Εξοργιστικές δηλώσεις του Λεμεσού Αθανασίου για την μετάδοση της Θείας Κοινωνίας με κουταλάκια!!

Οι ιδανικοί «πιστοί» για τον Λεμεσού Αθανάσιο είναι οι ανεύθυνοι, οι ασυνείδητοι και οι ανεγκέφαλοι.

Ερώτηση από πιστή:

Διερωτούμαι εάν ο Άγιος Παΐσιος τώρα ζούσε κι έβλεπε αυτά που μας συμβαίνουν, τι θα έλεγε. Φυσικά τα είδε, είμαι σίγουρη, και μας τα είπε, αλλά δεν ξέρω μ’ αυτήν την Θεία Κοινωνία που συμβαίνει στον Καναδά με τα διαφορετικά κουτάλια, αν την περίμεναν κανένας καμμιά φορά να συμβεί, και δεν ξέρω τι πρέπει να κάνουμε εμείς τώρα εκεί πέρα. Αρχίσανε οι περισσότεροι άνθρωποι από το Τορόντο και φεύγουνε σε άλλες πόλεις του Καναδά να πάνε να κοινωνήσουν σωστά. Αυτοί που δεν μπορούν να πάνε τί θα γίνει; Μου φαίνεται ότι θα γίνουμε -που δεν μπορούμε να γίνουμε- σαν την Οσία Μαρία την Αιγυπτία. Φυσικά είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα και προσωπικά μιλώ για μένα, δεν ξέρω τι να κάνω όταν θα γυρίσω πίσω. Να πηγαίνω Εκκλησία δίχως να κοινωνώ, μου φαίνεται λίγο πολύ δύσκολο. Αλλά τώρα εύχομαι και παρακαλώ τον Θεό να αλλάξουνε τα πράγματα. Τώρα αν δεν αλλάξουνε δεν ξέρω, ίσως πρέπει να γυρίσω πίσω στην Κύπρο πάλι. ….

Λεμεσού Αθανάσιος:

Κοίταξε να δεις Σίγουρα είναι δύσκολα τα πράγματα και θλιβερά αλλά πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη στην Εκκλησία και να λαμβάνουμε υπόψη μας ότι και οι ποιμένες της Εκκλησίας βρίσκονται εκτεθειμένοι σε πάρα πολλές πιέσεις και αυτό δεν είναι θέμα δόγματος και Πίστεως αλλά είναι ότι οι άνθρωποι κάνουν εκεί μία προσπάθεια να μην βρεθούν αντιμέτωποι με την κρατική εξουσία, η οποία προφανώς εάν βρει μιαν αιτία μπορεί να κάμει κακό στην Εκκλησία. Και είναι μια οικονομία που γίνεται. Δεν είναι μια απιστία.

Εσείς θα είσαστε κανονικά στην Εκκλησία σας. Τώρα εάν καλώς ..[ή όχι] (:)… πράττουν οι ποιμένες της Εκκλησίας, αυτοί θα δώσουν λόγο στον Θεό. Δεν θα δώσετε λόγο εσείς σε αυτό το πράγμα. Εσείς θα κοινωνήσετε κανονικά Σώμα και Αίμα Χριστού. Τώρα εάν αλλάζουν τα κουταλάκια ή τις λαβίδες ή δεν τις αλλάζουν αυτό είναι ευθύνη του λειτουργούντος ιερέως και πάνω απ’ όλα του Επισκόπου, ο οποίος έδωσε την εντολή αυτή.

Αλλά θέλω να σας παρακαλέσω έτσι με πολύ αγάπη να είμαστε πιο ψύχραιμοι και συγκρατημένοι. Να μην είμαστε εύκολοι στο να εγκαταλείπουμε την Εκκλησία μας. Διότι μπορεί να προκύψουν πολύ μεγάλα κακά μετά. Οι ποιμένες της Εκκλησίας έχουν ευθύνη. Οι Επίσκοποι και οι Πρεσβύτεροι. Αυτοί φέρουν την ευθύνη των πράξεών τους. Και σίγουρα και αυτοί με φόβο Θεού και αγάπη Θεού και έχοντας συναίσθηση της αποστολής τους πράττουν ό,τι τους φωτίζει ο Θεός για το καλό του ποιμνίου τους. Αλλά εμείς να μην είμαστε έτσι, αμέσως να βγάζουμε αποφάσεις διότι μπορεί να γίνει κάτι, κακή απόφαση και να γίνει μετά πρόβλημα στην Εκκλησία. Ελπίζουμε να παρέλθει σύντομα αυτή η δοκιμασία.

Yes sir !!

Αναρωτιέμαι για ποιον λόγο είπε ο Χριστός να ερευνάμε τας Γραφάς. Δεν υπάρχει λόγος. Δεν χρειάζεται να γνωρίζουμε τί πιστεύουμε. Δεν χρειάζεται καν να πιστεύουμε. Ούτως ή άλλως, γνωρίζουμε δεν γνωρίζουμε, θα πρέπει να διαγράφουμε όσα διαστρέφει με τα λόγια του και τις πράξεις του ο τοπικός μας Επίσκοπος, επειδή είναι εκτεθειμένος σε πολλές πιέσεις. Αλλά και αυτά που πιστεύουμε δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να συμβαδίζουν απαραιτήτως με τις πράξεις μας. Θα πρέπει να μάθουμε να πράττουμε και τα αντίθετα από αυτά που πιστεύουμε εάν αυτό κάνει ο τοπικός μας Επίσκοπος. Δεν ξέρω που τα λέει αυτά τα Λεμεσοβέζικα στην Αγία Γραφή, αλλά τα λέει ο Λεμεσού Αθανάσιος! Εν ολίγοις, τον Επίσκοπό μας και τα μάτια μας! Στην κόλαση εκείνος; Στην κόλαση κι εμείς! Ο Λεμεσού μας λέει ότι στο τέλος θα πει ο Χριστός : «Θα τους την χαρίσω τεΛεμεσίδικα διότι αν και με πρόδωσαν το έκαναν για να μην κάνουν χαλάστρα στον Επίσκοπό τους»!

Και οι Πρεσβύτεροι έχουν ευθύνη και οι Ιερείς έχουν ευθύνη, λιγότερη, και όσο πάει πιο κάτω η ευθύνη μηδενίζεται. Οι λαϊκοί πλησιάζουν τον κόσμο των αμοιβάδων. Καλό θα είναι να μην σκέφτονται καν. Lemesou speaking. Και ο Λεμεσού μας λέει καρμπόν τα ίδια με το Ίδρυμα Ροκφέλερ, το οποίο το 2010 εξέδωσε μία μελέτη με τίτλο «Σενάρια για το μέλλον της τεχνολογίας και της διεθνούς ανάπτυξης». Εκεί ασχολείται με τί άλλο; Με μια «πανδημία» και εκθειάζει τις ολοκληρωτικές μεθόδους της Κίνας που πρόλαβε λέει και αντέστρεψε τις καταστροφικές συνέπειές της, θέτοντας άμεσα τους πολίτες σε καραντίνα και κλείνοντας τα σύνορα. Τονίζει η «μελέτη» αυτή ότι οι άνθρωποι γενικώς ήταν διατεθειμένοι να παραδώσουν τις ελευθερίες τους και να δεχθούν πρόθυμα και αδιαμαρτύρητα εντολές από τους ανωτέρους τους για την ασφάλειά τους. Γίνεται αναφορά στις μάσκες, στον έλεγχο της θερμοκρασίας και στο σύστημα διοίκησης από πάνω προς τα κάτω, το οποίο λειτούργησε μια χαρά, γράφει η «μελέτη». Και το είδαμε αυτό να συμβαίνει παντού. Στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, στα ΜΜΕ, στην δικαιοσύνη, στα εκπαιδευτικά ιδρύματα κτλ. Όλοι έκαναν μόκο για να μην ξεβολευτούν. Το ίδιο απαιτείται και από εμάς, να παραδώσουμε την πίστη μας και να κάνουμε υπακοή στις εντολές των ποιμένων μας για να μην «κινδυνεύσουμε»! Είναι τόσο άγιοι οι Ροκφέλερς που οι απόψεις τους συγκλίνουν με του Λεμεσού ή κάτι δεν πάει καλά με τον Λεμεσού που προπαγανδίζει τόσο γλυκά τις μεθόδους των Ροκφέλερς;

Και οι Άγιοι που είπαν ότι οι πιστοί θα κάνουν χιλιόμετρα να βρουν Ιερέα και να λειτουργηθούν, λάθος έκαναν. Δεν ρώτησαν τον Λεμεσού Αθανάσιο να τους πει ότι εάν γίνουν αναίσθητοι και ασυνείδητοι (όντως σαν τους ανθρώπους ρομπότ της νέας εποχής) θα τα έχουν όλα στην πόρτα τους.

ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ στον Λεμεσού Αθανάσιο, να ακούμε αυτές τις ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ την ώρα που τα πάντα καταρρέουν γύρω μας, την ώρα που διψάμε να ακούσουμε έναν καθαρό λόγο που θα μας στηρίξει στην πίστη των Πατέρων.

Την ώρα που ο ευρισκόμενος σε εχθρικό περιβάλλον Βοστώνης διώκεται για το ίδιο πράγμα, ο Λεμεσού Αθανάσιος μέσα από την άνεσή του απαντά κατ’ αυτόν τον τρόπο. Αυτή είναι η συναδελφική στήριξη του Λεμεσού προς τον Βοστώνης και τον κάθε Βοστώνης. Αντί να παροτρύνει τους πιστούς να στηρίζουν τους ομολογητές Επισκόπους, συμβουλεύει να στηρίζουν τους προδότες «για να μην κάνει η κρατική εξουσία κακό στην Εκκλησία»! Ο Βοστώνης δηλαδή με την ομολογία του βάζει σε κίνδυνο την Εκκλησία, σύμφωνα με τον Λεμεσού!

Ας μας απαντήσει ο Λεμεσού. Ο Άγιος Παΐσιος θα εκκλησιαζόταν και θα κοινωνούσε σε ναό που χρησιμοποιούνται κουταλάκια; Οι πιστοί που θέλουν να μιμηθούν τους Αγίους, όπως οφείλουν να κάνουν, σε ποιο πηγάδι κατούρησαν εάν ο τοπικός τους Επίσκοπος αρνείται να το κάνει;

Ας μας απαντήσει ο Λεμεσού που στηρίζει και προωθεί συστηματικά τον παπιικό επισκοποκεντρισμό όταν ειδικά διακυβεύεται η Πίστη. Πόσες αλήθειες έχει η Εκκλησία; Μήπως η κάθε Μητρόπολη να έχει τους δικούς της «Αγίους», στα μέτρα του κάθε Μητροπολίτη; Ή μήπως να καταργήσουμε τους Αγίους για να μην σκανδαλίζονται από τους Επισκόπους τους οι πιστοί;

Ας μας απαντήσει ο Λεμεσού. Τι πάει να πει «κάνουν εκεί μία προσπάθεια να μην βρεθούν αντιμέτωποι με την κρατική εξουσία»; Μήπως θα πρέπει να τους πούμε και μπράβο για αυτήν τους την… προσπάθεια; Αν ο ξεπεσμός θέλει προσπάθεια, η ομολογία Πίστεως και ο διωγμός τι θέλει; Και μας λέει εδώ ο Λεμεσού ότι κάνουν αυτήν την προσπάθεια να μην έλθουν σε αντιπαράθεση με την κρατική εξουσία διότι «προφανώς εάν βρει μιαν αιτία (η εξουσία) μπορεί να κάμει κακό στην Εκκλησία». Και τί είναι αυτό που κάνουν τελικώς; Ποιά είναι αυτή η περιβόητη «προσπάθεια» που κάνουν; Μα πάνε και κάνουν αυτοί πρώτοι κακό στην Εκκλησία και μας το παρουσιάζουν ως «προσπάθεια» να μην επιτρέψουν στην κρατική εξουσία να κάνει εκείνη κακό στην Εκκλησία. Το δικό τους το κακό θα πρέπει δηλαδή εμείς να το δούμε ως «αναγκαίο κακό» ή καθόλου κακό, η σαν κάποιο είδος άμυνας. Το ότι κάνουν ακριβώς αυτό που ζητά η κοσμική εξουσία είναι εντελώς άσχετο και τυχαίο! Και όπως και να έχει, δεν είναι το ίδιο όταν το κάνουν αυτοί. Άλλο να σου κλείνει τις Εκκλησίες ο Κούλης και άλλο ο Τσίπρας. Άλλο να σε αποκεφαλίσει ένας δήμιος της Σαουδικής Αραβίας και άλλο ένας χειρούργος με αναισθητικό.

Όχι, δεν είναι δογματικό το θέμα, δεν είναι ολιγοπιστία, δεν είναι προδοσία της θυσίας του Ιησού Χριστού, είναι άλλη μία «οικονομία» η μετάδοση της Θείας Κοινωνίας με πολλά κουταλάκια για να μην μολυνθούν οι πιστοί από τον ιό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Όχι. Δεν είπε ο Ιησούς Χριστός να Τον ομολογήσουμε ενώπιον των ανθρώπων για να μας ομολογήσει κι Εκείνος ενώπιον του Πατρός. Να Τον προδώσουμε είπε για να «οικονομήσουμε» τους Επισκόπους μας!!

Αυτές είναι οι Λεμεσοβέζικες εξυπνάδες που καλούμαστε να χωνέψουμε. Παρακαλούμε τους εν Χριστώ αδελφούς στην Κύπρο να μας λυπηθούνε και να σταματήσουν να κάνουν τέτοιες ερωτήσεις στον Λεμεσού Αθανάσιο.

-https://www.youtube.com/watch?v=ZfHDFx42BjM&feature=emb_logo

ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

31 thoughts on “Εξοργιστικές δηλώσεις του Λεμεσού Αθανασίου για την μετάδοση της Θείας Κοινωνίας με κουταλάκια!!

  1. Αδελφή προσυπογράφω μέχρι κεραίας το σχόλιο σου
    Δυστυχώς ο Λεμεσού ακολουθεί την γραμμή της Βατοπεδίου, δεν κάνουμε κριτική στον Βαρθολομαίο και ανταμειβομεθα με αγιοποιησεις πνευματικών προγόνων μας, βλέπε Ιωσήφ και Εφραίμ Κατουνακιώτη…

  2. Όσο και να ρωτουν τον λεμεσου δεν μπορούν να τον παλέψουν, μπορεί να τους οικονομησει εντελώς, μπορεί να βγάλει το βούδα Χριστο

  3. Ο Άγιος Εφραίμ ο Κατουνακιωτης δεν έχει καμία σχέση με τον Ιωσήφ Βατοπεδινό. Να προσέχουμε για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα….

    • Ο Ιωσήφ ,ο σπηλαιωτης, ήταν ο πνευματικός τού Εφραίμ Κατουνακιώτη…
      Δεν αναφερθηκα στον Ιωσήφ τής Νέας Σκήτης και μετέπειτα Βατοπεδίου

  4. Σπουδαίος σχολιασμός!
    Και σε μας ένας παπάς είπε «εμείς θα κριθούμε για την υπακοή μας, οι επίσκοποι για τις αποφάσεις τους»…
    Πάντως δεν μπορείτε να πείτε είναι πολύ ωραίο μαξιλαράκι για να αναπαύεται η συνείδηση…

  5. ο αγιοπατέρας μητρ Λεμεσού ηταν επισημος ομιλητής του σωματειου ΕΡΩ, χθες στην Ιερισσό Χαλκιδικής.1400 ατομα θαυμασαν κ ωφελήθηκαν απο το μεγα διδάσκαλο της οικουμενης ,Αθανάσιο Λεμεσού!!!
    πολυ σπουδαια αξιοποιηση της ομιλίας αυτής!
    συγχαρητήρια στην Φαιη!

    • Αδελφέ, μην τα ισοπεδώνουμε όλα παρακαλώ.
      Δεν ακούσαμε την ομιλία του Λεμεσού στην εν λόγω εκδήλωση. Όσο για το Σωματείο ας αποφεύγουμε τις γενικολογίες. Γνωρίζω πάντως πολύ αξιόλογους ανθρώπους στο εν λόγω Σωματείο οφείλω να πω.

      • ΕΧΕΙς ΔΙΚΙΟ..αδελφή.ΤΙ ΚΑΚΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΟΤΑΝ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΔΕΣΠΟΤΗ ΠΟΥ μας λέει καρμπόν τα ίδια με το Ίδρυμα
        Ροκφέλερ ;
        ποιο το κακό ΄΄οταν προβάλλει ενα δεσπότη ,που στηρίζει και προωθεί συστηματικά τον παπιικό επισκοποκεντρισμό όταν ειδικά διακυβεύεται η Πίστη;
        ποιο το κακό απο έναν δεσπότη πού αντί να παροτρύνει τους πιστούς να στηρίζουν τους ομολογητές Επισκόπους, συμβουλεύει να στηρίζουν τους προδότες «για να μην κάνει η κρατική εξουσία κακό στην Εκκλησία»;
        ΑΛΛΑ.. ακόμα και αν συμβει να μας πει κάτι κακο δεν θα αντιδρούμε διότι ….,οι ποιμένες της Εκκλησίας έχουν ευθύνη. Οι Επίσκοποι και οι Πρεσβύτεροι. Αυτοί φέρουν την ευθύνη των πράξεών τους.!!!!

      • Αδελφέ. Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι ορισμένες φορές προκαλούνται ερωτηματικά από εκδηλώσεις της ΕΡΩ. Επειδή εκεί μέσα υπάρχουν καλοί άνθρωποι, άποψή μου είναι (προς το παρόν) ότι οι διάφοροι προβληματισμοί πρέπει να παρουσιάζονται με τέτοιον τρόπο ώστε να βάζουμε σε αυτούς τους ανθρώπους την καλή ανησυχία να προστατεύσουν οι ίδιοι το Σωματείο τους. Αλλιώς, εάν μιλάμε με απολυτότητες θα γυρίσουν την πλάτη τους και δεν θα ασχοληθούν καν. Τι θα έχουμε καταφέρει τότε; Εγώ δεν διαφωνώ ότι σε τέτοια μεγάλα Σωματεία ενδέχεται να έχουν εισέλθει και άνθρωποι του «συστήματος». Θα έλεγα μάλλον, όχι «ενδέχεται» αλλά είναι σχεδόν βέβαιο, όχι μόνο στην ΕΡΩ, αλλά σε οποιοδήποτε μεγάλο Σωματείο. Δεν είναι όμως όλοι έτσι αδελφέ. Τυγχάνει να γνωρίζω από πρώτο χέρι.

    • Τώρα πως μπορεί να είδες αξιοποίηση σε κάτι ανάξιο, μόνο η πιστη σου στο πρόσωπο του λεμεσσου το ξέρει.

  6. Η μετάδοση της Θείας Κοινωνίας με κουταλάκια είναι σαφώς ύψιστη βλασφημία. Αμαρτάνει λοιπόν ο Επίσκοπος που δίνει τέτοια εντολή. Αμαρτάνει ο ιερέας που υπακούει. Ο πιστός που βλέπει κάτι τέτοιο να ενεργείται μπροστά στα μάτια του και δεν αντιδρά, δεν αμαρτάνει; Βλέπετε αδελφοί μου που μας έφθασαν οι «οικονομίες» και η μη αντίδραση στα κακώς κείμενα και γενικά στην αμαρτία που συντελείται φανερά μπροστά μας;

  7. Αυτό που χαίρομαι είναι τα σχόλια των ανωτέρω. Χαίρομαι που ορισμένοι αντιλαμβάνονται το λυποπρόσωπο ποιμένα, καί εύχομαι να αποτελέσει σπινθίρας πυρκαγιάς Ορθοδοξίας. Ακόμη και ο ένας είναι δύναμη για την επί Γης, και την επουράνια Αγία Εκκλησία. Στα της Πίστεως, δεν ισχύει ο ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. Στην Πίστη ο ένας μπορεί να κάνει την επανάσταση, το απέδειξε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός. Βίον καθαρόν χρειάζεται, ταπείνωση όπως είδε το όραμα ο Άγιος Αντώνιος με τις παχιές παγίδες απλωμένες στη Γη, και προαίρεση για Αγία ανόθευτη Πίστη σε όλη την αλυσίδα της επί Γης Εκκλησίας.

  8. Μπράβο στην αδερφή για το σχόλιο της. Ο Τριαδικός Θεός μας,να σε φωτίζει και να σε δυναμώνει και όλους τους ορθόδοξους χριστιανούς πού ακολουθούν την αγιο πατερική παράδοση τών οικουμενικών συνόδων.

  9. Θεωρώ πάντη αδιανόητο, για επίσκοπο, να πρεσβεύει τέτοιου είδους αντιλήψεις.
    Αντί-γραφικές και αντι-εκκλησιαστικές.
    Καταστροφικές και ολέθριες, τόσο για τον ίδιο, όσο και για το πλήρωμα της Εκκλησίας.
    Διακυβεύουσες την ενότητα της Εκκλησίας και προκαλούσες δεινό σκανδαλισμό του ποιμνίου.
    Ο μητροπολίτης, δια των ειρημένων, απίστευτων δηλώσεών του, υπερέβη κάθε όριο «οικονομώντας» τα ανοικονόμητα, καθιστάμενος, κατ αυτόν τον τρόπο, υπόδικος, ενώπιον της υγιούς εκκλησιαστικής συνειδήσεως.
    Όλα έχουν ένα όριο!
    Μεταξύ αυτών και η υπακοή στον Καίσαρα!
    «Πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις» και «περιφρονητέον τον ανθρώπινον νόμον διά τον νόμον του Πνεύματος».

  10. Όσο για την ερω, σύντομα θα φανεί η «μπογιά» της. Η φιλενάδα των οικουμενιστων μητροπολιτων και δεν αναφέρομαι στον λεμεσσου μόνο.

    • Όλοι δίνουμε εξετάσεις.
      Εγώ γνωρίζω ανθρώπους στην ΕΡΩ που δεν είναι οικουμενιστές, χωρίς βέβαια να μην έχω ασκήσει κριτική σε κάποια θέματα.
      Μην γενικολογούμε παρακαλώ.

  11. «Γι αυτό, ο λαός πρέπει όταν βλέπει κάτι κακό, να αντιδρά. Το ίδιο πράγμα ισχύει και εις
    την Εκκλησία, όταν άρχοντες κακοί επιβάλλουν φερ’ ειπείν αιρετικές
    θέσεις ή ότι άλλο, ο λαός θα φωνάξει, θα διαμαρτυρηθεί. Θα
    επαναλάβω: δεν θα κάνει επανάσταση, αλλά θα διαμαρτυρηθεί και
    αυτό σημαίνει υγεία και συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να τιμωρηθεί ο
    λαός. Όταν όμως ο λαός δεν αντιδράσει, τότε θα τιμωρήσει ο Θεός και
    τους άρχοντες και το λαό» π.Αθανάσιος Μυτιληναίος

    .Ἅπαντα τὰ παρὰ τὴν ἐκκλησιαστικὴν παράδοσιν καὶ τὴν διδασκαλίαν καὶ ὑποτύπωσιν τῶν ἁγίων καὶ ἀοιδίμων πατέρων καινοτομηθέντα ἢ μετὰ τοῦτο πραχθησόμενα, Ἀνάθεμα (γ΄).

  12. ωραια αφου συμφωνουμε καπου,κ γνωριζετε προσωπικα καποια ικανα στελεχη ρωτηστε τους γιατι και αυτος ο πατερ https://youtu.be/pb44snkxmy8 ,(Ευαγγελος) ειναι απο τους πολυ αγαπητους κ καλους συνεργατες τους;
    ακουστε ως το τελος με προσοχη! προβολη ουκουμενισμου, κ Ναι στις μασκες!

    • Έχω κι εγώ ανεβάσει αποσπάσματα ομιλιών του π. Ευάγγελου. Σε κάποια έχω ασκήσει κριτική, κάποια άλλα μου άρεσαν. Προβληματίζομαι κι εγώ με κάποιες θέσεις του. Ομολογώ όμως ότι ο π. Ευάγγελος μου δημιουργεί την ανάγκη μέσα μου να προσευχηθώ γι’ αυτόν. Βέβαια αυτό πρέπει να το κάνουμε για όλους, ανεξαιρέτως την όποια κριτική τους ασκούμε για τα δημοσίως λεχθέντα. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
      Δεν ξέρω από που βγάλατε το συμπέρασμα ότι ο π. Ευάγγελος «ειναι απο τους πολυ αγαπητους κ καλους συνεργατες τους». Απ’ όσο θυμάμαι, μόνο μία εκδήλωση έχουν κάνει μαζί.
      Καλό σας βράδυ.

      • Αυτο που μπορω να πω εδω ειναι οτι σας ευχαριστω για την αναλυση και την ενημερωση που προσφερει η αναρτηση σε αυτο το τοσο σοβαρο θεμα

  13. ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟΝ,ΚΟΙΝΗ ΛΑΒΙΔΑ,ΜΑΣΚΑ ΠΟΤΕ,ΑΝΤΙΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΑΑ ΤΟ ΧΕΡΙ,ΦΙΛΑΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΑΣ ΤΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ-ΚΑΤΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΕΜΠΑΘΕΙΑ.Ο ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ.ΤΕΛΟΣ.ΜΗΝ ΤΟ ΧΟΝΤΡΑΙΝΟΥΜΕ.

  14. Εκτός των άλλων αμαρτημάτων αδελφοί υπάρχει κ αυτό που ο ίδιος ο Χριστός μας μας είπε να μην κρίνετε για να μην κριθείτε

      • Ευχαριστώ για την απάντηση όμως αυτό που είδα να γράφεται κ αυτό που ένιωσα από τα συμφραζόμενα ήταν καθαρή κατάκριση του ιδίου του προσώπου. Κι αν όλο αυτό μας διαχωρίζει τότε είναι εκ του πονηρού.

      • Κυρία Ευαγγελία. Η Ψυχολογία και τα Μυστήρια της Εκκλησίας δεν είναι δυνατόν να τοποθετούνται στο ίδιο βάθρο. Αν αυτό μπορείτε να το καταλάβετε και να το σεβαστείτε καλώς. Σεβαστά και αυτά που νοιώσατε, προσευχηθείτε για όλους εμάς να μην πέφτουμε στην κατάκριση.

      • Αγαπητή όταν υπάρχει αγάπη υπάρχει κ τρόπος και κατανόηση με την κυριολεκτική έννοια εύχομαι οι λογισμοί όλων μας να είναι καλοί!
        Φυσικά κ χρειάζεται να διορθώνουμε τους αδελφούς αλλά με αγάπη αυτή την εντολή μας έδωσε ο Χριστός αγάπα τον πλησίον σου ως εαυτόν. Σας ευχαριστώ θερμά για τα λόγια σας

      • Κυρία Ευαγγελία η πρώτη εντολή είναι να αγαπήσουμε τον Κύριο. Πολλοί αγνοούν τον Κύριο, εις το όνομα μίας «μπαζωμένης», όπως την έλεγε ο Άγιος Παΐσιος, αγάπης. Αγάπη εν Αληθεία, Αγάπη εν Κυρίω.
        Και τώρα είδα ότι στην προηγούμενη απάντηση αναφέρθηκα σε ένα άλλο θέμα για το οποίο μας έχει δυσαρεστήσει δυστυχώς ο Πανιερώτατος, την προβολή ψυχολόγων στις ομιλίες του. Η νέα μάστιγα Θεός φυλάξοι.

  15. Το θέμα είναι ότι δεν είμαστε ενωμένοι.Αντιδρα κάποιος και όλοι του επιτίθενται.Αυτο έγινε σε πολλές εκκλησίες.Επιτροποι,ενορίτες και ιερείς,όλοι τρέμουν μη κολλήσουν.Εφτασαν στο σημείο να κλείνουν τις πόρτες στους μη φέροντες μάσκες και να καλούν οι ίδιοι οι επίτροποι την αστυνομία για να μπαίνουν σαν τους λήσταρχουςμέσα στην εκκλησία ελέγχοντας.Να βλέπεις να φεύγουν από τις θέσεις τους κυρίες σε εισαγωγικά και να παρατηρούν τους μη έχοντας μάσκες,καταφέρνοντας το διαιρεί και βασίλευε.κανοντας τους να φεύγουν από την εκκλησία και να μην ξανάρχονται.Αυτο είναι το χαλί μας.Να μας χαιρόμαστε.

Σχολιάστε