Καθαιρετέος ο Ν. Ιωνίας Γαβριήλ. Αντιστρέφει το Ιερό Ευαγγέλιο και απαλλάσσει το κτηνώδες αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας!!

Σε Μητρόπολη Νέων Σοδόμων και Γομόρων φαίνεται ότι θέλει να μετατρέψει ο Γαβριήλ την Μητρόπολη Νέας Ιωνίας. Ο συγκεκριμένος έχει μάλλον ειδική αποστολή την προώθηση του βδελύγματος της ομοφυλοφιλίας, κυρίως στους νέους, για την συσκότιση του Ορθόδοξου φρονήματος και κριτηρίου τους, έτσι ώστε στο μέλλον (;) να γίνουν πράξη τα συμφωνημένα με τη νέα τάξη ομοφυλοφιλικά σκουπίδια χωρίς πολλές-πολλές φασαρίες. Οι οικουμενιστές δεν κατάφεραν να περάσουνε αυτό το βδέλυγμα στα τελικά κείμενα της ψευδοσυνόδου της Κρήτης αλλά τους βλέπουμε να εργάζονται ασταμάτητα, μεθοδικά και κυρίως αναίσχυντα για να πετύχουν τους στόχους τους. Εμείς από την άλλη ενώ τους βλέπουμε δεν κάνουμε τίποτα!

Οι οικουμενιστές ως πρόδρομοι της πανθρησκείας και του Αντιχρίστου, χρησιμοποιώντας μια αρρωστημένη αγαπολογία καθώς και μία κατασκευασμένη, δήθεν αδήριτη, ανάγκη να κάνουν κάτι παραπάνω για μια νέα κατηγορία ανθρώπου που εφηύραν για αυτόν τον σκοπό, «τον σύγχρονο ταλαιπωρημένο άνθρωπο», εργάζονται ασταμάτητα εκ των έσω για να αντιστρέψουν το Ιερό Ευαγγέλιο. Ο διάβολος μισεί αφάνταστα το άγιο θέλημα του Τριαδικού Θεού. Σε όλα τα θέματα θα πρέπει να πάψει να ακούγεται ο λόγος Του. Ποίησε λοιπόν ο Θεός άνδρα και γυναίκα; Όχι, τα φύλα είναι «ρευστά» και δεν είναι μόνο δύο, λέει ο διάβολος!!

Έτσι λοιπόν ο Ν. Ιωνίας Γαβριήλ βγάζει τον Θεό σχιζοφρενή και το άγιο θέλημά Του προβληματικό για να δικαιολογήσει την ομοφυλοφιλία. Δηλαδή, ενώ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς. [Γεν. 1,27] έβαλε και σε μερικούς ανθρώπους την έλξη προς το ίδιο φύλο για να αναιρέσει αυτό που εποίησε! Αυτό διδάσκει ο Ν. Ιωνίας στη νεολαία της Μητροπόλεώς του:

«Εκ των πραγμάτων ο Θεός έχει δώσει σε μερικούς ανθρώπους να αισθάνονται την έλξη προς το ίδιο φύλο. Δεν μπορώ να το ξέρω γιατί. Δεν θα κατηγορήσω εγώ τον Θεό. Δεν είμαι άξιος καν να το σκεφτώ αυτό το πράγμα. Ο Θεός για να ξέρει κάτι ξέρει περισσότερο από όλους εμάς τους ανθρώπους.» [Ν. Ιωνίας Γαβριήλ]

Αργότερα πετά γενικολογώντας εδώ κι εκεί την λέξη αμαρτία χωρίς ποτέ να την συνδέσει άμεσα με την ομοφυλοφιλία, ενώ επιμένει ότι ο Θεός (ο αίρων την αμαρτία του κόσμου) δίνει σε κάποιους ανθρώπους την έλξη προς το ίδιο φύλο και ότι ο ίδιος δεν καταλαβαίνει το γιατί!! (Εμείς πάλι δεν καταλαβαίνουμε γιατί έγινε επίσκοπος!)

Δεν είναι άξιος λέει να σκεφθεί τίποτε για τον Θεό, να βγάλει συμπεράσματα, να τον κατηγορήσει κτλ, την ώρα που κάνει κάτι πολύ χειρότερο: ορίζει το Θέλημα του Θεού κατά τα κτιστά φαινόμενα και κατά το πως τα ερμηνεύει εκείνος, αφήνοντας απ’ έξω και το αυτεξούσιο. Πόσες αιρέσεις υπάρχουν εδώ μέσα; Βλέπει ομοφυλόφιλους γύρω του άρα είναι θέλημα Θεού η ομοφυλοφιλία! Με το ίδιο σκεπτικό να πούμε ότι είναι θέλημα Θεού και ο φόνος με τα τόσα εγκλήματα που γίνονται· είναι θέλημα Θεού και οι πόλεμοι με τους τόσους πολέμους που γίνονται· είναι θέλημα Θεού και τα διαζύγια, οι εκτρώσεις και πάει λέγοντας!

Ο μακαριστός π. Αθανάσιος Μυτιληναίος το εξηγεί πολύ ωραία λέγοντας ότι κάθε μελέτη στον μεταπτωτικό άνθρωπο δεν μπορεί να φέρει αληθινά πορίσματα. Ο Ν. Ιωνίας Γαβριήλ βλέπει με τα σωματικά του μάτια την συμπεριφορά ενός μεταπτωτικού ανθρώπου και προσδιορίζει ανάλογα το Θέλημα του Θεού!! Είναι τρομερό!!

Αντί να υποδείξει την αμαρτία για να βοηθήσει τον άνθρωπο να ανορθωθεί, αμνηστεύει την αμαρτία και καταδικάζει τον ομοφυλόφιλο σε μόνιμη πεπτωκυία κατάσταση. Όταν οι άνθρωποι αυτοί συνειδητοποιήσουν ότι το σαρκικό πάθος τους τους οδήγησε σε άγονο σκοτεινό μέρος, πώς θα επιστρέψουν στην αληθινή ζωή την στιγμή που οι δήθεν ποιμένες τους λένε ότι αυτό το πάθος που τους οδήγησε εκεί τους το έδωσε ο ίδιος ο Θεός;

Ο Θεός είναι η Οδός, η Αλήθεια η Ζωή. Ο Θεός δεν δίνει στον άνθρωπο πάθη που τον οδηγούν στον πνευματικό θάνατο. Όλη η διδασκαλία της Εκκλησίας είναι η απαλλαγή μας από τα πάθη για να αποκτήσουμε την εν Χριστώ ειρήνη και τούτος εδώ μας λέει τα αντίθετα. Μόνος του ο άνθρωπος πάει και πέφτει στις παγίδες που του στήνει ο διάβολος για να οδηγηθεί στον πνευματικό θάνατο. Και δυστυχώς σήμερα βλέπουμε ότι ο διάβολος χρησιμοποιεί και ρασοφόρους για να καταφέρει αυτόν τον σκοπό.

Είναι Θέλημα του Θεού να αισθάνονται οι άνθρωποι έλξη προς το ίδιο φύλο; Τότε γιατί ο Θεός κατέστρεψε τα Σόδομα και τα Γόμορα; Τί είδους «θεός» είναι αυτός που έρχεται σε ρήξη με το ίδιο το Θέλημά Του; Τους ανθρώπους δεν τους ντρέπεται ο Ν. Ιωνίας, δεν ντρέπεται και δεν φοβάται ούτε τον Κύριο; Πως είναι δυνατόν να προμοτάρει την ομοφυλοφιλία με το Πρόσωπο του Ιησού Χριστού στο κανάλι της Μητροπόλεως;

Γράφει ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης:

Ο Άγιος Πορφύριος έλεγε πως κληρονομούμε τα πάθη των προγόνων μας. Το ίδιο έλεγε και ο μακαριστός π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, επικαλούμενος Πατέρες της Εκκλησίας. Γιατί λοιπόν να μην τα θεραπεύσουμε μέσα στην Εκκλησία για να σπάσουμε την αλυσίδα;

Αρνείται επιμόνως να πει ξεκάθαρα ότι η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία· ότι η Εκκλησία δεν παρέχει καταφύγιο στις αμαρτίες αλλά τις θεραπεύει· ότι στην Εκκλησία δεν μπαίνεις με το θέλημά σου και το έτσι θέλω σου αλλά ταπεινά και συνήθως με το σπασμένο μούτρο σου, και ότι ένας ομοφυλόφιλος, όπως και κάποιος που έχει συνάψει προγαμιαίες σχέσεις, δεν μπορεί να γίνει ιερέας, ακόμη και αν έχει μετανοήσει. Δεν είπε τίποτε απ’ όλα αυτά για να μην θίξει το νούμερο 1 πρόζεκτ στην ατζέντα της νέας τάξης.

Είπε μάλιστα ότι η Εκκλησία δεν έχει πάρει θέση ακόμη και ότι ο ίδιος είναι διατεθειμένος να κάτσει να το συζητήσει το πράγμα!

Καφενείο την κάνανε την Εκκλησία αδέλφια, καφενείο! Κάθεται ο πλανεμένος στο βίντεο και δασκαλεύει τον νεαρό ότι στην Εκκλησία συζητάμε και ανταλλάσσουμε απόψεις! Ε;; Σχεδόν έτοιμο τον βλέπω τον νεαρό να ανέβει μια μέρα στο σβέρκο των παιδιών μας να τους λέει τα ίδια πράγματα. Δεν έχει η Εκκλησία την μόνη αποκαλυφθείσα Αλήθεια, «χθὲς καὶ σήμερον ὁ αὐτὸς καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας», δεν έχει Κεφαλή τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό που αγαπά τον άνθρωπο, έχει τον Γαβριήλ που συζητά, αλλάζει, προσαρμόζει, κόβει, ράβει διότι αγαπά καλύτερα! Ε ρε βρεγμένη σανίδα που σου χρειάζεται, θα ‘λεγε ο παππούς μου. Δεν ξέρει η Εκκλησία που βαδίζει και που πατεί δυο χιλιάδες χρόνια. Περίμενε τον κόλακα του αιρεσιάρχη πάπα να τοποθετηθεί στο θέμα της ομοφυλοφιλίας!

Το νου μας αδέλφια. Η «χιονάτη» δεν μας ήλθε για καλό. Οι «νάνοι» που χαχανίζουν γύρω της ετοιμάζονται να αμνηστεύσουν την ομοφυλοφιλία. Το επόμενο βήμα θα είναι να λογοκρίνουν οποιαδήποτε αναφορά στην Αγία Γραφή στο θέμα της ομοφυλοφιλίας.

Αφού βλέπει ομοφυλόφιλους ο Ν. Ιωνίας, γιατί δεν κάνει τον κόπο να κοιτάξει γύρω του να δει τί γίνεται; Γιατί δεν αναλύει λίγο τα διεστραμμένα μηνύματα με τα οποία οι νέοι σήμερα βομβαρδίζονται, ακόμη και μέσα στα σχολεία; Για να μην αναφέρω την τηλεόραση που και οι διαφημίσεις σήμερα προωθούν ανοιχτά και επιθετικά την ομοφυλοφιλία. Δείτε για παράδειγμα τη νέα διαφήμιση του σαμπουάν Pantene για να εμπεδώσετε μια κι έξω ότι έχουμε κανονικό πόλεμο. Μου την έστειλαν προχθές και δεν μπορούσα να το πιστέψω. Ναι. Ο διάβολος σήμερα διεξάγει ανοιχτά πόλεμο εναντίον του Νόμου του Θεού. Ξεκάθαρα πράγματα. Είναι πνευματικός ο πόλεμος, όπως είχε πει ο Άγιος Παΐσιος.

Αρκετά με τις ανόητες ερωτήσεις λοιπόν αν προβληματίζεται ο εν λόγω «επίσκοπος» με το γεγονός ότι στις χώρες που έχει αυξηθεί η ομοφυλοφιλική προπαγάνδα έχουν αυξηθεί ανάλογα και τα αιτήματα αλλαγής φύλου. Αρκετά με το τί βλέπει να μας έρχεται και κάνει πως δεν βλέπει. Ξέρει πολύ καλά ο Νέας Ιωνίας Γαβριήλ τι συμβαίνει και ότι αυτό δεν έχει σχέση με τον Θεό αλλά με βρωμερά σχέδια δαιμονανθρώπων, τα οποία προωθεί και ο ίδιος από την θέση που βρίσκεται.

Τώρα αρχίζω να καταλαβαίνω την απαρχή αυτής της τρομερής προφητείας του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού:

Ακούσατε, αδελφοί μου Χριστιανοί. Θάρθη καιρός, που δεν θα παρατηρείται αυτή η αρμονία που είναι σήμερα μεταξύ λαού και κλήρου. Όταν θα πηγαίνει ο πάπας σε σπίτι λαϊκού, μόλις θα φεύγει θα θυμιάζουν με θυμίαμα. Αν θα καθήση σε στρώμα μετά την αναχώρησίν του θα το τινάζουν. Αν θα συναντούν οι άνθρωποι κληρικόν στον δρόμον, θα γυρίζουν πίσω και δεν θα εξακολουθούν τον δρόμο τους» ((Καλ ΒΗ)28.

Θα έχει, πιστεύω, σχέση με το βδελυρό αυτό αμάρτημα που προκάλεσε την καταστροφή των Σοδόμων και Γομόρων. Το ενθαρρυντικό είναι ότι θα υπάρχουν και τότε ορθοφρονούντες που θα κρατούν την Πίστη.

Για να καταπιούν οι πιστοί τούτον τον ογκόλιθο κάνει στην συνέχεια έναν ψευτο-διαχωρισμό ο «επίσκοπος». Μας κάνει μια πιρουέτα, για να θολώσει τα νερά τραβώντας αλλού την προσοχή μας! Δέχομαι, λέει, την σχέση αλλά ως εκεί, οικογένεια δεν μπορώ να την πω! (Πω, πωωωω, μεγάλη αντίσταση!) Και δείτε τώρα πως τα θέτει όλα αυτά.

«Βάζουμε στερεότυπα υπό την έννοια της οικογένειας διότι όλοι βγήκαμε από μία οικογένεια και την οποία οικογένεια πρέπει να την προστατεύσουμε όσο περισσότερο γίνεται. …… Η οικογένεια είναι στατικό στοιχείο μιας κοινωνίας. Εάν πάψει η οικογένεια δεν μπορεί να υπάρξει αυτήν την στιγμή, κατά την άποψή μου, μέλλον στον κόσμο. Θα είναι κάτι διαφορετικό.

Γκρέμισε ένα γιγαντιαίο φράγμα και μας λέει ότι μία μικρή κόφτρα στο αυλάκι θα αποτρέψει την πλημμύρα. Άνοιξε την κερκόπορτα που αλλοιώνει, και παραμορφώνει και καταστρέφει το δομικό στοιχείο της οικογένειας που είναι ο άνδρας και η γυναίκα, και μετά μας λέει ότι τον νοιάζει η οικογένεια!

Στατικό στοιχείο μιας κοινωνίας ΔΕΝ είναι η οικογένεια είναι ο ΛΟΓΟΣ και το ΘΕΛΗΜΑ του Θεού που έπλασε άνδρα και γυναίκα ΓΙΑ ΝΑ φτιάξουν οικογένεια. Αυτό που έπλασε ο Θεός είναι στατικό, και μόνιμο, και ακίνητο, και όχι αυτό που ΘΑ φτιάξουν τα κτιστά δημιουργήματα του Θεού. Η οικογένεια δεν είναι κάτι αυτοφυές για να πούμε ότι είναι στατικό στοιχείο της κοινωνίας. Τα δομικά στοιχεία της οικογένειας ο άνδρας και η γυναίκα είναι «αυτοφυή», με την έννοια ότι γεννιώνται συνέχεια αγόρια και κορίτσια διότι αυτό θέλει ο Θεός. Αυτό πάει ο «επίσκοπος» να αλλάξει, ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Όταν υποβαθμίζονται τα ήθη και διαβρώνονται τα δύο φύλα που είναι τα δομικά στοιχεία της οικογένειας, τότε αλλάζει μορφή και η οικογένεια συμβαδίζοντας με αυτά τα νέα ήθη. Άρα, δεν είναι στατικό στοιχείο η οικογένεια αλλά μεταβλητό λόγω της πεπτωκυίας κατάστασης των ανθρώπων. Η παραδοσιακή οικογένεια έχει εν πολλοίς αντικατασταθεί από την πυρηνική οικογένεια και η μονογονεϊκή ακολουθεί με αυξητικές τάσεις. Το ίδιο θα συμβεί και τώρα εάν δεν αντιδράσουμε. Θα ονομάζονται «οικογένεια» τα ομόφυλα «ζευγάρια» που θα έχουν υιοθετήσει καταδικασμένα και παρατημένα από την κοινωνία παιδιά. Το βλέπει ότι εκεί το πάνε και κάνει πως δεν το βλέπει.

Η οικογένεια πρέπει να μείνει σταθερή όπως την γνωρίζαμε, με τον πατέρα και την μητέρα, αλλά για να γίνει αυτό τα δύο φύλα που έπλασε ο Θεός πρέπει να μείνουν άθικτα, κυρίαρχα, παντοτινά, απρόσβλητα, μοναδικά. Έτσι θα έχει ΜΕΛΛΟΝ η οικογένεια. Αυτή είναι η αλήθεια που πάει να κρύψει ο «επίσκοπος», προφασιζόμενος ότι δήθεν νοιάζεται την ώρα που τοποθετεί την ομοφυλοφιλική βόμβα ΣΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ της οικογένειας.

Έχει όμως και συνέχεια. Διαβάστε αδέλφια και φρίξτε:

Δεν μπορώ να δεχθώ ότι είναι οικογένεια η σχέση ενός ομοφυλόφιλου. Είναι μία σχέση. Το σέβομαι. Είναι μία σχέση η οποία πρέπει, εάν υπάρχει μέσα ο Χριστός, να λειτουργεί λίγο πιο πνευματικά. Να υπάρχει αξιοπρέπεια. Να υπάρχει η δυνατότητα όχι πολλών συντρόφων, αλλά όσο το δυνατόν να έχει έναν σύντροφο με τον οποίον να περνάει μαζί του τη ζωή του και να αισθάνεται ότι μαζί του μπορεί να έχει και μία πνευματική πορεία.

Δεν μπορεί να δεχθεί ότι είναι μία οικογένεια λέει, παρότι τους έδωσε όλες τις προϋποθέσεις για να γίνουν «κάτι» που θα λέγεται οικογένεια. Πάμε τώρα παρακάτω. Λέει. Είναι σχέση και το σέβεται. Αύριο θα πει ο άλλος, έχω σχέση με το γουρούνι μου. Τί θα πει ο «επίσκοπος; Σέβομαι την σχέση σου με το γουρούνι; Σέβομαι το αυτεξούσιο που σου έδωσε ο Θεός; Εδώ λέει, σέβομαι την σχέση που έχεις. Δεν λέει το αυτεξούσιο να είσαι και νεκρός αν θες, λέει την σχέση. Και βέβαια, αν σέβεται «την σχέση» των ομοφύλων, πού θα βάζει τις προγαμιαίες σχέσεις των ετεροφύλων; Αυτούς θα τους κάνει άγιους! Απίστευτα πράγματα. Φανταστείτε τον Απόστολο Παύλο να έλεγε σε δύο ομοφυλόφιλους, σέβομαι την σχέση (τις σχέσεις μάλλον) που έχετε!

Και συνεχίζει και λέει το απίστευτο:

Είναι μία σχέση η οποία πρέπει, εάν υπάρχει μέσα ο Χριστός, να λειτουργεί λίγο πιο πνευματικά.

Αφού σέβεται ο ίδιος την σχέση αυτή, μετά βάζει και τον Χριστό να συγκατοικήσει μαζί της! Από αίρων την αμαρτίαν έγινε συγκάτοικος της αμαρτίας ο Κύριος! Και ποιας αμαρτίας! Άλλωστε, ο Χριστός την έβαλε εκεί εξαρχής, σύμφωνα με τον «επίσκοπο»!! Βλέπει μάλιστα ότι μπορεί να υπάρξει και μία κάποια πνευματικότητα στον πρωκτικό ή όποιον άλλον παρά φύσιν τρόπο ζωής αρκεί να μην είναι πολλοί οι σύντροφοι!!

Τί είναι αυτά που ακούμε αδέλφια και δεν έχουν σηκωθεί η πέτρες να μας πλακώσουν; Απορρίπτουν το δώρο του Θεού να βιώσουν την φυσική νόμιμη ένωση με το άλλο φύλο, αυτονομούνται εγωιστικά για να ικανοποιηθούν μέσα στο παρά φύσιν και ο Ν. Ιωνίας βλέπει και τον Χριστό μαζί τους!! Θα πήγαινε ο Γαβριήλ με το αυτοκίνητό του να οδηγήσει μέσα στην θάλασσα; Όχι. Γιατί ο κατασκευαστής έφτιαξε το αυτοκίνητο να κινείται στους δρόμους, όχι στην θάλασσα. Τι θα πάθαινε το αυτοκίνητο στην θάλασσα; Το ίδιο και ο Κατασκευαστής ο δικός μας, μας έφτιαξε με τις δικές Του προδιαγραφές. Εάν εμείς βγούμε από αυτές διαλυόμαστε και βιώνουμε από δω τον πνευματικό και σωματικό θάνατο. Ο «Χριστός» του Γαβριήλ που τα δέχεται αυτά είναι ψεύτικος, είναι είδωλο του ίδιου του Γαβριήλ. Τους θέλει όλους λέει στην Εκκλησία, αλλά κουβέντα για μετάνοια. Αυτός ο ψεύτικος Χριστός του Γαβριήλ ΔΕΝ ΣΩΖΕΙ. Και δεν έχει βγει ούτε ένας επίσκοπος να τον βάλει στην θέση του που φυλακίζει τους ανθρώπους αυτούς μέσα στην αμετανοησία και στην αιώνια κόλαση.

Το παρακάτω απόσπασμα δείχνει την αυτολογοκρισία που έχουν αγκαλιάσει οι σημερινοί «επίσκοποι» για να είναι αρεστοί στο σύστημα. Αντί να διαδώσουν τον λόγο του Θεού, μηρυκάζουν ασταμάτητα δικαιωματισμούς, υποβαθμίζοντας τον ρόλο του ποιμένα με εκείνον του λομπίστα και του κάθε φαφλατά στο διαδίκτυο, στο καφενείο, στο βοθροκάναλο.

Ένα παιδί έχει δικαίωμα να έχει δύο γονείς. Όχι να έχει γονέα Α, γονέα Β. Έχει δικαίωμα να έχει πατέρα και μητέρα και να επιλέξει το παιδί το ίδιο αν θέλει στη ζωή του να γίνει ομοφυλόφιλος ή αν θέλει οτιδήποτε άλλο.

Όταν ένας σώφρον άνθρωπος ακούει ότι ένα παιδί έχει δικαίωμα να έχει δύο γονείς, μητέρα και πατέρα, το δικαιολογεί και το καταλαβαίνει, όχι επειδή προβάλλεται ως ένα ξερό «δικαίωμα» αλλά ΕΠΕΙΔΗ από πίσω υπάρχει ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, επειδή έτσι είναι. Για το Θέλημα του Θεού μίλησε ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος και έχασε την κεφαλή του. Αν ήταν σαν εσάς θα έλεγε, έχει δικαίωμα ο αυτοκράτορας να έχει όποια θέλει. Επειδή όμως εσείς παύσατε εδώ και καιρό να μιλάτε για το Θέλημα του Θεού και για τα Δικαιώματα του Θεού, φτάσαμε στο σημείο να μας λένε σήμερα οι ομοφυλόφιλοι, «έχω δικαίωμα γιατί έτσι γουστάρω». Μας μείνανε οι παλιόφλουδες των ξερών «δικαιωμάτων» και αφανίστηκε το κριτήριο γιατί εσείς δεν θέλετε να είστε το άλας της γης.

ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΙΣΙΟ ΝΑ ΕΛΕΓΕ: «Έχει δικαίωμανα επιλέξει το παιδί το ίδιο αν θέλει στη ζωή του να γίνει ομοφυλόφιλος ή αν θέλει οτιδήποτε άλλο.» (κτηνοβάτης πχ !) Ε ρε βρεγμένη σανίδα που σου χρειάζεται, θα ‘λεγε και η γιαγιά μου.

Και λέει σε άλλο σημείο:

«…δεν μπορώ επίσης να τον κρίνω, [τον ομοφυλόφιλο] γιατί ποιός είμαι εγώ για να κρίνω

Άνθρωπέ μου δεν ξέρω ποιος είσαι, πάντως ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ. Να τον κρίνεις δεν σου είπε κανείς. Κρίση όμως ΟΦΕΙΛΕΙΣ να έχεις, και κρίση και διάκριση. Οφείλεις να τηρείς το Ευαγγέλιο και Αυτό να διδάσκεις. Όχι τις δικές σου εξυπνάδες. Αν δεν μπορείς να το κάνεις, ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ.


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

-https://www.youtube.com/watch?v=Z5j6Q195UWs Ι.Μ. Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας

20 thoughts on “Καθαιρετέος ο Ν. Ιωνίας Γαβριήλ. Αντιστρέφει το Ιερό Ευαγγέλιο και απαλλάσσει το κτηνώδες αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας!!

  1. Αφου αμνηστευσανε και αυτη την ιδια την εκτρωση λογω εμβολιων γιατι να μην αμνηστευσουνε και δογματισουν ως θεραπευτικη ακομη και την ομοφυλοφιλια;;;;

    Οι ανθρωποι εχουνε καψει ασφαλειες.

    Και τι αλλο θα ακουσουμε!!!

    Ο Χριστος μας να φυλαει και να σκεπαζει τα παιδια Του απο τους Καισαροεπισκοπους!

  2. Ξεκαθαριζει απολυτα το θεμα ο Αγιος Ισαακ ο Συρος στον πγ’ λογο του:

    «Ουκούν μηδεις βλασφημείτω τον Θεόν, ότι αυτός τα πάθη και την αμαρτίαν επί την φύσιν ημών τέθεικεν. Ει γαρ ήσαν τα πάθη φυσικώς εν τη ψυχή, τίνος χάριν εβλάπτετο υπ’ αυτών; Τα γαρ της φύσεως ίδια, την φύσιν ου λυμαίνεται

    Και φανταστειτε, αν ο συγκεκριμενος επισκοπος θα ειναι ο επομενος ή ο παρεπομενος Αρχιεπισκοπος της Ελλαδικης Εκκλησιας, τι αλλοιωσεις του Ευαγγελιου εχουν να γινουν.

  3. Πολλά συγχαρητήρια κ. Φαιη για την ανάρτηση σας.Επιτελους… Βαρέθηκα να γράφω σχόλια σε άσχετα θέματα για αυτό το καυτό θέμα.. Τόσα αγωνιστικά sait και μην ουρλιάζουν κάθε μερα γιαυτό το θέμα;ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ..και να μας ζαλίζουν οι διαφοροι εκκλησιαστικοι ταγοιυπερασπιστές τωνεμβολιων κα όχι μόνο, περί υπακοης.,περι ναζιστων, περί ελλείψεως εκκλησιαστικακου φρονηματος, περί μεσαίωνα στην εκκλησία, περί, περι περί.. Βλασφημία γυμνή τη κεφαλη.. Πάρε θέση ΔΙΣ.. Πάρτε θέση λαλιστατοι επίσκοποι…

    • Έχουν πάρει θέση οι Κρατικοί Δεσποτάδες. Υπακοή λόγω αργυρίων, στον Μητσοτάκη.
      Όταν ο Ιερώνυμος τον καλεί εν τω μέσω της ΔΙΣ και τον γλύφει πατόκορφα αποδίδοντός τον ως θρησκευτικό σύμβολο, και ουδείς αντιδράει, το θέμα έχει λήξει.

      • Ο Θεός να σας ελεεί/ευλογεί πάντοτε κε. Ριτσούδη, άξιε ακόλουθε και ομολογητή του Χριστού! Ευχομαι ο Θεός/Χριστός μας να σας ανταποδώσει εκατονταπλασιονα την μεγαλη θυσία που κάνατε για τους αδελφούς Σέρβους! Νοιωθω πολύ περηφανος που υπάρχουν ακομη ανθρωποι σαν εσας (γνησιοι ακόλουθοι του Χριστού μας)! Χιλιαδες μπράβο!!! Σας ευχαριστω πολυ!!!

  4. Χαιρετισμός
    Παύλος, απόστολος του Χριστού Ιησού κατά διαταγή του Θεού σωτήρα μας και του Χριστού Ιησού, της ελπίδας μας, προς τον Τιμόθεο, γνήσιο τέκνο μου στην πίστη. Χάρη, έλεος, ειρήνη από το Θεό Πατέρα και το Χριστό Ιησού τον Κύριό μας.

    Προειδοποίηση κατά των ψευδοδιδασκάλων
    Καθώς σε παρακάλεσα, όταν πορευόμουνα στη Μακεδονία, παράμεινε στην Έφεσο, για να παραγγείλεις σε μερικούς να μη διδάσκουν διαφορετικά μήτε να προσέχουν σε μύθους και σε γενεαλογίες απέραντες, οι οποίες προκαλούν μάλλον άσκοπες αναζητήσεις παρά βοηθούν τη διαχείριση του έργου του Θεού που βασίζεται στην πίστη. Ενώ ο σκοπός της παραγγελίας του Θεού είναι αγάπη από καθαρή καρδιά και συνείδηση αγαθή και πίστη ανυπόκριτη, στις οποίες μερικοί αστόχησαν και εκτράπηκαν σε ματαιολογία, θέλοντας να είναι νομοδιδάσκαλοι, χωρίς να καταλαβαίνουν μήτε αυτά που λένε μήτε για ποια πράγματα διαβεβαιώνουν. Ξέρουμε όμως ότι είναι καλός ο νόμος, αν κάποιος τον χρησιμοποιεί σύμφωνα με το σκοπό του νόμου, ξέροντας αυτό: ότι για τον δίκαιο ο νόμος δεν τίθεται, αλλά για τους άνομους και για τους ανυπότακτους, για τους ασεβείς και για τους αμαρτωλούς, για τους ανόσιους και για τους βέβηλους, για τους πατροκτόνους και για τους μητροκτόνους, για τους φονιάδες, για τους πόρνους, για τους αρσενοκοίτες, για τους δουλέμπορους, για τους ψεύτες, για τους επίορκους και για ο,τι άλλο αντιτίθεται στην υγιή διδασκαλία, κατά το ευαγγέλιο της δόξας του μακάριου Θεού, το οποίο εμπιστεύτηκε σ’ εμένα.

  5. Μάθανε ὅλοι καί λένε «μήν κρίνετε», «ποιός εἶμαι ἐγώ νά κρίνω;», «ὁ Χριστός εἶναι ὁ Κριτής» καί σπέρνουν ἐνοχές καί οἱ ἀγαθοί ἄνθρωποι συμφωνοῦν οἱ καημένοι.
    Ὅμως ὁ κ. Γαβριήλ & Σία (γιατί εἶναι πολλοί οἱ ὅμοιοι..) δέν ἔχουν διαβάσει τόν Μέγα Ἰωάννη τόν Χρυσόστομο πού λέει: «Τό, Μή κρίνετε ἵνα μή κριθῆτε, περί βίου ἐστίν, οὐ περί πίστεως»;
    Ὅσα λένε λοιπόν πού ἀφοροῦν τήν Ὀρθόδοξη πίστη μας φυσικά καί πρέπει νά τά κρίνουμε καί νά καταδικάζουμε τά ἀντίθετα. Γι’ αὐτό καί δέν ἀναφερόμαστε στή ζωή τοῦ συγκεκριμένου, ἀλλά σέ αὐτά πού λέει καί εἶναι ἀντίθετα μέ τόν νόμο τοῦ Θεοῦ.
    Καί φυσικά ὁ Θεός ἀγαπάει τόν ἁμαρτωλό, ἀλλά ὄχι τήν ἁμαρτία. Γιατί ἀμνηστεύοντας τήν ἁμαρτία δέν ἀγαπᾶμε τόν ἄλλον οὔτε τόν βοηθᾶμε. Γιατί δέν τοῦ δείχνουμε τόν δρόμο γιά τήν Βασιλεία. Τόν ἀφήνουμε νά ἀκολουθεῖ τόν δρόμο τῆς κολάσεως. Θεός φυλάξοι.

  6. Τολμά κάποιος από εσάς, όταν έχει θέμα αντιδικίας ενάντια στον άλλο, να κρίνεται μπροστά στους αδίκους και όχι μπροστά στους αγίους; Ή δεν ξέρετε ότι οι άγιοι θα κρίνουν τον κόσμο; Και αν από εσάς κρίνεται ο κόσμος, ανάξιοι είστε για κριτήρια δίκης ελάχιστα; Δεν ξέρετε ότι αγγέλους θα κρίνουμε, και δεν μπορούμε κάποιες βιοτικές διαφορές; Αν, λοιπόν, έχετε δίκες για βιοτικές διαφορές, τους εξουθενωμένους μέσα στην εκκλησία, αυτούς καθίζετε κριτές; Για ντροπή σας το λέω. Έτσι, δεν υπάρχει μεταξύ σας κανείς σοφός που θα δυνηθεί να διακρίνει ανάμεσα στους αδελφούς του; Αλλά αδελφός κρίνεται μαζί με αδελφό και αυτό μπροστά σε άπιστους; Ήδη πράγματι, λοιπόν, είναι για σας εντελώς πνευματική ήττα το ότι έχετε δίκες μεταξύ σας. Γιατί μάλλον δεν αδικείστε; Γιατί μάλλον δεν αποστερείστε; Αλλά εσείς αδικείτε και αποστερείτε, και αυτό το κάνετε σε αδελφούς. Ή δεν ξέρετε ότι οι άδικοι τη βασιλεία του Θεού δε θα την κληρονομήσουν; Μην πλανάστε. ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτρες ούτε μοιχοί ούτε θηλυπρεπείς ομοφυλόφιλοι ούτε αρσενοκοίτες ομοφυλόφιλοι, ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες, ούτε μέθυσοι ούτε υβριστές ούτε άρπαγες δε θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού. Και αυτά ήσασταν μερικοί. αλλά απολουστήκατε, αλλά αγιαστήκατε, αλλά δικαιωθήκατε με το όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και με το Πνεύμα του Θεού μας.
    Δοξάστε το Θεό με το σώμα σας
    Επιστ. Ά προς κορινθίους

    • Χαχαχα…ποιος ειμαι εγω για να κρινω?.. και οταν προκειται για οσους δεν κανουν τα εμβολια μια χαρα κρινουν και κατακρινουν …δεν σου ειπαμε να κρινεις ανθρωπε μου! αλλα να διδαξεις στο ποιμνιο την διδασκαλια της Εκκλησιας, αλλα τι να περιμενει κανεις απο εσενα που κατα την ενθρονηση σου παρεβρεθηκε η μιση στοα των Αθηνων! Που να χαλασεις χατηρια στην παρεα σου! φτανει πια με ολους εσας τους επισκοπους που κρυβετε το ταλαντο σας ειστε κακοι εργατες του αμπελωνος! Η παραβολη ομως τελειωνει με την επιστροφη του Κυριου του αμπελωνος αν αυτο λεει κατι σε ολους εσας. Ο Κυριος Ιησους Χριστος να μας ελεησει ολους.

      • πολύ σωστά όσα λέτε! αλλά και οι άλλοι πως τον ανεχονται; έως πότε με αυτούς θα συλλειτουργούν; «το καταραμένο φιλάδελφο» που έλεγε στα κηρύγματά του ένας πατήρ της Θεσσαλονίκης…. και εμεις εως ποτέ θα τους βλέπουμε σαν εκκλησία; είναι δυνατόν η εκκλησία να βρίσκετε σε τόση πλάνη και δυσωδία;

  7. Συμφωνώ 100%. Απλώς, με όλα αυτά που βλέπουμε να συμβαίνουν, ίσως εκτός κάποιων φωτεινών εξαιρέσεων όπως ο Κυθήρων, έχουμε όλοι υπ’ όψιν πάρα πολλούς μητροπολίτες, οι οποίοι είναι εξίσου καθαιρετέοι με τον Ν. Ιωνίας.
    Περιττό να πω, ότι επιβεβαιώνεται κατά κεραία γι’ ακόμη μία φορά ο Άγιος και εθνομάρτυρας Κοσμάς ο Αιτωλός.

  8. Δεν είναι ο μόνος δυστυχώς!
    Ουδείς μπορεί να λησμονήση τι εξήλθε του έρκους των οδόντων και της γραφίδος του π. Βασιλείου Θερμού αναφορικά με την ομοφυλοφιλία.
    Πώς να παραβλέψουμε το ανήκουστο και πρωτοφανές αίσχος που έλαβε χώρα κατά τη βάπτιση «τέκνου» ομοφυλοφίλων καλλιτεχνών σε ναό της πρωτεύουσας με την αλήστου μνήμης προσλαλιά του επίσης καθαιρετέου π. Αλεξάνδρου Καρυώτογλου;
    Σε σκανδαλώδεις περί ομοφυλοφιλίας δηλώσεις προέβη προ ετών και ο μητροπολίτης Αργολίδος.
    Η χειρίστη, βεβαίως, παράμετρος του εν λόγω σκανδάλου συνίσταται, αναντιρρήτως, στη «βαρηκοΐα» της λεγόμενης διοικούσης Εκκλησίας.
    Θα δώσει φρικτό λόγο εν ημέρα κρίσεως τόσο ο νυν αρχιεπίσκοπος, ο οποίος το 1989, ως μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας τορπίλισε τη συνοδική καταδίκη του γιανναρικού νεονικολαϊτισμού και έχει σκανδαλωδώς μέχρι τώρα σιωπήσει για τα λεγόμενα του κάθε Φάρου, Θερμού, Καρυώτογλου, Γιανναρά και σία, όσο και οι σιωπώντες ενόχως συνοδικοί.

  9. Καλά κάνατε και γράψατε επ’ αυτού, είστε η μόνη. Κι από τους συνεπισκόπους του σιγή ιχθύος. Κανονικά πρέπει όλοι να επικοινωνήσουμε με τους μητροπολίτες μας και να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ (αυτή είναι η λέξη που ταιριάζει στην περίσταση) να καταδικάσουν ονομαστικά, δημοσίως, ευθέως, σαφώς και χωρίς πολιτικαντισμούς τη συγκεκριμένη εμφάνιση του Γκαμπρίλο. Και εάν δεν το πράξουν, που δεν θα το πράξουν, ο καθείς μετά κατά συνείδησιν. Και τίποτα απ’ τα ωραία των τελευταίων δύο χρόνων να μην είχε γίνει, αυτό και μόνο που περνάει χωρίς να κουνηθεί φύλλο είναι λόγος να αντιληφθεί κανείς ότι η Εκκλησία της Ελλάδος παίρνει έναν δρόμο όπου δεν είναι δυνατόν νουνεχής συνειδητός χριστιανός με στοιχειώδη φόβο Θεού να την ακολουθήσει.

    Επειδή καμιά φορά παίρνει το μάτι μου κανένα δοκίμιο του Τσέστερτον. Ήταν άγγλος φιλόσοφος και αγγλικανός θεολόγος του πρώτου μισού του 20ου αιώνα, παραδοσιακός, τον πονούσε ο δρόμος που έπαιρνε τότε η κοινωνία της χώρας του. Ξέρετε πόσες ομοιότητες βλέπω ανάμεσα στις κριτικές του για την αγγλικανική εκκλησία της εποχής του και σε όσα βλέπουν τα μάτια μου με τους σημερινούς επισκόπους της Εκκλησίας της Ελλάδος; Αν θέλουμε λοιπόν να δούμε ένα πιθανό ζοφερό μέλλον για τη δική μας επίσημη εκκλησία (αν δεν επέμβει ο Θεός με ένταση παλαιοδιαθηκικού τύπου), δεν έχουμε παρά να κοιτάξουμε το παρόν των αγγλικανών. Οι ναοί άδειοι τελείως, οι περισσότεροι πωλούνται και γίνονται γραφεία, πολιτιστικά κέντρα, τζαμιά, ιερά των Σιχ, night clubs κλπ. Εγώ προσωπικά στα νιάτα μου είχα κοπανίσει κάμποσες μπύρες δίπλα σε μια πρώην «αγία τράπεζα» των αγγλικανών! Και παρά ταύτα, ο επίσημος θεσμικός ρόλος των αγγλικανών επισκόπων είναι απείραχτος! Πολλοί δεν το ξέρουν, αλλά μέχρι και νομοθετική εξουσία έχουν μερικοί αγγλικανοί επίσκοποι, ex officio στη Βουλή των Λόρδων. Εννοείται ότι σε όλα τα θέματα έχουν συνταχθεί με το κράτος, άλλωστε τους βολεύει. Εδώ κυκλοφορούν αγγλικανοί «επίσκοποι» με το «σύζυγό τους».

    Λοιπόν ναι, ή θα επέμβει ο Θεός με ένταση Παλαιάς Διαθήκης, ή πάμε κι εμείς για κει και μάλιστα με γοργούς ρυθμούς και εμείς οι λαϊκοί ο σώζων εαυτόν σωθήτω.

  10. Ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος στον Λόγον του εις τα Άγια Φώτα συγκαταριθμει την «ανδρομανίαν» εις τα «δεινότερα των αρρωστημάτων» μαζί με άλλα…»δεινότερα»!!! Λέγει δε πως έπρεπε να εκδηλωθή όλη η κακία της αμαρτίας,σε όλο δηλαδή το φρικαλεο/μεταπτωτικο εύρος της,πριν ενανθρωπήσει ο Λόγος!!!ΥΓ.συνεχιζεται -βλεπω- το ευχάριστο όσο και παράδοξο-ως εσχατολογική πραγματικότητα-φαινομενο λαϊκοί/κοσμικοί άνθρωποι να εγκαλουν στην τάξη ρασοφορους με αγιογραφικα και πατερικα χωρία την στιγμή που οι τελευταίοι τα χουν απαρνηθή πρό πολλού…

  11. Ναι ο Θεός τους δέχεται όλους, αλλά με μετάνοια. Και εσάς θα σας δεχτεί αν μετανοιώσεται ειλικρινά. Την λέξη μετάνοια δεν την αναφέραται ούτε μια φορά στην ομιλία σας. Διαφορετικά είστε άξιος καθαίρεσης γιατί μολύνετε τις ψυχές μας μ’αυτά που είπατε. Και θα ακούσετε και εσείς όπως ο Βαλτάσαρ τις λέξεις Μανή-Θεκελ-Φαρές , Μετρήθηκες-Ζυγιστηκες-Βρεθηκες ελλειπείς.

Σχολιάστε