Θα είναι όνειδος για την Θεσσαλονίκη, την πόλη του Αγίου Δημητρίου, μια τέτοια ηθική εκτροπή!


ΑΚΤΙΝΕΣ

14 thoughts on “Θα είναι όνειδος για την Θεσσαλονίκη, την πόλη του Αγίου Δημητρίου, μια τέτοια ηθική εκτροπή!

  1. Πόλιν Δημητρίου τοῦ εὐκλεοῦς, τὴν Θεσσαλονίκην, ἐκ κινδύνου παντοειδοῦς, καὶ ἐξ ἀτιμίας, παθῶν ἀνομωτάτων, Θεοῦ Υἱὲ καὶ Λόγε, σκέπε καὶ φύλαττε.

  2. Οπότε τώρα καλύπτονται όλοι. Και εκείνοι που δεν θέλουν ούτε να ακούν για europride, επειδή ο ίδιος ο Θεός τα βδελύσσεται, και οι άλλοι που κόπτονται για τα «δικαιώματα», τη συνταγματικότητα, τη νομιμότητα κλπ κλπ..

    Απ’όλα έχει ο μπουφές, μη μαλώνετε.

    Ενότητα über alles.

    • Βασιλική, αυτό πάνε να κάνουν τώρα…. να μαντρώσουν τον κόσμο με πονηριές. Και τον Παπαδόπουλο που τον σνόμπαραν, τώρα τους φαίνεται χρήσιμος. Όμως, αυτό είναι κοροϊδία. Αν δεν βγει ο εκπρόσωπος τύπου του κόμματος να αναιρέσει τα περί «νομιμότητας» των παρελάσεων υπερηφανείας, στέλνει ο ίδιος το κόμμα στα αζήτητα.

      • Συγγνώμη, αλλά και να τα αναιρέσουν, προσωπικά δεν θα τους πιστέψω. Λυπάμαι.Κι ακόμα παραπάνω λυπάμαι που έτσι χαίρεται η ελεεινή και τρισάθλια ΝΔ και οι λοιποί της αντιπολίτευσης ανεξαρτήτως χρώματος.

        Είναι θλιβερή η κατάσταση του τόπου μας. Ένα κρύσταλλο δεν υπάρχει. Θολά γυαλιά παντού. Να μας λυπηθεί ο Κύριος.

    • Τον κ. Παπαδόπουλο δυστυχώς τον έχουνε παραμερίσει οι «ανοιχτοί» και οι «προοδευτικοί» της ΝΙΚΗΣ. Θα πρέπει να βγει ο κ. Θανάσουλας και ο κ. Αναδιώτης και να αναιρέσουνε τις αηδίες που είπανε περί «νομιμότητας» των παρελάσεων της αισχύνης. Όχι μία, αλλά δύο ανακοινώσεις έβγαλαν για να υποστηρίξουν τις απαράδεκτες αυτές θέσεις. Όσο δεν αναιρούνται αυτές οι δηλώσεις, ειδικά από τον Εκπρόσωπο Τύπου του κόμματος, η ΝΙΚΗ θα πνέει τα λοίσθια. ΝΤΡΟΠΗ.

  3. Μη τρελλένεστε όλοι ίδιοι είναι! Αυτή ήταν η δήλωση του κ. Νίκου Παπαδόπουλου παραμονές των ευρωεκλογών έξω από την Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης για το EuroPride 2024.

    «Επειδή γίναμε δέκτες πολλών παραπόνων για την πόλη του Αγίου Δημητρίου, την πόλη της Θεσσαλονίκης, για την παρέλαση του Europride, και επειδή έχουμε την εμπειρία των προηγούμενων ετών, όπου έγιναν φοβερά πράγματα όπως προσβολή της δημόσιας αιδούς, από άτομα που συμμετείχαν σε αυτές τις παρελάσεις, προσβολή των θρησκευτικών αλλά και εθνικών συμβόλων για αυτό ήρθαμε να επισημάνουμε στην Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης ότι υπάρχουν στην πόλη ενεργοί πολίτες που δεν θέλουν τέτοια πράγματα στην πόλη.
    Ας κάνουν ότι είναι να κάνουν χωρίς να θίγεται το κοινό αίσθημα, γιατί θεωρούμε αδιανόητο 9 ημέρες να αποκλειστεί το κέντρο της πόλης και να βλέπουν τα παιδιά και οι γονείς εικόνες που προσβάλλουν τη δημοσία αιδώ.
    Δεν θέλουμε η πατρίδα μας να είναι ένα ξέφραγο αμπέλι».

    https://www.bankingnews.gr/politiki/articles/742002/paremvasi-tis-nikis-kata-tou-europride-diamartyria-sto-astynomiko-megaro-thessalonikis

    Σε μετάφραση δηλαδή είπε ό,τι ακριβώς είπαν οι κ. Θανάσουλας και Αναδιώτης: Ζητά να να επιτραπεί μεν, αλλά να κρατηθούν τα προσχήματα, δε!

    • Νομίζω ότι δεν μπορούμε να τους κατηγορήσουμε όλους από την αρχή. Υπάρχει πολλή μεγάλη πιθανότητα οι περισσότεροι να πήγαιναν για καλό. Πόσο μάλλον ο κύριος Παπαδόπουλος. Το πιστεύω. Οι δηλώσεις αργότερα στην τηλεόραση το χάλασαν που περιέβαλαν με «συνταγματικότητα» αυτό το αίσχος, και ακόμα χειρότερα η επιμονή στο λάθος με τις δύο ανακοινώσεις.

  4. 9 ημέρες πλήρους βλασφημίας και ανομίας!!!

    Είδατε κάποια αντίδραση από τις μητροπόλεις τής Θεσσαλονίκης? Σσσασ κοιμούνται…..

    Α ξέχασα, ενδεχομένως να συμφωνούν με επιχειρήματα του κου Θερμού…..

    ΑΙΔΩΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ !!!!!

  5. παρακολουθήστε τη συγκλονιστική συνέντευξη του δημήτρη νασιου στον λάμπρο πάσχο. Ταυτόχρονα είναι και μία απόσταμοτική απάντηση όσο σε σχετίζονται ανυπόστατα πράγματα σε σχέση με το euro pride και οτιδήποτε άλλο:

    • Ποιά είναι η «συγκλονιστική» συνέντευξη; Το ότι ο κ. Νατσιός ΒΡΙΖΕΙ τους επικριτές του; Δεν πρέπει να βγουν οι κ. Θανάσουλας και Αναδιώτης ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΦΡΑΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΩΣ;

      Ο κ. Νατσιός αποκαλεί χαμερπείς, ψεύτες, ζηλόφθονες και δεν ξέρω τί άλλο, όσους άσκησαν κριτική στα λεγόμενα του κ. Θανάσουλα, ο οποίος είναι ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ του κόμματος.

      Πριν μάλιστα επικαλεστεί την «ευρωπαϊκή σύμβαση δικαιωμάτων του ανθρώπου» πήγε να πει τα ίδια που είπε ο κ. Θανάσουλας όταν τον ρώτησε ο δημοσιογράφος για το αν έχουν δικαίωμα να παρελάσουν. Στο παρατσάκ το πρόλαβε να μην το βγάλει από το στόμα του, αν και του ξέφυγαν λίγες λέξεις.

      Το παρόν ιστολόγιο ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ σχολίασε. Αυτό που πρόλαβε στο παρατσάκ ο κ. Νατσιός και δεν είπε. Δηλαδή την ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΗΛΩΣΗ του κ. Θανάσουλα, Εκπροσώπου Τύπου του κόμματος της ΝΙΚΗΣ, ότι οι ΛΟΑΤΚΙ plus έχουν το δικαίωμα στο συνέρχεσθαι αρκεί η ΜΚΟ που διοργανώνει τα pride «να περιφρουρεί και να διατηρεί τη νομιμότητα»!! Για να μην αναφέρουμε τις δηλώσεις του κ. Αναδιώτη που ήταν ακόμη χειρότερες, και ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ είπε στους ομοφυλόφιλους ότι μπορούν να νοιώθουν υπερήφανοι για την ανωμαλία. Ο κ. Θανάσουλας εκπροσωπεί μία συλλογικότητα, ένα κόμμα, που δεν μπορεί να είναι μόνο ο κ. Νατσιός, και δεν μπορεί να σχετίζεται με το τί έκανε ο κ. Νατσιός πριν 11 χρόνια.

      ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο Κ. ΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΣΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ. ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΩΝ «ΟΚΟΓΕΝΕΙΩΝ» ΛΟΑΤΚΙ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Ο ΚΑΝΑΔΙΩΤΗΣ.

      ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝΕ ΔΥΟ ΘΕΣΕΙΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΑΤΚΙ.

      ΞΑΝΑ….

      ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝΕ ΔΥΟ ΘΕΣΕΙΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΑΤΚΙ.

      Ο άνθρωπος δείχνει τον εαυτόν του την δύσκολη ώρα. Δεν μπορείς να βρίζεις τον άλλον κατ’ αυτόν τον τρόπο για να εντυπωσιάσεις, επειδή σου ασκεί ΕΥΛΟΓΗ κριτική. Τον κάνεις εχθρό σου και του λες ότι δεν είσαι άνθρωπος που μπορεί να εμπιστευθεί.

      Και ένα τελευταίο. Το παρόν ιστολόγιο ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το κόμμα του κ. Βελόπουλου ή με οποιαδήποτε άλλη πολιτική παράταξη. Διότι ακούγονται και αυτές οι ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ. Είναι (προσπαθεί τουλάχιστον) ένα Ορθόδοξο ιστολόγιο, το οποίο θέλει να κινείται ελεύθερα γύρω από όλες τις πολιτικές προτάσεις. Ας ψηφίσει ο καθένας ό,τι θέλει.
      Λοιπόν. Όχι δύο θέσεις. Όχι τα πόδια σε δύο βάρκες. Αυτά τα ξέρουμε και τα βλέπουμε συνέχεια στους θρησκευτικούς και στους πολιτικούς ταγούς. Το Ευαγγέλιο δεν πατάει σε δύο βάρκες κ. Νατσιέ.

    • Ποιά είναι η θέση της ΝΙΚΗΣ; Οι δηλώσεις του κ. Νατσιού στον κ. Πάσχο ή η ανακοίνωση του κόμματος στην επίσημη ιστοσελίδα;

      *Στην ανακοίνωση βλέπουμε να υπενθυμίζεται η ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ, αυτό που είπε ο κ. Θανάσουλας στην Καινούριου ότι «ο καθένας έχει δικαίωμα να κάνει από το Σύνταγμα τις συγκεντρώσεις που επιθυμεί...»

      Γράφει η ανακοίνωση:
      «Τους απαντούμε -χωρίς να προσδοκούμε ότι θα απαλλαγούν από την επιλεκτική κώφωση- ότι η ΝΙΚΗ είναι ένα πολιτικό κίνημα που αγωνίζεται να επιφέρει την καλή αλλαγή στην πατρίδα μας, τηρώντας τους νόμους και το Σύνταγμα. Τους άδικους νόμους θα τους αλλάξουμε όταν ο ελληνικός λαός δώσει στη ΝΙΚΗ την σχετική εντολή. Μέχρι τότε, δεν θα χάσουμε το δίκαιο του αγώνα μας καταφεύγοντας σε παρανομίες.»

      *Και επίσης στην ανακοίνωση βλέπουμε να γράφεται ότι όσοι διαμαρτυρήθηκαν για τις δηλώσεις του κ. Θανάσουλα και του κ. Αναδιώτη ζητούν την ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.

      Γράφει η ανακοίνωση:
      «Τους απαντούμε ότι αυτοί δεν ξέρουν τί ακριβώς ζητούν. Να παραβιάσουν το Σύνταγμα; Να αφορίσουν όσους διαφωνούν; Να πάρουν τα όπλα; Εναντίον ποιών; Των συμπολιτών τους; Είναι εκείνοι οι άμωμοι που θα εκτελέσουν τους αμαρτωλούς;»

      ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ Ο Κ. ΝΑΤΣΙΟΣ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ;

      [μετά συγκρίνανε την στάση τους με αυτήν του Χριστού που αρνήθηκε να ομολογήσει την θεότητά Του μπροστά στον Πόντιο Πιλάτο, και εμείς από κάτω που τους ασκούμε κριτική, επιλέγουμε λέει να βλέπουμε με τα μάτια της μύγας που κοιτάει τις ακαθαρσίες και θα στήναμε τον Χριστό στον τοίχο]

      «Μύγες» οι επικριτές σας κυρίες και κύριοι του «δημοκρατικού» κινήματος ΝΙΚΗ; Μήπως κάποια ΕΠΑΡΣΗ δεν σας επιτρέπει να δείτε την καλοπροαίρετη κριτική;
      Σίγουρα δεν έχουμε την αυταπάτη ότι θα ζητήσετε ποτέ συγνώμη.

Σχολιάστε