Νέα πρόκλησις του Μητροπολίτου Νέας Ιωνίας κ. Γαβριήλ.

του κ. Νικολάου Α. Κανή

«Οἱ ἐχθροί ἐμοῦ τε καί τοῦ Υἱοῦ μου ἐπλησίασαν..»

Η ΕΠΟΧΗ μας, η εποχή των μεγάλων αλλαγών, των ριζικών ανατροπών. Η εποχή της πρωτοφανούς προόδου, της διαδικτυακής νοημοσύνης, του ανώτερου πολιτισμού. Του πολιτισμού μας που βλέπει τα παιδιά της Αφρικής να πεθαίνουν από πείνα και δίψα, αλλά είναι τόσο απασχολημένος με την σύνοδο των G8 που δεν προλαβαίνει να εκφράσει την «βαθιά λύπη του».

«Καὶ οὐ μετενόησαν ἐκ τῶν φόνων αὐτῶν οὔτε ἐκ τῶν φαρμακειῶν αὐτῶν οὔτε ἐκ τῆς πορνείας αὐτῶν οὔτε ἐκ τῶν κλεμμάτων αὐτῶν.» (Αποκάλυψη Ιωάννου Θ’-21)

ΟΙ ΕΠΙ χίλια χρόνια αιρετικοί παπικοί έγιναν τώρα «εκκλησίες». Καθολικοί, προτεστάντες, ορθόδοξοι, όλοι ίσοι και θεολογικά ισάξιοι. Αγάπη, αγάπη για όλους φωνάζουν εδώ κι εκεί οι υποκριτές, δαιμονοκρατούμενοι οικουμενιστές. Να κρατήσουμε την αγάπη, λένε οι πλανεμένοι αγαπολόγοι. Και να κάνουμε συμπροσευχές με τους αιρετικούς δυτικούς. Μιλούν για αγάπη αυτοί που σκοτώνουν και σφάζουν παιδιά, γέρους, γυναίκες, ανυπεράσπιστους ανθρώπους, όλους όσους μπορεί να είναι εμπόδιο στα σχέδιά τους.

Συμπροσευχή με αιρετικό έχει 40 χρόνια ακοινωνησία, γράφει το «Πηδάλιο» της Ορθοδοξίας, αλλά οι κεφαλές της Ορθοδοξίας το αγνοούν. Και συμπροσεύχονται ακόμα και με αλλόθρησκους. Το δόγμα μας, το Ορθόδοξο δόγμα στα σκουπίδια. Αλήθεια, γιατί οι «ποιμένες» μας κρύβουν τις εντολές του Ευαγγελίου, τις διδαχές των Ορθοδόξων πατέρων και το τι προβλέπεται για όλες αυτές τις δογματικές παρεκτροπές και ανατροπές από τους ιερούς κανόνες, οι οποίοι θεσπίστηκαν από τις οικουμενικές συνόδους; Τις έγκυρες και ευλογημένες. Τις εννέα και όχι την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου.

ΟΙ ΨΥΧΟΚΤΟΝΕΣ παναιρέσεις του οικουμενισμού, της νέας τάξης και της πανθρησκείας έχουν διεισδύσει εκβιαστικά και εκτραχηλιστικά στην Ορθοδοξία, σε πολλές εκκλησίες και δυστυχώς στηρίζονται από υποτιθέμενους Ορθόδοξους ρασοφόρους.

ΟΛΗ αυτή η κατάσταση δημιουργεί δυσανεξία στο Ορθόδοξο πλήρωμα των πιστών και ένα είδος δογματικής σύγχυσης, ενώ ο Λόγος του Κυρίου στο Ευαγγέλιο αλλά και των ερμηνευτικών Πατέρων είναι σαφής, περιαυγής, ξεκάθαρος.

Πρόσφατα ο Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος κ. Γαβριήλ σε ομιλία του στον Ιερό Ναό Αγίας Βαρβάρας Αγρινίου, την παραμονή της εορτής (3/12/2022) τόνισε τα εξής:

«Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι κατά την μεταβολή των τιμίων δώρων κατέρχεται ο Χριστός με αγγελικές δυνάμεις. Δεν κατέρχεται ο Χριστός. Εμείς ανεβαίνουμε

Δηλαδή αυτό το οποίο πίστεψαν ως τώρα δισεκατομμύρια Ορθόδοξοι χριστιανοί για 2.000 χρόνια, αυτό το οποίο διακήρυξαν εκατομμύρια πατέρες, αρχιερείς, επίσκοποι, θεολόγοι και πιστοί, ήταν λάθος και ήλθε ο Σεβασμιώτατος κ. Γαβριήλ να το διορθώσει. Μα αν δεν κατέρχεται ο Κύριος και το Άγιο Πνεύμα, ποιός αγιάζει τα τίμια δώρα και μεταβάλλει τον άρτο σε πανάχραντο σώμα και τον οίνο σε πανάχραντο αίμα; Ποιόν ικετεύει ο ιερέας γονατιστός και ποιον εκλιπαρεί λέγοντας· «καὶ παρακαλοῦμέν σε καὶ δεόμεθα καὶ ἱκετεύομεν· κατάπεμψον τὸ Πνεῦμά σου τὸ Ἅγιον ἐφ᾿ ἡμᾶς καὶ ἐπὶ τὰ προκείμενα δῶρα ταῦτα. Καὶ ποίησον τὸν μὲν ἄρτον τοῦτον τίμιον σῶμα τοῦ Χριστοῦ σου. Ἀμήν· τὸ δὲ ἐν τῷ ποτηρίῳ τούτῳ τίμιον αἷμα τοῦ Χριστοῦ σου. Ἀμήν· μεταβαλὼν τῷ Πνεύματί σου τῷ Ἁγίῳ. Ἀμήν, ἀμήν, ἀμήν

ΑΛΗΘΕΙΑ, ο προϊστάμενός του Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος συμφωνεί με τα λεγόμενα του κ. Γαβριήλ; Αν όχι, πού οφείλεται η σιωπή του;

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ δεν έχω αισθανθεί ποτέ να «ανεβαίνω», ούτε πριν ούτε μετά την Θεία Κοινωνία. Ούτε γνωρίζω κάποιον -κληρικό ή λαΐκό- ο οποίος ένοιωσε ότι «ανεβαίνει» προς τον ουρανό. Εδώ λοιπόν υπάρχει μία βίαιη και κακέμφατη παραποίηση του δόγματός μας, καθώς και βασικών πυλώνων της πίστης μας, όπως όλα αυτά είναι καταγεγραμμένα εδώ και 2.000 χρόνια τώρα. Και αυτομάτως εγείρεται το ερώτημα: Γιατί τα είπε όλα αυτά ο Σεβασμιώτατος; Διότι καμία θεολογική σχολή δεν διδάσκει αυτά, τα οποία ισχυρίζεται, αντιθέτως πλήττουν βαθιά την Αλήθεια του δόγματός μας, την μοναδική Αλήθεια, την πηγή της Αλήθειας. Γιατί λοιπόν το είπε;

ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ δόγμα είναι η προβολή της Τριαδικής ΑΛΗΘΕΙΑΣ στον κόσμο, όπως ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός την κατέγραψε. Είναι η γνώση την οποία έδωσε ο Τριαδικός Θεός στους ανθρώπους -γνώση για τον Ίδιο- στο μέτρο που είμαστε ικανοί να εννοήσουμε και να αφομοιώσουμε. Ως εκ τούτου το Ορθόδοξο δόγμα παραμένει αναλλοίωτο εις τους αιώνας και κανείς δεν είναι ικανός να το αγγίξει ή να το παραχαράξει ούτε στο ελάχιστο.

ΤΟ ΔΟΓΜΑ είναι ο Λόγος του Θεού Ανήκει και απευθύνεται σε όλους τους Ορθοδόξους Χριστιανούς. Δεν είναι προνόμιο κανενός. Γι’ αυτό όποιος εκφράζεται ή πράττει αντιθέτως, δε νοείται ως Ορθόδοξος, αλλά ως αιρετικός -ή το λιγότερο- εις πλάνην ευρισκόμενος.

Ο ΥΙΟΣ και Λόγος του Θεού, ο Κύριός μας, έθεσε πριν 2.000 χρόνια κορυφαίες, θεμελιώδεις και ακλόνητες Αλήθειες, οι οποίες είναι οι ίδιες ακριβώς και σήμερα και θα παραμείνουν ως έχουν «χωρίς ένα γιώτα να αλλάξει» και μετά από χιλιετίες και μετά από δισεκατομμύρια, τρισεκατομμύρια χρόνια. «ὁ οὐρανὸς καὶ  γῆ παρελεύσονται, οἱ δὲ ἐμοὶ λόγοι οὐ μὴ παρελεύσονται.» (Μαρκ. ιγ’ -31)

Πηγή: Εφημερίς «Μαχητής» (4/1/2023)
Αντιγραφή από Εφημερίς «Ορόδοξος Τύπος», Αριθμός φύλλου 2432, (20/1/2023)


17 thoughts on “Νέα πρόκλησις του Μητροπολίτου Νέας Ιωνίας κ. Γαβριήλ.

  1. Σημείωση. Ο Αρχ. Ιερώνυμος δεν είναι προϊστάμενος του Ιωνίας. Είναι πρώτος μεταξύ ίσων επειδή απλά προεδρεύει στην σύνοδο. Κατά τα άλλα όλοι είναι το ίδιο. Την ιδέα ότι είναι ανώτερος την προωθούν αυτοί που μισούνε την Εκκλησία και θέλουν να ελέγξουν ολόκληρη την ιεραρχία μέσα από ένα πρόσωπο.

    • Να συμπληρώσω. Για τα λεγόμενα του Νέας Ιωνίας, τα τωρινά και τα προηγούμενα, και γενικώς για τις παρεκτροπές των διαφόρων επισκόπων, ο κάθε επίσκοπος μπορεί να βγει και να διαμαρτυρηθεί συνήθως κάνοντας αναφορά στην Σύνοδο. Άλλοι τα ξέρουν καλύτερα από μένα. Αυτό που βλέπουμε πάντως είναι ότι κανείς τους δεν μιλάει… «για την ενότητα της Εκκλησίας». Για το δικό τους το «φιλάδελφο» κάνουν τον Χριστό «ανάδελφο».

    • ΟΡΘΌΤΑΤΗ παρατήρηση , είναι Πολύ σημαντικό να προσέχουμε ιδιαίτερα πως εκφράζουμε τις τοποθετήσεις μας πάνω σε τέτοια ζητήματα

  2. Αυτός πιστεύει σε αλλοτριο Θεό, όχι πάντως στον Τριαδικό…
    Και φυσικά τα λέει στο Αγρίνιο, μετά την εκδημία του μακαριστού Κοσμά έχει έλθει ….νεοπατερικος ….
    Ας ελπίσουμε ο αρχηγός και ιδρυτής της εκκλησίας, να δώσει την λύση Του

  3. Αδέσποτος δεσπότης! Σε τέτοια θέματα πρέπει να τα ακούσει τα μπ@ν@λίκια και δεν υπάρχει κατάκριση! Άντε από κει! Αλλοίωση της πίστεως και της Παραδόσεως! Ο αμετανόητος «επίσκοπος»!

  4. Ιεραρχικοτερος του Αρχιερεα Χριστού. Αναρωτιεστε κ. Γαβριήλ οτι με αυτές τις θεολογικές καινοτομίες καταντατε βλάσφημος, υπερήφανος και τελικά αιρετικός; Έχετε συναίσθηση του τι λέτε και σε ποιους απευθύνεστε; Έχετε συναίσθηση ότι βάλετε το σώμα της Εκκλησίας, βλασφημοντας την κεφαλή της Εκκλησίας; Από τούδε και στο εξής θέσατε τον εαυτό σας σε διαθεσιμότητα από την Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία.

  5. Μα δεν ορρωδούν προ ουδενός κάποιοι επίσκοποι;
    Τίποτε ιερό και όσιο δεν σέβονται πια;
    Το κάθε ψευτοθεολογικό ιδιοκατασκεύασμα- ιδεοληψία τους το διακηρύσσουν κατά τρόπο αυθεντικό και αποφαντικό εν πληθούση Εκκλησία;
    Και δεν βρέθηκε ούτε ένας (αριθμός 1) εκ των παρισταμένων επισκόπων, ιερέων και πιστών να τον ανακαλέσει στην τάξη για το ασεβέστατο τόλμημά του;
    Τόση δειλία πια;
    Φυσικά δεν περιμένουμε από την προϊσταμένη του αρχή , τουτέστιν τη λεγόμενη ΔΙΣ, να θέσει σε ισχύ την προβλεπόμενη κανονική διαδικασία.
    Το διαβόητο «φιλάδελφο» δεν καταλείπει περιθώρια διαφοροποιήσεως από την κατεστημένη και άχρι τούδε παγιωμένη πρακτική.

  6. Δείτε και αυτό και μελαγχολείστε…
    https://anastasiosk.blogspot.com/2023/01/15.html
    Ο χάρτινος επιτελάρχης τιμάται από το Ίδρυμα θρησκευτικού και εθνικού προβληματισμού…
    Προφανώς για τους οτρηρούς αγώνες του υπέρ της Εκκλησίας και του Έθνους και για τη σθεναρή στάση του απέναντι στη νομοθετική επιδρομή των αντιχρίστων κυβερνώντων…

  7. Και όταν μετά διεκτραγωδείς την επιεικώς αποκαρδιωτική κατάσταση της διοικήσεως της Ελλαδικής Εκκλησίας πετάγονται κάποιοι δίκην συμπιεσμένων ελατηρίων και σε χαρακτηρίζουν «ιεροκατήγορο» και ως στερούμενο εκκλησιαστικού φρονήματος.

  8. Οι αρχιερείς θα γίνουν οι ασεβεστεροι όλων! Προφητευμενο! Ο Ν.Ιωνιας επαληθεύει την προφητεία. Ο ταλαιπωρος! Μετάνοια.

  9. Απλά να θυμίσουμε στον κ.Γαβριήλ το παρακάτω :

    ΕΥΧΗ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ
    Ἰερεύς (χαμηλοφώνως)· Δέσποτα Κύριε, ὁ Θεὸς ἡμῶν, ὁ καταστήσας ἐν οὐρανοῖς τάγματα καὶ στρατιὰς ἀγγέλων καὶ ἀρχαγγέλων εἰς λειτουργίαν τῆς σῆς δόξης, ποίησον σὺν τῇ εἰσόδῳ ἡμῶν εἴσοδον ἁγίων ἀγγέλων γενέσθαι, συλλειτουργούντων ἡμῖν καὶ συνδοξολογούντων τὴν σὴν ἀγαθότητα. Ὅτι πρέπει σοι πᾶσα δόξα, τιμὴ καὶ προσκύνησις, τῷ Πατρὶ καὶ τῷ Υἱῷ καὶ τῷ Ἁγίῳ Πνεύματι, νῦν καὶ ἀεὶ καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων.

  10. Ο κάθε Μητροπολίτης λέει και κάνει ό,τι του κατέβει, γιατί ξέρει, ότι δεν θα υπάρξουν συνέπειες.
    Κατά πόσον αγαπούν όλοι αυτοί τον συνάνθρωπο το διαπιστώσαμε από την στάση τους έναντι των υγειονομικών σε αναστολή.
    Όπως όλοι γμωρίζουμε, από την εποχή του Θεόκλητου Φαρμακίδη έχουμε μία διοικούσα Εκκλησία, η οποία είναι έρμαιο του κράτους.
    Ό,τι προστάξουν οι εκάστοτε κρατούντες, πάντοτε καθ’ υπαγόρευσιν των έξωθεν «προστατών», καλούνται να το «ντύσουν» με θολογικές πλουμιστές φορεσιές όλοι αυτοί και να μας το σερβίρουν.
    Δεν ξέρω, πως μπορεί να σταματήσει αυτό. Ίσως με την κατήχησή μας και την άσκηση διαρκούς ελέγχου τους θα μπορούσε να περιοριστεί. Αν και με όσα βλέπουμε στην Ουκρανία, δεν θα αργήσει η ώρα, που θα διώχνουν και στην Ελλάδα όποιον διαμαρτύρεται διά της βίας.
    Άλλωστε, έχουμε ήδη το προηγούμενο της εκδίωξης πιστών από ιερούς ναούς, επειδή δεν φορούσαν φίμωτρο και την μαρτυρία της κ. Λωρίτου. Άρα, δεν «θα» διώχνουν. Το κάνουν ήδη.

  11. ἡ δὲ ἐκ πίστεως δικαιοσύνη οὕτως λέγει μὴ εἴπῃς ἐν τῇ καρδίᾳ σου τίς ἀναβή­σε­ται εἰς τὸν οὐρανόν τοῦτ᾿ ἔστιν Χριστὸν κατα­γαγεῖν ἤ τίς κατα­βή­σε­ται εἰς τὴν ἄβυσ­σον τοῦτ᾿ ἔστιν Χριστὸν ἐκ νεκρῶν ἀναγαγεῖν (Ρωμ.10:6-7)

  12. Ἡ Θεία Λειτουργία:
    Ἡ ἀνάγνωση τοῦ ἱεροῦ Εὐαγγελίου εἰκονίζει καθαρά τόν ἴδιο τό Χριστό, πού διδάσκει ὅπως καί τότε τά πλήθη, γι᾽ αὐτό καί μετά τήν ἀνάγνωση τοῦ ἱεροῦ Εὐαγγελίου ὁ χορός ἐκ μέρους τοῦ λαοῦ χαιρετᾶ τόν Κύριο ἀναφωνῶντας: «Δόξα σοι, Κύριε, δόξα σοι». Εἶναι λόγια πού ἀπευθύνονται κατ᾽ εὐθείαν στό Χριστό, πού θεωρεῖται πιά παρών διά μέσου τῶν εὐαγγελικῶν λόγων Του.
    Ἀπό αὐτό τό σημεῖο τῆς Μικρᾶς Εἰσόδου στή θεία λειτουργία ἔχουμε μία σταδιακά ὅλο καί πιό ἔντονη μυστική παρουσία τοῦ Χριστοῦ διά μέσου συμβόλων καί συμβολισμῶν ὅλο καί πιό ἔντονων, ὅπως ἡ ἀνάγνωση τοῦ ἱεροῦ Εὐαγγελίου. Ὑποχωροῦν δραστικά οἱ προτυπώσεις καί προεικονί-σεις καί οἱ προφητικές ἀναγγελίες, ἀφοῦ ἔχουμε τόν ἴδιο τό Χριστό, συμ-βολικά, μυστικά, ἀλλά καί ΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΑΡΟΝΤΑ.

    Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου
    Άγ. Συμεών Θεσσαλονίκης
    Αγ.Νικολάου Καβάσιλα
    Άγίου Γερμανού Πατρ. Κωνσταντινουπόλεως
    Ἡ Θεία Λειτουργία
    Πρωτοπρ. Κωνστ.Καραϊσαρίδης
    Ἀναπληρωτής Καθηγητής Α.Π.Θ.

    • Θεία μετάληψη:
      Τέλος, ἀκολουθεῖ ἡ θεία μετάληψη τοῦ λειτουργοῦ καί τῶν πιστῶν καί στή συνέχεια ἡ συστολή τῶν δώρων, ἡ ἀνάδειξη καί ἐναπόθεσή τους στήν προσκομιδή, προκειμένου νά καταλυθοῦν ἀπό τό λειτουργό στό τέλος τῆς θείας λειτουργίας. Ὅπως διαπιστώσαμε, ὅσο βαδίζαμε πρός τό τέλος τῆς θείας λειτουργίας οἱ συμβολισμοί περιορίστηκαν.
      Ἔχουμε, πλέον, τόν Κύριο ένώπιόν μας.

      Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου
      Άγ. Συμεών Θεσσαλονίκης
      Αγ.Νικολάου Καβάσιλα
      Άγίου Γερμανού Πατρ. Κωνσταντινουπόλεως
      Ἡ Θεία Λειτουργία
      Πρωτοπρ. Κωνστ.Καραϊσαρίδης
      Ἀναπληρωτής Καθηγητής Α.Π.Θ.

  13. Του πάει το κοστούμι….

    Τώρα θα μου πει κανείς : Μπροστά σε αυτό που είπε ο Γαβριήλ αυτό είναι λεπτομέρια…

    Και θα του απαντήσω : Αυτή η λεπτομέρια λέει πολλά γι’αυτόν που θέλει να δει….

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s