Συνεχίζει να έχει κάποιο νόημα πλέον το αξίωμα του Επισκόπου; Αν έχει ας το δούμε.

Ο ένας προωθεί την ατζέντα των ΛΟΑΤΚΙ !!

Ο άλλος κάνει πως δεν πήρε χαμπάρι τί έγινε στην Επισκοπή του!!

«Ο Μητροπολίτης Γλυφάδας για την βάπτιση από τον Αμερικής Ελπιδοφόρο.»

Υπόμνημα προς την Ιερά Σύνοδο και τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο, απέστειλε ο Σεβ. Μητροπολίτης Γλυφάδας κ. Αντώνιος μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε με την βάπτιση των δύο παιδιών από ζευγάρι του ιδίου φύλου.

Ο Σεβασμιώτατος στο υπόμνημά του, τονίζει ότι ο Αμερικής Ελπιδοφόρος ζήτησε εγγράφως άδεια για να τελέσει το μυστήριο, χωρίς αναφορά ότι πρόκειται για τέκνα ομοφυλόφιλου ζευγαριού.

Επίσης ο κ. Αντώνιος υπογραμμίζει ότι «ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Ελπιδοφόρος ενήργησε αυτοβούλως, αυθαιρέτως και αντικανονικώς εντός της Μητροπόλεως μου».

Ακολουθεί το σχετικό υπόμνημα του Σεβασμιώτατου:

Αρχική πηγή του υπομνήματος: Ο Μητροπολίτης Γλυφάδας για την βάπτιση από τον Αμερικής Ελπιδοφόρο (romfea.gr)

ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΝΟΗΜΑ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ; ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΣ ΤΟ ΔΟΥΜΕ.

(σ.σ. Ο επιτυχημένος τίτλος και αναδημοσίευση από τον amethystos)


23 thoughts on “Συνεχίζει να έχει κάποιο νόημα πλέον το αξίωμα του Επισκόπου; Αν έχει ας το δούμε.

  1. Τὸ οἰκτρὸ δὲν εἶναι ὅτι «ξεγελάστηκε» ἀπὸ τὸν Ἀμερικῆς, ὅπως λέει… Καὶ στὸ Βυζάντιο κάποιος ἅγιος Πατριάρχης (μοῦ διαφεύγει τὸ ὄνομά του) τὸν ξεγέλασαν καὶ πῆραν τὴν ὑπογραφή του…

    μολονότι ὁ Χριστὸς δὲν μᾶς θέλει ἀφελεῖς (πβ «φρόνιμοι ὡς οἱ ὄφεις»)

    Τὸ οἰκτρὸ εἶναι ἄλλο: Αὐτὸ ποὺ ἀναφέρει στὸ τέλος:

    «Ἐὰν μὲ εἶχε ἐνημερώσει θὰ εἶχον ἀναφερθεῖ στὴν Ἱ. Σύνοδον, προκειμένου Αὔτη νὰ ἀποφασίσῃ περὶ τοῦ πρακτέου»

    Δηλαδὴ γιὰ ἕνα καθαρῶς ποιμαντικὸ δικό του ζήτημα ποὺ πασιφανέστατα εἶναι ἀντίθετο μὲ τὶς ἐντολὲς τοῦ Εὐαγγελίου, ἀλλὰ καὶ τὴν πάγια ἐντολὴ τῆς Συνόδου (πβ. «νὰ μὴν ἔχει τελέσει ὁ ἀνάδοχος πολιτικὸ γάμο» – ἔχει σχέση μὲ τὸ παρόν ἂν θέλουμε νὰ κοιτάξουμε τὴν οὐσία) αὐτὸς ἁπλῶς ἀναφέρει τὸ «ζήτημα» καὶ ἀναμένει …»‘εντολές»!!!!!

    …ἄλλος Πόντιος Πιλᾶτος…

    …καὶ ἐκεῖνος τουλάχιστον πῆρε ὁ ἴδιος τὴν εὐθύνη τῆς καταδίκης τοῦ Χριστοῦ (καὶ τὴν πλήρωσε ἀργότερα μὲ τὴ θεία δίκη…) αὐτὸς ὡς ἄλλο «ἐκτελεστικὸ ὄργανο» ἀναμένει …»ἐντολές»…

    • Πολύ σωστή η επισήμανση.
      Δεν δικαιολογείται βέβαια να λέει ότι δεν γνώριζε. Έγγραφο με τα στοιχεία του πατέρα και της μητέρας δεν ζήτησαν στο Ναό, στην Μητρόπολη, κάπου; Ή μήπως έχουν αντικαταστήσει σε όλα τα έγγραφα το πατέρας και το μητέρα με το Γονέας Α και το Γονέας Β; Δεν «γνώριζε» γιατί έτσι συμφέρει, όπως το ίδιο συμφέρει να μην αποφασίσει αυτός αλλά δυο τρεις στην «Σύνοδο» (στη ΔΙΣ προφανώς που είναι εκτελεστικό όργανο).

  2. Τραγικός ο Αντώνιος….
    Αν έλεγε στην ανακοίνωση, τό πληροφορήθηκα, αλλά φοβήθηκα να πάω κόντρα στον προστατευόμενο τού Βαρθολομαίου, θα έλεγα πώς τουλάχιστον είναι δειλός μεν, αλλά ειλικρινής…
    Τώρα παραδέχεται πώς υπεράνω τού Ευαγγελίου θέτει την ΔΙΣ…
    Νέο δόγμα, νέο ήθος…
    Οπότε δεν έχει νόημα να είναι κανείς επίσκοπος… Όχι… είναι μόνον για τα … πανηγύρια

    • Έτσι δέχθηκαν αχειροτόνητους Ουκρανίας, ψευδοσύνοδο κτλ. Κρυμμένοι κάθε φορά πίσω από την ανωνυμία μιας ελεγχόμενης τυφλής ΔΙΣ.

    • Τολμά κάποιος από εσάς, όταν έχει θέμα αντιδικίας ενάντια στον άλλο, να κρίνεται μπροστά στους αδίκους και όχι μπροστά στους αγίους; Ή δεν ξέρετε ότι οι άγιοι θα κρίνουν τον κόσμο; Και αν από εσάς κρίνεται ο κόσμος, ανάξιοι είστε για κριτήρια δίκης ελάχιστα; Δεν ξέρετε ότι αγγέλους θα κρίνουμε, και δεν μπορούμε κάποιες βιοτικές διαφορές; Αν, λοιπόν, έχετε δίκες για βιοτικές διαφορές, τους εξουθενωμένους μέσα στην εκκλησία, αυτούς καθίζετε κριτές; Για ντροπή σας το λέω. Έτσι, δεν υπάρχει μεταξύ σας κανείς σοφός που θα δυνηθεί να διακρίνει ανάμεσα στους αδελφούς του; Αλλά αδελφός κρίνεται μαζί με αδελφό και αυτό μπροστά σε άπιστους; Ήδη πράγματι, λοιπόν, είναι για σας εντελώς πνευματική ήττα το ότι έχετε δίκες μεταξύ σας. Γιατί μάλλον δεν αδικείστε; Γιατί μάλλον δεν αποστερείστε; Αλλά εσείς αδικείτε και αποστερείτε, και αυτό το κάνετε σε αδελφούς. Ή δεν ξέρετε ότι οι άδικοι τη βασιλεία του Θεού δε θα την κληρονομήσουν;
      Ακριβώς αδελφέ για τα … πανηγύρια..

  3. Αν δείτε προσεκτικά την ανακοίνωση του μητροπολίτου Γλυφάδας, αναφέρεται σε άτομα τού ίδιου φύλλου!!!!! Με δύο λάμδα….
    Πώς να τον πάρεις στα σοβαρά…
    Επίσης, τό είδαμε γραμμένο, ανάδοχος ήταν και η εγγονή του ιδιοκτήτη της ΦΙΑΤ, Ιταλίδα, μη ορθόδοξη….
    Δούλεμα κανονικό
    Αυτό που δεν μάθαμε, αν στην όλη τελετή, έλαβαν μέρος ή αρνήθηκαν, οι εφημέριοι τού Ναού

    • Μπράβο.
      Αυτό έψαχνα τώρα για την ανάδοχο Ιταλίδα που διαβάσαμε.
      Δεν βγαίνει άκρη αδελφέ.
      Σε κάποιο βίντεο που είδα υπήρχανε τουλάχιστον δύο ιερείς.

      • Αν οι ιερείς είναι εφημέριοι τού ναού, θα έπρεπε ήδη ο προϊστάμενος τους, δηλαδή ο επίσκοπος, να τούς ελέγξει…
        Αλλά ματαίως θα αναμένουμε…
        Ότι πει η ΔΙΣ

    • Προφανώς οι δυο ‘νονές’ ήταν η Ιταλίδα Brandolini και η Νιάρχου. Είναι γνωστό ότι σε μεικτούς γάμους Ορθοδόξων – παπικών στο εξωτερικό δεν γίνεται βάπτιση αλλά έχει de facto αναγνωριστεί το βάπτισμα των αιρετικών παπικών ως κανονικό βάπτισμα αναγνωρισμένο από την Ορθοδοξία. Επομένως η παπική υποθέτω Brandolini κανένα πρόβλημα μπορεί κατά τα νέα μεταπατερικά οικουμενιστικά δεδομένα να βαπτίσει. Τι να λέμε τώρα, εδώ βάλαν μέσα στο ιερό και δώσαν το αρχιερατικό αξίωμα σε αχειροτόνητους αιρετικούς στην Ουκρανία, τα Άγια των Αγίων δεν σεβάστηκαν, θα σεβαστούν τα υπόλοιπα;;;;

  4. η ΔΙΣ έχει πεί ήδη ….πληρη απδοχή του Ν Ιωνιας, και του Καρυοτογλου
    πιθανον τα μέλη της ΔΙΣ σιγά σιγά να γίνουν και μέλη ΛΟΑΤΚΙ

  5. Ψευδοπροφήτες και ψευδοδιδάσκαλοι
    Υπήρξαν όμως και ψευδοπροφήτες μεταξύ του λαού, όπως και μεταξύ σας θα υπάρχουν ψευδοδιδάσκαλοι, οι οποίοι θα εισαγάγουν κρυφά αιρέσεις απώλειας και θα αρνιούνται και το Δεσπότη που τους αγόρασε, επιφέροντας στους εαυτούς τους γρήγορη απώλεια.  Και πολλοί θα τους ακολουθήσουν στις ασέλγειές τους, εξαιτίας των οποίων η οδός της αλήθειας θα βλαστημηθεί.  Και με πλεονεξία θα σας εμπορεύονται με πλαστά λόγια. γι’ αυτούς η καταδίκη από παλιά δεν αργεί και η απώλειά τους δε νυστάζει.  Γιατί αν ο Θεός δε λυπήθηκε αγγέλους που αμάρτησαν, αλλά με αλυσίδες ζόφου τους έριξε στον τάρταρο και τους παράδωσε να φυλάγονται για κρίση.  και αν τον αρχαίο κόσμο δε λυπήθηκε, αλλά φύλαξε το Νώε που ήταν όγδοος με άλλους εφτά, τον κήρυκα της δικαιοσύνης, όταν επέφερε κατακλυσμό στον κόσμο των ασεβών.  και αν τις πόλεις των Σοδόμων και της Γομόρρας τις αποτέφρωσε και τις κατέκρινε με καταστροφή έχοντας θέσει παράδειγμα για μελλοντικούς ασεβείς.  και αν το δίκαιο Λωτ, που τον καταπονούσε η ασελγή συμπεριφορά των ασεβών, έσωσε  – γιατί με το βλέμμα και με την ακοή του ο δίκαιος που κατοικούσε μεταξύ τους βασάνιζε από ημέρα σε ημέρα τη δίκαιη ψυχή του από τα άνομα έργα τους –  συμπεραίνεται πως ξέρει ο Κύριος τους ευσεβείς να τους σώζει από τον πειρασμό, ενώ τους άδικους να τους διατηρεί σε τιμωρία για την ημέρα της κρίσης,  και μάλιστα εκείνους που πορεύονται πίσω από τη σάρκα με μολυσμένη επιθυμία και καταφρονούν την κυριαρχία του Θεού. Είναι θρασείς, αυθάδεις, δεν τρέμουν όταν βλαστημούν Δόξες,  ενώ οι άγγελοι, που είναι μεγαλύτεροι σε ισχύ και σε δύναμη, δεν προφέρουν εναντίον τους μπροστά στον Κύριο βλάστημη κρίση.  Αυτοί, όμως, σαν ζώα χωρίς λογικό γεννημένα από τη φύση, για να τρώνε και να κοπρίζουν, αυτά που αγνοούν βλαστημούν, και θα καταστραφούν μέσα στη διαφθορά τους  και θα ζημιωθούν με μισθό ζημίας. Θεωρούν ηδονή την καθημερινή καλοπέραση, είναι κηλίδες και ντροπές και εντρυφούν άσωτα μέσα στις απάτες τους καθώς τρώνε μαζί σας.  Έχουν οφθαλμούς γεμάτους μοιχεία και ακατάπαυστους από αμαρτία, δελεάζουν ψυχές αστήρικτες, έχουν καρδιά γυμνασμένη στην πλεονεξία. είναι τέκνα κατάρας.  Αφού εγκατέλειψαν την ευθεία οδό, πλανήθηκαν και ακολούθησαν την οδό του Βαλαάμ, γιου του Βοσόρ, ο οποίος αγάπησε μισθό αδικίας.  Ελέγχτηκε όμως για τη δική του παρανομία: ένα άφωνο υποζύγιο μίλησε με φωνή ανθρώπου και εμπόδισε την παραφροσύνη του προφήτη.  Αυτοί είναι πηγές άνυδρες και ομίχλες που τις παρασύρει η λαίλαπα, για τους οποίους έχει διατηρηθεί ο ζόφος του σκότους.  Γιατί, όταν μιλούν δυνατά τα μάταια υπέρογκα λόγια τους, δελεάζουν με σαρκικές επιθυμίες σε ασέλγειες αυτούς που πριν από λίγο είχαν αποφύγει όσους ζουν μέσα στην πλάνη.  Τους υπόσχονται ελευθερία, ενώ αυτοί οι ίδιοι είναι δούλοι της διαφθοράς. γιατί από όποιον κανείς έχει ηττηθεί, σε αυτόν έχει υποδουλωθεί.  Γιατί λοιπόν, αν πάλι ηττώνται από αυτά, επειδή μπλέχτηκαν στα δίχτυα τους, αφού απόφυγαν τα μιάσματα του κόσμου με την επίγνωση του Κυρίου μας και σωτήρα Ιησού Χριστού, έχει γίνει σ’ αυτούς η τελευταία κατάσταση χειρότερη από την πρώτη.  Γιατί θα ήταν καλύτερα γι’ αυτούς να μην είχαν γνωρίσει καλά την οδό της δικαιοσύνης παρά, αφού τη γνώρισαν καλά, να στραφούν πίσω στην αμαρτία από την άγια εντολή που τους παραδόθηκε.  Έχει συμβεί σ’ αυτούς αυτό που λέει η αληθινή παροιμία: Σκύλος που επέστρεψε στο δικό του ξέρασμα, και: Η γουρούνα μόλις λούστηκε επιστρέφει, για να κυλιστεί στο βόρβορο.

    Καθολική Πέτρου Β’
    Κεφ.2 (β’)

  6. Εγώ δάκρυσα από λύπη όταν διάβασα για την βάπτιση.

    Όλα αυτά τα χαμόγελα, ΨΕΥΤΙΚΑ που φαίνονται, ΔΑΙΜΟΝΙΚΑ!

    Παρατηρώ τα κολλιέ των νονών και των καλεσμένων. Μόνο ο αρχιεπίσκοπος φοράει σταυρό (για λόγους τυπικούς). Όλοι οι άλλοι φοράνε ότι θες παρά τον Τίμιο Σταυρό του Χριστού μας.

    Αυτή η βάπτιση έγινε για να λεκιάσουν την εκκλησία μας . Όμως εκεί που λεκιάζουν εκκλησία δεν είναι. Την Εκκλησία του Χριστού αυτοί οι άνθρωποι ούτε την γνωρίζουν ούτε που βρίσκεται ξέρουν. Η Εκκλησία του Χριστού μας δεν θίγεται από κανέναν, ποτέ!

    Ας προσευχηθούμε για αυτούς τους ανθρώπους. Να μετανοήσουν, να βρουν την Εκκλησία του Χριστού και τότε να Την διακονήσουν σωστά.

    Α

  7. Αρχίζοντας από τον βαρθολομαίο, τον ελπιδοφόρο, τον ιερώνυμο, την ιερά αγία συνοδός (τι ιεροσύνη έχουνε???), όλοι αυτοί και τόσοι άλλοι οικουμενιστες, πρέπει να φύγουν από την Εκκλησιά του Χριστού.

    Η Ορθόδοξος Εκκλησιά πρέπει να αποσυρθεί από το Π.Σ.Ε δεν έχομε καμμιά δουλειά με τους αιρετικούς.

    Καιρός είναι ο Ορθόδοξος λαός να υψώσει φωνή

  8. Καλὰ νὰ πάθουμ !
    Ὁτι παθαίνουμε, χρόνια τὸ παθαίνουμε
    καὶ ἀδιαφοροῦμε !
    Γίναμε πολιτισμένοι, εὐρωπαῖγοι
    δὲν εἴμαστε πιὰ χωριαταρέοι !
    «τρῶγε τὴν πρόοδο καὶ μὲ τὰ φλοῦδια καὶ μὲ τὰ κοκούτσια !»

  9. Ο Άγιος Γλυφάδας είναι άξιος πνευματικός καθοδηγητής! Πιστεύω πως επίτηδες διαλέξανε δικής του εποπτείας εκκλησία, για να τον συκοφαντήσουν! Ο Θεός και η Παναγία μας να τον φυλάνε από τους εχθρούς της πίστης! Είναι από τους λίγους που υπάρχουν πλέον με αγάπη και φόβο Θεού!

    • Να σταματήσουν αυτές οι προσφωνήσεις… ειδικά όταν φαίνεται ότι προστίθεται κάτι παραπάνω σε αυτές από αυτό που είναι… μία προσφώνηση και τίποτα άλλο.
      Άγιος σημαίνει φωτισμένος…
      Φωτισμένος σημαίνει ότι γνωρίζει πως να αντιμετωπίσει ένα τέτοιο θέμα και δεν θα το παρέπεμπε στην Ιερά Σύνοδο.
      ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

    • Tα έργα του μόνο Αγιότητα δεν ομολογούν, μόνο αγαπη και φοβο Θεού δεν ομολογουν αλλά εκκοσμίκευση και οικουμενισμό. Επισκοπολαγνεία υπάρχει μόνο στον Παπισμό, στην Ορθοδοξία υπακοή κάνουμε μόνο στον Χριστό, στους Αγίους Αποστόλους και στους Αγίους Πατέρες.

  10. Από πότε πιστεύετε υπάρχει πλειοψηφία παπικών επισκόπων στην Εκκλησία της Ελλάδος. Μπορείτε επίσης σας παρακαλώ να τους κατονομάσετε;

    • Ντε γιούρε (de jure) είναι όλοι τους μετά την ψευδοσύνοδο, η οποία αναγράφεται στα Δύπτυχα της Εκκλησίας ως ένα «μεγάλο γεγονός».
      Ντε φάκτο (de facto) είναι η συντριπτική πλειοψηφία, ενώ λιγοστοί, ελάχιστοι, μόνο ένας θα έλεγα, μιλάει πια εναντίον των αιρέσεων. Ο μακαριστός Κοσμάς Αιτωλίας που μιλούσε με πόνο εναντίον του οικουμενισμού, δεν άντεξε άλλο την υποκρισία και πέταξε στους ουρανούς.

  11. Να αφήσουν όλοι τα πολλά λόγια ως δικαιολογίες
    Άντε τώρα να ετοιμάζονται για γάμους των βδεληγματων αυτών ..Αυτή είναι η προετοιμασία…βήμα βήμα πάμε και αλλού αυτά τα γυφτικα….Δεν μασάμε.. καταλαβαίνουν και οι πέτρες…

  12. Αγαπητή υπεύθυνη του μπλογκ » τας θύρας….» ! Είμαι σχολιαστής των ιδιαίτερα χρήσιμων αναρτήσεων του μπλογκ! Το ζήτημα που έθεσε αυτή η ανήκουστη ενέργεια, της βάπτισης τέκνων ζεύγους ομοφυλόφιλων, δυστυχώς με ευθύνη του οικείου Μητροπολίτου Γλυφάδος,που έγκειται στη τελεση ιερολογίας του Μυστηρίου του Βαπτίσματος, σε τέκνα «ζεύγους» ανδρών, αυτοκατακρίτως αναφανδόν αμαρτανόντων. Αρα της κατασπιλώσεως και βεβηλώσεως της εν τοις Ιεροίς Μυστήριος, ακτίστου και αρρήτου Χάριτος του Παναγίου Πνεύματος! Πρόκειται για θέμα Πίστεως και πρέπει να αντιμετωπιστεί οπωσδήποτε από την Συνοδική Αρχή της Εκκλησίας μας ως κατ’ εξοχήν σοβαρότατο ζήτημα.
    Επειδή δυστυχώς τα ποιμαντικά αντανακλαστικά της Ιεράς Μόνίμου Συνόδου της Ελληνικής Ιεραρχιας … «σπεύδουν βραδέως» και ίσως και ορθώς, εκτός των ορίων της Επικαιρότητος των εκκλησιαστικών γεγονότων, θα πρέπει να υιοθετήσουμε άπαντες, οι εν συνειδήσει,Έλληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί την προτροπή του μακαριστού Πρωτοπρεσβυτέρου Κωνσταντίνου Στρατηγοπούλου,που μας καλεί να γίνουμε » κουνούπια» ενοχλητικά στο σβέρκο των Επισκόπων μας! Υπάρχουν πολλοί τρόποι! Αρνητικού η και θετικού χαρακτήρα! Και εξηγούμαι: Αναδύεται τεράστια ποιμαντική ευθύνη των σημερινών Ιερέων πρωτίστως Επισκόπων αλλά ισοδυνάμως και των Ιερέων Εφημερίων στο θέμα του αδιαφόρου, ανεξετάστου και πνευματικά ελλειμματικού τρόπου και διαδικασίας επιλογής των προς το Βάπτισμα «ευτρεπιζομένων»! Παλαιό πρόβλημα και κατάλοιπο του Νηπιοβαπτισμού! Όμως η Εκκλησία όχι μόνο τον ανέχθηκε αλλά και τον άφησε να εδραιωθεί υπό την πνευματική » άνεση» πληθώρας χαρισματούχων , διακριτικών Πατέρων ουχί κατ όνομα αλλά κατ’ ενέργεια και πρόγνωση του Αγίου Πνεύματος, το οποίον οδήγησε και οδηγεί ευτυχώς ακόμα την Εκκλησία ως Σώμα Χριστού και επαναλαμβάνει τα λόγια Του : Υμείς κατά την σάρκα κρίνετε….εγώ ου κρίνω ουδένα.Καὶ ἐὰν κρίνω δὲ ἐγώ, ἡ κρίσις ἡ ἐμὴ ἀληθής ἐστιν, ὅτι μόνος οὐκ εἰμί, ἀλλ’ ἐγὼ καὶ ὁ πέμψας με πατήρ. (Ιωάν.στ’ 15-16). Η σωστή λοιπόν επιλογή των προσώπων και των συντελεστών του Μυστηρίου του Βαπτίσματος έγκειται και εξαρτάται από την αγιοπνευματική δυνατότητα του υπεύθυνου Πρεσβυτέρου να κατηχήσει εκκλησιαστικά τις επιλογές προσώπων, τόπων, χρόνων και καιρών της Βαπτισματικής επιτελέσεως, ως Πνευματικός η ως θέσει Ποιμήν της εκκλησιαστικής κοινότητας. Η επιτέλεση αυτή σφραγίστηκε αρνητικά αφ’ ενός από την ευθυνόφοβη ιερατική γραφειοκρατία και κατέληξε προϊόν Ενοριακών «υπηρεσιών» και τεκμήριον, αφ’ ετέρου, δημογραφικής καταγραφής άρα προβολής των πολιτικών -κοινωνικών σχεδιασμών, επιδιώξεων των εκάστοτε ισχυρών( βλέπε «βαφτιστήρια» πολιτικάντιδων). Ναι, για τους πολλούς Βάπτισμα σήμαινε και σημαίνει δρώμενο κοινωνικής ένταξης μόνον, ονοματοδοσία. Αναπόδραστα λοιπόν κατέληξε εφθαρμένο μέχρις «οστέων», μαζί με τον θεσμό του γάμου πεδίο, τρόπος και τόπος πολιτικοκοινωνικής μόχλευσης και δυναμικής επιρροής νεοφανών μορφών ανθρώπινης συμπεριφοράς.
    Μια πρώτη φρόνιμη εκκλησιαστική αντίδραση αλλά και έξωθεν πειστική πνευματική πρόταση θα ήταν κατά τη γνώμη μου, η μερική επαναφορά στη βάπτιση ενηλίκων σε προσεκτικά επιλεγμένα από άποψη Λειτουργών, Βαπτιστήρια. Επίσης η βρεφική Βάπτιση να περιοριστεί σε επιλεγμένους Ναούς ΜΟΝΟΝ, ώστε και τυχούσα απόπειρα παρασπονδίας με την μορφήν της » φθοράς της εν Ημίν Ελπίδος», να ευρίσκει κωλύοντα αναχώματα. Τυχούσα απόπειρα του ΛΟΑΤΚΙ χώρου να προκαλέσει εντυπώσεις εναντίον μιας δήθεν «οπισθοδρομικής ή ομοφοβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, μπορεί να αντιμετωπιστεί με υπερακόντιση. Δηλαδή της αποδοχής ατόμου με δηλωμένη σεξουαλική ταυτότητα διάφορη του φύλου του ΜΟΝΟΝ ως Ανάδοχου και ΠΟΤΈ ως γονέα! Σύμφωνη γνώμη των φυσικών γονέων του Αναδεκτού.Επίσης τήρηση τουλάχιστον 40θημερου Κατηχήσεως, προετοιμασίας και νηστείας με πνευματική επίβλεψη από ειδικά επιφορτισμένο κληρικό,κατά προτίμηση επίσκοπο . Τέλος η αυτονόητη απαγόρευση συμμετοχής στη Βάπτιση πολλών αναδόχων. Το πρόβλημα είναι σοβαρό διότι μπορεί να εξελιχθεί σε νέο «κορωνοϊό», ικανό να διασπάσει ηθικές και πνευματικές άμυνες αιώνων και να γεμίσει την Κοινωνία με βδελυκτη νοσηρότητα και αδυναμία επιλογών βίου, συνέσεως και πίστεως πνευματικής

Σχολιάστε