Ορισμένοι αδελφοί προσφέρουν τζάμπα υπηρεσίες στους οικουμενιστές.

Επειδή αναμένονται πολύ δύσκολες καταστάσεις στον χώρο της Εκκλησίας, δεδομένου ότι κάποιοι «από πάνω» ήδη μας «φοράνε» σιγά σιγά τους Ουκρανούς ουνιτίζοντες, αυτοχειροτόνητους και καθηρημένους σχισματικούς, και επειδή πρέπει να είμαστε ενωμένοι απέναντι σε αυτό οφείλω να πω δυο πράγματα. 

Ορισμένοι αδελφοί ασχολούνται μονίμως με άλλους αδελφούς και με τέτοιον τρόπο έτσι ώστε να προσφέρουν τζάμπα υπηρεσίες στους οικουμενιστές. Τούτο ακριβώς το σημείο τους έχει υποδειχθεί και δημοσίως αλλά απ’ ότι φαίνεται αδυνατούν να το καταλάβουν. Είμαστε άνθρωποι και λάθη θα κάνουμε (και πρώτη εγώ) διότι μας λείπει αυτή η ύψιστη αρετή της διακρίσεως, γι’ αυτό πρέπει όταν μας υποδεικνύεται ένα πράγμα συνεχώς να πατάμε και κανά φρένο και να βάζουμε μέσα μας την καλή αμφιβολία μήπως όντως κάνουμε κάπου λάθος. Να το πάρουμε λίγο αλλιώς βρε αδελφέ. 

Όχι όμως. Ορισμένοι αδελφοί από υπερβάλλοντα ζήλο συνεχίζουν με την ίδια τακτική, τεντώνουν τις έννοιες των λέξεων, ερμηνεύουν διάφορες καταστάσεις στα στενά πλαίσια που εκείνοι ορίζουν έτσι ώστε όλα να ταιριάζουν στην δική τους αντίληψη. Παράλληλα, ζητούν συνεννόηση και ενότητα!

Το αποτέλεσμα είναι να πολεμιούνται αδίκως άνθρωποι που αγωνίζονται για το καλό και να διαιωνίζεται ένας «άτυπος πόλεμος» εντός των Ορθοδόξων που προκαλεί σύγχυση και αποσυντονισμό, την ώρα που τα μεγάλα θηρία ροκανίζουν με σχέδιο την Ορθοδοξία.

Αγαπητοί αδελφοί με όλον τον σεβασμό· τούτο το βιολί πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει.


Φαίη.

10 thoughts on “Ορισμένοι αδελφοί προσφέρουν τζάμπα υπηρεσίες στους οικουμενιστές.

  1. Επειδή κ. Φαίη θιξατε το θέμα ως υπερασπίστρια της επιλογής της Κατάνυξης, τυχαία η σύμπτωση; δεν νομίζω, να προβάλει κείμενα σχισματικών ΓΟΧ σας ρωτάω: Εάν όπως λετε «κάποιοι «από πάνω» ήδη μας «φοράνε» σιγά σιγά τους Ουκρανούς ουνιτίζοντες, αυτοχειροτόνητους και καθηρημένους σχισματικούς», τότε οι ΓΟΧ τι είναι; Δεν μας φορά με κι αυτούς; Δεν ακούσατε τον π. Αθανάσιο Μυτιληναίο τον οποίο ευλαβεισθε, πως τους χαρακτηρίζει και ποιον κίνδυνο από αυτούς επισημαίνει; Μετανόησαν οι ΓΟΧ και δεν το γνωρίζουμε; Ο αγαπητός σας π. Αναστάσιος Γκοτσοπουλος έγραψε: «Σχίσμα ἔχουμε μὲ τοὺς Παλαιοημερολογίτες ἐδῶ στὴν Ἑλλάδα, οἱ ὁποῖοι ἔχουν παράλληλους Ἐπισκόπους μὲ τὴν κανονικὴ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, δὲν ἔχουμε κοινωνία μυστηριακὴ μεταξύ μας καὶ δὲν ἀλληλοαναγνωρίζουν τὰ μυστήρια.» Ποια η διαφορα με την Ουκρανία; Τώρα λέμε άλλα; Και για δείτε τι λένε οι ΓΟΧ και ο κ. Μαννης τον οποίο έμμεσα υπερασπιζεσθε διαβάστε: «Οι Νεοημερολογίτες (αφήνω το θέμα του Οικουμενισμού απέξω, γιατί αυτό αφορά Νεοημερολογίτικες και Παλαιοημερολογίτικες επίσημες Εκκλησίες) είναι δυνάμει σχισματικοί (ως παρανομήσαντες μεν, αλλά μη καταδικασθέντες εισέτι υπό της καθόλου Εκκλησίας)» http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2018/10/blog-post_82.html. Θεωρείτε τον εαυτό σας σχισματική κ. Φαίη; Και νομίζετε ότι υπάρχουν πολλές εκκλησίες, όπως ο κ. Μαννης; Και η σύνοδος του κ. Μαννη ανακοινωσε: «Περί τῶν ἐσχάτως προβαλλομένων ὡς νεοφανῶν ἁγίων ὑπὸ τῶν Οἰκουμενιστῶν
    Ἀριθμός Πρωτ. γ – 1830
    Ἐν Ἀθήναις, 23 – 11 / 6 – 12 – 2013
    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ
    Πρὸς ἅπαντα τὸν κλῆρον καὶ τὸν λαόν τῆς Ἐπικρατείας
    Οὐδεὶς τελευτήσας ἐν τῷ σχίσματι καὶ κοινωνῶν ἐν τῇ αἱρέσει τοῦ Οἰκουμενισμοῦ δύναται νὰ τιμηθῇ ὡς ἅγιος ὑπὸ τῆς Ἐκκλησίας.
    τοὺς δὲ νεοφανεῖς γέροντας ἀπορρίπτομεν… Τὸ αὐτό ἰσχύει καὶ διὰ τοὺς ἀνακηρυττομένους ὡς ἁγίους νεοφανεῖς γέροντας ἀπὸ τὰ λοιπά Πατριαρχεῖα… Περὶ τῶν νεοφανῶν φερομένων ὡς ἁγίων μετὰ τὸ σχίσμα τοῦ 1924 καὶ ἀποβιωσάντων ἐν κοινωνίᾳ μετὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν-Σεργιανιστῶν, ἐπεβεβαιώθη, ὅτι ἡ τιμὴ τούτων ὡς Ἁγίων δὲν υἱοθετεῖται ὑπὸ τῆς Γνησίας Ὀρθοδοξίας.
    Ἐκ τῆς Κοινῆς Γραμματείας τῶν Ἐπιτροπῶν Διαλόγου – Δάφνη-Φυλὴ – 14/27.2.2014»
    Θα συνεργάζεστε με αυτούς που δεν αναγνωρίζουν τους Αγίους μας; Που τότε η ευσέβεια; Και μιλάτε για ομόνοια και μετά κατηγορείτε άλλους αντί των πραγματικών υπευθύνων; Κρίμα.

    • Κύριε Αδαμάντιε, κι εγώ έχω ανεβάσει άρθρα ανθρώπων που ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο. Τί σημαίνει αυτό; Μήπως είμαι παλαιοημερολογίτισσα και δεν το ξέρω; Καταλάβατε ποιο ήταν το νόημα της παρέμβασής μου; Φοβάμαι πως όχι.

  2. Τό λυπηρό είναι ότι υπάρχουν συνάνθρωποί μας, μέ εμμονές, πού επιδιώκουν ακριβώς αυτό τό αποτέλεσμα. . . «Το αποτέλεσμα είναι να πολεμιούνται αδίκως άνθρωποι που αγωνίζονται για το καλό και να διαιωνίζεται ένας «άτυπος πόλεμος» εντός των Ορθοδόξων που προκαλεί σύγχυση και αποσυντονισμό, την ώρα που τα μεγάλα θηρία ροκανίζουν με σχέδιο την Ορθοδοξία.» – Προσωπικά αντιλαμβάνομαι Φαίη τόν πόνο σου γιά αυτό τό θέμα καί τό ευγενές τής διατύπωσής του, ο Τριαδικός Θεός νά μάς φωτίσει όλους μας !

    • Αγαπητή Χριστίνα.
      Δεν πιστεύω ότι οι αδελφοί μας επιδιώκουν συνειδητά αυτήν την κατάσταση. Το αποτέλεσμα όμως είναι αυτό.

      • Εύχομαι μέ καθαρή συνείδηση, καί όλοι οι αδελφοί μας, νά βιώσουμε τήν Πεντηκοστή καί τήν χάρη τής Αγίας Τριάδος μας «Τίς Θεὸς μέγας ὡς ὁ Θεὸς ἡμῶν; σὺ εἶ ὁ Θεὸς ὁ ποιῶν θαυμάσια μόνο (μόνος)» (Ψαλμ. 76,14-15)

  3. Κ. Φαίη σας κατάλαβα απολύτως και δεν σας ονόμασα ΓΟΧ. Σκεφτείτε σας παρακαλώ. Θα ανεβαζατε ένα άρθρο κάποιου που υβρίζει π.χ. την οικογένεια σας; Ασφαλώς όχι. Οι Άγιοι της Εκκλησίας μας δεν είναι παραπάνω από την οικογένειά μας; Ο άγιος Παισιος τον οποίο όλοι μας τιμούμε γίνεται αντικείμενο ύβρεων στο ιστολόγιο του κ. Μαννη. Η εκκλησία μας δεν είναι το σπίτι μας; Όταν κάποιος αρνείται την Εκκλησία όπως ο κ. Μαννης και κάνει δικιά του με δική του σύνοδο θα τον προωθήσω, επειδή είπε κάτι σωστό; Δεύτερον: Δεν ανέβηκε μόνο ένα άρθρο αλλά υπάρχει και συνεργασία, όπως απεκάλυψε ο π. Σεραφείμ και ο π. Νικόλαος. Δεν σκανδαλιζουμε έτσι τον κόσμο ότι οι Οικουμενιστες έχουν δίκιο, ότι τάχα θα καταλήξουμε στους ΓΟΧ.; Και πάλι σας παρακαλώ θερμά, τόσες δημόσιες συζητήσεις έγιναν με το εν λόγω άτομο και φάνηκε η γνώμη του για την Εκκλησία μας. Δεν αρκεί αυτό για να μην τον διαφημίζουμε κιόλας; Δηλ. αν πει κάτι ορθόδοξο ο Επιφάνιος Ουκρανίας θα το αναρτήσουμε; Μην βγάζετε συνεχώς αρνητικά συμπεράσματα για τις διαμαρτυριες διαφόρων λαϊκών. Εγώ ομολογώ ότι σαν άνθρωπος εδώ και εκεί μπορεί να αστόχησα όσον αφορά τις εκφράσεις μου, οι πηγές όμως που παρέθεσα δεν αναιρεθηκαν και τα επιχειρήματα δεν ανατράπηκαν. Σαν άνθρωπος κάνω σίγουρα λαθη. Είναι ευαγγελική εντολή όμως να ελέγχουμε πάντα τα πνεύματα και να αποφεύγουμε τα σχισματα. Πρόκειται για την σωτηρία της ψυχής μας. Στην σύγχυση που επικρατεί δεν επιτρέπεται να προσθέσουμε κι άλλη.

  4. Κύριε Αδαμάντιε προσπαθείτε με τον λόγο σας να κάνετε έναν κύκλο για να τα κλείσετε όλα μέσα. Να μην αφήσετε κανένα περιθώριο, καμία χαραμάδα και καμία αμφιβολία ότι όλα έχουν ακριβώς όπως εσείς τα σκέφτεστε.
    Πρώτον. Γνωρίζετε ότι οι πατέρες στους οποίους αναφέρεστε έχουν απεριόριστη αγάπη και σεβασμό προς όλους ανεξαιρέτως τους Αγίους μας.
    Δεύτερον. Αναφέρετε συνεχώς την λέξη «συνεργασία» αλλά δεν αναφέρετε ότι ξεκαθαρίστηκε πως υπάρχουν πολλά που τους χωρίζουν (δεν θυμάμαι πως ακριβώς ειπώθηκε). Αυτό φαίνεται να το ξεχνάτε. Για αυτήν δε την «συνεργασία» δεν μας λέτε τι είναι, εάν γνωρίζετε φυσικά. Την αναφέρετε όμως με τέτοια σιγουριά σα να γνωρίζετε. Για τον κοινό νου, πρόκειται για ανταλλαγή απόψεων σε γραπτά και θέματα έρευνας.
    Τρίτον. Η απόφαση της συνόδου των ΓΟΧ εντάσσεται σε αυτά που μας χωρίζουν.
    Τέταρτον. Τον κ. Μάννη δεν τον γνωρίζω, ούτε γνωρίζω και τις προσωπικές του θέσεις. Η μία πρόταση που μου βάλατε παραπάνω δεν λέει και πολλά αν δεν κατανοηθεί μέσα στο περιεχόμενό της. Συνοπτικώς, δεν μπορώ να εκφέρω άποψη και ούτε θέλω να εκφέρω άποψη διότι αυτήν την στιγμή άλλα μας καίνε. Η δε σύγκριση που κάνατε με τον Επιφάνιο «μπάζει» από παντού. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι ένα άρθρο και μία «συνεργασία» σήκωσαν τον κόσμο όλο. Θα ήθελα δε να σας παρακαλέσω, επειδή κάποιοι άνθρωποι δεν είναι εδώ να υπερασπίσουν τις θέσεις τους, να σταματήσει αυτή η αναφορά σε τρίτα πρόσωπα διότι δεν μου αρέσει αυτό να γίνεται στο ιστολόγιό μου.
    Πέμπτον. Τον κόσμο τον σκανδαλίζουμε όταν κάνουμε την τρίχα τριχιά. Δεν είμαστε μικρά παιδιά κ. Αδαμάντιε, ο καθείς γνωρίζει την θέση του.
    Έκτον. Αυτό που συμβαίνει τώρα, η φαγωμάρα λόγω του διαφορετικού τρόπου αντιλήψεως, το είχε προβλέψει ο π. Σεραφείμ Ρόουζ (ο οποίος παρεμπιπτόντως αλληλογραφούσε και επικοινωνούσε και με τους ου κατ’ επίγνωσιν «ζηλωτές» του Αγίου Όρους που είχαν ξεφύγει προς το σχίσμα. Έκανε αμαρτία;) [να δούμε πότε θα βρω χρόνο να τελειώσω με τις επιστολές του, αλλά τώρα με τους σχισματικούς όλα πάνε πίσω]
    Έβδομον. Το προηγούμενο σχόλιό μου δεν έγινε για να σας ξεκαθαρίσω αν είμαι η δεν είμαι ΓΟΧ. Έγινε για να σας κάνω να καταλάβετε τους πρόχειρους συνειρμούς που χρησιμοποιούνται για να ονομαστούν άλλοι ΓΟΧ ή προσκείμενοι προς τους ΓΟΧ. Για μένα καταλάβατε απολύτως, για τους άλλους απορώ πως δεν καταλαβαίνετε.

  5. Κύριε Αδαμάντιε καί η Πατερική παράδοση τού Σημάτη συμμετείχε συνειδητά στήν πιό αισχρή επίθεση πού έγινε ποτέ σέ Αγιο.

    • Χαίρετε,
      δεν πιστεύω ότι η ΠΠ του κ. Σημάτη θα έκανε ποτέ συνειδητά αυτό το οποίο αναφέρετε. Θα σας παρακαλέσω, επειδή η παρέμβασή μου έγινε χωρίς ονόματα με την ελπίδα ότι απλά κάποιοι αδελφοί μας θα καταλάβαιναν κάποια πράγματα, να μην οξύνουμε άλλο τις καταστάσεις.

Σχολιάστε