Υφίστανται τα Ι. Μυστήρια σε όσους έχουν εμβολιασθεί;

-Πάτερ μπορώ να έρθω να κοινωνήσω από τα χέρια σας; Έμαθα πως δεν έχετε κάνει το εμβόλιο.

-Και λοιπόν; Σε όποιο Ιερέα και αν πάς η Θεία Κοινωνία ίδια είναι. Ποία η διαφορά;

-Δεν ξέρω, αλλά ένας ευλαβής γιατρός με συμβούλευσε να Κοινωνάω μόνο από Ιερείς που δεν έχουν εμβολιαστεί.

Αυτά μου ανέφερε σήμερα μία γυναίκα που με συνάντησε στον δρόμο, μέσα στην ζέστη.

Προβληματίστηκα αρκετά. Γιατί το είπε αυτό ο Γιατρός; Σκέφτηκα…, αφού αλλάζει ο πυρήνας της ανθρώπινης οντότητας με την γονιδιακή αλλοίωση του μέσα από τα εμβόλια mRNA, άρα συνεχίζει ο εμβολιαζόμενος να είναι πια ο ίδιος ο άνθρωπος με πρίν;

Είναι αυτός που Βαπτίστηκε; Είναι αυτός που Χρίστηκε; Είναι αυτός που Παντρεύτηκε; Είναι αυτός που Χειροτονήθηκε; ή ένας άλλος νέος μεταλλαγμένος άνθρωπος με νέα γενετική ταυτότητα ;

Δεν έχουμε εδώ πια μία απλή αλλαγή .Δεν συμβαίνει π.χ. μία συνήθη αυξομείωση χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό, αλλά η ίδια αλλαγή του κωδικού του.

Έδώ δεν νεουργεί η Παναγία την κτίση πάνω στο αίμα Του Υιού Της, αλλά ο σατανάς πάνω στο αίμα των σφαγμένων βρεφών.

Μήπως θα πρέπει όσοι έχουν εμβολιαστεί μετά από μία βαθιά μετάνοια να επαναβαπτιστούν, να επανανυμφευθούν, να επαναχειροτονηθούν….;

Δεν ξέρω, φοβάμαι να απαντήσω στον εαυτό μου.

-ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΑΠΠΑΣ-

38 thoughts on “Υφίστανται τα Ι. Μυστήρια σε όσους έχουν εμβολιασθεί;

  1. Τό θέμα είναι μεγάλο και πρέπει νά τό δούμε σφαιρικά …
    Από τόν περασμένο Μάρτιο έχουμε τά εξής
    Ακολουθίες κεκλεισμένων των θυρών
    Μασκοφορια εντός τών Ναών
    Εμβολιασμοί πιστών
    Ανάσταση διήμερος
    Εγκύκλιος υπέρ των εμβολίων…
    Καί τίθεται τό ερώτημα, κατέρχεται τό πνεύμα τό Άγιον σέ αυτούς τούς Ιερούς Ναούς καί σέ αυτούς τους κληρικούς?

  2. Δε νομίζω. Αλλοίμονο.
    Άλλωστε υπάρχουν άνθρωποι που μπολιαστικανε κάτω από αφόρητη πίεση. Ας μην κάνουμε τέτοιες σκέψεις. Γιατί δεν ξέρουμε το βάθος της καρδίας του καθενός.
    Και γνωρίζουμε ακόμα ότι κι αν κοινωνουμε από τα χέρια ενός ανάξιου ιερεα(π. χ. που έχει πέσει σε σαρκικα αμαρτήματα), κι εμείς δεν το γνωρίζουμε φυσικά, το Σώμα και το Αίμα είναι αυτό το ίδιο του Χριστού μας. Άλλο τι κόλαση περιμένει αυτόν τον ιερέα. Ο πιστός παίρνει αυτό που θέλει.

    • Αδελφή εστιαστείτε λίγο στους ιερείς. Μιλάμε για τους ιερείς. Προσωπικά είμαι κι εγώ μπερδεμένη με αυτό το θέμα, όμως το σίγουρο είναι ότι δεν μπορεί να γίνει ο οποιοσδήποτε ιερεύς. Υπάρχουν προϋποθέσεις, υπάρχουν κολλήματα, υπάρχουν αρχές.

      π. Στυλιανός Καρπαθίου: Επιτίμια σε όσους κληρικούς και λαϊκούς αποδεχθούν τα προϊόντα δολοφονιών.


      Υπάρχουν θέματα που δεν μπορούμε να καταλάβουμε, που μας ξεπερνάνε. Ας δούμε τί λένε οι Πατέρες.

      • Θα σας πω τι πληροφόρηση έχει ο πνευματικός μου από γέροντες με τους οποίους διατηρεί επαφή στο Άγιο Όρος (δε θα πω ονόματα γερόντων αλλά είναι γνωστοί αγωνιστές) σχετικά με τις ενέσεις αυτές…

        Πολλοί άνθρωποι στους οποίους δημιουργούνται σοβαρές παρενέργειες από τις ενέσεις προστρέχουν μέσω των πνευματικών τους, ή οι ίδιοι, ή συγγενείς τους στους γέροντες ζητώντας προσευχές και παρακλήσεις με αίτημα φυσικά να βοηθηθούν να ξεπεράσουν τα προβλήματα από τις παρενέργειες…

        Οι γέροντες λοιπόν αναφέρουν ότι οι προσευχές και οι παρακλήσεις τους δε γίνονται εύκολα σε αυτές τις περιπτώσεις ανθρώπων και συναντούν εμπόδια γιατί ο πονηρός αποκτά σοβαρά δικαιώματα!!!

        Επαναλαμβάνω, αυτό ειπώθηκε πριν κανένα μήνα από τον πνευματικό μου σε συζήτηση κατά τη συγκέντρωση μας στο αρχονταρίκι μετά από την Κυριακάτικη Θεία Λειτουργία προς ενημέρωση των πνευματικών του παιδιών, και το αναφέρω για να το αξιολογήσετε στο μυαλό σας…

    • Εάν κοινωνάτε απ’τα χέρια σχισματικού και αιρετικού-κολυμπαριστή ιερέα, το Σώμα και το Αίμα παραμένει; Εσείς που έχετε κοινωνία μαζί του πάτε στον παράδεισο ή στην κόλαση; Ή έχετε την εντύπωση ότι τα παλαιότερα χρόνια οι Χριστιανοί «κάτω από αφόρητη πίεση» πήγαιναν στους ναούς των Αρειανών για να «πάρουν αυτό που θέλουν» και να αφήσουν τον αρειανό ιερέα να κολασθεί; Καλά τα λέει ο πάτερ Ιωάννης Δρογγίτης: «Παγκόσμια λοβοτομή!» Ν’αγιάσει το στόμα του. Ας κάνουμε τέτοιες σκέψεις και ας συλλογιστούμε τι μας περιμένει όταν ακολουθούμε τυφλά τους μισθωτούς ποιμένες.

      • Πολύ σωστά ! Σε λίγο θα μας πουν ότι και οι Παπικοί πιστοί παίρνουν Σώμα και Αίμα Χριστού, διότι έχουν «άγνοια», δεν ξέρουν αυτοί τα θεολογικά, συγχωρούνται αφού απλώς κάνουν ότι τους λένε οι αιρετικοί ιερείς τους. Κάποτε θα πρέπει να καταλάβουμε ότι το Μυστήριο της Θείας Κοινωνίας δεν είναι «προσωπική υπόθεση» του καθενός, συμμετέχουμε όχι ατομικά αλλά ως Εκκλησίασμα δηλ. το Μυστήριο, όπως κι εμείς, είναι ενταγμένο μέσα σε μια Εκκλησία. Αν η Εκκλησία αυτή δεν είναι του Χριστού, τότε, δεν υπάρχει Μυστήριο. Πιστεύει ειλικρινά κανείς ότι η σημερινή διοικούσα Εκκλησία των Επισκόπων είναι Εκκλησία του Χριστού ;

      • Κύριε Παναγιώτη πρέπει να υπάρξει συνοδική καταδίκη, τότε παύει η εγκυρότητα. Τα έχουμε πει ένα εκατομμύριο φορές. Οι Επίσκοποι δεν είναι η Εκκλησία αυτοπροσώπως. Αυτό εδώ που γράφετε προκαλεί σύγχυση: «.Αν η Εκκλησία αυτή δεν είναι του Χριστού, τότε, δεν υπάρχει Μυστήριο.» Αιρετίζουν κάποιοι επίσκοποι, δεν έχει γίνει συνοδική καταδίκη και «η Εκκλησία αυτή δεν είναι του Χριστού»; Είστε εσείς σύνοδος από μόνος σας και το αποφασίσατε μπαμ και κάτω; Μα τί είναι αυτά που γράφετε; Δηλαδή, κάθε φορά που κάποιος αιρετίζει ο Ιησούς Χριστός που είναι η κεφαλή της Εκκλησίας, οι Άγιοι, οι Άγγελοι, όλοι μετακομίζουν αλλού; Αφήνουν ορφανούς όλους τους πιστούς επειδή κάποιοι επίσκοποι έχασαν τον δρόμο τους; Εμείς απομακρυνόμαστε από αυτούς που αιρετίζουν για το δικό μας καλό και περιμένουμε να γίνει σύνοδος. Δεν λέμε ότι σάπισε όλο το δέντρο επειδή σάπισε το φρούτο.
        Και αυτό που γράψατε πιο κάτω πάλι προκαλεί σύγχυση:
        «το Μυστήριο της Θείας Κοινωνίας δεν είναι “προσωπική υπόθεση” του καθενός, συμμετέχουμε όχι ατομικά αλλά ως Εκκλησίασμα δηλ. το Μυστήριο, όπως κι εμείς, είναι ενταγμένο μέσα σε μια Εκκλησία. …..»
        ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ «προσωπική υπόθεση», το πόσο αναξίως θα κοινωνήσει ο καθένας. Εννοείται εδώ ότι μιλάμε για την Εκκλησία του Χριστού και δεν παίζουμε τις κουμπάρες. Δεν έχει γίνει συνοδική καταδίκη για κάτι, επαναλαμβάνω.
        Κύριε Παναγιώτη, προσέξτε τί γράφετε. Σήμερα είχα χρόνο και κοίταξα λίγο παραπάνω τα σχόλιά σας. Δεν θα επιτρέψω να μπερδεύεται ο κόσμος. Σύντομα σχόλια παρακαλώ και απλά.

      • @Anon.
        Τον π. Ιωάννη τί τον μπερδεύετε; Μίλησε για αυτό το θέμα;
        Το Κολυμπάρι δεν έχει καταδικαστεί ακόμη. Δεν είναι αιρετικοί. Αιρετίζοντες είναι.

      • Αγαπητή Φαίη, ίσως αυτό που λέτε για την Θ.Κοινωνία ισχύει για έναν λαϊκό που έχει πλήρη άγνοια, ακούστε όμως τον άγιο γέροντα Γαβριήλ της Γεωργίας (+1995) τι λέει για έναν αιρετικό ιερέα:
        << Γ. ΠΕΡΙ ΚΛΗΡΙΚΩΝ
        Γ.1. Για τους άξιους ή μη ιερείς:
        Μερικοί ιερείς ήταν απότομοι και με τον τρόπο τους απομάκρυναν κάποιους από τους ναούς. Όταν όμως γνώριζαν τον άγιο Γέροντα, ξαναέβρισκαν την οδό της αληθείας. Ο Γέροντας μας έλεγε:
        – Από την εποχή των αποστόλων, ο Ορθόδοξος ιερέας, με τη χειροτονία του, έχει πάρει τη χάρη του Αγίου Πνεύματος, την οποία οι αιρετικοί δεν έχουν. Αν ο ιερέας είναι αμαρτωλός, όταν τελεί τις ιερές ακολουθίες είναι δεμένος με σκοινί, και την τέλεση του μυστηρίου αναλαμβάνουν οι άγιοι άγγελοι.
        Ο αμαρτωλός ιερέας μοιάζει με κάποιον που βγάζει από το πηγάδι το αθάνατο νερό με χρυσό κουβά. Το νερό δεν παθαίνει τίποτα από τις αμαρτίες του. Γι’ αυτό και ο σοφός άνθρωπος θα χρησιμοποιήσει τη χάρη εκείνη που κατέρχεται μέσα του από τη Θεία Λειτουργία. Όμως, αν ο ιερέας κηρύττει λανθασμένα σε δογματικά θέματα, τότε απομακρυνθείτε απ’ αυτόν. Είναι εχθρός και προδότης. Μέχρι να τον αποσχηματίσουν, με απόφαση της Ιεράς Συνόδου, δεν θα λείψει η θεία χάρις απ’ όσους τον πλησιάζουν για πρώτη φορά και δεν τον γνωρίζουν. Οι άγιοι πατέρες διδάσκουν: Ένας ιερέας με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος έχει τόση δύναμη όση δεν έχουν όλοι οι λαϊκοί μαζί! (289)>>

        Η αίρεση δεν είναι άλλη παρά του Οικουμενισμού που συναινούν όλοι οι ιερείς βάζοντας πλάτες στους επισκόπους τους:
        <<Ζ.3. Ο π. Γαβριήλ έκανε λόγο και για τον τρομερό Οικουμενισμό.
        Έλεγε ότι στην αρχή θα είναι μια αίρεση και αργότερα θα γίνει μεγάλο μπέρδεμα. Μετά την εμφάνιση του οικουμενισμού θα έρθει ο Αντίχριστος. Μια μέρα ήρθε κάποιος στο Σαμτάβρο που πήγε να κάνει τον δάσκαλο στον Γέροντα γύρω από το θέμα αυτό. Ο π. Γαβριήλ, σαν να μην καταλάβαινε τίποτα, τον σταμάτησε και τον ρώτησε:
        – Τι οικούμενα; Ποια οικούμενα και πράσιν’ άλογα; Δεν καταλαβαίνω! Και απευθυνόμενος στους άλλους συνέχισε:
        – Τι σας εμποδίζει να σωθείτε αν οι άλλοι βρίσκονται σε τέτοια κατάσταση; (326)>>

        Η υποχρεωτική συμμετοχή κάθε Ορθόδοξης Εκκλησίας στον Οικουμενισμό με τον Διάλογο και την προσχώρηση στο Π.Σ.Ε προβλέπεται στα πρακτικά του Κολυμπαρίου. Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα.

      • Θα σας παρακαλέσω όμως αν μπορείτε να γράφετε λίγο πιο σύντομα σχόλια διότι έκανα την παρατήρηση στον αδελφό Παναγιώτη και θα πρέπει να είμαι δίκαιη με όλους.
        Σας έχω δώσει την εντύπωση ότι είμαι υπέρ της ψευδοσυνόδου και του ΠΣΕ;

      • Όχι, δεν είστε υπέρ της ψευδοσυνόδου, δεν αποτρέπετε όμως στον κόσμο να πηγαίνει σε Ιερωνυμικές εκκλησίες που έχουν κοινωνία με τον ψευδοΕπιφάνιο Κιέβου, δηλαδή συντελείτε σε ένα σχίσμα απ’το 2018 και σε μία αίρεση απ’το 2016. Το «πήγαινε εκκλησία και μείνε στα μυστήρια» είναι ένας τρόπος πνευματικής-κοιμήσεως των άλλων, ενός «λοβοτομημένου πιστού». Επίσης, που στηρίζετε την άποψη σας για «αιρετίζοντες»; Ήταν ο Άρειος και ο Νεστόριος αμετανόητοι αιρετικοί πριν καταδικασθούν; Ασφαλώς ναι. Έχετε κοινωνία με κολυμπαριστές και σχισματο-ουκρανόφιλους, ναι ή όχι; Για την ιστορία, δεν θα σας δώσω στοιχεία γιατί με προειδοποιήσατε να μην κάνω μεγάλα σχόλια και πρέπει να το σεβαστώ, ρωτήστε όμως ένα άτομο που εμπιστεύεστε, πόσες φορές ανά τους αιώνες το Ορθόδοξο ποίμνιο έμεινε ακοινώνητο εξ’αιτίας των αιρέσεων που αλώνιζαν.

      • Κύριε θα πρέπει να καταλάβετε ότι δεν είμαι πνευματικός. Προσπαθώ να προσέχω πολύ τις λέξεις μου, να είναι ισορροπημένες διότι οι περιπτώσεις διαφέρουν, όπως και τα όρια του καθενός διαφέρουν. Και επαναλαμβάνω δεν είμαι πνευματικός.
        Αποκαλούνται αιρετίζοντες διότι δεν έχουν καταδικασθεί ακόμη. Αυτή είναι η διαφορά τους από τους αιρετικούς. Καμία άλλη. Και φυσικά συνέχεια λέω ότι πρέπει να αποφεύγονται. Από την άλλη πρέπει να έχουμε και επαφή με τα Μυστήρια. Ο καθείς βρίσκει την ισορροπία του. Δεν είναι όμως δυνατό να πας πχ να λειτουργηθείς σε ιερέα που έχει συλλειτουργήσει με τους σχισματικούς. Αυτό είναι απαράδεκτο, βλάσφημο. Θα είναι σα να μην διαβάζεις τίποτα εδώ μέσα. ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΟΜΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΥΡΙΕ. ΕΝ ΤΑΞΕΙ; Νομίζω καταλάβατε…
        Μην ανησυχείτε πάντως, έρχονται διωγμοί και θα ξεχωρίσουν πολλά.

      • Αγαπητή Φαίη, κάνεις ένα λάθος λέγοντας ότι οί σημερινοί ιεράρχες είναι αιρετίζοντες και όχι αιρετικοί διότι δεν έχουν ακόμα καταδικαστεί. Είναι απλά αιρετικοί μη καταδικασμένοι. Αιρετίζον είναι κάποιος ο οποίος εκφράζεται με λανθασμένο τρόπο θεολογικά . Οι σημερινοί δεν έχουν αφήσει τίποτα όρθιο. Τελειώνοντας αποτειχιζόμαστε από τούς εισέτι ακατακριτους αιρετικούς πρώτον εξαιτίας του μολυσμού πού επιφέρει ή κοινωνία μεταξύ τους, βλέπε πρακτικά πέμπτης οικουμενικής συνόδου και όχι μονο. Κατά δεύτερον να μην καταδικαστουμε στην κόλαση μαζί τούς.

      • Αιρετίζων αυτός που έχει αιρετικό φρόνημα αλλά δεν έχει καταδικασθεί. Δεν είναι λιγότερο πλανεμένος ο αιρετίζων από τον αιρετικό. Η μόνη διαφορά μεταξύ τους είναι ότι ο πρώτος δεν έχει καταδικασθεί. Και του δίνεται και χρόνος μπας και μετανοήσει, πράγμα πολύ δύσκολο με τους δικούς μας ιεράρχες με τέτοια φόρα (κατη)φόρα που έχουν πάρει.
        Κύριε Κωφίδη, βεβαίως και να στήσουμε τείχος προστασίας και απόκρουσης από τους αμετανόητους αιρετίζοντες μέχρι να καταδικαστούν και να ησυχάσουμε .Πείτε μας και που να πάμε εμείς οι λαϊκοί και θα σας δώσω τα συγχαρητήριά μου.

  3. Το εμβόλιο δεν είναι μόνον πράξη ιατρική αλλά και πνευματική. Ως πράξη ιατρική είναι πνευματικά κατακριτέα διότι αποφασίζουμε εν γνώσει μας να κάνουμε ένα αδοκίμαστο εμβόλιο με παρενέργειες , άρα κακό στο σώμα μας που είναι Ναός του Αγίου Πνεύματος δείχνοντας ασέβεια. Αλλά το εμβόλιο είναι και αμιγώς πνευματική πράξη, διότι παραδίδουμε οικειοθελώς τόσο την υγεία του σώματός μας, την υπόστασή μας όσο και τις αντιλήψεις μας δηλ. το νου μας, με τη συναίνεση μας και ασκώντας ελευθέρως το αυτεξούσιό μας, στις απόψεις, στο καθεστώς, στο πνεύμα και τις επιταγές μιας παγκόσμιας, κοσμικής εξουσίας που είναι αντίχριστη δηλ. στο Διάβολο. Και τώρα και για το μέλλον (γιατί θα ακολουθήσουν κι άλλα παρόμοια) , αντί να είναι παραδομένη πάντοτε και σταθερά μόνον στο Χριστό και στις εντολές Του. Αυτό αποτελεί στην ουσία άρνηση του Βαπτίσματος μας όπου είχαμε αποτάξει το Σατανά και είχαμε συνταχθεί με το Χριστό και είναι το ίδιο σαν να αλλάζω θρησκεία. Το εμβόλιο είναι ένα πνευματικό σφράγισμα στο καθεστώς και στο πνεύμα της αντίχριστης Νέας Τάξης παρόλο που δεν είναι ακόμα ορατό στους πολλούς. Οπότε τόσο για τους ιερείς όσο και για τους πιστούς ισχύουν οι κανόνες για την άρνηση Χριστού. Δεν μπορούν να μεταδίδουν Αγία Κοινωνία ή να παίρνουν Αγία Κοινωνία και χρειάζονται πάλι Μετάνοια και Χρίσμα. Η παράδοση στο πνεύμα των αντιχρίστων προδρόμων του Αντιχρίστου δεν είναι ένα εμφανές και ορατό γεγονός της μιας στιγμής, εδώ και τώρα, αλλά μια προοδευτική, βαθμιαία, ύπουλη και κρυπτόμενη, υποδόρεια κατολίσθηση της πίστης μας (έτσι λειτουργεί ο Αντικείμενος) και γιαυτό πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Συγγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο, αγαπητή Φαίη, αλλά μερικά σοβαρά πράγματα , όπως αυτό, θέλουν καλή εξήγηση για την κατανόησή της άποψής μας.

  4. Συμφωνώ απόλυτα με τον Παναγιώτη.

    Δεν εκκλησιαζομασται σε Δεσπότες καί ιερείς πού είναι εμβολιασμενοι.

    Το αρεστό είς στον Πανάγαθο, Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό μας είναι: να εκκλησιαζομασται μόνο, σέ μη εμβολιασμενους αποτειχισμενους ιερείς, από την Παναίρεση τού οικουμενισμού, οι οποίοι δεν δέχονται τούς αμετανόητους εμβολιασμενους να τούς κοινωνήσουν τήν Θεία Κοινωνία.
    Υπάρχει το άπειρο έλεος τού Πανάγαθου Θεανθρώπου Ιησού Χριστού μας, πού μετά τήν εξομολόγηση, τήν μετάνοια, τόν κανόνα πού θα επιβληθεί στον πιστό,και μετά τό Χρίσμα,από αποτειχισμενο ιερέα καί τήν κατήχηση από αυτόν τόν ιερέα, θά τού επιτραπεί η Θεία Κοινωνία.

  5. Συγγνώμη αλλά δεν μίλησα για παπικους πιστούς που παίρνουν Σώμα και Αίμα Χριστού. Απαγε!
    Ούτε κι ότι ο καθένας δεν έχει τις ευθύνες των πράξεων του.Μπορείτε να πείτε ότι λέω λανθασμένα πράγματα, ότι αγνοώ, ότι δεν κατάλαβα, αλλά αιρετικη δεν είμαι. Λυπάμαι αν σας προκάλεσα, θυμό. Ο σεβαστός πατέρας Στυλιανός, άριστα τα λέει.

    • Κυρία Ευανθία μην στενοχωριέστε. Συμβαίνουν τόσα πολλά τον τελευταίο καιρό, μία ασύλληπτη καταστροφή, και όλοι μας είμαστε πολύ προβληματισμένοι, κι εγώ είμαι, προσπαθώντας να κατανοήσουμε πως θα πρέπει να πορευθούμε στο εξής. Να είμαστε κοντά στα Μυστήρια, όσο ακόμη μπορούμε, να προσευχόμαστε να μας φωτίζει ο Θεός.

  6. Κάνετε το λάθος που έκαναν και άλλα μπλογκ και μπλέκεστε με τα μυστήρια, την εγκυρότητα τους και από κει και πέρα παίρνει θέση ο κάθε ένας και λέει τα δικά του. Ναι να ομολογούμε την αλήθεια αλλά το να παίρνετε θέση σε τέτοια θέματα όπως τα μυστήρια είναι άκρως επικίνδυνο για τους εαυτούς σας αλλά και για τους υπόλοιπους. Μείνετε στην ενημέρωση με το μπλογκ σας και μην παίρνετε θέση για θέματα που δεν κατανοείτε. Είναι φοβερό αυτό το πράμα.

    • Εσείς καλά κάνετε και τα γράφετε αυτά αλλά μάλλον δεν γνωρίζετε ότι έχει ειπωθεί εδώ άπειρες φορές ότι χρειάζεται συνοδική καταδίκη για να λέμε ότι τα μυστήρια είναι άκυρα. Δυστυχώς δεν το έχουν εμπεδώσει αυτό πολλοί και ο καθένας λέει ό,τι του κατέβει. Σκοπός της ανάρτησης είναι να γίνει ένας προβληματισμός σε άλλο επίπεδο για αυτά τα πρωτοφανή που γίνονται. Δε νομίζω ότι το να συμπεριφερόμαστε σα να μην συμβαίνει τίποτα γύρω μας είναι φυσιολογικό. Δεν είναι και κάθε μέρα που βλέπουμε τους ιερείς μας να ποτίζονται με μολυσμένα προϊόντα θανάτου. Έτσι; Το καταλαβαίνετε αυτό νομίζω. Πρέπει να προβληματιστούμε για αυτά και να αναζητήσουμε κατεύθυνση από τους πρεσβυτέρους και στην προσευχή.

      • Σε κάθε συνειδητό Ορθόδοξο Χριστιανό υπάρχει προβληματισμός. Το ότι το εμβόλιο είναι μια μεγάλη πνευματική πτώση και πρόδρομος του τελικού σφραγίσματος είναι επίσης κατανοητό από τους συνειδητούς πιστούς. Από κει και πέρα εμείς σαν λαϊκοί, έχουμε χρέος να ομολογούμε την πίστη μας και να αρνηθούμε αυτό το μίασμα-εμβόλιο. Η ομολογία όμως δεν εγκλωβίζεται μόνο σε αυτή την στάση αλλά και με τον ορθόδοξο βίο μας. Ο σημερινός πιστός έχει να αντιμετωπίσει την αίρεση αλλά και το σχίσμα. Έχει γράψει πολλά περί αυτού ο μακαριστός π. Σεραφείμ Ρόουζ. Ο προβληματισμός έχει και τα όρια του, διότι αυτό που θα πω τώρα πρέπει να βιδωθεί γερά στο μυαλό μας. Κεφαλή της Εκκλησίας είναι ο Χριστός. Ο ακραίος προβληματισμός οδηγεί σε αυτό που λέτε στο σχόλιο σας: «λέει ο καθένας ότι του κατέβει». Εμείς να κοιτάμε να λέμε αυτό που θέλει ο Θεός και να προσέχουμε τι βγάζουμε από το στόμα μας και τι γράφουνε τα χέρια μας, διότι «η γλώσσα Κόκκαλα δεν έχει αλλά Κόκκαλα σπάει».

      • Μάλλον είστε νέος στο ιστολόγιο. Δεν υπάρχει αναγνώστης εδώ που να πιστεύει ότι κεφαλή της Εκκλησίας είναι κάποιος άλλος εκτός από τον Ιησού Χριστό. Πρώτον θα ηρεμήσετε και δεύτερον θα καταλάβετε ότι οι συνθήκες που βιώνουμε είναι πρωτόγνωρες για όλους, και ακόμη δεν έχουμε δει τίποτε.

      • Το ιστολόγιο σας το παρακολουθώ ήδη εδώ και αρκετό καιρό και αυτό είναι το δεύτερο άρθρο που σχολιάζω. Αν πιστεύουμε πραγματικά ότι ο Χριστός είναι η Κεφαλή της Εκκλησίας τότε γιατί αυτός ο «ακραίος» προβληματισμός και η υπερβολική αυτή ανησυχία; Για να καταλάβετε τι εννοώ διαβάστε στο κατά Λουκάν Ευαγγέλιο στο 8ο Κεφάλαιο τους στχ. 22-25.

        Όπως οι μαθητές τότε εκείνη την συγκεκριμένη στιγμή, έτσι και εμείς σήμερα στις διάφορες δοκιμασίες απιστούμε ξεχνώντας Ποιον έχουμε στο πλοίο και πολλές φορές από τον φόβο μας πηδάμε έξω από το πλοίο με την ψευδαίσθηση ότι ξέρουμε κολύμπι με αποτέλεσμα η να πνιγόμαστε η να μας κατασπαράζουν τα διάφορα θηρία.

        Κάθε δοκιμασία στον προσωπικό πνευματικό αγώνα του καθενός δεν είναι και μια πρωτόγνωρη κατάσταση; Η μήπως έρχεται ο εχθρός να μας προειδοποιήσει ότι θα μας πειράξει με τον τάδε τρόπο; «ἡτοιμάσθην καὶ οὐκ ἐταράχθην τοῦ φυλάξασθαι τὰς ἐντολάς σου» (ψαλμός 118ος). Εμείς είμαστε πνευματικά απροετοίμαστοι και χαλαροί για αυτό μας φαίνονται όλα «πρωτόγνωρα» και «αχ τι μας περιμένει» και «δεν έχουμε δει τίποτα ακόμη» κτλ….

        Και τέλος να κλείσω το σχόλιο με τα λόγια του μακ. Π. Σεραφείμ Ρόουζ:

        «Στα χρόνια που έρχονται, ο διάβολος θα χρησιμοποιεί κάθε ευκαιρία να συγχύσει τους αληθινούς Ορθόδοξους Χριστιανούς, τον έναν ενάντια στον άλλο, άλλοτε για θέματα μεγάλα και άλλοτε (συνήθως) για μικρά. Πρέπει να προσπαθήσουμε με σταθερότητα να μην πιαστούμε από το δόλωμα. ο διάβολος περπατά γυμνός ανάμεσά μας…«

        «Ας ενδυναμωθούν όλοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί για τη μάχη που βρίσκεται μπροστά μας, μην ξεχνώντας ποτέ ότι εν Χριστώ η νίκη είναι ήδη δική μας. Εκείνος υποσχέθηκε ότι οι πύλες της κόλασης δεν θα υπερισχύσουν απέναντι στην Εκκλησία Του (Ματθ. 16:18), κι ότι η χάρη των εκλεκτών θα συντομεύσει τις μέρες της τελευταίας μεγάλης θλίψης (Ματθ. 24:22).

        Και στ’ αλήθεια, αν ο Θεός είναι μαζί μας, ποιος μπορεί να είναι εναντίον μας; (Ρωμ. 8:31). Ακόμα και εν μέσω των σκληρότερων πειρασμών, έχουμε εντολή: «Έχετε θάρρος, εγώ έχω νικήσει τον κόσμο» (Ιω. 16:33). Ας ζούμε όπως έζησαν όλοι οι αληθινοί Χριστιανοί όλων των εποχών, προσδοκώντας το τέλος όλων των πραγμάτων και την έλευση του αγαπημένου μας Σωτήρα• «Εκείνος που μαρτυρεί αυτά λέγει,

        ‘’Ναι, έρχομαι γρήγορα’’.

        Αμήν, ναι, έλα, Κύριε Ιησού» (Αποκ. 22:20)»»

        Από κει και πέρα καλώς να «ηρεμήσω» αν σας ενοχλούν τόσο πολύ οι παρατηρήσεις.

    • Κύριε σας συγχαίρω που είστε πνευματικά προετοιμασμένος για όλα. Όχι. Δεν με ενοχλούν οι παρατηρήσεις, αρκεί να λέγονται ήρεμα.
      Να είστε καλά.

  7. Oι εννέα Οικουμενικές Σύνοδοι έθεσαν τα κριτήρια εκείνα ώστε να γίνεται διάκριση ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ και ΑΙΡΕΣΗΣ. Από την στιγμή όμως που Συνοδικά:
    Α. Οι αιρέσεις παύουν να είναι αιρέσεις αλλά εκκλησίες με σωτηριολογικό χαρακτήρα,
    Β.Η συμμετοχή των Ορθοδόξων στο ΠΣΕ ως ισότιμα μέλη με τους αιρετικούς αποτελεί τον δρόμο της ενότητας των χριστιανών, χωρίς να έχει προηγηθεί η ενότητα πίστεως, ΥΠΟΒΙΒΆΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ-ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
    Γ.Η αλλοίωση και η κατάργηση του ΣΥΝΟΔΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ και η καθιέρωση σχίσματος (Ουκρανικό)
    Δ.Η ανευ ηθικών διλημμάτων συμμετοχή σε επιστημονικά επιτεύγματα (::::) που προηγήθηκε το αμάρτημα του φόνου, με την αλλοιίωση του DNA,που αποτελεί την σφραγίδα του Δημιουργού στον κάθε άνθρωπο
    Ε.Η κατάργηση της ΙΕΡΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗς με την εμφάνιση των νεοφανών αιρέσεων του ΝΕΟ-ΒΑΡΛΑΑΜΙΣΜΟΥ,ΝΕΟ-ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΣ κ.α
    τι χρειάζονται άλλες Σύνοδοι. Να επαληθεύσουν τις προηγούμενες εννέα;
    Ήδη η κρατική εκκλησία απο την στιγμή που ακολουθεί Σεργιανιστική πολιτική και παρέδωσε τα πάντα στον Καίσαρα είναι ΣΧΙΣΜΑΤΟΑΙΡΕΤΙΚΗ. Από πότε στις σχισματοαιρετικές εκκλησίες υπάρχει ΆΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ; Οπότε για ποια μυστήρια μιλάμε; Εξ άλλου ποιοι θα είναι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ επίσκοποι εκείνοι που θα συγκροτήσουν την νέα ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ για να αποφανθεί για τα μυστήρια;

    • Το σκεπτικό σας ξεκινάει σωστά αλλά επιτρέψτε μου καταλήγει σε λάθος συμπέρασμα. Εάν μέσα στα 2 χιλιάδες χρόνια οι χριστιανοί πριν από εμάς κατέληγαν εκεί που καταλήγετε εσείς, όχι 9, ζήτημα είναι αν θα είχαμε πάνω από 2-3 Οικουμενικές Συνόδους. Θα είχαμε γίνει προτεστάντες πριν από τους προτεστάντες.
      Οι Πατέρες της Εκκλησίας έχουν προβλέψει τί μπορούμε να κάνουμε με τον 15ο Κανόνα της Πρωτοδευτέρας. Να κάνουμε τον καλόν αγώνα και να προσευχηθούμε στον Πατέρα μας να μας βοηθήσει σε αυτό, να δημιουργήσει και τις προϋποθέσεις για Οικουμενική Σύνοδο εάν είναι το θέλημά Του.

      • Μαλλον δεν καταλάβατε το σκεπτικο. Δεν απέκλεισα την εφαρμογή του 15ου Κανόνα την στιγμή που αμφισβητώ την ύπαρξη Ορθοδόξων επισκόπων τώρα. Μελλοντικά έχει ο Θεός.Το πρόβλημα είναι αν υπάρχουν σημερα ΕΓΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ σε μια ΣΧΙΣΜΑΤΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ(;;;)

  8. Συμφωνώ με τον fr dimitrio.
    Η παναιρεση τού οικουμενισμού πού ζούμε τώρα είναι η λεγόμενη πανθρησκεια,και μην περιμένετε να υπάρξει οικουμενική ή τοπική ορθόδοξη σύνοδος, πού θα καταδικάσει την ληστρική ψευδοσυνοδο τού Κολυμπαρίου καί τό σχίσμα, καί ένα σωρό άλλα αντιχριστα πράγματα που εφάρμοσαν
    τα ορθόδοξα πατριαρχεία,(αντίχριστο εμβόλιο, καί ανακοίνωση της ως δώρο θεού από άμβωνα ορθοδόξου εκκλησίας !,μασκοφόροι, διήμερη Ανάσταση, απαγόρευση τών ιερών λειψάνων καί εικόνων, κ.ο.κ.
    Εάν ζούσε ο Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος,εν εξαίρεση ελαχίστων μεμονωμένων Μητροπολιτών και ιερέων ανά οικουμένη, θά τούς είχε καθαίρεση όλους αυτούς τούς νεοταξιτες Μητροπολίτες καί ιερείς.
    Ζούμε τα έσχατα χρόνια καί δεν θα υπάρξει ορθόδοξη σύνοδος.
    Οι ελάχιστοι ορθόδοξοι χριστιανοί που θά απομείνουν θα ζούν κατά ομάδες σε κατακόμβες καί μακρυά από τήν κοινωνία.

    • Ο π. Δημήτριος δεν λέει αυτά που λέτε. Ο οικουμενισμός δεν είναι πανθρησκεία, είναι πρόδρομος της πανθρησκείας. Ο μακαριστός Εφραίμ είχε πει ότι θα γίνει Σύνοδος μετά τον πόλεμο που θα αποκαταστήσει τα πράγματα. Εμείς βέβαια οφείλουμε να κάνουμε τον αγώνα μας ό,τι κι αν γίνει.

  9. ἡ Ἐκκλησία εἶναι τοῦ Χριστοῦ καὶ οἱ ἱερεῖς,ἄξιοι ἢ ἀνάξιοι,ἔχουν τὸ χρῖσμα καὶ τὰ μυστήριά τους,εἶναι σὲ ἰσχύ.Ἄν μὲ τὸν ἐμβολιασμό τους χάνουν τὸ χρῖσμα,τότε,ναί.εἶναι ἄκυρα.Ἔτσι λέω.Ἄρα.τὸ ἐρώτημα παραμένει=χάνουν τὸ χρῖσμα οἱ ἐμβολιασμένοι;; Μᾶλλον ναί ! Οἱ ἱερεῖς τούλάχιστον καὶ οἱ πιστοὶ ποὺ ἔδωσαν τὶς ἐλπίδες τους στὸ ἐμβόλιο καὶ πρόδωσαν τὴν Πίστη τους,μᾶλλον λέω,χάνουν τὸ χρῖσμα.

    • Οριοθετείτε σωστά το ερώτημα και το κάνετε πιο εύκολο. Μιλάμε για τον ιερέα, δεν μιλάμε για την Εκκλησία. Και σαφώς υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα. Δεν μπορεί ο ιερέας που αγγίζει το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου να έχει βάλει μέσα στο ίδιο του το αίμα δολοφονημένα εμβρυικά κύτταρα και μετά να λέει ότι μεταδίδει την Ζωή στους πιστούς. Είναι αδιανόητο αυτό ακόμη και με την λογική.

  10. Αυτά που γράφω ότι δεν θα υπάρξει ορθόδοξη σύνοδος μετά την Παναίρεση τού οικουμενισμού είναι λόγια τών Αγίων μας, του πατρός Ιουστίνου Πόποβιτς, Αθανασίου Μυτιληναίου, Σταρετς Ανατολιου, Σάββα Αχιλλέως καί άλλων ορθοδόξων χαρισματικών , πνευματικών γερόντων μας.

    • Υπάρχουν Άγιοι που λένε αυτά, υπάρχουν Άγιοι που λένε κάτι άλλα. Δεν θα χαλάσουμε και τις καρδιές μας. Είτε τα πράγματα γίνουν έτσι, είτε αλλιώς εμείς τον αγώνα πρέπει να τον κάνουμε.

  11. Συμφωνώ.
    Ο πνευματικός αγώνας προϋποθέτει : τήρηση των δέκα εντολών, αγάπη προς τον πλησίον, νηστεία, προσευχή καί αγρυπνία καί μακρυά από αιρετιζοντες λυκοποιμενες καί σχισματικούς, Πατριάρχες, Δεσπότες ιερείς καί Ηγουμένους, πού καταπατούν τούς ιερούς κανόνες τών Αγίων μας, τών εννέα οικουμενικών συνόδων πού συνοψίζεται στο Τριαδικό δόγμα μας, το «Πιστεύω».

    Εύχομαι ο Τριαδικός Θεός μας καί η Χάρις τού Αγίου Πνεύματος Θεού,να μας φωτίσει να μας δυναμώσει στην ορθόδοξη πίστη μας καί με τήν βοήθεια – πρεσβείες τής Υπεραγίας Θεοτόκου Παναγία μας, τών επουρανιων δυνάμεων τών Αρχαγγέλων, τών Αγγέλων καί τών Αγίων μας,να ευαρεστησουμε τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό μας, όπως έπραξαν οι Άγιοι μας,στα έσχατα χρόνια πού ζούμε.
    Μακρυά από τό διαβολικό εμβόλιο κατά του Κορονοοιου.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s