Στην Ιερά Μητρόπολη Ύδρας Σπετσών & Αιγίνης διυλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλον.

Η Ιερά Μητρόπολις Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης δημοσίευσε την κάτωθι καταδικαστική ανακοίνωση εναντίον δύο γενναίων κληρικών της, κατόπιν μεταβάσεως αυτών στην Ουκρανία, επειδή διέπραξαν το «μέγα έγκλημα» να συλλειτουργήσουν με τον κανονικό Μητροπολίτη της Εκκλησίας της Ουκρανίας κ. Ονούφριο και να προβούν σε δηλώσεις στήριξης των εκεί διωκόμενων Ορθοδόξων Χριστιανών και όχι απλά να προσκυνήσουν όπως δήλωσαν στις αιτήσεις τους.

Δεν είδαμε την Ιερά Μητρόπολη Ύδρας Σπετσών και Αιγίνης να καταδικάζει τα βλάσφημα συλλείτουργα Ορθοδόξων και σχισματικών που λαμβάνουν χώρα τον τελευταίο καιρό στην Ελλάδα και κατασκανδαλίζουν τους Ορθοδόξους, προφανώς διότι αυτά έγιναν κατόπιν εγκρίσεως μιας «Αρχής»!!

Διερωτώμεθα αν η Μητρόπολη Ύδρας Σπετσών και Αιγίνης θα έβγαζε παρόμοια ανακοίνωση σε περίπτωση που οι δύο κληρικοί της συλλειτουργούσαν με τους σχισματικούς. Η απάντηση είναι σαφής: Δεν θα έβγαζε, διότι η ενέργεια αυτή θα συμφωνούσε με το πνεύμα της ίδιας «Αρχής» για την οποία τώρα έβγαλαν αυτήν την καταδικαστική ανακοίνωση!!

Η εν λόγω Μητρόπολις, όπως και οι περισσότερες που σιωπούν όλον αυτόν τον καιρό μπροστά στην μεγίστη βλασφημία που διαπράττεται μπροστά στα μάτια μας, είναι προφανές ότι έχουν οι ίδιες ως κεφαλή μία άλλη «Αρχή» και όχι τον Ιησού Χριστό. Μην ξεγελιούνται όμως νομίζοντας ότι την επιλογή τους αυτή θα την ακολουθήσει και ο συνειδητοποιημένος Ορθόδοξος λαός που έχει ως κεφαλή του τον Ιησού Χριστό.

Είναι αξιοσημείωτο ότι η Μητρόπολη Ύδρας Σπετσών και Αιγίνης αντιλαμβάνεται τα όσα συμβαίνουν με όρους γηπέδου. Ερμήνευσαν την ανακοίνωση των δύο κληρικών ως αφοσίωση «εις το Πατριαρχείο Μόσχας και καταδίκη του Οικουμενικού Πατριαρχείου». Δεν βλέπουν την ανατροπή της εκκλησιαστικής τάξης από το Φανάρι, ως όφειλαν, που διασαλεύει την ευστάθεια των Εκκλησιών και προκαλεί μέγα σχίσμα.

Η ενέργεια των δύο κληρικών της Μητροπόλεως να πάνε στην Ουκρανία να συλλειτουργήσουν με τον κανονικό Μητροπολίτη και να δώσουν μηνύματα εν Χριστώ ειρήνης και στήριξης στους διωκόμενους Ορθοδόξους αδελφούς, αφαίρεσε λίγη από την ντροπή που μας φορτώνουν οι συνεργούντες και σιωπούντες Έλληνες Ιεράρχες.

Τέλος θα πρέπει να ειπωθεί ότι η Μητρόπολις Ύδρας Σπετσών και Αιγίνης είναι η τελευταία που μπορεί να μιλήσει περί «… εξαπατήσαντες τον Μητροπολίτην τους…. αγνοούντες την Εκκλησιαστικήν των Αρχήν, προχωρήσαντες ‘πέραν πεδήλων’ και υπερβάντες ‘τα κανονικώς εσκαμμένα’…», δεδομένου ότι ο Μητροπολίτης Ύδρας Εφραίμ ήταν αυτός που εξαπάτησε τον Ορθόδοξο Ελληνικό λαό, αγνοώντας το Σύνταγμα της Ελλάδος και υπερβαίνοντας το «κανονικώς / συνταγματικώς εσκαμμένο /κατοχυρωμένο» δικαίωμα των Ελληνοπαίδων στην ανάπτυξη και καλλιέργεια της θρησκευτικής τους συνείδησης από το Υπουργείο Παιδείας, προτείνοντας ένα ουδετερόθρησκο μάθημα «Θρησκευτικών». Τότε, ο Μητροπολίτης Εφραίμ, συνηθισμένος να υποτάσσεται σε διάφορες «Αρχές», είχε βεβαίως υποταχθεί σε μία άλλη «Αρχή», την άθεη και εθνομηδενιστική κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ!!


Φαίη.

10 thoughts on “Στην Ιερά Μητρόπολη Ύδρας Σπετσών & Αιγίνης διυλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλον.

  1. Πού κότσια; Παριστάνουν τους γίγαντες μπροστά στους παπάδες και στις παπαδιές και τρέμουν να μιλήσουν για την Αλήθεια, στην οποία έδωσαν όρκο ζωής και θανάτου! Όταν, με την βοήθειά τους, ολοκληρώσει ο εχθρός το έργο του, πρώτα αυτούς θα τους πετάξει στα σκουπίδια. Διότι, ακόμη και ο πιο διεφθαρμένος άνθρωπος έχει το κριτήριο και μπορεί να δει και να ξεχωρίσει τον προδότη από την προδοσία. Στην περίπτωση δε αυτήν ιδιαιτέρως θα αντιδράσει μετά αποστροφής, αφού πρόκειται για φύλακες – ποιμένες – που τους ανατέθηκε η φύλαξη άγιων, ουράνιων και φοβερών μυστήριων πραγμάτων. Και θα επαληθευτεί για ακόμη μια φορά, ροιζηδόν, η παροιμιώδης φράση: «Την προδοσία πολλοί την αγάπησαν, τον προδότη κανείς»!

  2. Ακριβώς Φαίη μου
    Γνωρίζω από ευσεβή κληρικό πώς ο Ύδρας έκανε παρατήρηση – υπόδειξη στόν δεσπότη του,νά μήν αντιδρά στά νέα θρησκευτικά τού Γαβρόγλου
    Τυχαίο πού ο Ιερώνυμος 15 Αύγουστο πήγε στήν Ύδρα ?
    Τελικά ο Ιερόθεος καί ο Αυγουστίνος ήξεραν νά φωνάζουν μόνο στόν μακ Σεραφείμ, πού δεν ήθελε νά ακούει περί Βαρθολομαίου αλλά οι διάδοχοι τους,αναστήματα δικά τους,άλλα πράττουν

  3. Νὰ μοῦ ἐπιτρέψετε νὰ μείνω στὰ ἀρχικὰ τῆς «ἀνακοίνωσης» τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως…

    «…ἀποκρύψαντες τὰ δόλια σχεδιά τους περὶ συλλείτουργου μετὰ τοῦ Μητροπολίτου Ὀνουφρίου…»…

    κι ἐπειδὴ τὸ δικό μου τὸ μυαλὸ δὲν …καταλαβαίνει καὶ πολλά, θὰ ἤθελα νὰ μοῦ διευκρινήσει ἡ Μητρόπολη, σὲ τί ἀκριβῶς συνίσταται ἡ «δολιότητα» τῶν «σχεδίων» τῶν ἐν λόγῳ κληρικῶν;

    Ὅταν ἕνας κληρικὸς πάει γιὰ προσκύνημα (ἐννοεῖται σὲ κάποιο Ὀρθόδοξο προσκύνημα) στὸ ὁποῖο θὰ συναντήσει καὶ ἄλλους κληρικοὺς ἐκεῖ (ἐννοεῖται Ὀρθοδόξους καὶ αὐτούς) δὲν συνυπονοεῖται ὅτι θὰ συμπροσευχηθεῖ μαζί τους;;;;;; Καὶ ἂν ὁ οἰκεῖος ἐπίσκοπος τοὺς καλέσει νὰ συλλειτουργήσουν μαζί του (ἐννοεῖται ὅτι εἶναι Ὀρθόδοξος ἐπαναλαμβάνω…) δὲν ἔχουν τὸ κανονικὸ (κανονικότατο!) δικαίωμα νὰ συμμετέχουν ἐκεῖ; Τὴ στιγμὴ ποὺ ὁ ἕνας ἐπίσκοπος βρίσκεται σὲ κοινωνία μὲ τὸν ἄλλον ἀπὸ ποῦ κι ὡς ποῦ πρέπει νὰ πάρει «ἄδεια» καὶ ἀπὸ τοὺς δύο ἐπισκόπους τὴ στιγμὴ ποὺ βρίσκεται ἐκείνη τὴ στιγμὴ στὴ δικαιοδοσία τοῦ ἑνός;

    Μπορεῖ κάτι νὰ μοῦ ξεφεύγει ἐπ’ αὐτοῦ καὶ θὰ ἤθελα νὰ μοῦ τὸ διευκρινήσει κάποιος ἱερωμένος, ἀλλὰ κρίνοντας καὶ ἀπὸ τὶς ἐντὸς Ἑλλάδος συνήθειες, ἀφοῦ πάρει τὴν ἄδεια ἀπὸ τὸν ἐπίσκοπό του, ἕνας κληρικὸς νὰ μεταβεῖ σὲ ἄλλη Μητρόπολη, τὸ νὰ ἱεροπρακτήσει ἐκεῖ ἢ ὄχι ἐξαρτᾶται ἀπὸ τὴ θέληση τοῦ ἐπιχώριου Μητροπολίτου καὶ μόνο!

    Ἐδῶ ὅμως ἀπ’ ὅ,τι φαίνεται ἡ Μητρόπολη (…) ὑπερβαίνει τὰ ἐσκαμμένα (αὐτὰ ἀκριβῶς ποὺ κατηγορεῖ τοὺς κληρικούς της ὅτι ὑπερέβησαν)…

    Γιατὶ ἐνῷ τὸ μὲν Ῥωσικὸ Πατριαρχεῖο ἔχει διακόψει τὴν κοινωνία μὲ τὸ Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως (καὶ ὄχι μὲ τὴν Αὐτοκέφαλη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος!!!!!) ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΔΙΑΤΕΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΡΩΣΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!!!!!!

    Συνεπῶς ποιό εἶναι τὸ πρόβλημα ἂν οἱ κληρικοὶ τῆς Μητροπόλεως Ὕδρας συλλειτούργησαν μετὰ (ἐπισκόπου;;;;;ἀρχιεπισκόπου;;;;; νὰ μᾶς ἐξηγήσει ὁ Βαρθολομαῖος τί ἀκριβῶς θεωρεῖ τὸν Ὀνούφριο…) μετὰ τοῦ ὁποίου ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ;;;;;; (ἔτσι διατείνεται τουλάχιστον….)

    Μήπως ἡ Μητρόπολη Ὕδρας ἐδῶ κάνει κάτι ποὺ οὔτε τὸ Πατριαρχεῖο δὲν ἔχει σύμφωνο;;;;;

    • Το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως πιστεύω συνεχίζει να μνημονεύει τον Κύριλλο διότι θέλει αυτή η κατάσταση που έχει δημιουργήσει να γίνει σταδιακά αποδεκτή από όλες τις υπόλοιπες Τοπικές Εκκλησίες, δεδομένου μάλιστα ότι αναμένουν και άλλες σχισματικές ψευδοεκκλησίες το ίδιο ψευδοαυτοκέφαλο. Η κίνηση αυτή επίσης «μαλακώνει» στα μάτια των υπολοίπων την επιθετικότητα του Φαναρίου με την εισπήδηση που έκανε στην δικαιοδοσία της Μόσχας. Επίσης, η κίνηση αυτή (μη διακοπή κοινωνίας με Ρώσσους) κρατάει κατά κάποιον τρόπο το πατρ. Κωνστ/πόλεως συνδεδεμένο με τις υπόλοιπες Τοπικές Εκκλησίες δεδομένου ότι όλες θέλουν κοινωνία με την Ρωσσία και όλες διαφωνούν με την απόφαση που πήρε στην Ουκρανία. Η μη διακοπή κοινωνίας του Φαναρίου με την Μόσχα θα μπορούσε να θεωρηθεί στρατηγικός μονόδρομος σε αυτήν την φάση, διότι εάν έκαναν αλλιώς θα είχαν απομονωθεί ακόμη περισσότερο απ’ ότι είναι τώρα.

      Συνεπώς η μη διακοπή κοινωνίας εκ μέρους του Φαναρίου είναι μία επικοινωνιακή, υποκριτική, στρατηγική και διπλωματική κίνηση. Αυτό που φαίνεται να τους ενόχλησε περισσότερο στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι οι δύο Έλληνες κληρικοί τους χάλασαν τα επικοινωνιακά παιχνίδια και τον ψυχολογικό πόλεμο που κάνουν στους διωκόμενους Ορθοδόξους της Ουκρανίας. Εκεί ειδικά έχουν πέσει με τα μούτρα να τους πείσουν να εγκαταλείψουν τον Ονούφριο και να μεταφερθούν στο σχισματικό μόρφωμα, και το ότι τους «στηρίζουν οι Έλληνες» το είχαν κάνει σημαία. Τώρα που Έλληνες κληρικοί της Εκκλησίας της Ελλάδος, την οποία ο Επιφάνιος θεωρεί πως Την έχει στην τσέπη του, τους λένε να μείνουν πιστοί στον Ονούφριο η εικόνα ανατράπηκε.

      Μην περιμένεις να βρεις λογική εξήγηση (εννοώ τι συνήθως επιτρέπεται και τι δεν επιτρέπεται). Δεν αποκλείεται δε, η ανακοίνωση αυτή της Μητροπόλεως Ύδρας να έγινε κατόπιν «εντολής» του Φαναρίου.

      • Ἀγαπητὴ Φαίη εἶμαι 100% σύμφωνος μὲ ὅλα ὅσα ἔγραψες καὶ εἰδικὰ μὲ τὸ τελευταῖο: «Μὴν περιμένεις νὰ βρεῖς λογικὴ ἐξήγηση» σ’ αὐτὰ ποὺ κάνουν οἱ Οἰκουμενιστές. Ἁπλῶς μὲ αὐτὰ ποὺ ἔγραψα ἤθελα νὰ ὑπομνήσω στὴν «ἀγαπητὴ» Μητρόπολη, ὅτι «ὅταν παίζουμε μὲ τὰ προσχήματα κύριοι…», …. πρέπει νὰ παίζουμε καλά!

  4. Φαίη μου, αν και δεν σε γνωρίζω, θέλω αυθόρμητα να σου πω ένα μεγάλο «ευχαριστώ» διότι σε όλη την αρθρογραφία σου πάντοτε νιώθω να με εκφράζεις απόλυτα. Αποτυπώνεις εγγράφως και σωματοποιείς ό,τι ομοίως έχω εντός μου αλλά εγώ αδυνατώ. Εύχομαι από καρδιάς η Παναγιά να σε στηρίζει, να χαιρόμαστε με την ομολογία σου, να εμπνεόμαστε κι εμείς σ΄αυτήν και να αξιωθούμε εν τέλει παρά Κυρίου της Βασιλείας Του.
    Και για να στηριχθείς έτι περαιτέρω στην ομολογία σου, θυμίζω τα ακόλουθα από τον άγιο ΠαΪσιο:
    » Ἂν οἱ Χριστιανοὶ δὲν ὁμολογήσουν, δὲν ἀντιδράσουν, αὐτοὶ θὰ κάνουν χειρότερα. Ἐνῶ, ἂν ἀντιδράσουν, θὰ τὸ σκεφθοῦν. Ἀλλὰ καὶ οἱ σημερινοὶ Χριστιανοὶ δὲν εἶναι γιὰ μάχες. Οἱ πρῶτοι Χριστιανοὶ ἦταν γερὰ καρύδια· ἄλλαξαν ὅλο τὸν κόσμο. Καὶ στὴν βυζαντινὴ ἐποχὴ μιὰ εἰκόνα ἔβγαζαν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία καὶ ἀντιδροῦσε ὁ κόσμος. Ἐδῶ ὁ Χριστὸς σταυρώθηκε, γιὰ νὰ ἀναστηθοῦμε ἐμεῖς, καὶ ἐμεῖς νὰ ἀδιαφοροῦμε! Ἂν ἡ Ἐκκλησία δὲν μιλάη, γιὰ νὰ μὴν ἔρθη σὲ ρήξη μὲ τὸ κράτος, ἂν οἱ μητροπολίτες δὲν μιλοῦν, γιὰ νὰ τὰ ἔχουν καλὰ μὲ ὅλους, γιατὶ τοὺς βοηθᾶνε στὰ Ἱδρύματα κ.λπ., οἱ Ἁγιορεῖτες πάλι ἂν δὲν μιλοῦν, γιὰ νὰ μὴν τοὺς κόψουν τὰ ἐπιδόματα4, τότε ποιός θὰ μιλήση;»
    Γέροντος Παϊσίου Ἁγιορείτου-Λόγοι Β΄, Πνευματική ἀφύπνιση, Β΄ ἔκδοση

    • Αδελφέ, ειδικά εμείς που μιλάμε με τον έναν ή τον άλλον τρόπο για αυτά τα θέματα διατρέχουμε τον κίνδυνο να παρασυρθούμε από μία «εξωτερική ομολογία». Εάν δεν βάλουμε τον Χριστό μέσα μας, να Τον αγαπούμε και να Τον θυμόμαστε όλη μέρα, πράξαμε μηδέν.

  5. Άριστα έπραξαν και συλλειτούργησαν με τον κανονικό αρχιεπίσκοπο Ουκρανίας οι ευθαρσείς κληρικοί της μητροπόλεως Ύδρας.
    Και λίαν ορθώς διατράνωσαν την αφοσίωσή τους στην κανονικότητα, την οποία ευτέλισε και συνεχίζει να ευτελίζει η πρακτική του παπάτου της Ανατολής που εδρεύει στο Βόσπορο.
    Και επειδή το έγγραφο του μητροπολίτη, που εγκαλεί και μέμφεται τους δύο ιερείς, ποιείται λόγο περί του «εκκλησιαστικού ήθους», καλό θα είναι να μας απαντήση ο άγιος Ύδρας στα εξής ερωτήματα:
    1)Συνιστά έκφραση και εκδήλωση εκκλησιαστικού ήθους το εν Ουκρανία εκκλησιαστικό πραξικόπημα το οποίο σχεδίασε, διενήργησε, συντηρεί και πολλαπλασιάζει ο ένοικος του Φαναρίου και οι δορυφόροι του;
    2)Πότε καυτηρίασε το εν λόγω πραξικόπημα ο μητροπολίτης Ύδρας;
    3)Εάν οι δύο ομολογητές κληρικοί της μητροπόλεώς του συλλειτουργούσαν καθ υπόθεσιν με τους σχισματικούς ψευδεπισκόπους της σχισματικής ψευδοεκκλησίας της Ουκρανίας θα συνέτασσε τουλάχιστον αναλόγου περιεχομένου έγγραφο όπως το συγκεκριμένο;
    4)Τι έχει να πει για τα μνημειώδη επί του Ουκρανικού κείμενα των συνεπισκόπων του Κυθήρων Σεραφείμ και Πειραιώς Σεραφείμ τα οποία εξ αντικειμένου κονιορτοποιούν τους σαθρούς και έωλους ισχυρισμούς των φιλο-φαναριωτικών γραφίδων;
    Υ.Γ. Όπως τυγχάνει ευρέως γνωστό λίαν προσφάτως το ΣΤΕ αποφάνθηκε για την αντισυνταγματικότητα των «νέων θρησκευτικών», των απαίσιων αυτών μορφωμάτων των Φίλη, Γαβρόγλου (από τον οποίο ο άγιος Ύδρας απέσπασε τα εύσημα) και Γιαγκάζογλου.
    Επειδή ο άγιος Ύδρας απετέλεσε μέλος της τριμελούς εξ αρχιερέων επιτροπής που «διαπραγματεύθηκε» με τους «φωστήρες» του υπουργείου α-παιδείας και πολυ-θρησκείας το ακανθώδες ζήτημα του πολύπαθου μαθήματος αναμέναμε να προβή σε μία σχετική δήλωση στην οποία να εκφράζη την ανεκλάλητη χαρά του για το γεγονός αυτό…

Σχολιάστε