Να σταματήσουν κάποιοι αποτειχισμένοι να αμφισβητούν τους Αγίους της εποχής μας.

Μου έστειλαν κάποια βίντεο με κάποιον «Γέροντα» και με κάποιον «δημοσιογράφο» οι οποίοι πιάνουν συστηματικά στο στόμα τους σύγχρονους Αγίους, ιδιαιτέρως τον Άγιο Παΐσιο, και αμφισβητούν την αγιότητά τους. Ο «δημοσιογράφος» το κάνει πιο ανοιχτά, εμφανίζοντας μεμονωμένα, αμφισβητήσιμα και υποκειμενικά «στοιχεία» (κοινώς της πλάκας) για να αποδομήσει κάποιον Άγιο της εποχής μας, ενώ ο «Γέρων» το κάνει πλάγια, δήθεν υπερασπιζόμενος τον Άγιο, ενώ φαίνεται από τα συμφραζόμενά του ότι μετά βίας αποδέχεται την αγιότητά του και αυτό μόνο μπροστά στην κάμερα.

Αλήθεια, αφού ο «Γέρων» ξέρει ότι ο συγκεκριμένος «δημοσιογράφος» έχει «λόξα» με τον Άγιο Παΐσιο και άλλους Αγίους της εποχής μας, γιατί επανέρχεται στο κανάλι του; Θα το έκανε αυτό αν ο «δημοσιογράφος» πετούσε συστηματικά «βρωμιές» στον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, στον Μέγα Βασίλειο και σε άλλους Πατέρες της Εκκλησίας;

Το τραγικό είναι ότι μέσα από αυτό το… «πινκγ πονγκ»! που παίζουν αυτοί οι δύο, περνούν όλα τα δηλητηριώδη μηνύματα. Έχουμε δηλαδή σήμερα ανθρώπους οι οποίοι μαθαίνουν να αμφισβητούν Αγίους της Εκκλησίας. Είναι τρομερό αυτό που συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας. Ακούει κανείς; Τί πιο χαρμόσυνο γεγονός για τους οικουμενιστές και τους αγιομάχους εκκλησιαομάχους; Να βλέπουν ότι κάποιοι «εκ των έσω» εκτελούν το αγιομαχικό τους σχέδιο καλύτερα και απ’ αυτούς.

Έπαψαν δηλαδή να υπάρχουν Άγιοι από ένα σημείο και μετά; Να μας πει ο «Γέρων».

Ακούστε κύριοι. Εμείς, και τον Άγιο Πορφύριο αγαπάμε, και τον Άγιο Παΐσιο αγαπάμε, και λέμε «που ξέρεις, μπορεί ο Θεός να επιτρέψει να μας δώσουνε την Πόλη», και νοιώθουμε και την συνείδησή μας να επαναστατεί με όλα αυτά τα βλάσφημα που γίνονται και θέλουμε να απομακρυνθούμε από αυτούς που μολύνουνε την Πίστη μας. Λυπούμαστε που σας χαλάμε την σούπα. Λυπούμαστε που δεν ταιριάζουμε στο προφίλ που έχετε φτιάξει.

«Γέροντα» που πήρες το μαχαίρι και σφάζεις και μαχαιρώνεις. Εκεί που λες είναι αίρεση το ένα είναι αίρεση το άλλο, πες, ο Άγιος Παΐσιος είχε πει ότι όλοι θα δώσουμε λόγο για την στάση που κρατήσαμε στα δύσκολα χρόνια. Δεν είπε αράξτε στον καναπέ γιατί θα πάρουμε την Πόλη. Αυτά τα λες εσύ και ο «δημοσιογράφος».

Η μισή Ελλάδα γνώρισε τους Αγίους της εποχής μας δια ζώσης και η άλλη μισή τους γνωρίσαμε «αλλιώς». Και σε όσους βρήκαν λίγο πρόσφορο χώμα φύτεψαν τον σπόρο τον καλό. Κι έρχεστε εσείς να αγωνιστείτε, όπως λέτε, για την ιεροκανονική αποτείχιση αμφισβητώντας την αγιότητά τους. Μα πόσο μυαλό θέλει;

Ο Θεός να μας φωτίζει. Εσείς είστε βούτυρο στο ψωμί των οικουμενιστών και δυσφημίζετε την ιεροκανονική διακοπή μνημόνευσης. Τώρα που έχουμε τόσο ανάγκη για ορθή κατεύθυνση τέτοιο μπάχαλο δεν έχει ξαναγίνει.


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

21 thoughts on “Να σταματήσουν κάποιοι αποτειχισμένοι να αμφισβητούν τους Αγίους της εποχής μας.

  1. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΜΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ(ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΛΛΙΩΣ,ΔΗΛΑΔΗ ΩΣ ΣΧΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ)!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ!

  2. Μην βάζουμε τους Άγιους σε ζυγαριά. Και οι παλαιότεροι Άγιοι και οι σύγχρονοι μας είναι Δοχεία Χάριτος Του Αγίου Πνεύματος! Ας προσπαθούμε να τους μιμηθουμε και όχι να τους κρίνουμε. Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός να μάς Ελεήσει!

  3. Τις πρεσβείες και την προστασία όλων των Αγίων ας έχει όλος ο κόσμος! Αμην!

  4. Μπορείτε, παρακαλώ να μας πείτε ποιοι είναι αυτοί οι κύριοι; Καλός ο σχολιασμός αλλά δώστε ονοματεπώνυμα και στοιχεία για να δούμε τα «πεπραγμένα τους».

  5. Καλή μας αδελφή πολύ ωραίο τα λέτε, αλλα ο γερων αυτός αυτοανακηρύχθηκε οδηγος και σωτήρ τους γενικούς των ανθρώπων ! οπότε η πλάνη δεν έχει τέλος

  6. Δεν είναι κάποιοι αποτειχισμενοι ,είναι δυστυχώς ο ποιο προβεβλημένος τους απο την Κρήτη.Είναι αυτουνού η συμπεριφορά που θα κρατήσει πολλούς μακρυά.Δεν έχει μιλήσει απαξιωτικά μόνο για τον Άγιο Παΐσιο,αλλά έχει στείλει στην κόλαση τον πατήρ Επιφανιο Θεοδωρόπουλο.Υπάρχουν τα βίντεο…Μπορεις ώρες να αναλύεις την συμπεριφορά αυτου απο την Κρήτη και του συνακόλουθου του.Δυστυχώς το ήθος του πατήρ Θεόδωρου ζήση δεν το ακολουθησαν και κατασκανδαλησαν τον κόσμο.Ο απλός ο κόσμος λέει να κάνω αποτειχιση και να εκκλησιαζομαι σε αυτον που βρίζει τον Άγιο Παΐσιο η στον αλλο που ψάχνει γοχ καρέκλα για επίσκοπος..άστο προς το παρόν μπας και έρθουν τα γεγονότα.

    • Κύριε Παναγιώτη, αν εννοείτε τον παπά που έχει δικό του κανάλι και ανεβάζει ομιλίες του, τα έχουν σπάσει πλέον.

  7. “Ούτε ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ούτε ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ οι αγιασμένοι Γέροντες αν δεν αγιοκαταταχθούν σύντομα ή και καθόλου σε αυτήν την ζωή”
    Ο φίλος της Ιστοσελίδας μας, filoumenos, έγραψε το εξής σχόλιο στο άρθρο: Η επίσημη αγιοκατάταξη του ιερομονάχου Σωφρονίου του Έσσεξ. Ο προβληματισμός του σοβαρός, στην εποχή της παναίρεσης, όλα έχουν και δεύτερη ανάγνωση…

    1) Εκπληρώθηκαν όλες οι προϋποθέσεις που υπάρχουν για μια αγιοκατάταξη, στο πρόσωπο του Γέροντος Σοφρωνίου;

    2) Γιατί να είναι “άβατο” η συζήτηση για το πώς κινείται ο Πατριάρχης στο θέμα αυτό, και μάλιστα ένας Πατριάρχης υπόδικος για σχίσμα, ακοινώνητος, και φυσικά, και αιρετίζων εδώ και 30 χρόνια;

    Ζούμε πρωτόγνωρες καταστάσεις στο θέμα των αγιοκατατάξεων από τον 20 αιώνα και μετά. Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά και δεν πρέπει να το αφήσουμε να περάσει αυτό έτσι. Ο Βαρθολομαίος στα λίγα χρόνια που του μένουν ακόμα, είναι ικανός να βγάλει απ’ το συρτάρι όλους τους φακέλους σύγχρονων Γερόντων και να τους αγιοκατατάξει, για να βελτιώσει το προφίλ του από την παγκόσμια εκκλησιαστικά κατακραυγή εναντίον του, λόγω Ουκρανικού. Ούτε ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ούτε ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ οι αγιασμένοι Γέροντες αν δεν αγιοκαταταχθούν σύντομα ή και καθόλου σε αυτήν την ζωή.
    Ο ΘΕΟΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΕΝΤΟΝΑ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑ “ΣΗΜΕΙΑ” ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ “ΒΙΑΖΕΤΑΙ” Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ….

    Αλλά και έως εκεί, πάλι δεν θα υπήρχε αντίρρηση. Εδώ όμως, έχουμε “θέμα” με τον π. Σωφρόνιο στη αγιοκατάταξη του στην Στρατευομένη Εκκλησία. (Στην θριαμβεύουσα “δεν μας νοιάζει”. Εκεί και ας πρεσβεύει για εμάς).

    Σας θυμίζω την περίπτωση του Χρυσοστόμου Σμύρνης. Είναι Εθνομάρτυς και όχι Ιερομάρτυς, ασχέτως του ότι μπορεί να εισήλθε και αυτός, στην θριαμβεύουσα Εκκλησία εξιλεούμενος με το μαρτύριο του αίματος του, που αναμείχθηκε προς στιγμήν, για “καλό σκοπό” (Εθνικό) με την μασονία. Είναι άλλη παράγραφος ο Άγιος στην θριαμβεύουσα Εκκλησία και άλλη ο Άγιος –και– στην στρατευομένη.(ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ-ΚΑΤΑΝΥΞΗ)

    • Επιτρέψτε μου, νομίζω είναι σωστό να αφήσουμε ήσυχο τον Άγιο Σωφρόνιο του Έσεξ. Αλλά αν κάποιοι αδελφοί νοιώθουν την ανάγκη να συζητήσουν κάποια πράγματα όσον αφορά ορισμένες αγιοκατατάξεις (πρέπει όντως να είμαστε προσεκτικοί, διότι αυτοί ονειρεύονται να αγιοκατατάξουν μασόνους) ας γίνει καλοπροαίρετα, με μία υγιή διάθεση να μας λυθούν κάποιες απορίες και όχι με την εμμονή (που τείνει να γίνει δόγμα) ότι ό,τι πιάνει ο Βαρθολομαίος είναι κάρβουνο. Όχι δεν είναι κάρβουνο. Ο πατρ,. εκμεταλλεύεται τον πλούτο της Εκκλησίας όπως θα έκανε ένας οποιοσδήποτε επιχειρηματίας στην επιχείρησή του για να αυξήσει τα κέρδη του, όποια κι αν είναι αυτά. https://tasthyras.wordpress.com/2019/10/22/%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%87%CF%81%CE%B5%CF%89%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BA/
      Όσοι ενδιαφερόμαστε ξέρουμε για ποιον λόγο κάνει τις αγιοκατατάξεις ο πατρ. Βαρθολομαίος. Δεν είναι κάτι νέο αυτό. Αλλοίμονο όμως αν η αγιότητα εξαρτάται από τα σχέδια του πατρ.., ή την αφέλεια εκείνων που δεν βλέπουν τα πραγματικά του κίνητρα. Ο Θεός αγιοποιεί και ο λαός γίνεται μάρτυρας αυτής της αγιότητας. Δεν αγιοποιεί ο πατριάρχης όπως λέει ο «δημοσιογράφος». Δεν είναι Θεός ο πατριάρχης. Ο πατριάρχης αγιοκατατάσσει. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
      Δεν υπάρχουν και αναστήματα στην Εκκλησία που χειροτονήθηκαν από αιρετίζοντες στο φρόνημα επισκόπους; Για να καταλάβουμε την ανοησία του να προσάπτει κανείς τις ενέργειες του Αγίου Πνεύματος στους Επισκόπους, και μετά να λέει ότι είναι πατερικός κιόλας ενώ σκέφτεται όπως θα σκεφτόταν ένας οπαδός του επισκοποκεντρισμού.

  8. δυστυχώς ισχύει να μην θεωρούνται άγιοι επειδή η πράξη αγιοκατάταξης ειναι εκ Φαναρίου , αλλά υπάρχει και η αποδόμηση της αναλαμπής για την οποία μίλησαν κάποιοι εξ αυτών .
    τελικά εχουμε γεμίσει με ‘ειδικούς’

    • Για τα περί «αγιοκατάταξης» αναφέρθηκα πιο πάνω. Όσον αφορά την «αναλαμπή», στην τελική ό,τι θέλει ας βρέξει ο Θεός αδελφέ/φή. Να δούμε σε περίπτωση που γίνει, τί θα πουν όλοι αυτοί που την «αποδόμησαν». Και αν από την άλλη μας δώσουνε την Πόλη κι εμείς έχουμε υποταχθεί στον πάπα μη σώσουμε και την πάρουμε. Μετάνοια υπάρχει; Αυτό είναι το ζήτημα.

  9. Ταπεινά θέλω να ρωτήσω κάτι
    Γιατί πριν γίνει η αγιοκαταταξη του Αγίου Νεκταρίου έπρεπε να γίνει η Ανακομιδη των λειψανων του; Οτσν ανοιχθηκε ο ταφος του μερα μεσημερι παρουσία του επισκοπου Προκοπίου Αιγίνης ευωδιασε ο τόπος. Τα αγια λειψανα του ευωδιασαν…

    • Κυρία Αθηνά, ο Βαρθολομαίος έχει μετατρέψει τις αγιοκατατάξεις σε επιχείρηση. Κανείς δεν το αρνείται αυτό. Πρέπει να σταματήσει. Σε λίγο θα αγιοκατατάσσει και ζωντανούς έτσι όπως το πάει. Εκμεταλλεύεται όμως την αγάπη του κόσμου προς τους Αγίους για να κερδίζει την εμπιστοσύνη τους καθώς εκείνος ξηλώνει τα δόγματα της Εκκλησίας. Ο κόσμος όμως μαρτυρεί την αγιότητά τους, τα ποικίλα θαύματά τους, πράγματα βέβαια αστεία και ασήμαντα για τον «Γέροντα» και τον «δημοσιογράφο».

  10. Αγαπητή Φαίη με όλο τον σεβασμό νομίζω θα ήταν καλύτερο να αναφέρατε καθαρά το πρόσωπο που αναφέρεστε και να μην αναφέρατε καθόλου τον όρο αποτειχισμενοι.Ας διαφημίζουμε την ευλογημένη αποτειχιση και όχι την εσφαλμένη.Αλλα και την εσφαλμένη μπορούμε να βοηθήσουμε να γίνει ευλογημένη.Καλη Παναγια!

    • Με λίγη αναζήτηση στο διαδίκτυο το πρόσωπο εντοπίζεται εύκολα. Υπάρχει ένας μεγάλος ελέφαντας στον χώρο της αποτείχισης που λειτουργεί αποτρεπτικά για πάρα πολλούς αλλά κανείς δεν θέλει να το βλέπει. Τί θα κάνουμε; Θα τα κρύβουμε όλα κάτω από το χαλί όπως συνηθίζουμε; Όλες αυτές οι περίεργες ιδέες που φυτρώνουν στην Εκκλησία πού θα καταλήξουν; Δεν μας ανησυχεί τί συμβαίνει μέσα στο σπίτι μας; Έχετε δίκιο όταν λέτε να προβάλλονται τα θετικά πρότυπα. Δεν είναι κακό όμως να χτυπάμε το καμπανάκι που και που για τα κακώς κείμενα.

      • Συμφωνώ σε όσα είπατε.Η ένσταση μου είναι το κάποιοι αποτειχισμενοι λειτουργεί αποτρεπτικά γενικότερα για όσους δεν γνωρίζουν περί αποτειχισης ειδικά για το συγκεκριμένο θέμα των συγχρόνων γερόντων που ευλαβειται ο περισσότερος κόσμος.

      • Αδελφέ, καταλαβαίνω αυτό που θέλετε να πείτε. Εάν όμως μπει κάποιος μέσα και διαβάσει θα δει ότι δεν κατηγορούμε την ιεροκανονική αποτείχιση της Πρωτοδευτέρας Συνόδου. Ευελπιστούμε όμως να προφυλάξουμε τους αδελφούς να μην παρασυρθούν από κάποιες φωνές και καταλήξουν να γίνουν αγιομάχοι.

  11. Προσωπικά δέχομαι τους Νέους Αγίους, θλίβομαι που μερικοί Αποτειχισμένοι δεν τούς τιμούν, αλλά σε αυτό το θέμα στην εποχή μας θα μπορούσε να γίνει Οικονομία και να μην διασπάται ο Αγώνας. Όσοι τούς δέχονται ας μην του επιβάλουν στους άλλους, όσοι έχουν κάποιες επιφυλάξεις, ας μην τούς Κακολογούν.
    Όπως είχε κάνει ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης Οικονομία με κάποιους αποτειχισμένους, περισσότερο αυστηρούς, από αυτόν και είχαν κοινωνία.

    Έχουμε αφήσει την Σχισματοαίρεσην του Οικουμενισμού και πιάνουμε θέματα άσχετα.

    Νομίζω η Οικονομία αυτή, θα ήταν πολύ καλή, αν έχει κάποιος αδερφός ή αδερφή κάποια καλύτερη ιδέα ας βοηθήσει στο θέμα.

    • Τί είδους «αγώνας» θα είναι αυτός και ποιός θα είναι ο σκοπός του, όταν ο διπλανός μου θα αρνείται το εφηρμοσμένο Ευαγγέλιο; Να κάνω οικονομία για την ώρα το καταλαβαίνω αλλά αυτό που προτείνετε είναι αδύνατο.

      • Μού αρέσει το πνεύμα του αδελφού
        Δημητρίου περί καταλλαγής και συγχωρήσεως . Λάθη θα γίνουν . Παίζουν ρόλο προσωπικά στοιχεία χαρακτήρος , ακόμα και μορφωτικού επιπέδου .

        Όμως συμφωνώ και μέ την Φαίη . Καλά κάνει και ακουμπά το θέμα έν τινι μέτρω . Αυτό είναι αναπόφευκτο νά γίνη . Πολλοί βρεθήκαμε στην δεινή θέση της μετωπικής σύγκρουσης .

        Όμως μήν ξεχνούμε ” μείζων πάντων η αγάπη ” !

  12. Δια τούτο καγώ, ακούσας την καθ’ υμάς πίστιν εν Κυρίω Ιησού και την αγάπην την εις πάντας τους αγίους…………………………
    Γι’ αυτό κι εγώ, επειδή άκουσα την πίστη σας στον Κύριο Ιησού και την αγάπη που έχετε προς όλους τους αγίους, δεν παύω να ευχαριστώ για σας το Θεό όταν σας αναφέρω στις προσευχές μου, ώστε ο Θεός του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, ο Πατέρας της δόξας, να σας δώσει Πνεύμα σοφίας και αποκάλυψης με την επίγνωσή του, για να έχετε φωτισμένους τους οφθαλμούς της καρδιάς σας, ώστε να γνωρίσετε ποια είναι η ελπίδα της κλήσης του, ποιος είναι ο πλούτος της ένδοξης κληρονομιάς του στους αγίους, και ποιο είναι το υπερβολικό μέγεθος της δύναμής του σ’ εμάς που πιστεύουμε σύμφωνα με την ενέργεια της ισχυρής δύναμής του, την οποία ο Θεός ενέργησε στο Χριστό, όταν τον έγειρε από τους νεκρούς και τον κάθισε στα δεξιά του στα επουράνια πάνω από κάθε αρχή και εξουσία και δύναμη και κυριότητα και πάνω από κάθε τίτλο που ονομάζεται, όχι μόνο στον αιώνα τούτο, αλλά και στο μελλοντικό. Και όλα τα υπόταξε κάτω από τα πόδια του και αυτόν έδωσε κεφαλή πάνω σε καθέναν στην εκκλησία, η οποία είναι το σώμα του, το συμπλήρωμα εκείνου που συμπληρώνει/ τα πάντα σε όλους.
    Επιστολή Προς Εφεσίους
    Κεφ.1,15-23

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s