11 thoughts on “Να κάνω τελικά το εμβόλιο;

  1. Αδελφοι μου τι απανταμε σε αυτους που λενε οιτι σε εκτακτες καταστασεις οπου κινδυνευει η δημοσια υγεια το ατομικο δικαιωμα μη εμβολιασμου δεν υφισταται?Η οταν σου λενε οτι βαζεις σε κινδυνο την υγεια του πλησιον σου εαν δεν εμβολιαστεις?

    • Αδελφέ πολλές απαντήσεις μπορούν να δοθούν, όπως:

      1) Ποιος ορίζει το «έκτακτες καταστάσεις» όταν φιμώνονται, συκοφαντούνται και διώκονται από τις εργασίες τους όσοι επαγγελματίες υγείας έχουν διαφορετική άποψη και γινόμαστε μάρτυρες της απροκάλυπτης προπαγάνδας και τρομοκρατίας των ΜΜΕ; Το «έκτακτες καταστάσεις» είναι πολιτικά υποκινούμενο και ουδεμία σχέση έχει με την επιστήμη.

      2) Όταν λένε ότι βάζουμε σε κίνδυνο την υγεία του πλησίον εάν δεν εμβολιαστούμε μια απάντηση είναι: εσύ που μου το λες αυτό, σκέφτηκες ότι εάν εμβολιαστείς με τους όρους που θέτουν (εκβιαστικά) υπονομεύεις την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του πλησίον σου;

      Οι πρόγονοί μας έχουν απαντήσει σε αυτό το δίλημμα (υγεία – ελευθερία) που μας παραθέτουν εκβιαστικά.
      ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΗ ΠΑΡΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΗ.

    • Κωνσταντίνε,

      Έκτακτη ανάγκη και πανδημία το 0.03% θνησιμότητας ;;;

      Κάνε μια απλή διαίρεση με βάση τα στοιχεία τους !!!

  2. Η λανθασμένη αυτή άποψη στηρίζεται στην αντίληψη ότι τα ιστορικά γεγονότα, όπως η επιδημία του κορονοιού, αλλά και το γεγονός της αρρώστιας και του θανάτου κάποιου ανθρώπου είναι γεγονότα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ και ΑΔΕΣΜΕΥΤΑ από τη θέληση και την πρόνοια του Θεού που τρέχουν από μόνα τους και ο Θεός δεν μπορεί να κάνει κάτι γιαυτό, άρα ότι δεν είναι Παντοδύναμος. Ο Θεός αποφασίζει για τη γέννηση και το θάνατο ενός ανθρώπου όχι ο ίδιος ο άνθρωπος με τις δικές του επιθυμίες και ενέργειες ή τις επιθυμίες κα τις ενέργειες των γιατρών. Κι όταν αυτές είναι επιτυχείς και σώζεται ένας άνθρωπος από το θάνατο κι αυτό θέλημα και παρέμβαση του Θεού είναι, δικό Του επίτευγμα είναι κι όχι του ανθρώπου. Η άρνηση στον εμβολιασμό δεν εκπηγάζει από κάποιο προσωπικό καπρίτσιο του πιστού αλλά από την αγάπη του προς το Θεό Του και αγάπη στο Θεό δεν είναι η συναισθηματική αγάπη, όπως νομίζουν οι περισσότεροι αλλά ταυτίζεται απολύτως με την τήρηση των εντολών Του. Ο εν Τριάδι Θεός μας, μας έχει υποδείξει ότι έχουμε υποχρέωση να προστατεύουμε , να προφυλάσσουμε και να φροντίζουμε το σώμα μας, διότι έχει ψυχή, δεν είναι δημιούργημα δικό μας και, επομένως, δεν μας ανήκει και διότι είναι ναός του Αγίου Πνεύματος. Γιαυτό άλλωστε αρνιόμαστε την αυτοχειρία, την ευθανασία, τις εκτρώσεις, τα πειράματα σε γονιμοποιημένα ωάρια κλπ. Κατά συνέπεια, παραβιάζω την βασική αυτή εντολή όταν προσέρχομαι οικειοθελώς να κάνω ένα εμβόλιο που δεν έχει ελεγχθεί για μακροχρόνιες επιπτώσεις και, συνεπώς, με τη δική μου θέληση και εν γνώσει μου θέτω σε κίνδυνο την ακεραιότητά του και τη σωστή του λειτουργία και παρεμβαίνω στο θέλημα του Θεού. Ακόμα, τα εμβόλια αυτά δοκιμάστηκαν ή παρήχθησαν με κυτταρικές σειρές που προέκυψαν από πειράματα και τεχνητές παρεμβάσεις του ανθρώπου σε ζωντανά κύτταρα ανθρώπου δηλ. κύτταρα που έχουν ψυχή και μάλιστα, είναι προιόντα εκτρώσεων. Πρόκειται, συνεπώς, για μακάβρια τυμβωρυχία πάνω σε ζωντανούς οργανισμούς ανθρώπων που είναι αυταποδείκτως ασύμβατη με τη χριστιανική διδασκαλία και πίστη. Οταν κάποιος πιστός (;) τα παραβλέπει όλα αυτά και προσέρχεται να κάνει το εμβόλιο «από αγάπη προς τον πλησίον» δηλ. από ουμανισμό (ανθρωπισμό) , αγνοεί και παραβιάζει την πρώτη εντολή της αγάπης προς το Θεό και αναγάγει το Κτίσμα (τον άνθρωπο) ως ανώτερο και πιο σπουδαίο από τον Κτίστη (τον Θεό). ΄Έχει δηλ. σαφώς Αδαμική συμπεριφορά γυρνώντας την πλάτη στο Δημιουργό Του. Αλλωστε ο ουμανισμός (δημιούργημα της αιρετικής και σχολαστικιστικής Δύσης) είναι, έτσι κι αλλιώς, καταδικασμένη αίρεση από τους Αγίους μας. Εμείς πρέπει να έχουμε αγάπη στο Θεό και να τηρούμε τις εντολές Του , ακόμα κι αν μας περνά από το μυαλό ή να φαντασιαζόμαστε ότι αυτό θα προκαλέσει βλάβη στον συνάνθρωπό μας. Το αν θα προκαλέσει βλάβη ή όχι, αυτό είναι στο θέλημα του Θεού κι όχι στο δικό μας, στις δικές μας πράξεις ή προφυλάξεις. Και το δικό μας θέλημα πρέπει να το ταπεινώνουμε μπροστά στο θέλημα του Θεού με την τήρηση των εντολών Του δηλ. με την αγάπη μας προς Αυτόν, πρώτη εντολή και ανώτερη από την αγάπη στον πλησίον. Βεβαίως, οφείλουμε να προφυλσσουμε τον συνάνθρωπό μας αλλά ποτέ με ενέργειες που θα υπονομεύουν αυτή την ταπείνωσή μας και την ουσιαστική αγάπη μας απέναντι στο Θεό . Ας παραδειγματιστούμε από τον Αβραάμ —έβαλε την αγάπη του προς το γιό του Ισαάκ και τη ζωή του παιδιού του πάνω από τη τήρηση του θελήματος του Θεού ; ή και από τον ίδιο τον Κύριό μας . Έβαλε την προστασία της ζωής Του πάνω από το θέλήμα του Θεού-Πατέρα ; αλλά και από τα παραδείγματα των αναρίθμητων μαρτύρων της Πίστης μας που επέλεξαν το θάνατο παρά την άρνηση του Θείου Θελήματος. Τα πράγματα είναι πολύ πιο καθαρά και ξάστερα από όσο νομίζουμε από πνευματικής πλευράς. Η κάθε μορφής «θυσία» για τον διπλανό δεν είναι ανώτερη από τη δική μας θυσία για το Θεό «πειθαρχεί δει Θεώ μάλλον παρά ανθρώποις»

  3. Συμφωνώ απόλυτα με τον Παναγιώτη πού με σοφό τρόπο τα λέει στο σχόλιο του.
    Να προσθέσω μόνο, ότι ο αρνητής πιστός τού εμβολίου δεν μπορεί να εκκλησιάζεται στον ιερό ναό πού τελεί Θεία λειτουργία,εμβολιασμενος ιερέας, οποίος είναι αρνητής τής πίστεως μας, αρνητής τών εντολών τού Τριαδικού Θεού μας.
    Ο αρνητής του εμβολίου δεν μπορεί να πατάει σε δύο βάρκες, αυτό είναι υποκρισία.

  4. Αγαπητη Φαιη θαυμαζω τον< κοφτερο>και καθαριο λογο σου.Θα επιμεινω λιγο ακομα στο ποιος οριζει τις εκτακτες καταστασεις.Μπορει να σου ανταπαντησει ο κος Μητσοτακης οτι δεν τις οριζω εγω αλλα οι ειδικοι του εοδυ που ειναι επιστημονες υγειας.Τωρα για το 2ο σημειο περι της ελυθεριας ακουσε τι μου ειπε ο διευθυντης του σχολειου μου ο οποιος δηλωνει αριστερος και αθεος».Οταν ο Θεος που πιστευεις σου λεει να κανεις καποια πραγματα και αν δεν τα κανεις θα πας στην κολαση εκει δεν παραβιαζεται η ελευθερια σου?»Αγαπητη Φαιη, επειδη οπως και εσυ το καταλαβες σε προηγουμενη συζητηση μας το επιπεδο πιστεως μου δεν ειναι καλο δεν μπορεσα να του απαντησω και νιωθω λιγο μπερδεμενος.Θα επικαλεσθω και την βοηθεια του αδελφου Παναγιωτη ο οποιος απο οτι καταλαβα εχει καλες θεολογικες γνωσεις.Θα ηθελα να σταθω λιγο και στις σκεψεις του Παναγιωτη.Απο οτι καταλαβα αδελφε θεωρεις οτι τα εμβολια ειναι επικυνδινα αρα εαν καποιος εμβολιαστει ειναι κατι σαν αυτοχειρια οποτε αντιβαινει στο θελημα του θεου.Ωραια αλλα οι υπερμαχοι του εμβολιου ισχυριζονται οτι ειναι ασφαλες και οτι εαν υπαρχουν παρενεργειες σοβαρες αυτες ειναι ελαχιστες περιπτωσεις που οφειλονται σε προηγουμενη κακη κατασταση της υγειας τους.Τωρα οσον αφορα τα εκτρωθεντα εμβρυα αδελφε πιστεψε με οταν το ειπα στον διευθυντη μου στο σχολειο που ειμαι με αποκαλεσε σκοταδιστη και οτι αυτο ειναι ενα καλο επιχειρημα των φανατικων χριστιανων.Αυτα ειχα να πω ζητω συγνωμη εαν εγινα κουραστικος.Ο Θεος μαζι σας.

    • Οι φαρμακευτικές εταιρείες με τις δοκιμές που έκαναν (λόγω προφανούς ελλείψεως χρόνου) δεν έχουν ελέγξει τα εμβόλια για μακροχρόνιες επιπτώσεις, οι ίδιες το έχουν ανακοινώσει αυτό, είναι αδιαμφισβήτητο, γνωστό γεγονός που δεν δέχεται καμία αντίκρουση. Οσοι μιλάνε για ασφάλεια εμβολίου εννοούν μόνον τις βραχυχρόνιες εππτώσεις ολίγων μηνών (όσο διήρκησαν δηλ. οι δοκιμές των εταιρειών) και δολίως δεν αναφέρονται στις μακροχρόνιες για να παραπλανούν τον κόσμο. Αν παρόλα αυτά ομιλούν αφελώς και για μακροχρόνια ασφάλεια των εμβολίων εκφράζουν μόνον υποθέσεις και εικασίες (δηλ. «μαντεψιές») κι όχι επιστημονική αλήθεια, διότι προφανώς δεν υπάρχουν ιατρικές μελέτες που να το αποδεικνύουν, αφού να εμβόλια, έτσι κι αλλιώς, κυκλοφόρησαν μόλις προ μηνών. Από παρεμφερείς δοκιμές σε πειραματόζωα που γίνοτμαι εδώ και καιρό, αποδείχθηκε ότι τα εμβόλια αυτού του τύπου προκαλούν μακροχρόνια αυτοάνοσα νοσήματα και καρκίνους, διότι με την παρουσία τους μέσα τον οργανισμό «μπερδεύουν» σταδιακά το ανοσοποιητικό κι αυτό κάποια στιγμή αρχίζει και «τρελαίνεται» . Οσο για το διευθυντή σου η απάντηση έχει δοθεί εδώ και αιώνες από τη χριστιανική διδασκαλία και πίστη. Οι άνθρωποι χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες : (α)σε αθέους/αντίχριστους, αγνωστικιστές, αιρετικούς, αλλόδοξους κλπ. που αρνούνται τη θεότητα του Ιησού Χριστού η πιστεύουν σε ένα άλλο διαστρεβλωμένο Χριστό, σε ένα αντί Χριστού είδωλο (Παπικοί, Προτεστάντες,Μονοφυσίτες), είναι οι άνθρωποι του σκότους (β)σε βαπτισμένους χριστιανούς, γνήσια και ορθόδοξα πιστούς, που είναι υγιή μέλη της Εκκλησίας, προσπαθούν συνειδητά κι όσο μπορούν να ακολουθούν στη ζωή τους τις οδηγίες του Κυρίου, των Αποστόλων και των Αγίων μας και έχουν σωστή μυστηριακή ζωή με τακτική εξομολόγηση και τακτική Θεία Κοινωνία κάθε Κυριακή και κάνουν τακτικότατη και συστηματική ανάγνωση των Γραφών και των Πατερικών κειμένων και τέλος (γ) τα ασθενή μέλη της Εκκλησίας, που η Αποκάλυψη τους χαρακτηρίζει ως «χλιαρούς» χριστιανούς που μόνο κατ’ όνομα είναι χριστιανοί και δεν τηρούν τις προυποθέσεις των υγιών μελών. Οι υγιείς χριστιανοί εισπράττουν φώτιση από το Αγιον Πνεύμα μέσω της ορθοπραξίας και ορθοδοξίας τους και έτσι τους χαρίζεται διάκριση από το Θεό, γνωρίζουν την αλήθεια των πραγμάτων και να ξεχωρίζουν το ψευδές από το αληθινό, το καλό από το κακό, το πονηρό από το κατά Θεόν . Είναι οι άνθρωποι του φωτός. Αντίθετα, οι πρώτοι και οι τρίτοι βρίσκονται στο απόλυτο σκοτάδι και σε σύγχυση ιδεών και φρενών που τους την προκαλεί ο Πονηρός που τους διακατέχει (αυτή είναι η δουλειά του) και δεν μπορούν να δουν τα πράγματα σωστά αλλά τα βλέπουν πάντοτε παραποιημένα κι «από την ανάποδη». Έχουν κοσμική κι όχι χριστιανική αντίληψη και πονηρό πνεύμα και γιαυτό διώκουν με τα λόγια και τις πράξεις τους υγιείς χριστιανούς χαρακτηρίζοντάς τους σκοταδιστές, φανατικούς, παρωχημένους, θρησκόληπτους, φονταμενταλιστές κλπ. Και, φυσικά, δεν έχουν καμία ευαισθησία ούτε κανένα συνειδησιακό πρόβλημα είτε για τις εκτρώσεις είτε για πειράματα πάνω σε ζωντανά ανθρώπινα κύτταρα, τα θεωρούν «πρόοδο» του ανθρώπου και της επιστήμης του και εντελώς φυσιολογικά. Προφανώς ο διευθυντής σου ανήκει σε μιά από τις δυο αυτές κατηγορίες μας και, προφανώς, δεν μπορεί να γίνει καμία «λογική» συζήτηση μαζί του. Οι πονηρευόμενοι άνθρωποι, γενικά, είναι φανατικοί , ανένδοτοι, σίγουροι για την άποψή τους, εγωιστές, εκδικητικοί, χλευαστικοί , αυταρχικοί, υλόφρονες, με πλήρη αντιπάθεια σε καθε τι χριστιανικό και θρησκευτικό κλπ. Χρέος ενός γνήσιου χριστιανού είναι μέσα σε αυτό το διωγμό να μείνει όρθιος, εδραίος, ακλόνητος στην πίστη του, να την ομολογεί με πραότητα, ευγένεια και καλοσύνη προς τους μη πιστεύοντες, να μην επηρεάζεται και να αντέχει αυτό το μαρτύριο που η Εκκλησία μας και οι Άγιοι μας το έχουν χαρακτηρίσει ως «μαρτύριο της συνειδήσεως». Κι αν τα καταφέρνει πάντοτε με την βοήθεια του Θεού , τότε, βρίσκεται σε σταθερή πορεία προς την Βασιλεία.

    • Αγαπητέ Κων/νε,

      Να πείς ως απάντηση στον καθηγητή σου ότι η πόρτα που οδηγεί την ψυχή του ανθρώπου στην κόλαση πάντα κλειδώνεται από μέσα….

      Αν είναι έξυπνος ο καθηγητής σου θα καταλάβει…Αν δεν μπορεί να καταλάβει το παραπάνω τότε δεν είναι άξιος ούτε για καθηγητής.

    • Αγαπητέ Κων/νε,

      Θα ασχοληθώ πάλι με τον καθηγητή σου, και με αυτό που σου είπε περί ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΥ…

      Θα πεις λοιπόν στον καθηγητή σου 2 λέξεις : ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !

      Και από την αντίδρασή του θα καταλάβεις πόσο σκοτάδι έχει ο ίδιος μέσα του.

      Υγ: Αλοίμονό μας, δεν διαβάζουμε τις διδαχές των Αγίων Πατέρων και ακούμε κάθε καρυδιάς καθηγητικό καρύδι…λόγω ημερών δεν θα χρησιμοποιήσω άλλη λέξη που έχει κατάληξη σε ίδι….

  5. Όποιος δεν έχει επιχειρήματα πειστικά καταφεύγει σε ύβρεις και απαξιωτικές εκφράσεις ,αυτή η συμπεριφορά είναι ίδιο των όντως σκοταδιστών γιατί από κόρακα τι άλλο θα ακούσεις από …κρα

  6. Πρώτον κανένας δεν είναι άθεος αλλά απλά αντίχριστος αφού έχει για Θεό τα πάθη του ,δεύτερον οι εντολές του Θεού είναι οδοδείκτες απόλυτης μακαριότητος και ευδαιμονίας γιατί το πλάσμα του το αγαπά απερίγραπτα που φτάνει μέχρι σταυρικού θανάτου .Τρίτον δεν μας στέλνει ο Θεός στην κόλαση εμείς την επιλέγουμε εν απολύτω ελευθερία κάνοντας κακή χρήση του αυτεξουσίου. Τώρα αν ο σοφός διευθυντής θεωρεί τούς φόνους αθώων πρόοδο και φως τότε χαρά μας να μας χαρακτηρίζει σκοταδιστές….

Αφήστε απάντηση στον/στην Διονύσιος Ακύρωση απάντησης