Ο π. Αντώνιος, ο π. Στυλιανός και ο Μητρ. Πειραιώς.

Επειδή τα δημοσίως λεγόμενα, δημοσίως να ελέγχονται. [από το 10:10]

*Ο π. Στυλιανός δεν είπε έτσι γενικώς ότι «ο Σεβασμιώτατος συμβαδίζει με τις απόψεις του πάπα Είπε ότι «αυτά που λέει ο Πειραιώς είναι η γραμμή του πάπα.» Και το «αυτά» αναφέρεται στα περί των εμβολίων. Δεν αναφέρεται σε κάτι άλλο.

*Ο π. Στυλιανός δεν είπε ότι ο Μητροπολίτης Πειραιώς συμφωνεί με τη ζωή του πάπα, είπε ότι δεν παίρνει θέση, ούτε θα προβεί σε κάποιον χαρακτηρισμό αλλά έθεσε τον εύλογο προβληματισμό, πώς είναι δυνατόν ο Μητροπολίτης Πειραιώς να προωθεί με τα λόγια του τις σκληρές υπέρ του εμβολιασμού θέσεις του Βατικανού και από την άλλη να ξεσηκώνεται που ο πάπας θα έλθει στην Ελλάδα!

Σαφώς και είναι δυνατόν να συμφωνεί κάποιος με μία συγκεκριμένη θέση κάποιου ανθρώπου και παράλληλα να διαφωνεί γενικώς με την όλη στάση του, αλλά νομίζω ότι έχει σημασία σε τι συμφωνεί για να μπορεί να σταθεί και η διαφωνία του στα άλλα. Στην περίπτωσή μας είναι τουλάχιστον προκλητικό και αντιφατικό για έναν Ορθόδοξο Ιεράρχη να συμφωνεί με τις σκληρές θέσεις του Βατικανού στο θέμα του τρυπήματος, οι οποίες προσβάλλουν την δογματική διδασκαλία της Εκκλησίας, και παράλληλα να λέει ότι καταδικάζει τις αιρέσεις του παπισμού, οι οποίες επίσης προσβάλλουν την δογματική διδασκαλία της Εκκλησίας! Καταλαβαίνει κανείς ότι εδώ εισέρχεται σε έναν «τόπο» εις τον οποίον για να βαδίσει θα πρέπει να είναι ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ.

Σεβαστέ π. Αντώνιε, υπάρχει και το άλλο ερώτημα το οποίο πρέπει να σας απασχολήσει: Γιατί ο οποιοσδήποτε να δώσει βάση, να αναπαυθεί και να εμπιστευθεί τα αντιαιρετικά αισθήματα του Μητρ. Πειραιώς, όταν ο ίδιος Μητροπολίτης (όπως και άλλοι) καταδικάζει και «αφορίζει» τους διαφωνούντες με τα συγκεκριμένα πειραματικά σκευάσματα συνειδητούς Ορθοδόξους στα τηλεδικαστήρια, τα οποία απαρτίζονται κυρίως από ανθρώπους οι οποίοι όχι μόνο ζήτημα είναι αν έχουν εξομολογηθεί και κοινωνήσει μία φορά στη ζωή τους, αλλά ελέγχονται και για την πολεμική στάση τους κατά της Εκκλησίας;

Αν αυτά είναι «τα πόδια μας» σεβαστέ π. Αντώνιε, όπου το ένα πάει δεξιά και το άλλο αριστερά και πρέπει να προσέχουμε μήπως και τα πυροβολήσουμε, τότε καλύτερα να τα δέσουμε με μια πέτρα και να πάμε να πνιγούμε! Αν φτάσατε κι εσείς να μας λέτε ότι η άρνηση αυτής της σχιζοφρένειας «είναι πέρα από κάθε λογική», τότε όντως ζούμε στον Ανάποδο Θαυμαστό Κόσμο που μας περιγράφει ο κύριος Κωνσταντίνος Βαθιώτης. Τα πόδια μας όμως, το κεφάλι μας, όλα μας, είναι η Αλήθεια π. Αντώνιε, δεν είναι αυτές οι αντιφατικές συμπεριφορές που υπονομεύουν, εκ των έσω, το καλό της Εκκλησίας.

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ να χαμηλώσει τους τόνους ο π. Στυλιανός. Χαιρόμαστε με όλη μας την καρδιά όταν τον ακούμε να υπερασπίζεται με παρρησία και αυτοθυσία την Αλήθεια της Εκκλησίας. Η Αλήθεια είναι για μας η μόνη παρηγοριά τούτους τους συγχυσμένους καιρούς, ΔΕΝ είναι η συμπόρευση με το κακό, η συγκάλυψη της Αλήθειας, οι μίζερες διπλωματίες και τα μισόλογα.

Δεν θα συνεχίσω με τα υπόλοιπα τα οποία ειπώθηκαν για να μην γίνω κακιά. Κάποιος όμως αντί να πει στον ομολογητή π. Στυλιανό να ζητήσει συγνώμη!, θα πρέπει να πει στον Μητρ. Πειραιώς ότι έχει κατασκανδαλίσει αφάνταστα το ποίμνιο με την συμπεριφορά του αυτή να τρέχει όλη την ώρα στα αντίχριστα κανάλια της ντροπής για να κάνει αβάντα στο εμβολιολατρικό σύστημα της νέας τάξης, το οποίο περικυκλώνει τους δικούς μας ανθρώπους, τα δικά μας παιδιά, την ελευθερία μας και κυρίως πολεμάει την Εκκλησία. Τα αντιαιρετικά της Μητροπόλεως μας μάραναν. Σεβαστέ π. Αντώνιε, πού βρίσκεστε όλον αυτόν τον καιρό και αγνοείτε την συντονισμένη και επαναλαμβανόμενη στήριξη του Μητρ. Πειραιώς στα πειραματικά διαβολο-σκευάσματα των φαρμακευτικών;

«Οι διορθώσεις και από τις δυο μεριές» που λέτε να γίνουν θεωρώ ταπεινώς ότι είναι λάθος προσέγγιση. Δεν είναι το ζήτημά μας να έλθουν οι άνθρωποι ο ένας κοντά στον άλλον, εν ακαθάρτω πνεύματι / ψέμματι. Το ζήτημά μας είναι να έλθουν κοντά εν Αγίω Πνεύματι.

Ο διάβολος θέλει αυτές τις κίβδηλες «ειρήνες» π. Αντώνιε. Ο Κύριος δεν τις θέλει:

«Μη νομίσητε ότι ήλθον βαλείν ειρήνην επί την γην΄ ουκ ήλθον βαλείν ειρήνην, αλλά μάχαιραν».

Με όλον τον σεβασμό, αυτή είναι η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ π. Αντώνιε και όχι «να τα βρούνε μεταξύ τους».


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

6 thoughts on “Ο π. Αντώνιος, ο π. Στυλιανός και ο Μητρ. Πειραιώς.

  1. Αυτά που θίγει ο π. Στυλιανός είναι πέρα για πέρα σωστό και στο ύφος, και στον τρόπο, και στο περιεχόμενο… Είναι σημαντικό να αναδεικνύεται η διγλωσσία και η υποκρισία όσων Επισκόπων (και κληρικών γενικότερα) πιστεύουν ότι κάνουν «αγώνα» κατά του Παπισμού επειδή επιλεκτικά επιτίθενται (και πάντα μόνο με τα λόγια) κατά του Οικουμενισμού (δηλαδή των μασόνων της Νέας Τάξης) και εκεί να θεωρούν ότι τελειώνει το καθήκον τους… Και μετά να κρύβονται και πίσω από λεκτικές περγαμηνές που πιστεύουν ότι έχουν δρέψει…

    Η υποκρισία είναι ακόμα μεγαλύτερη γιατί στο θέμα των ενέσεων εμπλέκονται και οι αμβλώσεις…

    Επίσης μαζί με τα Αντίχριστες ενέσεις που πλέον η επιστήμη και η πράξη έχουν αποδείξει ότι και στο κοσμικό επίπεδο είναι αναποτελεσματικές και για πολλούς επικίνδυνες αφού τους σκοτώνουν ή τους τραυματίζουν σοβαρά, έρχονται τα περίφημα μέτρα της καταστολής, της εξόντωσης της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, του διχασμού, της αφαίρεσης κάθε προσωπικής ελευθερίας που ο ίδιος ο Χριστός μας χάρισε (και όχι μόνο των ατομικών δικαιωμάτων στα οποία αναφέρεται ο Πειραιώς όταν χρησιμοποιεί λανθασμένα την έννοια του ακραίου δικαιωματισμού για να δικαιολογήσει και να ενδύσει ιδεολογικά τις δηλώσεις και τις επιλογές του), της καθιέρωσης του πράσινου υγειονομικού διαβατηρίου (που σύντομα θα μετεξελιχθεί σε ηλεκτρονική ταυτότητα) ως μέσω ατομικής και κοινωνικής ποδηγέτησης, και τελικά του πλήρους ελέγχου των δραστηριοτήτων του ανθρώπου από τα ενεργούμενα της Νέας Τάξης…

    Το τρομερό της υπόθεσης είναι ότι η Ιεραρχία της Ελλάδας, ο Πειραιώς, ο Ναυπάκτου, ο Μεσογαίας και όσοι έτρεξαν να χρησιμοποιήσουν τις Παπικές θέσεις για τις ενέσεις για να μπορούν να δικαιολογούνται και να κρύβονται ότι παντού στον κόσμο οι «Χριστιανοί» αντιμετωπίζουν το θέμα με τον ίδιο τρόπο (η χαρά του Οικουμενισμού) χρησιμοποιούν και τελικά υπερασπίζονται θέσεις μιας ομάδας οπαδών και οργάνων της Παγκοσμιοποίησης μέσα στους Παπικούς κόλπους (που έχει το πάνω χέρι με ηγέτη τον Πάπα Φραγκίσκο) ενώ υπάρχουν στους κόλπους της Παπικής Παρασυναγωγής και αρκετοί που αντιδρούν και εκφράζουν απόψεις πιο «κοντά» στην Ορθόδοξη Πίστη, όπως για παράδειγμα ο παρακάτω:

    https://www.lifesitenews.com/blogs/the-sham-impeachment-vote-and-covid-vaccines-at-the-vatican/

  2. Αν θέλετε όμως να ζητήσετε και εσείς μια συγνώμη π. Αντώνιε στην επόμενη εκπομπή σας για την ατυχή και άστοχη τοποθέτηση σας που πολύ μας στεναχώρησε.
    Ένας αμαρτωλός, ναζιστής, σχισματικός & αδελφοκτόνος.
    Όλους αυτούς τους τίτλους, αν δε το γνωρίζετε, μας τους απένειμαν πατέρες (κατά το γράμμα) Ιεράρχες της Ορθοδόξου Εκκλησίας επειδή δεν κάνουμε το εμβόλιο. Τι άλλο να πω;
    «…ὅστις γὰρ ἂν ποιήσῃ τὸ θέλημα τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς, αὐτός μου ἀδελφὸς καὶ ἀδελφὴ καὶ μήτηρ ἐστίν…»
    Εύχομαι η κίνηση σας αυτή να ήταν αυτόβουλη και αυτοπροαίρετη και ας ήταν και άστοχη.
    Υ.Γ.
    π. Αντώνιε δεν τετραγωνίζεται ο κύκλος. Το προσπάθησαν και άλλοι πριν από εσάς. Το απαγορεύει το π μπροστά από το Αντώνιος. (πR^2)

  3. Αντί όλοι να ρίχνουμε λίθον αναθέματος !Ας προσπαθούμε να διασφαλίζουμε όσο είναι εφικτό την ενότητα της εκκλησίας .Νομίζω σ’αυτό το πνεύμα κινήθηκε κι ο π.Αντώνιος .Είναι πολύ εύκολο να διαλύσουμε τα πάντα ..!Δεν ξέρω αν μας συμφέρει όμως !Αυτό άλλωστε θέλει κι ο «μισόκαλος» πονηρός .Οπότε ίσως είναι φρονιμότερο έστω κι αν υπάρχουν κάποιες διαφωνίες να προσπαθούμε να γεφυρωθούν .Απ’εξω απ’το χορό πολλά τραγούδια λέμε όλοι!..Και μάλιστα ανώνυμα …!

    • Τον λίθο αναθέματος τον ρίχνει ο υποτακτικός του Θεού ο κορωνοίός, ο οποίος ήλθε και ξεσκέπασε τι κρυβόταν όλον αυτόν τον καιρό κάτω από αυτήν την κάλπικη ενότητα……… που ήταν μόνο ενότητα συμφέροντος και ιδιοτέλειας και σίγουρα δεν ήταν αυτό που εύχεται η Εκκλησία …. ενότητα της Πίστεως.
      Υπενθυμίζω αυτό που είπε χθες, αν θυμάμαι καλά, ο π. Στυλιανός. Ότι εδώ δεν πρόκειται για κάποια προσωπική διαφωνία, κόντρα κτλ μεταξύ εκείνου και του Μητροπολίτου Πειραιώς, πρόκειται για την ιστορία που θα γράψει η Εκκλησία τούτη την δύσκολη στιγμή. Θα σας παρακαλέσω λοιπόν να βγείτε για λίγο από τους αυτοματισμούς που μας έφεραν ως εδώ και να σκεφτείτε πολύ σοβαρά τί ήθελε να πει με αυτό ο π. Στυλιανός.
      Να είστε καλά.

      • Αγαπητή μου όλοι είμαστε υπεύθυνοι για την ενότητα της Εκκλησίας.Τα λόγια και οι κριτικές είναι εύκολα …Ας έχουμε πρώτα απ’όλα μεταξύ μας αγάπη και ενότητα για να δείξουμε πραγματικά πως είμαστε «μαθητές» του Χριστού .Γι’αυτό και συμφωνώ με τον τρόπο που έθεσε το ζήτημα ο π.Αντώνιος.Ευχαριστώ .

    • Η άλλη άποψη δηλαδή είναι λίθος αναθέματος; Ο π. Αντώνιος ή ο π. Στυλιανός που διατύπωσαν τη γνώμη τους έριξαν λίθον αναθέματος;
      Όσον αφορά το όνομα, για τον Χριστό στον οποίο θα δώσω λόγο γι’ αυτό που έγραψα έχω ΟΝΟΜΑ.
      «…οἶδά σου τὰ ἔργα, ὅτι ὄνομα ἔχεις ὅτι ζῇς, καὶ νεκρὸς εἶ…».
      Βλέπετε το να έχουμε όνομα από μόνο του δεν λέει κάτι. ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ χωρίς ΖΩΝ ΟΝΟΜΑ = ΝΕΚΡΟΣ.
      Ένας ψεκασμένος, ναζιστής, σχισματικός και αδελφοκτόνος που τρώει πόρτα στον Οίκο του Θεού γιατί θέλει να μπει χωρίς μάσκα. Με φτάνουν οι αμαρτίες μου για να μπω. Πρέπει να γίνω και μασκαράς; Τι ακριβώς προτείνετε να γεφυρώσουμε; Για να μην είμαι έξω από το χορό σχολιάζω & μασκαράς στην Εκκλησία δεν μπαίνω. Από αγαπολογίες χορτάσαμε & με τις αγαπολογίες δεκαετιών φτάσαμε εδώ που φτάσαμε σήμερα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s