Στη ΔΙΣ ομοφώνως αποφάσισαν να αφήσουν τους υποστηρικτές του σοδομισμού να συνεχίσουν με μεγαλύτερη ζέση και ζήλο, το πνευματοκτόνο και ψυχοκτόνο τους «έργο»!

Λυκούργος Νάνης, ιατρός.

Η υπό την προεδρία του αρχιστρατήγου της ήττας και «χάρτινου επιτελάρχη», Ιερωνύμου του Β’, λεγόμενη ΔΙΣ, αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΩΣ, επί τη βάσει του σχετικού συνοδικού ανακοινωθέντος, να αποστείλει επιστολές διαμαρτυρίας τόσο στον ένοχο αρχιεπίσκοπο Αμερικής όσο και στο Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως για τα όσα πρωτοφανή, αήθη, σκανδαλώδη και άτοπα, έλαβαν χώρα κατά τη βάπτιση «τέκνων» ομοφυλοφίλων «γονέων» σε ναό της Γλυφάδας.

Αντί να θέσει σε ισχύ την κίνηση της επιβαλλομένης κανονικής διαδικασίας σε βάρος των δραστών του προαναφερθέντος αίσχους και αντί να καταδικάσει με δριμύτητα αυτό και τους αυτουργούς του καθώς και τη δαιμονικής εμπνεύσεως επιχείρηση εκκλησιαστικής αμνηστεύσεως και νομιμοποιήσεως του βδελυκτού πάθους του σοδομισμού, στην οποία ενέχονται συγκεκριμένοι κληρικοί, γνωστής «θεολογικής» σκέψεως και κατευθύνσεως, αυτή υποβάθμισε σαφώς και ουσιωδώς το όλο θέμα και αρκέσθηκε μονάχα σε δύο ανώδυνες για τους ενόχους και τους ποικίλους υποστηρικτές τους επιστολές, οι οποίες ουδέν ουσιαστικό αποτέλεσμα παράγουν αλλά μάλλον τους αποθρασύνουν, ούτως ώστε να συνεχίσουν με μεγαλύτερη ζέση και ζήλο, το πνευματοκτόνο και ψυχοκτόνο τους «έργο».

Η λέξη «ΟΜΟΦΩΝΩΣ», με την οποία φέρονται όλοι οι συνοδικοί μητροπολίτες να επιλέγουν την ολέθρια τακτική του συμβιβασμού, της επαράτου σκοπιμότητος (μήπως για να μη θιγεί το εσβεσμένο Φανάρι;) και της ουσιαστικής συγκαλύψεως του σκανδάλου, τυγχάνει εξόχως αποκαλυπτική του μεγέθους της εκπτώσεως του εκκλησιαστικού ήθους που χαρακτηρίζει τα μέλη και της παρούσης ΔΙΣ.

Για μία ακόμη φορά αδιαφόρησαν τόσο για το μέγεθος της προσγενομένης πνευματικής ζημίας του πληρώματος της Εκκλησίας όσο και για το μέγεθος και την ένταση του προκληθέντος σκανδαλισμού και σάλου.

Αλλά τι να περιμένει κανείς από καθεύδοντες ποιμένες που μέχρι και τούτη τη στιγμή έχουν αδιαφορήσει σκανδαλωδώς για τα γνωστά ληρήματα και φαντασιοκοπήματα, που εξήλθαν του έρκους των οδόντων και τα οποία διατύπωσε η γραφίδα των γνωστών και μη εξαιρετέων Νέας Ιωνίας Γαβριήλ, π.Φιλοθέου Φάρου, π.Βασιλείου Θερμού, π.Αλεξάνδρου Καριώτογλου και ει τινος ετέρου, με το να μην έχουν φέρει ακόμη στη Σύνοδο το συγκεκριμένο ζήτημα;

Οι συγκεκριμένοι ιεράρχες, έχουν καταστεί όλοι τους, υπόδικοι και ένοχοι, ενώπιον της αδιαφθόρου εκκλησιαστικής συνειδήσεως.

Και θα ηχεί έναυλος στα ώτα τους η έμπονη και αγωνιώδης κραυγή του μακαριστού μητροπολίτου Φλωρίνης Αυγουστίνου, όπως αυτή ακούσθηκε στη συνεδρία της ΔΙΣ, τον Ιούνιο του 1989, όταν συνεζητείτο το θέμα Γιανναρά: «ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΘΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΔΙΑ ΤΟ ΚΥΜΑ ΤΗΣ ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΛΥΣΗ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΜΕ ΕΠΙΚΑΛΥΜΜΑ ΤΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑΣ ΙΔΕΑΣ».


ΠΙΝΑΞ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ 165ης ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ (2021 – 2022)

Πρόεδρος: Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.
Ιερώνυμος.

Μέλη οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες:

Σάμου και Ικαρίας κ. Ευσέβιος
Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Θεόκλητος
Κασσανδρείας κ. Νικόδημος
Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγος
Σιδηροκάστρου κ. Μακάριος
Εδέσσης, Πέλλης καί Αλμωπίας κ. Ιωήλ
Αργολίδος κ. Νεκτάριος
Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ. Τιμόθεος
Μεγάρων και Σαλαμίνος κ. Κωνσταντίνος
Κεφαλληνίας κ. Δημήτριος
Τρίκκης και Σταγών κ. Χρυσόστομος
Καρπενησίου κ. Γεώργιος

Αρχιγραμματεύς: Ο Ωρεών Φιλόθεος.

Εκπρόσωπος Τύπου της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου:
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος καί Φαναριοφερσάλων κ.
Τιμόθεος.


6 thoughts on “Στη ΔΙΣ ομοφώνως αποφάσισαν να αφήσουν τους υποστηρικτές του σοδομισμού να συνεχίσουν με μεγαλύτερη ζέση και ζήλο, το πνευματοκτόνο και ψυχοκτόνο τους «έργο»!

  1. Εδώ κάνανε την παπια στις δηλώσεις του Ν. Ιωνίας…. Στον ελπιδοκτονο θα κολουσαν; Όπως λέει και ένας αγαπημένος μου προπονητης ποδοσφαίρου
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ

  2. Μεταξύ τους παλι. 15 ατομα αποφασιζουν και διατασουν για ολους…. Απορω με τη συνείδηση τους. Δεν υπάρχει περίπτωση να τους ελέγξει ουτε μια φορα; Οδηγοι μωροί και τυφλοι……

  3. Τολμά κάποιος από εσάς, όταν έχει θέμα αντιδικίας ενάντια στον άλλο, να κρίνεται μπροστά στους αδίκους και όχι μπροστά στους αγίους; Ή δεν ξέρετε ότι οι άγιοι θα κρίνουν τον κόσμο; Και αν από εσάς κρίνεται ο κόσμος, ανάξιοι είστε για κριτήρια δίκης ελάχιστα; Δεν ξέρετε ότι αγγέλους θα κρίνουμε, και δεν μπορούμε κάποιες βιοτικές διαφορές; Αν, λοιπόν, έχετε δίκες για βιοτικές διαφορές, τους εξουθενωμένους μέσα στην εκκλησία, αυτούς καθίζετε κριτές; Για ντροπή σας το λέω. Έτσι, δεν υπάρχει μεταξύ σας κανείς σοφός που θα δυνηθεί να διακρίνει ανάμεσα στους αδελφούς του; Αλλά αδελφός κρίνεται μαζί με αδελφό και αυτό μπροστά σε άπιστους; Ήδη πράγματι, λοιπόν, είναι για σας εντελώς πνευματική ήττα το ότι έχετε δίκες μεταξύ σας. Γιατί μάλλον δεν αδικείστε; Γιατί μάλλον δεν αποστερείστε; Αλλά εσείς αδικείτε και αποστερείτε, και αυτό το κάνετε σε αδελφούς. Ή δεν ξέρετε ότι οι άδικοι τη βασιλεία του Θεού δε θα την κληρονομήσουν; Μην πλανάστε. ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτρες ούτε μοιχοί ούτε θηλυπρεπείς ομοφυλόφιλοι ούτε αρσενοκοίτες ομοφυλόφιλοι, ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες, ούτε μέθυσοι ούτε υβριστές ούτε άρπαγες δε θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού. Και αυτά ήσασταν μερικοί. αλλά απολουστήκατε, αλλά αγιαστήκατε, αλλά δικαιωθήκατε με το όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και με το Πνεύμα του Θεού μας.
    Δοξάστε το Θεό με το σώμα σας

    Προς Κορινθίους Ά επιστολή
    Κεφ.6

    • Τους δε φοβουμένους Τὸν Κύριον δοξάζω!!!
      Ευχαριστούμε Κ.Φαίη…..Κ.Νάνη.
      Να φωτίζετε σαν αστέρες στον κόσμο

      Ώστε, αγαπητοί μου, καθώς πάντοτε υπακούσατε, όχι μόνο κατά την παρουσία μου, αλλά τώρα πολύ περισσότερο κατά την απουσία μου, με φόβο και τρόμο να κατεργάζεστε τη δική σας σωτηρία. Γιατί ο Θεός είναι εκείνος που ενεργεί μέσα σας και το να θέλετε και το να ενεργείτε υπέρ της ευαρέσκειάς του. Όλα να τα κάνετε χωρίς γογγυσμούς και αμφιβολίες, για να γίνετε άμεμπτοι και ακέραιοι, τέκνα Θεού άμωμα στο μέσο μιας γενιάς στρεβλής και διεστραμμένης, μεταξύ των οποίων φέγγετε σαν φωτεινοί αστέρες στον κόσμο, κατέχοντας ενέχυρο ζωής, για καύχημα δικό μου κατά την ημέρα του Χριστού, ότι δεν έτρεξα μάταια ούτε μάταια κοπίασα. Αλλά αν και το αίμα μου χύνω σαν σπονδή για τη θυσία και τη δημόσια υπηρεσία της πίστης σας, χαίρω και χαίρω μαζί με όλους εσάς. Το ίδιο επίσης κι εσείς, χαίρετε και να χαίρετε μαζί μου.

      Επιστολή Προς Φιλιππησίους
      Κεφ.2(β’)

  4. Κακώς τους αποκαλούμε “γονείς “, έστω και σε εισαγωγικά.
    Στην επιστολή διαμαρτυρίας που έστειλα στην Εκκλησία της Ελλάδος προσωπικά , χρησιμοποίησα τον όρο “ομοφυλόφιλοι εραστές-κηδεμόνες “.
    Δεν είναι γονείς. Είναι ομοφυλόφιλοι εραστές που έγιναν και κηδεμόνες.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s