Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης αναγνωρίζει τη νατοϊκή ψευδοεκκλησία του ψευδοκράτους των Σκοπίων.

Η Εκκλησία της Σερβίας έδωσε «τόμο αυτοκεφαλίας» στην «Μακεδονική Ορθόδοξη Εκκλησία – Αρχιεπισκοπής Αχρίδος» π. Βασίλειε Βολουδάκη, όχι στην «Εκκλησία της Αχρίδος» ΣΚΕΤΟ όπως λέτε. [1.11.29]. Το Δελτίο Τύπου του Πατριαρχείου Σερβίας σε δική τους μετάφραση βρίσκεται ΕΔΩ π. Βασίλειε Βολουδάκη για να το διαβάσετε και μόνος σας: «Ο Πατριάρχης Σερβίας κ.κ. Πορφύριος ενεχείρισε στον κ. Στέφανο τον Τόμο της Αυτοκεφαλίας με τον οποίο αναγνώρισε την αυτοκεφαλία της Μακεδονικής Ορθόδοξης Εκκλησίας – Αρχιεπισκοπής Αχρίδος

Πώς είναι δυνατόν π. Βασίλειε να δέχεστε αβίαστα αυτό το έστω και μισό όνομα της νατοϊκής «εκκλησίας» του ψευδοκράτους των Σκοπίων το οποίο είναι ΕΞΙΣΟΥ ΑΛΥΤΡΩΤΙΚΟ; Ή μήπως πάλι δεν ξέρατε; Μήπως να κοιτάξετε πρώτα που βρισκόταν η Αρχιεπισκοπή Αχρίδος πριν παραδώσετε ιερά και όσια; Και τώρα που μάθατε και για το «Μακεδονική Ορθόδοξη Εκκλησία» τί έχετε να μας πείτε; Τον Στέφανο οι Σέρβοι τον αναγνωρίζουν ως «Αρχιεπίσκοπο Αχρίδος και Μακεδονίας». Το «πάσης» μόνο λείπει π. Βασίλειε.. το «πάσης»!!!!!

Κανένα πρόβλημα λέτε, αφού το δέχτηκαν οι Σέρβοι. Αλήθεια; Εμείς εδώ τί ρόλο παίζουμε; Έχετε επιφυλάξεις όμως για το «πρόσωπο» του Στέφανου που μιλάει αλυτρωτικά και δεν ανησυχείτε για το τί δόθηκε και σε ποιούς δόθηκε. Λες και άμα φύγει το πρόσωπο, θα φύγει μαζί του και η αναγνώριση της ονομασίας του ψευδοκράτους με την ψευδοεκκλησία του. Τα πρόσωπα φεύγουν π. Βασίλειε, τα άλλα μένουν. Τα άλλα είναι το πρόβλημα. Θα πείτε εσείς στον Στέφανο και στον κάθε Στέφανο μιας αυτοκέφαλης -υποθετικά μιλάμε- εκκλησίας πώς θα μιλάει; Πώς θα του το πείτε; Όπως το λέτε στον Ιερώνυμο;

Και κάθονται από κάτω και σας ακούνε.

ΑΙΣΧΟΣ! ΝΤΡΟΠΗ!


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

40 thoughts on “Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης αναγνωρίζει τη νατοϊκή ψευδοεκκλησία του ψευδοκράτους των Σκοπίων.

    • Έτσι ακριβώς….
      Και γαρ ο άνθρωπος της ειρήνης μου, εφ ον ήλπισα, ο εσθίων άρτους μου, εμεγάλυνεν επ εμέ πτερνισμόν.

  1. Και σε πρόσφατη εκπομπή του σκανδάλισε πολλούς όταν υποστήριξε ότι οι λαϊκοί και οι ιερείς δεν έχουν κανένα δικαίωμα να κρίνουν καμία πράξη και προτροπή των ιερέων και Αρχιερέων ως ΑΙΡΕΤΙΚΗ, γιατί Η ΣΥΝΟΔΟΣ και μόνο έχει το δικαίωμα να χαρακτηρίσει μία άποψη και προτροπή ιερέα αυτού ως αιρετική. Άρα, να ακολουθούμε όλα σας προτρέπουν τα τελευταία 2 χρόνια, αμάσητα. Είναι ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ του εν λόγω με τον Ιερώνυμο, όπως φαίνεται…

      • Έπαινος μιας ομολογητρίας από τον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη.

        Κατά την διάρκεια της εικονομαχίας ανεδείχθησαν μάρτυρες και ομολογητές της Πίστεως μεταξύ των ορθοδόξων λαϊκών. Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, γράφοντας επιστολή στη διωκομένη αξιωματούχο (Πατρικία) Ειρήνη, την παρηγορεί και την ενθαρρύνει με τα εξής λόγια:

        «Ποιός δεν γνωρίζει από τους ομολογητές ότι και συ συν-ομολόγησες; Πού δεν ακούστηκε, ότι υπάρχει και μια συγκλητική μεταξύ των μαρτύρων; Σε εθαύμασαν τα τάγματα των Μοναχών και σε επήνεσαν οι συνάξεις των λαϊκών. Αλλά, τί αξία τάχα έχουν αυτά; Τα ίδια τα τάγματα των αγγέλων και των αγίων ευφράνθηκαν χάρις εις σε. Και μη νομίσης, ότι είναι κολακεία τα λόγια μου. Βλέπε, μάρτυς Χριστού, πόσον έχεις τιμηθή, πόσον έχεις υψωθή: σύγκρινέ  μου πηλό και χρυσό: τόσο πιο μεγάλο και πολύ περισσότερον είναι από το επίγειο αξίωμα που εγκατέλειψες, το επουράνιο αξίωμα που σού δωρήθηκε τώρα από τον Θεόν, δηλαδή το να αποκαλείσαι μάρτυς του Χριστού,  ομολογητής της αληθείας».
               «Δια τούτο σού υπενθυμίζω να μη ξεφύγης καθόλου από την ένστασι, συ που έχεις στηριχθή πάνω στην ασάλευτη πέτρα της Ορθοδοξίας, μήτε να γίνης ευκολο-πτόητη και διχόγνωμη, εξ αιτίας των πτώσεων [στην αίρεσι] είτε λαϊκών είτε μοναστών και όσων νομίζουν ότι είναι κάτι, η γενικώς οποιουδήποτε άλλου. Αυτοί είναι ψευδάδελφοι, ψευδαπόστολοι, που έχουν μόρφωσιν  ευσεβείας, αλλά έχουν αρνηθή τη δύναμί της [Β΄Τιμ. 3, 5]. Πολλοί δοκησίσοφοι και «αρχιεροφανείς» [φαινομενικοί αρχιερείς] και «αγιόδοκοι» [φαινομενικοί άγιοι] νικήθηκαν  στις παλαιές γενεές· αντιθέτως, έλαμψαν ως φωστήρες εν τω κόσμω [Φιλιπ. 2, 15] ολίγοι και αληθινοί σοφοί, οι οποίοι διαβιούν με φόβο Θεού, επειδή αρχή σοφίας είναι το να βοβήται κάποιος τον Κύριο [Ψαλμ. 110, 10], μολονότι δεν έχουν θεωρηθή και σπουδαίοι, επειδή ο άνθρωπος βλέπει στο πρόσωπο, αλλά ο Θεός στην καρδιά»

    • Στα σχόλια αδελφέ είπε μία «Ο λαός αποφασίζει για μία σύνοδο αν είναι Ορθόδοξη» και της διέγραψαν το σχόλιο!

  2. Νεοποχίτες κληρικοί που βρίσκονται στην ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ , είναι δυνατόν να ορθοτομούν ? Η λύση για τα αδιέξοδα είναι ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΟΡΘΗ ΠΙΣΤΗ . Μόνο αυτό αρκεί για να ελκύσουμε το έλεός Του .και να κάνει όλους τους εχθρούς Του σκόνη .

    • Είναι λυπηρό το επίπεδο του αρθρογράφου, αλλά και των σχολίων. Δεν καταλάβατε τίποτε από ότι είπε και βγάλατε ένα φανατισμό, χειρότερο από μουσουλμάνους σκληροπυρηνικούς. Αν -ο Θεός να φυλάξει όχι- είστε εσείς οι εκφραστές της Ορθοδοξίας, τότε χίλιες φορές ο μηδενισμός! Να καεί ο πλανήτης και να μη μείνει τίποτε όρθιο.

      • Είμαστε από άλλο πλανήτη και δεν καταλάβαμε. Δεν καταλάβαμε ότι η νατοϊκή Εκκλησία φτιάχτηκε για να ενισχύσει το ψευτομακεδονικό αφήγημα των Σκοπιανών, την κατάπτυστη συμφωνία Κοτζιά-Δημητρώφ, τα σχέδια των αμερικανών.. Είμαστε φανατικοί, σκληροπυρηνικοί που υπερασπιζόμαστε την Πατρίδα και δεν χάφτουμε τον «εκκλησιαστικά νομιμοποιημένο» αλυτρωτισμό των Σκοπίων. Ενώ οι Σκοπιανοί που μας κλέβουν είναι καλοί, πολιτισμένοι και ειρηνικοί.
        Πηγαίνετε αλλού κύριε…. με ελαφρά πηδηματάκια.

  3. ΕΥΓΕ ΦΑΙΗ!ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟΝ Π.ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ!ΒΕΒΑΙΑ Η ΕΝΑΝΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ!

  4. Ερωτημα1.Οι αποτειχεισμενοι κληρικοι και μοναχοι πόσες παρατάξεις έγιναν; Ερώτημα 2.Οι διακοπτοντες το μνημόσυνο του Επισκόπου τους παρέδωσαν και το αντιμινσιο που φέρει την υπογραφή του;…Αν ναι πως τελούν μυστήρια Αν όχι είναι έντιμο αυτό; . Ερώτημα 3.Ποιοι Άγιοι πατερες λένε ότι οι λαϊκοί αποτελούν σύνοδο; Και ποιοι είναι οι λαϊκοί και ο περίφημος λαός της Εκκλησίας; Οι μασκοφορουντες; Οι τηρουντες ευλαβικά τα υγεινομικα μέτρα εντός των ναων; Αυτοί που δεν γνωρίζουν ούτε τα στοιχειώδη; Αν ο λαός μας ειναι όπως λέμε ακατηχητος πως είναι και φύλακας της Εκκλησίας;Αυτοί που ακολουθούμε τον π. Βασίλειο δεν είμαστε λαός;Ερώτημα 4. Σε ποια εκπομπή του ο π. Βασίλειος είπε ότι οι λαϊκοί δεν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε πράξεις επισκοπων ; Για να ακούσουμεκαλα, πολύ καλά όμως ως καλοί μαθητές την σημερινη ομιλια.. Ως καλοί μαθητές όμως..

    • 1.Πολλές.
      2.Δεν ξέρω πως γίνεται αλλά γίνεται όπως γινόταν ΠΑΝΤΑ και από Αγίους της Εκκλησίας.
      3.Στις Άγιες Εικόνες η Σύνοδος απεικονίζεται με έναν ημιτελή κύκλο. Το κομμάτι του κύκλου που «λείπει» είναι η συνείδηση του λαού που οφείλουν να εκφράσουν οι συμμετέχοντες. Όταν δεν εκφράζεται η συνείδηση του λαού στην Σύνοδο, τότε Σύνοδος δεν είναι. Την ψευδοσύνοδο Φεράρας Φλωρεντίας ο λαός την ανέτρεψε.. Στα έσχατα χρόνια που ζούμε μην περιμένουμε να είναι πολλοί οι πιστοί που θα έχουν Ορθόδοξο φρόνημα. Πολλοί θα πλανηθούν. Ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος ανεβάζει το ποσοστό στο 97%. Νομίζω ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς τα είπε όλα. Όταν οι Επίσκοποι απαγορέψουν στην γριούλα να μιλάει τότε η Εκκλησία θα πάψει να υπάρχει. Δεν θα υπάρχει στο επίπεδο το διοικητικό καταλαβαίνω. Θα υπάρχει όμως στην φιμωμένη συνείδηση απλών ανθρώπων που θα αγωνίζονται μόνοι τους πλέον, ίσως στις κατακόμβες.
      4.Ως καλοί μαθητές στην σημερινή ομιλία με διπλά μηνύματα. Μην κρίνετε την μία …. διαμαρτυρηθείτε όπως σας λέω εγώ την άλλη (που σημαίνει ότι μπορείτε να κρίνετε).

    • Επί εικονομαχιών είχαν δημιουργηθεί 7 παρατάξεις εικονόφιλων , η μία από αυτές έριχνε ρινίσματα από τις εικόνες μέσα στην Θ. Κοινωνία . Έγινε Οικουμενική Σύνοδος επί πατριάρχου Αγίου Ταρασίου και δικαίωσε όλους , ακόμα και αυτούς που έριχναν από ευλάβεια τα ρινίσματα των εικόνων μέσα στο Άγιο Δισκοπότηρο .

    • Όσον αφορά τις παρατάξεις πιστεύω ότι θα έπρεπε να ελέγξουμε λίγο την έννοια «παράταξη» σε σχέση με την αποτείχηση. Τι θέλω να πω;
      Παράταξη για μένα μπορεί να είναι οι μαθητές του π. Βασιλείου. Παράταξη να ταν οι ακόλουθοι του Κονάνου πριν παραιτηθεί. Παράταξη να είναι η κάθε ομάδα γεροντολατρών, ή οι γνωστές ομάδες ψευδοπροφητών.
      Στην επισκοπή που ανήκω, σε μία ενορία κάθε 15αύγουστο κάνουν τα εγκώμια της Παναγίας ενώ οι υπόλοιπες ενορίες διαφωνούν καθώς υπάρχει σχετική απόφαση της αρχιεπισκοπής. Σε μία άλλη ενορία ο προϊστάμενος αρχιμανδρίτης που είναι και ιεροκήρυκας πιστεύει ότι ο μαρμαρωμένος βασιλιάς έρχεται να μας σώσει, ενώ οι άλλες ενορίες διαφωνούν κάθετα. Σε μία άλλη ενορία ένας αντι-οικουμενιστής ιερέας είναι μασκοφόρος και κατατρυπημένος από τα φάιζερ εμβόλια, ενώ σε κάποιες άλλες οικουμενιστές, νεοπατερστές και αντι-οιουμενιστές απαγορεύουν την μάσκα και εναντιώνονται στον εμβολιασμό. Σε άλλη ενορία θεωρούν πολύ ορθές τις αποφάσεις του Οικ. Πατρ. σχετικά με το ουκρανικό και το σκοπιανό, ενώ σε άλλες διαφωνούν κάθετα. Ενώ από καμία ενορία δεν άκουσα διαμαρτυρία για την θεολογία του μητ. Γαβριήλ σχετικά με τους ομοφυλόφιλους κ.ο.κ.
      Πόσες παρατάξεις είναι αυτές;
      Το ίδιο συμβαίνει και με τους αδελφούς που έχουν διακόψει την μνημόνευση. Υπάρχει ενεργή θεολογική συζήτηση και διαφωνίες.
      Πάντα υπήρχε ενεργή θεολογική συζήτηση στην εκκλησία μας και πολλές φορές έφτανε στα άκρα.
      Η διαφορά είναι ότι η συζήτηση της αποτείχησης πραγματοποιείται δημόσια και προβάλλεται δεόντως ενώ η ενοριακή συζήτηση αν και δημόσια, δεν προβάλλεται. Στην μία στεκόμαστε ο καθένας για τους δικούς του λόγους και στην άλλη, την ενοριακή, προσπερνάμε χωρίς να δίνουμε προέκταση. Παράδειγμα η βλασφημία του Γαβριήλ, έγινε ένα θέμα και τέλος. «Δεν άνοιξε ρουθούνι». Οι κληρικοί της μητρόπολης… ύπνο βαθύ.
      Θα μιλούσαμε για παρατάξεις εφόσον υπήρχε σχισματική σύνοδος. Αλλά κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει στην περίπτωση που εξετάζουμε. Διότι αν οι αποτειχισμένοι είναι χωρισμένοι σε παρατάξεις τότε, σε παρατάξεις είναι χωρισμένη όλη η εκκλησία. Εκτός κι αν κάποιος ερμηνεύει την ιεροκανονική αποτείχηση ως σχίσμα.
      Κλείνοντας έχω την εξής σκέψη: Αν το σχίσμα είναι ιάσιμο σύμφωνα με τον Μ. Βασίλειο τότε η διαφωνία στην θεολογική συζήτηση τι είναι;
      Οι διαφωνίες στις θεολογικές συζητήσεις των ενοριών όπου οι κληρικοί κάνουν υπακοή στους αιρετίζοντες και βεβαίως το πιθανότερο είναι να ασπάζονται αιρετίζουσες θεολογίες (καθώς δεν εκφράζουν ιεροκανονικά την αντίθεσή τους ώστε να μας βεβαιώσουν για το αντίθετο), που κατατάσσονται; Στους φαρισαίους; Στους Ζηλωτές; Στους αιρετίζοντες; Στους δειλούς; Στους Ορδοδόξους; Στους μη ζηλωτές και ορθά αντιδρώντες στα φαινόμενα της εποχής όπου αντίδραση σημαίνει κρυφή μη-συμφωνία;
      Ποιό απλά: Πόσες παρατάξεις αποκαλύπτονται ότι είναι υπαρκτές -οι οποίες δεν φαίνονται γιατί δεν υπάρχει σχετική ταμπέλα- μέσα από τις διαφωνίες στα σχόλια αυτού του ιστολογίου; και βέβαια η διαχειρίστρια γνωρίζει πολύ καλά τα άκρα που φτάνουν ορθόδοξοι μη αποτειχισμένοι, από τα σχόλια που απορρίπτει όταν αυτά ξεφεύγουν από τους κανόνες του ιστολογίου.

  5. Γιατί να μην γίνει μια εκπομπή που και εμείς οι λαϊκοί να ακούσουμε, μέσω φιλικού διαλόγου, τις διάφορες απόψεις επί του θέματος; Είμαι σίγουρος ότι μπορεί να βρεθεί ένας χώρος για μια τέτοια εκπομπή και έτσι, χωρίς «ΑΙΣΧΟΙ και ΝΤΡΟΠΕΣ,» να καταλάβουμε όλοι μας τι γίνεται, ε;

  6. Ένα ακόμη πολύ σοβαρό θέμα που απέφυγε να θίξει (ΓΙΑΤΙ είναι δυνατόν να ελέγξουμε τον Πάπα της Ανατολής Βαρθολομαίο?) είναι ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΙΤΛΟΥ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΤΗΣ ΣΕΒΙΑΣ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗΣ «ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ» ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΑΠΕΣΤΕΙΛΕ ΕΝΕΘΑΡΡΥΝΕ ΚΙΟΛΑΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΣΕΡΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΕΙΣ!!!

    Ο π. Θεόδωρος Ζήσης μάλιστα αποδίδει τα παραπάνω σε προηγούμενη συνεννόηση των 2 Πατριαρχών…

    Λεπτομέρειες εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=Xj7a6ksmBrg

    Λυπάμαι για την απογύμνωση του π. Βασιλείου Βολουδάκη… Για τις σοφιστίες που χρησιμοποιεί ως επιχειρήματα… Και για την ασυνέπεια λόγων όταν χρησιμοποιεί παρόμοια επιχειρήματα για αντίστροφες καταστάσεις και κατά το δοκούν ανάλογα με το ποια θέση θέλει να υπερασπίσει κάθε φορά… Τελικά υπερίσχυσε μέσα του ο πολιτικαντισμός… Ελπίζω να μην επηρεάσει τη γραμμή του Ορθόδοξου Τύπου στα θέματα…

      • Ο π.Θεόδωρος Ζήσης είναι ο ίδιος που έγραφε τους λόγους του πατριάρχη;;;

      • @Συμεών Στυλίτης
        Ο π. Θεόδωρος προσέφερε κάποτε τις υπηρεσίες του και στο Πατριαρχείο. Ακριβώς για αυτόν τον λόγο οι θέσεις του φέρουν περισσότερο βάρος λόγω μιας βαθύτερης γνώσης των πραγμάτων. Ευχαριστούμε που μας το θυμίσατε.

      • Ναι, φίλτατε Συμεών. Του Δημητρίου τους λόγους σχεδόν όλους Γραμματέας λαϊκός του Φαναρίου ήταν και μετέπειτα κληρικός του. Χειροτονία του Βαρθολομαίου έναν μήνα περίπου πριν γίνει Πατριάρχης. Όταν κατάλαβε τι άρχισε να γίνεται και αρνήθηκε να συμμετέχει στις συμπροσευχές με τους αιρετικούς και να μη γράφει τους λόγους του Βαρθολομαίου, αυτός τον έδιωξε και έτσι βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη.

  7. Ένας ένας τα γυρνάει τα κάστανα… είδες ταπεινοφροσύνη… είδες τον Χριστό.
    Πνευματικός χώρις ταπεινοφροσύνη…δεν είναι πνευματικός!

  8. Δυστυχώς απεκαλύφθη κι ο πολύς π.Βασίλειος Βολουδάκης.
    Καιρός ήταν να αντιληφθούν περί του ανδρός και οι πολλοί.
    Τώρα βλέπετε δεν έχει ούτε το άλλοθι των ύβρεων του
    Π.Τελεβάντου που ασθενεί βαρέως.Με την «Κοινωνία» τι
    γίνεται;Πότε ξεκινά ο προεκλογικός φίλτατοι οπαδοί της;

    Ιννοκέντιος

  9. Ο αδελφός Γρηγόριος επισημαίνει πολύ ορθά την έλλειψη ταπεινότητας του π. Βασιλείου Βολουδάκη. Σε προηγούμενη ομιλία του ο Π. Βασίλειος απαξίωσε τους λαϊκούς που αντιδρούν στις πρόσφατες αιρετικές προτροπές πολλών ιερέων- αρχιερέων, ως αμαθείς, χωρίς θεολογικές γνώσεις και ψευτοευσεβείς, ιδιώς κάποιες <ευλαβείς> γυναίκες. Νομίζει ότι το ποίμνιο είναι ανεγκέφαλα πρόβατα ή θεούσες, που δεν δικαιούνται να έχουν έλογη κρίση. Έχει επανηλημένα μιλήσει πολύ απαξιωτικά.

  10. Διαβάζοντας κανείς τήν επίσημη ανακοίνωση τής Σερβικής Εκκλησίας καί ακούγοντας τά λεγόμενα τού π.Βασιλείου Βολουδάκη, άν τό δή ψυχραιμα τό ζήτημα θά νοιώση βαθειά θλίψη γιά τό ολίσθημα αυτό τού ανδρός. Η γενναία στάση του όλο αυτό τό χρονικό διάστημα τής επιδημίας υπήρξε παράδειγμα πρός μίμηση αλλά δυστυχώς αυτά που ακούω είναι επιεικώς απαράδεκτα ! Εύχομαι νά αντιληφθή τό λάθος του καί νά επανορθώση…

  11. Ένα σύστημα όπως είναι η εκκλησία για να μη καταρρεύσει πρέπει να έχει νόμους και κανόνες. Εσείς δηλαδή προτείνετε οι επίσκοποι και οι κληρικοί να εκλέγονται απευθείας από το λαό ή από την ενορία τους; Να αποφασίζει ο λαός και όχι η Ιερά σύνοδος; Εφόσον κρίνετε και διαφωνείτε με τις επίσημες θέσεις της εκκλησίας της Ελλάδος καλό είναι να υπάρχει και αντιπρόταση.

    • Αν η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος ακολουθούσε τους νόμους και τους κανόνες ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ, τότε δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Την ερώτηση που κάνετε σε εμάς να πάτε να την κάνετε σε αυτούς,. Γιατί, να τους ρωτήσετε, ακολουθείτε τους νόμους του καίσαρα και του κάθε μασόνου;
      Πολύ θα σας βοηθήσει αυτό για να μπείτε στο κλίμα… https://tasthyras.wordpress.com/2019/11/18/%cf%80-%ce%b1%ce%b8%ce%b1%ce%bd%ce%ac%cf%83%ce%b9%ce%bf%cf%82-%ce%bc%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b1%ce%af%ce%bf%cf%82-%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%bf%ce%af-%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%84%ce%b5%ce%bb/

    • Τότε έδοξε τοις αποστόλοις και τοις πρεσβυτέροις συν όλη τη εκκλησία εκλεξαμένους άνδρας εξ αυτών πέμψαι εις Αντιόχειαν συν τω Παύλω και Βαρνάβα, Ιούδαν τον επικαλούμενον Βαρσαββάν και Σίλαν, άνδρας ηγουμένους εν τοις αδελφοίς.

      Ο Ευαγγελιστής Λουκάς, ο οποίος και μας εξιστορεί το γεγονός της Αποστολικής Συνόδου, μας παρουσιάζει ξεκάθαρα το πνεύμα μέσα στο οποίο βίωναν και έπαιρναν αποφάσεις τα μέλη της Εκκλησίας: «Συνήχθησαν δέ οι απόστολοι καί οι πρεσβύτεροι ιδείν περί τού λόγου τούτου» (Πραξ. ιε΄ 6) «Τότε έδοξε τοίς αποστόλοις καί τοίς πρεσβυτέροις σύν όλη τή εκκλησία» (Πραξ. ιε΄ 22) «έδοξεν ημίν γενομένοις ομοθυμαδόν» (Πραξ. ιε΄ 25) «έδοξε γάρ τώ Αγίω Πνεύματι καί ημίν» (Πραξ. ιε΄ 28). Παρατηρούμε ότι ολόκληρη η Εκκλησία συμμετέχει, χωρίς να γίνεται διάσπαση ή διαχωρισμός του κλήρου και του λαού και ούτε ανάμειξη ή συγχώνευση μεταξύ τους, αλλά όλοι εν ομονοία ως μέλη ενός μοναδικού Σώματος.
      Ο Επίσκοπος προσκομίζει στη σύνοδο τη μαρτυρία και βιωματική βεβαιότητα του λαϊκού σώματος στο οποίο «προεδρεύει της Ευχαριστίας» Αν λοιπόν σε μια σύνοδο κάποιοι Επίσκοποι ή και το σύνολο των Επισκόπων εκφράζουν γνώμες, απόψεις και τελικά αποφάσεις άσχετες με την εμπειρία του ευχαριστιακού σώματος, τότε καταργείται η σύνοδος και εκπίπτουν από το αξίωμά τους οι Επίσκοποι -γιατί τελικός κριτής και φύλακας της εκκλησιαστικής αλήθειας είναι ο λαός, ο λαός-φορέας της ευχαριστιακής εμπειρίας της «όντως ζωής»

  12. Η εκκλησία της Ελλάδος παίρνει κάποιες τυπικές προβλέψιμες και συστημικές θέσεις μέσω της ιεράς συνόδου και του οικουμενικού Πατριαρχείου που εξυπηρετούν στην έμμεση και παρούσα διευκόλυνση του έργου της υπέρ των άπορων, φτωχών και πιστών. Η εκκλησία δεν επιβάλλεται ουσιαστικά αλλά αφήνει ελεύθερο το αυτεξούσιο στους κληρικούς της χωρίς να κάνει χρήση των εκκλησιαστικών δικαστηρίων, της καθαίρεσης και του αφορισμού. Στο μέλλον αν δεν εξυπηρετούνται τα συμφέροντα της θα αλλάξει στρατόπεδο.

    • Εσύ τί είσαι; Πληρώνεσαι από κάπου να μας κάνεις προπαγάνδα; Η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος ακολουθεί τα χνάρια του Σεργιανισμού επί αθεϊστικού καθεστώτος στη Ρωσία.
      Η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος συγκυβερνά με την Πολιτεία, έχει τσαλαπατήσει τα δόγματα της Πίστεως, έχει στην ουσία ακυρώσει τον ρόλο της διότι δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα αλλά πνευματικό νοσοκομείο. Αντί να συμβάλει στον φωτισμό του λαού για την διεκδίκηση του αυτεξουσίου του και συνεπώς την δυνατότητά του να φτάσει στο καθ’ ομοίωση, συμπεριφέρεται ως βασιλικότερη του βασιλέως, προβάλλοντας απάνθρωπα διλήμματα του τύπου «εδώ το εμβόλιο εκεί ο τάφος» σα να απευθύνεται σε δούλους. Ξεκάθαρα, οι απανωτές εθνικές προδοσίες οφείλουν την «επιτυχία» τους στην «άψογη» συνεργασία της διοικούσας Εκκλησίας με τους εκάστοτε πολιτικούς. Το ίδιο και οι νίκες του πολέμου που διεξάγεται αυτήν την στιγμή εις βάρος του ανθρώπου οφείλονται σε αυτήν την συνεργασία. Η Ελλάδα πρωτοστάτησε στην αυστηρότητα των μέτρων και στην επιτυχή εφαρμογή τους χάρη σ’ αυτήν την συνεργασία. Οι ιεράρχες που βγήκαν και διαφήμισαν το πειραματικό m-RNA σκεύασμα, οι ανακοινώσεις της ΔΙΣ που το αθώωσαν στα μάτια των Ελλήνων, όλοι αυτοί που απείλησαν, χλεύασαν, υποχρέωσαν με οποιονδήποτε τρόπο τους Έλληνες να τρυπηθούν είναι συνυπεύθυνοι για τους θανάτους των Ελλήνων και θα πληρώσουν είτε σε αυτή είτε στην άλλη ζωή. Την επόμενη φορά που θα προσπαθήσεις να περάσεις νερόβραστη συστημική προπαγάνδα εδώ μέσα, θα κοπείς.

  13. Αγιοποίηση Λαϊκών.

    Οι Δέκα Μάρτυρες της Χαλκής Πύλης εναντίον της Εικονομαχίας, εορταζόμενοι στις 9  Αυγούστου.

          Το Συναξάριον της 9ης Αυγούστου, μνημονεύει την εορτή των Αγίων Δέκα Μαρτύρων, οι οποίοι υπέστησαν Μαρτύριον χάριν της Εικόνος του Σωτήρος Χριστού της τοποθετημένης στην Χαλκή Πύλη της Κωνσταντινουπόλεως. Οι εννέα πρώτοι από τους δέκα αυτούς Αγίους, Ιουλιανόν, Μαρκιανόν, Ιωάννην, Ιάκωβον, Αλέξιον, Δημήτριον, Φώτιον, Πέτρον, Λεόντιον και Μαρίαν την Πατρικίαν, έλαβαν μέρος στην αντίστασι που το πλήθος εκδήλωσε εναντίον του Στρατού, όταν ένας αξιωματικός (σπαθάριος) προσπάθησε να κατεβάσει την ιερά Εικόνα του Χριστού από την Χαλκή Πύλη, επί Λέοντος Γ΄ του Ισαύρου το έτος 730 μ.Χ. μετά την υπογραφή εικονομαχικού διατάγματος16. Μετά από οκτώ μήνες φυλάκιση και φρικτές βασάνους οι Άγιοι εκτελέστηκαν χάριν της Ορθοδοξίας μαζί με την αγία Μαρία την Πατρικία.

    Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός

            Ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, ων ακόμη αξιωματούχος στο Χαλιφάτο της Δαμασκού, και ενώ είχε εκσπάσει η εικονομαχία στην ΚΠολη, έγραψε περί το 730 μ.Χ. λόγους κατά της Εικονομαχίας, οι οποίοι έκαναν πολλή ζημία στην αίρεση. Καθώς λέγει ο Βίος του, αφού ο άγιος Ιωάννης επλήσθη με ζήλο, ως ο Προφήτης Ηλίας, «στους Ορθοδόξους εκείνους που τον εγνώριζαν αποστέλλει λόγους σε μορφή επιστολών υπέρ της προσκυνήσεως των σεβασμίων Εικόνων, αποδεικνύοντας στο έπακρο, με πολλή σοφία, ότι είναι απαραίτητη η προσκύνηση των θείων εκτυπωμάτων [Εικόνων]. Και παρήγγειλε σε εκείνους να λέγουν τα παρόμοια και προς άλλους και να δείχνουν τις επιστολές του. Και με όλους τους τρόπους έσπευδε ο νέος αθλητής της αληθείας, σαν μέσω κάποιου κύκλου, να κυκλοφορούν οι επιστολές του από χέρι σε χέρι στους πιστούς, και να δυναμώνη η Ορθοδοξία».  Έτσι εξυφάνθηκε από τον αιρετικό Αυτοκράτορα της ΚΠόλεως Λέοντα Γ’ συκοφαντία κατά του Αγίου Ιωάνου με αποτέλεσμα ο Ιωάννης να τιμωρηθή αδίκως από τον Χαλίφη, ως επίδοξος στασιαστής και επίβουλος της αραβικής κυριαρχίας και να του αποκοπή η δεξιά χείρα. Μετά τη θαυματουργό θεραπεία του από την ιερά Εικόνα της Παναγίας ο Άγιος εγκατέλειψε τη θέση του και εμόνασε στη Μονή του Αγίου Σάββα στα Ιεροσόλυμα

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s