Έπεσαν οι μάσκες. Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης θα αγωνιζόταν «μέσα στην Εκκλησία» μετά και από κοινό ποτήριο με τους παπικούς!!

«Διερωτώμαι, πώς πολλοί άνθρωποι, έτσι χωρίς δεύτερη σκέψη καταφρονούν τους επισκόπους τους και κάνουν ανταρσία, χάριν της Πίστεως;» [π. Βασίλειος Βολουδάκης]

«ἀλλοτρίῳ δὲ οὐ μὴ ἀκολουθήσωσιν, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ’ αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν.» [Ιωαν. 10,5]
«Πλήν ὁ υἱός τοῦ ἀνθρώπου ἐλθών ἇρα εὐρήσει τήν πίστιν ἐπί τῆς γῆς;» [Λουκ. 18, 8]

Μετά την προηγούμενη ανάρτηση, κάποιοι (όχι ένας) αδελφοί μου στείλαν αποσπάσματα από το ίδιο βίντεο να σχολιάσω. Να με συγχωρείτε. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο. Πόσα να αντέξει κανείς μέσα σε μία ημέρα;

«Τώρα που θα κυκλοφορηθεί συν θεώ η βιογραφία του Γέροντός μας του πατρός Σίμωνος, συν θεώ θα κυκλοφορηθεί μέχρι το τέλος του μηνός αυτού. Εκεί φαίνεται μέσα σε μία επιστολή του μακαριστού π. Επιφανίου Θεοδωροπούλου, ο οποίος ήτανε ο τηρητής της ακριβείας των Ιερών Κανόνων, συν τοις άλλοις, και εκθειάζει στον αρχιεπ. Ιερώνυμο τον Α’, εκθειάζει τον πατέρα Σίμωνα για το εκκλησιαστικό του φρόνημα. Και γράφει στον Ιερώνυμο… τον ερώτησαν πνευματικά του παιδιά και του είπανε να σταματήσει το μνημόσυνο του Αρχιεπισκόπου. Και είπε: να φύγετε κι εσείς αν σκανδαλίζεστε που μνημονεύω τον Αρχιεπίσκοπο. Δεν θέλω να έχω πνευματικά παιδιά απείθαρχα στην Εκκλησία. Και όταν τον ρώτησαν… Γέροντα, εάν ο Αρχιεπίσκοπος ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ με τον πάπα; Και τότε, λέει, εγώ δεν θα φύγω από την Εκκλησία. Και αυτά τα προβάλλει ποιός; Ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, τον οποίον επικαλούνται σήμερα κάποιοι για να φύγουν από την Εκκλησία εν’ ονόματι της Ορθοδοξίας. Την Εκκλησία δεν την χαρίζουμε σε κανέναν. Δεν θα φύγουμε από την Εκκλησία. Θα μαχόμεθα. Θα ομολογούμε εντός της Εκκλησίας. Γιατί το επισκοπικό αξίωμα δεν είναι ανθρώπινο… και όποιος βεβαίως επίσκοπος, ως άνθρωπος, είναι ανάξιος αυτός θα κριθεί από τον Θεό.» [από το 7.34]

Φρίκη.

Δεν θα εξετάσουμε εδώ το αληθές ή όχι αυτής της εξωφρενικής δήλωσης, δεν έχουμε μπροστά μας τα κείμενα, πώς, πότε, γιατί ειπώθηκαν. Θα πάρουμε όμως ως δεδομένο το ότι ο π. Βασίλειος προτείνει δημοσίως τυφλή υπακοή ακόμη και στην περίπτωση του ΚΟΙΝΟΥ ΠΟΤΗΡΙΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ.

Εμείς δεν μπορούμε να κρίνουμε τον επίσκοπο, λέει. «Θα κριθεί από τον Θεό». Τότε γιατί ο Κύριος λέει στο λογικό ποίμνιο να φύγει από τους αλλότριους ποιμένες; Πώς θα φύγει αν δεν χρησιμοποιήσει την κρίση του; Πώς επιβίωσε η Πίστη στην δισχιλιόχρονη ιστορία της Εκκλησίας με τους τόσους αιρετικούς επισκόπους; Περίμεναν οι υπόλοιποι, λαίκοί, μοναχοί, ιερείς, συνεπίσκοποι να κρίνει τους αιρετικούς επισκόπους ο Θεός στην άλλη ζωή; Αλλοίμονό μας.

«Μένουμε στην Εκκλησία», λέει. Δηλαδή, μένουμε στις ενορίες μας, στους τραπεζικούς λογαριασμούς, στην βολεψιά στους θρόνους. Σωστά π. Βασίλειε; Πείτε το ανοιχτά. Έτσι δεν είναι; Αρκετά με αυτό το εισαγόμενο παραμύθι των παπικών ότι εκκλησία = επίσκοποι. Πόσο ακόμα θα ακούμε αυτήν την ανοησία; Η Εκκλησία είναι εκεί που είναι η Αλήθεια, εκεί που είναι ο Χριστός. Τόσοι Άγιοι ΜΑΡΥΤΡΗΣΑΝ στα χέρια των αιρετικών παπικών για να λαμπικάρουν οι Πατέρες τα δόγματα στις Οικουμενικές Συνόδους και τους Ιερούς Κανόνες ως προς την συμπεριφορά μας απέναντί στους αιρετικούς, και ο π. Βασίλειος θα βάλει σε όλα ένα Χ και θα αγωνιστεί «από μέσα». Θα έχει κοινό ποτήριο με τους αιρετικούς και ταυτόχρονα θα αγωνίζεται «από μέσα»….

Παραμύθια της Χαλιμάς. Θα είναι ΕΚΤΟΣ Εκκλησίας και όλοι όσοι τον ακολουθήσουν.

Οι παπικοί λένε, καλύτερα στην κόλαση μαζί με τον πάπα, ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο Π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΟΙΜΝΙΟ.

«Είτε ευδόκησε ο Θεός, είτε επέτρεψε, ποιος είμαι εγώ που θα αποτρέψω;» (για το πώς ανέβηκαν οι επίσκοποι) Ποιός είστε; Ένα ζωντανό μέλος της Εκκλησίας που ενδιαφέρεται για το Σπίτι του και κυρίως να κρατήσει την Πίστη για να σωθεί το ίδιο. Ποιός ήταν τότε ο Ραφαήλ που έφυγε από το μιαρό συλλείτουργο; Ένας Πρωτοσύγκελος. Σήμερα είναι Άγιος!

«Επικαλούνται διάφοροι παλαιούς Αγίους γιατί δεν μπορούσαμε να ελέγξουμε ακριβώς πως ήταν τότε οι καταστάσεις. Και ερωτώ. Γιατί να ανατρέξουμε σε παλαιούς Αγίους, όταν έχουμε Αγίους των ημερών μας; Γιατί δεν μας βολεύει. Γιατί δεν μας βολεύει στο φανατισμό μας. Αυτό το οποίο ζήσαμε αλλά θέλουμε να πλάσουμε ένα παρελθόν για το οποίο δεν έχουμε στοιχεία. Και μιλάμε για ένα παρελθόν το οποίο αντιμετώπισε αιρέσεις μεγάλες

Και σήμερα η παναίρεση του οικουμενισμού, ο πρόδρομος του Αντιχρίστου είναι μικρή αίρεση; Πατήρ Βασίλειε. ΑΝΑΠΟΔΑ μας τα λέτε. Σήμερα μας βολεύει να μην κοιτάμε τους αναγνωρισμένους Πατέρες της Εκκλησίας επειδή έχουμε γίνει τρυφηλοί στο σώμα και στο πνεύμα. Αυτή είναι η αλήθεια. Η Εκκλησία άλλωστε είναι ενιαία, είναι Μία, είναι Αγία, είναι Καθολική, είναι Αποστολική. Είναι ο Αυτός, χθές και σήμερον, και εις τους αιώνας. Δεν είναι η Εκκλησία μόνο ο π, Σίμωνας επειδή έτυχε να είναι γέροντάς σας. Και αν έχει κάνει λάθη; Ακολουθούμε τους Πατέρες, την συμφωνία των Πατέρων, είμαστε επόμενοι τοις Αγίοις Πατράσι. Δεν βάζουμε κόφτρες στην ιστορία της Εκκλησίας επειδή τάχαμου «δεν έχουμε στοιχεία». Πού τα βρήκατε αυτά π. Βασίλειε; Μεταπατεριστής με προβιά είστε; Οι Οικουμενικές Σύνοδοι και οι Ιεροί Κανόνες τί είναι; Η Παράδοση της Εκκλησίας μας τί είναι; Αυτά είναι τα «στοιχεία» μας. Αν δεν σας αρέσουν φροντίστε να αλλάξετε εσείς τον εαυτό σας για να σας αρέσουν. Δεν θα αλλάξουμε τα παραδεδομένα χιλιάδων ετών επειδή εσάς δεν σας κάνουν.


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

31 thoughts on “Έπεσαν οι μάσκες. Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης θα αγωνιζόταν «μέσα στην Εκκλησία» μετά και από κοινό ποτήριο με τους παπικούς!!

  1. Ο Θεοδωρόπουλος παρόλο το κακό του έργο κατά των Αγιορειτών (Ο Θεός ή κάποια Αγιοπνευματική Σύνοδος θα κρίνει αν έκανε καλώς ή κακώς) που οι ομόφρονες σας μετέπειτα τους έδιωξαν με την βία στις εξορίες (ο καλός «μπάτσος» Θεοδωρόπουλος και ο κακός «μπάτσος» Πατριάρχης Δημήτριος), έχει ένα δικαιολογητικό γιατί έζησε πριν ΕΝΑΝ ΑΙΩΝΑ. Εσύ π. Βασίλειε τι θα πεις όταν ο πρόδρομος του Αντιχρίστου Βαρθολομαίος ενωθεί με τον Πάπα; Θα γράψεις κάποιο άρθρο στον Ορθόδοξο Τύπο και μετά για να μιλήσω και στην δική σου ειρωνική γλώσσα «καθάρισες»; Λίγη διάκριση.

    • Νέον Ἐκκλησίας καθηγητὴν, θείων δὲ Κανόνων, ἀκριβέστατον τηρητήν, λάμψαντα ὡς ἄστρον, ἐν ἔτεσιν ἐσχάτοις, ὑμνοῦμέν σε προφρόνως, ὦ Ἐπιφάνιε.

      Δεῦτε τοῦ τελείου καὶ ἀπαθοῦς, μνήμην τὴν ἁγίαν, εὐφημήσωμεν ἀδελφοί, τοῦ Ἐπιφανίου, πατρὸς καὶ διδασκάλου, ἐν πίστει προσκυνοῦντες, Χριστὸν τὸν Κύριον.

      Δεῦτε ἀκριβείας τὸν τηρητήν, καὶ οἰκονομίας, τὸν θεόπνουν ὑφηγητήν, τῆς ἐπιφανείας, ἐπώνυμον Κυρίου, καὶ τύπον ἀφανείας, πάντες ὑμνήσωμεν.

      Ἐπολιτογράφεις μετὰ σπουδῆς, ψυχὰς ἀθανάτους, θεοφόρε ἐν οὐρανοῖς, καὶ αἱρετιζόντων, ἐνίκας γλωσσαλγίας, ἐν λόγῳ καὶ γραφίδι, ὦ Ἐπιφάνιε.

      Ἐκ τῆς τῶν ἀμβλώσεων ἀπειλῆς, τρεῖς ἑκατοντάδας, Ἐπιφάνιε ἱερέ, ἔσωσας ἐμβρύων, εὐχαῖς καὶ νουθεσίαις, μητέρων δ’ ἀμετρήτων, σπλάγχνα ἀνέπαυσας.

      Οἰκουμενισμοῦ καὶ ζηλωτισμοῦ, ἄνωθεν ἐμπνεύσει, Ἐπιφάνιε ἱερέ, ἤλεγξας τὰ ἄκρα, πολλῇ ἐν διακρίσει, ὡς πλήττοντα τὴν πίστιν, Χριστοῦ ἀμφότερα.

      Τοῦ θεοστυγοῦς Οἰκουμενισμοῦ, ὤφθης καθαιρέτης, καὶ ἀκρίτου ζηλωτισμοῦ, συγγραφαῖς ἁγίαις, σοφὲ ἐν τοῖς πατράσιν, ὁδὸν βαδίζων μέσην, Χριστοῦ τῇ χάριτι.

      • Είναι αστείο να χαρακτηρίζετε τους Αγιορείτες για ζηλωτισμό. Ο ηγούμενος Βησσαρίων, ο ηγούμενος Χαράλαμπος, ο ηγούμενος Γρηγόριος κ.α είχαν περισσότερο πνευματικό νου απ’τον «μορφωμένο» Θεοδωρόπουλο. Έζησαν την πίστη, δεν αναπαύθηκαν πίσω από θεωρητικά γραπτά, ούτε προσκύνησαν την παντόφλα του οικουμενιστή Πατριάρχη για μερική εγκόσμια αίγλη. Ο Θεοδωρόπουλος τι έκανε; Πήγε σαν άλλος Βαρλαάμ Καλαβρός «να μάθει την αλήθεια» στα γεροντάκια. ΛΙΓΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ.

      • Στὰ «Δύο ἄκρα» ἐπιχειρεῖται, μὲ θαυμαστὴ μαεστρία ἡ ἀπεξάρτηση ἀπὸ τὴν Συμφωνία τῶν ἁγίων Πατέρων, τὸ Consensus Patrum ποὺ λένε καὶ οἱ σύγχρονοι θεολόγοι, περὶ τοῦ τρόπου ἀντιμετωπίσεως τῶν αἱρέσεων καὶ τῶν αἱρετικῶν πρὸ τῆς συνοδικῆς καταδίκης αὐτῶν. Ἂν καὶ ἀναιρέθηκαν πλήρως, μέχρι κονιορτοποιήσεως τὰ σοφιστικὰ ἐπιχειρήματά του, ἀπὸ τὸν ἀλήστου μνήμης Ἱερομόναχο Θεοδώρητο Μαῦρο, μέ τὸ τιτλοφορούμενο ἔργο του «Τὸ Ἀντίδοτον», ἐν τούτοις, τὰ μὲν «Δύο Ἄκρα» κυκλοφόρησαν εὐρύτατα στὰ θρησκευτικὰ βιβλιοπωλεῖα τῆς χώρας, ἐνῶ «Τὸ Ἀντίδοτον» ἐλάχιστα μέχρι καὶ ἀπαγορεύσεως, ὁπότε γιὰ νὰ τὸ βρεῖ κανεὶς ἔπρεπε νὰ ἔχει τὴν τύχη τοῦ χρυσωρύχου. http://opaidagogos.blogspot.com/2017/03/blog-post_13.html

      • @ΕΡΑΤΩ
        Ο καθείς έχει το δικαίωμα να καταθέσει τις θέσεις του. Πάντως σήμερα αν ο χώρος της ιεροκανονικής αποτείχισης υποφέρει είναι από τον αδιάκριτο ζηλωτισμό ορισμένων. Το πρόβλημα είναι σοβαρότατο. Μήπως ο π. Επιφάνιος έχει κάτι να μας διδάξει;

    • Αγαπητοί αδελφοί Ιωάννη και Anon2
      Έχω λόγους να εκτιμώ και τους δύο σας. Γι’ αυτό και θα σας παρακαλέσω να βάλετε τον Χριστό ανάμεσά σας.
      Ευχαριστώ.

  2. Έχω διαβάσει όλα τα βιβλία του π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου. ΠΟΥΘΕΝΑ δεν λέει τις αθεολόγητες ανοησίες που εξέφρασε ο π. Βολουδάκης!

    • Βασίλη, αυτήν την εντύπωση έχω και εγώ. Καλό θα είναι αυτό να ληφθεί σοβαρά υπ όψιν από τους κατηγόρους του μακαριστού, οσίας βιοτής και καταξιωμένου στη συνείδηση των πιστών, π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου.
      Θεωρώ λίαν ουσιώδη και τη σχολιογραφική παρέμβαση της αγαπητής Ελένης Λωρίτου.

  3. Είπε και άλλες χονδράδες… Ότι Εκκλησία είναι η σύμπτωση απόψεων 2 πατέρων του π. Επιφανίου και π. Σίμωνος… Ότι όσοι δεν ακούν αυτούς τους 2 περιφρονούν τους αγίους και ότι ατιμάζουν τους αγίους του παρελθόντος… Ότι πιστός δεν είναι αυτός που αφιονίζει αλλά είναι αυτός που πείθει (ξεχνώντας ότι ο ίδιος έβγαζε αφρούς από άμβωνος πριν 2 χρόνια… προφανώς τότε δεν ήταν σε κατάσταση αφιονισμού ο ίδιος)….

    Ότι ο Χριστός έκανε τον πύργο της Βαβέλ για να μην επηρεάζονται οι καλοί από τους κακούς στην επικοινωνία μεταξύ τους (προφανώς στις αλληλεπιδράσεις των καλών με τους κακούς δεν περιλαμβάνονται συμπροσευχές και συλλείτουργα όταν γίνονται σε διαφορετικές γλώσσες!!!)…

    Ότι τιμούμε το επισκοπικό αξίωμα δε σημαίνει ότι δεν εγκρίνουμε όλες τις πράξεις των επισκόπων (λες και μπορεί να γίνει αλλιώς) αλλά επίσης δηλώνουμε και τούτο: ότι οι πράξεις του οποιουδήποτε επισκόπου δε μολύνουν εμένα, και ότι ο κοινωνών ακοινώνητους δεν είναι ακριβός ακοινώνητος και ότι μόνο όταν ακολουθείς κατά γράμμα τις αιρετικές διδασκαλίες ενός επισκόπου υπάρχει πρόβλημα!!! Άρα (δικό μου συμπέρασμα) μπορεί το Ορθόδοξο ποίμνιο μπορεί να είναι σε κοινωνία με παπικούς «Επισκόπους» εφόσον δεν αποδέχεται πλήρως τις διδασκαλίες τους… ΔΛΔ ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ…

  4. Θλίψη μεγάλη. Σε όλη την ομιλία, ο ένας του λόγος είναι χειρότερος από τον άλλον. Για όποιον αντέξει να το δει όλο. Βρήκε τη μέρα να το κάνει!

  5. Αποστολικός Κανὼν με’: Περὶ συνευξαμένου ἱερατικοῦ αἱρετικοῖς.
    «Ἐπίσκοπος, ἢ πρεσβύτερος, ἢ διάκονος, αἱρετικοῖς συνευξάμενος μόνον, ἀφοριζέσθω· εἰ δὲ ἐπέτρεψεν αὐτοῖς ὡς κληρικοῖς ἐνεργῆσαί τι, καθαιρείσθω».

    Αποστολικός Κανὼν ξδ’: Περὶ τοῦ προσευξαμένου κληρικοῦ ἐν συναγωγῇ αἱρετικῶν.
    «Εἴ τις κληρικος, ἢ λαϊκός, εἰσέλθῃ εἰς συναγωγὴν Ἰουδαίων ἢ αἱρετικῶν προσεύξασθαι, καθαιρείσθω καὶ ἀφοριζέσθω.»

    • Μην τα γράφεις αυτά αδελφέ, αυτά δεν τα καταλαβαίνει, λέει, ο π. Βασίλειος. Να ακολουθήσουμε τους τωρινούς Αγίους μας, λέει. Λες και οι Άγιοι της εποχής μας θα ήταν Άγιοι αν είχαν διαφορετικό πνεύμα από το πνεύμα των παλαιοτέρων. Μόνο και μόνο αυτό που λέει θα έπρεπε να χτυπήσει απευθείας το καμπανάκι. Δηλαδή, άλλος Χριστός παλαιά, άλλος σήμερα, δεν είναι το ίδιο Άγιο Πνεύμα που σκεπάζει με την χάρη Του και φωτίζει τους Αγίους. Ο Άγιος Παΐσιος που διέκοψε την κοινωνία του με τον Αθηναγόρα, έκανε κάτι διαφορετικό; Άγιος της εποχής μας είναι. αλλά ο π. Βασίλειος επιμόνως κάνει πως δεν το βλέπει. Είναι γραμμένο σε βιβλία, το ομολογούν τα πνευματικά του παιδιά, το ξέρει όλος ο κόσμος αλλά ο π. Βασίλειος εκεί, το αρνείται πεισματικά, το υποσκάπτει, το θολώνει. Ο Άγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής; Δεν είχε διακόψει και αυτός την μνημόνευση του Πατριάρχου; Και πότε την επανέφερε; Όταν οι παλαιοημερολογίτες σταμάτησαν να αναγνωρίζουν χάρη στα Μυστήρια του νέου ημερολογίου. Ο Άγιος Εφραίμ ο Κατουνακιώτης, δεν μύρισε την μπόχα την ακαθάρτων πνευμάτων του οικουμενισμού; Περιγράφοντας μάλιστα την «απάντηση» που έλαβε μετά από προσευχή, είπε ότι δεν μπορούσε να αναπνεύσει πνευματικά. Κι εδώ δεν μιλάμε για την αλλαγή του ημερολογίου αλλά για την τελευταία πράξη του δράματος, την κορδέλα στο τέλος της διαδρομής, ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ. Μόνο και μόνο που το αναφέρουμε σαν σκέψη είναι βλασφημία. Θα δέχονταν οι σύγχρονοι άγιοι κοινό ποτήριο με τους αιρετικούς; Η προσπάθεια του π. Βασιλείου να ξεχωρίσει τους σημερινούς Αγίους από τους παλαιούς Αγίους θα πέσει στο κενό. Ο γιαλός δεν είναι στραβός. Εκείνος βαδίζει στραβά και κατατάσσει τον εαυτό του στους μεταπατεριστές. Ο π. Βασίλειος να προσέξει ποιους επικαλείται για να στηρίξει τις προσωπικές του θέσεις. Θα του ζητήσουν τον λόγο στην άλλη ζωή.

      • Στην ιστορία της Εκκλησίας υπάρχει και ένα άλλο πολύ διδακτικό ιστορικό προηγούμενο… Πρόκειται για τη διακοπή μνημοσύνου στην οποία προχώρησαν όλοι οι κληρικοί και μοναχοί της Κατακομβικής Εκκλησίας όπως ονομάστηκε στη Ρωσία του προδότη και σφετεριστή Σέργιου, ο οποίος προχώρησε στην πνευματική διάλυση του Πατριαρχείου της Μόσχας και μετέτρεψε την τοπική Εκκλησία της Ρωσίας σε παραμάγαζο των μπολσεβίκων και όργανο του Κομμουνιστικού καθεστώτος και της KGB, με αποτέλεσμα να υπάρξει στο 2ο μεγάλο κύμα μαρτύρων και ομολογητών της Ορθοδόξου Εκκλησίας μια και οι περισσότεροι που έκαναν διακοπή μνημοσύνου πέθαναν εντός σύντομου χρονικού διαστήματος μετά από διώξεις στα γκουλάκ…

        Έχει ενδιαφέρον ότι ο Σέργιος και όσοι τον ακολούθησαν χρησιμοποίησαν τα ίδια επιχειρήματα με αυτά που χρησιμοποιεί σήμερα ο π. Βασίλειος Βολουδάκης ο οποίος ακολουθεί μέρα με την ημέρα φαίνεται να έχει πέσει σε πορεία αντίστροφή από αυτή του Αγίου Παύλου ο οποίος από διώκτης των Χριστιανών έγινε τελικά και μάρτυρας…

        Το ιστορικό ανάλογο περιγράφεται αναλυτικότατα μέσα από το βιβλίο των π. Σεραφείμ Ρόουζ και του καθηγητού Ivan M. Andreyev με τίτλο «Russia’s Catacomb Saints: Lives of the New Martyrs» στη σειρά διαλέξεων «Russian New Martyrs»…

        Ειδικότερα στη Διάλεξη 8 με τίλο «Russian New Martyrs- Lesson 8: The Catacomb Church» παρουσιάζεται όλη η συζήτηση για τη διακοπή μνημοσύνου και το ιστορικό παράλληλο με τη σημερινή κατάσταση της Εκκλησίας της Ελλάδος:

        Δυστυχώς τα σεμινάρια είναι στα Αγγλικά και μακάρι κάποιος να τα υποτίτλιζε γιατί τα ιστορικά γεγονότα αποτελούν κόλαφο για τους αρνητές του 15ου κανόνα της Πρωτοδευτέρας Οικουμενικής Συνόδου όπως είναι ο π. Βασίλειος… Όποιος όμως μπορεί να τα παρακολουθήσει θα έχει κατά την ταπεινή μου άποψη μεγάλη ωφέλεια…

      • Πολύ καλό αδελφέ. Έχω δει αυτά τα βίντεο του π. Πέτρου αλλά δεν προλαβαίνω να τα μεταφέρω στο αναγνωστικό κοινό. Πρώτα ο Θεός θα προσπαθήσω να μεταφράσω κάποια αποσπάσματα. Ναι. Ξεχάσαμε τους αδελφούς της Κατακομβικής Εκκλησίας της Ρωσίας. Η κατάσταση που αντιμετώπιζαν είχε πολλές ομοιότητες με την δική μας κατάσταση, και μπορούμε να μάθουμε πολλά από το παράδειγμά τους.

      • Λυπάμαι πολύ, παρακολουθούσα τις ομιλίες του για πολύ καιρό, ήταν μια μεγάλη έκπληξη για μένα! Φυσικά έκανα αμέσως διαγραφή από το κανάλι του στο YouTube.

  6. Όταν θίγονται θέματα Πίστεως και Πατρίδος ο λαός θα μιλήσει και ας γίνει ότι θέλει ,πατέρα Βασίλειε!!!!
    Μην βάζετε κι εσείς φίμωτρο στον κόσμο χειρότερο από αυτό του covid,είναι πολύ ενοχλητικό και ασφυκτικό. Μην ανησυχείτε δεν θα πάθουν τίποτα οι αιρετίζοντες επίσκοποι που οι ενέργειές τους έχουν σοβαρές επιπτώσεις και σε εθνικά θέματα ,δε θα κοκκινίσουν από ντροπή!
    Υπάρχει Εκκλησία χωρίς λαό; δεν μπορούμε να λέμε πως τα δεινά έρχονται λόγω της αποστασίας του λαού και για την εύρεση λύσης να τον έχουμε στην απ’ έξω!αυτός δεν είναι ο θεματοφύλακας της Πίστεως;
    Δεν μιλάμε βέβαια για αισχρούς και χυδαίους οφφικιάλιους δικαιοφύλακες ή μάλλον χωροφύλακες που υβρίζουν με την άδεια της αστυνομίας, γνήσιους και ΑΞΙΟΥΣ Επισκόπους. Σε αυτούς έπρεπε να απευθύνεστε και να τους επιτιμάτε σφόδρα !!!
    Δεν θα έπρεπε όμως να τους εξομοιώνεται με ανθρώπους που έχουν αγνά αισθήματα και πόνο για την Πίστη τους. Έτσι δεν ήταν ο απλός και ασήμαντος πρώην τυφλός του Ευαγγελίου που έβαλε στη θέση τους ένα σωρό κακόδοξους αρχιερείς;
    Εξάλλου οι εκλεκτοί καλεσμένοι σας π. Στ. Καρπαθίου και Κων. Βαθιώτης ανήκουν στην κατηγορία των ανθρώπων που τώρα κατακρίνετε.
    Τέλος πρέπει να καταλάβετε ότι μεγαλύτερος κίνδυνος ελλοχεύει από οικουμενιστές υψηλόβαθμους εκκλησιαστικούς παρά από πιστούς που κινούνται με φανατισμό και εμπάθεια, αυτούς όπως λέτε θα τους εκβάλει πιο εύκολα η Εκκλησία.

  7. Είναι πολύ φανερό ότι οι ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ με την Αρχιεπισκοπή Αθηνών, έβγαλαν …καρπούς και λαγούς !!!

  8. Όσο προχωράει ο καιρός του ….» κοινού ποτηριου» με τους αιρετικούς, τόσο εκδηλώνονται,μέσα από σοφιστειακού τύπου δήθεν θεολογικές ( προφανώς αθεολόγητες) «δικαιολογίες» οι ΚΑΛΟΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣ, ΟΙ ΠΕΙΘΌΜΕΝΟΙ ΤΟΙΣ ΠΛΑΝΩΜΈΝΟΙΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙΣ ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΤΩ ΧΡΙΣΤΏ, ΤΟΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙΣ ΚΑΙ ΤΟΙΣ ΕΠΟΜΕΝΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΑΣΙ!
    Τελικά, ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΜΕ ΜΑΜΩΝΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟ (και όχι μόνο….Ο Καίσαρας, υπερέχει του Θεού κατά τους νυν ιθύνοντες την ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
    Τελικά,
    Η ΑΓΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ……ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΩΣ ΠΡΟΪΌΝ ΕΝ ΑΝΕΠΑΡΚΕΊΑ (αν όχι ελλείψει).
    ΚΡΙΜΑ.
    ΤΥΦΛΟΙ, ΤΥΦΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΚΑΙ ΌΛΟΙ ΑΥΤΟΊ, ΕΙΣ ΒΌΘΥΝΟΝ ΠΕΣΟΥΝΤΑΙ.
    ΕΜΕΙΣ, ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ, ΝΑ ΦΩΤΙΣΤΟΥΝ, ΑΛΛΑ,
    ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ
    «ΑΙΡΕΤΙΚΈΣ ΣΕΙΡΗΝΕΣ».
    ΑΣ ΔΕΘΟΥΜΕ ΚΑΛΑ, ΣΤΟ ΚΑΤΑΡΤΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΏΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΣ.
    ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ,
    ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ.
    ΕΚΕΙΝΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗ ΛΥΣΗ, ΟΤΑΝ ΚΡΙΝΕΙ.

  9. Eνδεχωμένως να σκανδαλίσω κάποιους αδελφούς, μόνο αν διαβάσουν »βιαστικά» τις δυο αράδες που θα παραθέσω.

    Οικονομία και σε ενα συλλείτουργο ακόμη ενός, παπά, και δεσπότη, και πατριάρχη, χωρίς να υπάρχει δηλαδή »ενωση εκκλησιων» ενωση και κοινωνια της Ορθοδοξιας με τους Αιρετικους παπικους και ολους οσουν κουβαλουν μαζι τους, υπήρχε και υπάρχει και σήμερα. Πχ. Στην Σύρο, υπάρχουν τέτοιες κοινές λειτουργίες, το έχει καταθέσει και ο π. Θεόδωρος Ζήσης.

    Αυτό είναι μια πτώση του εκάστοτε ιερέα, ή Δεσπότη, ή του όποιου μετέχοντα.

    Aυτό ως απάντηση στο: »Και όταν τον ρώτησαν… Γέροντα, εάν ο Αρχιεπίσκοπος ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ με τον πάπα; Και τότε, λέει, εγώ δεν θα φύγω από την Εκκλησία.»

    Αν το είπε ο π. Επιφάνιος, αν δεν το εχω βρει κάπου… τότε δεν απέχει απο την αλήθεια, οτι ο Βαρθολομαίος έχει πάει σε παπική λειτουργία, και εχει φωνάξει και τον παπα στο Φανάρι σε λειτουργία…

    Αλλά η Εκκλησία είναι όντως εδω που είμαστε, ασχέτως της προσωπικής πτώσης του Πατριάρχη. Αν λοιπόν το είπε ο π. Επιφάνιος, καλώς το είπε.

    Αυτό λοιπόν που λέγει μετά ο π. Βασίλειος, οτι την Εκκλησία »δεν την χαρίζουμε» σε κανέναν, καλό και αυτό και σωστό, διότι έτσι είναι όντως, δεν έφυγαν όλοι οι αληθώς Ορθόδοξοι και Άγιοι μας, απο την Εκκλησία Του Χριστού, για τις πτώσεις πχ του Αθηναγόρα…

    Αυτό όμως που ΣΦΑΛΕΙ ο π. Βασίλειος, είναι να λέγει αυτά που λέγει, χωρίς ολη την Αλήθεια!

    Δηλαδή, ξεκάθαρα στο βιβλίο του »Τα δυο άκρα» ο π. Επιφάνιος γράφει:

    »Έχουμε δηλαδή το δικαίωμα, που μας το παρέχουν οι Ιεροί κανόνες, να παύσουμε το μνημόσυνο του, δεν είμαστε όμως υποχρεωμένοι να το κάνουμε. Κατά συνέπεια, αν κάποιος χρησιμοποιώντας το δικαίωμα αυτό, παύσει το μνημόσυνο, καλά κάνει και δεν πρέπει να ελέγχεται απο τούς άλλους.»

    Η αναφορά περι διακοπής μνημοσύνου σε δεσπότη ή πατριάρχη με αιρετικά φρονήματα!

    Σύμφωνος λοιπόν ο π. Επιφάνιος με τους Αγίους…

    Αν τώρα, θέλει ο π. Βασίλειος, να μεταφράζει λάθος τις περιπτώσεις, ή αν εκείνος και σε ψευδοένωση των »εκλλησιών» και κοινό ποτήριο με τούς αμετανόητους παπικούς και λοιπούς αιρετικούς, επιθυμεί να »αγωνιστεί» απο »μέσα» ονομάζοντας αυτή την κατάσταση »εκκλησία»…

    και όσους απο εμάς, ακολουθήσουμε τούς Πατέρες της Εκκλησίας, και οτι επιτάσει η Κοινή των Θεούμενων Πατέρων Δόξα, και οι αποφάσεις των Οικ. Συνόδων…

    ή το παράδειγμα του Αγίου Παισίου και Αγιορείτων Αγίων. αφού ομίλησε και για σύγχρονους Αγίους…

    Αν λοιπόν εμάς τότε που κάνουμε διακοπή κοινωνίας, μας ονομάσει »εκτός εκκλησίας» ας του θυμίσουμε πως θα βρεθεί αντιμέτωπος με όλο το πλήθος των Αγίων που λέγουν το αντίθετο.

    Και θα είναι απλά άλλη μια επιβεβαίωση της προφητικής ρήσης:

    »Θα πλανηθούν και οι Εκλεκτοί»…

    Ο Θεός να φωτίζει ολούθε, εύχεστε!

      • Είπα όμως μόνο την αλήθεια Του Χριστού αδερφούλα μου. Να εύχεσαι! (και για με τον άσωτο..)

      • Ποιά αλήθεια αδελφέ;
        Ότι υπάρχουν «καλά» (του Χριστού αγαπητά!!!) και «κακά» συλλείτουργα με αιρετικούς;
        Εύχομαι.
        Εύχου κι εσύ.

      • Δεν είπα τίποτα τέτοιο. Όποιος επιθυμεί να μελετήσει εκκλησιαστική ιστορία, και αν λέγουν πουθενά οι Άγιοι, ή οι Αποφάσεις των Οικουμενικών συνόδων, πως με την πτώση ενός παπά που κακώς-κάκιστα αυτός συλλειτούργησε δεν υπάρχει πια Ορθόδοξη Εκκλησία, να μας το παρουσιάσει…

        Φοβούμαι ακούμε πολύ τον λογισμό μας κάποιες φορές, και βγάζουμε αυθαίρετα συμπεράσματα.

        Γιαυτό όποιος έχει τέτοια γνώμη Αγίων Πατέρων και Συνόδων να μας την παρουσιάσει.

      • Κανείς δεν το είπε αυτό.
        Αν εγώ αποφασίσω να πάω στο διάβολο αδελφέ, δεν σημαίνει ότι θα έλθει και η Εκκλησία μαζί μου.

  10. ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΨΕΥΔΟΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΟΥΚΡΑΝΩΝ! ΗΔΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΙΔΑΜΕ!ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ!ΚΙ ΕΝΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ!ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ!

  11. Κοινό ποτήριο υπάρχει και επισήμως από την ρωμαιοκαθολική εκκλησία και ανεπισήμως από το ορθόδοξο πατριαρχείο της Αντιοχείας και της Κωνσταντινουπόλεως για τους λαϊκούς. Οι Ρωμαικαθολικοί εδώ και δεκαετίες προσφέρουν τις όστιές τους στους ορθοδόξους χωρίς καμία διάκριση και το πατριαρχείο Αντιοχείας (με διάφορες δικαιολογίες) σε μη ορθοδόξους χριστιανούς, Ρωμαικαθολικούς, Κόπτες κ.α.
    Ο πατριάρχης Βαρθολομαίος κοινώνησε αδιακρίτως τους Ρωμαιοκαθολικούς σε μία λειτουργία στην Ιταλία πριν λίγα χρόνια, τον Ουνίτη Ποροσένκο πρόσφατα και ποιός γνωρίζει πόσους άλλους στο Φανάρι. Η Ρωσική ορθόδοξη εκκλησία αποφάσισε επισήμως τη μυστηριακή κοινωνία με τους Ρωμαιοκαθολικούς την δεκαετία του 70, και κοινωνούσε αδιακρίτως λαϊκούς και κληρικούς, μέχρι που ανακάλεσε αυτήν την πρακτική. Δεν έχει γίνει ΣΥΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΚΛΗΡΙΚΩΝ επισήμως ή ανεπισήμως τις τελευταίες δεκαετίες (ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος αναφέρει και περιπτώσεις συλείτουργων κληρικών) αλλά το κοινό ποτήριο στούς λαϊκούς το εφαρμόζουν και το προσφέρουν. Οπότε το χάος που προσπαθούν αφρόνως να εγκαταστήσουν έχει προχωρήσει στο σκοτεινό δρόμο του εδώ και δεκαετίες. Έμεινε το συλείτουργο των κληρικών αυτό προσπαθούν τώρα να επιτύχουν. Πύλαι άδου όμως ου κατισχύσουσιν της Εκκλησίας του Θεού, θα σπάσουν πανηγυρικά τα άφρονα κεφάλια τους, εάν το τολμήσουν, όπως και όσοι έκαναν παρόμοια στο παρελθόν.

  12. Καλά ξεμπερδεματα.μ έπιασε το κεφάλι μου.κουραστηκα.»Ητω δε υμών το ναι ναι και το ου ου, ίνα μη εις υποκρισιν πεσητε!». άι σιχτιρ πια!!!

  13. Αδέλφια , αυτά είναι παραμύθια της Χαλιμάς , οτι δηλαδή ο μακαριστός γέροντας π. Επιφάνιος είπε αυτά τα ανήκουστα . Εγώ έχω διαβάσει όλα τα » άρθρα , μελέται , επιστολαί » που εκδόθηκε ζώντος του π. Επιφανίου . Πουθενά δεν υπάρχουν αυτά που ισχυρίζεται ο συγκεκριμένος πατήρ . Πόση πιά γεροντοκαπηλεία απο κάποιους !

    Η μισή αλήθεια είναι ένα μεγάλο ψέμα . Ο συγκεκριμένος πατήρ μπλέκει την αλήθεια μέ μπόλικο ψέμα . Ο π. Επιφάνιος ήταν και παραμένει μέσω των γραπτών του ένας ομολογιακότατος πατήρ και στύλος της εκκλησίας . Οι αδελφοί οι προερχόμενοι εκ του παλαιού ας αφήσουν τις πικρίες τους κατά μέρος .

    Ο συγκεκριμένος πατήρ παίρνει μιά αλήθεια και πλέκει το δικό του γαιτανάκι κατα πώς τον βολεύει .

    Η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι οτι ο π. Επιφάνιος δικαιολόγησε τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο , γιατί δέχτηκε μέ αβρότητα τον πατριάρχη σε κάποια επίσκεψή του στην Αθήνα ευθύς μετά απο κάποιο γεγονός παρασπονδίας του στο Φανάρι . Τώρα και τέτοια ώρα που γράφω μήν μου ζητήσετε νά σας πώ ποιά ήταν ακριβώς η παρασπονδία του πατριάρχη . Όταν φέξει και ξημερώσει η μέρα μπορούμε νά το ψάξουμε , άν θεωρηθεί αναγκαίο νά παραθέσουμε ακριβή στοιχεία .

    Δικαιολόγησε τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο , γιατί μέ φιλανθρωπία απέδωσε την αβρότητα του αρχιεπισκόπου στην ευγένεια του χαρακτήρος του και όχι γιατί συμφωνούσε μέ τον πατριάρχη ή επειδή φοβόταν » μή βγεί έξω απο την εκκλησία » !!!

    Πού τα βρήκε ο πατήρ αυτά και τα λέει ??? Μία » αλήθεια » μέ μπόλικη σάλτσα !!! Γεροντοκαπηλεία !!!

    Ο π. Επιφάνιος έκανε ό, τι κάνουμε και εμείς σήμερα , άν θέλουμε νά μήν χάσουμε παντελώς την αγάπη και γίνουμε άκαμπτοι σαν πέτρα . Και σήμερα γνωρίσαμε αγίους γεροντάδες που η ομολογία δεν ήταν το δυνατό χαρτί τους . Λόγω χαρακτήρος , ιδιοσυγκρασίας , ιδιαζούσης καταστάσεως ή ιδίου χαρίσματος δεν έδωσαν στην ομολογία το βάρος , γιατί έδωσαν κάποια άλλη ποιμαντική
    προτεραιότητα .

    Για του λόγου το αληθές τολμώ νά αναφέρω συγκεκριμένο παράδειγμα τον άγιο γέροντα π. Παύλο Σιναίτη εκλιπόντα . Καραμπινάτος ΑΓΙΟΣ !!!! Δεν αποστρεφόταν την ομολογία , αλλά κάποιους οχληρούς τύπους που σώνει και καλά έπρεπε νά τον φέρουν εκεί που ήθελαν .

    Δεν μπορούμε νά αποβάλουμε την αγάπη . Την αγάπη δεν την χαρίζουμε στους οικουμενιστές . Η ομολογία δεν μας καταντά αφιλάνθρωπους , οχληρούς , σκληρούς , εκβιαστές συνειδήσεων . Το νά αφήνουμε στον άλλον τα περιθώρια της ελευθερίας του δεν έχει καμμία προέκταση , σαν αυτή που θέλει νά δίνει ο συγκεκριμένος πατήρ . Πώς εννόησε κάτι τέτοιο άραγε ? Είναι ανεπίτρεπτα τέτοια άλματα της φαντασίας .

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s