Οι Υγιειονομικοί (Συντάγματος) σε αναστολή απαντούν στον Μητροπολίτη Μεσογαίας Νικόλαο.

«Ἀδελφός ὑπό ἀδελφοῦ βοηθούμενος ὡς πόλις ὀχυρά»   

Οι υγειονομικοί σε αναστολή, με την ευκαιρία της δημοσίευσης άρθρου του μητροπολίτη Μεσογαίας Νικολάου στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού της Ι.Μ.Λαρίσης, (Αχιλλίου Πόλις σελ.13-40) μέ τίτλο «Πνευματική Θεώρηση τοῦ Ἀντιεμβολιαστικοῦ Ἰδεολογήματος»,  δραττόμεθα της ευκαιρίας να επισημάνουμε τα ακόλουθα : 

Ο Μητροπολίτης Μεσογαίας χρησιμοποίησε “πνευματικό” λόγο, (τα εισαγωγικά τονίζονται), ώστε να αποπροσανατολίσει τους αναγνώστες του άρθρου του από την αλήθεια. Και η αλήθεια είναι ότι η δήθεν πανδημία, την οποία παρουσιάζει ως φόβητρο, ήταν μία κατασκευασμένη επιδημία που έγινε αιτία πολλών θανάτων λόγω (σκοπίμως ;; . . ) εσφαλμένων υγειονομικών πρωτοκόλλων, αδικαιολόγητων εισαγωγών στα Νοσοκομεία και έκθεση των νοσηλευομένων σε μοιραίες ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις.

Η αλήθεια είναι ότι τα λεγόμενα “εμβόλια” είναι γενετικές θεραπείες μή εγκεκριμένες και επειγόντως αδειοδοτημένες.

Η αλήθεια είναι ότι προκάλεσαν παρενέργειες και θανάτους που δεν δύνανται να καταμετρηθούν και να αξιολογηθούν, διότι επιμελώς αποκρύπτονται ή υποβαθμίζονται.

Η αλήθεια είναι ότι η κυβέρνησή μας, με εκμετάλλευση του αισθήματος φόβου που επιμελώς η ίδια προξένησε με την τρομολαγνική προπαγάνδα των ΜΜΕ, ώθησε τους πολίτες, τους αδελφούς μας, στον επικίνδυνο εμβολιασμό, με άμεσες και έμμεσες απειλές και δωροδοκίες και εκβιασμούς.

Η αλήθεια είναι ότι η κυβέρνηση έθεσε τους υγειονομικούς που αντιστάθηκαν στα σχέδιά της σε αναστολή καθηκόντων, παρά κάθε έννοια επιστήμης, κοινής λογικής και δικαιοσύνης.

Τέλος η Αλήθεια, (με κεφαλαίο εδώ), είναι ότι ο Μητροπολίτης με το γραπτό του αυτό κήρυγμα, δικαιώνει την Διοικούσα Εκκλησία, επομένως και τον εαυτό του, για την απαράδεκτη στάση της : Όχι μόνο υποτάχθηκε στην κυβέρνηση (ή ακόμη χειρότερα συμφώνησε μαζί της) να περιορίσει την Θεία Λατρεία και τα Άγια Μυστήρια, όχι μόνο έφτασε μέχρι και το κλείσιμο των Ιερών Ναών, αλλά έγινε όργανο της ίδιας ψευδούς προπαγάνδας για το ακίνδυνο και επωφελές δήθεν του «εμβολιασμού» και έγινε ηθικός αυτουργός, ή έστω συνεργός, του εγκλήματος.

Από ανθρώπινης και εθνικής πλευράς, η Διοικούσα Εκκλησία με πρωτεργάτη τον κ.Νικόλαο αποδείχθηκε ελλιπέστατη και ανάξια της αποστολής της.

Από πνευματικής πλευράς αποδείχθηκε ανάξια του ονόματός της, διότι η Εκκλησία (πρέπει να) είναι Αλήθεια, επομένως χείλη κληρικών που ψεύδονται ή προπαγανδίζουν αποδεικνύονται ανάξια του τίτλου των πατέρων, επισκόπων ή ιερέων.

Αυτά τα λίγα, προς το παρόν, για τον “Άγιο” Μεσογαίας, τον άλλοτε τόσο αγαπητό και σεβαστό μας… Και τώρα με πόνο προσευχόμαστε να επιστρέψει στην Αλήθεια που πρόδωσε. Εμείς δεν γνωρίζουμε αν η πτώση του είναι αποτέλεσμα επιπολαιότητας, αδυναμίας, πλάνης ή συνειδητής προδοσίας. Αυτό το κρίνει Άλλος. Εκείνος που ζυγίζει τις καρδιές όλων μας με την δικαιοσύνη και το άπειρο έλεός Του. 

Εμείς κατά χρέος διαμαρτυρόμαστε για την μεγάλη πτώση των Ιεραρχών μας, ευτυχώς όχι όλων, και ως έσχατοι αδελφοί καλούμε τον εαυτό μας πρώτα και όλους τους πιστούς αδελφούς σε ΜΕΤΑΝΟΙΑ, αλλά και σε αγώνα ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ και αντίστασης στα σχέδια της αντίχριστης Νέας Τάξης Πραγμάτων.

Με όπλο την Αλήθεια που ελευθερώνει κάθε άνθρωπο από τα δεσμά οιασδήποτε φυλακής (ενδεικτικά φιλαυτίας, ιδιοτέλειας, οιήσεως μιας  ιντελιγκέντσιας και άλλων πολλών), δεσμά που επιδιώκουν να καταργήσουν το δοθέν χάρισμα υπό του Δημιουργού, το Αυτεξούσιο, το οποίο ακόμα κι ο Ίδιος σέβεται, αναγνωρίζοντάς το ως το εξέχον ιδίωμα  της κορωνίδας της Δημιουργίας Του, του Ανθρώπου !!!

Υγειονομικοί (Συντάγματος) σε αναστολή


9 thoughts on “Οι Υγιειονομικοί (Συντάγματος) σε αναστολή απαντούν στον Μητροπολίτη Μεσογαίας Νικόλαο.

  1. Ο Νικόλαος έχει ένα στόχο:
    Να γίνει αρχιεπίσκοπος. Κάνει τα πάντα προκειμένου να το πετύχει. Πατάει όμως σε 2 βάρκες και θα πέσει μέσα στο τέλος. Αν το καταφέρει όμως ο Πινοσέτ δεν θα είναι τίποτα μπροστά του. Εσάς ειδικά θα σας κλείσει.

    • Όταν λέτε «εσάς ειδικά θα σας κλείσει», με ποιά αιτιολογία θα κλείσει ιστολόγιο, που δεν συκοφαντεί κανέναν ο όποιος αρχιεπίσκοπος; Δηλαδή πχ ο Ιερώνυμος μπορεί, αλλά δεν θέλει να το κλείσει;

  2. ‘ἀγαπήσεις Κύριον τὸν Θεόν σου ἐν ὅλῃ τῇ καρδίᾳ σου καὶ ἐν ὅλῃ τῇ ψυχῇ σου καὶ ἐν ὅλῃ τῇ διανοίᾳ σου.αὕτη ἐστὶ πρώτη καὶ μεγάλη ἐντολή.δευτέρα δὲ ὁμοία αὐτῇ· ἀγαπήσεις τὸν πλησίον σου ὡς σεαυτόν.ἐν ταύταις ταῖς δυσὶν ἐντολαῖς ὅλος ὁ νόμος καὶ οἱ προφῆται κρέμανται. ‘
    Ματθ. 22, 37-40

    Ας προσέχουμε πολύ αδελφοί, ώστε η διάνοια μας να είναι στραμμένη εξ ολοκλήρου στο λόγο Του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και ας αγωνιζόμαστε προσεκτικά ώστε τα έργα μας να είναι πάντα σύμφωνα με το θέλημα Του. Ακλόνητη Πίστη, πολλή Προσευχή και πολύ μεγάλη Προσοχή και με τη βοήθεια της Παναγίας μας θα το διαβούμε κι αυτό το μονοπάτι.

  3. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΦΩΤΙΣΕΙ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ, ΑΥΤΆ ΥΠΕΡΣΚΕΛΊΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΟΦΙΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΣΎΝΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΑΤΡΑΠΟΥΣ, ΚΑΙ ΌΧΙ ΠΆΝΤΩΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΔΟΝ ΤΟΥ ΦΩΤΌΣ. ΔΗΛ. ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΎ.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
    ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΤΟΝΑ Η «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΛΛΑΖΟΝΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΟΛΊΓΟΝ ΚΑΙ ΑΠΌ ΧΡΙΣΤΌ».
    ΕΤΣΙ….ΕΙΣΗΓΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ, ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ: Η ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΗ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΠΑΥΣΗ. ΚΙ ΈΤΣΙ ΠΡΟΏΘΗΣΕ ΤΙΣ….ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΟ….ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΝΕΚΡΟΥΣ ( ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ, ΑΣΘΕΝΕΙΣ, ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ, ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΝΑΡΚΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΝΕ….ΓΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ.
    ΤΩΡΑ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΕΤΕΡΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΝ [«ΕΙΔΙΚΟ ΔΌΚΤΟΡΑ», ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΤΡΑΦΕΣ] ΔΕΟΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΤΑΡΙ ΤΟΥ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ, ΩΣ ΜΗ ΟΦΕΙΛΕ, ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ, ΜΑΣΚΕΣ, ΜΠΟΛΙΑ, ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΑ ΝΑΩΝ ΚΛΠ ΜΑΖΙ ΜΕ….. ΆΛΛΑ ΝΕΟΤΑΞΙΚΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ, ΤΟΥ…» ΙΟΥ», ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΌ ΣΤΗ…..ΓΩΝΊΑ.
    ΤΕΛΙΚΑ, ΠΑΙΖΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΆ ΚΑΛΑ ΤΟ….ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΣΕΝΆΡΙΌΥ «ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ», ΣΥΜΠΛΈΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ , ΣΕ ΟΛΑ ΤΗΣ ΩΣ ΤΩΡΑ ΤΑ ΚΕΛΕΥΣΜΑΤΑ, ΜΕ ΣΑΦΩΣ ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΙΚΗ ΧΡΟΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΧΡΩΣΗ.
    ΛΟΙΠΟΝ ΕΜΕΙΣ,
    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΡΧΙΕΠΊΣΚΟΠΟ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΝ ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΤΟΥ.
    ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΡΧΙΕΠΊΣΚΟΠΟ ΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΦΡΟΝΗΜΑ, ΑΤΑΛΑΝΤΕΥΤΟ, ΟΧΙ ΠΟΛΙΤΙΚΌ ΟΥΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΆΝΤΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΣΦΥΟΚΑΜΨΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΙΣΑΡΕΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟΎ.
    Διερωτώμαι με βάση τις μέχρι τώρα » σιωπές ή/ και παρεμβάσεις του Σεβασμιώτατου:
    ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ, ΜΕ….»ΟΔΗΓΙΕΣ» ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΈΡΑ??? ΌΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΆ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΒΙΩΝΟΥΜΕ.
    ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙΣ ΣΤΟ….ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΤΗΣ Ν.Τ. ΔΕΝ……ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΘΕΣΙΝ ΠΕΡΙΒΛΕΠΤΟΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΖΗΛΕΥΤΟΝ…..
    Με όλον τον προσήκοντα σεβασμό στην Αρχιερωσύνη που φέρει ο Σεβασμιώτατος.

  4. https://www.isathens.gr/syndikal/10433-katadiki-isa-gia-diadilosi-antiemboliaston.html
    Προ ολίγου, ανέγνωσα στην ιστοσελίδα του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών την, από της πλευράς του εν λόγω συλλόγου, καταδίκη της συγκεντρώσεως των ανεμβολίαστων υγειονομικών, έξω από την οικία του υπουργού Υγείας.
    Αναρωτιέμαι, κατά πόσο υπηρετεί το κύρος ενός επιστημονικού συλλόγου, η σπουδή της διοικήσεώς του, όπως λάβει σαφή θέση, διά της συγκεκριμένης ανακοινώσεως, σε ένα πολιτικό ζήτημα, όπως η εν θέματι συγκέντρωση.
    Δυστυχώς, δίδεται, έτσι η εντύπωση, ότι ο εν λόγω σύλλογος έχει καταστεί πολιτικό δεκανίκι της κυβερνήσεως Μητσοτάκη.

  5. Ρώτησαν Τον Χριστό:  «Δάσκαλε, ποια εντολή είναι μεγάλη μέσα στο νόμο;» Εκείνος τους είπε: «Να αγαπήσεις Κύριο Το Θεό σου με όλη την καρδιά σου και με όλη την ψυχή σου και με όλη τη διάνοιά σου.
    Το να τηρεί κάποιος μέτρα πανδημίας, να κάνει το εμβόλιο…….κλείνοντας Της Εκκλησίες, Του Ζωοδότη Χριστού, απαξιώνοντας έτσι τα Ιερά Μυστήρια που είναι αγιαστικές πράξεις, οι οποίες σύμφωνα με την Ορθόδοξη θεολογία είναι ορατά σημεία μέσω των οποίων μεταδίδεται η αόρατη χάρη του Αγίου Πνεύματος. Είναι λανθασμένοι τρόποι αναζήτησης της εθνικής ίασης και όχι τήρηση της πρώτης εντολής! Ο λαός  εκτός από το γεγονός ότι δεν έχει αληθινή μετάνοια, στρέφετε στο εγώ του, στις πολιτικές δυνάμεις και αγνοεί εντελώς την προστασία του Θεού, υπακούει στη στρεβλή καθοδήγηση των άνομων ιερέων, πειθαρχεί τυφλά στα αμαρτωλά κελεύσματα των πολιτικών αρχηγών και δεν έχει πραγματική επίγνωση του Θεού. Εξαιτίας όλων αυτών των λανθασμένων ενεργειών, η εγωπάθειά μας γίνετε λίθος του προσκόμματος, πάνω στον οποίο προσεκρούουμε και πέφτουμε, με αποτέλεσμα να μας θεραπεύει η οδυνηρή εμπειρία της ζωής και όχι η λογική.
    Αυτή είναι η μεγάλη και πρώτη εντολή.
    Δεύτερη όμοια με αυτή, να αγαπήσεις τον πλησίον σου σαν τον ευατόν σου.
    Πάνω απ’όλα σημασία, στην εδώ ζωή μας, δεν έχει η δημόσια υγεία.
    θα πώ όμως, καλή και θεμιτή.
    Πρωτίστως όμως, θα πρέπει να ενδιαφέρονται να μην έχουμε εθνική αμαρτία, που είναι απώλεια ψυχών και σωμάτων ( Και μη φοβηθήτε απο των αποκτεινόντων το σώμα την δε ψυχήν μη δυναμένων αποκτείναι φοβηθήτε δε μάλλον τον δυνάμενον και ψυχήν και σώμα απολέσαι εν γεέννη ) Αυτοί θέλουν να μας σώσουν; ψηφίζοντας ανώμαλους νόμους….αλλοιώνοντας την Έλληνική Ορθόδοξη ταυτότητα μας, την παιδεία μας, έχοντας στην ανέχεια οικογένειες υγειονομικών, χωρίς μισθό τόσον καιρό! …….Με αυτόν τον τρόπο θέλουν να μας σώσουν. Όχι! δεν θέλω να συμμετάσχω σε αυτόν τον βούρκο!
    Εδώ έγκειται η σπουδαιότητα της δεύτερης εντολής. « Βλέπε σύ, τίνα μέν γέγονεν ήδη, τίνα δέ έτι λείπει, καί ασφαλίζου σεαυτόν ».
    Ο Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων προτρέπει τους Χριστιανούς να « ασφαλίζουν » με τη γνώση των σημείων της συντελείας όχι μόνο τους εαυτούς τους αλλά και όσους βρίσκονται κοντά σε αυτούς, τους πλησίον τους. « Ασφάλιζε τοίνυν σεαυτόν, άνθρωπε. Έχεις τά σημεία τού Αντιχρίστου. Καί μή μόνος μνημόνευε τούτων, αλλά καί αφθόνως πάσι μεταδίδου. Ει τέκνον έχεις κατά σάρκα, τούτο ήδη νουθέτει. Καί ει διά κατηχήσεως εγέννησάς τινα, καί τούτον προασφαλίζου, ίνα μή τόν ψευδή δέξηται ως αληθή… ασφαλιζώμεθα ».

  6. Τα χαρίσματα του Ορθοδόξου επισκόπου είναι αυτά που προβλέπονται από τους Αγίους και Ιερούς κανόνες. Φυσικά οι επιστημονικές γνώσεις δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτά.
    Δεδομένου, ότι είναι μέσω του συστήματος της αποστολικής διαδοχής, ο διάδοχος των Μαθητών του Κυρίου και Αποστόλων Του και των Προφητών, έχει την ευθύνη της διατήρησης, όπως και της μετάδοσης στους πιστούς αλλά και σε όλο τον κόσμο (ακόμα και στους μη χριστιανούς), του μηνύματος του ευαγγελίου της Ανάστασης του Κυρίου και της λύτρωσης των ανθρώπων από τα δεσμά του θανάτου και της αμαρτίας. Αυτό σημαίνει πως οφείλει -πρώτα και κύρια ο ίδιος- να είναι εδραίος στην πίστη του Χριστού και να μην απομακρύνεται από αυτήν σε καμιά περίπτωση, όπως ορίζουν με απόλυτη σαφήνεια οι διάφοροι Κανόνες των Οικουμενικών Συνόδων.
    Η παρουσία του Επισκόπου εντός της Εκκλησίας είναι συνυφασμένη και με την αντιμετώπιση διαφόρων καθημερινών προβλημάτων και αναγκών που μπορεί να προκύπτουν εντός της Εκκλησίας. Ο Επίσκοπος, ασφαλώς, είναι ένα ανθρώπινο ον και δεν παύει να ζει πάντα μέσα στην ανθρώπινη καθημερινότητα σε κάθε εποχή και κοινωνία. Δεν παύει όμως, μέσα από την λατρεία και την Μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας, να προσφέρει στους πιστούς το όραμα και την ελπίδα της πορείας του ανθρώπινου γένους προς τη Βασιλεία του Θεού και τα Έσχατα.
    Η υπακοή στους Επισκόπους είναι υπακοή προς τον ίδιο τον Κύριο. Εφόσον οι Επίσκοποι υπακούουν τον Κύριο, έχουν την Αποστολική Διδαχή και Διαδοχή, είναι «εις τόπον και τύπον Χριστού» και μιμητές του «καλού Ποιμένος», εκούσια προσφέρουν τη ζωή και τις υπηρεσίες τους στο ποίμνιό τους, στερούμενοι πολλές από τις επιθυμίες τους, ώστε με τον τρόπο αυτό ν’αποτελέσουν τα σωστά πρότυπα. Ο Επίσκοπος, ως κέντρο της Εκκλησίας, οφείλει, γνωρίζοντας και ακολουθώντας τους Κανόνες, να διαφυλάττει την ενότητα της Εκκλησίας, διδάσκοντας συνεχώς το ποίμνιό του την αρετή και τη μετάνοια, το ήθος και τον ορθό δρόμο προς τη σωτηρία.
    Τι συμβαίνει όμως όταν ο επίσκοπος παρεκκλίνει της αποστολής του και διδάσκει αιρέσεις ¨γυμνή τη κεφαλή¨; Κάνουμε χαρτοπόλεμο και αναπτύσσουμε θεωρίες; Φυσικά όχι. Ανατρέχοντας στα συγγράμματα των Αγίων και εκκλησιαστικών συγγραφέων διαβάζουμε:

    .«Οι της του Χριστού Εκκλησίας, της αληθείας εισί. Και οι μη της αληθείας όντες ουδέ της του Χριστού Εκκλησίας εισί» (Αγ. Γρηγόριος ο Παλαμάς, Συγγραμ. Β΄, 627).

    Κάθε κληρικό του οποίου η πίστις, οι λόγοι και τα έργα δεν συμφωνούν με τις διδασκαλίες των Αγίων πατέρων να μην τον δεχόμαστε στην οικία μας. Αλλά να τον αποστρεφόμεθα και να τον μισούμε ως δαίμονα, έστω κι αν ανασταίνει νεκρούς και κάνει μύρια θαύματα» (Αγίου Συμεών Ν. Θεολόγου, Λόγος 6ος).

    «Οι μεν αιρετικοί τέλεον περί την πίστιν εναυάγησαν, οι δε ει και τοις λογισμοίς ου κατεμποτίσθηκαν, όμως τη κοινωνία της αιρέσεως συνόλλυνται» (Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου, P.G. 99, 1116A).

    «Οις το μνημόσυνον και η κοινωνία απωλείας πρόξενα, τούτοις η παύσις και η διάστασις γίνεται σωτηρίας υπόθεσις» (Ιωσήφ Βρυέννιος).

    «Κοινωνούμεν ούς μνημονεύομεν και μνημονεύομεν οις κοινωνούμεν» (Δοσίθεος Ιεροσολύμων).

    « Η εξωτερική ακοινωνισία προστατεύει από την εσωτερική αλλοτριότητα» (Αγίου Νεκτάριου Αιγίνης, Περί σχέσεως με αιρετικούς, εκδ. Παναγόπουλος).

    « Ων το φρόνημα αποστρεφόμεθα τούτων την κοινωνίαν πρoσήκει φεύγειν» (Μ. Αθανασίου P.G., 26. 1188BC). Aυτών των οποίων το μη ορθόδοξον φρόνημα αποστρεφόμεθα είναι φυσικόν και καθήκον μας να αποφεύγουμε και την κοινωνία μαζί τους.

    Κατά τον Μέγα Βασίλειον, «Έκπτωσις πίστεως, το αθετείν τι των γεγραμμένων ή επεισάγειν των μη γεγραμμένων».

    Ο 13ος, ο 14ος και η αρχή του 15ου κανόνος της ΑΒ΄ συνόδου είναι μία σημαντική μαρτυρία του τρόπου αντιμετωπίσεως των αιρετικών ποιμένων, καθότι η διακοπή μνημοσύνου ήταν τότε σε συνεχή χρήση και εφαρμογή από τους πιστούς ως ο μόνος δρόμος αποφυγής του μολυσμού της αιρέσεως.

    • Δόξα Το Θεό!!! Ευδόκησε Ο Κύριος να έχουμε Δεσπότη και οδηγό.
      Σεραφείμ του Σεβασμιωτάτου και Θεοπροβλήτου Μητροπολίτου της Αγιωτάτης Μητροπόλεως Κυθήρων, ημών δε Πατρός και Ποιμενάρχου πολλά τα έτη!!!
      Την Ευχή Σου πάτερ Δημήτριε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s