Ένας διώκτης και ένας ηθικός αυτουργός.

Από την «θεολογία της ζακέτας»…

«Ό,τι λοιπόν είναι μία ζακέτα για προφύλαξη από το κρύο, το ίδιο ακριβώς, ακριβώς το ίδιο, είναι και το να φορέσω μία μάσκα για την προφύλαξη από τον κορωνοϊό». [μακαριστός Γόρτυνος & Μεγαλοπόλεως Ιερεμίας]

… στην «θεολογία της τσουλήθρας»!!

«Εάν πέσεις άσχημα μέσα στην Εκκλησία, δεν θα σπάσεις το πόδι σου; Άρα κολλάς και κορωνοϊό.» [Λεμεσού Αθανάσιος]

Την δικαιολογημένη οργή και αγανάκτηση έχει προκαλέσει ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος Β’ με την αυταρχική και σκληρή συμπεριφορά του να θέσει σε άδεια όσους Ιερείς έχουν αρνηθεί να τρυπηθούν με τους πειραματικούς γονιδιακούς τροποποιητές, οι οποίοι σε κάποια φάση της παραγωγής τους χτίστηκαν πάνω σε κυτταρικές σειρές εκτρωμένων εμβρύων.

Ο προκαθήμενος της Κυπριακής Εκκλησίας θέλει να αποσπάσει ακόμη και δια της βίας την συναίνεση των κληρικών της Αρχιεπισκοπής στις εκτρώσεις, στην βλάσφημη «διόρθωση» του ανθρώπινου γονιδιώματος που έφτιαξε ο Θεός, και στην παράδοση του αυτεξουσίου τους στα σατανοκίνητα κέντρα εξουσίας. Ποιός θα το πίστευε ότι θα ζούσαμε να δούμε τέτοιο πράγμα;

Χαίρεται ο διάβολος με τον τρόπο που ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου διώχνει κόσμο από την Εκκλησία, αμαυρίζοντας την φιλανθρωπία του Θεού και ακυρώνοντας το θεόσδοτο αυτεξούσιο του ανθρώπου. Ο Χριστός είπε: «ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν, «θέλεις ὑγιής γενέσθαι;» Ο Χρυσόστομος λέει: «θα κάνεις αυτό που σου λέω εγώ αλλιώς θα υποστείς τις συνέπειες».

Και ενώ ο Κύπρου Χρυσόστομος ομιλεί έξω από το Πνεύμα της Εκκλησίας, τα αργυρώνητα μέσα εξηλιθίωσης διατυμπανίζουν με τους παχυλούς ψευδείς τίτλους τους ότι ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου «θέτει εκτός Εκκλησίας τους ανεμβολίαστους ιερείς»!! Είναι απίστευτο πώς αυτοί που δεν έχουν καμία σχέση με την Εκκλησία «κόπτονται» για το ποιοί είναι εντός και ποιοι εκτός Εκκλησίας! Είναι απίστευτο πώς σχεδόν όλοι επαναλαμβάνουν συγχρονισμένα τον ίδιο τίτλο για να μετατραπεί σε ένα προπαγανδιστικό σλόγκαν προς τους αδαείς για να υποκύψουν στις απειλές του Χρυσοστόμου, ότι τάχαμου θα τους βγάλει εκτός Εκκλησίας!

Πως είναι όμως δυνατόν να βγαίνουν εκτός Εκκλησίας όσοι αρνούνται το κάλεσμα του Χρυσοστόμου, την στιγμή που αυτό κινείται στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση από το κάλεσμα του Χριστού; Μήπως αυτοί που αρνούνται ένα τέτοιο «αντίστροφο» κάλεσμα, που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το Πνεύμα του Χριστού, παραμένουν στην Εκκλησία και όσοι το ακολουθούν βγαίνουν εκτός Εκκλησίας; Μήπως λέω.

Το πρόβλημα όμως δεν βρίσκεται μόνο εκεί. Υπάρχουνε και στην Κύπρο οι διακινητές της γνωστής και σε μας σχολαστικιστικής νεοβαρλααμιτικής ψευτοθεολογίας που συντηρεί και δικαιολογεί τις σημερινές φασιστικές μεθόδους του εκάστοτε ταγού. Όταν μάλιστα οι διακινητές αυτοί είναι δημοφιλείς και έρχονται με «αγιορείτικη αύρα» τότε το πράγμα γίνεται πολύ επικίνδυνο. Τα θύματα του εκάστοτε δικτατορίσκου είναι μάλλον καταδικασμένα να βαδίσουν ολομόναχα τον δύσκολο δρόμο της ομολογίας. Η συντριπτική μάζα των ευ-βλαμμένων θα συγκατανεύσει στην αποστασία με μεσοβέζικες δικαιολογίες: «να κάνουμε υπακοή», «να μην στενοχωρήσουμε τον γέροντα», «θα τα φτιάξει ο Θεός», «δεν είναι η κατάλληλη ώρα».

Οφείλει λοιπόν κάποιος να εκφράσει την δυσαρέσκειά του με αυτά που γίνονται στην Κύπρο και να συμπαρασταθεί στους σύγχρονους ομολογητές. Ο κόσμος δικαιολογημένα ξεσηκώθηκε και μαζεύονται υπογραφές για την απομάκρυνση του προκαθημένου Χρυσοστόμου Β’. Είναι όμως άξιον απορίας πώς ουδείς διαμαρτύρεται για τις «θεολογικές» απόψεις του δημοφιλούς Μητροπολίτου Λεμεσού Αθανασίου, οι οποίες δικαιολογούν τις φασιστικές ενέργειες του προκαθημένου της Κυπριακής Εκκλησίας. Δεν είναι αυτό δύο μέτρα και δύο σταθμά;

Σε πρόσφατη ερώτηση που έγινε στον Μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιο για το αν μολύνεται κανείς μέσα στον Ναό, ο Μητροπολίτης απάντησε: «Εάν πέσεις άσχημα μέσα στην Εκκλησία, δεν θα σπάσεις το πόδι σου; Άρα κολλάς και κορωνοϊό

Μάλιστα! Τύφλα να ‘χουν οι Άγιοι που συλλειτουργούσαν με Αγγέλους και Αγίους. Θα προστεθεί και αυτή η ανεκτίμητη σοφία του Μητροπολίτου στο δογματικό και θεολογικό οπλοστάσιο της Εκκλησίας μας για τις γενιές του μέλλοντος! Είναι αλήθεια ότι με την ευκαιρία του κορωνοϊού η «συλλογή» της Εκκλησίας επεκτείνεται! Από την «θεολογία της ζακέτας» του μακαριστού Γόρτυνος Ιερεμία, φτάσαμε στην «θεολογία της τσουλήθρας» του Λεμεσού Αθανασίου!

Και αν ο μακαριστός Ιερεμίας βρήκε την λύση της ζακετούλας για το κρύο, τί προτείνει ο κ. Αθανάσιος για το πέσιμο; Μήπως να βάλουμε μαξιλαράκια πλάι στους τοίχους και στο πάτωμα για να πέφτουμε στα μαλακά;

Στις λογικοφανείς συμπερασματολογίες τύπου Γόρτυνος Ιερεμία και Λεμεσού Αθανασίου θα παραθέσω τον Άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς: «Ή αλήθεια της Εκκλησίας δεν είναι ένα αξίω­μα, δεν είναι μία διδασκαλία, δεν είναι ένα συλλογιστικό συμπέρασμα, δεν είναι μία λογική έννοια, αλλά Πρόσωπο Ζωντανό, ό Θεάνθρωπος Χριστός, πάντοτε παρών, ως σώμα και Κεφαλή της Εκκλησίας.»

Είναι άξιο παρατηρήσεως πώς βλέπουν κάθε φορά τους Ιερούς Ναούς για να δικαιολογήσουν τα βλάσφημα αντίχριστα μέτρα. Την μία τους βλέπουν σαν γλιστερή πίστα, την άλλη σαν παγόσπιτο στην Αρκτική. Ποιός ξέρει πώς αλλιώς θα δουν αύριο τους Ναούς για να σου συμβούν αυτά που «πρέπει» και να πάρεις «τα μέτρα» σου!

Όλος ο κτιστός κόσμος ξαφνικά μετακόμισε μέσα στους Ναούς. Όλος, εκτός από τους ουρανούς. Όμως, «Ό Ναός είναι ένα κομμάτι του ουρανού επί της γης, μια εξουράνωση της γης, μια όαση αθανασίας…. μια όαση παραδείσου μέσα στο πέλαγος της επιγείου κολάσεως», έλεγε ο μεγάλος Άγιος της Εκκλησίας, ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς.

Πως θα βιώσει ο Χριστιανός αυτό που περιγράφει ο Άγιος όταν μπαίνει στο Ναό σαν βρεγμένη γάτα;

Δεν θέλουν να μας ανεβάσουν στον Θεό οι λεγόμενοι ποιμένες μας. Να μας χώσουν το κεφάλι βαθιά μέσα στο χώμα θέλουν.

Όσοι δικαιολογούν τα βλάσφημα μέτρα σκέφτονται σαν τους Μονοφυσίτες αλλά από την «ανάποδη». Οι Μονοφυσίτες πιστεύουν ότι η θεϊκή φύση του Χριστού απορρόφησε την ανθρώπινη. Τούτοι εδώ πιστεύουν ότι στο Ναό υπάρχει μόνο η ύλη και η φθορά και επικρατούν οι «φυσικοί νόμοι»!

Δεν υπάρχει δικαιολογία όταν οι πλέον αρμόδιοι έχουν μιλήσει. Βλασφημείται το Άγιο Πνεύμα. Έχουμε ευθεία άρνηση της Ορθοδόξου Χριστιανικής ταυτότητας. ΑΥΤΗ Η ΤΡΕΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ. Δεν είναι ο σοβάς που έπεσε στην γωνία. Είναι η συμπεριφορά μας μέσα στους Ναούς που θέλουν να αλλάξουν. Μας βάζουν να γελοιοποιούμε την πίστη μας, να αρνούμαστε τις αγιαστικές πράξεις και την ταυτότητά μας ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί.

Στηρίζουμε τους ευλαβείς Ιερείς της Κύπρου με τις φτωχές προσευχές μας και καταδικάζουμε απερίφραστα τις συμπεριφορές των διωκτών τους και των ηθικών αυτουργών που δικαιολογούν αυτές τις συμπεριφορές.


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

19 thoughts on “Ένας διώκτης και ένας ηθικός αυτουργός.

  1. Το θέμα ειναι πόσες πιθανότητες έχουμε να μας ρίξουν ΕΜΠΟΛΑ ή κάποιον αλλο θανατηφόρο ιό. Αν τον ρίξουν μέσα στο Ναό, θα πούμε «να ν ευλογημένο». Θα μπορούσε να είχε συμβεί και στο αστικό ή το τραίνο κλπ..
    Αν υπάρξει συνέχεια με πνευμονία, θα παρακαλεσουμε το Θεό να μας στείλει καλούς γιατρούς, διότι μέσα στα νοσοκομεια υπάρχουν και δολοφόνοι…

  2. Να δούμε τι θα λένε αν τους κόψουν τον μισθό. Εκεί θα αρχίσουν τα αναθέματα και τις κατάρες… ξεσηκωμός, επανάσταση, ότι θες.

  3. «…θέλει να αποσπάσει ακόμη και δια της βίας την συναίνεση των κληρικών… στις εκτρώσεις, στην βλάσφημη «διόρθωση» του ανθρώπινου γονιδιώματος που έφτιαξε ο Θεός, και στην παράδοση του αυτεξουσίου τους στα σατανοκίνητα κέντρα εξουσίας. Ποιός θα το πίστευε ότι θα ζούσαμε να δούμε τέτοιο πράγμα;»

    Ἐνῶ ὁ πονηρός διάβολος ἐπηρεάζει τήν θέληση τοῦ ἀνθρώπου, μέ τήν πειθώ τῶν ἐκπροσώπων τῆς «πολιτικῆς ζωῆς» ἤ μέ τόν δόλο τῶν εἰδικῶν τοῦ «διαφωτισμοῦ τῆς αἱρετικῆς Δύσεως»…

    …πόσο μπροστά ἀπό τό διάβολο εἶναι οἱ σημερινοί οἰκουμενιστές κληρικοί…!
    «Οἱ κληρικοί θά γίνουν οἱ χειρότεροι καί οἱ ἀσεβέστεροι τῶν ὅλων» (Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός)

  4. «Εάν πέσεις άσχημα μέσα στην Εκκλησία, δεν θα σπάσεις το πόδι σου; Άρα κολλάς και κορωνοϊό.» [Λεμεσού Αθανάσιος]
    Ωραίο σκεπτικό!!! Οπότε Δέσποτα…..την επόμενη φορά που θα πας εκκλησία, πάρε μαζί σου και πατερίτσες, καλού κακού. Δεν ξέρεις, μπορεί να πέσεις και να χτυπήσεις άσχημα.
    Η….βάλε και κράνος! Γιατί μπορεί να σου πέσει κανάς σοβάς! Και να ‘ναι και αγιογραφημένος!
    Και που ‘σαι…..αυτά, να τα κάνεις και υποχρεωτικά και στο ποίμνιο! Όλοι κράνος!!!

  5. Κατά τον Λεμεσού, συνεπώς, θα πρέπει σε μόνιμη βάση πλέον να είμαστε προσεκτικοί μέσα στο ναό και να φοράμε μάσκες, να μην προσκυνάμε τις εικόνες γιατί κολλάμε αρρώστιες, να μην πλησιάζουμε και αγκαλιαζόμαστε με τα άλλα μέλη της Εκκλησίας αλλά να τα αποφεύγουμε, γιατί , που ξέρεις, πάντοτε υπάρχουν ιοί και μικρόβια σε μια συγκέντρωση ανθρώπων, άλλοι να είναι υγιείς άλλοι με διάφορες αρρώστιες, να προσέχουμε που πατάμε μην παραπατήσουμε και σπάσουμε κανένα πόδι, να μην βρισκόμαστε σε ρεύμα και κρυολογήσουμε κλπ. κλπ. Ωιμέ της συμφοράς ! ή της γελοιότητας μάλλον.

  6. Ακούγονται κι άλλες ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΕΣ «ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ» ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ότι κολλάς κορονοϊό μέσα στο ναό:

    «Εάν βάλεις τα δάχτυλά σου στην πρίζα της Εκκλησίας δεν θα πάθεις ηλεκτροπληξία;
    Άρα κολλάς και κορωνοϊό!»

    «Εάν ακουμπήσει το αναμμένο κερί ο διπλανός στο κεφάλι σου, δεν θα πάρουν φωτιά τα μαλλιά σου;
    Άρα κολλάς και κορωνοϊό!»
    (Το συγκεκριμένο το έλυσαν με τις αποστάσεις)

    «Εάν είσαι γυναίκα και πέσεις από τον γυναικωνίτη δεν θα σκοτωθείς;
    Άρα κολλάς και κορωνοϊό!»

    «Εάν μέσα στην Εκκλησία πάθεις έμφραγμα, δε θα πεθάνεις; (βλ. μακαριστός Μάνης)
    Άρα κολλάς και κορωνοϊό!»

    Μιλάμε για ατράνταχτα επιχειρήματα!
    Κι όμως αυτοί που τα επικαλούνται είναι επίσκοποι, είναι ιερείς και διάκονοι, είναι μοναχοί, είναι θεολόγοι, είναι μορφωμένοι άνθρωποι.

    Αλλά η τύφλωση που χαρίζει ο διάβολος προτιμά κυρίως αυτούς…

  7. -Μάνα το αποφάσισα, αύριο θα πάω Εκκλησία.
    – Ω τι έπαθα!Πρόσεχε μωρέ παιδάκι μου εκεί που θα πας, μην σου πέσει η στέγη στο κεφάλι, μην κρυώσεις, μην κολλήσεις καμιά αρρώστια και μη σπάσεις κάνα πόδι!

    Κ. Αθανάσιε, με σπασμένο πόδι μπορείς να συμμετέχεις στη Θεία Λειτουργία, έχοντας φίμωτρο στο πρόσωπο με τι μούτρα θα το κάνεις;

  8. Εεε τότε αυτοί οι μητροπολίτες ας προσλάβουν ιατρούς και νοσηλευτές για τις ακολουθίες στους ναούς τους αλλιώς δεν νοιάζονται για το ποίμνιο τους!!!!!!!!!
    Έλεος πια… Θεέ μου στείλε δικούς σου πραγματικούς επισκόπους, γιατί το ποίμνιο σου ξέμεινε ανάμεσα στους λύκους χωρίς ποιμένες, εκτός ελαχίστων…

  9. Εύγε αγαπητή Φαίη που αναδεικνύεις αλήθειες που άλλοι δεν αντέχουν να αναφέρουν…
    Κι ας παριστάνουν τους καμπόσους.
    Ιννοκέντιος

  10. Είπε ο μητροπολίτης ότι πρέπει να φοράμε μάσκες ή να περνούσε λοιπά μέτρα; Θα ήταν σωστό να ξέρουμε όλη την ομιλία όχι απόσπασμα μιας φράσης. Τα θαύματα συμβαίνουν κατά την πίστη μας. Το ότι λέει μπορεί να κολλήσεις στο ναό, δεν σημαίνει αυτόματα ότι πρέπει να φοβόμαστε και να μην επιστευομαστε την πρόνοια του Θεού. Αν θέλει ο Θεός ας κολλήσω….

    • Πολύ στενοχωριέμαι αδελφέ, διότι τον Πανιερώτατο τον αγαπάνε πολλοί άνθρωποι και γίνομαι δυσάρεστη. Όμως δεν πρέπει να σκεφτόμαστε έτσι κάθε φορά. Νομίζω ότι αυτό το απόσπασμα (από το 22.00 περίπου και μετά που απαντά σε μία γραπτή ερώτηση) δίνει μια καλή περίληψη της θέσης του Μητροπολίτη σε όλη αυτήν την κατάσταση.

      Γυρίζει την προσοχή στις αρετές. Νίπτει τας χείρας του. Αφήνει το θέμα στους «ειδικούς». Είναι με όλους και με όλα αρκεί ο ίδιος να στέκεται μακριά…. για να μην τσουρουφλιστεί. Με μία τέτοια στάση ο Μητροπολίτης τους κρατά όλους σχετικά ευχαριστημένους, ακόμη και εκείνους που δεν πρέπει.

  11. Μόνο ο Μορφου Νεόφυτος έμεινε όρθιος και ομολογητης Του Κυρίου Ιησού Χριστού! Οι υπόλοιποι αποδείχθηκαν χλιαροι! Και γνωρίζουμε τι θα τους Κάνει Ο Κύριος Ιησούς Χριστός! Θα τους εμεσει!

  12. Δεν συμφωνώ με τον π. Αθανάσιο αλλά ούτε και με εσάς. Ωστόσο, εάν κάποιος μου άνοιξε τα πνευματικά μου μάτια είναι ο Πατέρας Αθανάσιος. Μου έμαθε να λέω μια προσευχή. Μου έμαθε πως δεν πρέπει να μνησικακώ. Να έχω υπομονή. Να έχω εμπιστοσύνη στον Θεό. Τα λόγια του με ώθησαν στο να εξομολογηθώ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στην ζωή μου! Θα το θυμάμαι πάντα αυτό και θα δοξάζω τον Θεό. Έμαθα από αυτόν για τον Άγιο Παΐσιο. Έμαθα από αυτόν για Αγιορείτες Πατέρες. Ψηλάφισα πρώτη φορά στην ζωή μου την Χαρά μέσα στην καρδιά μου εξ αιτίας των όσων έχω ακούσει από αυτόν. Δεν τον έχω συναντήσει κατά πρόσωπο αλλά νιώθω ως πνευματικό τέκνο του. Ωστόσο δεν συμφωνώ μαζί του σε αυτό το θέμα. Βλέπω όμως και το δικό σας «ανάθεμα» στο πρόσωπο του άδικο. Εύχομαι ο Πανάγαθος Θεός να μας φωτίζει όλους. Καλή Ανάσταση να έχουμε!

    • Αδελφέ Κωνσταντίνε αν νοιώθεις έτσι προσευχήσου για εμάς, προσευχήσου και για τον πνευματικό σου πατέρα που μας έφερε σε αυτήν την κατάσταση.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s