Νεότερα για την επίσκεψη του αχειροτόνητου Επιφανίου στην Καβάλα.

Ουκρανία. Ο Μητροπολίτης Καβάλας με τους σχισματικούς κρατά τον αέρα.

Το γραφείο Τύπου της Μητροπόλεως Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου ανακοίνωσε και επισήμως την επίσκεψη του αχειροτόνητου Επιφάνιου Ντουμένκο της σχισματικής ουκρανικής ψευδοεκκλησίας στην Θάσο, στην Χρυσούπολη και στην Καβάλα. Την κοινωνία μας με τους αχειροτόνητους θα επισημοποιήσει και ο πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος καθώς και οι τοπικοί πολιτικοί παράγοντες με την παρουσία τους. Είναι μία πολύ θλιβερή στιγμή, μεθοδευμένη να συμβεί μέσα στο κατακαλόκαιρο με πρόφαση τον πρώτο εορτασμό της Συνάξεως των αγίων της Θάσου. Χρησιμοποιούν τους αγίους για τις βλάσφημες πράξεις τους.

Το πρόγραμμα της επίσκεψης ανακοινώθηκε στην επίσημη αίθουσα εκδηλώσεων της Μητροπόλεως σε κοινή συνέντευξη του Μητροπολίτη Φιλίππων Στεφάνου, του Αντιπεριφερειάρχη, των Δημάρχων και άλλων επισήμων, τονίζοντας την πολιτική ανάμειξη στο όλο εγχείρημα των αχειροτόνητων σχισματικών ουκρανοναζί, όπως είχε επισημανθεί από την αρχή. Παρόμοιες κοινές εμφανίσεις είχαμε και για την m-RNA ένεση, τον γονιδιακό τροποποιητή που έσπρωξε στους ανθρώπους και η διοικούσα Εκκλησία συνεργαζόμενη με την Πολιτεία.

Το τσίρκο θα πραγματοποιηθεί από τις 3 έως τις 6 Σεπτεμβρίου και το πρόγραμμα μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ. Ανάμεσα στα άλλα περιλαμβάνει την αναγόρευση των οικουμενιστών προκαθημένων και του σχισματικού ουκρανοναζί σε επίτημους δημότες, κατάθεση θεμελίου λίθου σε κατασκήνωση και κοιμητηριακό ναό, συλλείτουργο, δοξολογίες και άλλα.

Στην συνέντευξη τύπου αναφέρθηκε ότι είναι σε αναμονή της εγγράφου αποδοχής της προσκλήσεως του Φιλίππων από τον σχισματικό. Πρόσκληση θα σταλεί και στην άθεη πρόεδρο της λεγομένης δημοκρατίας καθώς και στους πολυάσχολους με τα φιλανθρωπικά, και αδιάφορους για όλα τ’ άλλα, δεσποτάδες μας. Αναμένουμε να τους καμαρώσουμε δίπλα στον αχειροτόνητο σχισματικό για να τους κοτσάρουμε την φωτογραφία όταν μας λένε ότι η διακοπή κοινωνίας μαζί τους μας βγάζει εκτός Εκκλησίας!

Σήμερα κοινωνία με τους αχειροτόνητους αύριο με τον πάπα. Ποιά η διαφορά; Ας μου την πει κάποιος.


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

17 thoughts on “Νεότερα για την επίσκεψη του αχειροτόνητου Επιφανίου στην Καβάλα.

  1. Όμοιος στον όμοιο κι η κοπριά στα λάχανα…πολύ απλό:αποκηρυσσουμε την κοινωνία μετά των σχισματικών και ακοινωνητων ελλαδιτων επισκόπων κατά την πάγια κανονική αρχή «ο κοινωνων ακοινωνητωι ακοινωνητος έστω»._

  2. Δυστυχώς, η αρχή των «συγκοινωνούντων δοχείων», φαίνεται ότι έχει εφαρμογή και στην παρούσα περίπτωση.
    Το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως ρυμουλκούμενο από τις ΗΠΑ, προς εξυπηρέτηση των γεωπολιτικών της στόχων , ρυμουλκεί με τη σειρά του τη συνδεόμενη με ιστορικούς δεσμούς μαζί του (δυστυχώς και με αντικανονικοϋς δεσμούς, όπως ο τραγέλαφος της υπάρξεως τόσων δικαιοδοσιών εντός της Ελλαδικής επικρατείας) και την Εκκλησία της Ελλάδος, με την οποία από κοινού υπηρετούν την αντικανονικότητα στο περιλάλητο Ουκρανικό εκκλησιαστικό ζήτημα.
    Τι αξία έχει ο σεβασμός της κανονικής τάξεως μπροστά στις πολιτικές σκοπιμότητες;

  3. Ας πάρουμε μία γεύση προς τα που οδεύουμε.
    Όλοι οι ρασοφόροι, προ πάντων οι καλόγεροι, είναι πολύ τιμημένοι στον Λίβανο. Αλλά ο καθολικισμός, με το πρακτικό πνεύμα του και με την οργάνωση που βάζει παντού, έχει παραμορφώσει τον μοναχικό βίο, όπως τον καταλάβαινε η Ανατολή, και τώρα οι μοναχοί αυτών των μοναστηριών επιδίνουνται σε έργα κοινωνικά, στις ενορίες, στα σκολειά, στα κηρύγματα, και μ’ αυτόν τον τρόπο, σιγά – σιγά, οι αληθινοί καλόγεροι κοντεύουνε να χαθούνε. Κ’ οι μετρητοί που απομείνανε δεν επιδίνουνται πολύ στα πνευματικά χρέη τους, επειδή κάνουνε κάποιες χειρωναχτικές δουλειές για να ζήσουνε κι όχι άσκηση.
    Ο πνευματικός ξεπεσμός τους φαίνεται κι από τις ιταλιάνικες χαλκομανίες που έχουνε για εικόνες. Απ’ αυτήν τη μεριά βρίσκουνται σε πολύ χειρότερη κατάσταση από τους δικούς μας.
    Η ΞΕΧΑΣΜΕΝΗ ΑΝΑΤΟΛΗ – μέρος δεύτερο Φώτη Κόντογλου.
    Posted by Φαίη

  4. ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ,ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ!ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΟΡΘΟΔΟΞΕ ΛΑΕ,ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΣ!ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΚΑΒΑΛΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ!ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ!

  5. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ «Ο ΚΟΙΝΩΝΩΝ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΩ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΣ ΕΣΤΩ» ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΦΕΥΓΕΙ Ο ΛΑΟΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ Ή ΘΑ ΠΑΡΕΥΒΡΕΘΟΥΝ ΜΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΦΑΝΙΟ …Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ.

  6. Ας μην ξαφνιαστούμε για όσα δεινά ενσκήψουν στο ν. Καβάλας ως συνέπεια της ασέβειας της εκκλησιαστικής της ηγεσίας.
    Ο Θεός να μας ελεήσει…
    π. ΑΚΓ

  7. Και γεννιέται το ερώτημα: Πως θα προφυλαχθούν οι πιστοί στους έσχατους καιρούς και απο τούς λυκοποιμένες; Στο ερώτημα αυτό απαντά πρώτος Ο Ίδιος Ο Ιησούς Χριστός, λέγοντας 《Εγώ Ειμί η Θύρα των προβάτων》Ιωάν.10,7
    Όποιος δηλ. μείνει σταθερός στα όσα δίδαξε Ο Θεάνθρωπος και δεν παρεκτραπεί άπο την αλήθεια του Ευαγγελίου Του, όχι μόνο θα πορεύεται στη σωτηρία του, αλλά θα εισέλθει μέσα στη χάρη και θα τρέφεται συνεχώς άπό τον ουράνιο άρτο και το ποτήριο της ζωής που είναι ο Ίδιος Ο Κύριός μας.
    Αυτή τη σταθερότητα της πίστεώς μας την έχουν εξασφαλίσει οι Θεοφόροι Πατέρες, οι οποίοι με την Αγία ζωή τους και τη σοφία τους έχουν καταγράψει στην παράδοση της Έκκλησίας μας όλο το ανόθευτο περιεχόμενο της διδασκαλίας των Αγίων Προφητών και Αποστόλων, καθώς και των Θείων Λόγων Του Ευαγγελίου Του Χριστού.

  8. Ποῖος ἆρά γε νὰ εἶναι ὁ ἔμπιστος δοῦλος καὶ ὁ μυαλωμένος, εἰς τὸν ὁποῖον ὁ κύριος τοῦ ἔδωκεν εἰδικὴν (ἐν τῇ θρησκευτικῇ κοινωνίᾳ του) ἐξουσίαν καὶ τὸν ἐγκατέστησε διὰ νὰ φροντίζῃ διὰ τοὺς ἄλλους δούλους καὶ διὰ νὰ δίνῃ εἰς αὐτοὺς τὴν ἀνάλογον τροφὴν εἰς τὸν κατάλληλον χρόνον;
    Μακάριος θὰ εἶναι ὁ δοῦλος ἐκεῖνος, τὸν ὁποῖον, ὅταν ἔλθῃ ὁ κύριος του, θὰ εὕρῃ νὰ κάνῃ καὶ νὰ συμπεριφέρεται ἔτσι, φρόνιμα δηλαδὴ καὶ πιστά
    Ἀληθινὰ σᾶς λέγω, ὅτι θὰ τὸν ἐγκαταστήσῃ ἐπιστάτην καὶ διαχειριστὴν εἰς ὅλα τὰ ὑπάρχοντά του.
    Ἐὰν ὅμως εἴπῃ ἀπὸ μέσα του ὁ κακὸς ἐκεῖνος δοῦλος· Ἀργεῖ νὰ ἔλθῃ ὁ κύριός μου,
    καὶ ἀρχίσῃ νὰ χρησιμοποιῆ ἐγωϊστικῶς τὴν ἐξουσίαν του καὶ νὰ κτυπᾷ τοὺς συνδούλους του, νὰ τρώγῃ δὲ καὶ νὰ πίνῃ μὲ ἐκείνους ποὺ μεθοῦν, ζητῶν μὲ κάθε τρόπον νὰ εὐχαριστήσῃ τὸν ἑαυτόν του,
    θὰ ἔλθῃ ὁ κύριος τοῦ δούλου ἐκείνου εἰς ἡμέραν, ποὺ δὲν περιμένει ἐκεῖνος, καὶ εἰς ὤραν ποὺ δὲν ξεύρει.
    Καὶ θὰ τὸν τεμαχίσῃ εἰς τὰ δύο καί, ἀφοῦ πάρῃ τὴν ψυχήν του μὲ αἰφνίδιον θάνατον, θὰ ὁρίσῃ τὴν θέσιν του μαζὶ μὲ τοὺς ὑποκριτάς.Ἐκεῖ θὰ εἶναι ὁ κλαυθμὸς καὶ τὸ τρίξιμο τῶν δοντιῶν.
    Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον
    Κεφ.24

  9. Καβάλα πάνε οι καθηρημένοι, Καβάλα κι αυτοί που είναι για καθαίρεση.
    Μιλάνε για συνάντηση κορυφής αλλά πρόκειται για συνάντηση πάτου. Γι’αυτό κάποιοι από την περιοχή πρέπει να τη σηκώσουν λίγο …στον αέρα.

  10. Τοῦτο δὲ παραγγέλλων οὐκ ἐπαινῶ, ὅτι οὐκ εἰς τὸ κρεῖττον, ἀλλ’ εἰς τὸ ἧττον συνέρχεσθε.(Επιστ.Ά προς κορινθίους Κεφ.11,17)

    Ἡ παραγγελία δὲ αὐτή, ποὺ πρόκειται νὰ σᾶς κάμω, δὲν εἶναι πρὸς ἔπαινόν σας. Διότι συναθροίζεσθε ὄχι διὰ τὸ καλύτερον, διὰ νὰ ὠφελῆτε δηλαδὴ καὶ οἰκοδομῆτε ὁ ἕνας τὸν ἄλλον, ἀλλὰ συναθροίζεσθε διὰ τὸ χειρότερον, δηλαδὴ διὰ νὰ βλάπτεσθε πνευματικῶς.
    Διότι πρῶτον μέν, ὅταν συναθροίζεσθε εἰς σύναξιν ἐκκλησιαστικήν, ἀκούω ὅτι μεταξύ σας ὑπάρχουν διαιρέσεις φατριαστικοί, καὶ ἕνα μέρος ἀπὸ ὅσα ἀκούω, τὸ πιστεύω.
    Τὸ πιστεύω δέ, διότι εἶναι φυσικὸν νὰ ὑπάρχουν μεταξύ σας καὶ διαιρέσεις. Εἶσθε ἄνθρωποι μὲ ἐλαττώματα καὶ ἀδυναμίας καὶ ὁ Θεὸς ἐπιτρέπει νὰ ἐκδηλώνωνται αἱ ἀδυναμίαι σας αὐταί, διὰ νὰ γίνουν φανεροὶ μεταξύ σας ἐκεῖνοι, ποὺ ἔχουν δοκιμασμένην ἀγάπην, καὶ δὲν παρασύρονται εἰς φατριασμούς, ἀπὸ τὸ παράδειγμά τους δὲ νὰ διδαχθοῦν καὶ οἰ ἄλλοι.
    Ὅταν συναθροίζεσθε εἰς τὸν αὐτὸν τόπον τῆς λατρείας μὲ τὰς διαιρέσεις σας αὐτάς, δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ φάγετε ἀκατακρίτως καὶ πρὸς ὠφέλειάν σας τὸ δεῖπνον, ποὺ ὁ Κύριος συνέστησε. Τρώγετε δὲ βέβαια δεῖπνον καὶ τώρα, ἀλλ’ αὐτὸ εἶναι βεβήλωσις τοῦ ἱεροῦ δείπνου, ποὺ μᾶς παρέδωκεν ὁ Κύριος.
    Διότι καθένας σας, χωρὶς νὰ περιμένῃ τοὺς ἄλλους, καὶ μάλιστα τοὺς πτωχοὺς ἐκ τῶν ἀδελφῶν, προλαμβάνει αὐτοὺς εἰς τὸ φαγητὸν καὶ τρώγει μόνος του καὶ χωρὶς αὐτοὺς τὸ ἰδικόν του δεῖπνον. Καὶ ἔτσι συμβαίνει ἄλλος μὲν πτωχότερος νὰ πεινᾷ, ἄλλος δὲ πλουσιώτερος νὰ μεθᾷ.
    Ἀλλὰ δὲν πρέπει νὰ γίνεται αὐτό, οὔτε ὑπάρχει δικαιολογία δι’ αὐτό. Διότι, μήπως δὲν ἔχετε σπίτια διὰ νὰ τρώγετε καὶ νὰ πίνετε; Ἢ καταφρονεῖτε τὴν σύναξιν τῶν πιστῶν, ποὺ ἀποτελεῖ τὴν Ἐκκλησίαν τοῦ Θεοῦ, καὶ καταντροπιάζετε ἐκείνους, ποὺ δὲν ἔχουν; Τί νὰ σᾶς εἴπω; Νὰ σᾶς ἐπαινέσω δι’ αὐτό; Δὲν σᾶς ἐπαινῶ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s