Έτοιμο το πανθρησκειακό βδέλυγμα.

Νεκτάριος Δαπέργολας

Ἕτοιμο πλέον τό λατρευτικό πανθρησκειακό βδέλυγμα (στό λεγόμενο σημεῖο Μηδέν τῆς Νέας Ὑόρκης), ποῦ ὑποτίθεται ὅτι τιμᾶται στό ὄνομα τοῦ Ἁγίου Νικολάου, ἀλλά στήν πραγματικότητα θά εἶναι κέντρο διερχομένων ὅλων τῶν θρησκειῶν.

Τό βλάσφημο ὄνειδος, ποῦ ἤδη μέ τήν πρώτη ματιά καθίσταται σαφής ἡ νεοεποχίτικη δαιμονική του χρήση καί ἀποστολή, διαφημίζεται μάλιστα ἀπό ἀπαξάπαν τό νεοταξικό σκυλολόϊ ὡς «ἐθνικός ναός τοῦ Ὀρθόδοξου Ἑλληνισμοῦ» (εἴπαμε: μέσα στόν ἀνάποδο κόσμο δέν ἔχουν μείνει ὄρθιες οὔτε οἱ ἔννοιες, οὔτε καί οἱ λέξεις), ἀλλά φυσικά τονίζεται καί ὄτι «ὡς τό μοναδικό σύμβολο πίστης στό Παγκόσμιο Κέντρο Ἐμπορίου, ὁ ναός θά καλωσορίζει ἀνθρώπους ὅλων τῶν θρησκειῶν καί τῶν δογμάτων γιά διαλογισμό καί περισυλλογή».

Μάθαμε δέ προσφάτως ὅτι ἁγ(ρ)ιογραφήθηκε κιόλας ἀπό ἁγιορεῖτες μοναχούς, προερχόμενους βεβαίως ἀπό τό πλέον ξεσαλωμένο καί ἀπροκάλυπτο οἰκουμενιστικό ἄντρο τοῦ Βαρθολομαίου, τουτέστιν τή Μονή Ξενοφῶντος (ἐννοεῖται ὅτι τήν ἁγιογράφηση τοῦ λεγάμενου νά προσφέρει ὡς κτίτωρ τό ἀνοσιούργημα στόν Ἅγιο Νικόλαο καί ἐκεῖνος νά τόν εὐλογεῖ, ἀρνοῦμαι κἄν νά τή σχολιάσω).

Πίσω δεξιά διακρίνονται οι Ηγούμενοι Ξενοφώντος Αλέξιος! και Παντοκράτορος Γαβριήλ!

Ἕνα πραγματικά ἀποτρόπαιο κατασκεύασμα, καύχημα μέν τῶν Βαρθολομαίων, τῶν Ἐλπιδοκτόνων, τῶν στοῶν καί ὅλων τῶν δαιμόνων ποῦ ὑπηρετοῦν, μιαρό δέ βδέλυγμα στά μάτια τοῦ Θεοῦ.

Ποιοί ἄραγε τολμοῦν ἀκόμη νά κρατοῦν ἑρμητικά κλειστά τά δικά τους μάτια, ἀρνούμενοι πεισματικά νά δοῦν τήν ἀλήθεια καί νά κατανοήσουν τά ζοφερά σημεῖα τῶν Καιρῶν;


16 thoughts on “Έτοιμο το πανθρησκειακό βδέλυγμα.

  1. Οι αγιορείτες μοναχοί καί ιερομόναχοι πού στηρίζουν, υποστηρίζουν καί προβάλλουν τα ανοσιούργηματα τού Βαρθολομαίου, έχουν σκεφτεί ότι θα βρεθούν ενώπιον τής Κυρίας Θεοτόκου καί τού Υιού Της?

    • Σίγουρα το έχουν σκεφτεί και κατά την απολογία τους, εν τη ημέρα εκείνη, θα πουν απλώς
      ότι κάνανε υπακοή.

      • Ότι ακριβώς έλεγαν όλοι οι κατηγορούμενοι στο δικαστήριο τής Νυρεμβέργης…
        Εμείς εντολές εκτελουσαμε …
        Υπάρχει προσωπική ευθύνη..
        Τέξεται δὲ υἱὸν καὶ καλέσεις τὸ ὄνομα αὐτοῦ Ἰησοῦν, αὐτὸς γὰρ σώσει τὸν λαὸν αὐτοῦ ἀπὸ τῶν ἁμαρτιῶν αὐτῶν..

        Οι δύο γενικές έχουν ύψιστη σημασία..
        Τόν λαον αυτού από τών αμαρτιών αυτών καί όχι αυτού….

  2. Παρακαλώ λύστε μου την απορία αν μπορούμε να αποκαλούμε έναν Ναό «βδέλυγμα».
    Ένας Ναός που εγαινιάστηκε σύμφωνα με το Ορθόδοξο τυπικό, από Ορθόδοξους Ιερείς μπορεί να είναι «μιαρός»; Η χρήση του για διαλογισμό και περισυλλογή από ανθρώπους άλλων θρησκειών,είναι σίγουρα άτοπη και βλάσφημη, αλλά ο ίδιος ο Ναός, αποτελεί ένα αποτρόπαιο κατασκεύασμα;

    • Κ.Ειρήνη… πατριάρχες, αρχιεπίσκοποι και ιερείς έχουν αποδώσει στους Ναούς, όλο αυτό το διάστημα, τον μολυσματικό τρόπο σκέψης!
      Θα μπορούσατε να απευθύνεται το ίδιο ερώτημα σε αυτούς. Μπορεί Ο Ναός να είναι «μιαρός»;;;;;;
      Με τον συμφυρμό και τη συνεργασία αντί να ευλογείται και να δοξάζεται Ο Θεός, υβρίζεται και βλασφημείται. Εξισώνεται η αλήθεια με το ψεύδος, δίδεται έγκριση και κύρος στις αιρέσεις και στις θρησκείες του κόσμου και ακυρώνεται η μοναδικότητα της σωτηρίας, που προσφέρει η Εκκλησία.

      • Θα το διατυπώσω πιό απλά. Αν πάω στον συγεκριμένο Ναό (που σκοπεύω να επισκεφθώ το Φθινόπωρο), και ανάψω ένα κερί στον Τριαδικό Θεό μας, θα το κάνω σε έναν ιερό χώρο της Ορθοδοξίας μας, ή ο μολυσματικός τρόπος σκέψης κάποιων ιερέων, τον καθιστούν ακατάλληλο για προσευχή και θεία λατρεία. Ο Ναός αυτός είναι τόπος που μπορούν να προσευχηθούν Χριστιανοί Ορθόδοξοι και να δεχθούν τα Ιερά Μυστήρια, ή πρέπει να θεωρείται «πανθρησκειακό βδέλυγμα» και «αποτρόπαιο κατασκεύασμα» και να μη προσεγγίζεται από Ορθοδόξους. Αναφέρομαι στην ιερότητα του χώρου, και όχι στην ιερότητα ή μη, των παπάδων του.

      • @Ειρήνη Κάππα
        Το Φθινόπωρο που θα πάτε να ανάψετε κερί «στον Τριαδικό Θεό μας», όπως λέτε, θα πείτε «ΝΑΙ» σε αυτό το πανθρησκειακό βδέλυγμα θα πείτε «ΝΑΙ» σε αυτό το αποτρόπαιο κατασκεύασμα. Το τί κάνει ο Θεός είναι δική Του δουλειά, και αν σας ψιθύρισε στο αυτί ότι ευαρεστείται με το να χρησιμοποιείται ο ναός ως «πολυχώρος» ποικίλων βλάσφημων δοξασιών και πρακτικών να μας το πείτε κι εμάς για να μην ανησυχούμε. Τόσοι ναοί, εκεί θα πάτε; Από περιέργεια θα πάτε ή από αγάπη για τον Θεό; Νομίζετε ότι ο Θεός κοροϊδεύεται; Γνωρίζοντας τί κάνουν εκεί θα πάτε από αγάπη; Δεν νοιώθετε μέσα σας κάτι να κλωτσάει; Όχι προφανώς. Η δική σας η στάση, πόσο απέχει από εκείνη των χριστιανών που στα έσχατα θα γεμίζουν τους ναούς που θα λατρεύουν τον διάβολο; Μήπως νομίζετε ότι θα τους λένε ότι λατρεύουν τον σατανά; Όχι. Τον Τριαδικό Θεό θα τους λένε ότι λατρεύουν. Ποιά η διαφορά σας με τους οικουμενιστές που θέλουν να εξισώσουν τα πάντα; Εσείς δεν φέρετε ευθύνη; Δεν βλέπετε τί πάνε να κάνουν; Στάσεις αδιαφορίας σαν την δική σας, υποκρυπτόμενες πίσω από μια φτιασιδωμένη ιεροπρέπεια και ευσεβοφάνεια, θα φέρουν στην γη τον Αντίχριστο.

    • Tα κτίσματα (ναοί, ιερά σκεύη, ακολουθίες και λειτουργίες, το νερό του αγιασμού κλπ. αλλά και οι ίδιοι οι άνθρωποι ) αγιάζονται όχι δια του γράμματος (του τύπου) δηλ. της απλής εκφώνησης των ιερών λόγων και της τήρησης του προβλεπόμενου τελετουργικού τυπικού αλλά μόνον δια του Πνεύματος δηλ. από τις Ακτιστες ενέργειες του Θεού, τη Χάρι Του. Οπως η Χάρις δεν ενεργοποείται σε έναν αμαρτωλό μόνον και μόνον επειδή ακολουθεί το γράμμα πχ. εκκλησιάζεται και προσκυνά ιερές εικόνες και λείψανα ή κάνει αγαθοεργίες ή σε έναν ανάξιο που προσέρχεται σε Θεία Κοινωνία χωρίς πχ μετάνοια και εξομολόγηση, όπως δεν μπορούμε να αγιάσουμε λασπωμένο ή βρώμικο νερό με ακαθαρσίες αλλά μόνον καθαρό νερό κοκ, έτσι και ένας Ναός στον οποίο βλασφημείται ο Κύριος δεν μπορεί να δεχθεί Αγιον Πνεύμα και να αγιασθεί. Κι ο Κύριος βλασφημείται , διότι ενω ο ιδιος ανέβηκε στο Σταυρό για να μας δείξει την Αλήθεια των πραγμάτων δηλ. την Αλήθεια Του, (όπως άλλωστε και τα εκατομμύρια των Μαρτύρων Του) και να μας απαλλάξει από την πλάνη, ίδίως των άλλων θρησκειών που ειναι δαιμονικές, εμείς αυτή την πλάνη των θρησκειών για την οποία θυσιαάστηκε, την ξαναφέρνουμε στο προσκήνιο κατασκευάζοντας δήθεν «ιερούς» χώρους τους μέσα στον ίδιο τον δικό Του ιερό χώρο βαζοντας την ίδια μοίρα την μόνη Αλήθεια Του με το ανθρώπινο ψεύδος, τον Χριστό με τον Βελίαλ, και περιφρονώντας την Σταυρική του Θυσία ! Μια τέτοια κατάσταση,ο Κυριος την βδελύγνεται (τη αποστρέφεται με αηδία) και επομένως, ένας τέτοιος Ναός είναι βδέλυγμα Κυρίου. Οπως βδελύχθηκε τους εμπόρους που με τις αμαρτωλές πραμάτειες τους βλασφημούσαν την ιερότητα του Οίκου του Πατέρα Του.

  3. Στάσεις αδιαφορίας σα την δική μου..θα φέρουν τον Αντίχριστο.
    Ηρεμήστε λίγο αγαπητή Φαίη. Μια απορία έθεσα που ο κύριος Παναγιώτης προσπάθησε να την λύσει με αναλυτικό τρόπο. Δεν έχω κατά νου ότι στον συγκεκριμένο Ναό θα επιτελούνται λειτουργίες άλλες εκτός απο τις Ορθοδοξες. Υποστηρίζετε πως η πρόθεση των κτιτόρων ακυρώνει την ιερότητα του χώρου. Ειναι σαφής η θέση σας. Τα συμπεράσματά σας όμως για ευσεβοφάνεια και φτιασιδωμένη ιεροπρέπεια είναι μάλλον άτοπα. Μην επιτίθεστε σε όσους νομίζετε ότι ενοχλούν την προφανώς ορθή πίστη σας. Δεν έχουν όλοι κακές ή δόλιες προθέσεις. Φυλάξτε τας θύρας με περισσότερη πραότητα και λιγότερη επιθετικότητα.

    • Ή πῶς δύναταί τις εἰσελθεῖν εἰς τὴν οἰκίαν τοῦ ἰσχυροῦ καὶ τὰ σκεύη αὐτοῦ ἁρπάσαι, ἐὰν μὴ πρῶτον δήσῃ τὸν ἰσχυρόν; καὶ τότε τὴν οἰκίαν αὐτοῦ διαρπάσει.
      Ό μὴ ὢν μετ’ ἐμοῦ κατ’ ἐμοῦ ἐστι, καὶ ὁ μὴ συνάγων μετ’ ἐμοῦ σκορπίζει.
      Διὰ τοῦτο λέγω ὑμῖν, πᾶσα ἁμαρτία καὶ βλασφημία ἀφεθήσεται τοῖς ἀνθρώποις, ἡ δὲ τοῦ Πνεύματος βλασφημία οὐκ ἀφεθήσεται τοῖς ἀνθρώποις·
      Καὶ ὃς ἐὰν εἴπῃ λόγον κατὰ τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου, ἀφεθήσεται αὐτῷ· ὃς δ’ ἂν εἴπῃ κατὰ τοῦ Πνεύματος τοῦ ἁγίου, οὐκ ἀφεθήσεται αὐτῷ οὔτε ἐν τῷ νῦν αἰῶνι οὔτε ἐν τῷ μέλλοντι.
      Ἢ ποιήσατε τὸ δένδρον καλὸν, καὶ τὸν καρπὸν αὐτοῦ καλόν, ἢ ποιήσατε τὸ δένδρον σαπρὸν καὶ τὸν καρπὸν αὐτοῦ σαπρόν· ἐκ γὰρ τοῦ καρποῦ τὸ δένδρον γινώσκεται.
      《Η πως ημπορεί κανείς να εισέλθη στο σπίτι του ισχυρού και να αρπάση τα υπάρχοντά του, εάν πρώτον δεν δέση τον ισχυρόν; Και τότε θα διαρπάση το σπίτι του. (Εγώ έχω κατανικήσει τον έως τώρα ανίκητον διάβολον και δ’ αυτό ερημώνω την βασιλείαν του και αρπάζω αυτούς, που κρατεί αιχμαλώτους).
      Καθορίσατε την θέσιν σας, διότι εκείνος που δεν είναι μαζή μου είναι εναντίον μου και εκείνος που μαζή με εμέ δεν συγκεντρώνει και δεν φρουρεί τα πρόβατα της μάνδρας μου, τα σκορπίζει και τα απομακρύνει.
      Δια τούτο σας λέγω ότι κάθε αμαρτία και βλασφημία θα συγχωρηθή στους ανθρώπους, εφ’ όσον θα μετανοήσουν· η δε βλασφημία εναντίον του Αγίου Πνεύματος, (το να διαβάλλη δηλαδή κανείς από εσωτερικήν πώρωσιν και εν επιγνώσει να αποδίδη τα έργα του Αγίου Πνεύματος στον διάβολον) αυτή η βλασφημία δεν θα συγχωρηθή ποτέ στους ανθρώπους αυτούς.
      Και εκείνος που θα πη υβριστικόν λόγον ενάντιον του Υιού του ανθρώπου (σκανδαλιζόμενος από το φαινόμενον της ανθρωπίνης φύσεώς του) θα συγχωρηθή, διότι πιθανόν να μετανοήση. Εκείνος όμως που θα εκστομίση βλάσφημον λόγον κατά του Αγίου Πνεύματος (και από διεστραμμένην θέλησιν θα αποδίδη τας ενεργείας του Αγίου Πνεύματος στον διάβολον) δεν θα λάβη άφεσιν της αμαρτίας του ούτε εις την παρούσαν ούτε εις την μέλλουσαν ζωήν, διότι θα έχη σκληρυνθή πλέον η καρδία του και θα είναι ανεπίδεκτος μετανοίας.
      Οπως το δένδρον, ανάλογα με τους καρπούς που παράγει, το χαρακτηρίζετε καλόν η κακόν, έτσι κάμετε και με εμέ. Η παραδεχθήτε και διακηρύξατε ότι το δένδρον είναι καλόν και ο καρπός του είναι καλός η παραδεχθήτε ότι το δένδρον είναι σάπιο και βλαμμένο και ο καρπός επίσης αυτού χαλασμένος και επιβλαβής. Διότι από τον καρπόν κατανοείται η ποιότης του δένδρου. Και οι ιδικοί μου καρποί, τα έργα μου, μαρτυρούν τι είμαι εγώ》.
      Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον
      Κεφ.12, 29-33

      Μὴ ἐκκλίνῃς τὴν καρδίαν μου εἰς λόγους πονηρίας τοῦ προφασίζεσθαι προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις σὺν ἀνθρώποις ἐργαζομένοις τὴν ἀνομίαν, καὶ οὐ μὴ συνδυάσω μετὰ τῶν ἐκλεκτῶν αὐτῶν.
      Μη επιτρέψεις να εκτραπεί η καρδιά μου σε λόγια πονηρά, για να βρίσκω προφάσεις στις αμαρτίες μου, κατά το παράδειγμα των ανθρώπων που παραβαίνουν συστηματικά τον νόμο σου. Εγώ δεν θέλω να συναναστρέφομαι με τους εκλεκτούς τους.
      Η καρδιά, είπαμε, ότι είναι το κέντρο της ψυχής. Ο ψαλμωδός παρακαλεί τον Θεό να μην τον αφήσει να εκτραπεί σε αμαρτωλές δικαιολογίες η καρδιά του, αλλά ούτε και να παρασυρθεί από «τρανταχτά» ονόματα και να λέει και να κάνει ό,τι λένε αυτοί που είναι παρασυρμένοι από την αμαρτία και δικαιολογούν κάθε ανομία.
      Σπουδαίο πράμα να μην παρασυρόμαστε στην αμαρτία, επειδή παρασύρθηκαν και φημισμένοι άνθρωποι και ακόμη πιο σπουδαίο να μην παρασυρόμαστε σε δικαιολογίες ανόητες μετά την αμαρτία. Είναι σοφό να παραδεχόμαστε την αμαρτωλότητά μας και να δεχόμαστε ελέγχους.

  4. Αυτός ο » ναός» είναι κάλπικος από την αρχή και δεν θα πάμε.
    Τι θα κάνουμε με τους ναούς πο γίνονται μασκολειτουργιες με επίδειξη qr code στην είσοδο, τιν περίοδο που δε το κάνουν;, ( αλλά δηλονουν ότι μόλις παρθούν τα μέτρα, θα το εφαρμόσουν ξανα.)
    Επειδή βρήκα έναν Ναό που ποτέ (ούτε για καμουφλσζ) δε έχει υποκυψει σε κανένα μετρο δεν έχω πρόβλημα. Αλλά αισθάνομαι άβολα να μπω σε έναν ναό που πριν ένα μήνα δεν μπορούσα να μπο χορις το QR code και μάσκα

  5. Ἔλεγε ὁ Ἄγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης:
    Ὅταν στό μοναστήρι ἐγκατασταθεῖ ἡ αἵρεση, τότε ἡ Χάρις αἵρεται (ἀποσύρεται, φεύγει) καί παραμένουν ντουβάρια δαιμονικά.

Σχολιάστε