Ακτύπητα ερώτηματα περί «κλωνοποίησης» στη Μητρόπολη Ζακύνθου.

Αναστάσιος Ομ. Πολυχρονιάδης

Κυκλοφόρησε στη δημοσιότητα, ιδιωτικής φύσεως, επιστολή, με ημερομηνία 4-1-2022, φέρουσα εντύπως το όνομα του μητροπολίτη Ζακύνθου, Διονυσίου, αλλά υπογεγραμμένη από δύο μητροπολίτες! Κατά πρώτον από τον μητροπολίτη Δωδώνης, Χρυσόστομο (!) και κατά δεύτερον από τον Ζακύνθου, Διονύσιο (!).

Η επιστολή απευθύνεται στον Πρωθυπουργό, ζητώντας την παρέμβασή του, για τον βουλευτή Ζακύνθου Διονύσιο Ακτύπη, ο οποίος όπως λέγεται «μεταβαίνει στα μοναστήρια τα οποία εμείς δεν επισκεπτόμεθα, συντρώγοντας με αρνητές μοναχούς και παριστάνοντας τον ιεροψάλτη, προκαλώντας έτσι το δίκαιο αίσθημα της απογοήτευσης, σε όσους δίνουν την άνιση μάχη αυτές τις κρίσιμες ώρες».

Αμέσως γεννιέται το ερώτημα: Με ποιο δικαίωμα ο εφησυχάζων, πλέον της δεκαετίας, μητροπολίτης Δωδώνης υπογράφει, και μάλιστα πρώτος, την εν λόγω επιστολή, η οποία εκτός της υπογραφής του μητροπολίτη Ζακύνθου, σε όλα τα υπόλοιπα ιδιόχειρα στοιχεία φέρει το γραφικό χαρακτήρα του Δωδώνης;

Επίσης, η εν λόγω επιστολή συντάσσεται σε πληθυντικό αριθμό, δίδοντας την εντύπωση ότι ο μητροπολίτης Ζακύνθου υφίσταται ως κλωνοποιημένος!

Όλα αυτά συνιστούν το Κανονικό Παράπτωμα της εισπήδησης, εφόσον ο Δωδώνης ουδεμία σχέση έχει με τη Μητρόπολη Ζακύνθου.

Εκτός αν υφίσταται θέμα μνημικής απώλειας στον μητροπολίτη Δωδώνης, αλλά γι’ αυτό είναι αρμόδιοι να αποφανθούν ιατροί σχετικών ειδικοτήτων.

2 thoughts on “Ακτύπητα ερώτηματα περί «κλωνοποίησης» στη Μητρόπολη Ζακύνθου.

  1. Ουσιαστικός μητροπολίτης όλα αυτά τά χρόνια είναι ο κος Χρυσόστομος..
    Ο Διονύσιος τον τίτλο φέρει μόνον
    Ας τόν χαίρονται όσοι έκαναν τό όχι τόσο μακρινό 1994 , τον τιτουλάριο Δωδώνης σε μητροπολίτη Ζακύνθου, χωρίς νά υπάρχει προεδρικό διάταγμα πού να καθιστά χηρευουσα την μητρόπολη του Ιονίου..
    Ήταν την ημέρα που αποφάσισαν την εμπεριστατη μητρόπολη Αττικής νά την εμπιστευθούν στον τότε Ζακύνθου Παντελεήμονα Μπεζενιτη !!!!

  2. Εύγε παλιέ φίλε Τάσο για τη λίαν εύστοχη παρατήρησή
    σου.
    Το θέμα έγκειται κυρίως στο πώς ανέχεται ο κυρίαρχος μητροπολίτης το βρίθον αντικανονικότητος «καπέλωμα» από το γνωστό και μη εξαιρετέο μητροπολίτη Δωδώνης.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s