Ο Μητροπολίτης Πειραιώς για τους Υγειονομικούς!

«Και το θέμα πώς τίθεται; Τίθεται ως εξής. Οι εργαζόμενοι έρχονται εκεί όχι για να ικανοποιήσουν το βιοποριστικό τους έργο, αλλά για να προσφέρουν κοινωνική εργασία. Για να προσφέρουν την βοήθειά τους σε ανθρώπους μεγάλης ηλικίας, οι οποίοι έχουν ανάγκη από στοργή, αγάπη και προστασία στην υγεία τους. Συνεπώς, το μείζον θέμα δεν είναι τα εργασιακά δικαιώματα, ούτε το συμφέρον της όποιας συντεχνίας αλλά η προστασία των υπερηλίκων. Επομένως, εάν πλημμελώς προσφέρουν τα καθήκοντά τους και αν η παρουσία τους εκεί δεν εγγυάται την υγεία και την ακεραιότητα των υπερηλίκων νομίζω ότι υπάρχει ένα τεράστιο θέμα.

Ότι.. -με συγχωρείτε να το πω αυτό, απευθυνόμενος στους συνεργάτας μας των δομών, άσχετα αν είναι κερδοσκοπικού ή μή κερδοσκοπικού χαρακτήρος- ότι προσέρχονται στις δομές, όχι για να ικανοποιήσουν απλώς και μόνον τον βιοπορισμό τους αλλά για να προσφέρουν κοινωνικό έργο σε ανθρώπους ανημπόρους οι οποίοι έχουν ανάγκη να βρουν στοργή, προστασία και σκέπη. Αν προσηκόντως δεν προσφέρουν αυτό το έργο, είναι ακατάλληλοι, τόσο απλό είναι.

Και εδώ τίθεται το ερώτημα.

Αναστολή εργασίας άνευ αποδοχών· έως πότε; Και αυτοί που θα προσληφθούνε για να συμπληρώσουν το κενό, τί θα είναι αυτοί; Πειραματόζωα; Θα είναι στην διάθεση του οποιουδήποτε κυρίου ή κυρίας οι οποίοι κάποια στιγμή ενδεχομένως αποφασίσουν να κάνουν το εμβόλιο και να επανέλθουν στην εργασία τους… Είναι σοβαρά θέματα αυτά, τα οποία πρέπει η Πολιτεία..

Ζούμε υπό το καθεστώς ενός αφορήτου δικαιωματισμού. Περάσαμε από την έλλειψη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, την στέρηση, στην απόλυτη θεοποίηση. Λοιπόν, πρέπει να βρούμε ένα μέτρο στα θέματα αυτά νομίζω, και το λέω με πολύ ταπείνωση και αγάπη σε όλους αλλά δεν μπορεί να θεωρείται ότι είναι εύλογο δικαίωμα απλώς και μόνο το συντεχνιακό μας συμφέρον. Δεν είναι σοβαρά θέματα αυτά. Εδώ το μείζον θέμα είναι η ζωή των ανθρώπων και η κοινωνική προσφορά.»


Απομαγνητοφώνηση από Twittter

Σχόλιο:

*Επιεικέστατα ακατάλληλοι (για να μην πούμε τίποτα χειρότερο) είναι όσοι δεν προστάτευσαν τους ανήμπορους ηλικιωμένους από τα πειραματικά σκευάσματα που σήμερα θερίζουν κόσμο.

*Η μία ‘αδικία‘ που ενδεχομένως να δημιουργήσει η Πολιτεία προσλαμβάνοντας προσωρινά εργαζόμενους για να κλείσει κενά, δεν ακυρώνει την πρότερη, την καραμπινάτη, όταν μάλιστα πρόκειται για ανθρώπους που εργάζονταν σε αυτές τις θέσεις όλη τους την ζωή και ξαφνικά βρέθηκαν στον δρόμο.

*Η «κοινωνική προσφορά», το «κοινό καλό» και παρόμοιες έννοιες είναι ‘κτήμα’ όλων και ‘τόπος’ κοινός όλων. Δεν ανήκουν οι έννοιες αυτές σε μία ηγετική κάστα που θα τις ορίζει όπως αυτή θέλει. Όταν συμβαίνει αυτό μιλάμε για ολοκληρωτικά καθεστώτα.

*Οι ουσίες που θα εισέλθουν μέσα στο σώμα του κάθε ανθρώπου δεν είναι κάποιο συντεχνιακό θέμα, είναι θέμα που αφορά όλους τους ανθρώπους.

*Η ολοκληρωμένη ενημέρωση και η ελεύθερη συγκατάθεση για την τέλεση ιατρικής πράξης αποτελεί βασικό ανθρώπινο δικαίωμα. Δεν ανήκει αυτό στα «πολύχρωμα δικαιώματα» της νέας α-ταξίας. «Κάθε ιατρική πράξη που πραγματοποιείται χωρίς έγκυρη συναίνεση του ασθενούς, ασχέτως αν γίνεται σύμφωνα με τους κανόνες της ιατρικής, [σ.σ. φαντάσου να μην γίνεται κιόλας] αποτελεί αυθαίρετη ιατρική πράξη και επιδέχεται δικαστική επίλυση (αστικά και ποινικά)».[εδώ]

*Ο Κύριος είπε: ἐρευνᾶτε τὰς γραφάς, ὅτι ὑμεῖς δοκεῖτε ἐν αὐταῖς ζωὴν αἰώνιον ἔχειν· 
Τί θα πει ο Κύριος σε όλους αυτούς που έκλεισαν μάτια και αυτιά πεισματικά στον εύλογο επιστημονικό αντίλογο, εμμένοντας στο πολιτικά ορθό αφήγημα που έθετε την ανθρώπινη ζωή σε κίνδυνο;

Δυστυχώς φτάσαμε στο σημείο να πρέπει να εξηγήσουμε τα προφανή και ότι δεν είμαστε ελέφαντες!


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

10 thoughts on “Ο Μητροπολίτης Πειραιώς για τους Υγειονομικούς!

  1. Πολύ εύστοχα και χαίρομαι την υπομονή του γράφοντος.
    Πολλοί από εμάς, κακώς βέβαια, δεν μπαίνουμε στην ουσία, όπως ο παρών σχολιασμός κάνει και παρασυρόμαστε σε εκφράσεις »πυροτεχνήματα» που δε βοηθούν… Πάντως, να ρίξω και εγώ ένα πυροτέχνημα, δεν αντέχω σαν τον γράφοντα. O Πειραιώς είναι Τζέκιλ και Χάιντ, τελείωσε….

  2. Όσο περνάει ο καιρός και τα «ξαφνικά», «αιφνιδίως», «αναπάντεχα» κτλ συνεχίζονται, τόσο περισσότερος κόσμος θα καταλαβαίνει τι συνέβη.
    Όταν γίνουμε η πλειοψηφία της κοινωνίας, θα λογοδοτήσουν στα ποινικά και αστικά δικαστήρια, όλοι όσοι προέτρεψαν τους πολίτες να «εμβολιαστούν».
    Οι «ακατάλληλοι» υγειονομικοί σε αναστολή δικαιώθηκαν πανηγυρικά από την ίδια την πραγματικότητα. Ο «διάκονος του Θεού» Θ. Βασιλακόπουλος διαψέυστηκε.
    Αν δεν με απατά η μνήμη μου, την ημέρα που ασκήθηκε ποινική δίωξη κατά του εφοπλιστή Μαρινάκη για το NOOR-1 από την Εισαγγελία Πειραιώς, ο κ. Σεραφείμ επιτέθηκε δημοσίως κατά των δικαστικών. Καλά θυμάμαι;

    • Διορθώνω: Η δημόσια παρέμβαση του Πειραιώς υπέρ Μαρινάκη και κατά των δικαστών αφορούσε την υπόθεση των «στημένων» αγώνων ποδοσφαίρου. Όχι την υπόθεση του NOOR-1. Τελικά, ο εφοπλιστής όντως αθωώθηκε στην προκειμένη περίπτωση.
      Η αθώωσή του, όμως, δεν αίρει σε καμμία περίπτωση το άτοπο της ασθμαίνουσας αρχικής παρεμβάσεως του Πειραιώς. Ουδείς μπορούσε να γνωρίζει τότε, ποιά θα ‘ταν η ετυμηγορία. Ούτε ανήκουν αυτού του είδους οι δημόσιες τοποθετήσεις υπέρ μεγαλοσχημόνων στα καθήκοντα ενός Μητροπολίτη.

  3. «Ότι προσέρχονται όχι για να ικανοποιήσουν απλώς και μόνον τον βιοπορισμό τους αλλά για να προσφέρουν έργο σε ανθρώπους… Αν προσηκόντως δεν προσφέρουν αυτό το έργο, είναι ακατάλληλοι, τόσο απλό είναι.

    Και εδώ τίθεται το ερώτημα:…»

    Έβλεπες τον εαυτό σου στον καθρέφτη όταν τα έγραφες αυτά;

    Για τους επισκόπους μιλάς;

  4. O μητροπολίτης Πειραιώς σε αυτό το βιντεο του στο Mega, λεει πως ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ οι αναστολες εργασίας των «ανεμβολιαστων» υγειονομικων, που ειχε θεσπισει ο Πλεύρης με τον Τσιοδρα,και ζητά ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ώστε να προσληφθούν μπολιασμένοι και πειθηνιοι αντικαταστατες.Με αυτο το αιτημα ,κάνει τις προσχηματικες αναφορες του περι «προσφορας» και «βιοπορισμου»

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s