Η απαξίωση των υγειονομικών-απεργών πείνας, ως καρπός της πλάνης του μητροπολίτη Δωδώνης.

σ.σ. Πρόσβαλε ευθέως και την Θεία Κοινωνία ο βλάσφημος. ΝΑ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ ΧΘΕΣ. Η διοικούσα Εκκλησία τί κάνει; ΚΑΘΕΥΔΕΙ..

Αναστάσιος Ομ. Πολυχρονιάδης

Μετά βαθυτάτης λύπης διαπιστώσαμε την απαξιωτική συμπεριφορά που επέδειξε ο μητροπολίτης Δωδώνης προς τους υγειονομικούς της αναστολής, τους ευρισκόμεμνους σε απεργία πείνας. Το γεγονός συνέβη έξω από το Υπουργείο Υγείας στις 12/4/2022.

Με αφορμή, λοιπόν, το εφιαλτικό πέρασμά του από εκεί, μνημονεύουμε τα γραφόμενα ενός αγίου επισκόπου, του μακαριστού μητροπολίτη Χαλκίδος, Νικόλαου Σελέντη, από μια επίσκεψή του στις φυλακές: «Ο άνθρωπος» τονίζει «όταν τον προσέχεις συγκινείται». Επίσης, σημειώνει: «Επίσκοπος σημαίνει σήμερα ένας μάρτυς. Να μαρτυρείς απ’ όλες τις μεριές και προ πάντων με τον εαυτό σου, που θέλει όλο να ξεφύγει»*.

Είδαμε, λοιπόν, τον Δωδώνης, να επιβιβάζεται, εν συνεχεία, με ύφος πολλών καρδιναλίων, σε υπηρεσιακό όχημα, που έφερε στην πινακίδα τα διακριτικά «Μ Ζ», δηλαδή εκείνα της Μητροπόλεως Ζακύνθου. Και θέτουμε το ερώτημα: Ποια είναι η νυν υπηρεσιακή σχέση του με τη Μητρόπολη Ζακύνθου, ώστε ως τιτουλάριος Δωδώνης να χρησιμοποιεί το εν λόγω αυτοκίνητο, θαρρείς και πρόκειται για ΙΧ; Ποιος ο οδηγός του οχήματος; Μήπως εκείνος που πληρώνεται από το Ελληνικό Δημόσιο για λογαριασμό της Μητροπόλεως Ζακύνθου;

Εν ολίγοις, ο διανύων το 84ο έτος της ηλικίας του, μητροπολίτης Δωδώνης, από τη μια απαξίωσε τον αγώνα των υγειονομικών-απεργών πείνας και, από την άλλη, επιβιβάσθηκε σε υπηρεσιακό όχημα μιας ξένης, προς αυτόν, Μητροπόλεως, από την οποία έχει παραιτηθεί, εδώ και πάνω από μια δεκαετία. Και όμως τολμά και μιλάει…

Εμμένοντας, μάλιστα, στη γνώμη του, σε εκπομπή τηλεοπτικού σταθμού, σχετικά με το ανωτέρω γεγονός, έκανε λόγο και πάλι περί υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού για όλους, όσους «αμείβονται από το δημόσιο ή από ΝΠΔΔ», συμπεριλαμβανομένων των ιερέων. Στην ερώτηση της δημοσιογράφου εάν: «Ανεμβολίαστοι ιερείς μπορούν να επιστρέψουν στις εκκλησιές», απάντησε: «Όχι, εμείς τους απαγορεύουμε. Στη Ζάκυνθο ήταν όλοι αργοί». Και τον ρωτούμε: Πώς χρησιμοποιεί πληθυντικό αριθμό για μια ξένη μητρόπολη;

Στην ίδια συνάφεια, τόνισε για τους ανεμβολίαστους κληρικούς ότι: «Δεν μπορεί να πίνει από το Άγιο Ποτήριο και μετά να δίδει στον άλλον»**. Τί χρειάζεται, λοιπόν, να πούμε περισσότερο για την πλάνη του μητροπολίτη Δωδώνης; Όταν τολμά και μιλά για μετάδοση φθοράς από τα Άχραντα Μυστήρια, δηλαδή από το Σώμα και Αίμα του Χριστού...


*Νικόλαος Σελέντης, Μητροπολίτης Χαλκίδος, Ξεσπάσματα της καρδιάς μου, εκδόσεις «Το Σήμαντρο», Αθήνα 1976.

** https://www.youtube.com/watch?v=EngHGRPl3pc

3 thoughts on “Η απαξίωση των υγειονομικών-απεργών πείνας, ως καρπός της πλάνης του μητροπολίτη Δωδώνης.

  1. Αν συνειδητοποιούσαν κάποιοι παπάδες πόσο μας έχουν αγανακτήσει και αηδιάσει, δεν θα τόλμαγαν να μιλούν σε κόσμο. Αλλά δυστυχώς νομίζουν ότι λόγω ράσου, το οποίο το έχουν ξεφτιλίσει εντελώς, είναι στο απυρόβλητο. Κάνουν λάθος όμως και θα το καταλάβουν σύντομα…

  2. Αυτός ο κύριος, είχε διαολοστείλει κάποια παιδάκια που έπαιζαν στον προαύλιο χώρο του Αγίου Διονυσίου!!! Λοιπόν, είναι παπάς αυτός?!!! Μην τρελαθούμε βρε παιδιά!!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s