Προφητεία Γέροντος Εφραίμ Αριζόνας: «Θα σας αναγκάσουν να γίνετε ΚΛΟΟΥΝ»! (βίντεο)

Ομιλεί ο π. Στέφανος Αναγνωστόπουλος

Μία προφητεία του Γέροντος Εφραίμ. Δεν μπορώ να πάρω όρκο γιατί δεν μου επιτρέπεται, αλλά λέγω όμως ότι ενώπιον του Θεού και ενώπιον των ανθρώπων και ενώπιον των συλλειτουργών αυτό που θα πω είναι αλήθεια.

Πήρα μέσα στην εβδομάδα ένα τηλέφωνο από το εξωτερικό. Ήταν ένας αδελφός και συλλειτουργός, ο οποίος με παρακάλεσε να σεβαστώ το όνομά του και την Εκκλησία του όπου βρίσκεται και τα λοιπά διότι δεν ξέρουμε τι θα γίνει.

Ακριβώς την ημέρα που με πήρε τηλέφωνο, με πήρε για να μου πει το εξής.

«Σήμερα το πρωί έφυγα από το σπίτι που ετοιμάστηκα για να πάω στην Εκκλησία. Πριν βγω έξω από την πόρτα όμως φόρεσα τη μάσκα και κατά λάθος, απ’ το Θεό ήτανε, κοίταξα το πρόσωπό μου στον καθρέπτη. Και μου ήρθε μια φωνή μέσα μου, η φωνή του Γέροντος, την άκουσα μέσα στο κεφάλι μου…

ΚΛΟΟΥΝ. ΜΟΙΑΖΕΙΣ ΜΕ ΚΛΟΟΥΝ.

Ανατρίχιασα πάτερ μου εκείνη την ώρα γιατί θυμήθηκα το 2007 (πριν 13 χρόνια δηλαδή) που είχα πάει στην Αριζόνα και επισκέφτηκα τον Γέροντα...»

Τον οποίο βέβαια υπεραγαπούσε όπως κι εκείνος, και τον εξυπηρετούσε σε πολλές ανάγκες κτλ. Του παραπονέθηκε για την κατάσταση των εκεί Καναδών και Αμερικανών. Το τι υπάρχει μέσα στις Εκκλησίες. Για το πως ντύνονται, πως συμπεριφέρονται, πως το ένα, πως το άλλο κτλ. Εκφράστηκε με παράπονο για το κυνήγι που υπόκεινται οι ιερείς που …(;) γυρίζουν προς την τάξη της Ορθοδόξου Εκκλησίας και άλλα πολλά. Και του λέει ο Γέροντας:

«-Αυτό είναι αρχή ωδίνων παιδί μου. Θα ζεις και θα το ζήσεις. Θα σας αναγκάσουν να γίνετε κλόουν, σεις οι Ιερείς Αμερικής, Καναδά και Ελλάδος. Να γίνετε κλόουν. Θα σας υποχρεώσουν να γίνετε κλόουν και όταν θα λειτουργείτε, και όταν θα κοινωνείτε τους πιστούς, και όταν τυχόν θα τους εξομολογείτε. Θα γίνετε κλόουν

Εγώ δεν βγάζω κανένα συμπέρασμα. Το αφήνω το δικό μου το συμπέρασμα μέσα μου. Για μένα. Εσείς που μ’ ακούτε και στο γυαλί που με βλέπετε αυτήν την στιγμή βγάλετε ο καθένας σας το δικό του συμπέρασμα τί θα πει αυτή η προφητεία, η οποία ήδη άρχισε να λαμβάνει σάρκα και οστά εδώ και 6, 7, 8, 10 μήνες.

Εύχομαι η αγάπη του Θεού να είναι πάντοτε μαζί σας. Εδώ τελειώνει το φτωχό μας κήρυγμα.

-https://www.youtube.com/watch?v=2k7iIgKKFHI Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν

2 thoughts on “Προφητεία Γέροντος Εφραίμ Αριζόνας: «Θα σας αναγκάσουν να γίνετε ΚΛΟΟΥΝ»! (βίντεο)

  1. πατερουλη προτροπη προς ανυπακοη ….εκει επρεπε να τελειωσει το κηρυγμα….. προτροπη προς ανυπακοη…. και μερικα δημοσια συγγνωμη γιατι καποιοι μπερδευτηκαν με την σταση σας, και ισως εχουν συγχυση περι της συμπεριφορας μας μεσα στο Ναο

  2. Ας μην τους κάνατε αρχιεπισκόπους, επισκόπους και πατριάρχες, για να μην σας ανάγκαζαν.
    Αυτοί βέβαια, τίποτα από αυτά δεν είναι στην πραγματικότητα, αλλά κανείς δεν λέει να τους αντιμετωπίσει ανάλογα με αυτό που είναι: ένας ιός μέσα στην Εκκλησία που πρέπει να εξολοθρευθεί.
    Για το κράτος, δεν το συζητάμε καν… Καμία εξουσία δεν έχει πάνω στην πίστη.

Σχολιάστε