναίκα και άντρας αλλά ήταν εγκληματίες. Θα βαπτίζαμε τα παιδιά; Ναι; ή όχι;»

Μα εδώ την απάντηση την έδωσε μόνος του. Τους εγκληματίες τους λέμε εγκληματίες και τους αντιμετωπίζουμε ως τέτοιους. Η Εκκλησία πάντα τους βλέπει ως ανθρώπους που έχουν ανάγκη από μετάνοια και τους το λέει στα ίσια ενώ το Κράτος θα θωρακίσει την κοινωνία από τις εγκληματικές τους πράξεις μέσα στο σωφρονιστικό σύστημα. Τα παιδιά των εγκληματιών θα μεγαλώσουν σε μία κοινωνία η οποία θα τους λέει πού βρίσκεται ο σωστός δρόμος, δεν θα τους λέει γίνετε κι εσείς εγκληματίες όπως οι γονείς σας. Θυμίζω τί ευχήθηκε ο καθαιρετέος π. Καριώτογλου σε ομοφυλόφιλους που βάπτισαν παιδί. «οι γονείς να είσαστε πάντα ερωτευμένοι και το παιδί θα βλέπει αυτήν την αγάπη που θα έχετε μεταξύ σας, αυτήν θα αναζητήσει όταν φύγει από εσάς και θα αναζητά πάντα στη ζωή του»!! Άστοχο λοιπόν το παράδειγμα με τους εγκληματίες π. Σπυρίδων. Η Εκκλησία όλους τους αγκαλιάζει, αλλά λέγοντας τα πράγματα με τ’ όνομά τους και δίχως να συμβιβάζει την «θεραπευτική της αγωγή».

«Τα παιδιά βιολογικά γεννήθηκαν από γυναίκα που θα είναι η βιολογική τους μάνα και βαπτίστηκαν στην εκκλησία

Τα παιδιά δεν θα μπορούσαν να γεννηθούν από κάπου αλλού εκτός από την κοιλιά μιας γυναίκας, η οποία χρησιμοποιήθηκε ως εννιάμηνη σακούλα για να τα παραδώσει σε δύο άντρες. Αυτό θα το μάθουν σίγουρα και από εκεί και πέρα ό,τι άλλο μάθουν για την παρένθετη μητέρα μόνο η καρδούλα τους το ξέρει.

«Ξέρετε ποιο είναι το φάουλ στο Μυστήριο εδώ; Αυτό που διάβασα και δεν ξέρω αν ισχύει. Το ότι υπήρχαν 8 νονοί!! Εδώ είναι το πρόβλημα. Ποιός θα διδάξει από τους 8 στα παιδιά αυτά την ορθόδοξη πίστη και το ορθόδοξο βίωμα; Βασικά ανάδοχος είναι ένας! Αυτός που αναδέχεται το παιδί στην λευκή πετσέτα μετά το βάπτισμα. Για μένα εκεί είναι το πρόβλημα και πρέπει η εκκλησία να μην δέχεται 5,10 άτομα νονούς ταυτόχρονα διότι το μυστήριο γίνεται τσίρκο. Ας συνέλθουμε επιτέλους… Βαπτίστηκαν δύο παιδιά και τέλος. Δεν υπάρχει κάτι άλλο.»

Ναι ήταν 8 νονοί και ήταν μέσα και αιρετικοί. Αυτό σας πειράζει πάτερ ή είναι μόνο ζήτημα αριθμητικής για εσάς; Και αφού βρείτε τον έναν Ορθόδοξο νουνό πολύ θα θέλαμε να μας πείτε τί κατήχηση θα κάνει στα παιδιά.

Επιμένουμε σε αυτό για να σας υποδείξουμε που ακριβώς βρίσκεται το ΤΣΙΡΚΟ.


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

27 thoughts on “Εξοργιστικά αλλοτριωμένες θέσεις ιερέως στο θέμα της βάπτισης των δύο παιδιών στην Γλυφάδα.

  1. Εις την επίσκοπον χειροτονίαν σου ελπιδοφόρε ομολογείς ότι, στέργω καὶ ἀποδέχομαι τὰς ἁγίας ἑπτὰ Οἰκουμενικὰς Συνόδους, καὶ τῶν Τοπικῶν, ἅς ἐκεῖναι άποδεξάμεναι ἐκύρωσαν, ἐπὶ φυλακῆ τῶν Ὀρθοδόξων τῆς Ἐκκλησίας δογμάτων άθροισθεῖσαι.Ὁμολογῶ πάντας τοὺς ὑπ’ αὐτῶν, ὡς ὑποφωτιστικῆς Χάριτος τοῦ Παναγίου Πνεύματος ὁδηγουμένων, ἐκτεθέντας ὅρους τῆς ὀρθῆς Πίστεως, καὶ τοὺς Ἰεροὺς Κανόνας, οὕς οἱ Μακάροι ἐκεῖνοι, πρὸς τὴν τῆς Ἁγίας τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας διακόσμησιν καὶ τὴν διάνοιαν τῆς Εὐαγγελικῆς θείας διδασκαλίας συντάξαντες, παρέδωκαν τῆ Ἐκκλησια,ἐνστερνίζομαι, καἰ κατ’ αὐτούς, ἰθύνειν έπιμελήσομαι τὴν Θείω βουλήματι κληρωθεῖσάν μοι διακονίαν καὶ κατ’ αὐτοὺς διατελέσω διδάσκων πάντα τὸν τῆ πνευματικῆ μοι ποιμαντορία πεπιστευμένον Ἱερὸν Κλῆρον καὶ τὸν περιούσιν Λαὸν τοῦ Κυρίου.

    Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τὰ ἔθνη, βαπτίζοντες αὐτοὺς εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ ἁγίου Πνεύματος, διδάσκοντες αὐτοὺς τηρεῖν πάντα ὅσα ἐνετειλάμην ὑμῖν· καὶ ἰδοὺ ἐγὼ μεθ’ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. Ἀμήν.

    Λοιπὸν ὑπάγετε καὶ κάμετε μαθητάς σας ὅλα τὰ ἔθνη, βαπτίζοντες αὐτοὺς εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος· διδάσκοντες αὐτοὺς νὰ φυλάττουν εἰς τὸν βίον των ὅλα τὰ ἠθικὰ παραγγέλματα, ὅσα σᾶς ἔδωκα ὡς ἐντολάς. Καὶ ἰδοὺ ἐγώ, ποὺ ἔλαβον πᾶσαν ἐξουσίαν, θὰ εἶμαι μαζί σας βοηθὸς καὶ παραστάτης σας ὅλας τὰς ἡμέρας, μέχρις οὗ συντελεσθῇ καὶ λάβῃ τέλος ὁ αἰὼν αὐτός. Ἀμήν.

    Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον
    Κεφ.28

    Δίδαξες ελπιδοφόρε σωστά!!!
    Δίδαξες αυτά;
    Γι’ αυτό τους παράδωσε ο Θεός σε ατιμωτικά πάθη: γιατί και τα θηλυκά τους μετάλλαξαν τη φυσική χρήση του σώματός τους στην αφύσικη, κι όμοια και οι αρσενικοί, αφού άφησαν τη φυσική χρήση του θηλυκού, κατακάηκαν από την όρεξή τους ο ένας προς τον άλλο, αρσενικοί με αρσενικούς, ενώ κατεργάζονταν άσχημες πράξεις και λάβαιναν στους εαυτούς τους το μισθό που τους έπρεπε της πλάνης τους 》.

    Προς Ρωμαίους επιστολή
    Κεφ.α’

    Αυτά;
    Μην πλανάστε. ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτρες ούτε μοιχοί ούτε θηλυπρεπείς ομοφυλόφιλοι ούτε αρσενοκοίτες ομοφυλόφιλοι,  ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες, ούτε μέθυσοι ούτε υβριστές ούτε άρπαγες δε θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού.  Και αυτά ήσασταν μερικοί. αλλά απολουστήκατε, αλλά αγιαστήκατε, αλλά δικαιωθήκατε με το όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και με το Πνεύμα του Θεού μας 》.

    Προς Κορινθίους Ά επιστολή
    Κεφ.6

    Βάπτισες και δίδαξες, κατά Την Εντολή Του Κυρίου Μάς;
    Μην αργείς. Μετανόησε

    • Ευχαριστώ πολύ αδελφέ για τις αγιογραφικές παραπομπές που βάζεις. Συνέχισέ το. Ξανά και ξανά.

      • Τὴν δικαιοσύνην σου οὐκ ἔκρυψα ἐν τῇ καρδίᾳ μου, τὴν ἀλήθειάν σου καὶ τὸ σωτήριόν σου εἶπα, οὐκ ἔκρυψα τὸ ἔλεός σου καὶ τὴν ἀλήθειάν σου ἀπὸ συναγωγῆς πολλῆς.

        Ποτέ δεν έκρυψα μέσα εις την καρδίαν μου και δεν παρεσιώπησα την δικαιοσύνην σου. Αλλά την αλήθειαν των λόγων σου και την αξιοπιστίαν των υποσχέσεών σου και την σωτηρίαν, που μου εχάρισες, την ανήγγειλα. Δεν απέκρυψα το έλεός σου και την αλήθειάν σου από σύναξιν πολλού λαού.

        Ψαλμ.39
        Εμείς σ’ Ευχαριστούμε Φαίη.

    • Που είναι το κακό; Καταρχήν, δεν υπάρχει κάποιος κανόνας άρνησης βαπτισματος σχετικά με τη σεξουαλικοτητα των γονέων ή αν οι γονείς που έχουν υιοθετήσει τα παιδιά είναι του ίδιου φύλου. {Αν υπάρχει παρακαλώ να μου το πείτε, μήπως κάνω λάθος}.

      Τολμά κάποιος από εσάς, όταν έχει θέμα αντιδικίας ενάντια στον άλλο, να κρίνεται μπροστά στους αδίκους και όχι μπροστά στους αγίους; Ή δεν ξέρετε ότι οι άγιοι θα κρίνουν τον κόσμο; Και αν από εσάς κρίνεται ο κόσμος, ανάξιοι είστε για κριτήρια δίκης ελάχιστα; Δεν ξέρετε ότι αγγέλους θα κρίνουμε, και δεν μπορούμε κάποιες βιοτικές διαφορές; Αν, λοιπόν, έχετε δίκες για βιοτικές διαφορές, τους εξουθενωμένους μέσα στην εκκλησία, αυτούς καθίζετε κριτές; Για ντροπή σας το λέω. Έτσι, δεν υπάρχει μεταξύ σας κανείς σοφός που θα δυνηθεί να διακρίνει ανάμεσα στους αδελφούς του; Αλλά αδελφός κρίνεται μαζί με αδελφό και αυτό μπροστά σε άπιστους; Ήδη πράγματι, λοιπόν, είναι για σας εντελώς πνευματική ήττα το ότι έχετε δίκες μεταξύ σας. Γιατί μάλλον δεν αδικείστε; Γιατί μάλλον δεν αποστερείστε; Αλλά εσείς αδικείτε και αποστερείτε, και αυτό το κάνετε σε αδελφούς. Ή δεν ξέρετε ότι οι άδικοι τη βασιλεία του Θεού δε θα την κληρονομήσουν; Μην πλανάστε. ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτρες ούτε μοιχοί ούτε θηλυπρεπείς ομοφυλόφιλοι ούτε αρσενοκοίτες ομοφυλόφιλοι, ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες, ούτε μέθυσοι ούτε υβριστές ούτε άρπαγες δε θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού. Και αυτά ήσασταν μερικοί. αλλά απολουστήκατε, αλλά αγιαστήκατε, αλλά δικαιωθήκατε με το όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και με το Πνεύμα του Θεού μας.
      Δοξάστε το Θεό με το σώμα σας
      Προς Κορινθίους Ά επιστολή
      Κεφ.6

      Λοιπόν, πηγαίνετε τώρα και διδάξατε εις όλα τα έθνη την αλήθειαν. Και αυτούς που θα πιστεύσουν και θα γίνουν μαθηταί σας, βαπτίσατέ τους στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.
      Διδάσκοντες αυτούς να τηρούν όλας τας εντολάς, που εγώ σας έχω δώσει. Και ιδού, εγώ θα είμαι μαζή σας όλας τας ημέρας, μέχρις ότου λάβη τέλος ο αιών αυτός. Αμήν.
      Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον Κεφ.28

      Ποιούς θα διδάξετε παπασπύρο τα μωρά!

      Γεννήματα εχιδνών, ποιος σας υπέδειξε, για να ξεφύγετε από τη μελλοντική οργή; Κάντε λοιπόν καρπό άξιο της μετάνοιας και μη νομίσετε ότι μπορείτε να λέτε μέσα σας: “Πατέρα έχουμε τον Αβραάμ”. Γιατί σας λέω ότι δύναται ο Θεός από τους λίθους τούτους να εγείρει τέκνα στον Αβραάμ. Ήδη, λοιπόν, το πελέκι βρίσκεται κοντά στη ρίζα των δέντρων. Επομένως, κάθε δέντρο που δεν κάνει καρπό καλό κόβεται εντελώς και ρίχνεται στη φωτιά. Εγώ, βέβαια, σας βαφτίζω μέσα σε νερό για μετάνοια, αλλά αυτός που έρχεται ύστερα από εμένα είναι ισχυρότερός μου, του οποίου δεν είμαι ικανός να βαστάξω τα υποδήματα. Αυτός θα σας βαφτίσει μέσα σε Πνεύμα Άγιο και σε φωτιά. Αυτού το φτυάρι είναι στο χέρι του, για να λιχνίσει, και θα καθαρίσει εντελώς το αλώνι του και θα συνάξει το σιτάρι του στην αποθήκη, ενώ το άχυρο θα το κατακάψει με φωτιά άσβεστη”.
      Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον
      Κεφ.3

      Τον πήρες τον κανόνα σου παπασπύρο!!!
      Ντροπή σου παπασπύρο για την τοποθέτησή σου αυτήν, θα σου πρότεινα να προσφύγης ταχέως στο πετραχήλι του πνευματικού σου.

      • Καί ὁ Κύριός μας εἶπε: «Ἐκεῖνος πού θά πιστέψει καί θά βαπτισθεῖ θά σωθεῖ» (Μάρκ. 16,16).
        – Ἐρ.: Ἄν ἀπό τόν βαπτιζόμενο ἀπαιτεῖται μετάνοια καί πίστη, τότε γιατί βαπτίζουμε μικρά παιδιά, πού δέν καταλαβαίνουν;
        ᾽Απ.: Γιά τήν πίστη τῶν γονέων τους καί τοῦ ἀναδόχου τους, πού ὑποχρεώνονται νά διδάξουν σ᾽ αὐτά τήν πίστη, ὅταν ἔρθουν σέ ἡλικία νά μαθαίνουν.
        Ἰερεμίου Μητροπ. Γόρτυνος

        Και σε ρωτάω παπασπύρο, τι θα τους μάθουν; Ότι αυτό που οι γονείς τους είναι, θεωρείται φυσιολογικό;
        Αντί να στηλιτεύσεις τον σοδομισμό, και να αγωνιστής κατά αυτού, στέκεστε στο γεγονός της βάπτισης.
        Αν είναι βαπτισμένα; αν δεν είναι; βλεπεις το δέντρο αλλα χάνεις το δάσος.
        Και ξέρεις ποιό θα είναι, αν δεν αγωνιστούμε ,το δάσος, στο μέλλον; Τα πολλά μωράκια βαπτισμένα από γονείς ομοφυλόφιλους.
        Καληνύχτα και όνειρα γλυκά.

        Δέν ὑποτάσσεται ὁ Θεός στά γεγονότα, ἀλλά τά γεγονότα ὑποτάσσονται στόν Θεό καί τά πάντα ἐξυπηρετοῦν τό θέλημά Του.
        Άγιος Εἰρηναῖος.

  2. “δημιουργούμε προηγούμενο για να καταστήσουμε και τα άλλα Μυστήρια της Εκκλησίας απροϋπόθετα, Μυστήρια χωρίς σύνορα για όσους κάνουν κέφι” Η ουσία του πράγματος ! Η αλλοίωση των Μυστηρίων και η απεξάρτησή τους από τις ιερές προϋποθέσεις τους. Εύγε “τας Θυρας” !

  3. Ἀς ἐνημερώσει κάποιος τὸν ἐν λόγῳ ἱερέα, ὅτι σύμφωνα μὲ σημερινὲς ἰσχύουσες ἐγκυκλίους τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, δὲν βαπτίζονται οὔτε παιδιὰ τῶν ὁποίων οἱ γονεῖς δὲν ἔχουν τελέσει θρησκευτικὸ γάμο, καὶ ἐπίσης ἐπιβάλεται ὁ ἀνάδοχος νὰ μὴν ἔχει τελέσει πολιτικὸ γάμο.

    Γιὰ νὰ πᾶμε τῶρα καὶ στὸ “πνεῦμα” τοῦ “νομοθέτη” (Ἱερὰ Σύνοδος)…

    Τὸ ὅτι “θέλει” ἡ Ἱ.Σ. νὰ ἔχουν τελέσει θρησκευτικὸ γάμο (ἐννοεῖται ὀρθόδοξο) ἔστω κι ἂν πρὶν τέλεσαν πολιτικό, σημαίνει ὅτι ἡ Ἱ.Σ. “δέχεται” νὰ τελέσει βάπτιση παιδιῶν “ἐγκληματιῶν” (τὸ παράδειγμα τοῦ ἐν λόγῳ ἱερέως) ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ!!!!

    Αὐτὸ σημαίνει ὅτι θὰ δεχόταν νὰ βαπτίσει παιδιὰ ὁμοφιλοφίλων ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ καὶ ἄρα δὲν θὰ συνεχίζουν νὰ βρίσκονται σὲ “δεσμὸ” μὲ τὸν ὁμόφυλό τους σύντροφο… Αὐτὸ εἶναι τὸ πρῶτο.

    Ὅσον ἀφορᾷ τὸν ἀνάδοχο, “θέλει” ὁ “νομοθέτης” (Ἱ.Σ.) νὰ μὴν ἔχει τελέσει πολιτικὸ γάμο, γιατὶ ΑΥΤΟ ΔΗΛΏΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!!!!! καὶ τέτοιο ἄνθρωπο δὲν τὸν δέχεται γιὰ ἀνάδοχο!!!!

    Στὸ συγκεκριμένο παράδειγμα τῶρα, ὁ αἱρετικὸς ἀνάδοχος ὄχι μόνο “ἔχει” ἀλλὰ καὶ συνεχίζει νὰ ἀρνεῖται τὴν Ἐκκλησία (τὴν Ὀρθόδοξη ἐννοεῖται) καὶ ὡς ἐκ τούτου δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι ἀνάδοχος. Ἀν δέ, γεννήθηκε στὴν αἵρεση, τότε νὰ προσέλθει, νὰ βαπτιστεῖ ὁ ἴδιος, καὶ κατόπιν ἀς γίνει ἀνάδοχος. Βέβαια, νὰ ποῦμε ὅτι μὲ τὸ “πνεῦμα” τῆς συνόδου τοῦ Κολυμπαρίου, οἱ αἱρετικοὶ “ἀναγνωρίζονται” ὡς “ἰσότιμα μέλη” τῆς “Ἐκκλησίας”. ἀλλὰ μιὰ τέτοια “ἐκκλησία” εἶναι ἀλλότρια τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, ἐξ οὗ καὶ ἡ σύνοδος τοῦ Κολυμπαρίου εἶναι ληστρική.

    Καὶ κάτι γιὰ τὸν ἀνάδοχο τῶρα…

    Στὰ θέματα τῆς βάπτισης καὶ τοῦ ἀναδόχου ἀπὸ πολὺ καιρὸ στὴν κοινωνία μας κυκλοφοροῦν ἀνυπόστατα πράγματα, καὶ ἦταν θέμα χρόνου νὰ φτάσουμε στὶς διαστρεβλώσεις μὲ τὶς ὁποῖες ἀσχολούμαστε τῶρα…

    Μιὰ ἀνυπόστατη ἀντίληψη γιὰ παράδειγμα ποὺ κυκλοφορεῖ σὲ πολλοὺς ἱερεῖς, εἶναι ὅτι ὁ ἀνάδοχος “χρειάζεται” μόνο στὸν νηπιοβαπτισμό, ὅπου δὲν μπορεῖ τὸ νήπιο νὰ δώσει τὶς ὑποσχέσεις, ὁπότε ὁ ἀνάδοχος τὶς “δίνει” ἀντὶ γιὰ αὐτό… Στὴ συνέχεια βέβαια “ἀναλαμβάνει” καὶ τὴν κατήχηση τοῦ νηπίου τὸ ὁποῖο βαπτίστηκε φυσικὰ ἀκατήχητο… Ὡς ἐκ τούτου, βγάζουν τὸ συμπέρασμα οἱ ἐν λόγῳ ἱερεῖς, ὁ ἀνάδοχος “δὲν χρειάζεται” προκειμένου γιὰ βαπτισμό ἐνηλίκου!!!

    Ἂν ἦταν ὅμως ἔτσι τότε ὁ θεσμὸς τοῦ ἀναδόχου δὲν θὰ ὑπῆρχε πρὶν τὸ νηπιοβαπτισμό. Δὲν ἔγινε ὅμως ἔτσι. Ὁ ἀνάδοχος ὑπῆρχε πολὺ πρὶν τὴν καθιέρωση τοῦ νηπιοβαπτισμοῦ καὶ ὁ ῥόλος του ἦταν νὰ “ἐγγυηθεῖ” στὴν Ἐκκλησία γιὰ τὴν πίστη τοῦ προσερχομένου, ὁ ὁποῖος ἐννοεῖται εἶχε περάσει ἐν τῷ μεταξύ, μακρᾶ περίοδο κατήχησης καὶ δοκιμασίας. Βλέπετε ἡ ἀρχαία Ἐκκλησία δὲν δεχόταν “ἀβασάνιστα” καὶ ἀπροϋπόθετα τὸν ὁποιονδήποτε ἐρχόταν νὰ γίνει μέλος της, ἀλλὰ ἀφοῦ περνοῦσε τὴν περίοδο δοκιμασίας καὶ κατήχησης καὶ πάλι “ἤθελε” (ἡ Ἐκκλησία) κάποιον νὰ “ἐγγυηθεῖ” γι’ αὐτόν. Γι’ αὐτὸ καὶ στὶς ἀκόμα καὶ σήμερα ἔντυπες ἀκολουθίες τοῦ Βαπτίσματος γίνεται ἀναφορὰ καὶ δίδεται λόγος στὸν ἀνάδοχο ὁ ὁποῖος προϋποτίθεται ὅτι ὑπάρχει, ἀνεξαρτήτως τοῦ ἂν ἡ Βάπτιση ἀφορᾷ νήπιο ἢ ἐνήλικα. Εἶναι δὲ συγκεκριμένα καὶ αὐτὰ τὰ ὁποῖα, κατὰ τὴ Βάπτιση. κάνει ὁ ἀνάδοχος καὶ ἐκεῖνα ποὺ κάνει (ἐφ΄ ὅσον δύναται) ὁ βαπτιζόμενος, ὁ ὁποῖος μόνον τότε ἀντικαθίσταται ἀπὸ τὸν ἀνάδοχο ὅταν λόγῳ ἡλικίας δὲν μπορεῖ νὰ τὰ κάνει.

    Ὥστε ὁ ῥόλος τοῦ ἀναδόχου εἶναι οὐσιαστικὸς καὶ ὄχι ἐξ ἀνάγκης γιὰ τὴν ἀδυναμία τοῦ βαπτιζόμενου.

    Κατ΄ ἀκρίβειαν ἡ συγκατάθεση τοῦ νηπίου δὲν ἔχει δηλωθεῖ στὸ νὰ βαπτιστεῖ, καὶ γι’ αὐτὸ ἡ Ἐκκλησία (ἀπὸ τὴν ἀρχὴ ἀκόμα σὲ κάποιες περιπτώσεις) συγκατετίθετο στὸ νηπιοβαπτισμὸ ΜΟΝΟΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΝΗΠΙΟ ΑΝΑΤΡΕΦΟΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ!!!! Παράδειγμα ὁ δεσμοφύλακας τῶν Φιλίππων ποὺ ἀφοῦ σώθηκε καὶ πίστεψε τὸν Ἀπόστολο Παῦλο, βαπτίστηκε καὶ αὐτὸς καὶ ὅλη ἡ οἰκογένειά του (ἀσφαλῶς καὶ νήπια) στὸ ὄνομα τοῦ Χριστοῦ.

    Βλέπουμε λοιπόν, ὅτι ἡ Ἐκκλησία ἀπὸ τὴν ἀρχὴ ἀκόμα δεχόταν τὸν νηπιοβαπτισμό, ἀλλὰ ὑπὸ προϋποθέσεις, γιατὶ ἤξερε ὅτι τὸ νήπιο ἀπὸ μόνο του δὲν εἶχε συναίσθηση τοῦ μυστηρίου τὴν ὁποία θὰ ἀποκτοῦσε ὅμως μέσα στὸ χριστιανικὸ περιβάλλον στὸ ὁποῖο ἐπρόκειτο νὰ ζήσει. Αὐτὸ ἀμέσως σημαίνει ὅτι τὸ βάρος τῆς κατήχησης τοῦ νηπίου ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΟΝ ΑΝΑΔΟΧΟ ΤΟΣΟ!!!! ΟΣΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΖΟΥΣΕ ΤΟ ΝΗΠΙΟ!!!!!

    Ἀς τὸ λάβουμε αὐτὸ ὑπ΄ ὄψη μας στὴν περίπτωση τοῦ νηπιοβαπτισμοῦ αὐτῆς τῆς ὁμάδας ποὺ θέλει νὰ λέγεται καὶ “οἰκογένεια” καὶ μάλιστα “χριστιανικὴ καὶ ὀρθόδοξη”!!!!

  4. Ουδεμία νύξη για τό πάθος τής ομοφυλοφιλίας καί πώς τοποθετείται η ορθόδοξη εκκλησία….
    Political correct αλλά αντίθετος τής Καινής Διαθήκης… τραγικό απλά

  5. Προς διαχειρίστρια του ιστολογίου “ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ” : σας συγχαίρω για το ορθότατα και ορθοδοξότα δομημένο σχόλιό σας.
    Η κρυστάλλινης διαύγειας συλλογιστική σας, εδραζομένη επί στερράς ευαγγελικής, αγιοπατερικής, κανονικής, θεολογικής και εκκλησιολογικής βάσεως, αποδομεί, καιρίως και ουσιωδώς, και κονιορτοποιεί τις διάφορες σοφιστικού τύπου, θολές προσεγγίσεις που επιχειρούν ματαίως να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα και να αμνηστεύσουν ιδιαζόντως ειδεχθή πνευματικά εγκλήματα.
    Τρέμει και συγκλονίζεται συθέμελα κάθε ορθοφρονούσα ορθόδοξη χριστιανική συνείδηση και μόνο στη σκέψη ότι βρέθηκαν γραφίδες κληρικών που αντί να στιγματίσουν το καταφανέστατο αυτό αίσχος, ουσιαστικά το αβαντάρουν με τον τρόπο τους.
    Κάτι τέτοιο, αποτελεί σύμπτωμα βαθυτάτης αλλοτριώσεως και εκπτώσεως του εκκλησιαστικού ήθους.
    Αντί της αυτονοήτου και ομοθύμου καταδίκης και αποδοκιμασίας, από την πλευρά του ιερατικού κόσμου, των εκφυλιστικών και αλλοτριωτικών αυτών φαινομένων, των επαγομένων την εισήλαση και παγίωση του “βδελύγματος της ερημώσεως εν τόπω Αγίω” (τι άλλο, άραγε, συνιστά η συγκεκριμένη βάφτιση, εξεταζόμενη όχι επιπόλαια και υπό το κράτος ενός επιδερμικού συναισθηματισμού που σχετίζεται με τα όντως ανεύθυνα νήπια αλλά θεωρούμενη ως προς τις βαθύτερες προεκτάσεις και επιπτώσεις της, κυρίως σε βάθος χρόνου και ο νοών νοείτω;), ουσιαστική επιδοκιμασία και συμπόρευση με τους καθαιρετέους σκανδαλοποιούς.
    Αλήθεια, εάν γενικευθεί η ολέθρια πρακτική του αρχιεπισκόπου Ελπιδοφόρου και του π. Αλεξάνδρου Καριώτογλου, έχουν αναλογισθεί κάποιοι τι σημαίνει
    και τι συνεπάγεται κάτι τέτοιο για τον εκκλησιαστικό βίο;
    Επιτέλους, λίγη υπευθυνότητα δεν βλάπτει!

  6. Ο συγκεκριμένος ιερέας ουδεμία σχέση έχει με Το Ιερο Ευαγγέλιο! Δημόσιος υπάλληλος. Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός να μάς Ελεήσει!

  7. Η συμμαχία με τη Ρωσία είναι η μόνη οδός σωτηρίας, ειδάλλως θα ζούμε και άλλες ελπιδοκτονίες, γυναικοκτονίες, παιδοκτονιες και αυτοκτονίες.

    Κύριε ελέησον ημάς.

      • Σωστά και η συμμαχία με την Αμερική και το ΝΑΤΟ η οδός προς τη κόλαση…

  8. Πατέρα Σπυρί δων ευλογείτε.Πριν σας σας πουμε τους κανόνες που ζητάτε μήπως μπορείτε να μας πείτε κάτι τις πνευματικό δημόσια ασφαλως για την ομοφυλοφυλια ,τους γάμους των ομοφυλοφίλων, καιτην υιοθεσία τέκνων από ομοφυλόφιλα ζευγάρια ;Για να καταλάβουμε το σκεπτικό σας δηλαδή..

  9. Μετά την ξεφτίλα της Γλυφάδας δόθηκε το σύνθημα και πετάγονται ένα ένα τα μπουμπούκια του τρίφυλου.

  10. Και μη ξεχνάτε γιατί καταστράφηκαν τα Σόδομα και Γόμορρα.
    Είχαν γεμίσει…

  11. Επίσκοπος και Επισκοπική εξουσία στους Ιερούς Κανόνες:
    Χρέος του Επισκόπου, σύμφωνα με την Αγία Γραφή, είναι να διδάσκει κάθε μέρα τον Κλήρο και το λαό τα ευσεβή δόγματα.
    Λέει ο Θεός, μέσω του Προφήτη Ιεζεκιήλ, προς τους προεστώτες των λαών:
    «υἱὲ ἀνθρώπου, σκοπὸν δέδωκά σε τῷ οἴκῳ Ἰσραήλ, καὶ ἀκούσῃ ἐκ στόματός μου λόγον καὶ διαπειλήσῃ αὐτοῖς παρ᾿ ἐμοῦ.ἐν τῷ λέγειν με τῷ ἀνόμῳ· θανάτῳ θανατωθήσῃ, καὶ οὐ διεστείλω αὐτῷ οὐδὲ ἐλάλησας τοῦ διαστείλασθαι τῷ ἀνόμῳ ἀποστρέψαι ἀπὸ τῶν ὁδῶν αὐτοῦ τοῦ ζῆσαι αὐτόν, ὁ ἄνομος ἐκεῖνος τῇ ἀδικίᾳ αὐτοῦ ἀποθανεῖται, καὶ τὸ αἷμα αὐτοῦ ἐκ τῆς χειρός σου ἐκζητήσω».
    《 Ἄνθρωπε, σὲ ἔχω ἐγκαταστήσει μεταξὺ τῶν ἀπογόνων τοῦ Ἰσραὴλ ὡς ἄλλον σκοπόν «φρουρόν».Θὰ ἀκούσῃς ἀπὸ τὸ στόμα μου λόγον καὶ μὲ αὐτὸν θὰ τοὺς ἀπειλήσῃς ἐκ μέρους μου.
    Ἐὰν λοιπὸν ἐγὼ ἀπειλῶ τὸν παράνομον ἄνθρωπον καὶ τοῦ λέγω θὰ τιμωρηθῇς ὁπωσδήποτε μὲ θάνατον, καὶ σύ, ὁ ἐκπρόσωπός μου, δὲν τὸν ἐνημερώνῃς καὶ δὲν διαμαρτύρεσαι, οὔτε ὁμιλῇς διὰ νὰ τὸν παρακινήσῃς εἰς μετάνοιαν, ὥστε νὰ ἀπομακρυνθή ἀπὸ τὴν ζωὴν τῆς ἁμαρτίας καὶ ἀνομίας καὶ νὰ ζήσῃ, ὁ παράνομος ἐκεῖνος ἄνθρωπος θὰ ἀποθάνῃ ἀμετανόητος μὲ τὰς ἁμαρτίας του.Τὴν εὐθύνην ὅμως διὰ τὴν κατάληξίν του αὐτὴν θὰ τὴν ζητήσω ἀπὸ σέ, ὁ ὁποῖος δὲν τὸν ἐβοήθησες νὰ μετανοήσῃ 》(Ιεζεκιήλ Κεφ.3)
    Γι’ αυτό και ο Αποστ. 58313 ορίζει όποιος Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος αμελεί και δεν διδάσκει τα δόγματα και τα έργα της ευσεβείας, ας ΑΦΟΡΙΖΕΤΑΙ μέχρι να ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ. Εάν επιμένει στην αμέλεια και ραθυμία του, ας ΚΑΘΑΙΡΕΙΤΑΙ ως της επισκοπής και του πρεσβυτερίου ΑΝΑΞΙΟΣ.
    Αλλά και ο ΣΤ΄ 19314 ορίζει ότι πρέπει κάθε μέρα να διδάσκουν οι προεστώτες κλήρο και λαό, και ιδιαίτερα τις Κυριακές, ερμηνεύοντας τις Άγιες Γραφές, σύμφωνα με τους πατέρες και θεοφόρους διδασκάλους.

    Κακώς τόσον καιρό δεν έχω μνημόνευσει και τον εκλέκτορά σου ελπιδοφόρε Λαμπρυνιάδη.
    Πατριάρχη Βαρθολομαίο και οι λοιποί υποστηρικτές, να τον χαίρεστε!

    Οι θλίβοντές με αγαλλιάσονται, εάν σαλευθώ.   εγώ δε επί τω ελέει σου ήλπισα, αγαλλιάσεται η καρδία μου επί τω σωτηρίω σου· άσω τω Κυρίω τω ευεργετήσαντί με και ψαλώ τω ονόματι Κυρίου του Υψίστου.《Αυτοί που μου προκαλούν θλίψεις, θα γεμίσουν αγαλλίαση, εάν κλονισθώ.
    Όμως, εγώ στήριξα την ελπίδα μου στο έλεος σου, θα αγαλλιάσει η καρδιά μου, γιατί εσύ θα με σώσεις. Τότε θα τραγουδήσω ύμνους στον Κύριο που με ευεργέτησε, και θα ψάλλω ύμνους στο όνομα του Κυρίου του Υψίστου.》ψαλμ12 (ιβ’)

    Και γεννιέται το ερώτημα: Πως θα προφυλαχθούν οι πιστοί στους έσχατους καιρούς και απο τούς λυκοποιμένες; Στο ερώτημα αυτό απαντά πρώτος Ο Ίδιος Ο Ιησούς Χριστός, λέγοντας 《Εγώ Ειμί η Θύρα των προβάτων》Ιωάν.10,7
    Όποιος δηλ. μείνει σταθερός στα όσα δίδαξε Ο Θεάνθρωπος και δεν παρεκτραπεί άπο την αλήθεια του Ευαγγελίου Του, όχι μόνο θα πορεύεται στη σωτηρία του, αλλά θα εισέλθει μέσα στη χάρη και θα τρέφεται συνεχώς άπό τον ουράνιο άρτο και το ποτήριο της ζωής που είναι ο Ίδιος Ο Κύριός μας.
    Αυτή τη σταθερότητα της πίστεώς μας την έχουν εξασφαλίσει οι Θεοφόροι Πατέρες, οι οποίοι με την Αγία ζωή τους και τη σοφία τους έχουν καταγράψει στην παράδοση της Έκκλησίας μας όλο το ανόθευτο περιεχόμενο της διδασκαλίας των Αγίων Προφητών και Αποστόλων, καθώς και των Θείων Λόγων Του Ευαγγελίου Του Χριστού.

  12. “Οι Χριστιανοί γονείς ως ηγιασμένοι και τω σώματι του Χριστού ηνωμένοι οι δια του Μυστηρίου του Γάμου την χάριν λαβόντες του παναγίου Πνεύματος προς αγιασμόν του νόμου της τεκνογονίας, όπως αγία γένηται η απαρχή της συζυγίας και άγιοι οι καρποί αυτής, οφείλουσι να βαπτίζωσι τα νήπια αυτών προς τελείαν ένωσιν αυτών μετά του σώματος του Χριστού μετά του οποίου διά των γονέων αυτών ανήκουσιν ήδη εις την Εκκλησίαν ως τέκνα των τέκνων της Εκκλησίας, γεννηθέντα εν τή Εκκλησία υπό τας ευχάς και τας ευλογίας της Εκκλησίας. Οι Χριστιανοί γονείς ως ηγιασμένα τέκνα της Εκκλησίας εισίν υποχρεωμένοι να αναδείξωσι μέλη άγια της Εκκλησίας τα εαυτών τέκνα , διότι τα γεννηθέντα τέκνα εν τη Εκκλησία εισί καρποί του δένδρου της Εκκλησίας και δέον να λάβωσι τον αγιασμόν αυτής.”
    ΑΠΑΝΤΑ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ σελ.174 (περί νηπιοβαπτισμού)
    Τα συμπεράσματα δικά σας αδέρφια εν Χριστώ.

    • Σας ευχαριστούμε αδελφέ για την παράθεση γνησίου και ακίβδηλου αγιογραφικού λόγου.
      Μπουχτίσαμε, πια, με τις αμπελοφιλοσοφίες και σοφιστείες του καθενός “στοχαστή”, του οποίου τα προϊόντα της γραφίδας λογίζονται από κάποιους ακρίτως και αβασανίστως προσεγγίζοντες το όλο ζήτημα ως “διαφορετική άποψη και θέση”…

  13. Ο άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος στην προς Μαγνησιείς επιστολή του επαπειλεί πνευματικό θάνατο σε καθένα ο οποίος “την πίστιν του Θεού τη κακή διδασκαλία φθείρει”.
    Ενώ ο σύγχρονος του, άγιος Πολύκαρπος, έχοντας αυτό υπ όψιν, προτρέπει όπως “μηδείς μεθοδεύη τα λόγια του Κυρίου προς τας ιδίας επιθυμίας” “αλλά” πάντες απολιπόντες την ματαιότητα των πολλών και τας ψευδοδιδασκαλίας επί τον εξ αρχής ημίν παραδοθεντα λόγον επιστρέψωμεν”.
    Πόσο προσεκτικοί, πρέπει να είμαστε όλοι μας.
    Δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να απομακρυνόμαστε από την παραδεδομένη διδασκαλία.

  14. Πιστεύω ότι η Ιερά σύνοδος καταδικάζει τέτοιου είδους πειράματα που μετέπειτα θα γίνουν και σε ανθρώπους.

    Sigmalive: Επιστήμονες ανέπτυξαν τα πρώτα «συνθετικά έμβρυα» μέσα σε μια τεχνητή μήτρα.
    https://city.sigmalive.com/article/2022/8/4/epistemones-aneptuxan-ta-prota-sunthetika-embrua-mesa-se-mia-tekhnete-metra/

    Κύριε ελέησον ημάς.

  15. Φυσικά και δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιοι κληρικοί διατυπώνουν “άρρητα ρήματα”, αλλότρια του Ορθόδοξου Δόγματος και Ήθους.
    Από τα πρώτα, ήδη, έτη της ζωής της χριστιανικής Εκκλησίας, εμφανίσθηκαν οθνείες και στρεβλές διδαχές, προϊόντα πεπλανημένων νόων, που αναστάτωσαν τον εκκλησιαστικό βίο. Τότε, όμως, η επίσημη Εκκλησία, δεν συγκάλυπτε, διά της σιωπής της, τα αναφυόμενα αυτά σκάνδαλα αλλά τα πάτασσε αμειλίκτως.
    Εμείς εδώ, θα σταθούμε σε ένα παράδειγμα των νεοτέρων χρόνων, αυτό των περί του ιερού μυστηρίου του γάμου ετεροδιδασκαλιών, των εξελθόντων του έρκους των οδόντων του κεκοιμημένου επισκόπου Χαλκηδόνος (Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως) Μελίτωνος (Χατζή), πνευματικού πατρός του πατριάρχη Βαρθολομαίου.
    Αντιγράφουμε από το φύλο Φεβρουαρίου του 1976 της μη εισέτι εκδιδομένης, αγωνιστικής εφημερίδος “ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ” :
    “Παράδοξον και ασεβή περί γάμου θεωρίαν ανέπτυξεν ο οικουμενιστής, φιλοπαπικός και…φιλοκαρναβαλικός μητροπολίτης Χαλκηδόνος κ.Μελίτων.
    Προκειμένου να ταχθή υπέρ του αυτομάτου διαζυγίου ηθέλησε να στηρίξει τούτο…θεολογικώς δια μιας πρωτοτύπου ανοήτου θεωρίας.
    Ιδού τι εδήλωσε σχετικώς εις δημοσιογράφους κατά την εις Αθήνας παραμονήν του:
    “Ο γάμος είναι μυστήριον. Και μάλιστα μέγα. Ο γάμος είναι πρόβλημα υπαρξιακόν( ωραία λέξις!). Αποφασιστικόν και συντηρητικόν στοιχείον του γάμου είναι να ευρεθούν τα δύο έτερα μέρη και να συμβιώσουν από κοινού αρμονικώς.
    Η Εκκλησία απλώς ευλογεί, δεν τελεί το μυστήριον.
    Εάν πλανηθούν τα δύο μέρη, τότε σημαίνει ότι όντως δεν υπάρχει γάμος και μυστήριον”.
    Κατά τους λόγους τούτους του κ.Μελίτωνος, όταν δύο έλθουν εις σαρκικήν μίξιν τελούν το ιερό μυστήριο του γάμου.
    Απλώς δε ύστερον έρχεται η Εκκλησία να ευλογήση αυτήν την γενομένην πράξιν.
    Η πορνεία δηλαδή είναι…μυστηριακή ιερουργία!
    Το μυστήριον του γάμου, κατά τον κ.Μελίτωνα, δεν είναι όπως τα λοιπά μυστήρια της Εκκλησίας, διά την τέλεσιν του οποίου είναι αναγκαία η παρουσία τελετουργού κληρικού.
    Διά το μυστήριον του γάμου αρκεί η σεξουαλική ικανοποίησις και ο δεσμός δύο προσώπων.
    Ο κληρικός έρχεται απλώς να ευλογήση τα τετελεσμένα.
    Ότι η θεωρία περί γάμου του κ.Μελίτωνος είναι αντιχριστιανική, δεν είναι ανάγκη να υποδείξωμεν.
    Αρκεί εν προσεκτικόν βλέμμα εις την ακολουθίαν του μυστηρίου του γάμου διά να ίδη τις, ότι ο γάμος ως μυστήριον τελείται και ευλογείται υπό της Εκκλησίας.
    Η όλη δε ακολουθία προυποθέτει τους ερχομένους εις γάμου κοινωνίαν παρθένους.
    Ο δε τελετουργός κληρικός εύχεται εις τον Θεόν να ενώση τούτους εις μίαν ευλογημένην ένωσιν.
    Εις την ευχήν προ της στέψεως λέγει ο τελετουργός κληρικός: ” Και νυν, Δέσποτα, εξαπόστειλον την χείρα Σου εξ Αγίου Κατοικητηρίου Σου, και άρμοσον τον δούλον Σου (τόνδε) και την δούλην Σου (τήνδε), ότι παρά Σου αρμόζεται ανδρί γυνή.
    Σύζευξον αυτούς εν ομοφροσύνη.
    Στεφάνωσον αυτούς εις σάρκα μίαν.
    Χάρισαι αυτοίς καρπόν κοιλίας, ευτεκνίας απόλαυσιν”.
    Οι λόγοι ούτοι είναι ευλογία προυπάρχοντος γάμου ή τέλεσις και ευλογία γάμου;΄
    Δεν αγνοούμεν ότι βεβαίως πολλοί προσέρχονται εις το μυστήριον του γάμου όχι παρθένοι.
    Αλά τούτο δεν σημαίνει, ότι την παρανομίαν των θα ονομάσωμεν μυστήριον του γάμου.
    Ο κ.Μελίτων, ομιλών όχι ευαγγελικώς αλλά δημαγωγικώς, ηθέλησε να στεφανώση την πορνείαν όπως προ ετών εστεφάνωσεν τον καρνάβαλον.
    Αλλά ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΗ ΤΑΣ ΑΣΕΒΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΟΗΤΟΥΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΩΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
    Εν τοιαύτη περιπτώσει καταντά αιρετικός”.
    Αξίζει να υπομνησθεί, ότι τον εν λόγω επίσκοπο, γνωστό, μεταξύ των άλλων, και για τις οικουμενιστικές του θέσεις, εκφωνήσαντα, την Κυριακή της Τυρινής του 1970, στον καθεδρικό ναό Αθηνών, σκανδαλώδες, περί καρναβάλου, κήρυγμα μήνυσαν στην τότε Ιερά Σύνοδο επίσκοποι και πανεπιστημιακοί θεολόγοι. Βλέπετε, τότε υπήρχε πολύ μεγαλύτερη ευαισθησία από τη μεριά κληρικών και θεολόγων, εν σχέσει με σήμερα.
    Επίσης, αξίζει να σημειωθεί, προς εντροπή κάποιων, ότι το προαναφερθέν, περί καρναβάλου, κήρυγμα αναπαράγουν μετ επιδοκιμασίας και κάποια εγχώρια θρησκευτικά ιστολόγια ενώ τον περί ου ο λόγος επίσκοπο εκθειάζουν και τιμούν εγχώριες θεολογικές σχολές ενώ, εάν δεν απατώμαι, τον τίμησε προσφάτως και η Αποστολική Διακονία της εν Ελλάδι Εκκλησίας.

  16. το νου σας σε αυτους που σας βγαζουν τις ενοχιες και σας γεμιζουν οχιές.. μακαριστη Γεροντισσα Γαλακτια.. νομίζω..

  17. Πάμε πάλι…

    Επιστολή Αποστόλου Παύλου προς Κορίνθιους

    μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται οὔτε κλέπται οὔτε πλεονέκται, οὐ μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν θεοῦ
    κληρονομήσουσιν

    Επιστολή Παύλου προς Τιμόθεον Α’

    Οἴδαμεν δὲ ὅτι καλὸς ὁ νόμος ἐάν τις αὐτῷ νομίμως χρῆται, εἰδὼς τοῦτο, ὅτι δικαίῳ νόμος οὐ κεῖται, ἀνόμοις δὲ καὶ ἀνυποτάκτοις, ἀσεβέσι καὶ ἁμαρτωλοῖς, ἀνοσίοις καὶ βεβήλοις, πατρολῴαις καὶ μητρολῴαις, ἀνδροφόνοις, πόρνοις,
    ἀρσενοκοίταις, ἀνδραποδισταῖς, ψεύσταις, ἐπιόρκοις, καὶ εἴ τι ἕτερον τῇ ὑγιαινούσῃ διδασκαλίᾳ ἀντίκειται, κατὰ τὸ εὐαγγέλιον τῆς δόξης τοῦ μακαρίου θεοῦ, ὃ ἐπιστεύθην ἐγώ

  18. Προσευχή, προσοχή και ομολογία πίστεως.

    Κραταίωμα Κύριος τῶν φοβουμένων αὐτόν, καὶ ἡ διαθήκη αὐτοῦ δηλώσει αὐτοῖς.
    Οἱ ὀφθαλμοί μου διὰ παντὸς πρὸς τὸν Κύριον, ὅτι αὐτὸς ἐκσπάσει ἐκ παγίδος τοὺς πόδας μου.

    Ο Κύριος είναι δύναμη κι ενίσχυση γι’ αυτούς που τον φοβούνται (σέβονται)· τούτο θα το φανερώσει η διαθήκη του προς αυτους.
    Τα μάτια μου είναι στραμμένα συνέχεια στον Κύριο, γιατί αυτός θα αποσπάσει από κάθε παγίδα τα πόδια μου. (Ψαλμ.24)

    Στόμα δικαίου μελετήσει σοφίαν, και η γλώσσα αυτού λαλήσει κρίσιν. ο νόμος του Θεού αυτού εν καρδία αυτού, και ουχ υποσκελισθήσεται τα διαβήματα αυτού.

    Από το στόμα του δίκαιου ανθρώπου θα βγαίνουν σοφές σκέψεις και η γλώσσα του θα εκφέρει δίκαιες κρίσεις.
    Ο νόμος του Θεού του είναι χαραγμένος μέσα στην καρδιά του και γι’ αυτό δεν θα υποσκελισθεί από κανένα εχθρό σκοντάφτοντας στην όλη συμπεριφορά της ζωής του. (ψαλμ.36)

  19. Το μοναδικό όφελος και θετικό σημείο που μπορώ να αποκομίσω ως πιστή από όλη αυτή τη θλιβερή κατάσταση είναι ότι ο Θεός αποκαλύπτει από ποιους (κυρίως Κληρικούς) πρέπει να φυλαγόμαστε.

  20. Επειδή ο π.Σπυρίδων Σκουτής ζήτησε να πληροφορηθεί την ύπαρξη κάποιου κανόνα άρνησης βάπτισης τέκνων λόγω της σεξουαλικότητας των γονέων θα τον παρακαλούσα να μπει στον κόπο να διαβάσει τον Ζ κανόνα του Αγίου Βασιλείου (Πηδάλιο Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου σελ. 593, 594 ) εκδ. Ρηγόπουλος.
    Ο Ζ κανόνας αποκλείει τους αρσενοκοίτες από την κοινωνία των πιστών, επομένως και από ΟΛΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ, και τους καταδικάζει στην ίδια παιδεία και επιτίμια με τους κτηνοβάτες, τους φαρμακούς,τους φονείς, τους ειδωλολάτρες και τους μάγους!!! Στην ερμηνεία του κανόνα αυτού ο Άγιος Νικόδημος αναφέρει πως: “παραδόθηκαν στο σατανάν, χωρισθέντες από την κοινωνία των πιστών”.
    Επίσης ο Ή της Ζ Οικουμενικής Συνόδου φέρνει ως παράδειγμα τους Εβραίους αλλά το πνεύμα του νόμου αφορά όλους τους κακόδοξους γονείς …” οίτινες καθ’υπόκρισιν μόνο εγένοντο Χριστιανοί ….. κρυφίως δε αρνούνται και περιπαίζουσι Χριστόν τον Θεόν ημών….να μη συγκοινωνή τινάς, μήτε να συμπροσεύχεται , μήτε εις Εκκλησίαν να δέχεται…. ΜΗΤΕ ΝΑ ΒΑΠΤΙΖΗ τινας τα παιδία αυτών…”
    Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια διατυπώθηκαν πολλά παρόμοια “ύποπτα” ερωτήματα όπως π.χ. αν υπάρχουν κανόνες που να απαγορεύουν τη μασκοφορία εντός των ναών, την απολύμανση των ναών, την εκδίωξη του ποιμνίου από τους ναούς και την παρακολούθηση των ακολουθιών από τους τηλεοπτικούς δέκτες(!), την απαγόρευση προσκύνησης των εικόνων για υγειονομικούς λόγους(!) κλπ.
    Ας έχουμε υπ’όψη μας τί εντέλλεται σε εμάς η Ζ Οικουμενική Σύνοδος στο δογματικό της όρο:” ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΜΕ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΣΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΕΡΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ, ΕΙΤΕ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΙΤΕ ΠΡΟΦΟΡΙΚΩΣ ΘΕΣΠΙΣΜΕΝΕΣ(……) ΑΥΤΟΥΣ ΔΕ ΠΟΥ ΤΟΛΜΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕΜΙΑΣΜΕΝΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΝΑ ΑΘΕΤΟΥΝ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ….Ή ΝΑ ΕΠΙΝΟΟΥΝ ΣΤΡΕΒΛΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΝΗΡΙΑ ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΕΣΜΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ……ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ Ή ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΠΡΟΣΤΑΖΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΘΑΙΡΟΥΝΤΑΙ, ΕΑΝ ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΑΧΟΙ Ή ΛΑ’Ι’ΚΟΙ ΝΑ ΑΦΟΡΙΖΟΝΤΑΙ”. (Άγιος Νεκτάριος Σπουδάζοντας με ένα Άγιο σελ. 79 εκδ.Αθως)
    Ο,τιδήποτε λοιπόν είναι ξένο προς την Παράδοση της Εκκλησίας και επηρρεάζει τα μυστήρια και τη λατρεία μας είναι απορριπτέο.
    Καλή Παναγιά και καλή ΔΥΝΑΜΗ εν Χριστώ αδέρφια!!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s