Τί θα μπορούσε να κάνει η ΝΙΚΗ; Δεν στέλνεις εξώδικο για να τηρήσουν δήθεν τα μέτρα, νομιμοποιώντας εμμέσως το εσφαλμένο δικαίωμα.

σ.σ. Μία πολύ ενδιαφέρουσα παρέμβαση / πρόταση ενός σχολιαστή από ΕΔΩ για το τί θα μπορούσε να κάνει η ΝΙΚΗ στο θέμα των ‘παρελάσεων’ (ξεφτιλίσαμε και αυτήν την λέξη) της αισχύνης.



25 thoughts on “Τί θα μπορούσε να κάνει η ΝΙΚΗ; Δεν στέλνεις εξώδικο για να τηρήσουν δήθεν τα μέτρα, νομιμοποιώντας εμμέσως το εσφαλμένο δικαίωμα.

  1. Και όπως διαβάζουμε στην Β´ επιστολή Πέτρου κεφ.β´7,8 πράγματι ο Θεός έσωσε τον Λώτ για τον βασανισμό που υφίστατο η ευσεβής ψυχή του βλέποντας όλο αυτό το χάλι γύρω του.
    Συμφωνω απολύτως με το άρθρο. ΜΠΡΑΒΟ!

  2. Πρίν μερικές ημέρες έγινε στην Αθήνα η εκδήλωση του ινστιτούτου Τσίπρα για να γιορτάσουν την επετειο της προδοτικής συμφωνίας των Πρεσπών.

    Τα Μακεδονικά σωματεία προγραμμάτισαν αντιεκδηλωση, αλλα ο αστυνομικός διευθυντής την απαγόρευσε για λόγους ενδεχόμενης διατάραξης της τάξης και εύρυθμης λειτουργίας της καθημερινότητας σε αυτό το 3ωρο της εκδήλωσης.

    Ας επικαλεστούν το ίδιο ακριβώς επιχείρημα διότι εδώ πρόκειται για 10 ήμερο και όχι για 3ωρο.

    Γιατί να υποχρεωθούν χιλιάδες πολίτες και όλοι οι θρησκευόμενοι Ορθόδοξοι αλλά και ετεροδοξοι να υποστούν αυτόν τον καθολικό και ρατσιστικό εξευτελισμό όσων πρεσβεύει η πίστη τους; Γιατι να υποχρεωθουμε να προστατευσουμε τα παιδια μας απο την εκθεση τους σε τετοια ανήθικη αντιχριστιανικη αλλα και αντι πατροπαράδοτη προπαγάνδα, μεσα στην ιδια μας την πολη;

    Που είναι τα ίσα δικαιώματα;

    • Πολύ ωραία τα έγραψες αδελφέ. Για τρεις ώρες εφηύραν ιστορίες για αγρίους, για να απαγορεύσουν στους πατριώτες να διαμαρτυρηθούν ενάντια στην προδοσία της Μακεδονίας. Για 9 ημέρες όμως δεν έχουνε τίποτα να πουν για τους κατοίκους της πόλης που θα αναγκαστούν να ζήσουν μέσα στην καθολική -πνευματικής και υλικής φύσεως- ΒΡΩΜΑ. Δεν μπορεί να είναι «συνταγματικά κατοχυρωμένος» ο ηθικός εκμαυλισμός των χιλιάδων κατοίκων μίας ολόκληρης πόλης, η ρατσιστική αντιμετώπισή τους, η απαξίωση των θρησκευτικών τους πιστεύω, του αξιακού τους κώδικα, η εγκληματική επιρροή στα παιδιά τους, η διακινδύνευση της σωματικής τους ασφάλειας και υγείας. Και εκείνοι που δεν επιθυμούν να βγάλουν ΒΡΩΜΙΚΑ το ψωμί τους θα υποστούν και οικονομική ζημία.
      Όντως πρόκειται για ΕΙΣΒΟΛΗ ηθικά έκπτωτων. Πρόκειται για ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ, όπως είπε ο κ. Θανάσουλας … μόνο που δεν περιβάλλεις με «συνταγματικότητα» και «νομιμότητα» την ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗΣ ΤΑΞΗΣ. Δουλειά σου είναι να εντοπίσεις την «ποιοτική» διαφορά και να ξεχωρίσεις το καλό από το κακό, αλλιώς είναι σα να μας λες ότι ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ για να είσαι «νόμιμος».

      ‘Αρθρο 11: (Δικαίωμα του συνέρχεσθαι)

      1. Oι Έλληνες έχουν το δικαίωμα να συνέρχονται ήσυχα και χωρίς όπλα.
      2. Mόνο στις δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις μπορεί να παρίσταται η αστυνομία. Oι υπαίθριες συναθροίσεις μπορούν να απαγορευτούν με αιτιολογημένη απόφαση της αστυνομικής αρχής, γενικά, αν εξαιτίας τους επίκειται σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια, σε ορισμένη δε περιοχή, αν απειλείται σοβαρή διατάραξη της κοινωνικοοικονομικής ζωής, όπως νόμος ορίζει.

      _____________________

      Το Σύνταγμα δεν μιλάει για συνέρχεσθαι ξένων αλλά ΕΛΛΗΝΩΝ. Το συνέρχεσθαι των ξένων με σημαία και κεντρικό θέμα τα αλλοπρόσαλλα χαρακτηριστικά που φέρουν, αυτόματα ακυρώνει το συνέρχεσθαι των Ελλήνων και ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ. Συνιστά αυτή η απλή επισήμανση της παραβίασης του Συντάγματος, παραβίαση του Συντάγματος; Πώς τηρείται εδώ ο νόμος; Είπε κανείς στη ΝΙΚΗ να πάρει τα όπλα; Ειλικρινά, δεν βγαίνει άκρη. Να παραβιάζεται το Σύνταγμα και να διαβάζουμε ότι «η ΝΙΚΗ είναι ένα πολιτικό κίνημα που αγωνίζεται να επιφέρει την καλή αλλαγή στην πατρίδα μας, τηρώντας τους νόμους και το Σύνταγμα!!.» Και απορούμε κι εμείς με αυτήν την αυτοχειρία, διότι όντως έχει κάνει αγώνες.

  3. Στο άρθρο 11 της ΕΣΔΑ διαβάζουμε και για «την προστασίαν της υγείας». Και γνωρίζουμε ότι κυκλοφόρησε έγγραφο στους υγειονομικούς για τον κίνδυνο μεταδιδόμενων νοσημάτων από το europride. Είναι κάτι δηλαδή που ήδη γνωρίζουν οι αρχές και θα μπορούσε κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί μαζί με την «προστασία της ηθικής» που αναφέρεται στο ίδιο άρθρο της ΕΣΔΑ. Πριν λίγα χρόνια βάζανε φίμωτρα, πρόστιμα και απαγορεύσεις στους ανθρώπους χωρίς καμμία ουσιώδη αιτιολογία, επειδή έτσι του κατέβηκε στην κούτρα του Φάουτσι, και τώρα που θα μαζευτούν 40 χιλιάδες σεξουαλικά αποκλίνοντες για 9 ημέρες μέσα στην αγνή Θεσσαλονίκη μας κάνουνε πως δεν βλέπουν.

  4. Θα ήθελα να γνωρίζω  κατά πόσο ένα εξώδικο νομιμοποιεί την μη ηθική; Είναι μη ηθικό το κατοχυρωμένο δικαίωμα του συνέρχεσθαι ή το περιεχόμενο της εκδήλωσης; Δηλαδή εάν μεθαύριο μερίδα ομοφυλόφυλων διοργανώσει (στην απίθανη περίπτωση) μία παρέλαση «μετανοίας» των ομοφυλοφίλων τότε θα είναι μη ηθικό; Βέβαια η ΝΙΚΗ εάν θέλει να είναι συνεπής με το εξώδικο και τις πράξεις της τότε θα πρέπει αυτό να γίνει πράξη με καταγγελίες εφόσον παραβιαστεί η νομοθεσία από τους συμμετέχοντες κατά την διάρκεια του 9ήμερου pride

    • Το δικαίωμα του συνέρχεσθαι, όπως έχω καταλάβει από την ΕΣΔΑ που αναφέρεται εδώ (ευρωπαϊκή σύμβαση δικκαιωμ. ανθρώπου άρθρο 11 παράγραφος 2) εκτιμείται με το περιεχόμενο της συγκέντρωσης. Και στο Άρθρο 11 του δικού μας Συντάγματος φαίνεται αυτό. Δεν είναι απροϋπόθετη η συγκέντρωση. Αν μία ομάδα π.χ. συγκεντρωθεί για να βάλει φωτιές στο κέντρο της πόλης, το δικαίωμα του συνέρχεσθαι αναστέλεται για λόγους δημόσιας ασφάλειας.  Στα pride των ΛΟΑΤΚΙ για την προστασία της ηθικής της κοινωνίας.  Σκέφτομαι ότι για αυτό δεν θέλουν να διαμαρτύρεται η κοινωνία με συγκεντρώσεις κλπ για την προσβολή της ηθικής. Διότι θα πρέπει μετά να τηρήσουν το νόμο. Και να και ένας λόγος γιατί δεν πρέπει να λέγεται σε αυτούς που προσβάλλουν την ηθική ότι συνταγματικώς έχουν το δικαίωμα του συνέρχεσθαι. Διότι έτσι είναι σα να λένε στους άλλους που θίγεται η ηθική τους ότι όλα είναι μάταια και αποκρύπτεται από αυτούς ότι ο νόμος μπορεί να τους προστατεύσει.
      Οι μετανοημένοι για ποιον λόγο να ενοχλήσουν; Αφού δεν προσβάλλουν την ηθική.

  5. Θα μιλάμε και θα ομολογούμε μέχρι τέλους Την Αλήθεια Του Ευαγγελίου.

    Διο αποθέμενοι το ψεύδος λαλείτε αλήθειαν έκαστος μετά του πλησίον αυτού· ότι εσμέν αλλήλων μέλη.( Προς Εφεσίους 4,25)

    • Έχουμε το παράδειγμα του Λώτ. Όμως έχουμε και το παράδειγμα του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου.

  6. Καλά όλα αυτά, και με τις νομικές γνώσεις που δεν έχω σωστά μου φαίνονται. Και με τα περί Λωτ στο τέλος εννοείται ότι συμφωνώ 1500%. Αλλά μια επισήμανση. Η εν λόγω προσφυγή ακύρωσης ήταν ανάγκη να γίνει από πολιτικό κόμμα; Δεν θα μπορούσε ο οποιοσδήποτε νομικός, δικηγόρος να την καταθέσει; Ο οποιοσδήποτε πολίτης, δηλαδή, αλλά θα χρειαζόταν κάποιος νομικός να βοηθήσει με την ορολογία και τις διαδικασίες. Αν χρειαζόταν να μαζευτεί κόσμος, υπογραφές κλπ πολλοί θα υπογράφαμε με το ονοματεπώνυμό μας. Κι εγώ, ευχαρίστως θα υπέγραφα με το κανονικό και πλήρες όνομά μου, αν το έπαιρνα χαμπάρι, και πολλούς άλλους που θα το έκαναν γνωρίζω. Τώρα φαντάζομαι είναι αργά.

  7. Τι θα μπορούσε να κάνει η ΝΙΚΗ; Συγκέντρωση διαμαρτυρίας ΧΘΕΣ έξω από το Δημαρχείο με αίτημα την ακύρωση της επαίσχυντης παρέλασης, και να μη φύγει κανείς από εκεί μέχρι να γίνει δεκτό το αίτημά τους.180.000 ψηφοφόρους έχει, με παρευρισκόμενους όλους τους βουλευτές δεν θα υπάρχουν 40.000 που να το λέει η περδικούλα τους και αγωνίζονται για την προάσπιση της οικογένειας;

  8. Χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε. Ως προς το κομμάτι του «τι μπορούμε να κάνουμε εμείς οι πιστοί», ας ξεκινήσουμε από τα πρακτικά θέματα της καθημερινότητας. Εδώ είναι οι λίστες με τους «υπερήφανους χορηγούς» των 2 Pride σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

    https://athenspride.eu/sponsors/

    https://thessalonikipride.com/%CF%87%CE%BF%CF%81%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CE%AF/

    Μπορούμε να ξεκινήσουμε ένα εμπάργκο σε όλα τα προϊόντα τους. Βλέπουμε ας πούμε ότι στο Pride της Θεσσαλονίκης, βασικός χορηγός είναι η Coca-Cola, η οποία έχει εξαγοράσει πλήθος εταιρειών.

    https://gr.coca-colahellenic.com/gr/our-24-7-portfolio/brands

    Δεν είναι μόνο το αναψυκτικό της Coca-Cola, αλλά και η Fanta, το Sprite, οι χυμοί Amita και Frulite, μέχρι και τα πατατάκια Τσακίρης. Βλέπουμε ότι το Lidl είναι χορηγός και στα 2 Pride, οπότε μπορούμε να μην ξαναπατήσουμε εκεί, δόξα τω Θεώ υπάρχουν πάρα πολλά σούπερ μάρκετ. Μπορούμε να μην ξαναπιούμε μπύρες Heineken. Μπορούμε να φύγουμε από τη Vodafone και τη ΔΕΗ για άλλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών και ρεύματος. Μπορούμε να χρησιμοποιούμε άλλους browser για να μπαίνουμε στο Internet πλην του Chrome, όπως και να μην χρησιμοποιούμε τόσο πολύ (μακάρι και καθόλου) το YouTube που ανήκει στη Google, το Gmail και τους χάρτες (Google Maps), με δεδομένο το ότι υπάρχουν εναλλακτικές. Μπορούμε να μην δίνουμε ούτε κλικ σε νεοεποχίτικα sites τύπου lifo, όπως και να μην βλέπουμε το τηλεοπτικό κανάλι KONTRA και να μην διαβάζουμε την «Έφημερίδα των Συντακτών», 2 ΜΜΕ ταυτισμένα με τις αριστερίστικες ιδέες κομμάτων τύπου ΣΥΡΙΖΑ, Νέα Αριστερά, ΜΕΡΑ 25 κ.λπ.. Μπορούμε να μην χρησιμοποιούμε το efood για παραγγελίες φαγητού και καφέ online. Μπορούμε να επιλέγουμε άλλες εταιρείες για αεροπορικά ταξίδια, πλην της AEGEAN, όπου αυτό είναι εφικτό.

    Φυσικά αυτό ισχύει για κάθε φίρμα που υπάρχει σε αυτές τις λίστες, χωρίς εξαίρεση. Ίσως όμως είναι σημαντικότερο κι από το ίδιο το εμπάργκο να ανακοινώνουμε σε εκπροσώπους αυτών των εταιρειών το γιατί αποφεύγουμε τα προϊόντα τους. «Έφυγα, κύριε, από τη ΔΕΗ (για παράδειγμα), επειδή αποφασίσατε να στηρίξετε την παρέλαση των Σοδομιτών». Η ομολογία ενδεχομένως να συνετίσει κάποιους, ή να δημιουργήσει σταδιακά ένα γενικευμένο κύμα αντίδρασης. Δεν χρειάζονται φωνές, φασαρίες, ανταλλαγή χαρακτηρισμών και ύβρεων. Απαιτείται επιμονή κι αποφασιστικότητα, ακόμη κι αν είμαστε ελάχιστοι (τουλάχιστον στην αρχή) όσοι το ξεκινήσουμε. «Διὸ ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς» (Β’Κορ. 6,17). Ας δοκιμάσουμε να εξέλθουμε εκ μέσου του σοδομιτικού βόθρου, μήπως μας λυπηθεί ο Θεός.

    • Αγαπητέ Σάββα κατέθεσες ένα από τα πιο σημαντικά και δραστικά μέσα δική μας αντίδρασης. Δεν χρειάζεται να περιμένουμε αποφάσεις άλλων, πολύ περισσότερο αποφάσεις κομμάτων τα οποία αστικοποιούνται και απορροφούνται από το σύστημα. Είναι τόσο δραστικό μέσο, που αν αποφάσιζε ένα έστω και μικρό ποσοστό του ελληνικού λαού να κάνει ένα μέρος από αυτά που προτείνεις, θα είχαμε μεγάλα αποτελέσματα. Και θα δημιουργούσε φόβο για το μέλλον αυτών που θα το ξανάκαναν.

      Να θυμίσω αρχές δεκαετίας ΄90 είχε προταθεί από επίσημα χείλη, του τότε υπουργού εξωτερικών Σαμαρά, επί κυβερνήσεως Κων/νου Μητσοτάκη, να γίνει μποϋκοτάζ στα ολλανδικά προϊόντα επειδή η Ολλανδία αναγνώρισε το ψευδοκράτος των σκοπιανών με το ελληνικό όνομα Μακεδονία. Είχε σαν αποτέλεσμα να πανικοβληθεί η ολλανδική κυβέρνηση και να στέλνει άμεσα τον υπουργό εξωτερικών για συνομιλίας, στην πραγματικότητα για να παρακαλέσει (ναι ακόμα δεν είχαμε φτάσει στα σημερινά σημεία υποτέλειας) και να μπαλώσει τις αντιδράσεις με κάθε τρόπο.

      Από αυτό σαν γεγονός βλέπουμε πόσο μεγάλη ζημιά μπορεί να κάνει ένα γενικευμένο μποϋκοτάζ σε ολόκληρη χώρα, πόσο μάλλον σε μια μεμονωμένη εταιρεία.

      Για να μην τυχόν παρεξηγηθώ, κάνω ιστορική αναφορά και αναγκαστικά χρησιμοποιώ πολιτικά πρόσωπα και καταστάσεις σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

    • Αφού το είπε πρώτος ο φίλος και δίνουμε και φίρμες αβέρτα, να πω κι εγώ για τις μπύρες.

      Τη φίρμα της Χάινεκεν στην Ελλάδα την έχει η Αθηναϊκή Ζυθοποιεία, η ίδια που έχει και την Άμστελ και, δυστυχώς, την παλιά πατρινή φίρμα τη Μάμμος. Και μερικές άλλες λιγότερο προβεβλημένες. Θα πρότεινα στο σουπερμάρκετ να κοιτάμε στο πλάι του κουτιού και αν βλέπουμε Αθηναϊκή Ζυθοποιεία μακριά.

      Ερωτηματικό είναι η Ολυμπιακή Ζυθοποιεία, που έχει τη Φιξ, και νομίζω την Κάιζερ και την Χένιγκερ. Δεν τους έχω δει να χορηγούν πράιντ (το κοιτάζω εδώ και χρόνια). Αλλά κάποιος φίλος μου είπε ότι οι ίδιοι άνθρωποι είναι πίσω και απ’ αυτούς. Ανεπιβεβαίωτο αυτό. Τουλάχιστον λοιπόν λόγω αμφιβολιών και μέχρις αποδείξεως του εναντίου προτιμάω τη Φιξ από Άμστελ/Χάινεκεν.

      Υπάρχει η Pils Hellas που είναι από κάποια ζυθοποιεία στη Στερεά Ελλάδα και δεν έχω δει τίποτα ύποπτο. Και τη βρίσκεις στα σουπερμάρκετ. Η Βεργίνα, από κάποια ζυθοποιεία στη βόρεια Ελλάδα αλλά δεν την βρίσκεις εύκολα στο νότο. Και βέβαια πολλές τοπικές, που είναι και καλύτερης ποιότητας συνήθως και ενισχύουμε και κανένα παληκάρι που θέλει να παραγάγει κάτι στον τόπο μας. Η Ζέος από την Αργολίδα (πολύ καλής ποιότητας), Sparta στη Λακωνία, Δίας από κάπου στην Πιερία. Και αρκετές άλλες, που βέβαια συνήθως μόνο τοπικά τις βρίσκεις. Εξυπακούεται βέβαια ότι δεν θα πάθουμε και τίποτα αν κόψουμε τη μπύρα!

      Για τη google, εδώ είναι τα δύσκολα που έχω το gmail 25 χρόνια και πολλά χρήσιμα μηνύματα μέσα. Στο παρελθόν και η Microsoft είχε χορηγήσει πράιντ, δηλαδή τα Windows. Υπάρχει το Linux εναλλακτικά, αλλά θέλει εξειδικευμένες γνώσεις (κάποτε τις ψιλοείχα, τώρα είμαι σκουριασμένος) και πολύ πολύ υπομονή να το στήσεις. Η ΔΕΗ από τότε που ιδιωτικοποιήθηκε ούτως ή άλλως η εξυπηρέτηση πελατών είναι άθλια, οπότε καλή ιδέα να το ψάξουμε μήπως αλλάξουμε πάροχο.

      Πάντως συμφωνώ απόλυτα με το πνεύμα του φίλου, ας κάνουμε ό,τι μπορούμε. Και για ό,τι δεν μπορούμε, όπως λέει και η αρχική ανάρτηση και ο Λωτ στην αγορά των Σοδόμων θα αγόραζε, πρέπει να υποθέσουμε.

  9. Εντύπωση μου κάνει! Τα βάζουμε με την Νίκη, όταν είναι το μόνο κόμμα που απευθύνεται θεσμικά και προσπαθεί να ελέγξει μια εν πολλοίς ανεξέλεγκτη κατάσταση! Την μόνη φωνή που έχουμε στην ελληνική βο(υ)λή! Νιώθω σαν να πυροβολούμε τα πόδια μας και αναρωτιέμαι: πως αισθάνονται άραγε οι άνθρωποι την Νίκης, που σηκώθηκαν από τον καναπέ τους και μπήκαν μέσα στον λάκκο με τα φίδια; Σίγουρα όχι όπως ο συντάκτης του άρθρου που παρομοιάζει τον εαυτό του με τον δίκαιο Λώτ που δήθεν άλλη επιλογή δεν έχει παρά να κλειστεί αυτοδικαιωτικά στον μικρόκοσμο του! Ευτυχώς που δεν σκέφτονται όλοι έτσι! Ευτυχώς που ΔΕΝ ζούμε ακόμα τα Σόδομα και τα Γόμορρα γιατί πολλοί – οι περισσοτεροι- είναι οι Έλληνες που αγανακτούν μαζί με εμάς! Μήπως μας κολακεύει με έναν βαθύ ναρκισσισμό το να πιστεύουμε ότι μείναμε μόνοι μας ως «δίκαιοι Λώτ»; Η υπερηφάνεια είναι η χειρότεροι αμαρτία αδελφοί και η κριτική το καταφύγιο των αδύναμων. Οι δυνατοί και υγιείς στην ψυχή ΔΡΟΥΝ με όποιον τρόπο μπορούν και ΕΛΠΙΖΟΥΝ! Δεν ξεχωρίζουν εαυτόν από τους «αμαρτωλούς» γιατί ξέρουν ότι βαθιά μέσα τους είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ από αυτούς αλλά με δάκρυα πόνου παρακαλούν για την σωτηρία ΟΛΩΝ μας και για το ΑΠΕΙΡΟ έλεος του Θεού που στο τέλος θα λυπηθεί το πλάσμα Του! Ας είμαστε όλοι μαζί ΣΕ ΑΥΤΟΝ τον καλόν αγώνα!!

    • Η ΝΙΚΗ πυροβολεί τα πόδια της και αδικεί τον εαυτόν της με αυτά που κάνει. Και απ’ ότι φαίνεται δεν έχει καμμία διάθεση να μετανοήσει.
      Κρίμα.

    • Τί σχέση έχουν αυτά που γράφεις με την πολιτική; Τί σχέση έχουν με το συγκεκριμένο θέμα; Έχεις να προτείνεις κάτι ή θα μας απαγορεύεις να ομιλούμε; Δηλαδή όταν είναι να ψηφίσουμε είναι καλά, αλλά όταν είναι να ελέγξουμε αυτούς που ψηφίσαμε απαγορεύεται;
      Έχω δει παρόμοια σχόλια που κλαίγονται και μετά κάνουν κατήχηση και ψυχανάλυση. Έκανες από κάπου αντιγραφή επικόλληση; Ήμαρτον.

    • Δεν ζούμε τα σόδομα; και αν δε τα ζούμε στο (μέγεθος) που ήταν, πρέπει να αφήσουμε να μοιάσουν, δίχως να ελέγχουμε τα κακώς πεπραγμένα. Ο αδελφός papi, πολύ καλά τα γράφει και για τον δίκαιο λωτ. Έτσι είναι, πως θα γίνει δηλαδή, από κάπου πρέπει ο Χριστιανός να παραδειγματίζετε. Αυτό είναι υπερηφάνεια; Νάρκισσισμός;.

      Γράφεις: Κριτική το καταφύγιο των αδύναμων.

      Δεν είναι κρίση, έλεγχος είναι!

      Μηδείς ὑμᾶς ἀπατάτω κενοῖς λόγοις· διὰ ταῦτα γὰρ ἔρχεται ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ ἐπὶ τοὺς υἱοὺς τῆς ἀπειθείας.μὴ οὖν γίνεσθε συμμέτοχοι αὐτῶν.ἦτε γάρ ποτε σκότος, νῦν δὲ φῶς ἐν Κυρίῳ· ὡς τέκνα φωτὸς περιπατεῖτε·ὁ γὰρ καρπὸς τοῦ Πνεύματος ἐν πάσῃ ἀγαθωσύνῃ καὶ δικαιοσύνῃ καὶ ἀληθείᾳ·δοκιμάζοντες τί ἐστιν εὐάρεστον τῷ Κυρίῳ.καὶ μὴ συγκοινωνεῖτε τοῖς ἔργοις τοῖς ἀκάρποις τοῦ σκότους, μᾶλλον δὲ καὶ ἐλέγχετε·

      Προς Εφεσίους Επιστολή Κεφ.5,6-11

    • «..η κριτική (είναι) το καταφύγιο των αδύναμων» !!

      Τα είπες όλα σε μια πρόταση. Ανυπαρξία κριτικής λοιπόν για να μην είμαστε αδύναμοι!!

      Τουλάχιστον αν έλεγες «κατάκριση», μπορεί και να δεχόταν κάποιος να διαβάσει και τα υπόλοιπα.

  10. Αγαπητοί σας ευχαριστώ για όλα τα σχόλια. Τα δέχομαι και τα σκέφτομαι όλα. Θα πρέπει όμως λίγο να απολογηθω μετά από τόσα σχόλια.

    Κατ’ αρχήν πρέπει να σας πω ότι εγώ ένα απλό σχόλιο έκανα σε άλλη δημοσίευση. Και παρέθεσα μια προσωπική υποκειμενική άποψη. Και μάλιστα επίτηδες άφησα να περάσουν κάποιες μέρες για να χαθεί στα αζήτητα. Και ήταν το μοναδικό σχόλιο που έκανα σε όλο το διαδίκτυο. Δεν ήθελα να εκθέσω κανέναν. Δεν περίμενα όμως να πάρει τέτοια έκταση. Δεν περίμενα να δημοσιευθεί ως ξεχωριστή δημοσίευση. Μάλλον άρεσε το σχόλιο στους διαχειριστές πράγμα που δεν το περίμενα (ευχαριστώ).

    Δεν μπήκα καν σε χαρακτηρισμούς και αρνητικές προσωπικές κριτικές. Προσπάθησα να κρατήσω το σχόλιο μου σε νομικά επιχειρήματα (εδώ θέλω να ευχαριστήσω και άλλους σχολιαστές για την συμβολή τους σε επιπλέον επιχειρήματα). Και απλά είπα την γνώμη μου όπως αισθάνομαι την εποχή μας. Αυτό μπορεί να είναι υποκειμενικό. Μπορεί άλλοι να μην αισθάνονται έτσι. Ήθελα να τονίσω τον πυρήνα της οικογένειας στην εποχή μας. Και ότι εκεί πρέπει να εστιάσουμε. Φυσικά και δεν είμαστε οι ίδιοι Λωτ. Γι’αυτό έγραψα «σαν μικροί Λωτ».

    Παρ’ όλα αυτά μάλλον η δημοσίευση είχε και κάποιον θετικό αντίκτυπο. Και αυτό φάνηκε στην παρακάτω διατύπωση του κου Νατσιου: Στο 13:23 ακούστε: https://www.youtube.com/watch?v=gancmRcwb2I

    Προσωπικά καταλαβαίνω ότι μέσω του παρόντος μπλοκ επηρεάστηκαν και κάποιοι μέσα στη ΝΙΚΗ και προς τιμή τους (να τα λέμε και αυτά). Πλέον έχουν και κάποια επιπλέον επιχειρήματα για την επόμενη παρέλαση. Κάτι τέτοια δεν μας είχαν συνηθίσει τα μεγάλα κόμματα. Και είδαμε ότι και το παρόν μπλοκ συνέβαλε σε αυτόν τον εποικοδομητικό διάλογο έστω και απομακρυσμένα.

    Η κριτική λοιπόν (εφ’όσον είναι καλοπροαίρετη) βλέπουμε ότι έχει και κάποια θετικά αποτελέσματα.

    Και για όσους λένε γιατί δεν γινόταν η κριτική εκ των προτέρων, θα απαντήσω ότι κανένας δεν ρωτήθηκε. Τώρα προέκυψε το ζήτημα και κατά τον Άγιο Παΐσιο, τα σκυλιά για να είναι καλά, πρέπει να γαβγίζουν όταν υπάρχει κλέφτης και όχι όλη την ώρα (εδώ τώρα προέκυψε το ζήτημα και μάλιστα σοβαρό ζήτημα που θεωρείται ως «κόκκινη γραμμή» για τους Χριστιανούς).

    Μην τσακωνεστε άλλο. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμη.

    Σας ευχαριστώ για την ανοχή σας και για τον διάλογο. Είχα να γράψω σχόλιο δημόσια πολύ καιρό. Είμαι βλέπετε «άνθρωπος του αποτελέσματος» και πάντα σκέφτομαι ότι δεν έχει νόημα μια πράξη αν δεν επιφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Οπότε απέχω συνειδητά. Δεν μπορώ να αλλάξω τον κόσμο. Όμως ίσως μπορέσω (πρώτα ο Θεός) να αλλάξω τον εαυτό μου και την οικογένειά μου. Και μετά ίσως αυτός ο πυρήνας να αλλάξει άλλους τόσους και διπλάσιους. Και μετά… Ε, μετά… Ο,τι πει ο Θεός. Γιατί τόσα χρόνια δεν είδα κανένα αποτέλεσμα και καμιά αλλαγή στον εξωτερικό κόσμο. Ούτε μπορώ να πείσω κανέναν, ούτε να του αλλάξω γνώμη. Απλά λέω την υποκειμενική μου άποψη σποραδικά. Ξέρω ότι κάποιοι διαφωνείτε αλλά σκεφτείτε το εξής: Μήπως όλοι μας επιδιώκουμε τον ίδιο σκοπό αλλά χρησιμοποιούμε διαφορετικούς τρόπους; Μήπως τελικά ο Θεός θα κοιτάξει την ΠΡΟΑΊΡΕΣΗ του καθενός και όχι τα εργαλεία που χρησιμοποιήσαμε;

    Καλή συνέχεια λοιπόν σε όλους και καλόν αγώνα.

    σ.σ. Ευχαριστώ και πάλι το παρόν μπλόκ και τους διαχειριστές για το βήμα που δίνουν σε όλους και για τον δημοκρατικό διάλογο.

    papi

    • Ναι αλλά πιο πριν ο κ. Νατσιός αποκαλεί χαμερπείς, ψεύτες, ζηλόφθονες και δεν ξέρω τί άλλο, όσους άσκησαν κριτική στα λεγόμενα του κ. Θανάσουλα, ο οποίος είναι ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ του κόμματος.

      Πριν μάλιστα επικαλεστεί την «ευρωπαϊκή σύμβαση δικαιωμάτων του ανθρώπου» πήγε να πει τα ίδια που είπε ο κ. Θανάσουλας όταν τον ρώτησε ο δημοσιογράφος για το αν έχουν δικαίωμα να παρελάσουν. Στο παρατσάκ το πρόλαβε να μην το βγάλει από το στόμα του, αν και του ξέφυγαν λίγες λέξεις.

      Το παρόν ιστολόγιο ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ σχολίασε. Αυτό που πρόλαβε στο παρατσάκ ο κ. Νατσιός και δεν είπε. Δηλαδή την ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΗΛΩΣΗ του κ. Θανάσουλα, Εκπροσώπου Τύπου του κόμματος της ΝΙΚΗΣ, ότι οι ΛΟΑΤΚΙ plus έχουν το δικαίωμα στο συνέρχεσθαι αρκεί η ΜΚΟ που διοργανώνει τα pride «να περιφρουρεί και να διατηρεί τη νομιμότητα»!! Για να μην αναφέρουμε τις δηλώσεις του κ. Αναδιώτη που ήταν ακόμη χειρότερες, και ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ είπε στους ομοφυλόφιλους ότι μπορούν να νοιώθουν υπερήφανοι για την ανωμαλία. Ο κ. Θανάσουλας εκπροσωπεί μία συλλογικότητα, ένα κόμμα, που δεν μπορεί να είναι μόνο ο κ. Νατσιός, και δεν μπορεί να σχετίζεται με το τί έκανε ο κ. Νατσιός πριν 11 χρόνια.

      ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο Κ. ΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΣΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ. ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΩΝ «ΟΚΟΓΕΝΕΙΩΝ» ΛΟΑΤΚΙ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Ο Κ. ΑΝΑΔΙΩΤΗΣ.

      ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝΕ ΔΥΟ ΘΕΣΕΙΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΑΤΚΙ.

      ΞΑΝΑ….

      ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝΕ ΔΥΟ ΘΕΣΕΙΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΑΤΚΙ.

      Ο άνθρωπος δείχνει τον εαυτόν του την δύσκολη ώρα. Δεν μπορείς να βρίζεις τον άλλον κατ’ αυτόν τον τρόπο για να εντυπωσιάσεις, επειδή σου ασκεί ΕΥΛΟΓΗ κριτική. Τον κάνεις εχθρό σου και του λες ότι δεν είσαι άνθρωπος που μπορεί να εμπιστευθεί.

      Και ένα τελευταίο. Το παρόν ιστολόγιο ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το κόμμα του κ. Βελόπουλου ή με οποιαδήποτε άλλη πολιτική παράταξη. Διότι ακούγονται και αυτές οι ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ. Είναι (προσπαθεί τουλάχιστον) ένα Ορθόδοξο ιστολόγιο, το οποίο θέλει να κινείται ελεύθερα γύρω από όλες τις πολιτικές προτάσεις. Ας ψηφίσει ο καθένας ό,τι θέλει.

      Λοιπόν. Όχι δύο θέσεις. Όχι τα πόδια σε δύο βάρκες. Αυτά τα ξέρουμε και τα βλέπουμε συνέχεια στους θρησκευτικούς και στους πολιτικούς ταγούς. Το Ευαγγέλιο δεν πατάει σε δύο βάρκες κ. Νατσιέ.

      • Πολύ σωστά!

        Οἶδά σου τὰ ἔργα, ὅτι οὔτε ψυχρὸς εἶ οὔτε ζεστός· ὄφελον ψυχρὸς ἦς ἢ ζεστός.

  11. Ποιά είναι η θέση της ΝΙΚΗΣ; Οι δηλώσεις του κ. Νατσιού στον κ. Πάσχο ή η ανακοίνωση του κόμματος στην επίσημη ιστοσελίδα;

    *Στην ανακοίνωση βλέπουμε να υπενθυμίζεται η ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ, αυτό που είπε ο κ. Θανάσουλας στην Καινούριου ότι «ο καθένας έχει δικαίωμα να κάνει από το Σύνταγμα τις συγκεντρώσεις που επιθυμεί...»

    Γράφει η ανακοίνωση:
    «Τους απαντούμε -χωρίς να προσδοκούμε ότι θα απαλλαγούν από την επιλεκτική κώφωση- ότι η ΝΙΚΗ είναι ένα πολιτικό κίνημα που αγωνίζεται να επιφέρει την καλή αλλαγή στην πατρίδα μας, τηρώντας τους νόμους και το Σύνταγμα. Τους άδικους νόμους θα τους αλλάξουμε όταν ο ελληνικός λαός δώσει στη ΝΙΚΗ την σχετική εντολή. Μέχρι τότε, δεν θα χάσουμε το δίκαιο του αγώνα μας καταφεύγοντας σε παρανομίες.»

    *Και επίσης στην ανακοίνωση βλέπουμε να γράφεται ότι όσοι διαμαρτυρήθηκαν για τις δηλώσεις του κ. Θανάσουλα και του κ. Αναδιώτη ζητούν την ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.

    Γράφει η ανακοίνωση:
    «Τους απαντούμε ότι αυτοί δεν ξέρουν τί ακριβώς ζητούν. Να παραβιάσουν το Σύνταγμα; Να αφορίσουν όσους διαφωνούν; Να πάρουν τα όπλα; Εναντίον ποιών; Των συμπολιτών τους; Είναι εκείνοι οι άμωμοι που θα εκτελέσουν τους αμαρτωλούς;»

    ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ Ο Κ. ΝΑΤΣΙΟΣ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ;

    [μετά συγκρίνανε την στάση τους με αυτήν του Χριστού που αρνήθηκε να ομολογήσει την θεότητά Του μπροστά στον Πόντιο Πιλάτο, και εμείς από κάτω που τους ασκούμε κριτική, επιλέγουμε λέει να βλέπουμε με τα μάτια της μύγας που κοιτάει τις ακαθαρσίες και θα στήναμε τον Χριστό στον τοίχο]

    «Μύγες» οι επικριτές σας κυρίες και κύριοι του «δημοκρατικού» κινήματος ΝΙΚΗ; Μήπως κάποια ΕΠΑΡΣΗ δεν σας επιτρέπει να δείτε την καλοπροαίρετη κριτική;
    Σίγουρα δεν έχουμε την αυταπάτη ότι θα ζητήσετε ποτέ συγνώμη.

    • Φαίη όπως είπα ο Θεός κοιτάζει την προαίρεση.

      Και πιστεύω ότι όλοι (οι καλοπροαίρετοι) έχουν καταλάβει την καλή προαίρεση που έχεις.

      Θα αλλάξω όμως λίγο το θέμα και θα παραθέσω κάποιες σκέψεις μου για το θέμα του ηγέτη και της ηγεσίας γενικότερα. Και αυτό δεν αφορά μόνο τους πολιτικούς αλλά και την πνευματική ιεραρχία.

      Ο ηγέτης κατά τη γνώμη μου πρέπει να έχει ένα κύριο χαρακτηριστικό. Σε οποιαδήποτε μορφή ηγεσίας πρέπει να υπάρχει αυτό το χαρακτηριστικό.

      Το χαρακτηριστικό αυτό είναι: ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΚΌ ΦΡΌΝΗΜΑ!!!

      Ούτε τσαμπουκαδες, ούτε μίσος, ούτε νεύρα, ούτε όπλα, ούτε τίποτα.

      Ο ΗΓΈΤΗΣ πρέπει να κακοπαθει. Όχι στα λόγια. Αλλά στις πράξεις.

      Πρέπει να θυσιαστεί ο ηγέτης. Να σταυρωθεί. Να κακοπαθει μαζί με αυτούς που ηγείται.

      Και τότε η θυσία θα πέσει σαν βροχή ακόμη και σε αυτούς που είναι ενάντιοι. Δεν θα χρειάζεται μετά ούτε ΜΜΕ να σε προβάλουν, ούτε να αυτοπροβάλλεται ο οποιοσδήποτε ούτε τίποτα τέτοια κοσμικά. Ο Θεός αναλαμβάνει μετά.

      Μόνο έτσι αλλάζει ο κόσμος μας δυστυχώς. Με θυσίες. Πρέπει να δώσεις αίμα για να πάρεις πνεύμα έλεγε ο Άγιος Παΐσιος…

      Γι’αυτό ο κόσμος δεν μπορεί να αλλάξει. Χρειαζόμαστε έναν άνθρωπο να θυσιαστεί για το ανθρώπινο είδος, όπως στην εποχή του Χριστού. Ο Θεός μας έδειξε τον τρόπο. Και γι’αυτό μόνο ο Θεός μπορεί να φέρει την αλλαγή.

      Όταν δεν μπορείς να αλλάξεις κάτι εξωτερικά τότε μόνο η οδός του μαρτυρίου μένει. Η εποχή μας χρειάζεται ριξηκέλευθες πράξεις. Το καρκίνωμα έκανε μετάσταση και οι ασπιρίνες δεν κάνουν τίποτα. Πρέπει πλέον και τα υγιή κύτταρα να πεθάνουν μέσα από μια «χημειοθεραπεία». Για να ζήσει μετά ο υγιής οργανισμός.

      Αλλά θέλει κοτσια και πολύ πνευματική δύναμη κάτι τέτοιο. Ακόμη και η συγνώμη είναι μέσα σε αυτή την δύναμη. Γιατί θέλει κοτσια να παραδεχτείς το λάθος σου. Τι υπέροχη είναι η δύναμη της συγνώμης. Αρχοντική.

      Τα λέει ο ίδιος ο Χριστός. Όταν έστελνε τους μαθητές Του, τους είπε ότι θα είστε οι τελευταίοι όλων και οι υπηρέτες όλων. Θα κακοπαθετε στο όνομα Μου. Όχι όπως οι άλλοι.

      Για τον λόγο αυτό και εγώ είμαι πλέον επιφυλακτικός με όλους. Άλλαξε πολύ ο κόσμος μας και ήρθε τούμπα. Κάνεις δεν μπορεί πλέον να καταλάβει αυτή τη λογική. Όλοι λένε τι φταίει και όλοι απαντούν κοσμικά.

      Γι’αυτό λέω συχνά: «Αχ! Άμοιροι άνθρωποι των εσχάτων. Τι μας έλαχε να ζήσουμε»

      Καλή συνέχεια λοιπόν και καλόν αγώνα από το μετερίζι που σου έλαχε.

      σ.σ. Είναι το τελευταίο σχόλιο μου. Δεν θα κουράσω άλλο. Πρέπει να ξαναγυρίσω και εγώ στο δικό μου μετερίζι. Γιατί όλοι μας δίνουμε τον αγώνα μας κι ας μην φαίνεται εξωτερικά.

      papi

    • Να μας συγχωρούν οι εκπρόσωποι της Νίκης, αλλά με τέτοιες απόψεις δεν συμφωνούμε. Όταν διαβάλλεται Ο Θεός και η αλήθειά του, ο έλεγχος, έχει καθαρά Ιερόν κίνητρον.

      ♰ Καὶ πόλεις Σοδόμων καὶ Γομόρρας τεφρώσας καταστροφῇ κατέκρινεν, ὑπόδειγμα μελλόντων ἀσεβεῖν τεθεικώς…..

      Καθολ. Πέτρου Β’

      Κεφ.2,6

      Ὅπως τὰ Σόδομα καὶ τὰ Γόμορρα καὶ αἱ τριγύρω των πόλεις, ποὺ κατὰ τὸν ὅμοιον τρόπον πρὸς τοὺς ἀσεβεῖς αὐτούς, περὶ τῶν ὁποίων ὡμίλησα ἀνωτέρω, παρέδωκαν ἑαυτὰς εἰς τὴν πορνείαν καὶ ἐπῆγαν ὀπίσω ἀπὸ ἄλλην σάρκα καὶ παρεσύρθησαν εἰς παρὰ φύσιν ἀσελγείας, εἶναι ἐνώπιόν μας παράδειγμα ἁμαρτωλῶν, οἱ ὁποῖοι ἐτιμωρήθησαν μὲ τὴν ποινὴν τῆς φωτιᾶς, ποὺ τοὺς ἔκαυσεν ἀμετακλήτως καὶ γιὰ πάντα.

      Καθολική Ιούδα

      Κεφ.1,7

      ♰ Πᾶσα γραφὴ θεόπνευστος καὶ ὠφέλιμος πρὸς διδασκαλίαν, πρὸς ἔλεγχον, πρὸς ἐπανόρθωσιν, πρὸς παιδείαν τὴν ἐν δικαιοσύνῃ.

      Πρὸς Τιμόθεον Β’Επιστολής

      Κεφ.3,16-17

      ♰ Έκαστος ἡμῶν τῷ πλησίον ἀρεσκέτω εἰς τὸ ἀγαθὸν πρὸς οἰκοδομήν·

      καὶ γὰρ ὁ Χριστὸς οὐχ ἑαυτῷ ἤρεσεν, ἀλλὰ καθὼς γέγραπται· οἱ ὀνειδισμοὶ τῶν ὀνειδιζόντων σε ἐπέπεσον ἐπ’ ἐμέ.

      Προς Ρωμαίους επιστολή

      Κεφ.15, 2-3

Σχολιάστε