Ὁ Πούτιν ἀπέναντι στὴ «Νέα Τάξη Πραγμάτων» καὶ τὸ σχέδιο τοῦ Χριστοῦ (συνέντευξη τοῦ Πανιερωτάτου Μητροπολίτου Μόρφου κ. Νεοφύτου στὸ ρωσικὸ πρακτορεῖο εἰδήσεων TASS, 16/2/2024)

Ἡ συνέντευξη τοῦ Πανιερωτάτου Μητροπολίτου Μόρφου κ. Νεοφύτου στὸν κ. Andrei Surzhanskii, προϊστάμενο τοῦ Γραφείου τοῦ ρωσικοῦ πρακτορείου εἰδήσεων TASS, πραγματοποιήθηκε στὶς 16 Φεβρουαρίου 2024. Ιερά Μητρόπολις Μόρφου

9 thoughts on “Ὁ Πούτιν ἀπέναντι στὴ «Νέα Τάξη Πραγμάτων» καὶ τὸ σχέδιο τοῦ Χριστοῦ (συνέντευξη τοῦ Πανιερωτάτου Μητροπολίτου Μόρφου κ. Νεοφύτου στὸ ρωσικὸ πρακτορεῖο εἰδήσεων TASS, 16/2/2024)

  1. Η συνέντευξη είναι εξαιρετική… Οι θέσεις του Μητροπολίτου Μόρφου έχουν Ορθόδοξη ακρίβεια, ανδρεία, και παρρησία…

    Πρέπει να έχουμε το θάρρος να ταπεινωνόμαστε στο ορθό και να συνεχίσουμε να προσευχόμαστε διπλάσια για έλεος και φώτιση για τους αγώνες τους δικούς μας και για τους αγώνες όσων πατέρων αγωνίζονται ενάντια στις δαιμονικές δυνάμεις…

    • Ίσως θεωρείτε αγώνα ενάντια στις δαιμονικές δυνάμεις και τις θέσεις που εκφράζονται στο εν λόγω σημείο του βίντεο που παραθέτουμε. Εμάς επιτρέψτε μας να διαφωνήσουμε. Ο Μόρφου θυμίζει καθεστωτικό αντίλογο πλέον, κατά την ταπεινή μας γνώμη. Απέσπασε την εμπιστοσύνη του λαούς με τους «αγώνες» του και τώρα τον εκπαιδεύει απαλά απαλά για την Ένωση. Το καθησυχαστικό «ναι και ου» του πονηρού…

      Από το 47.10 έως το 50.30

      • Ούτε εγώ συμφωνώ με όλες τις στάσεις του Σεβασμιοτάτου (και λέω στάσεις γιατί τα έργα είναι σημαντικότερα τις περιισσότερες φορές από τα λόγια)… Και έχω εκφραστεί παλαιότερα αναλόγως…

        Όμως πρέπει να είμαστε και δίκαιοι… Στη συγκεκριμένη συνέντευξη όλες οι θέσεις που εξέφρασε ήταν αγιοπνευματικές…

        Αυτό σχολίασα, με την ευχή και την παρακίνηση όλοι να προσευχόμαστε να βοηθήσει το Άγιο Πνεύμα και έμας και εκείνον να γίνουμε ακόμα πιο έτοιμοι για αυτά που έρχονται και να μας προστατεύει… Γιατί πάντα και παντού στήνει παγίδες ο Πονηρός (ειδικά αυτή την εποχή που του επιτρέπει ο Κύριος να εμφανίζει το αποθρασυμένο του πρόσωπο με αυξανόμενο ρυθμό) και κανείς δεν ξέρει από που θα του έρθει η πετριά…

    • Αδελφή Βασιλική, η συνέντευξη ήταν όντως πολύ καλή. Πέρασε σημαντικά μηνύματα ο Πανιερώτατος σε όλες τις πλευρές.
      Από εκεί και πέρα, οφείλουμε να εκφράσουμε τον σκανδαλισμό μας και την απογοήτευσή μας με αυτό που συμβαίνει κάθε χρόνο στα Κατεχόμενα την ημέρα του αγίου Μάμαντος. Δεν θα προβούμε, ακόμα, σε συμπεράσματα αλλά τον θερμοπαρακαλούμε ταπεινά να το σταματήσει.

      • Τι γίνεται δηλ? Δεν ξέρω.

        Όσον αφορά τους καρδινάλιους που λέει, πιστεύω ότι οι αβάπτιστοι ακατηχητοι ή κατηχούμενοι καθοντουσαν στον πρόναο. Δεν ξέρω αν οι επίσημοι ιερείς τους, επιτρέπεται να εισέρχονται. Δεν υπάρχουν κανόνες που να τους απαγορεύουν την είσοδο. Αν γνωρίζει κανείς κάτι ας πει.

      • «Δεν υπάρχουν κανόνες που να τους απαγορεύουν την είσοδο»

        Αν στους κατηχούμενος επιτρέπεται να μπαίνουν μέχρι το «τας θυρας», στους αμετανόητους αιρετικούς θα επιτρέπεται να μπαίνουν κανονικά; Αφού οι κανόνες απαγορεύουν τις συμπροσευχές και τα συλλείτουργα. Πώς θα μπαίνουν;

  2. Θα μιλήσω αλληγορικά.

    Ένας ασκητής κάποτε είπε:»Αν μετά το ευλόγησον του αδελφού

    συνεχίζεις να επιμένεις τότε εσύ είσαι λάθος».

    Την ώρα της αντάρας και του πολέμου δεν χαραμίζεις το βαρύ

    πυροβολικό σου κ. Οικονόμου. Δηλαδή τώρα που ο Μητροπολίτης

    Πειραιώς πήρε αυτή τη λεβέντικη θέση για το stop στους φιλοσο-

    δομίτες βουλευτές θα γυρίσουμε πίσω και θα τον κράζουμε για

    τη συμπεριφορά του στα εμβόλια;

    Πήγαμε στους γιατρούς-είμαστε κάποιας ηλικίας- μετά τα ανόσια

    που συνέβησαν την Πέμπτη, να τρωγόμαστε και μεταξύ μας για

    να χασκογελά ο μισόκαλος με τα τερτίπια μας;

    Ο Θεός να μας ελεήσει.

    Ιννοκέντιος

    • Η θέση του Πειραιώς δεν φαίνεται και τόσο ηρωική τελικά. Κι εγώ πήγα να χαρώ αλλά μάλλον η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά. Δεν αφόρισε. Απλά διέκοψε κοινωνία όσον αφορά στις εκδηλώσεις των ενοριών. Δεν αναφέρει πουθενά ότι θα τους απαγορεύει να εισέλθουν στους Ναούς. Αναφέρει μάλιστα το άρθρο 4 του καταστατικού χάρτη της Ελλάδος στο οποίο λέει ότι τον αφορισμό τον κάνει η Ιερά Σύνοδος, για να ξεκαθαρίσει με αυτόν τον τρόπο ότι ο ίδιος δεν προβαίνει σε αφορισμό. Κανείς αφορισμός λοιπόν, ούτε καν απομάκρυνση από τους Ναούς, Ενδέχεται βέβαια το δεύτερο να μην το κατάλαβα καλά γι’ αυτό και θα βάλω ένα ερωτηματικό μέχρι να το επιβεβαιώσω.

      «….τηρουμένων καί τῶν διατάξεων τοῦ ἀρθρ. 4, παραγρ.9 τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (Ν. 590/1977- ΦΕΚ Α΄ 146) διακόπτουμε τήν κοινωνία μας μέ τούς ψηφίσαντας ἐναντίον τοῦ θείου Νόμου, μέ ὅ, τι αὐτό συνεπάγεται, μή προσκαλοῦντες αὐτούς εἰς οἱανδήτινα ἐκδήλωσιν τῶν Ἐνοριῶν μας, ἄχρι τῆς ἐμπράκτου μεταμελείας των διά τῆς ἀκυρώσεως διά τοῦ Ἐθνικοῦ Κοινοβουλίου τοῦ αἰσχίστου αὐτοῦ νομοθετήματος…..»

      Στους Ναούς κάθε φορά που πηγαίνουν επισήμως προσκαλούνται από τους Μητροπολίτες;; Ή μήπως εννοεί εδώ κάτι άλλο; Διότι ομιλεί για «εκδήλωση των Ενοριών» και όχι για την τέλεση της Θείας Λειτουργίας ή για κάποια Ακολουθία.

Σχολιάστε