π. Στυλιανός Καρπαθίου: «Αρνείσαι την Θεία Κοινωνία, δεν είσαι Χριστιανός».

Συνέντευξη στον Στέφανο Δαμιανίδη

σ.σ. Την ώρα που οι γνωστοί Μητροπολίτες είναι απασχολημένοι με το να «στολίζουν» όσους δεν δέχονται μέσα στο σώμα τους το πειραματικό m-RNA σκεύασμα, το οποίο ο Μοντανιέ χαρακτηρίζει «δηλητήριο», δόξα τω Θεώ ο π. Στυλιανός Καρπαθίου ορθοτομεί τον λόγο της Αληθείας στην Εκκλησία για όσους αρνούνται στα παιδιά να κοινωνήσουν το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου:

«Αυτοί οι οποίοι δεν θέλουν να κοινωνούν τα παιδιά, για να επανέλθουν στην Εκκλησία πρέπει να επανέλθουν μόνο με Χρίσμα.

Και αυτό είναι κυβερνητική ευθύνη. Μόνο με Χρίσμα, διαφορετικά δεν τους θέλουμε. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ. ΕΧΟΥΝΕ ΒΓΕΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Αυτή είναι η πραγματικότητα, είτε το θέλουν οι επίσκοποι, είτε δεν το θέλουν. Βέβαια, το μεγάλο πρόβλημα είναι οι ίδιοι. Αυτό είναι το θέμα. Μεταπίπτουν σε προ-βαπτισματικές καταστάσεις, δηλαδή αυτο-αφορίζονται από την Εκκλησία. Ο πυρήνας της Εκκλησίας μας είναι η Θεία Ευχαριστία. Είναι ο ίδιος ο Κύριος. Αν αρνείσαι λοιπόν την Θεία Ευχαριστία και τον ίδιο τον Κύριο, δεν μπορείς να συμμετέχεις μέσα στο Σώμα της Εκκλησίας. Δεν είναι μία πολιτικο-κοινωνικο δεν ξέρω τι οργάνωση η Εκκλησία. Θυμάστε δε πρόπερσι περίπου, ενάμιση χρόνο, με τον κύριο Κουμουτσάκο ο οποίος πήγε ο άνθρωπος την ημέρα των γενεθλίων του να κοινωνήσει στην Αγία Σοφία Νέου Ψυχικού και σε λίγο βρέθηκε εκτός κυβέρνησης; Η ευθύνη είναι άμεσα της [διοικούσης] Εκκλησίας σε αυτήν την προσβολή, την οποίαν κάνει η ίδια η κυβέρνηση εναντίον της Εκκλησίας.
ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ. ΤΕΛΕΙΩΣΕ.

2 thoughts on “π. Στυλιανός Καρπαθίου: «Αρνείσαι την Θεία Κοινωνία, δεν είσαι Χριστιανός».

  1. Ας αρχίσουμε τότε να πολεμήσουμε τις αιρέσεις, με άκρως ζωτικά θέματα.
    Νεοφανεῖς αἱρέσεις που εἶναι πολυάριθμες, πολύμορφες καί πολυώ­νυμες καί δραστηριοποιοῦνται κάτω ἀπό ποικίλα προσωπεῖα.
    Αναφέρω χαρακτηριστικά τα Πρακτικά της ζ’ και ή Συνεδρίας όπου η Σύνοδος αναφερόμενη σε όσους αρνούνται για οποιοδήποτε λόγο την προσκύνηση των εικόνων ορίζει ότι,πρέπει να αφορίζονται από το Εκκλησιαστικό Σώμα και επιπρόσθετα αναθεματίζει αυτούς: «Τω μη ασπαζομένω τας αγίας εικόνας, ανάθεμα.».  Το σημαντικό αυτής της κατηγορηματικής θέσης είναι ότι ενώ συνήθως στους Κανόνες οι κληρικοί καθαιρούνται και οι λαϊκοί αφορίζονται, για το θέμα της προσκύνησης των εικόνων η Σύνοδος δεν παράγει τέτοια διάκριση. Αντιθέτως ανεξάρτητα από την ιδιότητα του προσώπου προτείνει το έσχατο μέσο του αναθέματος. Τούτο αποτελεί μέγιστη απόδειξη της σπουδαιότητας και της μέριμνας της Συνόδου για το θέμα της προσκύνησης των ιερών εικόνων. Αυτό λοιπόν που μας λέγει η Σύνοδος είναι ότι ο Ορθόδοξος Χριστιανός όταν λέει «Πιστεύω», αυτομάτως δηλώνει την αποδοχή του στις ιερές εικόνες τις οποίες οφείλει να τιμά, να ασπάζεται και να προσκυνεί κατά τον παραδεδομένο τρόπο της Ορθόδοξης Καθολικής Εκκλησίας, έτσι όπως τον διδαχθήκαμε από τους Πατέρες και έτσι όπως η εμπειρία μας καταγράφει. Κάθε άρνηση ή και κάθε καινοτομία προσκύνησης πέρα από τις αρχές της Εκκλησίας, αποτελεί αιτία αναθέματος.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s