Οι δύο όψεις της Εκκλησίας της Ελλάδος.

εικόνα από Ρομφαία

σ.σ. Οι πιστοί πήγαν να προσκυνήσουν την Παναγιά και δυστυχώς δίχως να το γνωρίζουν βρέθηκαν μαζί με αρκετούς ιεράρχες οι οποίοι είτε συμπροσευχήθηκαν, είτε συλλειτούργησαν με τον σχισματικό Ντουμένκο. Το βασικό πρόβλημα στην Εκκλησία της Ελλάδος είναι η ανίερη σχέση που έχει αναπτύξει το Ιερατείο με την Πολιτεία. Αν πάμε πιο βαθιά είναι η δική μας αμετανοησία.


Δύο διαμετρικά αντίθετες εικόνες της Εκκλησίας στην πατρίδα μας ζήσαμε τις προηγούμενες ημέρες:

Η μία στη Θάσο και Καβάλα, όπου τελέσθηκε το πολυδιαφημισμένο συλλείτουργο του Πατριάρχη, του Αρχιεπισκόπου και του Επιφάνιου από την Ουκρανία. Το γεγονός είχε διαφημισθεί από καιρό από όλα τα ΜΜΕ. Η παρουσία του πιστού λαού ελάχιστη, ενώ παρευρέθηκαν στις εκδηλώσεις μόλις 2-3 Μητροπολίτες, παρά τις προσκλήσεις.

Η δεύτερη δύο μέρες μετά στην Κομοτηνή. Το προσκύνημα της Ιεράς Εικόνας του Άξιον Εστίν από το Άγιον Όρος παρουσία της Ιεράς Κοινότητας. Το γεγονός προβλήθηκε ελάχιστα από τα ΜΜΕ, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του Μητροπολίτη Μαρωνείας. Παρευρέθηκαν 18 Μητροπολίτες από όλα τα μερη της Ελλάδος. Η παρουσία του κόσμου συγκλονιστική. Πρώτη φορά είδε η Κομοτηνή τέτοια κοσμοπλημμύρα. Ακόμα και οι μουσουλμάνοι της πόλης έδειξαν το σεβασμό τους (όταν η πομπή με την Εικόνα περνούσε δίπλα από τα πολλά μουσουλμανικά καφενεία της περιοχής, όλοι ήταν όρθιοι, όπως είδαν με μεγάλη έκπληξη οι κάτοικοι της πόλης).

Το μήνυμα μάλιστα μεταδόθηκε και στους πολιτικούς. Ενώ στην υποδοχή ήταν υποβαθμισμένη η παρουσία τους (την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο … Γενικός Γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης), μόλις είδαν το πλήθος του κόσμου και την ανταπόκρισή του στην παρουσία της Ιεράς Εικόνας παρά τις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε, ανακοινώθηκε ότι την επομένη θα παραστεί, εκτός προγράμματος, η κ. Ντόρα Μπακογιάννη και άλλοι ανώτεροι πολιτικοί. Δεν θα εκπλαγούμε, αν δούμε τις επόμενες μέρες να παρίστανται και άλλοι πολιτικοί για «προσκύνημα».

Μπορεί οποιοσδήποτε καλοδιάθετος πιστός να καταλάβει ποιά από τις δύο όψεις αντιπροσωπεύει την Ορθόδοξη Εκκλησία της πατρίδας μας.


Εστάλη από φίλο αναγνώστη

6 thoughts on “Οι δύο όψεις της Εκκλησίας της Ελλάδος.

  1. «Η δική μας αμετανοησία». Αυτό ακριβώς.
    Δεν ξέρω αν είναι δόκιμος όρος η αμετανοησία, αλλά ακριβώς αυτήν την λέξη χρησιμοποιώ κι εγώ, αυτή ακριβώς η νοοτροπία είναι η πηγή της κακοδαιμονίας μας.
    Βλέπουμε γύρω μας τόση δυστυχία, εξαθλίωση, αυτοκτονίες, συσσίτια, θανατικό με την οκκά, και παρατάυτα όπως ακριβώς λειτουργούσαμε πριν το 2010, που λίγο-πολύ όλοι καθέυδαμε υπό μανδραγόρα, εξακολουθούμε να λειτουργούμε και σήμερα.

  2. Θά καταθέσω την άποψη μου για τό δεύτερο γεγονός….
    Έχω την άποψη πώς η έλευση της εικόνος του Άξιον Εστίν έγινε όχι τόσο για ευλογία τού λαού τής Ροδόπης αλλά για εξωραϊσμό τής εικόνας τού κου Βαρθολομαίου….
    Ας ερχόταν κάποια άλλη στιγμή, όχι αμέσως μετά τό μιαρό συλλειτουργο με τον κο Ντουμενκο….
    Καί βλέπω όλα τα καλά παιδιά, Σύρου, Μεσσηνίας κλπ ….
    Αυτή είναι η άποψη μου, αν είμαι υπερβολικός συγχωρέστε με …
    Θα δείξει η Παναγία αν χαίρεται ή όχι

    • Δεν είσαι υπερβολικός.
      Να θυμηθούμε τί έκανε ο Ελπιδοφθόρος μετά την βάπτιση με τους ομοφυλόφιλους.
      Πήγε αμέσως σε Μοναστήρι να φτιάξει την εικόνα του.
      Και ο Μαρωνείας, ας μην ξεχνάμε, ήταν παρών στην υποδοχή του σχισματικού στο λιμάνι της Θάσου.
      Άλλο όμως όλα αυτά και άλλο η σχέση του απλού λαού με την Παναγία. Αυτό εκμεταλλεύονται όλοι αυτοί (πολιτικοί και ιεράρχες) για να ξελασπώσουν.

  3. ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α΄ 5

    Ερμηνευτική απόδοση Ιωάννη Θ. Κολιτσάρα

    9 Σας έχω γράψει προηγουμένως, ότι δεν πρέπει να έχετε επικοινωνίαν και σχέσεις με πόρνους. 10 Και δεν εννοώ βέβαια γενικώς τους πόρνους του αμαρτωλού τούτου κόσμου, τους πλεονέκτας η τους άρπαγας η τους ειδωλολάτρας· διότι τότε θα είσθε κατά λογικήν συνέπειαν υποχρεωμένοι να φύγετε και να βγήτε έξω από την κοινωνίαν των ανθρώπων, μεταξύ των οποίων ζήτε. 11 Τωρα δε σας έγραψα να μη συναναστρέφεσθε και να μη έχετε επικοινωνίαν μαζή του, εάν κάποιος που, αν και έχη το όνομα του αδελφού, είνα εν τούτοις πόρνος η πλεονέκτης η ειδωλολάτρης η υβριστής η μέθυσος η άρπαξ. Με τέτοιον αδελφόν δεν πρέπει ούτε να συντρώγετε. 12 Δεν σας έγραψα, λοιπόν, δια τους μη Χριστιανούς, διότι τι δουλειά έχω εγώ να κρίνω τους απίστους, οι οποίοι είναι έξω από την χριστιανικήν Εκκλησίαν; Εγώ περιορίζομαι να κρίνω τους Χριστιανούς. Και σεις δεν κρίνετε αυτούς που είναι μέσα εις την Εκκλησίαν του Χριστού; 13 Τους δε απίστους ο Θεός τους κρίνει. Και σεις, λοιπόν, έχετε καθήκον να καταδικάσετε εις την συνείδησίν σας τον πονηρόν και φαύλον αυτόν αδελφόν σας και “να τον απομακρύνετε έξω από την κοινωνίαν σας, από το περιβάλλον σας”.

  4. Ευημερούν προς το παρόν, με ψέματα και άλλες δυνάμεις, που όμως θα έρθει η ώρα που όλ’ αυτά ως ψεύτικα και μάταια θα καταρρεύσουν και θα επικρατήσει η Αλήθεια.
    Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον ημάς

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s