Και ο Ιούδας τον Χριστό με φιλί τον πρόδωσε. (Περί μασκοφορίας στους Ι.Ναούς ο λόγος).

Για πάνω από 2 χιλιάδες έτη ο πιστός λαός του Θεού εισέρχεται στους ναούς με τα πρόσωπα ακάλυπτα τιμώντας την εικόνα του Θεού στο ανθρώπινο πρόσωπο. Στην δική μας την σκοπιά συνέβη το πρωτοφανές, να μας ζητούν να εισερχόμαστε στους αγιασμένους ναούς με τα πρόσωπα καλυμμένα για να μην κολλήσουμε την ισπανική γρίπη του 21ου αιώνα, τον κορωνοϊό!!

Με συνοπτικές διαδικασίες μας πέταξαν έξω από τους ναούς και επέβαλαν ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ. Αναγκαζόμαστε, όσοι δεν είχαμε ήδη φύγει από προβληματικές Ενορίες, να εκκλησιαζόμαστε σαν κυνηγημένοι δραπέτες μακριά από τις εστίες μας με ό,τι αυτό συνεπάγεται και από οικονομικής πλευράς για τον καθένα μας σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Και τούτο είναι το καλό σενάριο. Το κακό σενάριο είναι όταν δεν υπάρχει πουθενά να πάει κανείς μέσα σε μία ακτίνα απόστασης που μπορεί να εξαντλήσει και τις τελευταίες δυνατότητές του. Αυτός ο άνθρωπος, τί κάνει;

Και σήμερα, σε μία προσπάθεια εγκατάστασης της λεγόμενης «νέας κανονικότητας», δηλαδή μονιμοποίησης των βλάσφημων νεοβαρλααμικών μέτρων μέσα στις Εκκλησίες, άρχισαν να ακούγονται οι φωνές της «σύνεσης», της «νηφαλιότητας» και της «αγάπης» δηλαδή οι φωνές του συμβιβασμού και της προδοσίας. Μας ζητούν να ανεχτούμε τη νέα κατάσταση και να μην κατακρίνουμε την αδυναμία / ολιγοπιστία του μασκοφόρου.

Είναι όμως τα πράγματα έτσι; Έχει σχέση αυτή η ολιγοπιστία του τρομοκρατημένου μασκοφόρου, ή η απιστία του, ή το αποτέλεσμα των εκβιασμών που εισέπραξε στην είσοδο των ναών, έχουν σχέση όλα αυτά με την ολιγοπιστία που ζητούμε από τον Θεό στις προσευχές μας να μας θεραπεύσει; Έχει η προσωπική ολιγοπιστία του καθενός σχέση με αυτό που συμβαίνει σήμερα; Κατακρίνουμε εμείς μία προσωπική αμαρτία ή κατακρίνουμε μία ομαδική παράκρουση και πτώση εις βάρος της Πίστεως;

Όταν προσευχόμαστε και ζητούμε από τον Θεό να μας ενισχύσει την πίστη το κάνουμε επειδή έχουμε επίγνωση της αδυναμίας μας και προστρέχουμε ταπεινά στον Ιατρό των ψυχών και των σωμάτων ημών για να μας θεραπεύσει. Η δε προσωπική μας ολιγοπιστία, ή όποια άλλη αμαρτία για του λόγου το αληθές, δεν διατυμπανίζεται δημοσίως την ώρα του εκκλησιασμού. Δεν είναι ο εκκλησιασμός ένα είδος gay pride όπου θα «φορέσω την αμαρτία μου» με υπερηφάνεια για να την διαφημίσω.

Αυτό που συμβαίνει σήμερα μέσα στους ναούς θυμίζει τις παρελάσεις της ασέβειας. Μάζες ανθρώπων υπό καθεστώς φόβου εισέρχονται σαν κλόουν μέσα στους ναούς και αυτο-γελοιοποιούμενοι σαρκάζουν την εικόνα του Θεού, ενώ συμπεριφέρονται με τρόπους που προσβάλλουν την Θεολογία της Εκκλησίας. Οι άνθρωποι αυτοί, συνειδητά ή μη, αρνούνται το Θεραπευτήριο της Εκκλησίας, ΔΕΝ εισέρχονται ταπεινά για να θεραπευτούν αλλά με το άρρωστο θέλω απαιτούν να κατέβει η Εκκλησία στα μέτρα τους. «Θέλω επιστήμη», φωνάζουν, «δεν θέλω πίστη». Και όταν αυτό ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΟΜΑΔΙΚΑ μέσα στην Εκκλησία, την ώρα μάλιστα της Θείας Λατρείας, τότε έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα.

Αυτός είναι ο ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ μέσα στο δωμάτιο, τον οποίον οι οικουμενιστές αγαπούληδες σήμερα κάνουν πως δεν βλέπουν ενώ ρίχνουν πονηρά το μπαλάκι στο δικό μας το γήπεδο με κατηγόριες. Δεν φτάνει που μας πέταξαν έξω από τους ναούς και υφιστάμεθα ταλαιπωρίες, μας κατηγορούνε κι από πάνω ως ακραίους κι ότι κατακρίνουμε τους μασκοφόρους! Μας καλούνε σε απολογία αντί να κατηχήσουν από την αρχή τους μασκοφόρους που φοβούνται να διατηρήσουν την ταυτότητα του Χριστιανού.

Ποιός αγαπάει πραγματικά τους μασκοφόρους; Εσείς οι αγαπολόγοι που τους οδηγείτε στην απώλεια ενθαρρύνοντάς τους να αποποιηθούν την ταυτότητα του Χριστιανού. Και ο Ιούδας τον Χριστό με φιλί τον πρόδωσε.

Δεν κατακρίνουμε λοιπόν τους μασκοφόρους, την μασκοφορία εντός των ναών κατακρίνουμε. Και διαμαρτυρόμαστε κατά της μασκοφορίας διότι προσβάλλει την Πίστη μας. Διαμαρτυρόμαστε διότι δεν γίνεται να καθόμαστε άπραγοι την ώρα που ο ιερεύς εύχεται για την ενότητα της Πίστεως και εντός του ναού προωθείται η αίρεση του νεοβαρλααμισμού.

Αφορμή του παρόντος σχολίου είναι οι διάφοροι κοπτοράπτηδες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, οι οποίοι με αγαπολογίες κόβουν και ράβουν τις άκρες απ’ εδώ κι απ’ εκεί για να συμβιβάσουν τα ασυμβίβαστα. Είτε το κάνουν συνειδητά είτε όχι, αυτό που πλασάρουν λέγεται προπαγάνδα η οποία δεν θα γίνει ανεχτή σε αυτό το ιστολόγιο.


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

12 thoughts on “Και ο Ιούδας τον Χριστό με φιλί τον πρόδωσε. (Περί μασκοφορίας στους Ι.Ναούς ο λόγος).

  1. ΤΗΝ ΠΡΆΞΗ ΔΊΚΑΙΑ ΚΡΙΝΑΤΕ ΔΙΆ ΝΆ ΟΔΗΓΗΘΟΎΜΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΆΚΡΙΣΗ ΚΑΊ ΌΧΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΆΚΡΙΣΗ…
    …Ως πράξη η μασκοφορια και όλα τα άλλα που γίνονται στους Ιερούς ναούς είναι ασέβεια που φτάνει στα όρια της βλασθημιας..
    Είναι μία καινούργια αίρεση Ο ΦΟΒΟΣ ΤΗΣ ΜΟΛΎΝΣΕΩΣ ΜΈΣΑ ΣΤΟΝ ΙΕΡΌ ΝΑΌ..
    Δυστυχώς έρχονται και άλλα !
    Όι έχοντες την εξουσία στρέφονται εναντίον μας.. ΤΙΜΉ ΜΑΣ..
    Έχουμε όμως την ανάγκη της σωστής Λατρείας… ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΎΜΕ ΝΆ ΓΊΝΟΥΜΕ ΚΡΥΠΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΊ ΜΈΣΑ ΣΤΗΝ ΊΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΊΔΑ…
    Είναι όμως αυτή η σωστή λύση ?
    Ο Κύριος τί θέλει ?
    Κρυπτοχριστιανους ή Μάρτυρες ?

  2. Μέχρι να έρθει η ώρα του μαρτυρίου, αν μας αξιώσει ο Κύριος, κρυπτοχριστιανοί. Οι σήμερα τιμώμενοι αυτάδελφοι Ευλάμπιος & Ευλαμπία βρίσκονταν στη σπηλιά μέχρι που ήρθε η ώρα της δημόσιας ομολογίας και του μαρτυρίου. Την ευχή τους να έχουμε…

    • Η ώρα του μαρτυρίου που εννοείς ιστορικά, ήρθε για τον κάθε ένα την ώρα που ορίσε ο Θεός στην περίοδο των διωγμών, όμως αυτοί ήταν καθολικοί διωγμοί πρίν εδραιωθεί η εκκλησία και η λατρεία γινόταν τιουτοτρόπως.
      Μετά άλλο το θέμα της κρυφής λατρείας για την ύπαρξη αυτής, της πίστης και της ενίσχυσης των πιστών σε καιρό σκληρών διωγμών και άλλο η αυτή κάθε αυτή πίστη και η επιβάλουσα και πάντα φανερή κήρυξη και υπεράσπιση της (για να μένει κηρυττώμενη πάντα) .
      Σήμερα και εν καιρό «ειρήνης», με «στημένο» το πανίερο ίδρυμα του Χριστού,την εκκλησία, με ανύπαρκτη απειλητική δίωξη των χριστιανών, όμως με παράλληλη καθαρότατη βλασφημία κατά του Κυρίου και της πίστης, εμείς δεν υπερασπιζόμαστε τα παραδεδομένα και τα ιερά μας, αλλά γουστάρουμε την κρυφή λατρεία για να μην αντιδράσουμε σε αυτά και προκληθεί προσωπική μας δίωξη.
      Λέμε, εντάξει χτυπάτε τον Θεό και ότι έχει στήσει επί γης δεν θα το υπερασπιστούμε, μάλλον δε θα το διασώσουμε σε σπηλιά που δεν φαίνεται μας κρύβει κιόλας, τι κρύβει παρακαλώ; αυτό (την μία αληθινή πιστη Του) που δεν κρύβετε για να διασωθεί στις σπηλιές, αλλά κηρύσσεται στις ταράτσες πάντα και άχρι θανάτου ώστε έτσι διασώζει(γιατί είναι και αυτό στη μέση που δεν σου επιτρέπεται να το κρύψεις) και διασώζεται και υπάρχει;
      Έχει διαφορά, αδερφέ, τότε κήρυτταν τον Χριστό στους μαό-Μάο και τους ζουλού γενόμενοι μάρτυρες, αυτοί οι μάρτυρες μετά ομολόγησαν σε σκληρούς διώκτες υπέρ του Χριστού, ήταν πρόθυμοι και το πλήρωσαν, εμείς το παίζουμε κρυπτό όχι για να διασώσουμε την πίστη αλλά το τομάρι μας,δεν είναι κάτι άλλο από αυτό, δεν έχεις δικαίωμα να γίνεις κρυπτό χριστιανός σήμερα εάν δεν περάσεις από την υπεράσπιση αυτού που σου παραδώθηκε και υπήρχε ελεύθερο, πρώτα θα υπερασπιστείς την ως τώρα ελευθερη και φανερή ύπαρξη του, που έτσι επιβάλεται να είναι(οι απόστολοι το εκαναν φανερό όταν διώκτες το ήθελαν το λιγότερο κρυμμένο φυσικότητα διαλυμένο) και μετά βλέπουμε για την κρυφή λατρεία που μπερδεύετε.
      Με λίγα λόγια, πρόθυμα φιμώνουμε την προβολή, το φαίνεσθε αυτού που οφείλουμε να δείχνουμε φανερά και «ξαστερά» παντού

  3. Δὲν ἀντέχεται αὐτὸς ὁ εὐτελισμός ! μὲ μουσούδες,μὲ πάνες βρακάκια,μὲ προβοσκίδες,περιχαρακωμένοι καὶ φοβισμένοι !! Μὰ δὲν καταλαβαίνουν τὴν γελοιότητα καὶ τὴν κοροϊδία;; τόσος φόβος γιὰ ἕνα τομαράκι ποὺ ἔτσι κι ἀλλιῶς θὰ τὸ ἀφήσουμε θαμμένο στὸ χῶμα;;
    τόση ἀπομάκρυνση άπὸ τὸν Θεό;;ἔθιμα εἶναι ἡ πίστη,καὶ πάνω ἀπὸ ὅλα ἡ ὑγεία;;

  4. Φίμωτρα οὐδόλως ἐν τῷ ναῷ, τῷ ὑγιοδώρῳ, καὶ ἁγίῳ καὶ ἱερῷ, τοῖς βεβαπτισμένοις, εἰς ὄνομα Κυρίου, προσήκει τῇ προφάσει, ὑγείας σώματος.

    Φιμωτροφορία ἡ ἐν ναῷ, ἔνδειξις ὑπάρχει, ἀσεβείας πρὸς τὸν Θεόν, τὸν ἡγιακότα, ναὸν αὐτοῦ καὶ δόντα, αὐτὸν εἰς θεραπείαν, ψυχῆς καὶ σώματος.

    Πίστις ἀθετεῖται ἡ τοῦ Χριστοῦ, τῇ ψευδεῖ προφάσει, τῆς ὑγείας τοῦ χοϊκοῦ, σώματος· διόπερ, ψυχῇ ἀνδρειοτάτῃ, πατρῴᾳ παραδόσει, δεῦτε στοιχήσωμεν.

    • Εξαιρετικά τα προσόμοια Ιωάννη. Θα μπορούσες μήπως να συγκεντρώσεις ότι έχεις γράψει από την αρχή της «πανδημιας» και να τα ανεβάσεις κάπου στο διαδίκτυο;

  5. Και αντί να μας πουνε να ανεχόμαστε τους αδύνατους, δηλαδή τους μασκοφόρους, μας λένε όποιος δεν ακολουθεί την γραμμή της Εκκλησίας να πάει σπίτι του! Έχουν άραγε επίγνωση; Αυτοί είναι που πρέπει να μαζευτούν στα σπίτια τους, γιατί σχεδόν σε τίποτα δεν ακολουθούν την Εκκλησία του Ιησού Χριστού.

  6. Αγαπητοί αδελφοί,
    δοξάζω τον Κύριο, με αξίωσε να έχω (δίπλα στο σπίτι μου) ναό, όπου λειτουργούμαστε χωρίς μάσκες. Όμως σκέφτομαι ότι σε όσους ενοριακούς ναούς οι ιερείς (και οι επίτροποι περισσότερο.!.!.!.) είναι πιεστικοί ως προς την χρήση μάσκας, φοβούνται τα πρόστιμα. Αν ήταν μόνο ο φόβος των ολιγοπίστων, δικαίως θα τους λέγαμε : «Αν φοβάστε, μακριά μας. Εμείς πιστεύουμε στην παντοδυναμία του Θεού μας. Και εντός του Ναού Του, Τον λατρεύουμε χωρίς κανέναν φόβο».
    Εμείς λοιπόν πιστεύουμε και ομολογούμε, οι άλλοι όμως φοβούνται τα μπλεξίματα με τους Μητροπολίτες και τα πρόστιμα… Όσο οι Μητροπολίτες, ατομικά ή ως Σύνοδος, διστάζουν να ορθώσουν ανάστημα στον ασεβέστατο Καίσαρα, η δική μας ομολογία περιπλέκεται.
    Ευχαριστώ.
    Βασίλειος.

    • Εάν συνηθίσουμε να συλλειτουργούμαστε με ανθρώπους που φρονούν κοσμικά και όχι Ορθόδοξα αύριο θα συλλειτουργηθούμε και με αιρετικούς. Για αυτό μας ετοιμάζουν με αυτά που κάνουν. Όσο για εκείνους που φοβούνται τα πρόστιμα ας θυμηθούν τον Ιούδα. Σε κάθε περίπτωση έχουμε μία αλλόκοτη ομαδική συμπεριφορά, που δεν έχει καμία σχέση με την Παράδοση, βλάπτει την Πίστη και πρέπει να σταματήσει.

  7. Η εικονομαχία καταδικάστηκε από την Ζ οικουμενική σύνοδο.
    Η μασκοφορια είναι ΚΑΙ εικονομαχία
    Προσθέστε καί την ΒΛΑΣΦΗΜΊΑ προς τόν Τριαδικό Θεό καί εξάγεται τό συμπέρασμα πώς έχουμε ΑΙΡΕΣΗ καί μάλιστα μεγάλη..
    ΥΓ. Κάποια στιγμή θά βρεθούμε όλοι ενώπιον του Κυρίου… Τί θά πούνε οι μασκοφόροι? Δεν μπορείς νά προστατεύσεις τόν οίκο Σου?
    Ενώ όσοι ΔΕΝ έβαλαν τό φίμωτρο, θα μπορέσουν να ζητήσουν καί νά βρούν έλεος για αλλά ανομήματα

  8. Δεν θα μας κρίνει ό Θεός .
    Αλλά οι μάρτυρες.
    Αυτοί πού δεν δέχθηκαν νά προσφέρουν θυσία στα είδωλα και έχασαν την ζωή τους..
    Πώς θα τούς αντικρίσουμε ?
    Τί θά πούμε.. ?
    Φοβηθηκαμε έναν ιό ?
    Και εμείς γιατί δεν μιλήσαμε ?
    Είναι πολλά τά γιατί. !!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s