Καθηγητής Ιατρικής Ιωάννης Κουντουράς: Η υποτροπιάζουσα παρεκκλίνουσα στην Επιστήμη της Ορθόδοξης Θεολογίας περσόνα Μόσιαλου με άσχετο επιστημονικό ντύμα επάγει την αυτοχειρία της …

Η εξηνταδιάχρονη και υποβασταζομένη κυρίως από τη λονδρέζικη επιστημονική συνοδεία περσόνα Μόσιαλου, παρεκκλίνει ανερυθρίαστα έναντι της επιστήμης της Ορθόδοξης Θεολογίας επάγουσα την παταγώδη αυτοχειρία της, η δύστυχη…

Ασχολήθηκα με την ίδια περσόνα για μια παρεκκλίνουσα ανάλογη παρέμβασή της που ήταν πάλι εντελώς άσχετη με το γνωστικό επιστημονικό της αντικείμενο. Στις 10-5-2020 δημοσίευσα σχετικό μου επιστημονικό πόνημα με τίτλο: Καθηγητής Ιατρικής Ι. Κουντουράς: Ο κ. Μόσιαλος, είναι ανενημέρωτος ως προς διεθνή επιστημονικά δεδομένα για την ασφάλεια από τη μετάδοση της Θ. Κοινωνίας έναντι λοιμώξεων! Συγκεκριμένα, για το τόσο σοβαρό υπαρξιακό θέμα του Μυστηρίου της Θείας Κοινωνίας, αποφάνθηκε, παρά την ασχετοσύνη του, δίκην ειδικού: “Η γνώμη μου είναι πως θα πρέπει (η Θεία Κοινωνία) να αποφευχθεί με τη σημερινή της μορφή, μέχρι να έχουμε ασφαλές εμβόλιο”…

Τότε κατέγραψα: «Για να διαπιστώσω πού στηρίζει επιστημονικά αυτή την άποψή του με την επιστημονική ιδιότητα που τον χαρακτηρίζει (καθηγητής της Πολιτικής της Υγείας του London School of Economics και σύμβουλος της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση του Covid-19), προχώρησα στην ακόλουθη αυτονόητη, αυστηρώς επιστημονική, αντικειμενική προσέγγιση: Ανέτρεξα στο PubMed και με τις αναφερόμενες λέξεις κλειδιά «Mossialos Ε.» διαπίστωσα ότι από τις 160 δημοσιευμένες μελέτες του, 2 μελέτες (μία ανασκόπηση και ένα Editorial) αναφέρονται στον COVID-19∙ σ΄ αυτές, μαζί με κύρια συμμετοχή άλλων συγγραφέων, αναλύουν αποκλειστικά τις οικονομικές επιπτώσεις του COVID-19. Θεωρώ ότι ορθώς εκφράζει τη γνώμη του λόγω της ειδικότητάς του μέχρις εδώ. Εντούτοις, επειδή είναι πλήρως ανενημέρωτος όσον αφορά τα σχετικά διεθνή επιστημονικά δεδομένα που βεβαιώνουν την ασφάλεια από τη μετάδοση της Θείας Κοινωνίας, τον συμβουλεύω να ανατρέξει στοιχειωδώς π.χ. στην πολύ πρόσφατη επιστολή ιατρών με τίτλο “ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΙΑΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΝΑΩΝ”, η οποία κοινοποιήθηκε και στον κ. Κυριάκο Μητσοτάκη. Εκεί θα βρει συνημμένο έναν από τους συνδέσμους που αναφέρεται και στις διεθνείς επιστημονικές μελέτες, οι οποίες βεβαιώνουν την ασφάλεια από τη μετάδοση της Θ. Κοινωνίας έναντι λοιμώξεων! Παρακαλώ να τις μελετήσει προσεκτικά. Τοποθετήθηκε -πιστεύω- αυθαίρετα και εκτίθεται σε τοπικό και διεθνές επίπεδο λόγω ελλείψεως σχετικού επιστημονικού ‘‘background” (υπόβαθρου). Στη συνάφεια αυτή υπενθυμίζω και τον σχετικό ρόλο που ασκεί η διεθνής Επιστημονική Επιτροπή Ηθικής (Ελσίνκι)».

Στην όλη παρέμβαση δεν ανταποκρίθηκε.

Μόλις πριν λίγο διαπίστωσα δεύτερο ανάλογο ατόπημα της ίδιας περσόνας που σε συνέντευξή της, το υποστήριξε με ντύμα επιστημονικό για τη «σωστική της παρέμβαση» στα ελληνικά δρώμενα επί το αζημίωτο και με την άνεση του λονδρέζικου κλειστού lobby. Οπότε, σήμερα 27-12-2021, ανέτρεξα πάλι δειγματοληπτικά στο αντικειμενικό έγκριτο ιατρικό site PubMed που ξεσκεπάζει στην κυριολεξία όλη την ακαδημαϊκή μας κοινότητα. Πρόσθεσε άλλες 57 στο σύνολο ίσαμε σήμερα 217 μελέτες. Χρησιμοποίησα ακολούθως έναν κατεξοχήν κύριο αντικειμενικό δείκτη που αναδεικνύει την ενεργό ακαδημαϊκή δραστηριότητα του καθενός, που ηγείται ως πρώτος συγγραφέας της ερευνητικής προσπάθειας, και διαπίσπωσα, (φευ!), ότι αυτή η περσόνα δεν υπάρχει ως πρώτος συγγραφέας στις 57 τελευταίες μελέτες. Κάνοντας επιπλέον προσπάθεια για να μην την αδικήσω, διαπίστωσα ότι δεν είναι πρώτη συγγραφέας στις τελευταίες 95 από 217 μελέτες. Επειδή, για παράδειγμα, βίωσα ανάλογη ακαδημαϊκή εμπειρία και στο Royal Free Hospital του Λονδίνου, αυτή η περσόνα ας λάβει σοβαρά υπόψη τι εννοώ όταν τονίζει η γραφίδα μου ότι υποβαστάζεται κυρίως από λονδρέζικη επιστημονική της συνοδεία που, αν δεν την ανέφερε ως συν-συγγραφέα, πιθανόν να αντιδρούσε και επικίνδυνα. Θα προσδοκούσα να ήταν πιο μετριοπαθής και χωρίς αιχμές σε συνεντεύξεις στυλ φιέστας.

Αλλά ακολουθώντας ιταμή παρεκκλίνουσα συπεριφορά οίησης, ως μη όφειλε, πρόβαλε, δήθεν σατυρικό χριστουγεννάτικο στοιχείο. Σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου αποφάνθηκε εντελώς άσχετα: «Θα ήθελα να πω ότι τις Άγιες μέρες των Χριστουγέννων και των γιορτών έχουμε την ευκαιρία να στοχαστούμε και να θυμηθούμε τις βασικές μας αξίες. Την αξία της ανθρώπινης ζωής, αλλά και την αξία της προστασίας της ανθρώπινης ζωής. Αυτές είναι οι θεμελιώδεις αξίες της ορθόδοξης χριστιανικής πίστης». Η συνέντευξη αυτή ντοκουμέντο αφήνει τον ακροατή σύξυλο. Φαίνεται να της διαφεύγει η στοιχειώδης βιωματική Θεολογία της Ορθοδοξίας. Θέλει να ανήκει στην κατηγορία πολλών δήθεν σύγχρονων και προοδευτικών, που δεν μιλάνε για τον Χριστό· ο Χριστός παραμένει άγνωστος γι’ αυτούς. Δεν Τον ερεύνησαν. Και το τραγελαφικό είναι ότι θεωρούν, λόγω της υφιστάμενης μικρονοϊκής τους συνδρομής, ίσως μειονέκτημα το να ασχοληθούν με τον Ιησού. Αυτοί οι επιπόλαιοι ψευδολόγοι που η παρανοϊκή φαντασία τους ξεπερνά κάθε όριο· αυτοί οι γελοίοι αλαζόνες που υπό την επήρεια του μοιραίου μεθυσιού της ψευτοφιλοσοφίας και μεταφυσικής, οπλίστηκαν σαν άλλοι σταυροφόροι εναντίον του Σταυρού και του Τεχθέντος και Αναστημένου Κυρίου· αυτοί που φιγουράρουν ως δήθεν «ελεύθερα πνεύματα»· αυτοί λυσσομανούν δίκην «vampires» (βρικόλακες) επιχειρώντας να δολοφονήσουν άδοξα τον Χριστό. Η πρώτη απόπειρα δολοφονίας έγινε μέσα στην καρδιά τους, η οποία προσβλήθηκε από εκτεταμένο έμφραγμα αγνωσίας και φθοράς που τους κατέστησε «ανάπηρους»· στη συνέχεια προσπαθούν μάταια να Τον σκοτώσουν μέσα στις καρδιές των ανθρώπων.

Και είναι ν’ απορεί κανείς, γιατί μερικοί δεν έχουν ξεφυλλίσει καν την Καινή Διαθήκη· το Ευαγγέλιο που είναι πέρα από τον χρόνο, αιώνιο· το Βιβλίο που νοηματοδοτεί τη ζωή, ιδιαίτερα στον νέο άνθρωπο, τον στοχαζόμενο, τον προβληματιζόμενο άνθρωπο της εποχής μας. Πρόκειται για το μοναδικό Βιβλίο που στέγνωσε τα περισσότερα δάκρυα των ανθρώπων, διότι ο λόγος Του είναι λόγος Θεού· και οι αποδέκτες λαμβάνουν τον λόγο όχι σαν αποστεωμένη έκφραση, αλλά ως μια ζωντανή, σπαρταριστή, δαιώνια αλήθεια που τρέφει, παρηγορεί, λυτρώνει…

Πήγαινε περσόνα, για παράδειγμα, στην Εθνική Βιβλιοθήκη των Παρισίων που είναι καθρέπτης της δυτικής κουλτούρας. Εκεί θα δεις ότι το λήμμα «Ιησούς» έρχεται δεύτερο σε αριθμό καρτελών. Το πρώτο ανήκει στη λέξη «Θεός». Μόνο κατά τη διάρκεια του περασμένου αιώνα, 62.000 τόμοι γράφτηκαν γι’ Αυτόν. Και σε ρωτώ: Έκανες ποτέ τον στοιχειώδη κόπο να μπεις στο διαδίκτυο, να Τον μελετήσεις, έστω με σκοπό να Τον πολεμήσεις; Πριν Τον πολεμήσεις, έμαθες ποιον πολεμάς; Εκεί θα δεις ότι η βιβλιογραφία που αφορά στο όνομα Ιησούς Χριστός δύναται να συγκριθεί με έναν ορμητικό ωκεανό, που βρίσκεται σε ακατάπαυστο αναβρασμό στο διηνεκές. Πρόσεξε μην «πνιγείς», αν έχεις τα κότσια να Τον μελετήσεις, έστω και επιφανειακά. Μελέτησε, επιπλέον, Ιερό Χρυσόστομο, Μέγα Βασίλειο, Γρηγόριο Θεολόγο, Γρηγόριο Νύσσης στις δημοσιεύσεις τους στα αντίστοιχα New Engl J Med της θύραθεν Ορθόδοξης Θεολογικής Πραγματείας. Πρόσεξε μην πάθεις πραγματικό κολποκοιλιακό αποκλεισμό μιας και ασχολείται η συνοδεία σου και εσύ σεκοντάρεις με καρδιοπάθειες. Διότι, ακόμη και αν τολμήσεις να Τον μελετάς διαρκώς, εις βάθος, και χωρίς «κολποκοιλιακές παύλες», σε όλη σου τη ζωή, και πάλι μόνο την επιφάνεια της γνώσης Του θα αγγίζεις. Τότε όμως, είμαι σχεδόν βέβαιος ότι θα μαθαίνεις αδρομερώς με ποιον τα βάζεις και πολεμάς!

Τότε θα γονατίσεις, «de facto» (εκ των πραγμάτων!), ταπεινωμένη και σωφρονισμένη περσόνα, όπως ο διώκτης, να πω ομοεθνής σου, ο Σαύλος, γονάτισε εμπρός στο «Φως της Δαμασκού». Αλλά όλα αυτά είναι «ψιλά γράμματα» για σένα, διότι αδυνατείς, δεν θέλεις ή δεν έχεις δυνατότητες να τα ψηλαφήσεις. Θέλει π.χ. υπέρβαση, μελέτη επισταμένη να προσεγγίσεις και τη συνημμένη μας επιστημονική μελέτη που δημοσιεύθηκε και ως commentary σε διεθνές περιοδικό για τα επιστημονικά δεδομένα της πιθανής μετάδοση του COVID-19 μέσω σιέλου… http://aktines.blogspot.com/2021/08/covid-19-conflict.html

Παρεμπιπτόντως, ο Ludwig Wittgenstein, που είχε την έδρα της Φιλοσοφίας στο Κέμπριτζ της Αγγλίας, δεν έκανε παρέα με τους συναδέλφους του και έλεγε συχνά στους φοιτητές του περίπου τα ακόλουθα: «Μη γίνετε τέτοιοι καθηγητές Πανεπιστημίου, διότι είναι αδύνατον να γίνει κάποιος καθηγητής Πανεπιστημίου και να παραμείνει έντιμος στη ζωή του»… Και τούτο, διότι υπήρχαν στη ζωή του καθενός περίοδοι σύγχυσης και σκότους που δεν είχαν να προσφέρουν τίποτα, τίποτα. Ιδιάζουσες φιγούρες «ασωτίας»! Ώστε οι νεανικές φοιτητικές και όχι μόνον, συντροφιές να εκφράζουν ποικίλου είδους χαχανητά, θεωρώντας το γελοίο, δήθεν ανανεωμένο, βαμμένο σε μαύρη απόχρωση τριχωτό τεχνητό προσωπείο τέτοιας μεσόκοπης περσόνας που οδεύει σε αποπτωτική παταγώδη αυτοχειρία.

Τι κρίμα, αν δεν σημάνει λυτρωτική προσέγγιση Άνωθεν καταβαίνουσα.

Υποσημειούμαι

Ιωάννης Κουντουράς
Ομότιμος Καθηγητης Ιατρικής ΑΠΘ

(με key words για το PubMed: Kountouras J)

11 thoughts on “Καθηγητής Ιατρικής Ιωάννης Κουντουράς: Η υποτροπιάζουσα παρεκκλίνουσα στην Επιστήμη της Ορθόδοξης Θεολογίας περσόνα Μόσιαλου με άσχετο επιστημονικό ντύμα επάγει την αυτοχειρία της …

  1. Επειδή όλοι αυτοί έχουν συνηθίσει να μιλούν εκ του ασφαλούς, επί της ουσίας χωρίς αντίλογο, σε απολύτως ελεγχόμενα και φίλα προσκείμενα μουμουέ, θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να προ(σ)καλούσε ο κ. Κουντουράς τον φαφλατά οικονομολόγο σε αντιπαράθεση επιστημονικών επιχειρημάτων κατά πρόσωπο. Δεν πιστέυω να φοβάται ο Elias.
    Άλλωστε, τι πιό λογικό από το να αναλύουν ζητήματα Δημόσιας Υγείας καθηγητές Περιβαλλοντικής Μηχανικής, που «διαβάζουν» κρούσματα στα λύμματα σαν να είναι καφετζούδες, οικονομολόγοι με θολολογικές ανησυχίες ή δικηγόροι όπως ο «ειδικός» υπουργός Υγείας; Να τα λέμε αυτά.

  2. Αγαπητέ μου καί πολυσέβαστε Κύριε Καθηγητά
    Τά θερμά μου συγχαρητήρια γιά τό Σοφώτατο κείμενο -απάντησή Σας πρός τίς μωρίες καί βλασφημίες τής εν λόγω αρχιμασονάρας…περσόνας.
    Είναι φυσικό νά μάς εξοργίζουν οί γλοιώδεις συμπεριφορές τέτοιων » ανθρώπων» οί οποίοι μέ τήν αλαζονική έπαρση…γεωσκωλήκων παρουσιάζουν αναπόδεικτες..»’.επιστημονικές τους απόψεις »’ ,σάν γεγονότα,συμβάλλοντας έτσι ,μαζί μέ όλη τήν σκοτεινή τους …παρέα, διά τής υγειονομικής υποδούλωσης ,μία ….φιλάνθρωπη ,λίαν κερδοφορα γιά λίγους,τυραννία.
    Τυχαία,συνάντησα αυτές τίς Αγιες μέρες έναν παλιό μου φίλο ,τσομπάνο ,πού έβοσκε τά προβατά του σέ μιά πλαγιά,Χαιρετηθήκαμε κι ευχηθήκαμε γιά τίς Άγιες τούτες τίς ημέρες.Συζητώντας γιά όλα αυτά πού συμβαίνουν στή ζωή μας σήμερα ,καί γνωρίζοντας ότι είναι ένας λεβέντης προβατοτρόφος ,πιστός καί ευλαβής Χριστιανός, κι αληθινός καί σκληρός αγωνιστής τής ζωής, καί θέλοντας νά τόν πειράξω λιγο γιά ν’ακούσω τήν γνώμη του ,τού είπα..
    -Ξέρεις ,Γάννο, τι είπε ένας Μόσιαλος κ.λ.π.,ότι μέ τό Σώμα καί τό Αίμα τού Χριστού μας, την Θεία Κοινωνία μεταδίδονται αρρωστεις καί μικροβια καί πριν λίγες μέρες κορόιδεψε τήν Παναγια μας καί τά Χριστούγεννα.
    Κι ό Γιάννος ακούγωντας αυτά τά…απίστευτα πού τού είπα,γουρλώνει τά μάτια του,αρπάζει φωτιά,σηκώνει τήν γκλίτσα του απειλητικά καί φωνάζει…
    – Νά πείς σ’αυτόν τόν θεομπαιχτη ότι όπως λέμε εμείς οί πόντιοι »» ή κοσσάρα πιν’νερό καί τερεί τόν ουρανό»’ καί νά πείς ακόμα σ’αυτή τήν…ορχιδέα, ότι νά φχαριστεί τόν Θεό πού τόν έκανε άνθρωπο ,γιατί αν τόν είχε φτιάσει μουλάρ’ ή ζαγάρ’ θά τόν είχαν φάει οί λύκοι.
    Μπράβο ,ωρέ, Γιάννο ,λεβέντη μου ,τού λέω .πού υπερασπίζεσαι τήν Αγία Πίστη μας. Νά μήν ξεχνάς όμως ότι καί τότε ,όταν ό ΧΡΙΣΤΟΣ μας ήταν καρφωμένος πάνω στόν Σταυρό ,από κάτω,οί εξουσιομανείς Ιουδαίοι ,οι πρόγονοι τού σημερινού καρκινώματος τού Εβραιοσιωνισμου,καί κεινοι ,εκείνη τήν στιγμή τον…κοροιδευαν. κι ό ΧΡΙΣΤΟΣ μας τούς συγχωρούσε.Γι αυτό καί μείς καί τήν Ορθοδοξία μας θά υπερασπιζόμαστε, αλλά κι άς ανάβουμε καί γι’άυτούς τούς διάφορους θεομπαίχτες Μόσιαλους,κάπου-κάπου ,ένα κεράκι.
    Μέ βαθύτατη εκτίμηση σέ σάς κ.καθηγητά ,καί στίς χιλιάδες αλλους αληθινούς καί έντιμους καί γενναίους διακόνους τής επιστήμης καί τής Πίστης μας,όπως ό π.Στυλιανό Καρπαθίου,Σεβ.Σεραφείμ-Κυθηρων,ό Σεβ.Κοσμάς-Αιτωλ ό κ.Γάκης,ό κ.Πουλάς,ό κ.Φαρσαλινός,ό κ.΄…κ.α.
    Χρόνια καλά κι ευλογημένα
    καί Καλή Λευτεριά
    Δρ.Γεράσ.(Μάκης)Κουσουνής,Γεωπόνος

  3. Άστραψε και βρόντηξε πάλι ο Καθηγητής Ιατρικής, Ιωάννης Κουντουράς. Και έβαλε «στη θέση του» τον Μόσιαλο. Τον έβαλε στη θέση που του αξίζει και όχι στη θέση που τον έβαλε η σημερινή κυβέρνηση όπως και η κυβέρνηση Γ.Παπανδρέου. Ο Μόσιαλος είχε καβαλήσει το καλάμι προ πολλού… Τώρα έφτασε στην ύβρη εναντίον τού Χριστού και της Παναγίας.

    Ο Καθηγητής, Ιωάννης Κουντουράς, δεν είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζει τον Μόσιαλο. Τον αντιμετώπισε και πέρυσι, όταν ο Μόσιαλος το «έπαιζε» ειδικός και μάγκας, που μιλούσε αφ’ υψηλού. Τα τωρινά όμως ραπίσματα του Κουντουρά στον «συνάδελφό» του, τον Μόσιαλο, είναι πλέον πιο ισχυρά, διότι ο Μόσιαλος φαίνεται να τρελάθηκε από την κοσμική δόξα που προσωρινά έχει.

    Ο Καθηγητής Ιωάννης Κουντουράς, σ’ αυτές τις εξαιρετικά κρίσιμες εποχές, δίνει τη δική του μάχη και τη δική του εν Χριστώ μαρτυρία, τη στιγμή που η Διοίκηση της Εκκλησίας έχει συμβιβαστεί με τους άρχοντες του κόσμου τούτου.

    Αν δεν μετανοήσει ο ταλαίπωρος Μόσιαλος, τότε τον περιμένει η Δικαιοσύνη τού Θεού. Και ο Θεός δεν κρίνει όπως η ανθρώπινη δικαιοσύνη, αλλά ως δίκαιος κριτής, δίνει σε καθέναν μας αυτό που του αξίζει. Ο Θεός περιμένει τη μετάνοιά μας, όχι όμως επ’ άπειρον. Μετά, παρεμβαίνει και απονέμει την τέλεια Δικαιοσύνη του.

  4. Αγαπημένε μας κ καθηγητά! Ευχαριστούμε για το ομολογητικό σας μήνυμα που βάλατε στη θέση του τον εβραιομασώνο βλάσφημο κατά της Κυρίας Θεοτόκου. Είμαστε όλοι στο πλάι σας και επικροτούμε την ανιδιοτελή σας αγάπη προς τον Χριστό και την Παναγία, την Πατρίδα και την επιστημονική αντικειμενική αλήθεια. Ο καλός Θεός να σας χαρίζει πολλά έτη και να αναπαύει όλους τους κεκοιμημένους σας επτά γενεές.

  5. Πόσο θράσος, υπόγειο και διεφθαρμένο μυαλό πρέπει να διαθέτει κάποιος για να βλαστημήσει με αυτόν τον απροκάλυπτο τρόπο τη μητέρα του Κυρίου μας που οι γενεές των ανθρώπων από την ίδρυση της Εκκλησίας δεν την αποκαλούσαν «Μαρία» αλλά έπλαθαν αριστουργηματικά τις λέξεις με απόλυτο σεβασμό κι αγάπη.
    Όταν το είδα ένιωσα κάτι περισσότερο από προσβολή και οργή. Ευτυχώς ο κ.Κουντουράς έβαλε τη ομολογιακή γραφίδα του «επί τον τύπον των ήλων» και του χάραξε ανεξίτηλα όπως του άξιζε: και ποιος είναι ο «επιστήμονας» που σπάει πλάκα με αυτά που εγώ λατρεύω; Μαθαίνω σήμερα ότι είναι υποβασταζόμενος από λονδρέζικη συνοδεία της οποίας 1ο όνομα στην ερευνητική συγγραφή ΔΕΝ είναι στις τελευταίες 95 δημοσιευμένες. Επίσης εκπλήσσομαι όταν διαβάζω πως όταν άφησε τις ακαθαρσίες του στις αναρτήσεις του για τη Θ.Κοινωνίας και ο κ.Κουντουράς πέρασε τις καθάρισε, τις έβαλε φωτιά και εξάγνισε εκ νέου το αληθινό πρόσωπο της Επιστήμης (εκτός εισαγωγικών) δεν είχε την στοιχειώδη περηφάνια να αποκαταστήσει το πληγωμένο κύρος του ούτε αξιολόγησε σωστά την ισχυρή (στην επιστημονική εμβέλειά της) προσωπικότητα που ¨τα μάζεψε¨.
    Άραγε η αναφορά στο άρθρο στη διεθνή Επιστημονική Επιτροπή Ηθικής στο Ελσίνκι είναι τυχαία; Σε ποιες περιπτώσεις ενεργοποιείται;
    Κάτι τελευταίο: Ο πρωθυπουργός που τον παρέλαβε ως σύμβουλο από προηγούμενη ηγεσία θα τον απαλλάξει της ενοχής ΄’λόγω υφιστάμενης μικρονοϊκής τους συνδρομής’ ή θα τον παραπέμψει αυτός στην προαναφερθείσα Επιτροπή λόγω «εξυπνάδας»;;;
    κ.Κουντουρά, σας ευχαριστούμε. Ο Κύριος να σας αξιώνει να τον ομολογείτε και εύχομαι εκ βαθέων οι επιστημονικές σας θέσεις να αξιοποιηθούν από την Ιεραρχία και τις Μητροπόλεις που τη χρειάζονται περισσότερο από κάθε άλλη φορά.
    Όλγα Γουβιέλου

  6. Κάποτε ο αείμνηστος ομολογητής θεολόγος κ. Νικόλαος Σωτηρόπουλος μας ανέφερε ότι κάποιος αρεσκόταν να παρουσιάζεται ότι είναι ο καλύτερος άνθρωπος και για να τον κάνει να συνειδητοποιήσει τη «φτώχεια» του, του λέει μια μέρα.
    -Ξέρεις, ήλθε κάποιος και μου είπε για σένα ότι είσαι παλιάνθρωπος.
    Εκείνος άνοιξε τα μάτια του, κοκκίνισε και οργισμένος ζητούσε να μάθει ποιός είπε τέτοιο κακό λόγο γι αυτόν.
    Τότε ο κ. Σωτηρόπουλος του εξήγησε ότι η λέξη παλιάνθρωπος είναι η δημοτική εξήγηση του όρου «παλαιός άνθρωπος» στον οποίο αναφέρεται ο απόστολος Παύλος. «Νυνί δε…απεκδυσάμενοι τον παλαιόν άνθρωπον συν ταις πράξεσιν αυτού και ενδυσάμενοι τον νέον τον ανακαινούμενον» (Εφες. 3. 9-10)
    Και ο ταλαίπωρος χριστιανός αμέσως κατάλαβε τη γκάφα του.
    Ερμηνεύοντας ο άγιός μας π. Αυγουστίνος Καντιώτης το χωρίο αυτό σημειώνει.
    Παλαιός άνθρωπος=Παλιάνθρωπος.
    Παλαιός άνθρωπος. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, που παρ’ ὅλη τήν καλωσύνη πού δείχνουν ἐξωτερικῶς ὑπάρχει στό βάθος πολλή κακία καί διαφθορά. Ὁ «παλαιός ἄνθρωπος» εἶναι κρυμμένος στήν καρδιά κάθε ἀνθρώπου. Κι αὐτός ἀκόμα πού ὀνομάζεται καλός, μοιάζει μ’ ἕνα πηγάδι πολύ βαθύ, πού στήν ἐπιφάνειά του φαίνεται καθαρό• ἄν ὅμως πάρῃς ἕνα κουβᾶ κι ἀρχίσῃς νά τό ἀδειάζῃς καί φτάσῃς στόν πάτο, τότε θά δῇς πόση ἀκαθαρσία ἦταν κρυμμένη στό βάθος τοῦ πηγαδιοῦ. Ἔτσι εἶναι κι ὁ ἄνθρωπος• ἀπ’ ἔξω φαίνεται καλός, ἀλλά μέσα στήν καρδιά του, πού τή βλέπει μόνο ὁ Θεός, πόση διαφθορά καί κακία εἶναι κρυμμένη!
    Καί ο καθηγητής θεολογίας κ. Ιωάννης Καραβιδόπουλος σημειώνει για τον παλαιό άνθρωπο ότι είναι αυτός που έχει διεφθαρμένη και κακεντρεχή προαίρεση. Που είναι στερημένος της ζωής του Θεού. Έξω από τον Κύριο, ο άνθρωπος εκπίπτει, παρακμάζει, γίνεται υπάνθρωπος, μη άνθρωπος. Θρυμματίζεται, εκμηδενίζεται. Σκοτίζεται η συνείδηση του, η ψυχή του, ο νους του, η θέλησή του.
    Μ αυτή την έννοια θα μπορούσαμε κι εμείς κατ αντιστοιχία να πούμε οτι ο εν λόγω υβριστής και βλάστημος με το δήθεν σατυρικό χριστουγεννιάτικο στοιχείο του είναι «παλιάνθρωπος». Πολύ «παλιάνθρωπος».
    Πολλές φορές έχω συναντήσει ανθρώπους με επιθετική και προσβλητική συμπεριφορά απέναντι σε εκκλησιαστικά πρόσωπα. Κι αυτό ως ένα βαθμό το αντιλαμβάνομαι. Όμως υπάρχουν και πρόσωπα που προχωρούν παραπέρα. Προσβάλλουν με υβριστικό τρόπο πρόσωπα ιερά, άγια. Πρόσωπα της Θεότητος. Όσες περσόνες ακολουθούν αυτή την τακτική, να είστε σίγουροι ότι αν ερευνήσετε το παρελθόν τους θα διαπιστώσετε ότι οι ενοχές, τους κυνηγούν δια βίου, για πράξεις που τους έχουν σημαδέψει και δεν είχαν το θάρρος να ομολογήσουν σ ένα πνευματικό. Δεν υπάρχουν πιο τραγικά πρόσωπα απ αυτά. Και χρειάζονται εκ μέρους μας προσευχή για να μετανοήσουν.
    Θα κλείσω τονίζοντας λίγα λόγια για τον κ. Κουντουρά.
    Κύριοι! Και μόνο που ασχολείστε με το πρόσωπο της Κυρίας Θεοτόκου και του Υιού της που δίχασε την ιστορία στα δύο, αποδεικνύετε περίτρανα πόσο σας καίει η ύπαρξή τους.
    Λένε: Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να συνδυάζει κάποιος υψηλή νοημοσύνη με χαμηλή ηθική. Εσείς διαθέτετε χαμηλή νοημοσύνη και είστε και ανήθικοι, επειδή προσβάλλετε την Παναγία, τη Μητέρα όλων των χριστιανών. Δεν σέβεστε τίποτα.
    Ο κ. Κουντουράς σας περίλαβε με την πένα του, σας κατήγγειλε με το μελάνι της αλήθειας του, σας στιγμάτισε και τώρα δεν σας ξεπλένει τίποτα.
    Είναι τιμή σας που ασχολήθηκε μαζί σας. Αλλά δεν ασχολήθηκε μαζί σας. Εσείς είστε πολύ μικροί. Νάνοι και ασήμαντοι. Στάθηκε απέναντι στην προσβολή σας, επειδή είναι μεγάλος, πολύ μεγάλος ο Χριστός και η Μητέρα Του. Και φυσικά δεν ανταποκριθήκατε στην παρέμβασή του για τη θεία Κοινωνία. Ούτε τώρα θα ανταποκριθείτε. Αλλά θα δώσετε λόγο στο φοβερό Βήμα του Χριστού κατά τη Δευτέρα Παρουσία Του. Ή μάλλον να πω κάτι άλλο. Εδώ ανοίγετε τα στόματά σας και ξεστομίζετε ύβρεις. Εκεί θα τρέμετε και δεν θα μπορείτε να αρθρώσετε λέξη μπροστά στον Κύριο της δόξης.
    Είμαστε περήφανοι που έχουμε τέτοιους απολογητές σαν τον κ. Κουντουρά. Γνήσιο πνευματικό τέκνο του γέροντα αγίου μας π. Αυγουστίνου. Γιατί πολλοί θέλουμε να λέμε ότι είμαστε πνευματικά του παιδιά αλλά «θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία». Σίγουρα, και το λέω μετά βεβαιότητος. Κύριε Κουντουρά έχετε την ευχή του γέροντα. Οι παρεμβάσεις σας μου θυμίζουν τους ηχοστίχους του τραγουδιού ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ και μ αυτό θα κλείσω το μακροσκελές σχόλιό μου.
    Ο άδης ξέβρασε ανθρώπινα κορμιά
    ορμούν ακόρεστα για σάρκινη βορά
    Σε ακόλαστο, αχρείο σκηνικό
    στήνουνε χορό, αλλόκοτο χορό,
    στοχεύοντας να προσβάλλουν τον Θεό
    ταυτίζοντάς Τον με το φτηνό τους εαυτό.

    Σημεία των καιρών.

    Ζεστά τα χνώτα τους, βρωμιάς απόπνοια
    τώρα μολύνουν την Αγνότητα
    στο ξέφρενο, αχρείο σκηνικό,
    ζητούν όργια για τον Κύριο
    ταυτίζοντάς Τον με το φτηνό τους εαυτό
    για να εξαλείψουν των τύψεών τους τον πυρετό.

    Σημεία των καιρών.

    Κι οι χριστιανοί, οι «συνετοί»,
    τί κάναμε;
    για Κείνον που σταυρώθηκε,
    μάτωσε,
    μας λύτρωσε,
    Τί κάναμε;
    Σωπάσαμε…Κι αφήσαμε του λίθους
    να κράξουνε:

    -Με τη δική σας σιωπή
    αρνιέστε τον Θεό
    μα η Ιστορία υμνεί
    τον Αναμάρτητο!

    Σημεία των καιρών.

    Κατακόμβες άλλη μια φορά
    δώστε
    τα ηρωικά
    αδέρφια μας
    άλλη μια φορά
    οι πιστοί αδημονούν!

    -Έλα, Παγκράτιε δώσε μια φλόγα εφηβική.
    Κι εσύ Περπέτουα, τη γυναικεία σου πνοή.
    Ταρσίζιε, ανάλαβε τους μικρούς.
    Κι εσύ Σεβαστιανέ, πυρπόλησε τους τρανούς.
    Ν ανδρειωθούν της Εκκλησίας οι στρατιές
    «ως λέοντες πυρ πνέοντες»!

    Στ αμφιθέατρα του κόσμου
    όλοι για το Χριστό,
    στ Όνομά Του ας κυλήσει
    αίμα μαρτυρικό»

    «Δεν θ αφήσουμε τη γεννιά του Άδη
    ν αμαυρώσει την Αγνή μορφή Σου
    που σεβάστηκε η Ιστορία στους αιώνες,
    Κύριε

    Στ αμφιθέατρα του κόσμου
    όλοι για το Χριστό,
    στ Όνομά Του ας κυλήσει
    αίμα μαρτυρικό»

    π. Λεωνίδας Στ.Αμοργιανός

  7. Για μια ακόμη φορά ο καθ. Κουντουράς με τη διπλή του ιδιότητα ως εξέχων επιστήμονας της Ιατρικής αλλά και ως εξέχων αγωνιστής – ομολογητής της Ορθοδοξίας, με την παρούσα δημοσίευση συνεχίζει το κρεσέντο δημόσιων παρεμβάσεων που σχετίζονται με το θέμα του SARS-CoV-2. Η επιστημονική του αξία εγνωσμένη μέσω της θέσης που κατέχει στην κατάταξη του μητρώου PubMed, αυτό όμως που δεν έχουν συνειδητοποιήσει πολλοί είναι το μέγεθος της αξίας του και η παγκοσμίως κορυφαία θέση του στο «πνευματικό PubMed», του μητρώου δηλαδή των επιστημόνων που οι επιστημονικές δημόσιες παρεμβάσεις τους αποτελούν ταυτόχρονη ομολογία γνήσιας Ορθόδοξης πίστεως και στηρίζουν την πίστη των αγωνιζόμενων Ορθοδόξων μέσω ενός οπλοστασίου γνώσης, που τους βοηθά σημαντικά και συνολικά (ταυτόχρονη συνδρομή πίστης και λογικής) να μείνουν εδραίοι στη μία, μοναδική αλήθεια (Θεία λέγεται αυτή; επιστημονική λέγεται αυτή; η αλήθεια είναι μία) περιφρουρώντας τους γνωσιολογικά, από κάθε είδους ιατρική επιστημονικοφανή ή ψευδοεπιστημονική πλάνη («προσέχετε μη τις υμάς πλανήσει») – πλάνη, η οποία ως μέθοδος αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία επίτευξης του στόχου εκκοσμίκευσης και τελικής άλωσης της Εκκλησίας: το κύριο ζητούμενο νομίζω δεν είναι τόσο ο κάθε Μόσιαλος – δηλαδή μια μεμονωμένη αξιοθρήνητη τραγική κοσμική προσωπικότητα, αλλά το πρόβλημα – θηρίο είναι η εκκοσμίκευση της ίδιας της Εκκλησίας, αρχής γενομένης της διοικούσας. Αφού περί ιεραρχίας (άνευ κεφαλαίου «Ι» λοιπόν ο λόγος) ένα ρητορικό ερώτημα: ποιος σκανδαλίζει και είναι επιζήμιος για την Εκκλησία ιεραρχικά περισσότερο; ο ινστρούκτορας Μόσιαλος ή ο επίσκοπος ινστρού… (θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου) «Θεολογίας» που σε μόλις ένα λεπτό κηρύγματος από τη μια κηρύσσει ότι το «ζητούμενο είναι να έχουμε ελεύθερους πολίτες» και μετά από λίγα δευτερόλεπτα διαπιστώνει ότι «συνδέονται οι ναζιστικές / φασιστικές νοοτροπίες με τον αντιεμβολιασμό»; τελικά αναγνωρίζει «ελευθερία ως ζητούμενο» ή «ναζισμό / φασισμό» στην απόφαση του ποιμνίου του να μην εμβολιαστεί; δηλαδή η ελευθερία νοείται ως ζητούμενο εφόσον συμβαδίζει με την δική μας θεώρηση των πραγμάτων ειδάλλως διαπιστώνουμε ναζισμό / φασισμό; δηλαδή είσαι ελεύθερος να «επιλέξεις» ότι εγώ θεωρώ σωστό ειδάλλως είσαι ναζιστής / φασίστας. Η απάντηση είναι απλή και τη δίνουν οι απλοί άνθρωποι:
    «είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα» λέει ο λαός, «όποιος το λέει είναι» λένε τα παιδάκια, «περίοδος σύγχυσης και σκοτισμού» κατά τον Wittgenstein όπως αναφέρει ο καθηγητής στο κείμενό του, τον οποίον καθ. Κουντουρά ευγνωμονούμε για την προσφορά του στην Εκκλησία πρωτίστως, στην επιστήμη δευτερευόντως και του ευχόμαστε ο Θεός να συνεχίζει να τον ενδυναμώνει με υγεία σώματος και ψυχής, να συνεχίζει να τον Χαριτώνει με φωτισμό κατά Θεώ επιστημονικού πνεύματος, και να συνεχίζει να ενισχύει το – ευλογημένο από τον μακαριστό γέροντά του Αυγουστίνο Καντιώτη – εκκλησιαστικό αγωνιστικό του φρόνημα και μέσα στο 2022.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s