Ἡ ὑποτέλεια τοῦ Συνοδικοῦ Σώματος εἰς τὸ «πολιτικῶς ὀρθόν» μὲ ὑποβολέα τὴν ἀκατάσχετο κενολογία τοῦ Μητροπολίτου Μεσογαίας. (Μέρος Β’)  

Το Α μέρος ΕΔΩ

«Ποιμένες πολλοὶ διέφθειραν τὸν ἀμπελῶνα μου,
ἐμόλυναν τὴν μερίδα μου,
ἔδωκαν μερίδα τὴν ἐπιθυμητήν μου
εἰς ἔρημον ἄβατον.» (Ἱερεμίας 12,10)

π. Στυλιανὸς Ἐμμ. Καρπαθίου

Παράγραφος  πέμπτη

 «Συνεπῶς τὰ ἀρχικὰ κύτταρα τῆς δεκαετίας τοῦ 1960, ποὺ χρησιμοποιήθηκαν στὶς ἔρευνες, ἦταν κύτταρα ἐμβρυϊκῶν ἱστῶν καὶ ὄχι ζώντων ἐμβρύων ποὺ στὴ συνέχεια θανατώθηκαν, πρᾶγμα ποὺ συμβαίνει μὲ τὴν ἔρευνα ἐπὶ ἐμβρύων in vitro, δηλαδὴ μὲ τὰ λεγόμενα »πλεονάζοντα ἔμβρυα» ἀπὸ τίς ἐφαρμογὲς τῆς  τεχνητῆς γονιμοποίησης. Κατόπιν τούτων, ἡ χρήση αὐτῶν τῶν κυττάρων στὴν ἔρευνα δὲν συνεπάγεται καταστροφὴ ἐμβρύων καὶ συνεπῶς δὲν ὑπάρχει εὐθύνη στοὺς ἐρευνητές, πολλῷ δὲ μᾶλλον στοὺς ἐμβολιαζομένους.»

Ἡμέτερος σχολιασμός:

    Οἱ ἐμβρυϊκοὶ ἱστοὶ εἶναι ἀνθρώπινοι ἱστοὶ ἀποσπασθέντες ἀπὸ τὸ ὅλον. Ἡ κυτταροσειρὰ ποὺ χρησιμοποιήθηκε,  γιὰ τὰ ἐν χρήσει στὴν πατρίδα μας ἐμβόλια, προῆλθε ἀπὸ ἀνθρώπινα ἐμβρυϊκὰ κύτταρα, τὰ ὁποῖα ἐλήφθησαν ἀπὸ τὸ νεφρὸ ἑνὸς ὑγιοῦς θήλεως ἐμβρύου, στὴν δεκαετία τοῦ 1970. Τὸ ἔμβρυο, ἀπὸ τὸ ὁποῖο προῆλθε ἡ κυτταροσειρὰ ΗΕΚ 293, ‘’ματαιώθηκε νόμιμα’’, δηλαδή ἐκτρώθηκε, σύμφωνα μὲ τὴν ὁλλανδικὴ νομοθεσία, τὸ ἔτος 1973, στὸ ἐργαστήριο Alex van der Eb στὸ Leiden τῆς Ὁλλανδίας. Ἡ ταυτότητα τῶν γονέων τοῦ ἀμβλωθέντος ἐμβρύου καὶ ὁ λόγος τῆς ἄμβλωσης παραμένουν ἄγνωστοι.

     Ὁ Frank Graham  στὸν ὁποῖο ὀφείλεται ἡ κυτταροσειρὰ ΗΕΚ κρατάει ἀκόμη ἀδημοσίευτες τὶς σημειώσεις ἐπὶ τῶν ἐρευνῶν του, ἀλλ’ ὑπάρχουν στοιχεῖα σὲ ἄλλες δημοσιευμένες ἐρευνητικὲς μελέτες, ὅτι τὸ ἔργο του περιελάμβανε κάτι περισσότερο ἀπὸ τὸ τελικὸ δεῖγμα ἱστοῦ, ἀπὸ τὸ ὁποῖο προῆλθε ἡ κυτταρικὴ σειρὰ ΗΕΚ-293. Ἔγγραφο ἀπὸ τὸ 2002, γιὰ παράδειγμα, συζητᾷ πειράματα, ποὺ ἔγιναν, ὄχι μόνον στὰ ΗΕΚ 293, ἀλλ’ ἐπὶ πλέον στὰ HEK-218 καὶ HER-224 (κύτταρα ἀπὸ ἀνθρώπινο ἐμβρυϊκὸ ἀμφιβληστροειδῆ), τὰ ὁποῖα ἐπίσης ἀποδίδονται στὸν F. Graham καὶ ἀκολουθοῦν τὸ σχῆμα ὀνομασίας τῶν κυτταρικῶν σειρῶν του[xxvi]. Αὐτὴ τὴ στιγμή, εἶναι ἄγνωστο ἀκριβῶς πόσα μωρὰ ὑπέστησαν ἔκτρωση, γιὰ τὴν ἔρευνά του (ἀπὸ τὴν Pamela Acker, ὑπολογίζονται σὲ 200) καὶ πιθανότατα θὰ παραμείνει ἄγνωστο στὸ κοινό, ἐκτὸς ἐὰν ὁ ἴδιος ὁ F. Graham ἀποφασίσει νὰ κυκλοφορήσει τὰ ἔνοχα σημειωματάριά του.

   Μένουμε ἐννεοί, ὅταν ὁ Μητροπολίτης Μεσογαίας μᾶς διδάσκει, ὅτι τὰ κύτταρα ἀπὸ τὰ ὁποῖα παράγονται οἱ κυτταροσειρές, εἶναι κύτταρα  ἐμβρυϊκῶν ἱστῶν καὶ ὄχι ζώντων ἐμβρύων ποὺ θανατώθηκαν.  Δηλαδή, οἱ ἱστοὶ δὲν προέρχονται ἀπὸ τὰ ζῶντα ἔμβρυα, τὰ ὁποῖα δολοφονοῦνται;

      Mὲ τὴν ἴδια λογικὴ ἐπεκτείνει ἴδιος τὴ σκέψη του,  παραλληλίζοντας τὴν ἀνήθικη διαδικασία τῆς παραγωγῆς κυτταροσειρῶν μὲ τὴν ἐγκληματικὴ ἐξωσωματικὴ γονιμοποίηση. Δηλαδή, δὲν ἀποτελεῖ κορυφαῖο ἠθικὸ πρόβλημα τὸ γεγονός, ὅτι γονιμοποιοῦνται ἔμβρυα στὴν ἐξωσωματικὴ καὶ χρησιμοποιοῦνται ἐρευνητικά; Παύουν νὰ εἶναι ἄνθρωποι τὰ ἔμβρυα αὐτὰ  ἐξ ἄκρας συλλήψεως, ἐπειδὴ ἡ σύλληψή τους ἔγινε  in vitro, καὶ βεβήλως χαρακτηρίζονται ὡς ‘’πλεονάζοντα;’’   Καὶ δὲν ὑπέχει κανεὶς εὐθύνη ἐνώπιον τῆς φοβερᾶς αὐτῆς προσβολῆς στὴν θεία Δημιουργία;  

     ‘’Ὦ τοῦ παραδόξου θαύματος’’, ἀπ’ τὴν ἀνάποδη! Ἡ θυμοσοφία τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ πάντοτε ἐπίκαιρη: ‘’Νὰ πουλήσουμε τὸ γάϊδαρο, νὰ φτιάξουμε σαμάρι’’, γιὰ τά ‘’μάτια’’ τοῦ ἐπιστημονικοῦ ἀμοραλισμοῦ καὶ τῶν πολυεθνικῶν ἐταιρειών˙ νὰ σκοτώσουμε τὸν ἄνθρωπο γιὰ νὰ φτιάξουμε τὰ φάρμακα!!!

      Αὐτές, εἶναι οἱ ἀρχὲς  τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων καὶ τῆς Μεγάλης Ἐπανεκκίνησης. Σίγουρα, ὅμως, δὲν εἶναι τῆς Ὀρθοδόξου Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας μας.     

       Χειροκροτητὰ Μητροπολίτα Ἀργολίδος, ἆρά γε, γιὰ πόσο ἀκόμη θὰ σᾶς ξεγελοῦν κραυγαλέα στὴν Σύνοδο  οἱ  επιτήδειοι κα  θὰ ἀποδέχεσθε μακαρίως τὸν μονόλογο;  Λοιπόν, ’’αὐτοῦ (ἐδῶ) -γὰρ- καὶ Ρόδος καὶ πήδημα[xxvii]’’-Ἰδοὺ ἡ Ρόδος, Ἰδοὺ καὶ τὸ πήδημα! Δημόσιος διάλογος τώρα.                                     

    Ὁ χρόνος ἤδη παρέρχεται. Βιαστεῖτε. Οἱ ἐμβολιασμένοι, ἀδελφοί μας καὶ κυρίως μικρὰ καὶ νέα παιδιὰ καταρρέουν αἰφνίδια, αὐθωρεὶ καὶ παραχρῆμα, ‘’μπὰμ καὶ κάτω’’, ἐνῶ βαδίζουν, ἀθλοῦνται, χαίρονται, ἡσυχάζουν, κοιμοῦνται, καὶ οὐδεὶς ἔσται ὁ βοηθῶν. Μὲ τὴν εἴσοδο τῆς τοξικῆς ἀκίδας τοῦ ἐμβολίου στὸν ὀργανισμὸ δὲν ὑπάρχει ἐπιστροφή.     

     Τότε,  δὲν μπορεῖς νὰ διορθώσεις τίς ζημιές, ποὺ θὰ προξενηθοῦν στὸν ἐγκέφαλο, ἀδυνατεῖς νὰ παρέμβεις στὴ φθορὰ τοῦ καρδιακοῦ ἱστοῦ, στερεῖσαι τῆς δυνατότητας  νὰ ὑποστρέψεις ἕνα γενετικὰ τροποποιημένο ἀνοσοποιητικὸ σύστημα, στὸ φυσιολογικό του ρυθμό, δὲν εἶσαι ἱκανὸς νὰ ἀποτρέψεις τὴ λεηλασία, ποὺ ὑφίσταται τὸ ἀναπαραγωγικὸ σύστημα, μὲ τὴν ὑψηλὴ συγκέντρωση τοῦ ἐμβολίου σ’  αὐτό[xxviii].

    Σὲ πρόσφατη μελέτη  διαπιστώθηκε, ὅτι ὁ κορώνα-ἰὸς δὲν δημιουργεῖ περικαρδίτιδες καὶ μυοκαρδίτιδες, ὅπως διαβεβαίωναν οἱ ὑπεύθυνοι τοὺς ὁποίους ἐμπιστεύεται ἡ Διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας μας. Περικαρδίτιδες καὶ μυοκαρδίτιδες προκαλοῦνται ἀπὸ τό ‘’ἐμβόλιο[xxix].’’

     Ἀλλάξτε πορεία, μήπως σωθεῖ, ἔστω κι’  ἕνα, ἀπὸ τὰ θύματά σας.

Παράγραφος  ἕκτη

1. «Ἐπιπλέον, γενικῶς ἡ ἔρευνα ἐπὶ ἱστῶν ἐξαχθέντων  ἀπὸ σώματα νεκρῶν  ἢ καὶ ἡ χρήση τους δὲν προσκρούει σὲ κάποια ἠθικὴ ἀρχή.

   2.Ἐτσι ἔχουμε μεταμοσχεύσεις ἀπὸ νεκροὺς ἐνδοθηλιακῶν κυττάρων (μεταμοσχεύσεις κερατοειδοῦς) ἢ μεταμοσχεύσεις δέρματος κλπ., ὅπως καὶ ἀπὸ ζῶντες  μετάγγιση αἵματος ἢ αἱμοποιητικῶν κυττάτρων (μεταμοσχεύσεις μυελοῦ τῶν ὀστῶν).»

Ἡμέτερος σχολιασμός:

     1. Στὴν ἐκτίμηση  τοῦ Μητροπολίτη Μεσογαίας  ὅτι «ἡ ἔρευνα ἐπὶ ἱστῶν ἐξαχθέντων  ἀπὸ σώματα νεκρῶν,  καὶ ἡ χρήση τους, δὲν προσκρούει σὲ κάποια ἠθικὴ ἀρχή», ὑπάρχει ἢ σαφὲς ἔλλειμα πληροφορήσεως ἐπὶ τῶν ἀντικειμενικῶν δεδομένων, παντελῶς ἀσυγχώρητο, ἢ ἐνσυνείδητη κακοποίηση τῆς ὀρθοδόξου Χριστιανικῆς ἠθικῆς.

α. Ὁ καθηγητὴς Pietro Croce, MD, ἔγραφε χαρακτηριστικὰ τὸ ἔτος 1991.»Αὐτὸ ποὺ πρόκειται νὰ καταγγείλουμε εἶναι πολὺ τερατῶδες γιὰ νὰ εἶναι ἀξιόπιστο (πιστευτό), πολὺ μακριὰ ἀπὸ τὴν ἰδέα τοῦ ἀνθρώπου «δημιουργημένου κατ’ εἰκόνα Θεοῦ». Ὡστόσο, τὸ γεγονὸς εἶναι τὸ ἑξῆς: μικρὰ ὄντα «δημιουργημένα κατ’ εἰκόνα Θεοῦ» ἀφαιροῦνται ἀπὸ τὴ μήτρα τῆς μητέρας γιὰ νὰ καταψυχθοῦν ἢ νὰ διατηρηθοῦν σὲ φορμαλίνη ὅσο εἶναι ἀκόμη ζωντανά, ἀποκεφαλίζονται, κόβονται σὲ κομμάτια, ἀλέθονται σὲ πολτό, κλωσοῦνται μὲ φυγόκεντρο δύναμη καὶ πιέζεται γιὰ νὰ βγάλει «τὸ ζουμὶ» ἀπὸ αὐτά. ‘’

      Καὶ συνεχίζει μὲ σκληρὰ παραδείγματα, ποὺ φανερώνουν τὴν ἀπανθρωπία αὐτή, ὅπως εἶναι καὶ τὸ ἀκόλουθο δημοσίευμα τῆς 8ης  Φεβρουαρίου 1982, στὴν ἔγκριτη  γαλλικὴ ἐφημερίδα Liberation, τὸ ὁποῖο ἔχει ὡς ἑξῆς :

«Στὴ Σάντα Μόνικα τῆς Καλιφόρνια, ἕνα κοντέϊνερ κέντρισε τὴν προσοχὴ κοντὰ σὲ μιὰ παρωχημένη κλινικὴ ποὺ ἀνῆκε στὸ παρελθὸν σὲ κάποιον Μὲλ Βάϊσμπεργκ. Ἀργότερα διαπιστώθηκε ὅτι αὐτὸς ὁ κύριος εἶχε πληρώσει τοὺς προμηθευτὲς τῶν ἐμπορευμάτων μὲ μιὰ ἐπιταγὴ ποὺ εἶχε ἀναπηδήσει. Ἡ ἑταιρεία ποὺ εἶχε μισθώσει τὸ δοχεῖο τὸ ἄνοιξε καὶ βρῆκε: «…περισσότερα ἀπὸ 500 ἀνθρώπινα ἔμβρυα διατηρημένα μὲ φορμαλίνη σὲ πλαστικὰ δοχεῖα καὶ μὲ ἐτικέτα μὲ τὰ ὀνόματα τῶν δωρητῶν (ἢ «μητέρες» ὅπως ἔλεγαν παλιά)[xxx].

β.  Παρόμοιες πληροφορίες μᾶς παρέχει ἡ βιολόγος κ. Pamela Acker, καὶ πρώην ἐρευνήτρια στὰ ἀπάνθρωπα καὶ θεομίσητα ἐργαστήρια, μὲ  τὴν γνωστὴ μονογραφία της, Vaccnation: A Catholic perspective, ἐξ ἰδίας ἀντιλήψεως[xxxi].

γ. Στὶς Ὁδηγίες τοῦ Βατικανοῦ, γιὰ τὸν σεβασμὸ στὴν ἀνθρώπινη ζωή, εὐθέως ἐπισημαίνεται ἡ τιμή, ποὺ πρέπει νὰ ἀποδίδεται στὰ νεκρὰ σώματα τῶν ἐμβρύων,  εἴτε ἔχουν ἀποβληθεῖ ἐσκεμμένα, εἴτε ὄχι. Ἰδιαιτέρως, ὑπογραμμίζεται τὸ γεγονός, ὅτι δὲν μποροῦν νὰ ὑποβληθοῦν σὲ ἀκρωτηριασμό, ἢ σὲ νεκροτομή, ἐὰν δὲν ἔχει ἐξακριβωθεῖ ἀκόμη ὁ θάνατός τους καὶ χωρὶς τὴ συγκατάθεση τῶν γονέων ἢ τῆς μητέρας, καὶ κάθε ἐμπορικὴ διακίνηση τοῦ ἐμβρυϊκοῦ ὑλικοῦ πρέπει νὰ θεωρεῖται παράνομη καὶ νὰ ἀπαγορευθεῖ[xxxii].  Αὐτὸ σημαίνει, ὅτι εἶναι γνωστὸν τοῖς πᾶσι, ἀφ’ἑνὸς μέν, ὅτι οἱ ἐρευνητὲς ἐπεμβαίνουν καὶ ὅταν ἀκόμη εἶναι ζῶντα τὰ ἔμβρυα, ἀφ’ ετέρου δέ, ὅτι ἡ πάσης φύσεως ἐμπορικὴ διακίνησή τους, εἶναι ὑπαρκτή.

δ. Ἀδιαμφισβήτητη παραμένει ἡ ὁμολογημένη μαρτυρία  τοῦ ‘’νονοῦ’’ τῶν ἐμβολίων, Stanley Plotkin, ἐπὶ ἐννέα ὧρες, ὁ ὁποῖος χρησιμοποίησε 76 θυσιασθέντα ἔμβρυα, (74 μὲ ἀποτυχία  σὺν 2 ‘’μὲ ἐπιτυχία’’ =76) γιὰ τὴν παραγωγὴ ἑνὸς καὶ μόνου ἐμβολίου, καὶ  πάνω ἀπὸ ἕνα ἑκατομμύριο  ἀφρικανούς, ὡς πειραματόζωα[xxxiii].

ε. Ὁ ὁμότιμος   καθηγητὴς τοῦ Α.Π.Θ. κ. Κ.Τριανταφυλλίδης προέβαλε τὴν ἀκόλουθη διαφάνεια, στὴν 3ην   διαδικτυακὴ Συναξη, ὅπως ἤδη ἔχει ἀναφερθεῖ,  ἡ ὁποία   κατ’ἀκριβῆ ἀντιγραφὴ ἀπὸ τὸ  Power Point, ἔχει ὡς ἑξῆς:

«Κατὰ τὴν πειραματικὴ προκλινικὴ προεργασία παραγωγῆς ἐμβολίων τῶν ἐταιρειῶν Pfizer/Biontech καὶ Moderna δὲν ἔγινε χρήση τῆς κυτταρικὴς σειρὰς WI-38,  ἀλλὰ (ἔγινε) χρήση τῆς κυτταρικῆς σειρᾶς «ΗΕΚ-293», ποὺ προέρχεται ἀπὸ κύτταρα νεφροῦ τὰ ὁποῖα λήφθηκαν ἀπὸ ὑγιὲς θῆλυ ἔμβρυο, ποὺ νόμιμα ματαιώθηκε τὸ 1973».

Σημειωτέον, ὅτι οἱ παρόντες Μητροπολῖτες, Νεαπόλεως  καὶ Σταυρουπόλεως  καὶ Μεσογαίας καὶ Λαυρεωτικῆς, ἐπὶ τῷ θεάματι καὶ τῷ ἀκούσματι,  οὔτε εἶδον οὔτε ἤκουσαν, ἢ μᾶλλον καὶ εἶδον καὶ ἤκουσαν ἀλλά ‘’τὴν νῆσσαν ἐποίησαν’’, γεγονός, ποὺ ἔπρεπε νὰ ἔχει ἤδη προκαλέσει αὐτεπάγγελτο ἔγκληση ἐναντίον τους ὑπὸ τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, ἐπὶ ἑτεροδιδασκαλίᾳ, ἀλλά, ποῦ τὰ ἀντανακλαστικά; Ὅπως  καὶ γιὰ τὸ φρικιαστικὸ ἄκουσμα περὶ κιναιδισμοῦ, ἀπὸ τὸν Ν. Ἰωνίας, ἀλλὰ ποῦ τὰ ὦτα;

    2.  Στὴν συνέχεια τῆς παραπάνω ἀποστροφῆς του, ὁ Μητροπολίτης Μεσογαίας ἀπενοχοποιεῖ τὶς μεταμοσχεύσεις, κυρίως  δὲ καὶ κατ’ ἐξοχὴν τόν ‘’ἐγκεφαλικὸν θάνατον’’, τὸν ὁποῖον ταὐτίζει μὲ τὸν βιολογικό.Ὅσον ἀφορᾷ τὴν σύνδεση τῆς δολοφονίας τῶν ἐμβρύων μὲ τὶς μεταμοσχεύσεις εἶναι σαφές, ὅτι προσπαθεῖ νὰ ἐξομοιώσει  τὴν μεταμόσχευση κερατοειδοῦς, καὶ δέρματος, τὴν αἱμοληψία, καὶ τὴν μεταμόσχευση μυελοῦ ὀστῶν,  μὲ τὸ ἔγκλημα τῆς ἐμβρυοκτονίας.  Εἶναι γνωστόν, βέβαια, ὅτι σταθερῶς, ἀπὸ ἐτῶν  ὑπερασπίζεται τόν ‘’ἐγκεφαλικὸ θάνατο’’,  ἐνῶ δὲν πρόκειται περὶ θανάτου, ἀλλὰ περὶ τοῦ coma dépassé, τὸ ὁποῖο ψευδωνύμως χαρακτηρίζεται ὡς   ‘’ἐγκεφαλικὸς θάνατος.’’

       Σύμφωνα μὲ τίς ἀποφάσεις τῆς Ἀποστολικῆς Συνόδου τὸ 49 μ.Χ.   ἀλλὰ καὶ τὰ σύγχρονα  ἐπιστημονικὰ πορίσματα, μὲ καθυστέρηση 2000 ἐτῶν, μόνον βιολογικὸς θάνατος ἀναγνωρίζεται, καὶ κριτήριο τοῦ θανάτου γιὰ θερμόαιμα ζῶα εἶναι ἡ ὁριστικὴ διακοπὴ τῆς αἱματικῆς κυκλοφορίας[xxxiv]. Γι’αὐτὸ τὸν λόγο κάθε μεταμόσχευση ἀπό ‘’ἐγκεφαλικὰ νεκρό’’ δότη εἶναι κατ’ ἀρχὴν ἀνήθικη.    

     Στὴ συγκεκριμένη περίπτωση ὁ Μητροπολίτης Μεσογαίας παραπληροφορεῖ, ἔτι καὶ ἔτι, τὴν Ἱερὰ Σύνοδο, ἀναφερόμενος στὴν μεταμόσχευση κερατοειδοῦς, διότι ὁ ἱστὸς λαμβάνεται μετὰ τὸν βιολογικὸ θάνατο καὶ ὄχι ὅταν ὁ ἀσθενὴς ζεῖ ἢ ὅταν βρίσκεται στὴν κατάσταση τοῦ λεγομένου ἐγκεφαλικοῦ  θανάτου.

     Γιὰ τὴν μεταμόσχευση δέρματος δὲν μᾶς ἐξηγεῖ ἂν ὁμιλεῖ περὶ αὐτολόγου, ἰσογενοῦς ἢ ἀλλογενος μεταμοσχεύσεως, καὶ πότε λαμβάνεται  ὁ ἱστός, πρό, ἢ μετὰ τὸν βιολογικὸ θάνατο;

     Ἐπίσης ἡ μετάγγιση αἵματος καὶ μυελοῦ  τῶν ὀστῶν,  γίνεται ζῶντος τοῦ ἀνθρώπου, φέροντος πλήρη συνείδηση τῆς πράξεώς του καὶ δὲν ἀπαιτεῖ καμμία ἐκ τῶν δύο αὐτῶν καταστάσεων, οὔτε τοῦ  βιολογικοῦ θανάτου, οὔτε τοῦ ‘’ἐγκεφαλικοῦ’’, ἀλλὰ  οὔτε καὶ  ἐπιφέρουν οἱ ἰατρικὲς αὐτὲς παρεμβάσεις  βιολογικὴ βλάβη στὸν δότη, διότι οἱ συγκεκριμένοι ἱστοὶ ἀνανεώνονται συνεχῶς. Τὰ 450 ml προσφορᾶς αἵματος κατὰ τὴν αἱμοδοσία (λιγώτερο τοῦ 10% τοῦ συνολικοῦ αἵματος)  ἀντικαθίσταται σὲ  24-36 ὧρες μέσῳ τῆς ἐρυθροποιητίνης, καὶ ταχύτατα ἐπίσης γιὰ τὰ λευκὰ αἱμοσφαίρια, τὸν σίδηρο κλπ.

      Μὲ ἄλλα λόγια, ὅλες οἱ  μεταμοσχευτικὲς πράξεις, ποὺ προσκομίζει ὡς παραδείγματα, γίνονται ἢ ἀπὸ δότες οἱ ὁποῖοι βρίσκονται ἐν ζωῇ,  ἢ στὴν περίπτωση τοῦ κερατοειδοῦς, ἐπειδὴ ὁ ἱστὸς αὐτὸς δὲν ἔχει αἱμάτωση, λαμβάνονται μόνον ἀπὸ βιολογικὰ θανόντες,  ἐνῶ τὰ ἔμβρυα ἔχουν ἤδη ἐκτελεσθεῖ ‘’ἐπιστημονικῶς’’. Ἄς γίνει ἀντιληπτὸν χωρὶς περιστροφές˙ νεκροὶ δότες δὲν ὑπάρχουν.

      Στὴν περίπτωση τῶν μεταμοσχεύσεων ἀπὸ ‘’ἐγκεφαλικὰ νεκρούς’’, ἡ Πολιτεία, κακῶς μέν, ἀλλὰ  ὁρίζει, ὅτι πρέπει νὰ ὑπάρχει ἔστω καὶ εἰκαζόμενη συναίνεση τοῦ θανόντος. Εἶναι ὅμως δυνατὸν νὰ μιλᾶμε γιὰ συναίνεση στὰ ἔμβρυα καὶ μὲ ποιὸ δικαίωμα ἡ μητέρα ἡ οἱ γονεῖς τοῦ ἐμβρύου, μποροῦν νὰ ὁρίζουν τὰ τῆς ζωῆς του;

   Ἐπὶ τέλους μὲ ποιά λογικὴ συνδέονται τὰ ἀσύνδετα, καὶ συγκρίνονται τὰ μεταξύ τους ἀλλότρια;

Παράγραφος  ἑβδόμη

 «Ἐξ ὅσων ἐμεῖς ἔχουμε ἀνασύρει ἀπὸ τὴν ἐπιστημονικὴ καὶ ἐρευνητικὴ βιβλιογραφία, τὰ ἐμβόλια ποὺ χρησιμοποιοῦν  τεχνολογία m-RNA καὶ χρησιμοποιοῦνται ἐπὶ τοῦ παρόντος γιὰ ἐμβολιασμὸ στὴ πατρίδα μας, δὲν ἀπαιτοῦν τὴ χρήση καλλιεργειῶν ἐμβρυϊκῶν κυττάρων γιὰ τὴν παρασκευὴ (παραγωγή) τους.

Ἡμέτερος σχολιασμός:

      Ἡ ἀποστροφὴ αὐτή, στηρίζεται, στὴν ἀκρωτηριασμένη βασικὴ βιβλιογραφικὴ πηγή, ὅπως ἀποδείχθηκε, (βλ. σχόλια τῆς 1ης παραγράφου) στὴν ὁποία παραπέμπει ὁ Μητροπολίτης Μεσογαίας, γιὰ νὰ θεμελιώσει  τὰ ἰδεολογήματά του. Ὡς ἐπιστημονικὴ βάση, κυριάρχησε ἡ λαθροχειρία καὶ κατὰ φυσικὴ συνέπεια, ἐπῆλθε τὸ ἀναμενόμενο σύνδρομο τῆς ὀλισθηρᾶς πλαγιᾶς.  

   Παρὰ τὸ γεγονός, ὅτι  ‘’μπῆκε’’ στὸ κείμενα τοῦ Βατικανοῦ,  ἀγνόησε τήν Pontifical Academy for Life Statement: Moral Reflections on Vaccines Prepared from Cells Derived from Aborted Human Foetuses (Δήλωση τῆς Ποντιφικικῆς Ἀκαδημίας γιὰ τὴ Ζωή: Ἠθικοὶ προβληματισμοὶ γιὰ τὰ ἐμβόλια ποὺ παρασκευάζονται ἀπὸ κύτταρα, ποὺ προέρχονται ἀπὸ ἀποβλημένα ἀνθρώπινα ἔμβρυα), ὅπου  τονίζονται  τὰ ἀκόλουθα:‘’Ἐναπόκειται στοὺς πιστοὺς καὶ τοὺς πολῖτες μὲ ὀρθὴ συνείδηση (πατέρες οἰκογενειῶν, γιατροὶ κ.λπ.) νὰ ἀντιταχθοῦν, ἔστω καὶ μὲ ἀντίρρηση συνείδησης, στὶς ὁλοένα καὶ πιὸ διαδεδομένες ἐπιθέσεις κατὰ τῆς ζωῆς καὶ τῆς «κουλτούρας τοῦ θανάτου» ποὺ τὶς διέπει…..(καί) ἔχουν καθῆκον νὰ καταφεύγουν σὲ ἐναλλακτικὰ ἐμβόλια…..’’

   Ἐν συνεχείᾳ πλειοδοτεῖ ἀφειδῶς, τὴν παπικὴ τακτική, ἡ ὁποία ἀπορρέει ἀπὸ τὴν  ἀρχὴ τοῦ Λοϋόλα, ’’ὁ σκοπὸς ἁγιάζει τὰ μέσα’’, καὶ  ἔτσι μέσα ἀπὸ ἕνα momentum σχολαστικισμοῦ,  ‘’ποὺ σπάει τὸ μυαλό σου’’,  ξεκινοῦν οἱ ἐκπτώσεις.

1η  ἔκπτωση:  Σύμφωνα μὲ τὴν παπική διακήρυξη, τῆς 5ης Μαίου 2005, ‘’ὁ ἠθικὸς λόγος εἶναι ὅτι τὸ καθῆκον ἀποφυγῆς τῆς παθητικῆς ὑλικῆς συνεργασίας δὲν εἶναι ὑποχρεωτικό, ἐὰν ὑπάρχει σοβαρὴ ταλαιπωρία.’’ 

2η ἔκπτωση: Σύμφωνα μὲ τὴν ἴδια διακήρυξη, εἶναι ἠθικὰ ἀποδεκτὸ νὰ λαμβάνουμε ἐμβόλια κατὰ τῆς Covid-19, ποὺ ἔχουν χρησιμοποιήσει κυτταρικὲς σειρὲς, ἀπὸ ἀποβλημένα ἔμβρυα, στὴ διαδικασίᾳ ἔρευνας καὶ παραγωγῆς τους, μὲ τὴν αἰτιολογία, ὅτι τὸ ἔγκλημα εἶναι χρονικὰ ἀπομακρυσμένο ἀπὸ μᾶς[xxxv].  

     Ἐξ ὅλων αὐτῶν καταφαίνεται, ὅτι οἱ πρωτογενεῖς πηγὲς τοῦ Μητροπολίτου Μεσογαίας ἀναγνωρίζουν, ἐν τέλει, τὴν χρησιμοποίηση προϊόντων ἐκτρώσεως, ὡς ἀναγκαῖο μέσο  παραγωγῆς ‘’ἐμβολίων.’’  Γιατί ἐπιμένει ὁ ἴδιος νὰ ἀρνεῖται τὸ αὐτονόητο καὶ ἐπὶ τῇ βάσει ποιᾶς βιβλιογραφίας στηρίζει  τίς ἀπόψεις του;

Παράγραφος  ὀγδόη

1«Σχετικὰ μὲ τὸν ἐμβολιασμό, οἱ χριστιανοὶ θὰ ἔπρεπε νὰ εἶναι πρόθυμοι νὰ ἐμβολιασθοῦν, προκειμένου (α) νὰ προστατεύσουν τὸν ἑαυτό τους, (β) νὰ βοηθήσουν νὰ ἐπέλθει ἡ ἀνοσία τῆς ἀγέλης, ὥστε ὅλοι νὰ μποροῦν νὰ ἐπιδοθοῦν  σὲ ἔργα ἀγάπης, χωρὶς ἰδιαίτερες προφυλάξεις ἢ κίνδυνο μετάδοσης  τῆς ἀσθενείας  στοὺς ἄλλους καὶ (γ) νὰ πρωτοστατήσουν  στὴν ἀποκατάσταση  τῆς μεταξὺ τῶν ἄνθρώπων  διασπασθείσης ἄμεσης ἐπικοινωνίας 

   2.Ἀντ’ αὐτοῦ, ὑπάρχει ἕνα ἐντελῶς παράδοξο φαινόμενο. Ἐνῶ κάποιοι ἐκ τῶν πιστῶν  διεκήρυτταν ὅτι δὲν φοβοῦνται τὸν κορωνοϊὸ καὶ τὸν θάνατο καὶ γι’ αὐτὸ ἠρνοῦντο πείσμονα νὰ λάβουν προστατευτικὰ μέτρα (μάσκα, ἀποστάσεις, περιορισμὸς κυκλοφορίας κλπ.) τώρα ποὺ ὑπάρχει τὸ ἐμβόλιο, οἱ ἴδιοι προσπαθοῦν μὲ κάθε τρόπο νὰ τὸ ἀποφύγουν, ἐπειδὴ ἰσχυρίζονται ὅτι ἔχει δῆθεν παρενέργειες  καὶ δὲν εἶναι ἀσφαλές. Ἐάν διαβάσει κανεὶς στὰ κουτιὰ τῶν φαρμάκων τίς ὁδηγίες  καὶ τίς παρενέργειες, δὲν ὑπάρχει περίπτωση νὰ πάρει κανένα φάρμακο, γιὰ καμμιὰ ασθένεια, διότι ὅλα ὑπάρχει μιὰ μικρὴ πιθανότητα νὰ ἐμφανίσουν  κάποιες ἀνεπιθύμητες παρενέργεις. Ἡ νοοτροπία αὐτὴ ἀποτελεῖ νόσο ποὺ ἀμφισβητεῖ καὶ προσβάλλει τὴν ἰατρικὴ ἐπιστήμη.

 3.Μέχρι τὴν 30ὴ Δεκεμβρίου 2020, εἶχαν ἐμβολιασθεῖ 5.000.000 ἄνθρωποι μὲ τὰ νέα m-RNA  ἐμβόλια  σὲ 22 χῶρες, μιὰ πολὺ σημαντικὴ  ἐμβολιαστικὴ  προσπάθεια  μὲ ἐπιστημονικοὺς κανόνες σὲ παγκόσμιο ἐπίπεδο. Ἐξ ὅσων φαίνεται, διαμορφώνεται μιὰ κοινὴ ἐπιστημονικὴ πεποίθηση πὼς ἡ προσπάθεια προχωράει χωρὶς σημαντικὰ  ἰατρικὰ προβλήματα ποὺ θὰ ἀπέτρεπαν τὴ συνέχισή τους.»

Ἡμέτερος σχολιασμός:

      1. Ὁ Μητροπολίτης  Μεσογαίας ἀποφαίνεται περί τοῦ ἐμβολιασμοῦ ἐναντίον τοῦ covid-19, χωρὶς  σχολιασμό ἤ βιβλιογραφικὴ βάση, ὅτι εὐοδοῦται, ἡ  προστασία τοῦ ἑαυτοῦ μας, ἡ δημιουργία ἀνοσίας ἀγέλης, καὶ ἡ ἀποκατάσταση τῆς  διασπασθείσης κοινωνίας μεταξὺ τῶν ἀνθρώπων.

α.Προστασία τοῦ ἑαυτοῦ μας

      Ἡ προστασία τοῦ ἑαυτοῦ μας, ἤδη κρίθηκε καὶ συνεχίζει νὰ κρίνεται μετὰ ἀπὸ δύο καὶ πλέον ἔτη κορωνα-ιοῦ καὶ ἐνάμισυ ἔτους  ‘’ἐμβολίων’’.  Τὰ συνεχῆ τεκμήρια τῆς θρηνῳδίας, παριστοῦν, καθημερινῶς,  ἀνάγλυφα  τὰ διαπραχθέντα ἐγκλήματα κατὰ τῆς ἀνθρωπότητας, ἀπὸ τοὺς ἀμείλικτους στοχευτὲς, τῆς ἰδιάζουσας καλλιτέχνησης τοῦ Θεοῦ.

i.Ἀπὸ τὴν Εὐρωπαϊκὴ βάση δεδομένων ἀναφορῶν πιθανολογούμενων ἀνεπιθυμήτων ἐνεργειῶν φαρμάκων, σύμφωνα μὲ τὴν τελευταία ἐπικαιροποίηση καταγράφησαν  44.348 θάνατοι, καὶ 4.279.200 παρενέργειες ἐκ τῶν ὁποίων οἱ 1.946.847  σοβαρές[xxxvi].

   Στὴν Ἑλλάδα,  ἀπ’ ἀρχῆς τῶν ‘’ἐμβολιασμῶν’’,  παρατηρεῖται  ἐκσεσημασμένη ὑποκαταγραφὴ περιστατικῶν. Kορυφαῖο παράδειγμα ἀποτελεῖ ἡ ὀξύτατη   διαμαρτυρία τοῦ καθηγητοῦ κ. Π. Βλαχογιαννοπούλου, ὁ ὁποῖος παρῃτήθῃ ἀπὸ μέλος τῆς Ἐπιτροπῆς Φαρμακοεπαγρύπνισης, διότι ὡς τονίζει σὲ ἐπιστολή του, πρὸς τὸν τότε Ὑπουργὸ Ὑγείας, τὴν 01-04-2021, ‘’ἡ Ἐπιτροπὴ αὐτὴ δὲν ἔχει τὸ θάρρος νὰ ἀναδείξει πιθανὰ προβλήματα τῶν ἐμβολίων (εἰδικὰ δὲ τοῦ ἐμβολίου τῆς Astra-Zeneca) καὶ εἶχε γνωματεύσει πάντοτε ἀρνητικὰ γιὰ τὴν συσχέτιση ποικίλων φαινομένων θρομβώσεων, μὲ τὸ ἐν λόγῳ ἐμβόλιο. Στὴν περίπτωση τῆς θανούσης ἀσθενοῦς τοῦ Γ.Κ.Ν. Ἀθηνῶν, ἡ ἀπροθυμία τῆς ἐπιτροπῆς νὰ γνωματεύσει ἦταν ἐξοργιστικὴ κλπ.’’

ii.Στὴν τηλεοπτικὴ ἐκπομπή, «Δίκη στὸ Open», μὲ τὸν Κυριάκο Θωμαΐδη, τὴν Δευτέρα 9-5-22, ἔγινε γνωστὸ ὅτι ‘’δὲν γίνεται ἐπὶ μιὰ δεκαετία νὰ εἴχαμε συγκεκριμένο ἀριθμὸ θανάτων μέσα στὸ γήπεδο καὶ ξαφνικὰ τὸ 2021, νὰ πᾶμε πέντε φορὲς πάνω’’, σύμφωνα μὲ τὰ στοιχεῖα τῆς  FIFA.

iii.Σὲ ἀνάρτησή του, στὸ  Τwitter,  στὶς 30 Νοεμβρίου 2021, ὁ κ. Πάνος Παπανικολάου, νευροχειρουργὸς στὸ Γενικὸ Κρατικὸ Νοσοκομεῖο Νικαίας, καὶ γραμματέας τῆς Ὁμοσπονδίας Ἑνώσεων Νοσοκομειακῶν Γιατρῶν Ἑλλάδος (ΟΕΝΓΕ), ἐξοργισμένος καταγγέλει τὰ ἀκόλουθα: ‘’Ἀπὸ τοὺς θανάτους ποὺ διαβάζετε κάθε μέρα στὸ δελτίο τοῦ ΕΟΔΥ, οἱ μισοὶ τοὐλάχιστον εἶναι κρατικὲς δολοφονίες, μὲ κυβερνητικὴ εὐθύνη. Τὸ λέω δημόσια κι’ ἐπώνυμα, γιατὶ ἡ σχετικὴ ἀναφορὰ τῆς ΟΕΝΓΕ πρὸς εἰσαγγελία τοῦ Ἀρείου Πάγου ἀπὸ τὸν Ἀπρίλιο ἔχει ἀραχνιάσει στὰ συρτάρια τους. Αὐτά.’’!!!

 iv. Ὁ βουλευτὴς κ. Π. Κουρουμπλής, στὶς 16-12-21 κατήγγειλε στὴν Ἑλληνικὴ Βουλή, ὅτι ‘’ὁ πρωθυπουργὸς ὄφειλε νὰ ἔχει παραιτηθεῖ μετὰ ἀπὸ αὐτὴν τὴν ἀποκάλυψη, γιατί θὰ ἀπολογηθεῖτε, δὲν θὰ τὸ περάσετε ἔτσι, γιατί μέσα σὲ αὐτὸ τὸ περιβάλλον δολοφονήθηκαν ἄνθρωποι. Εἶναι ντροπή, συνέχισε, νὰ μιλᾶτε, τοὐλάχιστον, σιωπᾶτε. Αἶσχος! Δολοφονήσατε τοὺς ἀνθρώπους, αὐτὸ κάνατε. Δολοφονήθηκαν χιλιάδες ἄνθρωποι, αὐτὴ εἶναι ἡ πραγματικότητα. Εἴτε σᾶς ἀρέσει, εἴτε δὲν σᾶς ἀρέσει, δολοφονήθηκαν ἄνθρωποι’’. Γιὰ τὴν δήλωσή του αὐτή, διεγράφῃ ἀπὸ τὴν κοινοβουλευτικὴ ὁμάδα τοῦ κόμματός του.

v. Καὶ τὰ συμπεράσματα, μετὰ ἀπὸ ἐνάμισυ χρόνο ‘’ἐμβολίων’’, ἀποδεικνύουν τὴν τραγικότητα στὴν ὁποία ἔχει περιπέσει ὁ ἑλληνικὸς λαὸς καὶ βεβαίως ὁλόκληρη ἡ ἀνθρωπότητα.  Μέσα ἀπὸ τὴν   στατιστικὴ ἐπεξεργασία τῶν ἐπισήμων στοιχείων  τῆς ΕΛΣΤΑΤ, ὁ δρ καρδιολογίας κ. Κωνσταντῖνος Ἀρβανίτης, παραστατικά, τὴν ὑπερβάλλουσα θνησιμότητα στὴν πατρίδα μας κατὰ τὰ ἔτη 2020 (52 ἑβδομάδες ἀπὸ 1-3-20μέχρι 1-3-21) καὶ 2021 (52 ἑβδομάδες ἀπὸ 1-3-21 μέχρι 1-3-22)  σὲ σχέση μὲ τὸ ἔτος 2019 (52 ἑβδομάδες ἀπὸ 1-3-19 μέχρι 1-3-20)[xxxvii].

– Τὸ δωδεκάμηνο τοῦ 2019, ὅταν ἀκόμη  δὲν εἶχε ἐμφανισθεῖ ὁ covid-19 οὔτε βεβαίως εἶχαν  ἐπιβληθεῖ τὰ  ἐμβόλια,  οἱ θάνατοι ἀνῆλθον στοὺς  124.118.

–  Τὸ δωδεκάμηνο τοῦ 2020  ὅταν μόνον ὁ covid-19 εἶχε εἰσέλθει στὴ ζωή μας, καταγράφηκαν 4.476 ἐπὶ πλέον θάνατοι,  σὲ σχέση μὲ τὸ δωδεκάμηνον τοῦ 2019. Οἱ θάνατοι τὸ ἔτος αὐτὸ ἀνῆλθαν στοὺς 128.594.

-Τὸ δωδεκάμηνο τοῦ 2021, ὅταν, πλὴν τοῦ covid-19,  εἶχε ἀρχίσει καὶ ὁ μαζικός ‘’ἐμβολιασμός’’ ἡ ολική  θνησιμότητα,    σὲ σχέση μὲ τὸ 2020,  ἐκτοξεύθηκε στοὺς  20.631, καὶ ἔτσι ὁ ἀριθμὸς τῶν θανάτων ἔφθασε στοὺς 149.225.

     Ἐπίσης, ἀπὸ τὰ ἐπίσημα στοιχεῖα τῆς ΕΛΣΤΑΤ, κατὰ τὸ πρῶτο τρίμηνο τοῦ 2022, ἀπὸ 3-1-22 μέχρι 3-4-22,  ἡ αὔξηση τῶν νεκρῶν σὲ σχέση μὲ τὸ ἀντίστοιχο τρίμηνο τοῦ 2021 ἀνῆλθε στὸ  19,16%.

       Γίνεται φανερόν, ὅτι οἱ παράγοντες  ἐκεῖνοι οἱ ὁποῖοι πυροδότησαν τὴ ὑπερβάλλουσα θνησιμότητα εἶναι δύο: Ὁ   covid-19 καὶ ἡ ἐξ ὑπαρχῆς ἀνορθολογικὴ ἰατρικῶς ἀντιμετώπισή του, σκόπιμη ἢ ὄχι, ὁ Θεὸς οἶδεν,  καὶ τὸ πειραματικό ‘’ἐμβόλιο’’, ποὺ γιὰ πρώτη φορὰ στὴν ἱστορία τῆς Ἰατρικῆς χορηγεῖται, ὑποχρετικῶς καὶ παγκοσμίως, πρὶν ὁλοκληρωθεῖ κἄν, ἡ προβλεπόμενη προδικασία.   

vi.Στὴν ἑταιρεία  τῆς   Astra/Zeneka (Oxford) – Sputnik, γιὰ τὴν παραγωγὴ τοῦ ἐμβολίου, δὲν χρησιμοποιεῖται ἡ τεχνολογία mRNA, ἀλλὰ αὐτὴ τοῦ ἰογενοῦς φορέα (viral vector), ποὺ δοκιμάσθηκε τὸ 1999-2002 σὲ ἀνοσοανεπάρκεια, μὲ ἀρνητικὰ ἀποτέλεσματα, δηλαδή ἐμφάνιση λευχαιμίας[xxxviii].

vi.Στὴν Αὐστραλία, ἡ δοκιμὴ τοῦ πρωτεϊνικοῦ ἐμβολίου ἐγκαταλείφθηκε, διότι ὅπως τόνισε ὁ καθηγητὴς  Paul Young,  ‘’αὐτὸ εἶναι ἐπιστήμη,  νὰ ἐγκαταλείπεις τὴν ἔρευνά σου, ὅταν οἱ βυθιώδεις καὶ ἀνεξερεύνητοι χῶροι ἐκπέμπουν σημεῖα, ποὺ προοιωνίζουν σοβαρὰ προβλήματα γιὰ τὸν ἄνθρωπο[xxxix].’’

     Προφανῶς τὰ φάρμακα ἔχουν παρενέργειες, γι’αὐτὸ καὶ πρὸ τῆς εἰσαγωγῆς τους στὴν κλινικὴ πράξη, ὁρίζονται συγκεκριμένα    πειραματικὰ στάδια,  μέχρι τῆς ὁριστικῆς ἀδειοδότησής τους. Ἀλλὰ καὶ πάλιν ἐὰν προκύψουν  ἄλλα δεδομένα στὴν πορεία, ἡ ἀδειοδότηση αἵρεται, τὰ  φάρμακα ἀποσύρονται καὶ  ἐπανακτιμῶνται.

     Ἀντιθέτως, πρὸς τὰ μέχρι σήμερα ἰσχύοντα,  γιὰ τὴν ἀδειοδότηση ἑνὸς φαρμακευτικοῦ σκευάσματος, τὸ ἐν λόγῳ ‘’ἐμβόλιο’’ ἐπεβλήθῃ στὴν κλινικὴ πράξη, εὐθὺς μετὰ τὴν παραγωγή του, χωρὶς νὰ προηγηθεῖ  τὸ προβλεπόμενο χρονικὸ διάστημα, γιὰ τὸν ἔλεγχο  τῆς ἐνδεχόμενης ἀποτελεσματικότητας, καὶ τῶν ὅποιων παρενεργειῶν του[xl]

      Ποιὸς π.χ. ἐχέφρων ἄνθρωπος θὰ συγκατετίθετο στὴν ἀποδοχὴ ἑνὸς τέτοιου ‘’ἐμβολίου’’, ἐὰν στὶς παρενέργειές του, συμπεριλαμβάνοντο ἡ ἔξαρση τῶν καρκίνων, ἡ ἀνάδυση  ψυχικῶν προβλημάτων, ἢ ἡ ἀπορρύθμιση τῶν ἤδη ὑφισταμένων, τὰ ποικίλα αὐτοάνοσα, οἱ καταστροφικὲς θρομβώσεις,  καὶ βεβαίως ὁ κατ’ἐξακολούθηση στὴν κοινότητα αἰφνίδιος θάνατος ὑγιῶν ἀνθρώπων, ὅπως εὐθέως πλέον προκύπτει, ἀπὸ τὴν χρονικὴ συσχέτιση συμβάντος (θανάτου κλπ.) καί ’’ἐμβολίου’’[xli];

       Ἤδη εἶναι πλέον γνωστὸ, ὅτι ἡ θρυλούμενη ἀσφάλεια, ποὺ ἐγγυῶντο οἱ ἡρακλεῖς τοῦ ‘’ἐμβολίου’’ ἀπογυμνώθηκε, παρὰ τίς δραματικὲς προειδοποιήσεις τῶν  κορυφαίων, ἀειμνήστου Luc Montagnier, Robert Malone, ἐφευρέτου τοῦ m-RNA, καὶ Soucharit Bhakdi.

    Προσφάτως  δημοσιοποιήθηκε ἔρευνα, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία, τὸ ἐμβόλιο mRNA τοῦ COVID-19, BNT162b2, εἶναι ἱκανὸ νὰ εἰσέλθει στὴν κυτταρικὴ σειρὰ ἀνθρώπινου ἥπατος, Huh7, in vitro. Τὸ mRNA τοῦ BNT162b2 μεταγράφεται ἀντίστροφα ἐνδοκυτταρικῶς στὸ DNA, πολὺ γρήγορα, μετὰ τὴν ἔκθεση στὸ BNT162b2. Ἕνας πιθανὸς μηχανισμός, γιὰ τὴν ἀντίστροφη μεταγραφὴ εἶναι μέσῳ τῆς ἐνδογενοῦς ἀνάστροφης μεταγραφάσης LINE-1, καὶ ἡ κατανομὴ πρωτεΐνης πυρῆνα τῆς LINE-1 αὐξάνεται ἀπὸ τὸ BNT162b2[xlii].    

     Συνεπῶς ἔχουμε,  κατὰ τὸ τελευταῖο χρονικὸ διάστημα, νέα γνώση, ἄγνωστη πρὸ ἔτους,  ἡ ὁποία ἀνατρέπει τὰ μέχρι σήμερα θεωρούμενα, ὡς ἐπιστημονικῶς ἔγκυρα.     

       Εἶναι ἰδιαίτερα ἐνδεικτικό, ὅτι ἀγνοήθηκε σημαντικὴ ἔρευνα ἀπὸ τὶς 16-12-2020, πρὸ τῆς ἐνάρξεως τοῦ ἐμβολιασμοῦ, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία, ὁ κορώνα-ἰὸς μπορεῖ μερικὲς φορὲς νὰ γλιστρήσει τὸ γενετικό του ὑλικό,  στὰ ἀνθρώπινα χρωμοσώματα[xliii].

β. Δημιουργία ἀνοσίας ἀγέλης

    Οἱ κορωνα-ιοὶ δὲν ἀναπτύσσουν μεγάλη ἀνοσία, ἀντιθέτως οἱ ἐμβολιασμοὶ  πυροδοτοῦν πολλὲς μεταλλάξεις. Ὁ ἐμβολιασμὸς δὲν ἐπέφερε τὴν πολυπόθητη ‘’ἀνοσία ἀγέλης’’ ἀλλὰ συνέβαλε στὴν κατ’ ἐπανάληψη ἐπανανόσηση  τῶν ἐμβολιασμένων, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ διασωληνώνονται, καὶ νὰ ὁδηγοῦνται στὸν θάνατο. Σημειωτέον, ὅτι ὁ ἐμβολιασμὸς θεωρήθηκε ὡς ἀναγκαῖος  γιὰ τὴν δημιουργία  ‘’ἀνοσίας ἀγέλης’’,  μόλις  τὸν Δεκέμβριο 2020, ὀλίγον πρὸ τῆς ἐξαγγελίας τῶν ὑποχρεωτικῶν ἐμβολιασμῶν.  Μέχρι τότε, μόνον ἡ φυσικὴ ἀνοσία θεωρεῖτο ἱκανή, νὰ δημιουργήσει τὴν γενικὴ αὐτὴ ἀνοσία, ὅπως καὶ εἶναι.

     Ἐπίσης, ἡ χρήση τοῦ ὅρου ‘’ἀγέλη’’  εἶναι ἀπαράδεκτο νὰ χρησιμοποιεῖται, καὶ μάλιστα ἀπὸ κληρικούς, διότι ὁ ὅρος αὐτὸς κυριολεκτεῖται μόνον στὰ ἄλογα ζῶα, καὶ ὄχι στό ‘’θεούμενον…ζῶον’’[xliv], τὸν ἄνθρωπον.

γ. Ἀποκατάσταση τῆς  διασπασθείσης κοινωνίας μεταξὺ τῶν ἀνθρώπων.

      Κοινωνία ἀγάπης δὲν ὑπάρχει, παρὰ μόνον, ὡς μαρτυρικὴ κοινωνία ἀγάπης. Ἡ κοινωνία ἀγάπης μεταξὺ τῶν ἀνθρώπων, θριάμβευσε στὴν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας μας,  ὅταν οἱ Χριστιανοὶ τῆς Ἀλεξάνδρειας, κατὰ τὴν διάρκεια τοῦ λοιμοῦ τοῦ Κυπριανοῦ, προέκριναν τὴν ἀγάπη πρὸς τὸν συνάνθρωπο, ἐν ὀνόματι τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἔναντι καὶ αὐτῆς τῆς βιολογικῆς τους ζωῆς. Ὅλα τὰ ὑπόλοιπα ἀποτελοῦν ἀγαπολογία, ἢ ἀγαπισμό.

2. Δὲν ἔχει κατανοήσει ὁ Μητροπολίτης Μεσογαίας, ὅτι ἡ ἀντίδραση τῶν πιστῶν γιὰ τὴν λήψη δῆθεν προστατευτικῶν μέτρων (μάσκες κλπ.) καὶ γιὰ τὸ ‘’ἐμβόλιο’’, ὀφείλεται            στὴν πίστη τους στὸν Κύριο Ἰησοῦ Χριστό. Ἀρνοῦνται τὰ  φίμωτρα ἐντὸς τῶν Ἐκκλησιῶν, διότι ἀναγνωρίζουν βιωματικὰ τὶς ἄκτιστες ἐνέργειες τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καὶ δὲν ἐμβολιάζονται, διότι δὲν συναινοῦν στὸ ἔγκλημα τῆς ἐμβρυοκτονίας. Ἄς τὸ ἀντιληφθοῦν, ὅσοι ἀργολογοῦν, ὥστε νά δώσουν ἐπί τῷ στόματι αὐτῶν  φυλακὴν καὶ ἐπὶ τῶν χειλέων αὐτῶν  σφραγῖδα πανοῦργον (σφραγῖδα διακρίσεως), ἵνα μὴ πέσωσι ἀπ’ αὐτῆς (ἀπό τῆς ἁμαρτίας) καὶ ἡ γλῶσσα αὐτῶν  ἀπολέσῃ αὐτούς[xlv]

    Κατηγορεῖ τοὺς  ἀμφισβητοῦντας τὴν ἰατρικὴ ἐπιστήμη, ὅτι καθίστανται προσβλητικοὶ ἐνώπιον τῆς νεοθεότητας αὐτῆς, γι’αὐτὸ καὶ τοὺς καταγγέλει, ὡς ψυχικὰ πάσχοντας, χωρὶς ὁ ἴδιος νὰ ἔχει καμμία σχέση μὲ τὴν ἰατρική.Μὲ ποιὸν  ἆρά γε κωδικὸν καταγράφεται ἡ νέα αὐτὴ  νοσολογικὴ ὀντότητα στὸ DSM-V  καὶ τὸ ICD-10 τὰ δύο ἐγκυρότερα σὲ κυκλοφορία ἐγχειρίδια  κατάταξης τῶν ψυχικῶν νόσων;    Ὅταν ἡ ἴδια ἡ ἰατρικὴ δὲν πιστεύει στὸν ἑαυτό της, ἐφ’όσον  θέλει νὰ λέγεται ἐπιστήμη, ὅπως ἤδη ἐξηγήσαμε, μὲ ποιά λογικὴ ὁ Μητροπολίτης  ἀποφαίνεται περὶ τοῦ ἀπολύτου χαρακτῆρα τῆς ἰατρικῆς ἐπιστήμης; Δὲν ὑπάρχει, ἐπὶ τέλους, ἕνας στὴν Ἱερὰ Σύνοδο νὰ βάλει τέλος στὸν ἐκτροχιασμὸ τῆς κοινῆς λογικῆς;

3.  Ἡ ἀπάντηση στὴν περίοδο αὐτή, τῆς ὑπὸ κριτικὸ ἔλεγχο ὀγδόης παραγράφου, ἀποτελεῖ τὸν ἐπιθανάτιο βρόγχο ὅλου τοῦ σκεπτικοῦ μὲ τὸ ὁποῖο συνετάγῃ τὸ κείμενο αὐτό. Δὲν ἔχουμε ἁπλῶς ἀποτυχία, ἀλλὰ κατάρρευση ὅλου τοῦ ἀφηγήματος, ὅπως ἤδη ἔχει ἀποτυπωθεῖ ὄχι μόνον μὲ ἀκαταμάχητα ἐπιστημονικὰ κριτήρια, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὴν ἴδια τὴν  ζωὴ τῆς παγκόσμιας κοινότητας. Ἤδη,  ἐκ τῶν νοσηλευομένων στὶς ἐντατικὲς μονάδες θεραπείας, οἱ περισσότεροι ἔχουν ‘’τριπλοεμβολιασθεί.’’ Ἐκ τῶν ὑπολοίπων, τοὺς ὁποίους, πονηρῶς,  ἐντάσσουν στοὺς ἀνεμβολίαστους, οἱ περισσότεροι εἶναι καὶ πάλιν ‘’ἐμβολιασμένοι’’ μία ἢ δύο φορές.

[ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ]


[xxvi] https://faseb.onlinelibrary.wiley.com/doi/epdf/10.1096/fj.01-0995fje

[xxvii] Αἴσωπος, Μύθοι, Πένταθλος κομπαστής.

[xxviii] Pamela Acker,Vaccinazioni: Una Prospettiva Cattolica (Italian Edition),2021  Fede &Cultura. p.114. Τονίζεται ἰδιαιτέρως, ὅτι τὰ ἐμβόλια, ἐν γένει, δημιουργοῦν πρόβλήματα γονιμότητας καὶ οἱ ἐπαναληπτικὲς δόσεις τὰ ἐπιτείνουν

[xxix] Ortal Tuvali, Sagi Tshori et al., The Incidence of Myocarditis and Pericarditis in Post COVID-19 Unvaccinated Patients—A Large Population-Based Study, J. Clin. Med. 2022, 11(8), 2219; https://doi.org/10.3390/jcm11082219. 

[xxx] Pietro Croce,MD,Vivisection or Science – a choice to make, Fetal Experimentation-Over the top; Part1, p.99-108.CIVIC,1991,Hans Ruesch Foundation.

[xxxi] Pamela Acker,Vaccinazioni, ὅ.π.

[xxxii] https://www.vatican.va/roman_curia/congregations/cfaith/documents/rc_con_cfaith_doc_19870222_respect-for-human-life_en.html

[xxxiii] Τὸ σχετικὸ video διατίθεται  στὸ διαδίκτυο.

[xxxiv] Taylor Robert M., Reexamining the definition and criteria of death, Στό Seminars in Neurology, Volume 17, No 3, 1997, σελ. 265-270.

[xxxv] Cfr. Pontifical Academy for Life, “Moral reflections on vaccines prepared from cells derived fromaborted human foetuses”, 5th June 2005. Δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο 2019, 13 Αυγούστου. doi:  10.1177/0024363919855896. Βλ. ἐπίσης’’Congregation for the doctrine of the faite. Note on the  morality of using some anti-covid-19’’, τὸ ὁποῖο ἐνέκρινε ὁ Πάπας Φραγκίσκος στὶς 17-Δεκεμβρίου   2020,  καὶ δημοσιεύθηκε τὴν  21η   Δεκεμβρίου τοῦ ἰδίου ἔτους.

[xxxvi] https://www.adrreports.eu/el/search_subst.html#  (ἀνάκτηση στὶς 13-5-2022)

[xxxvii] Ἡ μελέτη, πολὺ ὀρθὰ  δὲν ἀριθμεῖ τὸ ἔτος (δηλ. τίς 52 ἑβδομάδες) ἀπὸ 1ης Ἰανουαρίου ἀλλὰ ἀπὸ  1ης  Μαρτίου καθ’ ὅσον, ἀπὸ τότε εἴχαμε καὶ τὸν πρῶτον θάνατο, ποὺ ἀποδόθηκε στὸν covid-19.

[xxxviii] Salima Hacein-Bey-Abina, Efficacy of Gene Therapy for X-linked Severe Combined Immunodeficiency, The New England Journal of Medicine, 22-6-2010.

[xxxix] https://www.abc.net.au/news/2020-12-11/covid19-vaccine-csl-uq-hiv-element-what-went-wrong/12973952. Οἱ πληροφορίες προέρχονται ἀπὸ τὸν  Nick Sas τῆς Specialist Reporting Team καὶ τὸν ἐθνικὸ ρεπόρτερ ἐπιστήμης, τεχνολογίας καὶ περιβάλλοντος Michael Slezak  καὶ δημοσιεύθηκε 11 Δεκεμβρίου, μὲ τίτλο Coronavirus vaccine from UQ and CSL abandoned after HIV response which scientists say was ‘unexpected’.  Βλ. καὶ ἡμέτερον ‘’Τὸ μανιακὸ συνεχὲς  τοῦ »ἐμβολιαστικοῦ» οἴστρου’’.

[xl] Ὡς παράδειγμα ὑπενθυμίζω τὴν ἀπόσυρση τη φαρμακευτικῆς οὐσίας Sertindole, ἐπὶ τῷ λόγῳ ὅτι ἐνοχοποιήθηκαν ὀκτὼ θάνατοι στὸ Ἡνωμένο Βασίλειο. Τὸ φάρμακο ἐπανῆλθε μετὰ ἀπὸ παρέλευση ὀκτὼ ἐτῶν, ὡς νοσοκομειακὸ καὶ μὲ πολὺ  αὐστηρότερες προϋποθέσεις. Ἄς θυμηθοῦμε ἐπὶ πλέον τὴν Thalidomide Celgene, τὴν  Ranitidine Hydrochloride  καὶ τὴν Diéthylstilbestrol.

[xli] Τριχόπουλος Δημήτριος, Ἐπιδημιολογία, Ἐκδ. Παρισιάνος, Ἀθήνα 1982, σελ. 13 καὶ σελ. 97

[xlii] Markus Aldén, Francisko Olofsson Falla, Daowei Yang, Mohammad Barghouth, Cheng Luan, Magnus Rasmussen, Yang De MarinisIntracellular Reverse, , Transcription of Pfizer BioNTech COVID-19 mRNA Vaccine BNT162b2 In Vitro in Human Liver Cell Line. Academic Editor: Stephen Malnick

Curr. Issues Mol. Biol. 2022, 44(3), 1115-1126; https://doi.org/10.3390/cimb44030073

Received: 18 January 2022 / Revised: 19 February 2022 / Accepted: 23 February 2022 / Published: 25 February 2022.   Εὐρεῖα ἀνάλυση καὶ βιβλιογραφία βλ. Βουγᾶς Κ., ‘’Τὸ mRNA τοῦ ἐμβολίου ἐνσωματώνεται στὸ γενετικὸ ὑλικό! ‘’ Βλ. στὸ περιοδικό, ‘’Ἐνοριακὴ Εὐλογία’’   Τεῦχος 238-239  Ἰούνιος Ἰούλιος 2022, σελ.256–260

[xliii] Jon Cohen, The coronavirus  may  sometimes  slip its  genetics  material  into  human  chromosomes-but  what  does  that  mean? Science 16-12-20  (μὲ τὴν ὑποστήριξη τοῦ Κέντρου Pulitzer  καὶ τοῦ ἱδρύματος Heising- (https://www.sciencemag.org/news/2020/12/coronavirus-may-sometimes-slip-its-genetic-material-human-chromosomes-what-does-mean).

[xliv] Γρηγόριος Θεολόγος, Λόγος ΜΕ’,  Εἰς τὸ Ἅγιον Πάσχα,P.G.36,632 AB   

[xlv] Πρβλ. Σοφία Σειράχ,  22,27.


Σχετικό: Πρώτη φορά στην δημοσιότητα – Το τελευταίο κείμενο του Μητροπολίτου Μεσογαίας προς την Ιερά Σύνοδο για τα «covid-19 εμβόλια». (τέλος 2020-αρχὲς 2021)

2 thoughts on “Ἡ ὑποτέλεια τοῦ Συνοδικοῦ Σώματος εἰς τὸ «πολιτικῶς ὀρθόν» μὲ ὑποβολέα τὴν ἀκατάσχετο κενολογία τοῦ Μητροπολίτου Μεσογαίας. (Μέρος Β’)  

  1. Είναι αυτονόητη και δεδομένη η αποχή στις εκλογές. Δεν εμπιστευόμαστε την διοίκηση της εκκλησίας πόσο μάλλον τους επαγγελματίες πολιτικούς. Κάποιοι ραδιοφωνικοί σταθμοί που τάσσονται υπέρ των ορθοδόξων πιστών έχουν προσφέρει πολλές δράσεις. Ο πραγματικός σκοπός τους όμως είναι η ιδιοτελής εξυπηρέτηση πολιτικών κομμάτων. Προπαγανδίζουν συνεχώς το σύνθημα ψηφίστε μικρά κόμματα έτσι ώστε να συστηματοποιήσουν το λαό σε μια κατάσταση που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην απομάκρυνση του ορθοδόξου από το Θεό δηλαδή στο διάβολο. Επαναλαμβάνω δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα αυτοί οι σταθμοί αλλά υποστηρίζουν σχεδόν ανοιχτά πολιτικά κόμματα.

    Ευλογείτε Πατέρα Στυλιανέ

    • Ίσως να αξίζει να ψάξετε στα μικρά κόμματα. Ίσως να βρείτε κάτι πιο αυθεντικό απ’ ότι νομίζετε, χωρίς να περιμένετε βέβαια να γίνουν θαύματα από την πολιτική καθ’ ότι ο ίδιο το σύστημα βρωμάει. Αλλού στρεφόμαστε για τα θαύματα. Αλλά το να λέμε στους Έλληνες να μην ψηφίσουν και να αφήσουν τα πράγματα στην τύχη τους μία τέτοια εποχή είναι προβληματικό θεωρώ. Αν είχαμε τα γνωστά κόμματα ή/και τους γνωστούς πολιτικούς σε φερετζέδες άλλων κομμάτων και τίποτε άλλο θα έλεγα εν τάξει συμφωνώ. Αλλά τώρα κάτι υπάρχει αλλά θέλει ψάξιμο. Κάποια μικρά κόμματα που λένε ότι είναι πατριωτικά, δεν είναι πατριωτικά, είναι νεοταξικά..

Σχολιάστε