Βρώμικος πόλεμος εναντίον του Μητρ. Μόρφου κ. Νεόφυτου – βρίσκεται πίσω η κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ;

ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Ένας βρώμικος και χυδαίος πόλεμος διεξάγεται τις τελευταίες ημέρες εναντίον του Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεόφυτου. Οι θέσεις της Εκκλησίας βρίσκονται ξαφνικά στο «μικροσκόπιο» ορισμένων εφημερίδων στον ηλεκτρονικό τύπο οι οποίες δεν έχουν ουδεμία σχέση με την διδασκαλία της Εκκλησίας, εν τούτοις θεωρούν ότι είναι σε θέση να υποδείξουν στα μέλη της Εκκλησίας τι είναι «σωστό» και τι «λάθος». Ένα μόνο παράδειγμα θα αναφέρω, για να δούμε την χυδαία επίθεση που διαπράττεται μπροστά στα μάτια μας. Εάν ζούσαμε σε ένα ευνομούμενο Κράτος με αρχές και αξίες, οι εισαγγελείς θα είχαν ήδη κινηθεί εναντίων αυτών των συκοφαντών.

Ο Κανέλης Βασίλης της εφημερίδος «ΤΟ ΒΗΜΑ», μία εφημερίδα η οποία από την αρχή πρωταγωνιστεί στην συκοφάντηση του Μητροπολίτη κ. Νεόφυτου, απαιτεί να σταματήσει να μιλά ο Μητροπολίτης διότι «είναι έγκλημα»! Πήρε την τοποθέτηση του αγαπημένου μας Μητροπολίτη εναντίον του Φαρισαϊσμού της Κυπριακής κοινωνίας που την ώρα που κάνει χιλιάδες εκτρώσεις κατακρίνει τον δολοφόνο Νίκο Μεταξά και την διαστρέβλωσε εντελώς.

Μη θεωρώντας ότι οι εκτρώσεις είναι έγκλημα, ο αρθρογράφος έβγαλε το συμπέρασμα ότι ο Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος «αθώωσε» τον δολοφόνο και «σκότωσε» ξανά τα θύματα! Αλλά γιατί να θεωρήσει ότι οι εκτρώσεις είναι έγκλημα την στιγμή που η ίδια η διοικούσα Εκκλησία περιθάλπει στους κόλπους της κάτι «Θερμούς» οι οποίοι δηλώνουν ότι «οι αξίες αλλάζουν, η νομιμοποίηση των αμβλώσεων αποτύπωσε την αλλαγή των αξιών της κοινωνίας»;

Μη κατανοώντας ή μη γνωρίζοντας καν το «ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον ἐπ᾿ αὐτήν» του Ιησού Χριστού που μας καλεί σε αυτοεξέταση, αυτοκριτική και αυτομεμψία, ο αρθρογράφος βγάζει το αυθαίρετο συμπέρασμα ότι το κάλεσμα του Μητροπολίτη να κοιτάξουμε πρώτα την δική μας υποκρισία, τα δικά μας αμαρτήματα και εγκλήματα πριν «πετροβολήσουμε» τον άλλον, σημαίνει ότι «αθωώνει» τον δολοφόνο!

Ο εν λόγω άσχετος με την διδασκαλία και θεραπευτική της Εκκλησίας δημοσιογράφος, ο οποίος συκοφαντεί και υβρίζει ασυστόλως τον Μητροπολίτη -αλήθεια, η Ελληνική Δικαιοσύνη θα παρέμβει;– με φράσεις όπως:«αμόρφωτο, ταλιμπάν, γραφικό, ομοφοβικό, μισογύνη, μισαλλόδοξο, ακραίο, κακόψυχο, επιτομή του εκκλησιαστικού και κοινωνικού εμετού», δεν γνωρίζει ότι ο Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος ΔΕΝ ασχολείται με την «αθώωση του δολοφόνου», ΟΥΤΕ επιχειρεί να παρέμβει στην ανθρώπινη δικαιοσύνη -πόσο μάλλον δε στην Θεία Δικαιοσύνη για την οποία προφανώς δεν έχει ιδέα ο εν λόγω δημοσιογράφος. ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ ΤΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ, βάζοντας τον δολοφόνο στην θέση της μοιχαλίδας.

Η «ακραία, μισαλλόδοξη, φονταμενταλιστική, κακόψυχη» Εκκλησία όλους τους αγκαλιάζει και τους θεραπεύει, αρκεί να έλθουν σε μετάνοια. Δεν κάνει διακρίσεις η Εκκλησία όπως κάνουν όλοι αυτοί οι ψετο «ανθρωπιστές». Η Εκκλησία δείχνει τον δρόμο προς την καθαρότητα της μετανοημένης ψυχής που θα κριθεί ενώπιον του Κυρίου. Αυτό, δεν μπορεί να το καταλάβει ο «κακόψυχος» εκκλησιομάχος αρθρογράφος, γι’ αυτό του φαίνεται αδιανόητο που ο «μισαλλόδοξος, ακραίος ταλιμπάν» Μητροπολίτης κ. Νεόφυτος έχει χώρο στην καρδιά του ακόμη και για αυτόν τον δολοφόνο, σχολιάζοντας θετικά έστω το πρώτο βήμα που έκανε να πάει να εξομολογηθεί. Το ότι σχολίασε θετικά το βήμα του δολοφόνου να πάει να εξομολογηθεί, ο άσχετος δημοσιογράφος το ερμήνευσε ως «αθώωση» του δολοφόνου. Δεν γνωρίζει ο εκκλησιομάχος αυτός ότι η Εκκλησία μας τιμά τον Άγιο Διονύσιο, ο οποίος συγχώρεσε τον δολοφόνο του αδελφού του, τον προστάτευσε και τον φυγάδευσε για να του δώσει χρόνο να μετανοήσει.

Και ώ τι ειρωνεία, ώ τι τραγική «σύμπτωσις». Οι Γραμματείς και οι Φαρισαίοι που έφεραν τότε την μοιχαλίδα μπροστά στον Ιησού Χριστό, το έκαναν για να δουν εάν θα παραβεί τον Μωσαϊκό νόμο που επέβαλε λιθοβολισμό, έτσι ώστε να έχουν κάτι για να Τον κατηγορήσουν. Εκείνος όμως ΔΕΝ ασχολήθηκε τότε με τον Μωσαϊκό νόμο, ΔΕΝ ασχολήθηκε με την δικαστική πλευρά του θέματος. ΔΕΝ είπε στο πλήθος λιθοβολήστε την ή μην την λιθοβολείτε. Είπε απλά, ο πρώτος αναμάρτητος ας ρίξει την πέτρα.

Το ίδιο κάνουν και οι σημερινοί «αναμάρτητοι» και υποκριτές Γραμματείς και Φαρισαίοι στον Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεόφυτο την ώρα που ΔΕΝ ασχολείται με την δικαστική πλευρά του θέματος αλλά καλεί το ποίμνιό του σε ΜΕΤΑΝΟΙΑ. Επικαλούνται υποκριτικά την δικαστική πλευρά του θέματος – αυτοί οι «ευαίσθητοι» που άλλοτε υποστηρίζουν την «αποσυμφόρηση των φυλακών»!-, ότι δήθεν «αθώωσε τον δολοφόνο» και «σκότωσε ξανά τα παιδιά», για να του κλείσουν το στόμα επειδή δεν συμβαδίζει με την αφήγηση των ΛΟΑΤΚΙ@#$%^&..κτλ. και των διάφορων επαγγελματιών «δικαιωματιστών».

Και όταν ο Χριστός είπε το ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον ἐπ᾿ αὐτή, οι Γραμματείς και Φαρισαίοι αποχώρησαν, είτε από ντροπή και φόβο μήπως ελεγχθούν από τον Ιησού Χριστό αλλά κυρίως επειδή είδαν ότι η παγίδα που πήγαν να στήσουν στον Ιησού Χριστό δεν έπιασε. Όσο «ενδιαφέρονταν» οι Γραμματείς και Φαρισαίοι για τον λιθοβολισμό της μοιχαλίδας -που έφυγαν στο τέλος και την άφησαν πίσω μαζί με τον Ιησού Χριστό- άλλο τόσο «ενδιαφέρεται» και ο εν λόγω δημοσιογράφος για την τιμωρία του «κατά συρροή δολοφόνου». Η εφημερίδα στην οποία ανήκει, μαζί με άλλες, έχουν πάρει σβάρνα τις ομιλίες του Μητροπολίτη κ. Νεόφυτου και σχολιάζουν με την αμάθειά τους και την ασχετοσύνη τους ό,τι εκείνοι θεωρούν ότι θα τραβήξει την ακροαματικότητα για να δημιουργήσουν σάλο από το τίποτα και να φιμώσουν τον Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεόφυτο.

Που είναι όμως σήμερα η διοικούσα Εκκλησία να ξεκαθαρίσει τα πράγματα για να διώξει πάλι τους Γραμματείς και Φαρισαίους; Γιατί δεν ακούγεται ξανά εκείνο το ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον ἐπ᾿ αὐτή; Που είναι ο λόγος της Εκκλησίας;

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.

ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ. Φοβούνται οι «Ποιμένες» να ξεκαθαρίσουν δημοσίως την θέση της Εκκλησίας. Φοβούνται να πούνε ότι ο Μητροπολίτης κ. Νεόφυτος αναφερόταν στο ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον ἐπ᾿ αὐτήν για να προκαλέσει την μετάνοια του ποιμνίου του. Φοβούνται να πουν ότι η ομοφυλοφιλία είναι θανάσιμο αμάρτημα. Φοβούνται, φοβούνται, φοβούνται. Και φτάσαμε στο αδιανόητο κατάντημα να μας κάνουν υποδείξεις και ερμηνείες του εκκλησιαστικού λόγου άσχετοι εκκλησιομάχοι. Να αερίζονται και να είμαστε υποχρεωμένοι να εισπνέουμε την μπόχα τους επειδή ουδείς είναι διατεθειμένος να τα βάλει μαζί τους.

Αρκεί να ειπωθεί ότι βγήκε ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος και δήλωσε ότι δεν ασπάζεται τις προσωπικές τοποθετήσεις του Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεόφυτου. Παράλληλα «πηγές» αναφέρουν ότι οι δηλώσεις του Μητροπολίτη δεν αποκλείεται να τεθούν ενώπιον της Ιεράς Συνόδου! ΤΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ. Οι πηγές αυτές επικαλούνται τις «έντονες αντιδράσεις» που προκλήθηκαν από τις δηλώσεις του Μητροπολίτη στην Κυπριακή κοινωνία. Τούτο όμως είναι ένα μεγάλο ΨΕΜΑ. Όλος ο απλός κόσμος, το Χριστεπώνυμο πλήρωμα, είναι υπέρ του Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεόφυτου. Γνωρίζουμε πολύ καλά τις «έντονες αντιδράσεις» τους, τα πληρωμένα δηλαδή tweets και σχόλια στο facebook που έρχονται μετά να τα «εξαργυρώσουν» οι κάθε λογής «ανθρωπιστές».

Και μην ξεχάσουμε τον «συνάδελφο» Μητροπολίτη Κυρηνείας Χρυσόστομο, ο οποίος δήλωσε: «Εκφράζοντας τη θέση της Ιεράς Μητροπόλεως Κυρηνείας και τη δική μου προσωπικώς, πιστεύουμε ότι ο κληρικός δεν πρέπει να ανακατεύεται μέσα στις κρεβατοκάμαρες των ζευγαριών. Επίσης από την εμπειρία μας μέσα από τη μελέτη των έργων αγίων ανθρώπων της Εκκλησίας ή και σε προσωπική επικοινωνία μαζί τους, δεν έχουμε διαβάσει και δεν έχουμε ακούσει οι άγιοί μας να αναφέρονται σε τέτοιου είδους θέματα με τόση λεπτομέρεια».

Βγήκαν και τα Κυπριακά κόμματα στη σειρά να υποκλιθούν στην πολιτική ορθότητα των επαγγελματιών «δικαιωματιστών». Διαβάστε αγαπητοί μου και φρίξτε.

ΑΚΕΛ: «Είναι πραγματικά με λύπη που ακούσαμε τις πρόσφατες δηλώσεις του Μητροπολίτη Μόρφου, που πλέον κάνουν το γύρο του κόσμου. Το ΑΚΕΛ καταδικάζει απερίφραστα την ομοφοβία, το μισογυνισμό και τέτοιες μεσαιωνικές αντιλήψεις από όπου κι αν προέρχονται.

Έχουμε την έντονη άποψη ότι η Ιερά Σύνοδος οφείλει να πάρει θέση για αυτές τις δηλώσεις και να ξεκαθαρίσει αν τις ασπάζεται ή όχι. Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που εκφράζονται από εκπροσώπους της ιεραρχίας, του Αρχιεπισκόπου συμπεριλαμβανομένου, παρόμοιες αντιλήψεις, είτε για τα ζητήματα σεξουαλικής ταυτότητας είτε για τις αμβλώσεις.

Αντίστοιχα και η Πολιτεία καλείται να πάρει θέση και μέτρα. Οι απόψεις αυτές δεν είναι μόνο αντιεπιστημονικές και βαθύτατα μισάνθρωπες. Ορισμένες, τουλάχιστον, από αυτές τις τοποθετήσεις συνιστούν ρητορική μίσους, αφού υποθάλπουν την περιφρόνηση και το χλευασμό για μια κοινωνική ομάδα. Οι ιεράρχες δεν βρίσκονται πάνω από τους νόμους

ΔΗΣΥ: «Με δεδομένο τον σεβασμό του Δημοκρατικού Συναγερμού στο έργο της εκκλησίας και των εκπροσώπων αυτής, δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως τα όσα λέγονται το τελευταίο διάστημα μπορούν να έχουν είτε τη στήριξη είτε τη σιωπηρή αποδοχή του Δημοκρατικού Συναγερμού.

Οι δηλώσεις του Μητροπολίτη Μόρφου αντιβαίνουν των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, δεν συμβαδίζουν με τα μηνύματα και με τα όσα επιτάσσει το χριστιανικό πνεύμα αλλά ούτε και εν τέλει με τον σεβασμό προς τον συνάνθρωπό μας.

Αυτή η προσβλητική ρητορική δεν έχει θέση στο έργο των ιεραρχών και στο πλαίσιο των αρχών και των αξιών της εκκλησίας της Κύπρου όπως τις έχουμε αναγνωρίσει ως κοινωνία και ως χώρα

ΔΗΚΟ: «Οι τοποθετήσεις του Μητροπολίτη Μόρφου για τον άδικο χαμό δύο παιδικών ψυχών από τα χέρια ενός δολοφόνου, έχουν ξεπεράσει κάθε όριο, έχουν ξεφύγει από το πλαίσιο της πρόκλησης θυμηδίας και πλέον προκαλούν την οργή της κοινωνίας.
Επίσης, οι πρόσφατες δηλώσεις του για τους ομοφυλόφιλους, προάγουν το μίσος και τις διακρίσεις, υποτιμούν τη νοημοσύνη όλων και φυσικά στερούνται στοιχειώδους σοβαρότητας και εγκυρότητας.
Το Δημοκρατικό Κόμμα καταδικάζει τον οχετό των λόγων του Μητροπολίτη Μόρφου, που πόρρω απέχουν από την πνευματικότητα και πλήττουν το κύρος της Εκκλησίας της Κύπρου.
Ο Μητροπολίτης Μόρφου έχει καταδικαστεί ήδη στη συνείδηση κάθε νοήμονος συμπολίτη μας.
Σε ότι αφορά την Εκκλησία, είναι θέμα της Ιεράς Συνόδου να ασχοληθεί με το θέμα.
»

ΕΔΕΚ: «Τα όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με τις δηλώσεις του Μητροπολίτη Μόρφου δικαίως προκαλούν την οργή αλλά και την αγανάκτηση του συνόλου της κοινωνίας. Είναι λυπηρό άτομα τα οποία ενώ θα έπρεπε να προάγουν την αγάπη, την αδελφοσύνη και την αλληλεγγύη, να εκφράζουν θέσεις και απόψεις που είναι αντιεπιστημονικές και αποσκοπούν στην στοχοποίηση συγκεκριμένων κατηγοριών πολιτών».

Και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Πρόδρομος Προδρόμου: «Παρά το ότι η Κυβέρνηση δεν αναμειγνύεται σε ζητήματα της Εκκλησίας, δεν μπορεί να μείνουν ασχολίαστες εκφράσεις δημοσίου λόγου που συγκρούονται με αρχές ίσων δικαιωμάτων και σεβασμού της αξιοπρέπειας όλων των πολιτών και προκαλούν το κοινό αίσθημα.

Είναι με πολλή προβληματισμό, αλλά και θλίψη που ακούσαμε τις πολύκροτες δηλώσεις του Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεόφυτου σχετικά με την ομοφυλοφιλία. Δυσάρεστη έκπληξη προξενεί και η απόπειρα να «ερμηνευτεί» αυτή με βάση συνήθειες και πρακτικές της ιδιωτικής ζωής των γονέων.

Σε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα, η οποία πέραν των κοινωνικών ηθών της διαθέτει και νομοθεσία που προστατεύει τα δικαιώματα κάθε πολίτη και υπηρετεί τις αρχές της ισότητας και την αξιοπρέπεια των πολιτών, ανάλογες τοποθετήσεις έρχονται σε αντίθεση με τη νομοθεσία, καθώς και τις γενικές αρχές ίσων δικαιωμάτων των πολιτών.

Η συγκεκριμένη παρέμβαση έχει προφανώς προκαλέσει αναστάτωση, αφού θίγει την υπόληψη και αξιοπρέπεια ενός μεγάλου αριθμού πολιτών, ενώ επενεργεί και ως εστία αναίτιας έντασης. Εξάλλου, ήδη εγκαλείται από την Επίτροπο Διοικήσεως και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ως ρατσιστική αναφορά και για αυτό θεωρούμε ότι θα πρέπει να αναιρεθεί με τρόπο που να αποκατασταθεί και ο σεβασμός στα δικαιώματα και την αξιοπρέπεια όλων των πολιτών

Και ας μην αναφέρω τις δηλώσεις και τις εξαγγελίες των διάφορων «δικαιωματικών» οργανώσεων. Μας υπέβαλα όμως στο μαρτύριο να διαβάσουμε τις άνω δηλώσεις για να δούμε πόσο καλά έχουν όλοι αυτοί εμπεδώσει το ποίημα της πολιτικής ορθότητας και πόσο γρήγορα έτρεξαν να το απαγγείλουν και να το υπερασπιστούν. Πρόκειται περί ενός οργανωμένου δικτύου το οποίο μέσα σε λίγες ημέρες ψέκασε, σκούπισε και τέλειωσε. Αρκεί να αναφέρω ότι ο πρώην πρόεδρος της accept ΛΟΑΤΚΙ Κύπρου Κώστας Γαβριηλίδης είναι σήμερα «Σύμβουλος του Προέδρου της Δημοκρατίας για θέματα Προώθησης της Πολυπολιτισμικότητας, της Αποδοχής και του Σεβασμού στη Διαφορετικότητα». Ο Γαβριηλίδης θεωρεί «επικίνδυνες» τις θέσεις του Μητροπολίτη Μόρφου και δήλωσε ότι είχε παρεβρεθεί και ο ίδιος σε εκδηλώσεις του Μητροπολίτη για να αντικρούσει τις θέσεις του.

Οι Γραμματείς και Φαρισαίοι όχι μόνο δεν έχουν φύγει αλλά θρονιάστηκαν καλά καλά, μολύνοντάς μας με τους δικούς τους Φαρισαϊκούς «νόμους». Καλούμαστε να υποκύψουμε στο δαιμονικό πνεύμα του κόσμου τούτου διότι η διοικούσα Εκκλησία έπαψε να ποιμαίνει. Αυτό πληρώνει σήμερα ο Μόρφου. Ούτε τις προφανέστατες σατανικές διαστρεβλώσεις των λόγων του Μητροπολίτη που κυκλοφορούν τις τελευταίες ημέρες δεν έχουν το θάρρος να αναιρέσουν.

Τι άλλο μας μένει να συμπεράνουμε εκτός από το ότι η δήθεν «πρόκληση του ρόλου της Εκκλησίας μέσα στον σύγχρονο κόσμο» ήταν ακριβώς αυτό: πως θα «τα βρει» η Εκκλησία με όλους αυτούς τους «σύγχρονους». Η διοικούσα Εκκλησία έπαψε να ποιμαίνει, στουπώνει τους ανθρώπους με φαΐ, τους φιλοξενεί σε γηροκομεία, οίκους φιλοξενίας, ιατρικά θεραπευτήρια, έχοντας αφήσει την ψυχή τους στο έλεος των Γραμματέων και των Φαρισαίων. Οι «ποιμένες» διοργανώνουν πολιτιστικές εκδηλώσεις, παγκόσμιες ημέρες, οικουμενιστικά σεμινάρια, συμπροσευχές και συλλείτουργα με σχισματικούς και αιρετικούς για να μας προσαρμόσουν στον «σύγχρονο κόσμο».

Και έμεινε η αλήθεια μόνη της, να διώκεται στο πρόσωπο ενός ανθρώπου…

ΠΙΚΡΑΝΑΤΕ ΕΝΑΝ ΔΙΚΑΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

Φαίη.

3 thoughts on “Βρώμικος πόλεμος εναντίον του Μητρ. Μόρφου κ. Νεόφυτου – βρίσκεται πίσω η κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ;

  1. Γιά εμάς έχουν αξία τά λόγια καί η αγία ζωή τών αγίων Πατέρων τής Εκκλησίας μας . Στό κόσκινο τού Αγίου Τριαδικού Θεού μας, κοσκινίζεται σήμερα ο κόσμος όλος καί χωρίζει η ήρα απὸ τὸ σιτάρι . Θέλουμε νά είμαστε η ήρα πού επιλέγουν οι αμετανόητοι καί εκκοσμικευμένοι τού ψεύτικου καί υποκριτικού κόσμου τούτου, ή τό καθαρό σιτάρι τού Θεού ; Στηρίζουμε έμπρακτα μέ τήν μετάνοια, τήν προσευχή καί τόν λόγο μας τούς ανθρώπους τού Αγίου Θεού, τής μόνης Αλήθειας , πού διώκεται στό πρόσωπο τού σεπτού και πνευματικού Ιεράρχη Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεόφυτου.

  2. «Η «ακραία, μισαλλόδοξη, φονταμενταλιστική, κακόψυχη» Εκκλησία όλους τους αγκαλιάζει και τους θεραπεύει, αρκεί να έλθουν σε μετάνοια.» δηλαδη αρκει να υποταχτουν. Αυτο ειναι. Αυτο ενδιαφερει την θρησκεια. Η υποταγη του αλλου. Δεν αποδεχεται τον αλλον ετσι ακριβως οπωσ ειναι. Δεν ειναι ανευ ορων. Ειναι υπο ορους «αρκει να…..».

    • ΑΠΑΝΤΗΣΗ
      Άνθρωπέ μου. Καταλαβαίνω από τον τρόπο που γράφεις ότι δεν έχεις απολύτως καμία σχέση με την Εκκλησία. Καταρχάς η Εκκλησία δεν είναι κάποια θρησκεία όπως όλες οι άλλες που ψάχνουν να βρουν έναν θεό. Ένα είδωλο του εαυτού τους δηλαδή ψάχνουνε (και βρίσκουνε) αυτοί οι άνθρωποι, ένα ψέμα, διότι το κτιστό δεν μπορεί να καταλάβει το άκτιστο. Μην ακούς αυτά που λένε οι πρόδρομοι της πανθρησκείας οικουμενιστές ότι όλες οι θρησκείες είναι οδοί σωτηρίας. (αν τους έχεις και αυτούς ακουστά). Η Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού είναι η αποκάλυψη του Θεού στον άνθρωπο, είναι η μόνη Αλήθεια, η μόνη Ζωή, είναι ο ίδιος ο Δημιουργός που απευθύνεται στο δημιούργημά Του και του λέει, έλα να μπεις στην Εκκλησία, στην Κιβωτό μου να σωθείς. Και πως έγινε αυτό; Ο Ιησούς Χριστός ενσαρκώθηκε και έγινε άνθρωπος. Και ήρθε και μίλησε στους ανθρώπους και είπε ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ, διότι ο Άγιος Τριαδικός Θεός σέβεται περισσότερο από εμάς τους κουβαρντάδες την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μας.
      Και έχτισε την Εκκλησία με το ίδιο Του το Αίμα. Ο Κύριος είναι το σώμα της Εκκλησίας, είναι και η κεφαλή της Εκκλησίας, και η Εκκλησία έχει την αποστολή να διαδίδει το Ιερό Ευαγγέλιο και δια των Ιερών Μυστηρίων με την Χάρη του Αγίου Πνεύματος να προσφέρει μία «κοινωνία θεώσεως» στα μέλη Της. Μέσα στην Εκκλησία, στο Σώμα του Κυρίου, ο πιστός αγωνίζεται να ξεριζώσει τα πάθη του, να ανέβει τον δύσκολο δρόμο προς την αγιότητα. Η Εκκλησία ασχολείται με την αιωνιότητα και την αληθινή ζωή της ψυχής. Το καταλαβαίνουμε αυτό; Η Εκκλησία είναι για ΟΛΟΥΣ τους ανθρώπους που ΘΕΛΟΥΝ να θεραπευθούν και να σωθούν.

      Έχεις εσύ αδελφέ κάποια «συνταγή» για την αιωνιότητα; Μπορείς εσύ να σώσεις την ψυχή μου; Μπορείς εσύ να θεραπεύσεις τα πάθη μου; Για ποιούς «άνευ όρους» μιλάς; Τι είναι η Εκκλησία του Χριστού που έχτισε με το δικό Του Αίμα; Καφενείο δικό σου και δικό μου είναι για να βάζουμε δικούς μας όρους; ΔΕΝ μπαίνουμε στην Εκκλησία με «το θέλω», με «δικαιωματισμούς» και με τους δικούς μας «όρους». Στην Εκκλησία μπαίνουμε με ταπείνωση και διάθεση να έλθουμε κοντά στον Χριστό μας, στην Παναγία μας, στους Αγίους μας. Το πρώτο πράγμα που δίδαξε ο Ιησούς Χριστός ήταν η ταπείνωση. Που γεννήθηκε ο Δημιουργός; Σε έναν στάβλο με ζώα.
      ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ ΟΡΟΣ υπάρχει στην Εκκλησία: ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟΙ. Θες τον Χριστό; Έλα στην Εκκλησία. Δεν θες τον Χριστό; Ο ίδιος ο Χριστός σου δίνει το ελεύθερο να μην Τον θες. Σου λέει, ΑΝ θέλεις ακολούθησέ με. Την Εκκλησία Του όμως γιατί Την κρίνεις; Γιατί Την ενοχλείς; Σε πείραξε; Σε αναγκάζει να κάνεις κάτι που δεν θες;

      ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ λοιπόν η Εκκλησία στους ανθρώπους. ΔΕΝ Την ενδιαφέρει τι έχει κάνει ο ένας και ο άλλος. ΟΛΟΥΣ τους δέχεται και ΟΛΟΥΣ μπορεί να τους θεραπεύσει ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΘΟΥΝ. Η Εκκλησία θέλει να θεραπεύσει τις αμαρτίες μας. Δεν θωπεύει η Εκκλησία τις αμαρτίες των ανθρώπων όπως κάνει ο κόσμος τούτος. Και όπως δεν κάνει διακρίσεις η Εκκλησία στους ανθρώπους, έτσι δεν κάνει διακρίσεις και στις αμαρτίες τους. Αρκεί να θέλουν και ΟΙ ΙΔΙΟΙ να σωθούν. Αρκεί να έλθουν σε μετάνοια. Τι είναι η μετάνοια; Μετάνοια είναι ένας μακρύς δρόμος που ξεκινάει κάπως έτσι: καταλαβαίνω ότι είμαι λάθος, έρχομαι σε συντριβή και βλέπω ότι τα πάθη μου με έχουν οδηγήσει σε αδιέξοδα, σε πνευματικό θάνατο και στρέφομαι προς τον Χριστό να με λυτρώσει. Μετάνοια είναι ο άσωτος υιός, ο οποίος αφού σιχάθηκε τα ξυλοκέρατα αποφάσισε να επιστρέψει στον πατέρα του.

      Θα σου άρεσε αγαπητέ μου να σε πιάσει κανείς από τα μαλλιά και να σου πει με το ζόρι «θεραπεύσου» και «μετανόησε»; Θα σου άρεσε; Όχι. Τώρα που σου λέει ότι ΠΡΕΠΕΙ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ να θεραπευθείς, γιατί δεν σου αρέσει; Τώρα που ζητάει και την δική σου βούληση γιατί δυσανασχετείς; Γιατί το βλέπεις ως καταπίεση; Πολύ απλά δεν σου αρέσει α) διότι εσύ ο ίδιος δεν θέλεις ή δεν έχεις καταλάβει ότι έχεις ανάγκη να θεραπευθείς, β) διότι δεν έχεις καταλάβει που ακριβώς βρίσκεται η ελευθερία σου. Θεωρείς ότι η ελευθερία σου βρίσκεται στο να μπορείς να έχεις «το ελεύθερο» να κάνεις ό,τι θέλεις -δεν φταις, σ’ αυτόν τον κόσμο μεγάλωσες, όπως όλοι μας, και αυτό σου έμαθε. Δεν καταλαβαίνεις όμως ότι έτσι δεν είσαι καθόλου ελεύθερος όπως νομίζεις αλλά δέσμιος των παθών σου. Δεν καταλαβαίνεις ότι όταν υποτασσόμαστε στο θέλημα του Θεού, τότε μόνο είμαστε πραγματικά ελεύθεροι. Δεν καταλαβαίνεις ότι χωρίς τον Άγιο Τριαδικό Θεό είμαστε τρύπιοι τενεκέδες. Δεν καταλαβαίνεις ότι η υπερηφάνεια του Εωσφόρου τον οδήγησε στην πτώση.

      Αγαπητέ, οι άνθρωποι που κάνουν τον αγώνα τους συνειδητά μέσα στην Εκκλησία δεν βρέθηκαν εκεί από παρθενογένεση. Εκεί έξω «ζούσαν» και αυτοί, μέσα στο υπερήφανο Εωσφορικό πνεύμα του κόσμου τούτου που βαυκαλίζεται ανοήτως για την ελευθερία του να είναι….. ανελεύθερος. Έσπασαν τα μούτρα τους κάποια στιγμή αυτοί οι άνθρωποι και είδαν το αδιέξοδο, την μοναξιά, τον κατακερματισμένο άνθρωπο μέσα τους, τον θάνατο της ψυχής. Τους χτύπησε λοιπόν ο Χριστός την πόρτα εκείνη την στιγμή αλλά είχαν και την καλή προαίρεση μέσα τους να Του ανοίξουν την πόρτα. Καλλιέργησε μέσα σου αυτήν την καλή προαίρεση για να είσαι έτοιμος όταν ο Χριστός χτυπήσει και την δική σου πόρτα. Ο Χριστός σε αγαπάει αληθινά και απείρως περισσότερο απ’ όσο νομίζεις ότι αγαπάς εσύ τον εαυτό σου. Θα έλθει και η δική σου στιγμή, στο εύχομαι να γίνει σύντομα, και τότε θα καταλάβεις ότι όλα όσα γράφεις είναι εντελώς άσχετα και εκτός τόπου και χρόνου.

      Βρισκόμαστε στην Ορθόδοξη Ελλάδα εν έτη 2019 και ενώ γίνονται ιεραποστολές σε άλλες χώρες, και ενώ βλέπουμε τους Αφρικανούς τους Ασιάτες να διψούν για το Ευαγγέλιο, εδώ στην Ελλάδα υπάρχουν Έλληνες που δεν έχουν μάθει ακόμη τι είναι η Εκκλησία και τι κάνει. Αυτό το κατάντημα ας το κοιτάξουν οι λεγόμενοι «ποιμένες» που περί άλλων τυρβάζουν.

Σχολιάστε